Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2022, del president del Consell de Govern del Consorci Hospitalari de Castelló, de bases i convocatòria per a cobrir en propietat, mitjançant concurs intern, el lloc de direcció del Servei Assistencial de Salut Mental, en execució de la Sentència 285/2020, de 31 de juliol. [2022/9268]

(DOGV núm. 9453 de 20.10.2022) Ref. Base de dades 009106/2022




El president del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, fent ús de les competències establides en l'Acord de delegació d'atribucions, aprovat pel Consell de Govern del Consorci de data 31 de maig de 2021, apartat primer A2 i 4, mitjançant Resolució 2022-RRHH-1102-JUR de data 22 de setembre de 2022, de conformitat amb el que es disposa en la Resolució 2022-RRHH-1096-2022, de 20 de setembre de 2022, de la Presidència del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló (CHPCS) per la qual, en execució de la Sentència número 285/20 de 31 de juliol de 2020, del Jutjat Contenciós Administratiu número 2 de Castelló es resol la nul·litat de l'adjudicació definitiva del concurs per a la provisió de cap de servei de caràcter assistencial, de Salut Mental, inclosa en la convocatòria 357/09.09.2018, i s'ordena la convocatòria de nou procés, resol:



Vist que, de conformitat amb la part dispositiva de la sentència referenciada, es declara la nul·litat del procés de provisió del lloc de treball número 239 de cap del Servei de Salut Mental del CHPCS, així com l'adjudicació definitiva que va esdevindre d'aquest procés, resulta vacant en l'actual plantilla orgànica del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, en execució de la sentència 285/2020 de 31 de juliol. Així mateix, el fonament jurídic quart in fine de l'esmentada sentència estableix «...per tot el fins ara exposat, tenint en compte, que la convocatòria emmalalteix de vici de nul·litat no corregible pertoca declarar la nul·litat d'aquesta, en tant que haurà de publicar-se nova convocatòria aplicant la baremació de mèrits vigents que és la de 8 d'abril 2015, i iniciar de nou el procés selectiu de personal…»



Vista la Resolució 2022-RRHH-1096-JUR de 20 de setembre de 2022 d'aquesta presidència del Consell de Govern del CHPCS mitjançant la qual, en execució de la Sentència número 285/20 de 31 de juliol de 2020, del Jutjat Contenciós Administratiu número 2 de Castelló es resol la nul·litat de l'adjudicació definitiva del concurs per a la provisió de la cap de servei de caràcter assistencial, de Salut Mental, inclosa en la convocatòria 357/09.09.2018, així com la de la resolució d'adjudicació definitiva, Resolució número 5, de 8 de gener de 2019, de la presidència del Consell de Govern del CHPCS, publicada en el DOGV número 8468 de data 21.01. 2019, i s'ordena, la convocatòria del procés de provisió del lloc de treball número 239, de cap de Servei de Salut Mental, en execució i aplicació estricta de l'apartat quart in fine de l'esmentada sentència 285/20, de 31 de juliol.



Atés que el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, regula el procediment per a la provisió de llocs de treball mitjançant el sistema de concurs.



Atés que la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de funció publica de la Comunitat Valenciana, estableix com a sistema ordinari de provisió de llocs de treball, el sistema de concurs.

Atesa, així mateix, la regulació continguda en el capítol III del títol V, del Reial decret llei 5/2015 de 30 d'octubre.

Atés que l'Acord del Consell de Govern de 31 de maig de 2021, de delegació de competències en matèria de personal, estableix en el número primer A.2 del seu annex l'atribució del president del Consell de Govern quant a «l'aprovació de les convocatòries i bases dels processos de selecció i provisió del personal fix del Consorci i la seua resolució».



En virtut de les consideracions exposades es resol:

Aprovar la convocatòria per a la provisió en propietat del lloc corresponent a cap de Servei Assistencial de la plantilla orgànica del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, que a continuació s'especifica, mitjançant concurs general intern, i d'acord amb les següents bases:



1r. Objecte

L'objecte de la present convocatòria, és la provisió mitjançant concurs específic intern, del lloc de treball vacant de cap de personal facultatiu, cap de Servei Salut Mental inclòs en la relació de llocs de treball de funcionari, segons s'especifica, del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló.



