Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 18 de gener de 2023, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca. [2023/533]

(DOGV núm. 9524 de 01.02.2023) Ref. Base de dades 001119/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:





Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 18 de gener de 2023.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Projecte: «Desarrollo de supercapacitores, baterías alcalinas y baterías de litio basados en nanomateriales de grafeno y su optimización. CPI-22-822».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament i optimització de nous sistemes d'emmagatzematge d'energia alcalins recarregables.

– Desenvolupament i optimització de sistemes d'emmagatzematge d'energia basats en liti, com ion-liti, liti-sofre, etc.

– Posada a punt d'equips especialitzats en caracterització de materials capacitius.

– Posada a punt d'equips especialitzats en catàlisi d'hidrogen mitjançant membranes conductives catalítiques.

– Posada a punt d'equips especialitzats per a l'assemblatge de dispositius d'emmagatzematge, com ara coin cell, pouch cell, cilíndriques, etc.

1.4. Objecte i Període: investigació a l'àrea de bateries alcalines recarregables i liti.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Enginyeria Química Industrial, o titulació equivalent.

1.5.2. Màster en Nanociència i Nanotecnologia, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Titulació de Doctorat relacionat amb sistemes d'emmagatzematge d'energia.

Alts coneixements en el camp de l'electroquímica bàsica i aplicada a sistemes d'emmagatzematge i conversió d'energia.

Prèvia participació en projectes públics d'emmagatzematge d'energia.

Prèvia participació en projectes públics de síntesi de nano materials.



Prèvia participació en projectes d'empresa a supercondensadors.



Prèvia participació en projectes d'empresa a bateries de liti.

Experiència a:

– Publicacions en revistes científiques d'alt impacte en treballs relacionats amb emmagatzematge/conversió d'energia.

– Patents aprovades i/o sol·licitades en emmagatzematge/conversió d'energia.

– Mesures electroquímiques bàsiques en diferents medis (aquosos i orgànics).

– Mesures electroquímiques en dispositius de TRL4 o superior (com a piles de botó).

– Desenvolupament de projectes públics.

– Desenvolupament de projectes d'empresa.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Eugenio Coronado Miralles, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Gonzalo Abellan Saez, investigador del Institut de Ciència Molecular.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Miguel Clemente Leon, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: Alicia Forment Aliaga, professora del Departament de Química Inorgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Enrique Orti Guillen, professor del Departament de Química Física.

Vocal 1: José Antonio Real Cabezos, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Julia Pérez Prieto, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: Maria Gonzalez Bejar, professora del Departament de Química Orgànica.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Ciència Molecular (ICMOL), de la Universitat de València.





ANNEX II



Projecte: «Arxiu valencià del disseny: shaping the future, designing the present, rescuing the past. CPI-22-823». Programa Prometeu per a grups d'investigació d'Excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, (GVPROMETEO 2021-001) convocades per Resolució de 20 de novembre de 2020.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que estableix l'apartat Primer 6.a) de l'annex XI de la Resolució de 20 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen per a l'exercici 2021, subvencions de el Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana (DOGV 8959/24.11.2020).



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Inventari i catalogació de fons artístics.

– Procés de gestió de la investigació a l'àrea d'especialització del patrimoni cultural i fons artístics.

– Organització de jornades i coordinació i gestió d'exposicions.



1.5. Objecte i Període: gestió cultural i catalogació de fons documentals i artístics; i realització de tasques de gestió tècnica a càrrec del projecte, coordinació d'exposicions, jornades i seminaris.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: llicenciatura o grau en Història, o en Història de l'Art, o titulació equivalent.

1.6.2. Francès: certificat nivell B2, o titulació equivalent.

1.6.3. Valencià: certificat nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Formació en Museologia.

– Formació en patrimoni cultural i museus.

– Experiència professional en gestió cultural, organització de jornades i projectes culturals.

– Experiència internacional en l'àmbit de la gestió cultural i museus.



– Experiència docent, seminaris i conferències en l'àmbit de la gestió cultural, el patrimoni cultural i els museus.

– Experiència professional en la coordinació tècnica d'exposició.



– Publicacions de difusió i investigació en art contemporani i museus.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Yolanda Gil Saura, professora del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 1: Marcos Fernández Marín, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 3: Cristina Portales Ricart, investigadora del Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

Secretària: Maria Luisa Vazquez de Agredos Pascual, professora del Departament d'Història de l'Art.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Josep Montesinos Martinez, professor del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 1: Ester Alba Pagán, professora del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 2: Manuel Ruzafa García, professor del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

Vocal 3: Adela Cortijo Talavera, professora del Departament de Filologia Francesa i Italiana.

