Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2022, del director general de la Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Gestió de l'Institut Sanitari i Biomèdic d'Alacant (ISABIAL), mitjançant la qual s'aproven les bases per les quals es regiran els processos selectius, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, de les places derivades dels processos d'estabilització. [2022/12839]

(DOGV núm. 9499 de 28.12.2022) Ref. Base de dades 012020/2022






Mitjançant Resolució de 23 de maig de 2022, del director general, es va publicar la relació de llocs de treball de la Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Gestió de l'Institut Sanitari i Biomèdic d'Alacant (ISABIAL), fent-se pública l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2022 pel que fa als processos d'estabilització previstos en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública (DOGV 9349, 27.05.2022).



En data 10 de novembre de 2022 les direccions de les fundacions d'investigació biosanitària de la Comunitat Valenciana (INCLIVA, IIS La Fe, FISABIO i ISABIAL) van aconseguir un acord sobre els criteris que han de regir els processos selectius, mitjançant concurs de mèrits, de les places pertanyents a l'oferta pública d'ocupació extraordinària derivades dels processos d'estabilització de l'any 2022.

Aquest acord va ser ratificat pels respectius òrgans de govern de les fundacions referides. Mitjançant la present resolució s'aproven les bases generals de la Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Gestió de l'Institut Sanitari i Biomèdic d'Alacant (ISABIAL) que han de regir els processos selectius, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, de les places pertanyents a l'oferta pública d'ocupació extraordinària derivades dels processos d'estabilització de l'any 2022, de conformitat amb la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública. En l'annex I de la present resolució es publiquen aquestes bases generals.



Així mateix, en l'annex II de la present resolució es publiquen els requisits de titulació i formació, retribució, funcions, així com la resta de les particularitats i especialitats en la baremació de les convocatòries corresponent al Bloc 2.2. Altres Mèrits, aplicables a cadascuna de les places oferides.

Les bases publicades, així com qualsevol informació relacionada amb els processos selectius, estaran disponible en la pàgina web oficial de la Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Gestió de l'Institut Sanitari i Biomèdic d'Alacant (ISABIAL) a través del següent enllaç: https://isabial.es/trabaja-con-nosotros/

Els processos selectius es desenvoluparan respectant, en tot cas, els principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, així com els de publicitat, lliure concurrència i transparència.

El termini de presentació de sol·licituds per a participar en els processos selectius serà de vint 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'obertura del termini de presentació de sol·licituds en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, havent de finalitzar els processos de selecció de totes les places oferides abans del 31 de desembre de 2024.

Cosa que es fa pública per a general coneixement i als efectes oportuns.



Alacant, 21 de desembre de 2022. – El director general de ISABIAL: José Sánchez Payá.







ANNEX I



Bases per a la selecció mitjançant concurs de mèrits de les places derivades dels processos d'estabilització d'ocupació temporal de ISABIAL.



Iintroducció

ISABIAL forma part del sector públic instrumental de la Generalitat, tenen personalitat jurídica pròpia, són de naturalesa privada, i es regeixen per l'ordenament jurídic privat i la seua legislació específica, sense perjudici de les normes de dret públic que li resulten d'aplicació.



És un Agent del Sistema Nacional de Ciència i Tecnologia i formen part del Sistema Nacional de Salut, derivant d'això peculiaritats pròpies en la seua gestió que no s'apliquen a altres entitats del sector públic de la GVA, en particular respecte a la contractació de béns i serveis, com a la contractació del seu personal, recollides tant en la Llei de contractes del Sector Públic, com en l'Estatut de l'Empleat Públic o la pròpia Llei de la Ciència que articula modalitats contractuals pròpies, com el contracte predoctoral o el contracte d'accés al sistema espanyol de ciència, tecnologia i innovació o el contracte d'investigador distingit.



Respecte a la contractació del seu personal, la Llei 8/1998, de 9 de desembre, de Fundacions de la Comunitat Valenciana en el seu article 35.4 exigeix que la selecció del personal de les fundacions públiques valencianes haurà de realitzar-se amb subjecció als principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat de la corresponent convocatòria.

D'altra banda, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, exclou a les nostres entitats del seu àmbit d'aplicació subjectiu, no obstant això, en la seua Disposició addicional primera estableix que els principis continguts en els articles 52 (Deures dels empleats públics. Codi de Conducta), 53 (Principis ètics), 54 (Principis de conducta), 55 (Principis rectors) i 59 (Persones amb discapacitat), seran aplicables en les entitats del sector públic estatal, autonòmic i local.



