Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 5 de maig de 2023, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública de dues places d'investigador o investigadora no doctors d'aquest organisme en el marc d'una línia d'investigació mitjançant la modalitat de contracte indefinit per a la realització d'activitats cientificotècniques. [2023/5005]

(DOGV núm. 9598 de 18.05.2023) Ref. Base de dades 005215/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ensenyament privat, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema universitari, resol:





Convocar una oferta pública de dues places d'investigador o investigadora no doctors d'acord amb les següents bases:



Primera. Requisits generals dels aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola o, tenir la nacionalitat d'un país membre o ser de qualsevol dels estats en els quals, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació està definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, es podran presentar aspirants amb nacionalitat diferent de l'esmentada anterior i únicament serà necessari complir els requisits establerts en la normativa vigent. Qui obtingui l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència, en el moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts setze anys el dia en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Posseir la titulació acadèmica que figura en l'annex I.

Quan la categoria que es sol·licite siga la de doctor, en el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació, de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o del certificat d'equivalència al nivell acadèmic de doctor expedit per la universitat que l'atorgue. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.



Quan la categoria que es sol·licite siga la de titulat o titulada superiors, en el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, rescindint-se el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant no es compleixen.

1.4. Quan en l'annex I s'exigís com a requisit un nivell d'idioma, els certificats reconeguts són els contemplats en la Taula d'Equivalències d'acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern del 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018).

1.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



1.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, hauran d'acreditar, igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedeix en el seu cas, l'accés a la funció pública o, en defecte, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part dels interessats.

Tots aquests requisits hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex I. Hauran de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament, a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posarà a la seua disposició, i l'enllaç de la qual (url), es publicarà en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, https://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV. Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a la disposició de les persones interessades una guia a la qual pot accedir a través del següent enllaç: https:/go.uv.es/snh0jds

Els qui tinguen dificultats per a realitzar la tramitació electrònica, poden accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://links.uv.es/eadmin/ticketing_es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS, mitjançant correu electrònic a l'adreça: convopi@uv.es

2.2. El termini de presentació de les sol·licituds serà de deu dies hàbils a partir del següent hàbil al de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que s'ha d'adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requerirà que s'adjunte diversa documentació, preferentment, en format pdf. Aquesta documentació haurà d'inserir-se en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. De la següent manera:

3.1. S'inserirà en la pestanya quarta el document pdf del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, serà necessari acreditar l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per a aquesta.



Per a la valoració del punt 1.1 de barem, serà necessari aportar còpia de l'expedient acadèmic de la titulació requerida (qualificacions), en base 10. En el supòsit de titulacions obtingudes fora de l'estat espanyol, s'haurà de presentar el document amb la nota mitjana calculada en base 10, conforme al procediment establert pel Ministeri d'Educació i Formació Professional en aquest enllaç.

Més informació sobre el procediment per al càlcul de la nota mitjana ací.

També s'inserirà en aquesta mateixa pestanya, la resta dels documents pdf, que acreditin qualsevol altre requisit que s'exigís en la convocatòria. Per exemple, acreditació del requisit d'idioma.

3.2. S'inserirà en la pestanya cinquena el document pdf del DNI, Passaport o NIE. Aquests dos últims documents, només si es presenta una persona que no tinga la nacionalitat espanyola.

3.3. També s'inserirà en la pestanya cinquena un document pdf, o un zip, el curriculum vitae, podent utilitzar el model establert en el següent enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj, i amb els mèrits degudament acreditats.

No serà necessari que els documents adjuntats es troben compulsats en aquest moment del procediment, sent suficient la declaració responsable de la persona interessada, sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, que hagen estat objecte de valoració.



Quarta. Sistema selectiu

El sistema selectiu consistirà en dues Fases.

Les persones aspirants que participen en el procés selectiu hauran d'acreditar que estan en possessió d'un nivell C1 o superior, en l'idioma anglès, aportant un dels certificats contemplats en la taula d'equivalències d'acreditació de L2 de la UV aprovada per ACGUV el 10 de juliol de 2018 [ACGUV 156/2018], la data d'obtenció del qual no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds prevista en la base 2.1.

La documentació acreditativa dels certificats de competència lingüística s'haurà de presentar dins del termini de presentació de sol·licituds.

4.1. Fase I

4.1.1. La Fase I consistirà en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora, la composició de la qual figura en l'annex III. Els mèrits es valoraran, d'acord amb el barem que figura en l'annex II. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagin justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la valoració del currículum.

4.1.2. La comissió pot, de considerar-ho oportú, realitzar una entrevista als aspirants. El número d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora. L'entrevista es realitzarà en anglès.

4.1.3. Finalitzada la valoració del currículum, es publicarà la baremació provisional dels aspirants, en el tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans Personal d'Administració i Serveis (RHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest i concedirà un termini de 5 dies hàbils comptats a partir de l'endemà hàbil a la seua publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la seua baremació.

