Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2022, de la rectora de la Universitat Jaume I, per la qual s'aprova la delegació de competències en els vicerectors i vicerectores, el delegat de la rectora, la secretària general i el gerent. [2022/4683]

(DOGV núm. 9349 de 27.05.2022) Ref. Base de dades 004559/2022




Els Estatuts de la Universitat Jaume I, aprovats pel Decret 95/2021, de 9 de juliol, del Consell, atribueixen a la rectora les facultats i competències a les quals es refereix l'article 71.1, entre altres, la designació i nomenament dels vicerectors i vicerectores que, d'acord amb l'article 72 dels Estatuts, són responsables dels àmbits de la gestió universitària que el Rectorat els ha atribuït, assumeixen la direcció i la coordinació de les seues funcions i exerceixen les atribucions que els han sigut delegades, sota la supervisió del Rectorat. Aquesta delegació de funcions es concreta en l'article 71.2 dels Estatuts de la Universitat en correspondència amb el que estableix l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



En aquest marc normatiu i amb l'objectiu d'aconseguir una gestió universitària més àgil, eficient i transparent, aquesta Resolució de la rectora estableix l'exercici de competències que els diferents vicerectorats exerciran per delegació de la rectora.

També s'hi recullen una sèrie de delegacions específiques a favor de la Secretaria General i la Gerència, que complementen les competències de les quals són titulars per atribució dels Estatuts de la Universitat.



Per això, de conformitat amb la legislació vigent, els Estatuts de la Universitat Jaume I i les disposicions concordants, resolc:



Primer. Vicerectorat d'Investigació

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat d'Investigació les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:



a) La definició i implementació d'estratègies que fomenten el paper de la Universitat com un instrument per contribuir al desenvolupament econòmic, científic i tècnic de la societat, en coordinació amb el Vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica.

b) El registre, l'avaluació i la coordinació de l'activitat investigadora d'instituts universitaris d'investigació, departaments, grups de recerca i altres estructures específiques, així com la potenciació i visibilització de la seua activitat.

c) Les resolucions i actes administratius que es deriven de les convocatòries dels concursos per a la provisió de personal vinculat a la investigació i de beques d'iniciació a la investigació.

d) L'autorització de sol·licituds de subvenció i vistiplau d'informes tècnics d'activitats d'investigació científica i desenvolupament tecnològic, i dels actes administratius que se'n deriven.

e) La signatura de convenis amb el ministeri amb competències en matèria d'universitats per a la tramitació d'ajudes predoctorals, així com la subscripció i denúncia d'altres convenis en matèria d'investigació.



f) Els acords amb la Comissió Europea per a la realització d'activitats d'investigació científica i desenvolupament tecnològic, els acords amb el personal investigador responsable d'ajudes del Consell Europeu d'Investigació (ERC) i els acords de consorci que es deriven.



g) L'enviament de sol·licituds de verificació de plans d'estudi de doctorat i la modificació i renovació de la seua acreditació.

h) Les resolucions i els actes administratius que es deriven de convocatòries d'avaluació de l'activitat investigadora.

i) La coordinació i gestió del codi de bones pràctiques en investigació i el desplegament del pla d'actuació de l'acreditació «HR Excellence in Research».

j) Les decisions sobre infraestructura científica i dotacions dels centres d'investigació i serveis científics de suport a la investigació.



k) La proposta, coordinació i seguiment del Pla de promoció de la investigació de la Universitat Jaume I vinculat a la generació de coneixement, així com les resolucions i actes administratius que se'n deriven.

l) Les resolucions de concessió de sol·licituds de creació d'un projecte personal de suport a la investigació (PSI).

m) L'impuls de les activitats de suport a la docència, la investigació i l'autoaprenentatge de la Biblioteca.

n) La signatura dels nomenaments i cessaments dels càrrecs acadèmics que orgànicament estan sota les competències d'aquest Vicerectorat.

o) La Presidència de la Comissió del Centre de Documentació, de la Comissió d'Investigació i Doctorat i de la comissió amb competències en matèria d'ètica i bones pràctiques en investigació.

p) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Segon. Vicerectorat d'Estudis i Formació Permanent

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat d'Estudis i Formació Permanent les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) Els processos d'elaboració, implantació, modificació, verificació, autorització, seguiment, acreditació i renovació de l'acreditació dels estudis de grau i màster de la Universitat Jaume I.

b) L'organització i coordinació de la gestió acadèmica de grau i màster, com ara l'admissió, matrícula, normativa d'estudis, de permanència i progrés, de trasllat, de compensació, d'avaluació, de TFG i TFM, expedient acadèmic dels estudiants i suplement europeu al títol, calendari acadèmic i la verificació, modificació, renovació de l'acreditació dels títols de grau i màster.



c) L'impuls de l'oferta de títols de grau i màster a la Universitat.



d) L'impuls i desenvolupament de la col·laboració amb altres institucions en matèria d'estudis de grau i màster.

e) La coordinació i gestió dels ensenyaments propis de la Universitat, en particular els títols de postgrau propis de l'UJI (màster de formació permanent, diploma d'especialització i diploma d'expert o experta) i els cursos de formació permanent.

f) L'impuls de l'oferta d'estudis no presencials i semipresencials.



g) La coordinació de la difusió dels estudis de grau i màster.

h) Les relacions amb la Universitat per a Majors.

i) La direcció i organització de l'Escola de Formació Esportiva.



j) La signatura dels nomenaments i cessaments dels càrrecs acadèmics que orgànicament estan sota les competències d'aquest Vicerectorat.

k) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Tercer. Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La proposta, coordinació, supervisió del disseny i desenvolupament dels criteris d'ordenació acadèmica de cada curs.

b) La coordinació institucional de l'elaboració, el seguiment i la modificació de l'oferta anual del curs acadèmic i plans d'ordenació docent dels departaments universitaris.

c) La planificació i coordinació de l'oferta acadèmica.

d) La coordinació de les polítiques docents amb els centres.

e) La proposta i coordinació de la política de professorat.

f) La planificació i coordinació dels recursos docents.

g) La direcció i supervisió de la gestió del professorat, en particular la convocatòria dels concursos per a la provisió de places de professorat contractat, la contractació de professorat, la convocatòria de places docents i la resolució dels concursos de professorat, la resolució sobre les situacions administratives del professorat que pertany als cossos universitaris, la concessió de permisos i llicències del personal docent i investigador, i el reconeixement de triennis, quinquennis i components docents.

h) La direcció de l'avaluació docent del professorat.

i) La Presidència de la Mesa Negociadora i la Comissió d'Estudis i Professorat.

j) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Quart. Vicerectorat d'Estudiantat i Vida Saludable

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat d'Estudiantat i Vida Saludable les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La direcció dels programes d'orientació preuniversitària, acollida, participació i acompanyament d'estudiantat, i orientació professional.

b) La convocatòria i resolució d'ajudes, beques, subvencions i premis dirigits a l'estudiantat d'aquesta Universitat i a les associacions universitàries.

c) Els projectes de cooperació i borses de formació, així com les relacions amb els òrgans de representació de l'estudiantat, en particular el Consell de l'Estudiantat, el Consell General d'Estudis i el Consell de Centre d'Estudis.

d) La coordinació de les pràctiques formatives curriculars i extracurriculars de grau i postgrau, i d'ensenyaments no oficials de la Universitat Jaume I.

e) La coordinació de les proves d'accés a la universitat, en particular el nomenament de membres de tribunals i especialistes de matèria.



f) La resolució de les reclamacions a les qualificacions de les proves d'accés a la universitat de 40 i 45 anys.

g) La promoció i gestió de les accions en matèria d'orientació sociolaboral, de foment de l'ocupabilitat en l'estudiantat i, en l'àmbit del voluntariat, la solidaritat i la cooperació.

h) La proposta i coordinació de les accions de promoció de la salut física i emocional de la comunitat universitària.

i) La proposta i coordinació del pla d'activitats esportives.