Addicionalment, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana, no contempla, tampoc dins del seu àmbit d'aplicació, a les fundacions públiques valencianes. Únicament la Disposició addicional primera estableix que al personal de les fundacions públiques valencianes els són aplicables les previsions d'aquesta llei referents a la igualtat efectiva de dones i homes, al codi de conducta, els principis de selecció establits en l'article 60, així com l'accés a l'ocupació pública de les persones amb discapacitat o diversitat funcional, la normativa bàsica continguda en la llei reguladora de les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i la prohibició de dur a terme funcions reservades a personal funcionari. Per tant, cal concloure que la contractació en matèria de personal per part de la Fundacions públiques ha de realitzar-se segons protocols o instruccions internes que garantisquen la publicitat, objectivitat, mèrit, capacitat i igualtat en la selecció.



Així mateix, el VI Acord de la Comissió de diàleg social del sector públic instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació, en el sector públic instrumental de la Generalitat exclou expressament del seu àmbit d'aplicació als organismes públics d'investigació i de les fundacions del sector públic d'investigació en l'àmbit sanitari.

En el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, les fundacions han publicat les seues Ofertes Públiques Extraordinàries d'Ús d'Estabilització en el DOGV amb data abans d'1 de juny de 2022.



La Llei 20/2021 es fa ressò de l'especificitat del sector en la seua Disposició Addicional Cinquena en establir el sistema de concurs com a sistema de selecció per a la cobertura de les places derivades dels processos d'estabilització d'ocupació temporal del personal que realitzen les nostres entitats. Aquest sistema selectiu ha de ser objecte de negociació col·lectiva amb els representants de les persones treballadores de cadascuna de les entitats. Per això, en el seu àmbit respectiu cada Fundació ha negociat/negociarà la forma de desenvolupament d'aquests processos.

Les presents bases segueixen les mateixes regles de valoració de mèrits que les aprovades per l'administració autonòmica valenciana (VI Acord de la Comissió de Diàleg Social) i les universitats públiques valencianes, per això, prevalent l'experiència del personal en l'entitat convocant i en les entitats d'investigació, respectant els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.



BASES



1. Detall de la plaça a oferir

En l'annex II de la present resolució es detalla la informació específica de cadascuna de les places objecte d'aquesta oferta pública.

En totes les places (*) el nombre de llocs a cobrir serà un, la forma d'accés serà per torn lliure i el centre de treball serà en la Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Gestió de l'Institut d'Investigació Sanitària i Biomèdica d'Alacant (ISABIAL).

– Plaça oferida Número

– Denominació

– Núm. de places a cobrir

– Grup professional

– Perfil

– Titulació requerida

– Salari brut anual

– Ubicació

– Funcions

(*) Seran sinònims a l'efecte del present document les denominacions de Plaça o Lloc o Categoria Professional (mateixes funcions i mateix grau de responsabilitat).



2. Requisits de les persones aspirants.

Per a poder participar en els processos de selecció, les persones candidates hauran de reunir en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de formalització del contracte, els següents requisits generals: Tindre nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors/as en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o ostentar aquest dret conforme al que es preveu en el Reial decret 543/2001, de 18 de maig, o en defecte d'això, estar en possessió del permís de treball corresponent en cas de pertànyer a un estat no membre de la Unió Europea. Tindre compliments 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir per llei. Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents al lloc objecte de la convocatòria. No haver sigut separat/a, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari/a, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'empleat públic. Complir els requisits contractuals conforme a la legislació vigent en matèria de permisos de treball o qualsevol altra que la substituïsca. A més, les persones candidates hauran d'acreditar els requisits necessaris de titulació específics de cadascuna de les places objecte de l'oferta públic d'ocupació que es detallen en a l'Annex II de la present resolución.





3. Sol·licituds, lloc i forma de presentació d'aquestes. Web informativa

Les persones aspirants hauran d'inscriure's en línia, seguint els passos que s'indicaran en la web de ISABIAL (https://isabial.es/trabaja-con-nosotros/), havent d'aportar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguen.

Documentació acreditativa que es posseeix la titulació específica exigida en cadascuna de les places objecte de l'oferta pública d'ocupació que es detallen en a l'Annex II de la present resolució.

Documentació acreditativa dels mèrits que les persones candidates desitgen que se'ls valore, tal com s'indica en la manera d'acreditació referenciat en cada apartat de valoració de mèrits.

Qualsevol altra documentació que es detalle en la publicació de l'obertura del termini de presentació de sol·licituds. La inscripció en els processos de selecció implicarà l'acceptació de les presents bases per part de les persones candidates.

Les persones candidates queden vinculades a les dades que facen constar en les seues ol·licituds, reconeixent la veracitat i exactitud de la documentació aportada. La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria o la falsedat en la documentació aportada comportarà l'expulsió automàtica del procés de selecció. No es generaran taxes per la participació en aquests processos selecció.

És possible que la publicació de la convocatòria preveja un termini d'inscripció a posteriori en nom de la millor gestió amb els recursos disponibles en cada fundació.

No es generaran taxes per la participació en aquests processos selectius.



4. Tribunal

L'execució dels procediments selectius i l'avaluació de les proves i mèrits de les i els aspirants, serà encomanada a un òrgan col·legiat de caràcter tècnic que tindrà la següent composició:

Núm. de membres: 5 membres, més un/a secretari/a amb veu sense vot, devent així mateix designar-se el mateix nombre de membres suplents.