4.1.4. Finalitzat el termini d'esmena i resoltes les al·legacions es publicarà la baremació definitiva de la fase I, convocant als aspirants que l'hagen superat a la fase II.

4.2. Fase II

4.2.1 La Fase II consistirà en la resolució d'un supòsit teòric/pràctic proposat per la comissió avaluadora. L'aspirant haurà de defensar la seua solució mitjançant una exposició oral en anglès.

4.2.2. Els coneixements sobre els quals versarà l'exercici teòric/pràctic seran:

– Desenvolupament d'activitats de recerca, innovació i emprenedoria en entorns multidisciplinaris amb universitats públiques internacionals, institucions i socis industrials.

– Desenvolupament d'activitats de formació innovadores en recerca, innovació i emprenedoria. Preparació de continguts, identificació i contacte de professorat expert, organització i moderació de conferències i tallers.

– Direcció d'equips humans.

– Reclutament d'estudiants.

– Organització d'associacions a l'estranger per a recerca, innovació i emprenedoria, i estades de cursos.

– Desenvolupament i execució de projectes.

– Activitats de projecció internacional de projectes i organitzacions.



– Impuls i desenvolupament d'Start ups.

– Suport en l'Administració financera de l'organització.

– I qualsevol altra tasca que puga sorgir en l'execució de l'activitat de recerca.

Es fan constar enllaços d'interès per als candidats: Center for Digital Technology and Management (CDTM): https://www.cdtm.de/

4.2.3. La prova es realitzarà en les dependències de la Universitat de València, en el lloc, data i hora que s'establisca en la publicació de la baremació definitiva.

Les persones aspirants hauran d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, passaport o permís de conduir. L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona determinarà la seua exclusió de la realització de la prova. Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no seran vàlids en cap cas.

Les persones aspirants seran convocades en crida única, quedant excloses les que no compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització una vegada començada la prova, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret. No es permetrà l'accés a la prova una vegada haja finalitzat la crida de les persones aspirants convocades.

4.2.4. La prova discorrerà de la següent manera:

4.2.4.1. La comissió avaluadora proposarà el supòsit teòric/pràctic. Aquest exercici s'haurà de desenvolupar per escrit en anglès en un temps màxim d'una hora, i defensar oralment, en anglès, durant un mínim de 15 minuts i un màxim de 45 minuts, d'acord amb el nivell C1 exigit com a requisit en l'annex I de la convocatòria.

Una vegada conclosa la part escrita de l'exercici, els exàmens seran introduïts en sobre tancat i quedaran sota la custòdia de a comissió avaluadora, el qual procedirà a continuació a la crida de les persones aspirants per a l'exposició pública de l'exercici.

Aquesta exposició serà obligatòriament gravada en àudio i tindrà caràcter públic. L'enregistrament només serà utilitzada pels membres de la comissió avaluadora als únics efectes de qualificació, revisió i possibles reclamacions.

4.2.4.2. La comissió avaluadora podrà formular preguntes sobre l'exposició. Les respostes de la persona aspirant es consideraran en la valoració del supòsit teòric/pràctic.

4.2.4.3. Per a la valoració del supòsit teòric/pràctic, la comissió avaluadora tindrà en compte que la persona aspirant:

a) Demostra una preparació suficient del tema, concretada en els coneixements relacionats amb el mateix

b) Analitza amb correcció els problemes que plantegen.

c) Obté conclusions generals a partir dels seus diferents elements.



d) Relaciona adequadament la temàtica exposada amb altres punts d'interès

e) Exposa els temes amb coherència, claredat, ordre i fluïdesa.

A aquest efecte, cada membre present de la comissió avaluadora emplenarà un formulari d'avaluació de cadascun d'aquests aspectes, incorporant-se al final de la sessió en l'acta corresponent.

4.2.4.4. La valoració d'aquesta fase serà de 0 a 50 punts. Cadascun dels membres de la comissió avaluadora valorarà de 0 a 10 punts cadascun dels aspectes indicats en el punt 4.2.4.3.

La qualificació resultant de l'exercici s'obtindrà amb la mitjana de les qualificacions atorgades pels membres de la comissió avaluadora. Aquesta serà la suma de les qualificacions obtingudes en cadascun dels punts de l'apartat 4.2.4.3.

4.2.4.5. Les persones aspirants hauran de tenir un mínim de 30 punts per a superar aquesta fase.

4.2.4.6. Finalitzada la Fase II, es publicarà la puntuació provisional dels aspirants, en el tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans Personal d'Administració i Serveis (RHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest i concedirà un termini de 5 dies hàbils comptats a partir de l'endemà hàbil a la seua publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la seua baremació. Amb això es donarà per finalitzat el procés selectiu.

4.3. Finalitzat el procediment selectiu, es farà pública la puntuació total dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució en el tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans Personal d'Administració i Serveis (RHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.



