Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 21 de gener de 2023, del Vicerectorat d'Investigació de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca un procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de personal vinculat a la investigació d'aquest organisme (personal tècnic de suport a la investigació). Projectes del grup d'investigació de la Universitat Jaume I: IMK - Innovació en Màrqueting. [2023/645]

(DOGV núm. 9524 de 01.02.2023) Ref. Base de dades 001121/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau





El Vicerectorat d'Investigació de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant Resolució de 24 de maig de 2022 (DOGV 9349, 27.05.2022), convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal vinculat a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Objecte i període

1.1. Col·laborar en els projectes adscrits al grup d'investigació: IMK – Innovació en Màrqueting, amb funcions de personal tècnic de suport a la investigació.

Funcions:

La persona a contractar s'encarregarà d'ajudar en una nova línia d'investigació al grup IMK-Innovació en Màrqueting centrada en el sector agroalimentari a les comarques valencianes. En concret, haurà d'analitzar els possibles avantatges que pot tenir aquest sector oferint un producte de proximitat, respectuós mediambientalment i socialment. Elements que poden ser avantatges competitius per tal que el sector esdevinga important en la viabilitat econòmica d'iniciatives productives. Aquesta viabilitat pot evitar el fenomen del despoblament que les comarques de l'interior, on el sector agroalimentari és una important activitat econòmica, estan sofrint des de fa dècades. A més, la persona a contractar haurà d'ajudar l'equip d'investigació en avaluar els recursos que el sector pot tenir per oferir una activitat d'atractiu turístic que puga complementar l'activitat agroalimentària duta a terme tradicionalment.



En definitiva, la persona a contractar haurà d'analitzar fonts secundàries d'informació, informes i estudis provinents del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, o de les principals associacions de llauradors i ramaders per tal de poder avaluar la situació actual del sector agroalimentari a les comarques valencianes. Una vegada analitzada la informació secundària, la persona a contractar ajudarà l'equip d'investigació en buscar i analitzar la bibliografia més recent i rellevant que haja tractat tòpics relacionats amb el consum de productes agroalimentaris de proximitat i/o ecològics. A més, també haurà d'ajudar en la recerca i anàlisi de referències acadèmiques destacades que tracten sobre l'anomenat turisme agroalimentari. Finalment, juntament amb la resta de l'equip d'investigació haurà de preparar les preguntes a fer en entrevistes en profunditat amb els principals agents del sector agroalimentari a les comarques valencianes per conèixer la seua opinió sobre els tòpic analitzats en la literatura.



1.2. La durada dels contractes derivats de la utilització d'aquesta borsa està vinculada a la durada dels projectes i a la disponibilitat pressupostària.

1.3. S'estableix un període de prova d'acord amb la legislació laboral vigent.



Segona. Requisits

Les persones que desitgen participar en aquesta convocatòria han de complir els requisits següents:

Generals

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats en què, en virtut de tractats internacionals formalitzats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Comunitat Europea.

També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, la persona a qui s'adjudique el lloc de treball oferit ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.



2.2. Haver complit setze anys i no haver arribat a l'edat legal de jubilació el dia en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.



2.3. No patir malaltia ni estar afectada per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.4. No haver sigut separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.



Específics

2.5. Estar en possessió de la titulació universitària de Doble Grau en Administració d'Empreses i Dret o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'acreditar que s'està en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació. Aquest requisit no s'aplica a les persones aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del dret comunitari. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades i de què no se n'haja declarat l'equivalència o el reconeixement en finalitzar del termini de presentació de sol·licituds, aquest requisit es pot complir quan s'acredite haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, sempre que l'òrgan convocant presumisca que la titulació és equivalent a l'exigida en la convocatòria. El contracte es rescindirà si l'autoritat competent resol la denegació, i s'entén que hi ha denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, mentre no es complisquen.



Aquests requisits s'han de posseir el dia en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot després de finalitzar el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada per les persones interessades, es considerarà que aquesta circumstància no pot esmenar-se i es resoldrà amb l'exclusió de la sol·licitud del procediment.



Tercera. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre:

Haver cursat i superat l'assignatura de Màrqueting Social i Polític o similar, on es tracta el tema dels agents socials i el paper de les cooperatives i altres formes societàries en el desenvolupament social i econòmic del territori rural.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. La comissió encarregada de la selecció valorarà els currículums de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex. La comissió pot, si ho creu convenient, realitzar una prova i/o entrevista a les persones aspirants. Aquesta prova és eliminatòria i pot ser teòrica i/o pràctica. Es puntuarà de 0 a 10 punts i caldrà obtenir-hi un mínim de 5 punts per a superar-la.

4.2. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en el cas que, en valorar els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajuste a les necessitats del projecte. També pot establir una puntuació mínima necessària per a constituir la borsa de treball.

4.3. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en el cas que, cap persona candidata haja assolit una puntuació mínima, sense incloure l'entrevista, de 40 punts en el total dels apartats del barem.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora estarà composta per: president o presidenta, secretari o secretària i tres vocals. Es designarà el mateix nombre de persones suplents.

5.2. Per garantir la imparcialitat en el procés de selecció, els membres de la Comissió Avaluadora signaran una declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'adjuntarà a l'acta de constitució de la comissió, i formarà part de l'expedient administratiu.