Totes les persones que formen part del Tribunal, amb l'excepció de qui ocupe la Presidència i qui ocupe la Secretaria hauran de tindre la titulació requerida per a la plaça convocada o ser coneixedors de les funcions i/o matèria a exercir. D'entre les persones que ocupen les vocalies del Tribunal, almenys dos han de ser persones externes a l'entitat convocant.

Determinació de la composició del Tribunal:

Presidència: Persona que ocupe el lloc de la direcció-gerència o amb funcions similars.

Vocalia 1: Persona designada a proposta del Comité d'Empresa de l'entitat convocant.

Vocalies 2 i 3: Persones designades per la persona que ocupe el lloc de la direcció-gerència o amb funcions similars.

Vocalia 4: Persona responsable de l'àrea/grup/servei d'adscripció del lloc

Secretaria: Persona responsable de RH o de l'àrea legal o persona que tinga assignades aquestes competències.

Correspon al Tribunal la qualificació i valoració dels mèrits, l'admissió i exclusió de les persones candidates i la resolució de les al·legacions i quantes altres actuacions es requerisquen per a realitzar, impulsar i concloure el procés selectiu.

Les persones que formen part del Tribunal actuaran sotmesos a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



L'òrgan encarregat de resoldre les possibles recusacions dels membres de tribunal corresponent, promogudes pels interessats, estarà integrat per el/la President/a del Tribunal, un membre del Comité d'Empresa a elecció d'aquest i director/a Científic/a o persona que ostente les competències en matèria de direcció i/o estratègia científica.



La publicació del nomenament serà pública i prèvia a l'obertura del termini d'admissió de candidatures de cada plaça.







5. Condicions de valoració del concurs de mèrits

El procés selectiu consistirà en un concurs de mèrits en el qual es valoraran, fins a un màxim de 100 punts (110 si concorren condicions especials). Els mèrits detallats a continuació, deuran necessàriament estar relacionats amb les funcions i tasques a exercir en el lloc de treball convocat i hauran de posseir-se a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

BLOC 1. MÈRITS PROFESSIONALS BAREMACIÓ

Màxim 60 punts

a) Serveis prestats en ISABIAL com a personal laboral en el mateix lloc objecte de la convocatòria.

0.70 punts per cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals. Fins a 60 PUNTS

b) Serveis prestats en el Consorcio Centro de Investigación Biomédica en Red (CIBER) com a personal laboral en el mateix lloc objecte de la convocatòria en el Grup d'investigació de l'entitat convocant que pertany a l'esmentat CIBER.

0.35 punts per cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals. Fins a 60 PUNTS

c) Serveis prestats en altres Fundacions Biosanitàries del Sector Públic de la CV com a personal laboral en el mateix lloc objecte de la convocatòria.

0.30 punts per cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals. Fins a 60 PUNTS

d) Serveis prestats en altres entitats d'investigació públiques o privades com a personal contractat en el mateix lloc objecte de la convocatòria.

0.20 punts per cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals. Fins a 60 PUNTS

e) Serveis prestats en ISABIAL com a personal laboral en diferent lloc objecte de la convocatòria.

0.20 punts per cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals. Fins a 60 PUNTS

A l'efecte d'aquest apartat s'entén per lloc (o sinònims) aquell que acredite la realització de les funcions determinades en el punt primer, independentment de la seua denominació.

La pertinència de la relació dels mèrits professionals, la seua equivalència i la seua correlació amb la plaça convocada serà apreciada pel Tribunal de selecció.







Manera d'acreditació:

L'acreditació dels mèrits professionals a) i e) s'acreditaran d'ofici per l'entitat convocant.

Els mèrits professionals b), c) i d) s'acreditaran mitjançant la presentació d'un certificat de l'entitat respecte al lloc o altres documents que puguen acreditar indubtablement la prestació dels serveis. Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs o places amb les mateixes funcions o similars s'haurà d'aportar certificat de funcions o tasques desenvolupades emés per l'entitat o contracte/s de treball que contemple el temps treballat, la categoria /o grup professional i una descripció de les funcions desenvolupades.

Per a aquelles Fundacions, en les quals haja esdevingut procés de fusió o escissió d'una entitat a una altra, s'assimilarà el temps treballat en la Fundació d'origen com a temps treballat en la Fundació de destí, quan aquesta última siga la convocant, sempre que la persona estiguera en alta en la fundació d'origen i haguera passat a la de destí mitjançant subrogació en el moment de succeir aquest procés. La mateixa consideració no procedirà de manera inversa.

Per a aquelles Fundacions en les quals haja esdevingut readscripció d'un investigador d'una entitat a una altra, s'assimilarà el temps treballat en la Fundació d'origen com a temps treballat en la Fundació de destí, sempre que la persona estiguera en alta en la fundació d'origen i haguera passat a la de destí mitjançant trasllat d'expedient.



