Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 2 de març de 2023, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats i de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup C, subgrup C1, d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'investigació, perfils C1, C2, C3 i C4 d'aquesta universitat (referència CTM23_C1_11). [2023/2342]

(DOGV núm. 9557 de 20.03.2023) Ref. Base de dades 002859/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional



Vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals s'estima convenient per consideració a les necessitats del servei d'aquesta Universitat, d'acord amb l'article 191 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, així com la normativa pròpia de la Universitat de València, aquest rectorat resol convocar concurs de trasllats per a proveir els llocs de treball de oficial/a de laboratori, oficial/a d'animalari, perfils C1, C2, C3 i C4, que s'indiquen en l'annex I d'aquesta convocatòria, i s'oferiran a resultes els llocs que es queden vacants entre els que figuren en l'annex II d'aquesta convocatòria.



Igualment, es convoca concurs de mèrits. Una vegada finalitzat el concurs de trasllats i adjudicats els llocs (vacants o resultes) començarà el concurs de mèrits per a proveir els llocs de treball de oficial/a de laboratori, oficial/a d'animalari i tècnic/a especialista de laboratori, perfils C1, C2, C3 i C4, que queden vacants en el concurs anterior entre els que s'indiquen en els annexos I i II d'aquesta convocatòria.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants per al concurs de trasllats

1.1. Podran participar en el concurs de trasllats, les funcionàries o funcionaris de carrera del grup C, subgrup C1, d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'investigació, de qualsevol dels 4 perfils (C1, C2, C3 i C4), que presten serveis en aquesta Universitat.



1.2. Han de participar necessàriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C1), sector d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'investigació, de qualsevol dels 4 perfils (C1, C2, C3 i C4) d'aquesta Universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.

Per als funcionaries o funcionàries de carrera que es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 120.5 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, han de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a disposició de la Gerència.



1.3. No hi pot participar el personal suspès en ferm mentre dure la suspensió. El personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció, i el personal excedent voluntari per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, segons el que disposa la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.

1.4. Al concurs de trasllats amb resultes, tan sols es podran elegir llocs de treball del perfil en el qual es troba adscrit cada funcionari o funcionària de carrera. Per a poder elegir llocs de treball d'altre perfil hauran de participar en el concurs de mèrits.



Segona. Participants en el concurs de mèrits

2.1. Per al concurs de mèrits els i les participants hauran de ser funcionaris o funcionàries de carrera del grup C, subgrup C1, d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'investigació, dels perfils C1, C2, C3 i C4 i trobar-se prestant serveis en aquesta Universitat.

2.2. Al concurs de mèrits, tan sols es podran elegir llocs de treball de perfil diferent al qual es troba adscrit el funcionari o la funcionària de carrera. Per a elegir llocs del mateix perfil hauran de participar en el concurs de trasllats (vacants i resultes).



Tercera. Concurs de trasllats: llocs vacants i llocs a resultes

3.1. Els llocs vacants són els que no es troben ocupats per funcionàries o funcionaris de carrera o no es troben reservats a favor del seu titular. Es troben relacionats a l'annex I d'aquesta convocatòria.



3.2. Els llocs que s'ofereixen a resultes són els que es troben ocupats per funcionàries o funcionaris de carrera o tenen reserva legal a favor del seu titular. En el cas que un funcionari o una funcionària de carrera aconseguisca un nou lloc de treball en aquest concurs, el seu lloc es consideraria a resultes. Es troben relacionats a l'annex II d'aquesta convocatòria.

3.3. Les persones interessades en participar en el concurs de trasllats podran incloure en la sol·licitud llocs vacants solament, llocs de resultes solament, o llocs de treball vacants i de resultes conjuntament, tot indicant-hi l'ordre de prioritat de cada lloc de treball.





