Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 17 de novembre de 2022, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca un concurs públic per a la provisió de places de personal contractat doctor, destinades a la incorporació de personal investigador doctor que haja obtingut el certificat I3 en el marc del programa «Ramón y Cajal». Convocatòria número 5/2022. [2022/10895]

(DOGV núm. 9478 de 25.11.2022) Ref. Base de dades 010566/2022


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



D'acord amb l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2021, relativa a places de cossos docents universitaris i de professorat contractat doctor de la Universitat de València, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 26 de maig de 2021, amb l'autorització prèvia de la Conselleria competent en matèria d'universitats, en compliment de l'article 19, apartat U.1 i 3.I) de la Llei 11/2020, de 30 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2021, la Universitat de València convoca un concurs públic per a la provisió d'1 plaça de professorat contractat doctor que es detalla en l'annex I de la present resolució, destinada a la incorporació de personal investigador doctor que haja obtingut el certificat I3 en el marc del programa «Ramón y Cajal», dotada en l'estat de despeses del pressupost de la Universitat de València i inclosa en la seua vigent relació de llocs de treball.





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

El concurs es regeix pel que disposen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats (BOE 24.12.2001) –en endavant, LOU–; l'Estatut bàsic de l'empleat públic (BOE 31.10.2015); els estatuts de la Universitat de València (DOGV 03.08.2004); el Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, aprovat per Acord del Consell de Govern de data 27 de maig de 2003 i posteriors modificacions; el Reglament d'administració electrònica de la Universitat de València, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat de València de data 23 de juny de 2020, que estableix l'obligatorietat de relacionar-se a través de mitjans electrònics amb la Universitat de les persones que reunisquen la condició d'interessades en procediments que puguen donar lloc a la seua incorporació com a membres de la comunitat universitària; el Reglament per a la realització de reunions i l'adopció d'acords a distància per part d'òrgans col·legiats de la Universitat, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat de València de data 18 de febrer de 2019; així com per les bases d'aquesta convocatòria.



Segona. Requisits generals i específics

Per a l'admissió al concurs cal complir els requisits següents en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



2.1. Requisits generals

a) Haver fet setze anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, han de disposar del permís de residència i de treball abans de la formalització dels corresponents contractes.

c) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca el compliment de les funcions corresponents a les places convocades.

d) No haver estat separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat o inhabilitada per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni estar sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, dins el seu estat, l'accés a la funció pública o l'ocupació pública.

e) Estar en possessió del títol de doctor o doctora.

f) Disposar del certificat I3 en el marc del programa «Ramón y Cajal» i tenir avaluada positivament l'activitat curricular per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva, per a l'accés a la figura de professorat contractat doctor.

g) Les titulacions d'universitats estrangeres han d'estar degudament homologades o, si escau, disposar de la resolució d'equivalència corresponent.

h) En el cas de les persones estrangeres és requisit per a concursar el coneixement degudament acreditat de qualsevol de les dues llengües oficials a la Universitat de València.

El coneixement de valencià es pot acreditar mitjançant el certificat de nivell C1 de valencià expedit pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València o equivalents, segons l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, sobre equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.

El coneixement de castellà es pot acreditar mitjançant el certificat de nivell C1 d'espanyol del Centre d'Idiomes de la Universitat de València, del Diploma d'Espayol com a llengua estrangera (Institut Cervantes), de les escoles oficials d'idiomes, o equivalents. A més, s'entén que acrediten el coneixement de nivell C1 d'espanyol, aquelles persones que aporten un títol de grau universitari o equivalent, bé de l'estat espanyol, bé de qualsevol estat on l'espanyol siga llengua oficial.



i) Haver satisfet les taxes per a participar en el procés selectiu o acreditar estar exempta o exempt del pagament.

2.2. Requisits específics

2.2.1. Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement de valencià és necessari acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del certificat corresponent al nivell C1. A aquest efecte s'aplicaran les equivalències establertes en l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València (https://www.uv.es/llengues) o directament en el següent enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement d'una determinada llengua estrangera serà necessari acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del certificat corresponent al nivell C1. A aquest efecte s'aplicaran les equivalències d'acreditació de llengües L2 establertes en l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València: (https://www.uv.es/llengues) o directament en el següent enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

2.2.2. Cal estar en possessió d'una titulació universitària concreta si així s'estableix en la descripció de les places que s'efectua en l'annex I. En cas que s'exigisca un grau concret, s'admetran també les titulacions de grau i llicenciatura, si escau, que per la denominació i el contingut puguen considerar-se equiparables a aquest, així com la diplomatura de què procedeix el grau requerit. Les titulacions universitàries estrangeres han d'estar degudament homologades o, si és el cas, disposar de la resolució d'equivalència corresponent.