La pertinència de la documentació aportada per a acreditar els mèrits professionals, la seua equivalència i correlació amb la plaça convocada serà valorada i puntuada pel Tribunal de selecció.





BLOC 2. MÈRITS ACADÈMICS I ALTRES MÈRITS (QUE NO SIGUEN REQUISIT D'ACCÉS) Màxim 40 PUNTS

BLOC 2.1. ACADÈMICS, FORMACIÓ, DOCÈNCIA, IDIOMES



f) Titulació universitària oficial (grau, diplomatura, enginyeria o llicenciatura), relacionada amb les funcions del lloc.

15 punts per titulació aportada

g) Doctorat o Màster oficial (d'almenys 60 crèdits ECTS o el seu equivalent en hores), relacionat amb les funcions del lloc.

15 punts per titulació aportada

h) Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau Mitjà, relacionat amb les funcions del lloc.

10 punts per titulació aportada

i) Títols propis i/o Màster (d'almenys 60 crèdits ECTS o el seu equivalent en hores) relacionats amb les funcions del lloc.

7.5 punts per titulació aportada

j) Cursos de formació rebuts orientats a l'acompliment de les funcions del lloc al qual es desitja accedir. Es computa arran a la següent escala:



Cursos de 100 o més hores: 5 punts per curs

Cursos de 75 o més hores: 3 punts per curs

Cursos de 50 o més hores: 2 punts per curs

Cursos de 25 o més hores: 1 punt per curs

Cursos de 15 o més hores: 0,5 punts per curs

Cursos de menys de 15 hores: 0,25 punts per curs

k) Direcció de Tesis Doctorals

Tesis amb distinció de premi extraordinari o Doctorat Internacional: 7 punts per tesi dirigida.

Tesis diferents de les anteriors: 5 punts per tesi dirigida.

l) Direcció de Traballs de Fi de Màster o direcció de Treballs Fi de Grau:

Treballs Fi de Máster 2 punts per treball dirigit.

Treballs Fi de Grau: 1 punt per treball dirigit

m) Docència impartida relacionada amb les funcions del lloc: 0,05 punts per hora efectiva impartida.

n) Tutorització de pràctiques curriculars en empresa, tant en títols de formació professional com universitària: 0.5 punts per persona tutoritzada.

o) Possessió de certificat R3 o equivalent d'acord amb els articles 22 y 22 bis de la llei 14/2022 de la Ciència.: 15 punts.

p) Coneixement de l'idioma valencià, conforme amb la següent escala:

Nivell B1: 2 punts.

Nivell B2: 3 punts.

Nivell C1: 4 punts.

Nivell C2: 5 punts.

Únicament es valorarà el de major nivell.

q) Coneixement de l'idioma anglés, conforme amb la següent escala:

Nivell B1: 2 punts.

Nivell B2: 3 punts.

Nivell C1: 4 punts.

Nivell C2: 5 punts.

Únicament es valorarà el de major nivell.

Puntuació màxima de l'apartat:

25 punts (*)

Els mèrits hauran d'estar relacionats directament amb la plaça convocada. S'entén per relació directa aquella que tinga a veure amb:

– la naturalesa i contingut de les funcions a exercir.

– les tècniques i destreses pròpies de la plaça convocada.

– la línia o àrea d'investigació.

La pertinència de la relació entre els mèrits acadèmics, la seua equivalència, i la seua correlació amb la plaça convocada serà apreciada i valorada pel Tribunal.

Cada curs només podrà ser valorat una vegada, independentment del nombre de vegades que s'haja realitzat.

Acreditació:

Les titulacions universitàries (grau, enginyeria, llicenciatura, màster o doctorat) s'acreditaran mitjançant la presentació del títol corresponent.

En el cas dels màsters s'aportarà certificació de la institució que l'haja expedit, en el qual s'indicaran els crèdits totals cursats en el mateix i el nombre d'hores.

En el cas d'altres cursos, s'aportarà certificat expedit per l'entitat en el qual haurà de constar el nombre d'hores totals del curs. No es valoraran aquells cursos en els quals no figure la duració de l'activitat formativa. No es tindrà en consideració com a curs les matèries que en aquest mateix sentit s'hagen pogut realitzar amb els estudis de la titulació que es pretén tant per a ser admés/a a el procés com per titulació superior a l'exigida o comptabilitzats en ocasió d'una altra titulació.

Quan en el títol o certificat s'expresse únicament en crèdits, es computarà a raó de 10 hores per crèdit, llevat que en el mateix conste la seua acreditació de crèdits ECTS, i en aquest cas es valorarà a 25 hores per crèdit ECTS.

El coneixement del valencià es valorarà mitjançant certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, Escola Oficial d'idiomes o un altre organisme oficial que estiga reconegut de manera normativa.