2n. Requisits generals

Podrà participar en els concursos el personal funcionari de carrera que reunisca els requisits determinats en la convocatòria en la data que acabe el termini de presentació de les sol·licituds de participació, qualsevol que siga la seua vinculació administrativa, excepte el personal suspés en ferm mentre dure la suspensió; el personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió de llocs convocats, mentre dure la sanció i el personal excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, si és aplicable.



3r. Número, denominació i característiques del lloc convocat

Nombre de llocs: 1

Denominació: cap Servei Salut Mental

Nivell de complement de destí: 29

Complement específic mensual: 2.339.42

Ubicació del lloc: Hospital Provincial de Castelló

Naturalesa funcionarial, assistencial

Escala administració especial

Requisit: subgrup A1 en la categoria de Llicenciat en Medicina i Cirurgia General, Especialitat Psiquiatria



4t. Sol·licituds

Les instàncies per a optar als llocs convocats, en les quals es farà constar que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria, es dirigiran a la Presidència del Consell de Govern del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló i es presentaran en el termini de 15 dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en el Registre General del Consorci Hospitalari Provincial.



A la instància hauran d'adjuntar a més d'una còpia de la titulació de l'especialitat a la qual opta, una declaració responsable de la relació de tots els mèrits que aporten segons el que es disposa en la convocatòria, els quals presentaran mitjançant fotocòpia compulsada. La compulsa podrà realitzar-se pel funcionari encarregat del Registre o bé per funcionari, en les dependències del Servei de Recursos Humans del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló presentant original i còpia dels documents.

Es preveu com a mèrit la valoració d'una entrevista que té com a objecte l'exposició i defensa d'una memòria d'activitat/projecte tècnic de gestió, aquesta haurà de presentar-se en format paper, amb extensió mínima de 30 pàgines i màxima de 60 pàgines, impreses a una sola cara, lletra Arial 12, i en format digital en una memòria USB de memòria o llapis USB, que s'introduiran en sobre tancat i engrapat al costat de la instància.

El personal funcionari que haguera obtingut un lloc per concurs no podrà participar en un nou concurs fins que haja transcorregut un any des de la presa de possessió en aquell, excepte en les excepcions que establisca la llei.

El personal funcionari que obtinga un lloc de treball per concurs, no podrà exercir provisionalment en comissió de serveis altre lloc de treball fins que transcórrega un any de permanència en aquest, excepte els supòsits que establisca la llei.

La consignació de dades falses en la instància o en la documentació aportada pels aspirants suposarà la pèrdua del lloc a més de les mesures legals que corresponga aplicar.

El domicili i dades per a la comunicació amb l'aspirant que figure en les instàncies es considerarà el vàlid a l'efecte de notificació, i seran responsabilitat exclusiva del concursant els errors en la consignació dels mateixos i la comunicació al Consorci de qualsevol canvi de domicili, número de telèfon o correu electrònic.

La comissió de valoració podrà requerir a les persones interessades per a qualsevol mena d'aclariment que sobre la documentació presentada plantejaren, i aquestes estaran obligades a facilitar-li-la. En cas que el requeriment no siga atés, no es valorarà el mèrit corresponent. Pel que respecta als mèrits al·legats, es valoraran els realitzats referits al dia de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds de participació en els concursos s'efectuaren d'acord amb el model que figura com a annex I d'aquesta convocatòria, i la declaració responsable de la relació de mèrits que es presenten mitjançant fotocòpia compulsada que s'efectuarà d'acord amb el model que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.



5é. Comissió de valoració

Les persones integrants de la comissió de valoració seran nomenats per la Presidència del Consell de Govern, d'entre personal funcionari de carrera que tinga una classificació professional igual o superior a la requerida per als llocs de treball convocats, havent de tindre, almenys la meitat més un, una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements dels llocs convocats. Seran nomenades en nombre imparell de titulars no inferior a cinc ni superior a onze, amb els seus respectius suplents, i presidència, secretaria i vocals, tots ells amb veu i vot, i atenent criteris de paritat.

Per al millor compliment de la seua missió podran sol·licitar i obtindre l'assessorament d'especialistes quan ho estimen necessari o convenient, els qui es limitaran a prestar la seua col·laboració en l'àmbit de les seues respectives especialitats.

L'administració facilitarà les tasques de la comissió de valoració, proporcionant-los tot el suport administratiu que precisen per a la resolució del concurs.

Com a òrgan col·legiat de l'administració estaran sotmesos a les normes contingudes en la normativa de règim jurídic del sector públic i procediment administratiu comú, i les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en l'esmentada normativa, seran aplicable tant als membres de la comissió com a les persones assessores de la comissió. Així mateix, els actes de la comissió de valoració es podran recórrer en alçada.

