Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ d'14 d'abril de 2023, del president de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d'Emergències, per la qual s'acorda donar publicitat a les bases que regulen la borsa urgent d'ocupació temporal de la dirección de la Secció de Recursos Humans. [2023/4182]

(DOGV núm. 9585 de 28.04.2023) Ref. Base de dades 004404/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d'Emergències (SGISE)
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball



La resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, en el sector públic instrumental de la Generalitat, resulten instruccions d'obligat compliment el contingut a totes les entitats del Sector Públic Instrumental de la Generalitat entre les quals es troba la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d'Emergències (SGISE).

En el marc d'aquesta normativa, a causa de la complexitat i envergadura dels reptes als quals ha de fer front l'SGISE els pròxims mesos, i fonamentat també per raons d'urgència, i prèvia sol·licitud i acord de la Comissió de Seguiment del VI Acord, respectant les disposicions legals i la normativa aplicable en el Sector Públic Instrumental (SPI) de la GVA, es dona publicitat al procés selectiu per a la creació amb caràcter urgent de la borsa del lloc de cap de secció de Recursos Humans convocat en la convocatòria extraordinària de data de resolució d'11 d'abril de 2023.



1. Normes generals

1.1. Mitjançant Resolució de data 11 d'abril de 2023, el president de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d'Emergències (SGISE) va convocar una borsa d'ocupació temporal amb caràcter extraordinari per a un lloc de cap de Secció de Recursos Humans. En tant es constitueix la borsa esmentada i davant la necessitat de cobertura del lloc corresponent es convoca una borsa urgent, per a l'acompliment provisional del lloc que s'inclou en l'annex I, pel procediment de concurs (baremació de mèrits), mitjançant la contractació laboral temporal.



1.2. Les discrepàncies, reclamacions i dubtes que sorgisquen de l'aplicació i de la interpretació d'aquestes bases es tractaran en la Comissió de Seguiment formada per la representació legal de la plantilla i de l'SGISE amb competències suficients per a dirimir els diferents casos.

1.3. La present convocatòria tindrà en compte el principi d'igualtat de tracte entre homes i dones pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



1.4. El sistema de selecció respectarà els principis de publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència de les persones candidates de conformitat amb l'article 51 de la Llei de Funció Pública Valenciana, així com els principis de celeritat i eficàcia, i garantirà, en tot moment, la transparència del procés de selecció.

1.5. La borsa d'ocupació temporal es constituirà conformement als principis d'especialització i territorialitat, per grup i/o categoria professional. En tot cas, les persones aspirants a cada borsa hauran de reunir els requisits generals de titulació i les altres condicions exigides per a participar en les proves selectives d'accés al corresponent grup professional del lloc a cobrir.

1.6. El nomenament suposarà la celebració d'un contracte laboral que s'efectuarà en relació amb el lloc de treball, d'acord amb les modalitats contractuals i amb les limitacions temporals establides en l'Estatut dels Treballadors o legislació de desenvolupament en el marc de la relació laboral que unisca a cada persona treballadora amb l'SGISE.



1.7. Correspondrà a la comissió de seguiment constituïda en l'entitat, de conformitat amb el punt II.10.5 del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social:

a) Comprovar els mèrits del personal aspirant en els processos de constitució de les borses.

b) Sol·licitar, en cas que així es justifique com a necessari, el certificat de capacitats a l'efecte de demanda d'ocupació



2. Requisits

2.1. Els qui desitgen participar en el procés selectiu per a la constitució de les borses corresponents hauran de posseir, en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de formalització del contracte de treball, els següents requisits:



2.1.1 Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea, o estrangers amb residència legal a Espanya. Podrà, no obstant això, també presentar candidatura qualsevol persona que no es trobe en les situacions esmentades de nacionalitat i/o residència, i ha d'obtindre de manera obligatòria la residència legal a Espanya en cas de contractació.

2.1.2 Tindre capacitat per a contractar la prestació del seu treball, d'acord amb el que es preveu en l'article 7 de l'Estatut dels Treballadors.

2.1.3 Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat màxima legal de jubilació.

2.1.4 No incórrer en cap causa d'incompatibilitat que li impedisca l'acompliment de funcions en règim general amb una entitat pública.