j) La signatura dels nomenaments i cessaments dels càrrecs acadèmics que orgànicament estan sota les competències d'aquest Vicerectorat.

k) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Cinqué. Vicerectorat de Relacions Internacionals

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat de Relacions Internacionals les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La planificació i coordinació de la internacionalització docent i investigadora de la Universitat i la coordinació de les relacions internacionals.

b) La participació en programes europeus i internacionals, en particular l'impuls i coordinació de les activitats del Consorci EDUC.



c) La potenciació i la coordinació de la mobilitat de l'estudiantat, del personal d'administració i serveis, i del personal docent i investigador a escala nacional i internacional.

d) La gestió de les relacions, la col·laboració i la proposta i seguiment de convenis amb altres universitats i institucions en l'àmbit internacional.

e) La promoció i coordinació de les pràctiques internacionals.

f) La facultat de convocar beques de pràctiques internacionals de l'estudiantat i de dictar les resolucions, nomenar els tutors o tutores i coordinadors o coordinadores i formalitzar els actes administratius que se'n deriven.

g) La planificació i gestió de les accions internacionals de cooperació acadèmica universitària.

h) La representació institucional de la Universitat en els fòrums internacionals.

i) La signatura dels nomenaments i cessaments dels càrrecs acadèmics que orgànicament estan sota les competències d'aquest Vicerectorat.

j) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.





Sisé. Vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La planificació i desenvolupament de polítiques que permeten l'elaboració de programes de valorització i transferència del coneixement, en coordinació amb el Vicerectorat d'Investigació.

b) L'impuls i seguiment de les empreses de base tecnològica amb participació de la Universitat.

c) Les relacions de la Universitat Jaume I amb agents del Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació i organismes i centres d'investigació europeus i internacionals, en coordinació amb el Vicerectorat d'Investigació.

d) Les relacions en matèria d'innovació i transferència amb departaments, instituts universitaris d'investigació, altres estructures específiques d'investigació i grups d'investigació.

e) L'autorització de sol·licituds de subvenció i vistiplau d'informes tècnics d'activitats de valorització i transferència de coneixement, en particular la investigació col·laborativa, i la formalització dels actes administratius que se'n deriven.

f) La decisió sobre la protecció dels resultats de les activitats d'investigació, desenvolupament tecnològic i innovació, i el manteniment dels títols.

g) La signatura dels acords de confidencialitat, acords de transferència de material i acords de similar naturalesa.

h) La signatura dels contractes i acords de llicència de tecnologia.

i) La coordinació i gestió de les activitats relacionades amb la investigació contractada, en particular les competències en matèria d'autorització i subscripció de contractes a què fa referència la Llei d'universitats.

j) La subscripció i denúncia de convenis de col·laboració i acords per a l'establiment de consorcis en matèria d'investigació i transferència de coneixement amb altres entitats públiques o privades.

k) La promoció, coordinació i gestió dels programes d'innovació, emprenedoria i creació d'empreses.

l) La proposta, coordinació i seguiment del Pla de promoció de la investigació de la Universitat Jaume I vinculat a la transferència i valorització de coneixement, així com les resolucions i els actes administratius que se'n deriven.

m) El foment, la gestió i la coordinació institucional de les càtedres i aules universitàries, i el programa de mecenatge.

n) La signatura dels contractes de patrocini.

o) La coordinació de l'activitat del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I-Espaitec.

p) Les relacions amb la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i la Fundació General de la Universitat Jaume I.

q) L'impuls i coordinació de programes de difusió de la ciència i ciència ciutadana.

r) La signatura dels nomenaments i cessaments dels càrrecs acadèmics que orgànicament estan sota les competències d'aquest Vicerectorat.

s) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Seté. Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La coordinació de les accions per a impulsar el sistema de governança ètica i responsabilitat social universitària.

b) La Presidència de la Comissió d'Ètica i de Responsabilitat Social Universitària.

c) La proposta i seguiment d'iniciatives en l'àmbit dels objectius de desenvolupament sostenible.

d) La promoció i supervisió de les accions de cooperació humanitària, voluntariat i solidaritat, i la supervisió del seu desenvolupament.