Quarta. Concurs de mèrits

4.1. El concurs de mèrits se celebrarà quan haja finalitzat el concurs de trasllats, amb les resultes. Es podran sol·licitar tots els llocs de treball d'un perfil diferent al qual es trobe adscrit el funcionari o la funcionària de carrera, amb els criteris establerts al document de regularització dels perfils del personal de laboratori, aprovat pel Consell de Govern el 14 de juny de 2005 (ACGUV 139/05) el qual es pot consultar a l'enllaç:



https://www.uv.es/gerencia/PAS_Altres/Perfils-lab-acsuv-139-2005-3.pdf.

Modificat per l'ACGUV 97/2010, disponible a l'enllaç:

https://www.uv.es/gerencia/PAS_Altres/Perfils-lab-modif-acsuv%2097-2010-1.pdf.

4.2. Les persones interessades que desitgen participar en el concurs de mèrits hauran d'adjuntar una llista prioritzada en la qual indiquen tots els llocs que aspiren a ocupar tant de l'annex I com de l'annex II, conjunta o indistintament.



Cinquena. Procediment del concurs

5.1. En primer lloc, es resoldrà el concurs de trasllats amb les resultes.

5.2. Finalitzat el concurs de trasllats i adjudicades les vacants i les resultes al personal funcionari que s'haja presentat, es resoldrà el concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries de carrera de la mateixa escala i diferent perfil.

5.3. Les persones interessades podran participar tant en el concurs de trasllats com en el de mèrits, i donat el cas d'obtindre destí en ambdós concursos hauran d'optar per un d'ambdós destins abans de la presa de possessió.



Sisena. Sol·licituds i documentació a aportar

6.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud de participació utilitzant la instància interna en la seu electrònica, i adjuntant el pdf amb l'ordre de prioritats dels llocs de treball sol·licitats. Al obrir-se el termini de presentació de sol·licituds de participació hi haurà una còpia per a emplenar-la a la pàgina de la convocatòria, dins de la web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça següent: https://www.uv.es/pas.

La mecànica de la presentació ha de ser de la següent manera:



6.1.1 Primer: s'ha d'emplenar el document denominat «ordre de prioritats», que es troba a la pàgina web de la convocatòria, establint l'ordre de preferència dels llocs de treball desitjats. Una vegada acabat, cal desar aquest document pdf, al seu propi ordinador.

És convenient que les persones que participen en el concurs identifiquen correctament els llocs que desitgen obtenir, i si compleixen el requisit de coneixement de valencià i la resta de requisits que requereix el lloc que es sol·licita.

Per tant, en emplenar l'ordre de prioritats, cal fixar-se a no incloure en la llista cap lloc per al qual no tinga els requisits exigits d'ocupació. Igualment, cal fixar-se de no incloure més d'una vegada el mateix lloc de treball. Atès que el procés d'adjudicació es farà informàticament, en cas que se li adjudique un lloc de treball del qual no posseeix algun dels requisits, no podrà prendre possessió en aquest lloc, ni se li podrà oferir cap altre del concurs.

6.1.2 Segon: s'ha d'entrar en la seu electrònica mitjançant el següent enllaç: https://www.uv.es/einterna.

6.1.3 Tercer: cal identificar-se com a usuari de la Universitat de València.

6.1.4 Quart: accedir a la instància interna del registre electrònic on hi ha 3 pestanyes.

D'esquerra a dreta:

En la primera pestanya, «Acceptació», ha de punxar-se en «accepte les condicions indicades». Si no s'emplena aquest camp no es podrà validar la sol·licitud.

En la segona pestanya, «General» és on s'ha d'identificar i escollir on es dirigeix la sol·licitud.

-. Al camp «Tipus d'unitat destinatària», s'obri un desplegable i s'ha de seleccionar els Serveis Universitaris, Generals i Centrals.

-. Al camp «Nom de la unitat destinatària», s'obri un desplegable i ha de seleccionar el Servei de Recursos Humans (PAS).

-. Al camp «Grup destinatari» s'ha de punxar en «CTM23_C1_11_ETB_INV».

-. En la descripció ha d'indicar que vol presentar-se al concurs de trasllats o de mèrits de l'escala tècnica bàsica d'investigació, perfils C1, C2, C3 i C4.