2.1.5 Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques. La condició de diversitat funcional, si escau, s'acreditarà amb el certificat oficial corresponent.

2.1.6 Habilitació: no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes en el seu Estat, l'accés a l'ocupació pública.



2.1.7 Estar en possessió de la titulació exigida d'acord amb el perfil del lloc especificat en l'annex I que corresponga amb la candidatura presentada, o equivalent, i ha d'acreditar l'homologació en cas de titulació obtinguda a l'estranger. Els anteriors requisits hauran de reunir-se amb referència a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre's durant tot el temps de permanència en la borsa, també serà nul·la la contractació d'alguna persona de la borsa que estiga incursa en causes d'incapacitat segons la normativa vigent.

2.2. Les persones amb diversitat funcional seran admeses en igualtat de condicions amb els altres aspirants, sense que s'establisquen exclusions per limitacions psíquiques o físiques, excepte en els casos en què siguen incompatibles amb l'acompliment de les tasques o funcions corresponents. Per a aquestes persones, quan prèviament ho hagen sol·licitat en la instància, l'òrgan tècnic de selecció adaptarà, en la mesura de les possibilitats, el temps i mitjans de realització dels exercicis de manera que gaudisquen d'igualtat de condicions.



3. Presentació de sol·licituds

3.1. La presentació de sol·licituds i inscripció es realitzarà exclusivament per mitjans electrònics, atesa la capacitat tècnica i el perfil professional per a l'accés i disponibilitat dels mitjans electrònics del col·lectiu al qual es dirigeix.

Els qui desitgen participar en aquest procés selectiu hauran de realitzar la inscripció a través de la pàgina web de l'SGISE, en l'apartat corresponent https://sgise.es/oferta-docupacio/ en el termini de 5 dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, aportant la documentació requerida pels mitjans electrònics que es posen a disposició.



3.2. En el procés de la inscripció electrònica ha de presentar-se la següent documentació, amb caràcter obligatori:

a) Curriculum vitae detallat i degudament justificat, en què s'acredite la seua trajectòria, experiència professional, així com els títols, idiomes, cursos i diplomes obtinguts que es valoraran, si escau, en la fase de concurs.

b) DNI/passaport/NIE/Document d'identitat corresponent.

c) Còpia de la titulació exigida.

d) Formulari d'acte baremació.

e) Tots els mèrits que es consideren oportuns i que hagen sigut al·legats.

f) Certificat que acredite, si escau, algun tipus de diversitat funcional.

g) Documentació acreditativa, si és el cas, de condició de víctima de violència de gènere o víctima de terrorisme.

h) Justificant d'haver procedit al pagament de l'import corresponent de participació establit en l'apartat 4.

i) Declaració jurada respecte del compliment de no haver sigut inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes en el seu Estat, l'accés a l'ocupació pública. Aquesta declaració serà efectuada directament durant el procés d'inscripció per la web.



j) Declaració responsable, que serà efectuada directament en el procés d'inscripció electrònica, en què es faça constar:

– la seua confirmació que compleix els requisits indispensables exigits.

– el seu reconeixement de l'autenticitat de la documentació que adjunta a aquesta i de la informació que apareix en el seu currículum.

– la seua acceptació expressa de tot el que s'estableix en les bases reguladores d'aquesta convocatòria.

– la seua autorització a l'SGISE i, si és el cas, per al tractament automatitzat de les seues dades.

– la seua autorització a l'SGISE per a la publicació, en la pàgina web d'aquesta, dels resultats obtinguts en el procés de selecció.

La no presentació de la documentació esmentada suposarà l'exclusió directa de la persona inscrita.

3.3. El control de validesa de la documentació que es presente podrà determinar l'exclusió del procés de les persones que no complisquen algun dels requisits, sense perjudici que l'SGISE puga requerir en qualsevol moment a les persones aspirants que aporten els documents originals per al seu acarament, fins i tot una vegada conclòs el procés selectiu, i eliminar a la persona aspirant o rescindir la relació laboral si s'observara alguna irregularitat. En cas de no presentar-se alguna documentació de la manera establida, la persona que no complisca amb aquest requeriment no serà contractada i comportarà la seua expulsió directa de la borsa.