e) La planificació i gestió de les accions de cooperació universitària per al desenvolupament.

f) La coordinació de les Càtedres UNESCO a l'UJI i altres càtedres, en matèria de cooperació, amb institucions públiques.

g) La coordinació, impuls, execució i avaluació de les polítiques institucionals en matèria d'igualtat de gènere.

h) La coordinació, impuls, execució i avaluació de les polítiques institucionals en matèria d'inclusió.

i) La coordinació i gestió dels programes d'atenció a la diversitat funcional i afectivosexual.

j) Les relacions de la Universitat Jaume I amb la Fundació Isonomia.

k) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Vuité. Vicerectorat de Cultura, Llengües i Societat

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat de Cultura, Llengües i Societat les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La planificació i direcció d'activitats culturals a l'UJI.

b) La coordinació i gestió de relacions institucionals amb institucions públiques i privades per al desenvolupament d'activitats en aquests àmbits.

c) La planificació dels cursos d'extensió universitària i Campus Obert, així com l'impuls i el desenvolupament de la Universitat d'Estiu.



d) La coordinació de la política de publicacions de la Universitat Jaume I i la Presidència del Consell Assessor de Publicacions.

e) La gestió de les relacions institucionals de la Universitat amb la SAUJI.

f) La direcció i coordinació de les activitats protocol·làries de la Universitat.

g) La coordinació de les càtedres de la Universitat amb institucions públiques, l'objectiu principal de les quals no siga la realització d'activitats d'investigació o transferència.

h) La proposta, el disseny, la coordinació i l'execució de programes, projectes i qualsevol tipus d'actuació que tinga com a fi promoure l'ús del valencià, acadèmicament català, i que impliquen els diferents col·lectius de la comunitat universitària.

i) La proposta i desenvolupament de plans d'actuació que incentiven l'aprenentatge de llengües estrangeres.

j) La representació de la Universitat en la Comissió Permanent de la Xarxa Vives d'Universitats.

k) La Presidència de la Comissió de Política Lingüística.

l) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Nové. Vicerectorat d'Infraestructures i Sostenibilitat

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat d'Infraestructures i Sostenibilitat les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La planificació, coordinació i desenvolupament de les infraestructures.

b) La planificació i aprovació de les obres de reforma, renovació i millora dels edificis, i manteniment de les instal·lacions.

c) El disseny dels programes d'estalvi i sostenibilitat en els edificis i instal·lacions de la Universitat.

d) La planificació i gestió dels mitjans tecnològics i aplicacions necessàries per al desenvolupament de la docència, investigació i gestió de l'UJI.

e) La gestió d'espais de la Universitat, sense perjudici de les competències delegades en altres vicerectorats o en els deganats o direcció de l'Escola.

f) La sol·licitud de llicències i altres actes de tramitació davant les diferents administracions públiques, contractistes o tercers en matèria d'infraestructures.

g) Les funcions atribuïdes per la legislació vigent a l'òrgan de contractació en relació amb la contractació administrativa, sense perjudici de les competències delegades a la Gerència i a altres òrgans; en particular, l'aprovació de l'expedient administratiu de contractació, del plec de clàusules administratives particulars, així com l'autorització de la despesa i la determinació del procediment d'adjudicació en matèria d'infraestructures; l'aprovació de projectes d'obres i les seues modificacions; les resolucions d'adjudicació dels contractes administratius; la revisió de preus i modificacions dels contractes, i la declaració d'urgència dels contractes administratius, si escau.

h) La coordinació i gestió dels plans de prevenció, seguretat, salut i mediambientals.

i) La Presidència de la mesa de contractació i del Comitè de Seguretat i Salut.

j) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Desé. Vicerectorat de Planificació Econòmica i Estratègia

Es deleguen en la persona titular del Vicerectorat de Planificació Econòmica i Estratègia les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La coordinació i direcció dels plans estratègics i del Pla d'acció de govern de la Universitat.

b) La planificació econòmica i pressupostària de la Universitat i el seguiment del Pla de finançament pluriennal de la Generalitat Valenciana per a les universitats públiques valencianes.