-. En els fitxers adjunts, és on ha d'adjuntar-se el document pdf d'ordre de prioritats en el concurs de trasllats i/o ordre de prioritats per al concurs de mèrits, així com la resta de documentació indicada en la base 6.5 d'aquesta convocatòria per al concurs de mèrits.



En la tercera pestanya, «Acabar» només cal indicar l'acceptació de comunicacions electròniques, la qual cosa és obligatòria per a les funcionàries o funcionaris públics, per tant s'ha de punxar en «sí», i finalitzar la sol·licitud.

6.2. Les persones que desitgen presentar-se al concurs no han d'aportar cap documentació justificativa dels mèrits curriculars assenyalats a continuació, per constar en el Servei de Recursos Humans (PAS):



– Experiència professional

– Grau personal

– Carrera professional

– Escala, grup o subgrup al que pertany

– Cursos de formació convocats pel Servei de Formació Permanent de la Universitat de València

– Coneixements de valencià (segons el que es disposa en la base 6.3 d'aquesta convocatòria)

– Idiomes (les persones participants que presenten idiomes hauran de consultar la base 6.4 d'aquesta convocatòria)

Tota aquesta informació serà facilitada, a la Comissió Avaluadora, pel Servei de Recursos Humans (PAS).

6.3. Els coneixements de valencià inclosos en la base de dades de personal són aquells que es corresponen amb les proves de nivell que realitza el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, i per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana. Aquelles persones que tinguen certificats de valencià que no consten en el full de serveis perquè són d'altres organismes com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, una altra universitat o una altra administració pública, han de dirigir-se al Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València per al seu reconeixement i inclusió en la base de dades de personal.

6.4. Els coneixements d'idiomes inclosos en la base de dades de personal són els corresponents a les proves de nivell que realitza el Centre d'Idiomes de la Universitat de València. No s'incorporarà la informació sobre els cursos impartits per l'esmentat Centre.

Igual que el que s'estableix en el punt 6.3 de les bases, si es disposa d'altres certificats emesos per organismes diferents com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, o altres universitats espanyoles o estrangeres, han de dirigir-se al Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València per al seu reconeixement i inclusió en la base de dades de personal.

6.5. La resta de documentació que es desitge aportar per a la fase de mèrits, vinculats als apartats: formació (titulació acadèmica, cursos de formació no impartits pel Servei de Formació Permanent de la Universitat de València), i altres mèrits, ha d'annexar-los en la pestanya segona com a documents pdf.

Els arxius han de nomenar-se de manera clara i precisa, per exemple: Tit-Acad, DNI, etc, sent preferible un arxiu únic per cada document a presentar, el qual ha de contindre el document complet. No s'admetran fotografies ni arxius en format jpg, o qualsevol altre diferent a l'indicat anteriorment.



Setena. Termini i lloc de presentació

7.1. Tant per al concurs de trasllats com per al concurs de mèrits, les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), mitjançant instància interna com s'indica en la base 6.1.2.



7.2. Com a personal funcionari públic, les sol·licituds d'aquest procediment han de presentar-se necessàriament per registre electrònic (instància interna i el document pdf amb l'ordre de prioritats establert). Hi ha un reglament sobre el registre electrònic general aprovat per Acord del Consell de Govern (ACGUV 92/2020), disponible al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València: https://webges.uv.es/uvTaeWeb/.



Vuitena. Barem del concurs de trasllats i adjudicació

8.1. El concurs de trasllats serà resolt mitjançant la valoració de l'antiguitat i el coneixement del valencià.

8.2. L'antiguitat es puntuarà segons la fórmula següent: 4 log.(1 + nre. d'anys)/log.(31). El temps màxim que es valorarà serà de trenta anys i no es consideraran fraccions inferiors a l'any, es pot consultar a l'enllaç:

https://www.uv.es/pas/v/Normativa/LogaritmeNeperia.pdf.