Tercera. Taxa per drets d'examen

Per a participar en aquesta convocatòria cal efectuar un ingrés de 30,00 euros per plaça en el compte «Drets d'examen de la Universitat de València» número ES21-0049-6721-65-2010001382 del Banc Santander.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, els membres de famílies nombroses de caràcter especial, els membres de famílies monoparentals de categoria especial i les víctimes d'actes de violència sobre la dona.

Les persones aspirants esmentades en el paràgraf anterior han de fer-ho constar expressament en l'apartat corresponent de la sol·licitud i han de presentar les certificacions corresponents que acrediten la seua condició de discapacitat, de ser membre de família nombrosa o de família monoparental (mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent) i les víctimes d'actes de violència sobre la dona mitjançant qualsevol dels mitjans de prova determinats en l'article 9, punts 1 i 2, de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat Valenciana, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa les persones que formen part de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general.

La falta d'abonament o l'abonament inferior a la quantitat indicada com a taxes en el període de presentació de sol·licituds serà motiu d'exclusió, no esmenable, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a les proves no comporta el dret a la devolució de les taxes.



Quarta. Presentació de sol·licituds

4.1. El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV.

Tots els terminis indicats en aquesta convocatòria s'entenen com a hàbils, i s'exclouen del còmput els dissabtes, els diumenges i els declarats festius.

4.2. Les sol·licituds s'han de presentar exclusivament a través del formulari electrònic de la instància general que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València en la següent adreça electrònica: https://www.uv.es/eregistre

En aquest entorn es realitzaran tots els tràmits de presentació d'instàncies i aportació de documents.

4.3. Cal fer servir, obligatòriament, el model d'instància específic per a la categoria de la plaça que s'inclou en els annexos III i IV d'aquesta convocatòria i que es troba en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI (http://www.uv.es/pdi) o directament mitjançant el següent enllaç electrònic: https://go.uv.es/7XJWy02. El fet que no s'utilitze el model d'instància esmentat serà motiu d'exclusió, no esmenable, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

La «Guia per a presentar-se a les convocatòries per a la provisió de places de personal docent contractat de caràcter indefinit», que inclou les instruccions per a emplenar el formulari de la instància general i la forma d'adjuntar la documentació que la persona sol·licitant ha de presentar, es pot trobar en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI (http://www.uv.es/pdi) o directament mitjançant el següent enllaç electrònic: https://ir.uv.es/1J1p5Hz. Cal emplenar la instància seguint les instruccions recollides en aquesta guia.



4.4. Les persones amb discapacitats que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació han d'indicar-ho expressament en la sol·licitud i adjuntar el certificat del grau de discapacitat expedit per l'òrgan competent.



4.5. Juntament amb la instància general (formulari electrònic) cal adjuntar, com a annexos, la instància model (annex III), la relació dels mèrits acadèmics (annex IV) així com la còpia escanejada de la documentació següent:

–DNI o passaport.

–Títol acadèmic. En el cas de títols estrangers, cal adjuntar la credencial corresponent d'homologació amb els títols de caràcter oficial a Espanya o amb els reconeguts per les autoritats espanyoles segons la normativa vigent en aquesta matèria.

–Documentació acreditativa dels requisits generals i específics.



–Justificació d'haver efectuat l'ingrés dels drets d'examen. A aquest efecte, cal acompanyar la sol·licitud amb un dels exemplars del rebut d'ingrés o transferència en què figuren el nom de la persona aspirant i el número de la plaça a què concursa.



En cas d'exempció del pagament de la taxa, cal acreditar aquesta circumstància amb el certificat corresponent.

4.6. Les persones que opten a més d'una plaça han de presentar una sol·licitud i un justificant de pagament de la taxa independent per a cadascuna de les places, i acompanyar cada sol·licitud amb la documentació complementària que justifique el compliment dels requisits generals i específics. En el cas de convocatòria conjunta de places, cal especificar en una instància totes les places a què es refereix la convocatòria, abonar una sola taxa i acompanyar-la amb una única documentació complementària.