3.4. La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria, o la falsedat en la documentació aportada, comportarà l'expulsió automàtica de la convocatòria i/o borsa de treball, si és el cas, sense perjudici de les mesures legals que hi corresponga adoptar.

3.5. El domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions i per a la crida en la contractació, i seran responsabilitat exclusiva del sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquests, com el fet de no comunicar per escrit a aquesta entitat qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte. Correspon a les persones aspirants prestar la deguda atenció a la publicació de les llistes, així com a la informació dels terminis i als requeriments que l'SGISE poguera fer-los amb caràcter general, que es realitzaran sempre i únicament en el portal d'ocupació https://sgise.es/oferta-docupacio/ Els possibles requeriments personals es realitzaran a través del telèfon o correu electrònic facilitat per les persones aspirants, i serà també la seua responsabilitat prestar la deguda atenció a aquestes comunicacions.



3.6. Els errors de fet, materials o aritmètics que pogueren advertir-se en la sol·licitud podran esmenar-se fins a la finalització del període de presentació de sol·licituds, d'ofici o a petició de la persona interessada.



3.7. Totes les publicacions que, en relació amb aquest procés es realitzen, es faran garantint la protecció de les dades personals.



4. Pagament de participació

4.1. Per a la correcta inscripció s'ha d'haver procedit al pagament establit per aquesta entitat.

4.2. El preu establit serà de 20 euros. Aquest pagament es realitzarà mitjançant transferència al compte de l'SGISE en el banc Santander amb les següents dades de transferència: IBAN: ES5800491827832010624483. En «Concepte» de la transferència, la persona aspirant haurà de consignar el seu nom i cognoms, número d'identitat i text «Pagament inscripció cap de Secció de Recursos Humans». En cap cas, aquest pagament de participació eximirà del tràmit de registre electrònic de la sol·licitud en la web. La falta de justificació de l'abonament d'aquest preu o de la presentació dins del termini i en la forma escaient en la web de la sol·licitud d'inscripció determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

4.3. Exempcions al pagament d'inscripció. Estaran exemptes del pagament:

a) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, de sis mesos anteriors a la data de convocatòria de les proves selectives. Seran requisits per al gaudi de l'exempció que, en el termini de què es tracte, no hagen rebutjat oferta d'ocupació adequada, no s'hagen negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. Per a acollir-se a l'exempció, les persones interessatdes hauran d'acreditar la condició de demandant d'ocupació, així com acreditar no haver rebutjat oferta d'ocupació adequada, no haver-se negat a participar en accions de promoció, formació o reconversió professional, tot això mitjançant un certificat emés per l'Institut Nacional d'Ocupació o, si és el cas, el servei regional d'ocupació que corresponga, i acompanyar a aquest certificat l'informe actualitzat de la vida laboral emés per la Tresoreria General de Seguretat Social. Quant a l'acreditació de les rendes, es realitzarà amb una declaració jurada o promesa escrita del sol·licitant.

b) Aquelles persones que siguen membres d'una família nombrosa de caràcter especial o d'una família monoparental de categoria especial, en els termes de l'article 12.1.

c) De la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses. La condició de família nombrosa de categoria especial s'acreditarà mitjançant el corresponent títol actualitzat. S'ha d'adjuntar a la sol·licitud una còpia compulsada o acarada del carnet de família nombrosa de caràcter especial en vigor. Tindran dret a una reducció del 50 % de l'import total les persones que acrediten ser membres de família nombrosa de categoria general. L'acreditació d'aquesta condició es farà adjuntant a la sol·licitud una còpia compulsada o acarada del carnet de família nombrosa general en vigor.

d) Les persones que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

e) Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Aquesta condició s'acreditarà mitjançant un certificat actualitzat acreditatiu de la discapacitat expedit per l'òrgan competent per a expedir aquests certificats. S'acompanyarà a la sol·licitud copia compulsada o acarada del certificat.

f) Les persones en situació d'exclusió social quan aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

g) El personal amb condició indefinit de l'SGISE.

Les persones aspirants en què concórreguen una o diverses d'aquestes circumstàncies ho faran constar en la sol·licitud d'inscripció telemàtica marcant la casella destinada a aquest efecte. Així mateix, hauran d'aportar, en l'apartat corresponent en la web en el moment de la inscripció, la documentació acreditativa de tal condició dins del termini previst per a la realització de la inscripció.