8.3. El valencià es puntuarà d'acord amb el barem aprovat en el Consell de Govern d'aquesta Universitat el 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019), es pot consultar a l'enllaç: https://www.uv.es/sgeneral/Reglamentacio/Doc/ Pas/G18.pdf.

Només es valoraran els nivells de coneixement de valencià impartits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, pel Servei de Llengües i Política Lingüística d'aquesta Universitat o els certificats, títols o diplomes que es posseeixen, convalidats d'acord amb allò que estableix l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats. Haurà de presentar-se fotocòpia acarada amb l'original de la documentació justificativa.

8.4. L'adjudicació es du a terme per l'ordre de puntuació obtinguda i segons l'ordre de prioritat manifestada per les persones participants. Si s'adjudica un lloc a una persona que no compleix el requisit del lloc sol·licitat, la persona interessada no podrà prendre possessió d'aquest lloc i no se li podrà adjudicar cap altre lloc en el concurs.

8.5. Els casos d'empat es resolen tenint en compte els criteris següents amb caràcter successiu:

8.5.1 Primer: s'adjudicarà la plaça a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent davant la que no ho acredite, si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

8.5.2 Segon: s'adjudicarà a la persona concursant que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Coneixements de valencià.

b) Antiguitat.

8.5.3 Tercer: si persisteix l'empat la adjudicació de la plaça es resoldrà per sorteig.



Novena. Barem del concurs de mèrits i adjudicació

9.1. El concurs de mèrits es resoldrà segons el que es disposa al barem aprovat pel Consell de Govern d'aquesta Universitat el 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019), i del document de regularització dels perfils del personal de laboratori, aprovat pel Consell de Govern el 14 de juny de 2005 (ACGUV 139/05) disponible a l'enllaç: https://www.uv.es/gerencia/PAS_Altres/Perfils-lab-acsuv-139-2005-3.pdf.



Modificat per l'ACGUV 97/2010:

https://www.uv.es/gerencia/PAS_Altres/Perfils-lab-modif-acsuv%2097-2010-1.pdf.

9.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt V de l'annex I de l'esmentat barem.

9.3. L'adjudicació es realitzarà segons l'ordre de puntuació obtinguda i l'ordre de prioritat manifestada per les persones participants. El desempat es resoldrà segons el que es disposa en la base 8.5 d'aquesta convocatòria.



Desena. Comissió avaluadora

10.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat, que es pot consultar a l'enllaç: https://www.uv.es/sgeneral/Reglamentacio/Doc/ Pas/G8.pdf.



El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València de 16 d'abril de 2019 (ACGUV 88/2019) pel qual s'aprova el III Pla d'igualtat de la Universitat de València.



10.2. Serà aplicable a les persones que formen part de la comissió avaluadora, i als assessors i assessores si n'hi haguera, el que es disposa en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució de la comissió, i formarà part de l'expedient administratiu. Es disposarà d'un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-tecnic-administracio/mesures-prevencio-conflicte-interessos-1286242272765.html.

10.3. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València: https://webges.uv.es/uvTaeWeb/, a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Onzena. Irrenunciabilitat de les destinacions

11.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

11.2. La destinació adjudicada és irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública. En aquest cas, s'haurà de comunicar per escrit, a la Gerència de la Universitat de València, en quina de les dues destinacions prendrà possessió.



Dotzena. Participació

La participació en el concurs, tant en el concurs de trasllats i/o resultes com en el de mèrits, implica l'acceptació de totes les bases.



Tretzena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i amb caràcter merament informatiu a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), i en ella s'indicarà expressament la data de presa de possessió.



Catorzena. Informació respecte de les dades recollides

14.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest concurs. La informació rebuda, es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.

Part de les dades facilitades podran ser publicades al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS). A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si escau.

14.2. Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça:

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.html.



Quinzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors des del dia següent a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de la comissió es pot interposar recurs d'alçada previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de las administracions públiques.



València, 2 de març de 2023.– La rectora, p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







Mapa web