4.7. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en l'annex IV, així com les cinc còpies del programa que les persones candidates admeses es proposen desenvolupar, caldrà lliurar-les a la presidència de la comissió en l'acte de presentació, juntament amb la còpia de la instància currículum adjuntada en el termini de presentació d'instàncies.



La concurrència dels mèrits al·legats ha d'anar referida a la data d'acabament del termini de presentació d'instàncies.

4.8. En cas d'incidència tècnica a què es refereix l'article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que impossibilite el funcionament ordinari del sistema o aplicació que corresponga, i fins que aquella se solucione, la Universitat de València podrà determinar una ampliació dels terminis no vençuts. Tant la incidència tècnica esdevinguda com l'ampliació concreta del termini no vençut s'hauran de publicar en el tauler d'anuncis.

4.9. Els sistemes d'identificació i de signatura admesos per a les persones interessades d'acord amb el contingut dels articles 9 i 10 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, són els que es recullen en la seu electrònica de la Universitat de València.

4.10. Si alguna persona presenta la sol·licitud presencialment, l'òrgan convocant li requerirà que l'esmene a través de la presentació del formulari electrònic de la instància general que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València, en els termes de l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de manera que la sol·licitud només será admesa si es presenta mitjançant instancia electrònica en el canal que assenyala la convocatòria i dins el termini que s'hi determina.



Cinquena. Comissions de selecció

5.1. Les comissions de selecció són, per a cadascuna de les places, les que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria. D'acord amb el que disposa l'article 17 del Reglament de selecció de personal docent i investigador de la Universitat de València, cadascuna de les comissions està formada per cinc membres, amb veu i vot, i els seus suplents, funcionaris i funcionàries dels cossos docents universitaris o professores i professors contractats doctors, i la seua composició és la que segueix:



a) Dos membres i els seus suplents, designats pel rector entre una proposta de quatre noms formulada per la junta de centre. Aquests membres actuaran en tots els concursos que haja de resoldre la comissió durant un curs acadèmic.

b) Per a cada concurs, els altres tres membres han de ser de la mateixa àrea de coneixement a què pertany la plaça o, si no, de les àrees afins establertes en l'annex IV del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València. Un membre i el seu suplent, aliens a la Universitat de València, són designats pel rector a proposta de la junta de centre, i els altres dos membres i llurs suplents els designa el consell del departament a què està adscrita la plaça.



Entre els membres de la Universitat de València que formen part de la comissió no pot haver-hi més de dues persones del mateix departament o de la mateixa àrea de coneixement. Per tal de fer efectiva aquesta darrera norma, quan es tracte de seleccionar personal dels departaments d'algun dels dos membres designats a proposta de la junta de centre, actuaran els seus suplents.

A les sessions de les comissions de selecció podrà assistir, en qualitat d'observadora, una persona proposada per les seccions sindicals amb presència en la Mesa Negociadora.



5.2. Els membres de les comissions han de pertànyer al professorat funcionari o contractat d'igual o superior categoria a la plaça que s'ha de cobrir. La presidència serà exercida sempre pel professor o professora de major categoria i antiguitat en el cos docent o figura contractual. Com a secretari o secretària actuarà el o la vocal de menor categoria i antiguitat entre les persones de la Universitat de València designades a proposta de la junta de centre.

5.3. En el cas d'unitats docents adscrites a altre centre o de seccions departamentals que integren tot el professorat d'una àrea de coneixement, la selecció del professorat d'aquesta àrea correspondrà a la comissió de selecció del centre on radique la unitat o secció departamental.

Sisena. Barems

Els barems específics de cada centre, aprovats pel Consell de Govern de 7 de juliol de 2017 (ACGUV 147/2017) adequats a les modificacions dels barems marc aprovats pel Consell de Govern de 26 d'abril de 2017 (ACGUV 79/2017) són els que hi ha publicats en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI (http://www.uv.es/pdi) o directament a través de l'enllaç electrònic https://go.uv.es/bvFp54K, i s'exposaran en la pàgina web del centre al qual es trobe adscrita la comissió de selecció fins que no es resolga el concurs i finalitze el termini per a la presentació de recursos.

A l'efecte de baremar els coneixements de valencià, s'aplicaran les equivalències establertes en l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València (https://www.uv.es/llengues) o directament en el següent enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

A fi de baremar una determinada llengua estrangera, s'aplicaran les equivalències d'acreditació de llengües L2 establides en l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València (https://www.uv.es/llengues) o directament en el següent enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5





Setena. Procediment de selecció

7.1. Llistes provisional i definitiva de persones admeses i excloses i convocatòria de l'acte de presentació de candidats i candidates.