c) La determinació de les línies d'elaboració del pressupost i la distribució del pressupost entre centres, departaments, instituts i altres unitats.

d) La coordinació i impuls d'accions de millora dels indicadors i sistemes d'informació estadística.

e) L'impuls de la implementació de l'acreditació institucional dels centres.

f) La coordinació i impuls de la implantació de l'administració electrònica i de la modernització administrativa de la Universitat.

g) La coordinació i supervisió dels sistemes de qualitat implantats a la Universitat.

h) La gestió dels recursos obtinguts dels fons Next Generation i altres programes finançats per la Unió Europea.

i) La Presidència de la Comissió Econòmica.

j) La signatura dels nomenaments i cessaments dels càrrecs acadèmics que orgànicament estan sota les competències d'aquest Vicerectorat.

k) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquest Vicerectorat.



Onzé. Secretaria General

1. Sense perjuí de les competències pròpies atribuïdes a la Secretaria General pels Estatuts de la Universitat Jaume I i la resta de normativa específica, la persona titular de la Secretaria General exercirà per delegació de la rectora:

a) La coordinació dels serveis jurídics de la Universitat.

b) La sol·licitud de dictàmens de naturalesa jurídica a persones físiques o jurídiques.

c) La resolució de peticions de caràcter general que no siguen competència pròpia o delegada d'altres òrgans universitaris.

d) La iniciació i el seguiment d'expedients disciplinaris, de responsabilitat patrimonial i de revisió d'ofici.

e) L'elaboració de la memòria anual de la Universitat que incorpore criteris i indicadors d'RSU, en coordinació amb el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat.

f) La gestió i supervisió del registre d'associacions i representacions de la Universitat.

g) La gestió de la subscripció de convenis institucionals.

h) La coordinació dels procediments d'elaboració i actualització de la normativa universitària.

i) L'impuls del pla de simplificació administrativa.

j) El desenvolupament de les polítiques de protecció de dades a la Universitat Jaume I.

k) La resolució de les sol·licituds d'accés a la informació exercides d'acord amb la legislació de transparència.

2. Amb caràcter general, exercirà qualsevol altra competència que li delegue puntualment la rectora en els assumptes que considere pertinent i que no siguen competència d'un altre membre del Consell de Direcció.



Dotzé. Delegació de la Rectora per a la Transformació Docent, la Comunicació i la Direcció del Gabinet.

Es deleguen en la persona titular de la Delegació de la Rectora per a la Transformació Docent, la Comunicació i la Direcció del Gabinet les competències que són atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La coordinació dels programes d'innovació educativa i d'ús de les TIC en els processos d'ensenyament-aprenentatge.

b) La convocatòria i resolucions de les ajudes i premis de millora i innovació educativa de l'UJI.

c) La coordinació del programa de formació docent del professorat.



d) La coordinació de la comunicació interna i externa de la Universitat.

e) La direcció del Gabinet del Rectorat.

f) La coordinació de les activitats en les quals participe la rectora i les relacions de la rectora amb els mitjans de comunicació.

g) En general, totes les funcions que estan atribuïdes a la rectora en relació a les matèries d'aquesta Delegació.



Tretzé. Gerència

Es deleguen en la persona titular de la Gerència les competències atribuïdes a la rectora en les matèries següents:

a) La gestió dels serveis administratius i econòmics de la Universitat.

b) La confecció de l'avantprojecte del pressupost.

c) L'elaboració i actualització de l'inventari dels béns i drets que integren el patrimoni de la Universitat.

d) El control de la gestió d'ingressos i despeses incloses en el pressupost de la Universitat i la supervisió del compliment de les previsions.



e) Les competències de dictar resolucions i altres actes administratius en matèria de gestió pressupostària, econòmica i financera, i en particular l'autorització i la disposició de despeses, les convalidacions de despeses d'exercicis tancats, el reconeixement de les obligacions i l'ordenació de pagaments de qualsevol tipus.