Secretària: Jorge Sebastian Lozano, professor del Departament d'Història de l'Art.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Història de l'Art, Facultat de Geografia i Història, de la Universitat de València.







ANNEX III



Projecte: «Crustacean responses to environmental stressors. CPI-22-824», finançat per l'Agència Estatal de Recerca –AEI– i pel Ministeri de Ciència i Innovació.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Anàlisi de dades genòmiques i de transcriptomes: acoblament i anotació de gens.

– Elaboració d'informes i articles científics.

– Suport a l'obtenció de mostres de crustacis.

1.4. Objecte i Període: anàlisi de dades de seqüències (genòmica i transcriptòmica) i dades ecològiques, en el marc d'un projecte de resposta genòmica a l'estrès ambiental (hipòxia, temperatura i salinitat) en crustacis.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Biologia, o en Biotecnologia, o titulació equivalent.

1.5.2. Anglès: certificat nivell C1, o titulació equivalent.





2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Màster en Bioinformàtica, o Màster en Biodiversitat, o titulació equivalent.

– Experiència en l'elaboració de publicacions científiques i presentacions a congressos.

– Experiència en anàlisi de dades.

– Coneixements d'anàlisis estadístiques i filogenètiques.

– Coneixements de programació en python, R i/o C++.

– Carnet de conduir (tipus B).

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Salvador Monrós Gonzalez, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Ferran Palero Pastor, investigador del Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Raquel Pilar Ortells Bañeres, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: Maria Antonia Rodrigo Alacreu, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Javier Armengol Díaz, professor del Departament del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Francesc Mesquita Joanes, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Rosario Gil Garcia, professora del Departament de Genètica.

Vocal 3: Ximena Aurora Altonar Gomez, investigadora del Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva.

Secretària: Maria Bisquert Ribes, investigadora del Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva (ICBiBE), de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: «Cambios en la misión institucional y las bases de la implicación en el tercer sector de acción social. Formación para el empleo: la participación cívica en transformación. CPI-22-819», finançat per l'Agència Estatal de Recerca –AEI–, el Ministeri de Ciència i Innovació i per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional –FEDER–.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Traçar un mapa de la trajectòria de les principals entitats del TSASFPE entre els anys 1983/2023.

– Elaborar un directori d'entitats TSAS que entre els anys 1983/2023 hagen desenvolupat a la CV actuacions de formació per a l'ocupació amb col·lectius vulnerables, identificant moments d'inici, fites de la seua fundació, desaparicions, tipus de programes, dimensions de les entitats, personal (assalariat o voluntari) i altres factors rellevants en la seua caracterització.

1.4. Objecte i Període: elaboració d'un cens/mapa d'entitats del tercer sector a la CV en les quatre darreres dècades.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Diplomatura en Professorat d'EGB, o grau en Magisteri, o titulació equivalent.

1.5.2. Valencià: certificat nivell B2, o titulació equivalent.

1.5.3. Carnet de conduir categoria B.

1.6. Informació addicional sobre el lloc de treball: el treball requereix mobilitat geogràfica.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència professional a:

– Tasques comercials i de gestió.

– Elaboració de bases de dades, censos o llistats d'organitzacions.



– Maneig de les eines informàtiques necessàries per al bolcat de la informació.

– Contacte interpersonal i telemàtic amb organitzacions i/o empreses amb finalitat d'intercanvi d'informació.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Davinia Palomares Montero, profesora del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Vocal 1: Fernando Marhuenda Fluixa, profesor del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Vocal 2: Santiago Mengual Andres, profesor del Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació.

Vocal 3: Juan José Zacares Gonzalez, profesor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació.

Secretaria: Maria José Chisvert Tarazona, profesora del Departament de Didàctica i Organització Escolar.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidente: Vicente Gabarda Mendez, profesor del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Vocal 1: M. Angeles Molpeceres Pastor, profesora del Departament de Psicologia Social.

Vocal 2: Carmen Peiro Velert, profesora del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.

Vocal 3: Ignacio Ernesto Martinez Morales, profesor del Departament de Sociologia i Antropologia Social.

Secretario: Juan Garcia Rubio, profesor del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Didàctica i Organització Escolar, Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació, de la Universitat de València.