La valoració de l'idioma anglés es realitzarà mitjançant l'acreditació de certificats expedits per organismes reconeguts per a concedir un títol oficial. S'acreditara documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les Universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/ 2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres en la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.











BLOC 2.2. ALTRES MÈRITS



Venen detallats en l'annex II en relació a cadascuna de les places objecte de la present convocatòria, indicant-se així mateix en aquest annex la forma d'acreditació d'aquests mèrits. Puntuació màxima de l'apartat: 15 punts. S'establirà la puntuació en funció de cada mèrit sol·licitat, sent de 15 punts el màxim en aquest apartat.

Acreditació:

Els mèrits s'acreditaran documentalment de la manera que es determine en Annex II per a cadascuna de les places convocades.

La pertinència de la relació entre aquests mèrits, la seua equivalència, i la seua correlació amb la plaça convocada serà apreciada i valorada pel Tribunal.

TOTAL PUNTUACIÓ BLOCS 1 i 2 100 punts





BLOC 3. CONDICIONS ESPECIALS Màxim 10punts

Diversitat funcional igual o superior al 33 %

Acreditació:

S'acreditarà mitjançant el certificat que acredite el grau reconegut emés per l'autoritat competent. 5 punts

Víctima de violència de gènere o de terrorisme

Acreditació:

S'acreditarà mitjançant sentència judicial ferma o certificat corresponent emés per l'autoritat competent. 5 punts







6. Procediment de selecció. Resolució definitiva del concurs oposició i adjudicació del lloc oferit

Per a facilitar la valoració dels mèrits l'entitat convocant podrà sol·licitar al candidat/a l'emplenament d'un formulari d'autobaremació.

Per a facilitar l'apreciació de l'adequació dels mèrits de les persones concursants a les necessitats de l'entitat convocant, el Tribunal podrà sol·licitar a la persona candidata aclariments per qualsevol mitjà a l'efecte de valorar la puntuació dels mèrits aportats, però en cap cas serà un apartat puntuable de manera diferenciada. Tindrà efectes merament aclaridors.

La suma de les diferents puntuacions aconseguides en els mèrits acreditats donarà un resultat que suposarà la puntuació aconseguida, obtenint, amb això, el llistat provisional de puntuacions, que es publicarà en la web de ISABIAL, disposant les persones interessades d'un termini de cinc (5) dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació, per a la presentació d'al·legacions. Aquestes al·legacions es realitzaran mitjançant escrit presentat a rrhh@sabial.es. La valoració definitiva de mèrits, després de la revisió de les al·legacions en el seu cas presentades, es farà pública en la pàgina web de ISABIAL, per ordre de puntuació final obtinguda.

En cas de produir-se un empat entre les persones candidates, es dirimirà per l'ordre establit a continuació:

– En primer lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en el qual figuren relacionats.

– En cas de persistir l'empat s'atendrà, en segon lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produeix entre aquestes persones es triarà a qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

– En cas de persistir l'empat es dirimirà, en tercer lloc, si l'empat fora entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga infrarepresentat, dins del col·lectiu de persones que formen part del grup o categoria professional convocat.

– Finalment, si encara persistira l'empat, aquest es dirimirà finalment per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, iniciant-se el citat ordre per la qual corresponga segons la norma vigent en aqueix moment.



7. RECURSOS

Contra les presents bases i aquelles resolucions que posen fi a la via administrativa, el/la interessat/a podrà interposar, en el termini de 2 mesos, demanda laboral davant els Jutjats socials d'Alacant, segons el que es disposa en l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, en la redacció donada per la Disposició Final 3a de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



8. Protecció de dades personals

La Fundació ISABIAL és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones concursants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada per les persones candidates amb els fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió del personal.

Les dades de les persones concursants es conservaran durant el període establit en el Registre d'activitats de tractament en les activitats de «Curricula i «treballadors/as». Més informació en https://isabial.es/isabial/proteccion-de-datos/

Les persones concursants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament el dret d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, portabilitat, supressió i limitació del tractament respecte a les seues dades personals registrades en *ISABIAL, mitjançant escrit acreditant la seua identitat de manera documental.

ISABIAL té habilitada una adreça (dpd@isabial.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent. Les nostres polítiques de privacitat es poden consultar en la pàgina web.





ANNEX II

Especificitats de cadascuna de les places oferides.



Plaça oferida Número 30: Tècnic/a de Suport a la Investigació. Àrea Dermatologia

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: II

Perfil: Tècnic

Titulació requerida: Llicenciatura/Grau (o equivalent) en Ciències de la Salut

Salari brut anual: 31.862,76 €

Ubicació: Alacant

Funcions: Coordinar/gestionar les diferents proves i cites que precisen els pacients establides pels protocols dels diferents estudis. Recollir la medicació retornada pels pacients, realitzar el recompte, calcular l'adherència al tràfic-esmente, i finalment retornar aquesta medicació a la Unitat d'assajos de Farmàcia. Entregar i explicar el funcionament de dispositius electrònics als pacients.