f) La contractació administrativa sense més limitacions que les que pogueren imposar la normativa aplicable a aquesta matèria, i en particular la gestió dels contractes amb entitats financeres públiques o privades; les operacions de tresoreria a curt termini, que han de cancel·lar-se en el mateix exercici econòmic en què es contracten; els contractes de creació i interpretació artística, literària i d'espectacles; els contractes d'assegurances i els contractes sobre l'accés i el tractament de dades de caràcter personal en la prestació dels serveis, i els acords de confidencialitat i no divulgació de la informació en aquests.

g) L'aprovació de les despeses, l'autorització del corresponent compromís de liquidació i l'ordenació dels pagaments, i la gestió de comptes bancaris.

h) L'elaboració de la memòria econòmica i la formulació de comptes anuals exigits en la legislació vigent.

i) L'expedició dels documents i certificacions que li siguen requerides sobre matèries de la seua competència i, en particular l'autorització a les administracions públiques per accedir a l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i de Seguretat Social per la Universitat Jaume I.

j) Les funcions relacionades amb el personal d'administració i serveis, amb excepció de la imposició de sancions disciplinàries i del nomenament de vicegerents.

k) Les resolucions sobre gratificacions i productivitat, de reconeixement de triennis del PAS i incidències en la nòmina.

l) La participació en les negociacions amb òrgans de representació de personal d'administració i serveis, d'acord amb les instruccions de la rectora.

m) Qualsevol altra competència que li delegue la rectora en els assumptes que es corresponen amb l'àmbit funcional de la Gerència.



Catorzé. Delegació en vicerectorats, Delegació de la rectora i Secretaria General

Totes les persones titulars dels vicerectorats, Delegació de la rectora i Secretaria General tenen delegades les competències de proposta, sol·licitud, seguiment i signatura dels projectes i convenis amb institucions públiques i privades en l'àmbit de les seues competències, llevat que la rectora es reserve la seua signatura. Així mateix, la proposta i seguiment dels contracte i projectes.

També se'ls delega la convocatòria i resolució de beques i d'ajudes pròpies en l'àmbit de les seues competències i la sol·licitud d'ajudes o subvencions i altres instruments de finançament en nom de la Universitat davant d'organismes públics o privats, així com els documents que se'n deriven.



Quinzé. Delegació en vicerectorats, Delegació de la rectora, Secretaria General i Gerència

Es delega en les persones titulars dels vicerectorats, Delegació de la rectora, Secretaria General i Gerència l'autorització de les comissions de serveis amb dret a indemnització i la verificació de la seua realització, pel que fa al personal adscrit en l'àmbit de les seues competències.





Setzé. Abast de la delegació

De conformitat amb allò que disposa l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, tots els actes administratius dictats per l'òrgan delegat fent ús de la delegació continguda en aquesta Resolució han d'indicar expressament aquesta circumstància.



En cap cas no es poden delegar les atribucions que es tinguen al seu torn per delegació continguda en aquesta resolució, sense perjudici de la possibilitat de delegació expressa de firma o de realització de les encàrrecs a mitjans propis que es consideren pertinents.

En el cas de referències a delegacions en els vicerectorats inclosos en la normativa de l'UJI, s'ha de recórrer a les delegacions realitzades en aquesta resolució.



Disseté. Avocació

Totes les competències que es deleguen en aquesta Resolució poden ser en qualsevol moment objecte d'avocació per la rectora, conforme a l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Divuité. Recursos

Les resolucions que es dicten en virtut d'aquestes delegacions es consideren dictades per la rectora i, per tant, posen fi a la via administrativa, i contra les quals es poden interposar els recursos previstos en l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú.



Dinové. Publicació i efectes

De conformitat amb el que disposa l'article 9 esmentat, aquesta Resolució es fa pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i tindrà efectes a partir de l'endemà de la publicació.



Vinté. Clàusula derogatòria

Aquesta delegació de competències deroga qualsevol altra que s'haja fet abans, bé en aquests mateixos òrgans, bé en altres de diferents.





Castelló de la Plana, 24 de maig de 2022.– La rectora: Eva Alcón Soler.

Mapa web