El model normalitzat es podrà descarregar a la següent adreça:

https://ujiapps.uji.es/ade/rest/storage/C9BVPVZLPQFUPTZNIQPABRG9JSVXI59S

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com dels casos que no s'hi preveuen.



El procediment d'actuació de la comissió s'ajustarà en tot moment al que es disposa en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.4. Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se a Miguel Ángel Moliner Tena o a Vicent Tortosa Edo, adreça electrònica: amoliner@uji.es / vtortosa@uji.es.



Sisena. Presentació de sol·licituds

6.1. La convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I (TAO-UJI), dins de la categoria «Convocatòries PI». El termini de presentació sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV.



Les sol·licituds s'han de formalitzar a través del Registre Electrònic: https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/ (busqueu per codi: 20476). Per a realitzar-la és necessari disposar d'un compte corporatiu de l'UJI, d'un certificat digital de signatura electrònica o del DNI electrònic. Les persones que no disposen d'un compte corporatiu de l'UJI l'han de registrar en el web de la Universitat: https://www.uji.es (Eines > IGLU Intranet).

En la sol·licitud s'ha d'indicar:

En l'apartat EXPOSE, literalment:

«Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.»

En l'apartat SOL·LICITE, literalment:

«L'admissió en el procés selectiu per la constitució, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de personal vinculat a la investigació. Codi: 20476»

Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar un arxiu en format PDF dels documents següents:

– Identificació (DNI, NIE, passaport...).

– Titulació requerida en aquesta convocatòria i el certificat de notes corresponent.

– La resta de documentació requerida en la convocatòria.

– Curriculum vitae on s'indiquen els mèrits baremables de l'annex.



– Mèrits baremables correctament acreditats i justificats (no es baremen els mèrits no aportats i no justificats correctament en el termini de presentació de sol·licituds).

6.2. No és necessari compulsar els documents que es presenten fotocopiats. La declaració jurada sobre l'autenticitat d'aquests i les dades que figuren en la instància són suficients, sense perjudici que, en qualsevol moment, la comissió o la Universitat puguen requerir les persones aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i dels documents aportats que hagen sigut objecte de valoració.



6.3. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre estat amb qui tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa de no estar separat o separada de dret del o de la cònjuge i, si escau, del fet que la persona aspirant viu a costa o a càrrec seus.



Setena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

7.1. En finalitzar el termini de presentació de sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució en què s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses, així com la composició de la comissió avaluadora.



7.2. Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el TAO-UJI:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/.



Vuitena. Norma final

Aquesta convocatòria, les bases i tots els actes administratius que se'n deriven, així com les actuacions de la comissió avaluadora, poden ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions de la comissió avaluadora d'acord amb l'esmentada norma.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, pot interposar-se, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'haja dictada, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé, directament, una demanda laboral davant els jutjats socials de la ciutat de Castelló, dins del termini de dos mesos des que s'haja d'entendre esgotada la via administrativa, llevat que s'interpose una acció derivada d'acomiadament o qualsevol altra subjecta a termini de caducitat, i en aquest cas el termini d'interposició de la demanda serà de 20 dies hàbils, terminis que es comptaran des que s'haja produït l'acte o la notificació de la resolució impugnada o des que s'haja d'entendre esgotada la via administrativa en els altres casos. Tot això de conformitat amb el que es disposa en l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, en la redacció donada per la disposició final tercera de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.





Castelló de la Plana, 21 de gener de 2023.– El vicerector d'Investigació (p. d. Resolució de 24 de maig de 2022; DOGV 9349, 27.05.2022): Jesús Lancis Sáez.





ANNEX

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça: fins a 60 punts.

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 30 punts.

A.2) Expedient acadèmic específic referit a les assignatures relacionades amb el perfil objecte del concurs: fins a 20 punts.

A.3) Formació complementària: fins a 10 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, amb el contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria.

B) Activitat investigadora vinculada amb el perfil del concurs: fins a 10 punts.

Es tindran en compte projectes d'investigació (tesis, TFG, TFM) les publicacions científiques, participació en congressos amb comunicacions o ponències i beques d'investigació.

C) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça. Fins a 5 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats.

D) Altres mèrits: fins a 5 punts.

Els idiomes i els coneixements d'informàtica s'avaluaran segons el nivell amb la següent puntuació: nivell bàsic (A, B): 1 punt; nivell mitjà (C1): 3 punts; nivell superior (C2): 5 punts.

D.1) Idiomes d'interès científic: anglès, francès o d'altres.

D.2) Valencià.

D.3) Coneixements d'informàtica.

E) Entrevista, en el cas que la comissió avaluadora ho crega convenient, destinada a avaluar els coneixements de la persona candidata en relació amb les tasques per desenvolupar en el projecte: fins a 20 punts. NOTA: aquest apartat no pot superar el 20 % del total de la puntuació.

Es podran aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits preferents al·legats al perfil de la plaça.



Notes:

No es baremaran els mèrits no aportats i no justificats correctament en el termini de presentació de sol·licituds.

En cas d'empat, s'ordenarà primer per l'apartat A, B, C…





Mapa web