– Realitzar visites de seguiment telefòniques o remotes als pacients (a través de la revisió de la història electrònica/plataformes digitals/telemetria). Recollida de dades de caràcter personal dels pacients participants en els assajos. Data entry: introduir aquestes dades en les diferents plataformes de CRDe/bases de dades. Atendre els monitors de l'assaig clínic de manera presencial o remota per a visites de selecció de centre, inici, seguiment i tancament de l'estudi. Assistència a reunions d'investigadors (investigators meetings) d'àmbit nacional i internacional. Donar suport als investigadors en la redacció de protocol, fulla d'informació al pacient i resta de documentació per a elaborar un projecte d'investigació pròpia. Donar suport als investigadors per a presentar projectes d'investigació pròpia i la documentació necessària a les diferents agències reguladores (CEIm, AEMPS, CAEPO, CAEPRO). Donar suport als investigadors per a presentar projectes d'investigació pròpia i la documentació necessària per a sol·licitar beques en diferents convocatòries nacionals i internacionals. Donar suport als investigadors a la publicació d'articles científics: realitzant les visites dels pacients, recollint dades, completant la base de dades, realitzant l'anàlisi estadística, redactant la publicació, contactant amb la revista. Responsable de la gestió, realització i seguiment dels assajos clínics, projectes d'investigació i registres observacionals. Supervisar el correcte funcionament i desenvolupament de les activitats tècniques de la unitat d'investigació sobre la base de principis de l'ètica i la integritat de la investigació, l'excel·lència científica, el respecte i l'exercici dels drets dels pacients. Processament i enviament de mostres biològiques de pacients inclosos en estudis d'investigació segons les normes de IATA i les guies de bona pràctica clínica. Activitats accessòries, diverses, necessàries per a la implementació i desenvolupament dels estudis, pròpies de la seua categoria professional. Contacte amb l'administració i altres serveis hospitalaris: Servir de pont entre els patrocinadors, ISABIAL i el CEIC de l'Hospital. Resoldre problemes de caràcter administratiu. Contactar amb altres Serveis col·laboradors de l'Hospital. Coordinar amb Farmàcia el lliurament i recollida de medicació dels assajos. Supervisió del manteniment i calibrat adequat dels instruments i aparells necessaris per a la realització de les tècniques i proves diagnòstiques requerides en els diferents assajos clínics.



Detall bloc 2.2. Altres mèrits

– Haver participat en assajos clínics de Dermatologia. 1 punts per assaig. Màxim 15 punts. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.





Plaça oferida Número 32: Tècnic/a de Suport a la Investigació. Àrea Endocrinologia

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: IV

Perfil: Tècnic

Titulació requerida: Tècnic Superior en Dietètica i Nutrició o equivalent.

Salari brut anual: 17.805,63 €

Ubicació: Alacant

Funcions: Suport nutricional de pacients institucionalitzats i externs Formació del personal sanitari hospitalari en el diagnòstic, prevenció i tractament dels pacients institucionalitzats Educació nutricional de pacients institucionalitzats i externs amb trastorns de la nutrició (obesitat/malnutrició) Disseny de protocols d'actuació relacionats amb el diagnòstic, prevenció i tractament de pacients amb trastorns de la nutrició Col·laboració en la formació en nutrició clínica i dietètica d'alumnes de pregrau de nutrició i postgrau d'infermeria i medicina. Desenvolupament i gestió de bases de dades relacionades amb la nutrició Participació en projectes d'investigació i assajos clínicsde la Unitat de Nutrició Gestió d'assajos clínicsde la Unitat de Nutrició Coordinació de diferents col·lectius sanitaris en la unificació de pautes alimentàries saludables o terapèutiques en el pacient institucionalitzat Suport dietètic en malalties rares: e.g. Esclerosi lateral amiotròfica, i amb disfàgia per tumors O.R.L





Detall bloc 2.2. Altres mèrits

Acreditació d'haver format part d'una Multidisciplinària de Nutrició amb responsabilitats assistencials en els àmbits hospitalaris i extrahospitalaris: 1,5 punt per any, amb un màxim de 15 punts. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.







Plaça oferida Número 33: Tècnic/a de laboratori Investigador/a. Àrea Hematologia

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: IV

Perfil: Tècnic

Titulació requerida: Tècnic Superior en Laboratori de diagnòstic clínic o equivalent.

Salari brut anual: 20.866,95 €



Ubicació: Alacant

Funcions: Desenvolupar les seues funcions tècniques en el projecte d'investigació esmentat així com en altres projectes d'investigació en les àrees de citometria hematològica, hibridació in situ i biologia molecular. Col·laborar amb la realització de bases de dades del projecte esmentat així com amb altres projectes que s'indiquen. Participar en la gestió de mostres i dades clíniques d'acord amb els principis ètics i legals indispensables.