4.4. En l'acta, la comissió avaluadora podrà establir que una part, o totes les persones que han participat en la selecció, constitueixen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en cas que valorades la Fase I i Fase II, el perfil de les persones candidates millor puntuades no s'ajuste íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

5.2. Serà aplicable als membres d'aquesta comissió el que es disposa en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució de la comissió, i formaran part de l'expedient administratiu. Hi haurà un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://links.uv.es/goo6oat.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ajustarà a cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que pugui sorgir, la comissió avaluadora tindrà la seu en el Servei de Transferència i Innovació de la Universitat de València.



Sisena. Informació sobre les dades recollides

6.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda, es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari.

Part de les dades podran ser publicats en el Tauler Oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la secció de gestió de la Investigació.

A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si escau.

6.2. Per a més informació sobre el tractament de les dades, pot accedir al següent enllaç: https://go.uv.es/88bqyh6



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es podrà interposar el recurs d'alçada previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 5 de maig de 2023.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert.



1. Línia d'Investigació: «Implantació del Center for Digital Technology and Management (CDTM) a València».

2. Projecte/s d'investigació en el qual es desenvoluparan les tasques: «Implantació del Center for Digital Technology and Management (CDTM) a València, CPI-23-268».

3. Responsable científic: Rosa M.ª Donat Beneito.

4. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador no doctor.

Grup A. Subgrup A1

5. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

La dotació de l'ajuda es destinarà a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta anual, a temps complet, serà de 25.200 euros (12 pagues de 2.100 € bruts mensuals).

6. Objecte i període: gestió i posada en marxa del Center for Digital Technology and Management (CDTM) a València.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària. A més, segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determinarà l'extinció del contracte en el termini de trenta dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.

7. Requisits: títol universitari de grau o llicenciatura, enginyeria superior o arquitectura, o titulació equivalent.

8. Requisits específics:

– Estar matriculat en un Programa oficial de Doctorat de la Universitat de València, havent de mantenir aquest requisit durant tota la contractació sent consubstancial per al desenvolupament de les activitats objecte de la contractació.

– Tenir el nivell C1de anglès o, en condicions d'obtenir-ho, acreditat per alguna de les entitats contemplades en la taula d'equivalències d'acreditació de L2 de la UV, la data d'obtenció de la qual no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds previst en la base 2. La documentació acreditativa dels certificats de competència lingüística s'haurà de presentar dins del termini de presentació de sol·licituds.





ANNEX II

Barem



1. Mèrits preferents:

1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del 1r i del 2n cicle. Nota mitjana, inferior a 9, 0,50 punts. Nota mitjana a partir de 9, 1punt.



1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster: per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assignarà un únic valor de 0,25 punts.

1.4. Participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,34 punts per cadascuna (fins a un màxim d'1,70 punts)

2. Altres mèrits preferents: coneixements i experiència a valorar relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 5 punts):

– Experiència en innovació i emprenedoria i en formació innovadora, preferentment en aspectes econòmics, ambientals i socials de la innovació.

– Pràctica en el desenvolupament i implementació d'innovació/formats d'ensenyament.

– Activitats d'estudi i promoció de la recerca i innovació interdisciplinària i internacional.

– Activitats de recerca i innovació amb el sector industrial.

– Activitats de formació, recerca i innovació en els camps de la tecnologia digital, la gestió i l'esperit empresarial.

– Experiència professional rellevant a l'entorn de tecnologia/consultoria/innovació o sostenibilitat o altres entorns dinàmics.

2. Altres coneixements objecte de valoració (fins a un màxim de 2 punts):

3. – Títols de màster addicionals als títols exigits en el punt 7 de l'annex I, en l'àmbit de les ciències socials, econòmiques o enginyeries o matèries amb component empresarial o tècnic.

– Coneixements d'alemany en l'àmbit de les funcions.

– Coneixements d'altres idiomes en l'àmbit de les funcions.





ANNEX III

Comissió avaluadora titular



Presidenta: Rosa M. Donat Beneito, vicerectora d'Innovació i Transferència.

Vocal 1: Pedro Carrasco Sorlí, director del Parc Científic de la UV.

Vocal 2: Rafael Marimón Durá, vicedegà de la Facultat de Dret.

Vocal 3: Carla Pregel Hoderlein, responsable de CDTM València.

Secretaria: Consuelo Cuenca Belenguer, cap del Servei de Transferència i Innovació.



Comissió avaluadora suplent:

Presidenta: Ángeles Solanes Corella, vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació.

Vocal 1: Manuel Pérez Alonso, catedràtic del Departament de Genètica,

Vocal 2: Lucía Echevarría Gil, vicegerent d'Investigació, Transferència i Innovació.

Vocal 3: Ferran Pla Cardona, col·laborador de CDTM.

Secretari: Rafael Jesús García Martínez, director de la Unitat d'Emprenedoria.

Mapa web