Els resultats de cadascuna de les fases del concurs, comunicacions o qualsevol decisió que adopte la comissió i que haja de conéixer el personal concursant durant tot el procés de provisió, s'exposarà en la pàgina Web del Consorci; sent la publicació en la mateixa la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis, bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general.

A l'efecte de comunicacions i altres incidències la comissió de valoració tindrà la seua seu en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, av. Doctor Clará núm. 19, 12002 Castelló de la Plana.

La comissió de valoració per al lloc de treball convocat es relaciona en l'annex III, de la present convocatòria.



6é. Desenvolupament del concurs: exposició i defensa del projecte i valoració de mèrits

El concurs constarà de dues fases. El total del concurs es valorara amb 30 punts dels quals s'atorgarà 13 punts a la fase primera corresponent a l'exposició i defensa del projecte tècnic de gestió, i 17 punts al barem de mèrits.

Totes dues fases tindran caràcter obligatori i eliminatori i s'exigirà aconseguir un mínim del 50 % de la puntuació màxima, o % diferent que es fixe en l'anunci de la data lloc i hora, a atorgar per la defensa i exposició del projecte de gestió, així com aconseguir la puntuació mínima que en cada convocatòria s'establisca sobre el total, per al barem de mèrits

Fase primera. Exposició i defensa del projecte tècnic de gestió

Consistent en l'exposició i defensa davant la comissió del projecte tècnic de gestió, en un acte únic de caràcter públic.

Tindrà caràcter eliminatori i per a superar-ho és necessari aconseguir almenys el 50 % de la puntuació màxima, llevat que la comissió de valoració fixe una puntuació mínima necessària per a superar aquesta fase, diferent al 50 % de la puntuació màxima, extrem est que haurà de quedar reflectit en l'anunci de la data, lloc i hora de la celebració de la fase d'exposició pública.

El contingut del projecte tècnic de gestió versarà, almenys, sobre les següents qüestions i haurà de guardar coherència amb el Pla de Salut de la Conselleria de Sanitat/Agència Valenciana de Salut, i, en el seu cas, de qualsevol Pla d'actuació que s'aprovara en l'àmbit del Consorci.



• Programa d'accions i propostes assistencials orientades al pacient, que milloren l'accessibilitat, l'eficiència i la satisfacció dels ciutadans, anàlisi, costos i recursos.

• Anàlisi de situació i proposta d'objectius, sobre la base de la gestió clínica, d'estratègies i activitats i implantació de processos que garantisquen o milloren la continuïtat entre nivells assistencials

• Pla de qualitat de garanties i seguretat clínica

• Anàlisi de la cartera de serveis i, si és el cas, coordinació intra i extrahospitalària

• Proposta de cooperació assistencial amb les unitats clíniques del departament de salut que corresponga

• Docència pre i post graduada

• Investigació: àrees d'interés i projectes d'investigació finançament i incardinació amb els projectes de la Fundació Hospital Provincial de Castelló

El temps de defensa del projecte tècnic serà l'establit en el mateix anunci que fixa la data hora i lloc de la celebració de la fase d'exposició publica, sense que en cap cas puga ser menor de 30 ni major de 60 minuts.

L'anunci de la data, hora, lloc, puntuació mínima duració de l'exposició es publicarà en el tauler d'anuncis del CHPCS i en la pàgina web.



El concursant presentarà en el moment de l'exposició, per a acompanyar a aquesta, tota la documentació que estime convenient

La Comissió de valoració podrà, acabada l'exposició, demanar-li a l'aspirant tants aclariments com estime oportú.

Cada membre de la comissió exposarà públicament la puntuació atorgada a cada aspirant.

La qualificació final de cada aspirant vindrà determinada per la mitjana aritmètica de les qualificacions atorgades a cada participant per cada membre de la comissió de valoració.

La data, hora i lloc de celebració de la fase d'exposició pública seran publicats per la comissió de valoració, com a mínim, amb 15 dies naturals d'antelació.