Detall bloc 2.2. Altres mèrits

– Producció científica en el camp de la citometria de flux, citogenètica o biologia molecular hematològica 5 anys (Màxim 3 punts):

– Autoria en una o més comunicacions o pòsters en congressos nacionals, internacionals o regionals, 1 punt/comunicació. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.

– Experiència en eines de diagnòstic hematològic avançat (Màxim 12 punts). S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent



– Experiència mínima de 6 mesos en citometria de flux aplicada al diagnòstic de neoplàsies hematològiques en laboratori assistencial o d'investigació amb estandardització EuroFlow, 4 punts.

– Experiència mínima de 6 mesos en FACS Sorting, 4 punts.

– Experiència mínima de 2 anys en hibridació in situ fluorescent (FISH) aplicada al diagnòstic de neoplàsies hematològiques en laboratori assistencial o d'investigació, 4 punts.

– Experiència mínima de 12 mesos en Q-PCR mitjançant l'ús de Rotor GeneQ i Sistema de PCR en temps real QuantStudio 12K Flex, 4 punts

– Experiència mínima de 12 mesos en quantificació d'àcids nucléicos mitjançant el fluorómetro Qubit 4, 1 punt.

– Experiència mínima de 12 mesos en manteniment de seqüenciador Il·lumina MySeq System i NextSeq 550 System, 1 punt.





Plaça oferida Número 34: Coordinador/a assajos clínics Infermer/a. Àrea Oncologia

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: III

Perfil: Tècnic

Titulació requerida: Grau en Infermeria o equivalent.

Salari brut anual: 30.328,41 €

Ubicació: Alacant

Funcions: Data-entry. Assignació de medicació a través de sistema IWRS/*IVRS. Suport logístic en el desenvolupament dels assajos clínics del Servei. Gestió de condicions d'enviament de mostres. Gestió de documents generats pels assajos clínics del Servei. Disseny i gestió de bases de dades.Atenció a monitors i correcció de dades en eCRD. Proves analítiques i funcionals dels pacients participants en els assajos clínics del Servei.

Detall bloc 2.2. Altres mèrits

– Certificat bones pràctiques clíniques E6 (R2) (3 punts). S'acreditarà mitjançant certificat acreditatiu.

-Certificat CRFs en l'àrea (0,5 punts per certificat) (màxim 2 punts). S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.



– Experiència com Data Manager d'Assajos Clínics (1 punts per any, màxim de 3 punts) S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.

– Haver participat en EECC d'Oncologia (0,5 punts per any, màxim 3 punts) S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.



– Experiència en gestió de dades en Assajos Clínics Acadèmics cooperatius nacionals (0,5 punts per any, màxim 1,5 punts). S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.

– Experiència en gestió de dades en Assajos Clínics Acadèmics cooperatius internacionals (0,5 punts per any, màxim 1,5 punts). S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.

-Coneixement de sistemes IWRS/*IVRS i eCRD (1 punt). S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.





Plaça oferida Número 35: Infermer/a en assajos clínics. Àrea de Cardiologia

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: III

Perfil: Tècnic

Titulació requerida: Grau en Infermeria o equivalent.

Salari brut anual: 34.004,52 €

Ubicació: Alacant

Funcions: Mostres biològiques de pacients inclosos en estudis d'investigació: extracció, processament i enviament d'aquestes. Realització dels procediments de l'estudi necessaris segons protocol: electrocardiograma, presa de constants vitals, realització de qüestionaris, recompte de medicació, entre altres. Data manager: emplenament de quadern de recollida de dades, entrada en base de dades corresponent i resolució de queries. Coordinació clínica d'investigació: donar suport als investigadors, organitzar i seguiment dels pacients de l'estudi, ser l'enllaç entre els investigadors i promotors dels estudis, i atendre les visites de selecció de centre, inici, monitoratge i tancament dels estudis. Activitats accessòries, diverses, necessàries per a la implementació i desenvolupament dels estudis, pròpies de la seua categoria professional. Entregar i explicar el funcionament de dispositius electrònics als pacients.



Detall bloc 2.2. Altres mèrits

– Haver participat com a Investigador/a col·laborador/a del Grup 03: Investigació en patologia cardiovascular, situat en l'àrea 3: Àrea d'Investigació traslacional en medicina, cronicitat i cures en salut (18 Grups), de l'Institut d'Investigació Sanitària i Biomèdica d'Alacant (ISABIAL). 0.6 punt/any. Màxim 3 punts. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.

– Haver participat com a membre de l'equip investigador en assajos/estudis no competitius relacionats amb Cardiologia. 0.10 punts/assage o estudi. Màxim 8 punts. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.

– Haver participat com a investigador/a principal (IP) o subinvestigador/a (SI) en projectes competitius relacionats amb Cardiologia. 0.5 punts/projecte com a IP; 0.8 punts projecte/SI. Màxim 4 punts. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.