ANNEX V



Projecte: «MRR/unimoodle-ampliación de funciones del campus virtual moodle. Personal. CPI-22-787», cofinançat pel Pla de Recuperació i Resiliència de la Unió Europea, per la Unió Europea – NextGenerationEU i pel Ministeri d'Universitats.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a especialista de suport a la investigació



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a especialista de suport a la investigació.

Grup: B.

Complement de destinació: 17.

Complement específic: E023.

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Gestió i administració de xarxes i sistemes operatius.

– Desenvolupament d'aplicacions web usant diversos llenguatges de programació (PHP, altres).

– Desenvolupament d'aplicacions de scripting (entre les quals, Bash i PowerShell).

– Gestió i administració de bases de dades (entre les quals PostgreSQL).

– Gestió i administració de les plataformes Moodle.

– Gestió i manteniment de serveis d'autenticació, autorització i directori.

1.4. Objecte i Període: suport a la gestió i administració de plataforma Moodle i el desenvolupament, adaptació i proves de nous mòduls i complement.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: cicle formatiu de grau superior en Desenvolupament d'Aplicacions Informàtiques, o en Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements a:

– Sistemes Operatius Linux.

– Sistemes Operatius MS Windows Server.

– Serveis i aplicacions de xarxa. Publicació web, DNS, SAN i NAS.



– Bases de dades PostgreSQL.

– Programació i desenvolupament en SQL.

– Xarxes de dades (routing i switching).

– Serveis de directori, LDAP, directori Actiu.

– Microsoft Power Shell.

– Administració de plataformes Moodle.

Experiència laboral demostrable a:

– Gestió i administració de xarxes i sistemes, i suport tècnic a usuaris.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: José Manuel Claver Iborra, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Fuensanta Domenech Roda, tècnica superior del Servei d'Informàtica.

Vocal 2: José Agustin López Bueno, tècnic superior del Servei d'Informàtica.

Vocal 3: Dario Roig García, tècnic superior del Servei d'Informàtica.

Secretaria: Ana Collado del Valle, tècnica superior del Servei d'Informàtica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Joaquin Aldas Manzano, professor del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats

Vocal 1: Inmaculada Soler Herreros, tècnica superior del Servei d'Informàtica.

Vocal 2: María Josefa Mora Blay, tècnica superior del Servei d'Informàtica.

Vocal 3: Pedro Jesús García Pozo, tècnic superior del Servei d'Informàtica.

Secretari: Carlos Giraldo Ferris, tècnic superior del Servei d'Informàtica.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Informàtica, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), de la Universitat de València.







ANNEX VI



Projecte: «Modelización matemática de procesos biológicos e industriales: simulación numérica y tratamiento de señales. CPI-22-818» (CIAICO/2021/227) Subvencions a grups de recerca consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 14 de setembre del 2021, per a l'exercici 2022.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a de suport a la investigació



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a de suport a la investigació.

Grup: C.

Subgrup: C1.

Complement de destinació: 16.

Complement específic: E011.

1.2. Jornada de treball: 24 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

Desenvolupament de mètodes numèrics basats en xarxes neuronals i la seua implementació a GPU.

1.4. Objecte i Període: programació de mètodes numèrics basats en xarxes neuronals amb GPU per a la simulació numèrica de models matemàtics.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Títol de Batxiller, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements i experiència en:

– Mètodes numèrics per a la modelització matemàtica.

– Intel·ligència artificial.

– Programació de GPU.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Ramon Esteban Romero, professora del Departament de Matemàtiques.

Vocal 1: Pep Mulet Mestre, professor del Departament de Matemàtiques.

Vocal 2: Antonio Baeza Manzanares, professor del Departament de Matemàtiques.

Vocal 3: Rosa María Donat Beneito, professor del Departament de Matemàtiques..

Secretària: María Carmen Marti Raga, profesora del Departament de Matemàtiques.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Leila Lebtahi Cherouati, professora del Departament de Matemàtiques.

Vocal 1: Isabel Cordero Carrión, professor del Departament de Matemàtiques.

Vocal 2: Miguel Ángel Martínez Beneito, professor del Departament de Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3: Francesc Arandiga Llaudes, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretari: Sergio López Ureña, professora del Departament de Matemàtiques.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Matemàtiques, Facultat de Ciències Matemátiques, de la Universitat de València.





ANNEX VII



Projecte: «Temperature and antibiotics stress: effects on phage bacteria interactions in the gut microbiota of Blatella germanica. CPI-23-014». Programa Prometeu per a grups de recerca d'Excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, (CIPROM/2021/042), convocades per Resolució de 14 de setembre del 2021.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a de suport a la investigació



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a de suport a la investigació.