Fase Segona. Valoració dels mèrits

La Comissió valorarà i baremarà els mèrits degudament acreditats pels aspirants que hagen superat la fase primera del concurs. Es realitzarà la valoració dels mèrits, que es computaran fins a la data de publicació de la present convocatòria en el DOGV, sobre la base del següent barem:

A. Experiència professional. La puntuació global en l'apartat d'experiència professional no podrà d'excedir de 6,75 punts

a.1. Per cada mes complet de serveis prestats amb plaça en la categoria professional i especialitat de què es tracta, en propietat, com a interí o contractat temporal, en institucions sanitàries públiques, o en institucions amb programa acreditat per a la docència per la Comissió nacional de què es tracte, o en institucions sanitàries del país estranger realitzades en virtut del conveni o acord d'assistència sanitària amb aquest país l'acompliment del qual haja sigut expressament autoritzat al facultatiu en qüestió pel ministeri de sanitat i consum, 0,05 punts per mes complet treballat.

La puntuació obtinguda en aquest apartat a1 no podrà excedir de 5 punts

a.2. Per cada mes complet de serveis prestats en llocs de caràcter directiu en centres sanitaris públics, així com els serveis prestats en el Ministeri de Sanitat i Consum, Conselleria de Sanitat, INSALUD, conselleries de salut, i serveis de salut de les comunitats autònomes, exercint llocs com a alt càrrec o de lliure designació; llocs inclosos en les relacions de llocs de treball o plantilles d'aquests organismes així com llocs dependents d'aquests organismes amb funcions d'inspecció de serveis sanitaris: 0,05 per mes complet treballat.



a.3. Per cada període de 4 anys complets de serveis prestats en propietat o amb el nomenament provisional en serveis dependents de l'administració pública o en institucions el sistema nacional de salut en l'especialitat de què es tracta:

a.3.1) Com a cap de servei: 1 punt

a.3.2) Com a cap de secció/unitat/clínic: 0,6 punts

La suma de la puntuació atorgada en els apartats a2 i a3 no pot excedir de 3 punts.

La referència a mesos o anys complets ha d'entendre's 30 dies, en cas de mesos, i 360 dies, en cas d'any.

A tindre en compte que, en aquest apartat d'experiència, no hi ha la possibilitat de solapament de temps treballat; és a dir, si un aspirant presenta la documentació, encara que aquesta siga correcta, justificant haver treballat en dues o més entitats jurídiques, en el qual coincidisquen en part o bé íntegrament els períodes treballats, això és, treballa en dos o més llocs al mateix temps, únicament es podrà computar el temps treballat en un d'ells. Per defecte, es valorarà el que li reporte una major puntuació a l'aspirant.

. Tot això en aplicació del principi general i d'incompatibilitat aplicable als empleats públics, i sense perjudici de les excepcions que establisca la llei.

B. Grau de carrera professional. La puntuació màxima en aquest apartat B, serà 1 punt.

Es reconeixerà i puntuarà exclusivament el grau més alt reconegut en la carrera professional, de conformitat amb la següent escala:

1. Per grau 1 s'atorgaran 0,25 punts.

2. Per grau 2 s'atorgaran 0,50 punts.

3. Per grau 3 s'atorgaran 0,75 punts.

4. Per grau 4 s'atorgarà 1 punt.

C. Formació acadèmica. La puntuació màxima per l'apartat de formació acadèmica (C) serà d'1,5 punts.

C.1. Per cada matrícula d'honor, o excel·lent, durant els estudis en la titulació acadèmica corresponent a la categoria professional des de la qual es concursa, 0,05 punts.

C.2. Per cada notable, durant els estudis en la titulació acadèmica corresponent a la categoria professional des de la qual es concursa, 0,025 punts.

C.3. Pel grau de doctor, en referència als estudis en la titulació acadèmica corresponent a la categoria professional des de la qual es concursa, 0,6 punts.

C.4. Pel grau de doctor, cum laude en referència als estudis en la titulació acadèmica corresponent a la categoria professional des de la qual es concursa, 0,7 punt.

La màxima puntuació atorgada en els apartats C.1 i C.2, serà de 0,8 punts.

No han de valorar-se les assignatures de: religió, idiomes, ètica i moral, formació política, educació física, així com matèries o assignatures de lliure elecció.