4.4. La devolució d'aquest pagament no procedirà en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.

4.5. La falta de la justificació de l'abonament del pagament de participació en el moment de la inscripció determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

4.6. Les persones que superen finalment el procés selectiu i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en el present apartat hauran de presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció, prèvia a la seua possible contractació temporal. En cas contrari, no podran formalitzar el contracte, sense perjudici de la responsabilitat en què poguera haver incorregut per falsedat en la seua sol·licitud de participació.



5. Admissió

5.1. Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en la web de l'SGISE el llistat provisional de persones admeses i excloses, així com la indicació del motiu d'exclusió, si és el cas, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a partir del següent a la publicació en la pàgina web de l'SGISE, per a esmenar o al·legar el que estimen pertinent. L'esmena es realitzarà a través de les webs referenciades en els apartats habilitats a aquest efecte.

5.2. Resoltes les possibles reclamacions, es publicarà en la web el llistat definitiu de persones admeses i excloses, que portarà implícita l'estimació o desestimació de les sol·licituds d'esmena. Aquesta publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.





6. Procediment de selecció

6.1. El procediment de selecció serà el de baremació de mèrits, de conformitat amb el que s'estableix en l'annex I.

6.2. Per a la baremació es tindrà en compte el formulari d'autobaremació presentat en la inscripció. No es tindran en compte els mèrits que no hagen sigut autobaremats per les persones interessades. En aquesta fase no s'admetrà la incorporació de nous mèrits als ja presentats, únicament correccions sobre aquests últims. El resultat de la fase de concurs serà publicat en la web de l'SGISE de la mateixa manera i amb els mateixos terminis a l'efecte de reclamació, que el que s'estableix en el punt 5.1.

6.3. Realitzada la baremació de mèrits, la puntuació obtinguda, d'igual forma que el que s'estableix en el punt 5.1, es farà pública en la web de l'SGISE.



7. Constitució de la borsa de treball temporal

7.1. Finalitzat el procés selectiu i el termini establit per a presentar reclamacions, d'acord amb la puntuació final obtinguda per cada candidatura admesa i, sempre que la puntuació final obtinguda siga igual o superior a 50 punts, es publicarà el llistat de les persones que passen a formar part de la borsa específica, ordenada per puntuació de major a menor. Aquest ordre és el que determinarà la crida corresponent.

7.2. En cas d'empat, s'atendrà el següent ordre:

a) per la major puntuació obtinguda en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en el qual figuren relacionats,



b) en favor de les persones que siguen víctimes de violència de gènere i/o terrorisme

c) en favor de la persona amb diversitat funcional

d) la persona que acredite un major percentatge de discapacitat,

e) en favor del sexe infrarepresentat dins del departament corresponent.

7.3. La constitució de la borsa de treball temporal corresponent es publicarà en la web de l'SGISE, mantenint la seua vigència fins a la resolució de la convocatòria extraordinària corresponent o, com a màxim, fins a un any des de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present convocatòria.

En tot cas, es constituiran noves borses d'ocupació temporal, després de la finalització dels procediments de selecció convocats en execució de les ofertes públiques d'ús dels llocs corresponents. La constitució d'aquestes noves bosses anul·larà les existents amb anterioritat del mateix lloc.

7.4. El personal que resulte contractat temporalment estarà subjecte al període de prova establit en la normativa laboral. La falta de superació d'aquest suposarà l'exclusió directa de la borsa.





8. Normes finals

8.1. La convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es deriven d'aquesta i de les actuacions de l'òrgan tècnic, podran ser impugnats per les persones interessades en els casos i en la forma d'acord amb el que es preveu en la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.

8.2. El règim de funcionament de la borsa serà el que legalment estableix el VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del SPI, i el reglament aprovat de l'entitat.

8.3. Per a poder formar part de la borsa, el personal temporal o en mobilitat funcional temporal de la mateixa entitat, que a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds estiga ocupant un lloc vacant, haurà de sol·licitar la seua inscripció en la borsa corresponent, si bé serà baremat per la comissió de seguiment en el moment que cesse en el citat lloc, en el termini màxim d'un mes, i en tant això es produeix constarà com a laboralment actiu.