Grup: C.

Subgrup: C1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons allò establert a l'apartat Primer 6.a) de l'annex XI de la Resolució de 14 de setembre, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen per a l'exercici 2022, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana (DOGV 9185 / 30.09.2021).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació de tampons comuns de laboratori.

– Tècniques de cultiu microbià.

– Purificació i anàlisi de DNA.

– Utilització d'aparells de PCR.

– Maneig de colònies d'insectes.

– Realització de comandes.

1.5. Objecte i Període: suport tècnic al laboratori de biologia de sistemes evolutius de simbionts.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: cicle formatiu de grau mitjà, especialitat de laboratori, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència de treball previ al laboratori:

– Preparació de tampons comuns de laboratori

– Tècniques de cultiu microbià.

– Purificació i anàlisi de DNA.

– Utilització d'aparells de PCR.

– Maneig de poblacions d'insectes.

– Tècniques òmiques.

Assistència a congressos i seminaris.

Publicacions científiques relacionades amb el projecte.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Emilia Matallana Redondo, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: Andrés Moya Simarro, professor del Departament de Genètica.

Vocal 2: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Carlos García Ferris, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Secretària: Rosario Gil García, professora del Departament de Genètica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Santiago F. Elena Fito, professor de investigación del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Vocal 1: María Dzunkova, investigadora del Institut de Biologia Integrativa de Sistemes.

Vocal 2: María José Carmona Navarro, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia

Vocal 3: Mireia Coscolla Devis, investigadora del Institut de Biologia Integrativa de Sistemes

Secretari: David Martínez Torres, professor del Departament de Genètica.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes (I2SYSBIO), de la Universitat de València.





ANNEX VIII



Projecte: «Mejora de la infraestructura verde urbana para promocionar una biodiversidad de alta calidad: el carbonero común como especie modelo para el urbanismo. CPI-22-813», cofinançat per l'Agència Estatal d'Investigació – AEI –, pel Ministeri de Ciència i Innovació i per la «Unió Europea – NextGenerationEU» – Pla de Recuperació Transformació i Resiliència.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/a de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Manteniment i gestió del material de camp i laboratori.

– Col·locació de trampes, menjadores i lectors de microxips al camp.

– Revisió periòdica, canvi de bateries, i manteniment del material de camp.

– Captura d'aus i extracció de mostres biològiques.

– Presa de dades biomètriques, de coloració i de comportament d'aus en el camp.

– Presa de dades sobre flux de persones i vehicles en els punts de mostreig.

– Presa de dades sobre contaminació lumínica i sonora en els punts de mostreig.

– Col·laboració en el maneig i gestió de la base de dades.

– Col·laboració en la redacció d'informes i treballs científics.

Les tasques de camp es desenvoluparan principalment a la província de València, i puntualment podran desenvolupar-se a Barcelona i Toledo.

1.4. Objecte i Període: suport a les tasques de recerca del projecte, tant en el camp com al laboratori.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Biologia, o titulació equivalent.

1.5.2. Valencià: Certificat nivell C2, o titulació equivalent.

1.5.3. Certificat d'aptitud per a l'anellament i marcat d'aus silvestres.

1.5.4. Acreditació professional de categoria B, sobre animals utilitzats per a l'experimentació i altres fins científiques del RD 1201/2005 (les funcions del qual apareixen reconegudes al RD 53/2013).



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Participació en projectes relacionats amb el carboner comú.

– Experiència en el treball de camp amb aus, incloent captura, anellament, presa de dades biomètriques i mostres biològiques, de coloració i de comportament.

– Tesi doctoral en ecologia d'aus.

– Articles en revistes científiques SCI relacionats amb el carboner comú (Aus: Paridae).

– Contribucions a congressos científics relacionats amb el carboner comú.

– Nivell d'anglès de B1 o superior.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Salvador Monrós González professor del Departament Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Emilio Barba Campos, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia. Vocal 2: Rosario Gil Garcia, professora del Departament de Genètica.

Vocal 3: Ferran Palero Pastor, investigador de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva.

Secretària: Maria José Carmona Navarro, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Raquel Pilar Ortells Bañeres, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Maria Antonia Rodrigo Alacreu, professora del Departament Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Ana Pérez del Olmo, professora del Departament de Zoologia.

Vocal 3: Angel Enrique Morales Rubio, professor del Departament de Química Analítica.

Secretari: Francesc Mesquita Joanes, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva (ICBiBE), de la Universitat de València.

Mapa web