D. Formació especialitzada. La puntuació màxima per l'apartat de formació especialitzada (D) serà de 4,5 punts.

D.1. a) Titulats superiors que hagen complit el període complet de formació com a resident en l'especialitat de què es tracta (certificat MIR): 3 punts

b) Havent superat convocatòria nacional per a optar a places MIR i no haja completat el programa. Per cada any complet en l'especialitat de què es tracta: 0,6 punts

c) Titulats superiors que hagen complit el període complet de formació com a residents en centre estranger amb programa reconegut de docència per a postgraduats en l'especialitat de què es tracta, i amb títol convalidat pel Ministeri d'Educació i Ciència: 3 punts



d) Per formació com a especialista en centres acreditats per a la docència, en l'especialitat de què es tracta, per un mínim de dos anys: 1,5 punts

(Els apartats a, b, c i d són excloents entre si)

D.2 Per assistència a cursos superiors, diplomes o màsters impartits per centres universitaris, serveis de salut o conselleries de salut les cometes autònomes, ministeri de sanitat i consumisc ministeri d'administracions públiques Institut valencià administració pública o equivalents, escola valenciana d'estudis per a la salut, així com les escoles de salut pública adscrites a qualsevol dels organismes citats; cursos de formació continua i continuada, així com els cursos impartits per centres acreditats per a la docència i que compten amb el reconeixement de l'organisme competent en matèria educació sanitat de la corresponent administració pública, que seran valorats de la següent manera:



* Per assistència a cursos, d'una duració entre 40 hores i 100 hores lectives. Per cada curs: 0,05 punts. Puntuació màxima 0,30.

* Per assistència a cursos o diplomes de més de 100 hores lectives. Per cada curs: 0,10 punts. Puntuació màxima 0,50

* Per assistència a màster. Per cada màster: 0,20 punts. Puntuació màxima: 1 punt.

Tot això caldrà estar relacionat amb les funcions corresponents a les places convocades

Així mateix es valoraran les organitzades per organitzacions sindicals, col·legis professionals, societats científiques o entitats sense ànim de lucre, a l'empara de norma reguladora de rang suficient que avale aquests processos formatius i que haurà de constar en aquests, o bé es certifique en document annex. A aquest efecte, s'entendran avalats per norma reguladora de rang suficient, els diplomes o certificats obtinguts en activitat formativa que s'haja impartit a l'empara del conveni subscrit amb qualsevol organisme o institució de l'administració educativa o sanitària públiques, centres públics de formació d'empleats públics, centres universitaris públics, o qualsevol organisme homòleg de les restants administracions públiques, o bé que hagen sigut acreditats, homologats i/o subvencionats per aquests, sempre que aquestes circumstàncies consten en el títol o diploma o bé se certifique en document annex.



Quan una activitat formativa siga objecte de diferents edicions o convocatòries, sota la mateixa denominació, es valorarà una sola vegada, llevat que incloga actualitzacions. Així mateix els cursos amb idèntica denominació que vinguen acreditats amb diferent numere d'hores o crèdits es valoraran una sola vegada, prenent com a referència aquella que resulte en puntuació més favorable a l'interessat.

Quan una activitat formativa vinga expressada en crèdits i en hores, s'utilitzarà com a unitat de mesura, la que resulte més favorable a l'interessat. En el cas que vinga expressada en crèdits i en els quals no s'especifique la seua equivalència en hores, s'entendrà que cada crèdit equival a 10 hores lectives, i en el cas de crèdits europeus (ECS) l'equivalència serà de 25 hores lectives, segons la normativa vigent a cada moment.



E. Altres activitats. La puntuació màxima en aquest apartat E, no podrà excedir de 2,5 punts

E.1. Professor associat universitari, en ciències de la salut en hospitals amb conveni específic amb universitat i amb programa de docència pregraduada. Per cada curs acadèmic complet 0,1, i, fins a un màxim de 0,5 punts.

E.2. Per treballs científics i d'investigació publicats en llibres o revistes de reconegut prestigi en l'àmbit sanitari de la respectiva especialitat a la qual es concursa, apreciats pel tribunal, fins a un màxim de 2,5 punts.

Així com per aportacions a reunions, jornades, seminaris, etc. i congressos científics, en funció de l'aportació de l'interessat a aquests, del seu rigor científic o investigat, sempre directament relacionats amb les competències del lloc a cobrir:

e.2.1. Per cada llibre publicat:

e.2.1.1.De difusió nacional. 0,1 punts

e.2.1.2.De difusió internacional. 0,12 punts

e.2.2 – Per cada capítol del llibre:

e.2.2.1.De difusió nacional. 0,05 punts

e.2.2.2-De difusió internacional. 0,06 punts.

e.2.3. Per cada articule publicat en revistes:

e.2.3.1. De difusió nacional.