8.4. El personal que resulte contractat temporalment, d'acord amb els supòsits establits legalment, a temps parcial, podrà optar a una altra contractació a temps complet de la mateixa categoria i/o grup professional, renunciat al seu anterior contracte, tenint en compte l'ordre de puntuació en la borsa.



9. Comissió de seguiment

9.1. Es constituirà una comissió de seguiment de les borses d'ocupació temporal resultants que estarà formada paritàriament per representants de l'SGISE i representants legals dels treballadors, encarregada del seguiment de la constitució i funcionament d'aquestes borses.



9.2. Aquesta comissió estarà formada per un nombre màxim de 10 persones, i elaborarà un reglament intern de funcionament.

9.3. La comissió de seguiment podrà disposar en qualsevol moment de la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes.



10. Tractament de dades personals

D'acord amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, li comuniquem que les dades facilitades a través d'aquesta sol·licitud d'ocupació seran incorporades a un fitxer titularitat de l'SGISE a fi de formar part en els processos de selecció de personal duts a terme per l'entitat. Les dades es conservaran durant el període de temps que es requerisca per al procés de selecció i no seran cedides excepte obligació legal. Aquestes dades seran utilitzades amb l'única finalitat de fer que vosté participe en els processos de selecció de personal realitzats per l'SGISE.



L'Eliana, 14 d'abril de 2023.– El president de l'SGISE: José María Ángel Batalla.





Annex I:

Lloc objecte de convocatòria de creació de borsa:

cap de Secció de Recursos Humans



Missió del lloc: programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar i assessorar en matèria de recursos humans.

Formació Requerida: títol universitari oficial de doctor/a, llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/a o bé títol universitari oficial de grau o certificat de correspondència equivalent nivell 2 (Grau) del Marc Espanyol de Qualificacions per a la Educacio Superior (MECES) i el nivell 6, del Marc Europeu de Qualificacions (EQF) que d'acord amb els plans d'estudi vigent habilite per a l'exercici de les funcions del lloc. O tindre complides les condicions per a obtindre-la abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que l'acredite.



La titulació que es presente com a requisit d'accés, no podrà presentar-se com a mèrit pel fet que una mateixa titulació no pot ser valorada com a requisit i mèrit al mateix temps.

Procediment de selecció: baremació de mèrits

Mèrits formatius (màxim 60 punts)



Mèrit Puntuació

Màster Oficial de Recursos Humans. 8 punts

Títol universitari superior de Dret, Ciències del Treball o que d'acord amb els plans d'estudi siga equivalent.

32 punts

Formació en People Analytics (Power BI, Tableau, KNIME, Python, R, etc) d'almenys 20 hores. 2 punts

Formació en matèria de Compliance o Compliment d'almenys 30 hores. 1 punts

Formació en matèria de valoració de llocs, registre, auditoria retributiva amb perspectiva de gènere i registre salarial d'almenys 30 hores. 5 punts

Formació en matèria de gestió de nòmines i assegurances socials d'almenys 30 hores. 3 punts

Formació en Excel avançat d'almenys 20 hores. 2 punts

Formació en matèria de negociació col·lectiva amb l'objectiu d'assessorar en processos de negociació col·lectiva, definir estratègies, detectar riscos o dissenyar i elaborar instruments de negociació d'almenys 30 hores. 2 punts

Formació en Desenvolupament Sostenible: Sostenibilitat i Model d'empresa saludable d'almenys 20 hores. 2 punts

Idiomes (Màxim

3 punts)

Valencià

Certificat de nivell A1 0,25

Certificat de nivell A2 0,5

Certificat de nivell B1 0,75

Certificat de nivell B2 1

Certificat de nivell C1 1,25

Certificat de nivell C2 o superior 1,5

Anglés

Certificat de nivell A1 0,25

Certificat de nivell A2 0,5

Certificat de nivell B1 0,75

Certificat de nivell B2 1

Certificat de nivell C1 o superior 1,25

Certificat de nivell C2 o superior 1,5





La puntuació completa a cada mèrit formatiu s'atorgarà per formació acreditada.