7.1.1. En el termini màxim de vint dies des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, el vicerectorat amb competències en matèria de professorat publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/) i, amb caràcter informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI (http://www.uv.es/pdi/) o directament a través de l'enllaç electrònic https://ir.uv.es/1J1p5Hz, una resolució en què s'aprove la llista provisional de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió. Contra aquesta llista provisional es podran presentar reclamacions en el termini de deu dies, des de l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució. Finalitzat el termini de reclamacions, el vicerectorat amb competències en matèria de professorat, en el termini màxim de 15 dies, publicarà pel mitjà citat una resolució en què s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió. Contra aquest acord es podrà interposar un recurs de reposició davant la rectora en el termini d'un mes.



Tots els actes administratius que deriven de la convocatòria, inclòs el requeriment d'esmena de documentació a les persones concursants, es realitzaran mitjançant la publicació al tauler oficial de la Universitat de València, publicació que tindrà efectes de notificació, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les comunicacions que es realitzen per altres mitjans a les persones interessades tindran un caràcter addicional i no es consideraran notificacions.

7.1.2. En el termini màxim de quinze dies des de la data de publicació de les llistes definitives, la presidència de la comissió de selecció convocarà els membres de la comissió per a l'acte de constitució. En el mateix termini convocarà les persones concursants admeses, amb una antelació mínima de quinze dies, a l'acte de presentació. La constitució de la comissió i la presentació de les persones concursants podran tindre lloc en la mateixa data. En tot cas, amb anterioritat a l'acte de presentació de candidats i candidates, la comissió farà públics els criteris de valoració de la primera fase.



Les proves tindran lloc a les instal·lacions de la Universitat de València o a través del mitjans de videoconferència oferts per aquesta Universitat, que permeten garantir la identitat i les intervencions de les persones candidates presentades i que, en general, oferisquen les mateixes garanties que les proves realitzades presencialment.

7.2. Valoració dels mèrits

7.2.1. La valoració dels mèrits al·legats i acreditats per les persones concursants consta de dues fases: una primera, amb caràcter exclusivament eliminatori, consisteix en la defensa d'un programa raonat corresponent a l'àrea de coneixement i, si escau, al perfil de la plaça, i en l'exposició i defensa d'un dels seus temes escollit pel candidat o candidata entre tres triats per sorteig. El programa ha d'incloure almenys una assignatura obligatòria o bàsica de grau assignada a l'àrea de coneixement. La segona consisteix en l'aplicació dels barems de la convocatòria als mèrits al·legats i acreditats en l'acte de presentació de les persones candidates i serveix per a ordenar la prelació d'aquelles que superen la primera fase.



7.2.2. En l'acte de presentació de candidates i candidats, les persones interessades hauran de lliurar al president o la presidenta de la comissió còpia de la instància-currículum acadèmic (annex IV) adjuntada en el termini de presentació d'instàncies, amb la relació del mèrits al·legats, així com la documentació acreditativa dels mèrits esmentats i cinc còpies del programa que es proposen desenvolupar. La comissió sortejarà l'ordre d'intervenció de les persones participants i els temes que cadascuna podrà triar. Tot seguit, convocarà la realització de la prova, que haurà de celebrar-se dos dies naturals després de l'acte de presentació.

7.2.3. La prova serà pública i consistirà en l'exposició oral del programa per part del candidat o candidata, amb una duració màxima d'una hora, la defensa d'un tema triat per sorteig, amb una duració màxima d'una hora, i un debat amb els membres de la comissió. Finalitzada la prova, els membres de la comissió hauran de votar positivament o negativament, amb un informe motivat, cadascuna de les persones candidates. Per a superar aquesta primera fase s'haurà d'obtenir un nombre de vots superior a la meitat del nombre reglamentari dels membres de la comissió de selecció. En cas d'unanimitat, l'informe de la comissió podrà ser únic.

7.2.4. Finalitzada la primera fase, la comissió procedirà a l'aplicació del barem als mèrits al·legats en la instància-currículum acadèmic (annex IV) i acreditats en l'acte de presentació de les persones candidates que hagen superat la fase eliminatòria.

Si algun mèrit al·legat està insuficientment documentat, es donaran deu dies perquè es presente la documentació justificativa que falte. Si transcorregut aquest termini la documentació presentada és insuficient, no es puntuarà el mèrit. Aquest termini no permet en cap cas adduir i documentar mèrits que no hagen estat esmentats en les instàncies.