e.2.3.1.1. Publicació original o editorial. 0,02 punts

e.2.3.1.2. Publicació de revisió. 0,012 punts.

e.2.3.1.3. Publicació de cas clínic o cartes al director. 0,01 punts.



e. 2.3.2. De difusió internacional

e.2.3.2.1. Publicació original o editorial: 0,04 punts

e.2.3.2.2. Publicació de revisió: 0,024 punts

e.2.3.2.3. Publicació de cas clínic: 0,02 punts

e.2.4. Per cada ponència a reunions i congressos: 0,015 punts

e.2.5. Per cada comunicació o pòster a reunions i congressos: 0,07 punts

Regles de valoració dels anteriors conceptes:

1. No es podrà valorar més de tres capítols d'un mateix llibre.

2. Seran objecte de valoració els articles recollits en revistes científiques de publicació periòdica, sempre que guarde relació directa amb l'especialitat que corresponga, encara que el caràcter de la revista en què es publique puga correspondre a l'àmbit funcional d'altres categories o especialitats.

3. L'autoria dels capítols de llibres, o de llibres complets, serà objecte de valoració quan corresponga a publicacions que es troben adequadament referenciades en termes bibliogràfics. Quan el llibre en qüestió no sols tinc corresponent número de registre ISBN, sinó que a més figure la base pública de dades de l'ISBN es considerarà que té una difusió internacional.

4. En cap cas un mateix contingut clarament determinat i objectivable, publicat sota diferents formes (article, capítol…) podrà ser objecte de més d'una de les valoracions establides en el barem.

5. Els denominats abstract no seran objecte de valoració.

6. La publicació de la tesi doctoral no es valorarà.

F. Coneixements valencià.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 0,75 punts, quan s'acredite estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

f.1. Coneixement de grau oral: 0,20 punts.

f.2. Coneixement de grau elemental: 0,40 punts.

f.3. Coneixement de grau mitjà: 0,60 punts.

f.4. Coneixement de grau superior: 0,75 punts.

La puntuació final estarà determinada per la suma de les obtingudes en la fase primera i segona, sempre que s'haja superat la primera fase que té caràcter obligatori i eliminatori i s'haja aconseguit, en el seu cas, el mínim exigit en la fase segona de baremació de mèrits.



Si dos o més concursants obtingueren idèntica qualificació final, l'empat es resoldrà seguint l'ordre dels apartats del barem de mèrits aplicable. Si encara així persistira l'empat, obtindrà la plaça qui haja obtingut major puntuació del projecte de gestió, i de continuar l'empat s'estarà a la major edat del concursant.

La comissió, abans de formular la proposta d'adjudicació, farà públiques les puntuacions assignades en les dues fases. El resultat d'aquesta avaluació tindrà caràcter provisional i es reflectirà en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, amb indicació per a cadascun d'ells de l'obtinguda en cadascuna de les dues fases i en cadascun dels apartats previstos en el barem de mèrits. Aquesta relació serà exposada al públic en el tauler d'anuncis del Consorci Hospitalari Provincial, i en la pàgina web, durant el termini de deu dies hàbils, durant els quals podran els concursants formular reclamacions.



Transcorregut aquest termini, la comissió resoldrà les reclamacions que s'hagueren presentat i formularà la relació definitiva d'adjudicació de llocs, remetent-la a l'autoritat convocant per a la seua publicació en el DOGV. Les reclamacions formulades contra la resolució provisional seran rebutjades o admeses per mitjà de la resolució definitiva, que s'aprovarà per l'autoritat convocant i es publicarà en el DOGV.



La publicació de la resolució definitiva servirà de notificació als interessats, iniciant-se des d'aquesta publicació els terminis establits perquè els organismes afectats efectuen les actuacions administratives procedents. 



8é. Desenvolupament del procés

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Servei de Recursos Humans, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquells sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Rebuda la documentació, la comissió de valoració procedirà a avaluar els mèrits o condició o situació del personal concursant i formularà una proposta d'adjudicació provisional que inclourà:

a) Una primera relació comprensiva de la totalitat de personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cadascun d'ells de l'obtinguda en cadascun dels apartats del barem. Així mateix en aquesta relació s'inclourà, si escau, el lloc adjudicat tenint en compte, si escau, l'ordre de preferència que haguera fet constar en la seua sol·licitud.

b) Una segona relació de les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web del Consorci i en el tauler d'anuncis, durant un termini de deu dies hàbils, en el qual les persones concursants podran formular les reclamacions que consideren oportunes.