Mèrits professionals (Màxim 40 punts)



Mèrit Puntuació

Temps de prestació de serveis com a tècnic/a de l'àrea d'administració de personal consistent en gestionar tots els tràmits juridicoadministratius que comporta el personal de l'empresa, englobats en àmbits com la formalització de contractes, confecció, gestió i control de nòmines, gestió de la corresponent afiliació a la seguretat social assegurances socials i cotitzacions de les persones treballadores.



Es valorarà a raó de 0,4 punts per cada mes complet experiència acreditada amb un màxim de 16 punts.

Experiència demostrable en la implantació i execució d'un programari o Enterprise resource planning (ERP) de gestió i confecció de nòmines.



Es valorarà amb 5 punts

Experiència demostrable en la coordinació dels processos relacionats amb la prevenció de riscos laborals.



Es valorarà amb 2 punts

Experiència demostrable en la implantació i execució d'un ERP de gestió i control de despeses.



Es valorarà amb 2 punts

Experiència demostrable en la programació i implementació o execució de sistemes de control de temps de presència.



Es valorarà amb 1,5 punts

Experiència demostrable en l'elaboració d'informes jurídic-laborals i sancions i defensa lletrada en l'àmbit laboral.



Es valorarà amb 4 punts

Experiència demostrable en la gestió de canal de denúncies relacionat amb la Directiva Europea 2019/1937



Es valorarà amb 1 punt

Experiència demostrable en la identificació de processos, elaboració de procediments interns i automatització orientats a la gestió de l'àrea d'Administració de Personal.



Es valorarà amb 1 punt

Experiència demostrable en la programació i implementació o execució de sistemes de retribució flexible.



Es valorarà amb 1 punt

Experiència demostrable en realització de registre retributiu, valoració de llocs, anàlisis salarials de gènere, així com informes de diagnòstic.



Es valorarà amb 3 punts.

Experiència demostrable en redacció i control de sol·licituds d'excedències, certificats, reduccions de jornada, compatibilitats, jubilacions parcials, i llicències.



Es valorarà amb 1 punt.

Experiència demostrable en comunicació interna, així com en execució i anàlisi d'enquestes de clima.



Es valorarà amb 1 punt.

Experiència demostrable en administració i control del pagament d'obligacions i previsions tributàries.



Es valorarà amb 1,5 punts.







Instruccions generals

1. Qualsevol dels mèrits aportats serà valorat només una vegada; en cas que siga un element necessari per a l'obtenció d'un requisit, no serà valorat en cap cas com a mèrit.

2. No es tindrà en consideració per al còmput de mèrits, aquell curs formatiu o temps d'experiència professional que siguen necessaris per a l'obtenció d'un altre mèrit que ja haja sigut valorat.

3. L'acreditació de la realització de cursos es farà mitjançant la presentació del diploma o certificació de l'entitat que l'ha impartit, en què figure el nombre d'hores lectives. En cas contrari, no es tindrà en consideració el curs que es pretenga puntuar.

4. No es tindrà en consideració com a curs les matèries que en aquest mateix sentit s'hagen pogut realitzar amb els estudis de la titulació que es presente tant per a ser admés/esa a el procés com per titulació superior a l'exigida. Tampoc es valorarà en aquest apartat cursos d'idiomes.

5. L'acreditació del nivell d'idioma valencià serà mitjançant la presentació dels certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o organisme homologat per aquesta. Es consideraran aquests certificats o els equivalents que es puguen generar en futures normatives. L'acreditació de l'idioma anglés i de l'altre idioma comunitari es farà mitjançant l'aportació de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació. En cas de presentar certificació en diversos nivells d'un mateix idioma, només puntuarà el nivell més alt acreditat.



6. L'acreditació del temps efectiu treballat es realitzarà mitjançant la presentació de:

– Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs amb les mateixes funcions o similars s'haurà d'aportar contracte/s de treball o informe de vida laboral de la TGSS i certificat de l'empresa que contemple el temps treballat, i una descripció de les funcions desenvolupades, o bé contracte de prestació de serveis i certificat de l'empresa amb una descripció de les funcions desenvolupades.

7. L'acreditació d'experiència en matèries especialitzades haurà d'estar acreditada mitjançant declaració responsable i assenyalada en el curriculum vitae de la persona aspirant.

8. Tant la formació especialitzada com l'experiència en matèries concretes serà avaluada en el període de prova.

Mapa web