Plaça oferida Número 36: Infermer/a en assajos clínics. Àrea de Dermatologia

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: III

Perfil: Tècnic

Titulació requerida: Grau en Infermeria o equivalent.

Salari brut anual: 20.578,45 €

Ubicació: Alacant

Funcions: Relació amb el pacient: informació, suport i resolució dels problemes dels pacients que participen en assajos clínics o PI, lliurament de qüestionaris, a emplenar, revisió de medicació, control de constants, centrifugació i congelació de mostres biològiques. Col·laboració amb el metge responsable del PI o assajos clínics: ser present en els processos de reclutament dels pacients i visites de seguiment per a fer costat al metge responsable. Mantindre al dia els llistats de assajos clínics. Informar el metge responsable dels problemes dels pacients, patrocinadors i monitors. Relació amb patrocinadors i monitors: estar pendent de les modificacions de protocols, entrenaments, plantejament de qüestions i altres incidents que sorgisquen durant els assajos clínics. Funció administrativa d'emplenar qüestionaris i quaderns de recollida de dades per via electrònica. Gestionar l'agenda de monitors de assajos clínics i atendre'ls. Participació en entrenament de protocols, videoconferències i/o reunions presencials informatives. Contacte amb l'administració i altres serveis hospitalaris: servir de pont entre patrocinadors i ISABIAL. Resoldre problemes de caràcter administratiu. Contactar amb altres serveis col·laboradors de l'hospital. Coordinar amb farmàcia la recollida i lliurament de medicació dels assajos clínics. Altres funcions complementàries a l'àrea al fet que estiga adscrit.



Detall bloc 2.2. Altres mèrits

– Haver participat en assajos clínics de Dermatologia. 1 punts per assaig. Màxim 15 punts. S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent.





Plaça oferida Número 39: Investigador/a altres àrees. Área del laboratori de suport a la investigació

Núm. de places a cobrir: 1

Grup professional: I

Perfil: Científic

Titulació requerida: Doctorat en Bioquímica i Biologia Molecular, perfil Neurociències / Malalties neurodegeneratives.

Salari brut anual: 44.058,23 €

Ubicació: Alacant

Funcions: Liderar línies d'investigació com a grup consolidat. Publicar i presentar llibres com a autors principals i organitzant comités de workshops i conferències, actuant com a ponents. Contribuir a través de la investigació original en l'obtenció de resultats que vagen més enllà de la frontera del coneixement. Exercir un judici crític en la identificació i execució de la investigació. Contribuir mitjançant descobriments rellevants al desenvolupament de ISABIAL i expandir el coneixement generat en múltiples àrees, reconeixent àmplies aplicacions de la seua investigació, amb una visió estratègica de futur. Determinar lliurement els mètodes de resolució de problemes, dins del marc de les pràctiques i principis ètics reconeguts i de la normativa aplicable sobre propietat intel·lectual, i mantindre la seua autonomia científica. Promoure el seu reconeixement i empara en l'autoria o coautoria dels treballs de caràcter científic en els quals participe. Desenvolupar la seua carrera professional d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, així com la formació continuada i l'actualització permanent dels seus coneixements i capacitats que li permeten exercir de manera efectiva les tasques i funcions de la seua activitat professional. Rendir comptes sobre el seu treball a ISABIAL i, a través de l'institut, a les entitats que financen o supervisen la seua activitat, i responsabilitzar-se de l'ús eficaç del finançament dels projectes d'investigació que desenvolupe. Liderar les reunions i activitats del Grup o Àrea d'Investigació dels quals forme part. Contribuir a la formació d'estudiants de doctorat, màster, fi de grau, o de pràctiques curriculars mitjançant la supervisió de treballs de recerca realitzats en el centre de treball.



Detall bloc 2.2. Altres mèrits

– Coneixement de tècniques d'aïllament i purificació de vesícules extracelul·lars / exosomes de teixit cerebral i de biòpsies líquides. Acreditació mitjançant publicacions metodològiques (1 punt per publicació)



– Publicacions en la línia d'investigació del paper de les vesícules extracelul·lars/exosomas d'origen cerebral en el context de malalties neurodegeneratives (últims 10 anys des de la publicació de l'oferta de la plaça). Fins a un màxim de 4 punts. S'acreditarà mitjançant la presentació de les publicacions.

Autor Principal (primer, últim, correspondència (D1: 3 punts, Q1: 2 punts, Q2: 0,5 punts). S'acreditarà mitjançant la presentació de les publicacions.

Investigador/a principal en Projectes R+D en l'àrea de malalties neurodegeneratives. Fins a un màxim de 5 punts (Pla nacional: 1 punts per projecte; internacionals: 2 punts per projecte) S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent

– Participació en Xarxes d'investigació relacionades amb l'estudi de malalties neurodegeneratives. Fins a un màxim d'1 punt (0,5 punts per participació). S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat competent

Mapa web