Transcorregut el termini previst en el paràgraf anterior i resoltes, en el seu cas, les reclamacions formulades, la comissió elevarà una proposta d'adjudicació definitiva a l'òrgan competent del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló.

En el termini màxim de sis mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria, l'òrgan competent del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló dictarà la resolució aprovant la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, servint aquesta publicació de notificació a les persones interessades.



9é. Desestimació i renúncia

Qui voluntàriament participe en un concurs de mèrits podrà desistir de la totalitat de la sol·licitud de participació en aquest, abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

No assortirà renúncia al lloc adjudicat per concurs llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució de convocatòria concurrent, tant de concurs com lliure designació. S'entén que són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'una d'elles no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació d'una altra. En aquest cas, dins del termini de presa de possessió s'haurà d'optar per un dels llocs de treball adjudicats.

Es podrà desistir de la participació en el concurs o renunciar-se al lloc adjudicat quan transcórreguen més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



10é. Presa de possessió

En les resolucions d'adjudicació dels concursos s'indicarà la data en què haurà d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, així com la data de la presa de possessió dels destins adjudicats, que sent en el mateix centre de treball, haurà d'efectuar-se l'endemà del cessament, excepte casos de força major degudament justificats.



11é. Informació respecte de les dades recollides

Les dades de caràcter personal contingudes en aquest imprés podran ser incloses en un fitxer per al seu tractament per aquest òrgan administratiu, com a titular responsable, en l'ús de les funcions pròpies que tenen atribuïdes i en l'àmbit de les seues competències. Així mateix, se l'informa de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, tot això de conformitat amb el que es disposa en l'art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal. Les dades de caràcter personal contingudes en tota aquella documentació vinculada al referit procediment, poden ser incloses en un fitxer per al seu tractament per aquest òrgan, com a titular responsable de l'esmentat fitxer, fent ús de les funcions pròpies que tenen atribuïdes i en l'àmbit de les seues competències, d'acord amb el que es preveu tant en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/ce, com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. Respecte de l'anterior s'informa la persona interessada de la possibilitat d'exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix l'LOPD, davant del Departament de Qualitat.





12é. Legislació aplicable

Per al que no preveuen les presents bases, aquesta convocatòria es regirà per la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de funció publica valenciana, pel Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, tot això en aplicació del que es disposa en l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, Reial decret llei 5/2015, de 30 d'octubre i el que s'estableix en la Llei 39/2015, 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada en el termini d'un mes, comptat a partir l'endemà de la publicació o, interposar directament un recurs davant l'òrgan jurisdiccional competent en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació, sense perjudici d'interposar qualsevol altre recuse que al seu dret convinga.



Castelló de la Plana, 22 de setembre de 2022.– El president del Consell de Govern del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló (Acord delegació de competències del Consell de Govern del CHPCS de 31 de maig de 2021; DOGV 9107 15.06.2021): Miguel Mínguez Pérez.

ANNEX III

Composició nominativa de la comissió de valoració



President:

Titular: Carlos Ferrer Albiach, cap Servei Oncologia Radioteràpica Institut Oncologia.

Suplent: Enrique Boldó Roda, cap Servei Cirurgia General.



Secretari:

Titular: Miguel Ángel Santamaria Dolz, cap Servei Serveis Centrals



Suplent: Manuel Miquel Palasi, F.E. Medicina Interna (cap Servei Medicina Interna CS)



Vocals

Titular: Trinidad Gómez Seré, F.E. Anàlisis Clíniques (cap Servei Anàlisis Clíniques CS)

Suplent: Isabel Meneu Berenguer, cap Servei Radiodiagnòstic

Titular: Cristina Vilar Fabra, cap Servei Hematologia.

Suplent: Belén Bertolín Olmos, cap Servei Farmàcia Hospitalària.



Titular: Juan Miguel Esteban Masanet, cap Servei Oftalmologia

Suplent: Alfredo Sánchez Hernández, cap Servei Oncologia Mèdica



Titular: Dolores Latorre Ibáñez, cap Servei Laboratori RIA

Suplent: Mercedes Beltrán Gallen, F.E. Anestèsia i Reanimació (cap Servei Anestesiologia i Reanimació CS)

Titular: Mariano Villar Garcia, cap Secció Hospitalització Mitjana Estada

Suplent: Ramón Palmer Viciedo, cap Secció Hospitalització Aguts

Mapa web