Per a facilitar l'apreciació de l'adequació dels mèrits de les persones concursants a les necessitats de la Universitat, les comissions de selecció poden convocar als candidats i candidates que superen la primera fase a una exposició oral dels seus mèrits i un debat, amb una duració màxima d'una hora per cadascun dels candidats i candidates. Aquesta convocatòria, si escau, es publicarà juntament amb els resultats de la primera fase. L'exposició dels mèrits i el debat seran elements de judici per a l'aplicació del barem per la comissió de selecció; en cap cas no seran un apartat puntuable dins el barem.



La puntuació obtinguda en aquesta segona fase determinarà la proposta de provisió de la plaça.

7.3. Resolució del concurs

7.3.1. La proposta, la motivació dels resultats de la primera fase i les puntuacions obtingudes per les persones concursants en cada apartat general i en cada subapartat del barem, es publicaran al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), en el termini màxim de tres mesos comptats des de l'endemà de l'acabament del termini per a la presentació d'instàncies i es mantindran exposades durant el termini establert per a la interposició de recursos. Aquesta publicació substituirà la notificació individual a les persones interessades i tindrà els mateixos efectes, d'acord amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En cas de regularització de les puntuacions, perquè alguna de les persones concursants haja superat la puntuació màxima prevista en algun subapartat del barem, en els termes determinats en l'article 20.6 del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, s'haurà d'expressar la puntuació obtinguda per cadascuna d'elles en l'apartat en qüestió abans i després de la regularització.

7.3.2. Contra la proposta de la comissió es podrà interposar un recurs d'alçada davant la rectora en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la proposta.



Vuitena. Signatura del contracte

8.1. La persona seleccionada haurà de signar el contracte en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la recepció de la notificació que, a aquests efectes, trametran els serveis administratius corresponents.

La formalització del contracte de les persones seleccionades quedarà condicionada a la presentació per part de les persones interessades i comprovació pel Servei de Recursos Humans-PDI de la total identitat entre els documents originals i les fotocòpies aportades en el procés selectiu relatives al compliment dels requisits.

8.2. Quan, per causa no imputable a l'Administració, no es produïsca la signatura del contracte per la persona candidata més valorada per la comissió de selecció en els terminis establerts en l'apartat anterior, o la persona candidata renuncie a la plaça o trie un altre contracte o nomenament incompatible, es contractarà la persona concursant següent per ordre de puntuació, sempre que aquesta arribe a la puntuació mínima que, si és el cas, siga exigida pel barem.

8.3. No obstant el que s'ha establert als paràgrafs anteriors, i amb caràcter extraordinari, el Rectorat, a petició de la persona interessada, podrà suspendre el termini de signatura del contracte quan, per motius de força major o cas fortuït, siga impossible o extraordinàriament dificultós al candidat o candidata la incorporació a la universitat en els terminis establerts, o quan puga produir-se una situació de precarietat laboral amb la signatura del contracte, perquè estiga impugnada en via administrativa la proposta de provisió de la plaça i haja de renunciar la persona aspirant a un altre contracte vigent o beca incompatible. En qualsevol cas, es resoldrà amb la ponderació prèvia motivada dels interessos públics i el contingut de les al·legacions de la persona interessada, amb l'informe previ del departament. No podrà acordar-se'n la suspensió quan les necessitats docents facen necessària la incorporació immediata de la persona adjudicatària de la plaça, per estar previst l'inici de la docència.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

La Universitat de València (Estudi General) és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones concursants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per les persones concursants amb els fins objecte de la convocatòria, i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la LOU. Totes o part de les dades facilitades seran publicades en el tauler oficial de la Universitat de València.

Les dades de les persones concursants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.

Les persones concursants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la limitació i l'oposició a l'hora de tractar-les, i la portabilitat d'aquestes, mitjançant un escrit acompanyat d'una copia d'un document d'identitat i, si és el cas, de la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit a la Delegació de Protecció de Dades a la Universitat de València.



La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les nostres polítiques de privacitat es poden consultar en http://links.uv.es/qBf2qd6



Deu. Recursos

Contra aquesta convocatòria, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar el recurs potestatiu de reposició davant la rectora, en el termini d'un mes, o bé, directament, el recurs contenciós administratiu davant dels òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos. Ambdós terminis es computaran des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 17 de novembre de 2022– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: Ernest Cano Cano.





Mapa web