Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 10 de febrer de 2022, de la Direcció General de Planificació i Serveis de LABORA-Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca una borsa d'ocupació temporal específica per a la cobertura de llocs del cos A2-01 de gestió de l'Administració de la Generalitat, sector d'administració general. [2022/1087]

(DOGV núm. 9278 de 15.02.2022) Ref. Base de dades 001196/2022






Per la Resolució de 22 de desembre de 2005, de la direcció general del SERVEF, es va constituir la borsa d'ocupació específica del SERVEF per a substitucions temporals mitjançant nomenament de funcionari interí grup B, sector administració general, i personal laboral temporal grup B.

L'article 18.6 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, preveu com a via d'accés de personal interí convocatòries específiques que garantisquen els principis de capacitat, mèrit, igualtat i publicitat, sempre que s'exigisca superar alguna prova de coneixement.

L'article 4.2 de l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques regula les borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.

La Resolució de 26 de febrer de 2020, de la Direcció General de Funció Pública, regula la delegació en altres òrgans del Consell la constitució i el funcionament de les borses d'ocupació temporal en l'àmbit competencial respectiu, per a atendre les necessitats de cobertura derivades de la substitució transitòria del personal ocupant, d'execució de programes de caràcter temporal, acumulació de tasques, així com la cobertura de llocs d'investigador o investigadora de caràcter temporal.



Segons el que es preveu en la Resolució d'1 de març de 2021, del secretari autonòmic d'Ocupació i director general de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, sobre delegació de competències en matèria de personal, contractació, gestió de subvencions i gestió financera i pressupostària, amb l'acord previ de la Comissió de Seguiment de Borses específica de LABORA, resolc:



Primer. Convocatòria de la borsa d'ocupació temporal

Convocar la constitució de la borsa d'ocupació temporal específica del cos A2-01 de gestió de l'Administració de la Generalitat, sector d'administració general, a fi que en els supòsits de nomenament del personal funcionari interí que tinguen com a objecte la substitució de personal per incapacitat temporal, permís per maternitat, permís del progenitor diferent a la mare biològica, adopció o acolliment de menors, permís per matrimoni, permís per lactància, reduccions de jornada, llicències sense retribució, plans de vacances, permís sindical, permís per campanya electoral, excés o acumulació de tasques i execució de programes de caràcter temporal, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball adscrits a LABORA-Servei Valencià d'Ocupació i Formació, d'acord amb l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

Les funcions del cos A2-01 de gestió de l'Administració de la Generalitat, sector d'administració general són: secundar i col·laborar en les funcions administratives de programació, estudi, propostes, coordinació, gestió, control, inspecció i assessorament, comuns a l'activitat administrativa.



Segon. Personal que integra la borsa



La borsa a què es refereix el resolc anterior estarà integrada pel personal aspirant que reunisca els requisits establits en el resolc tercer i supere la prova selectiva que es convocarà a aquest efecte.



Les persones que es troben en actiu en algun lloc del cos convocat, i estiguen interessades a integrar-se en la borsa, hauran de presentar així mateix instància i aprovar la prova selectiva, si bé constaran en aquesta com a «actives» per estar laboralment en actiu. Per a passar a la situació de «disponible» hauran de sol·licitar l'activació en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent a la data de cessament en el seu últim lloc de treball, acreditant aquesta circumstància.



Tercer. Requisits presentació prova selectiva

1. Per a ser admés o admesa a la prova selectiva i poder formar part de les borses serà necessari complir els requisits següents:

a) Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un Estat membre de la Unió Europea o d'algun Estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors i treballadores. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les espanyoles i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge de les persones nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors i treballadores, sempre que no estiguen separades o separats de dret.

Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar les persones descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a les seues expenses.

b) Edat: tindre 16 anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació.

c) Titulació: estar en possessió del títol universitari d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, arquitectura tècnica o equivalent o bé títol universitari de grau, o complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que l'acredite.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

d) Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.



e) Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública, organisme públic, consorci, universitat pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos objecte de la convocatòria. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



2. Els requisits detallats en l'apartat anterior hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds. La possessió dels requisits de titulació s'acreditaran dins del termini establit en el resolc sisé. La resta dels requisits exigits haurà d'acreditar-se abans del nomenament, en el termini que amb aquest efecte es concedisca.

3. Així mateix, els qui superen les proves selectives hauran d'acreditar, amb caràcter previ al nomenament, mitjançant el corresponent certificat mèdic oficial, que posseeixen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

4. Les persones amb diversitat funcional faran constar aquesta circumstància en la seua sol·licitud a l'efecte que, per l'òrgan tècnic de selecció, s'adopten les mesures necessàries que permeten el normal desenvolupament de les proves.



Quart. Prova selectiva

La prova selectiva consistirà a contestar per escrit a un qüestionari de 50 preguntes amb quatre respostes alternatives de les quals només una d'aquestes serà la correcta, sobre les matèries següents:

– La Constitució Espanyola de 1978. Títol IV del Govern i Administració. (Arts 97 a 107).

– L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. Títol III. La Generalitat. Capítols I, III i IV. (Art. 20 i de l'art. 27 a 32)

– La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. Títol II. De l'activitat de les administracions públiques. Títol III. Dels actes administratius. Títol IV. De les disposicions sobre el procediment administratiu comú. Títol V. De la revisió dels actes en via administrativa.

– La Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana. Títol III. Personal al servei de les administracions públiques. Capítol I. (Arts. 16 al 20) i títol VI, Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic. (Arts. 76 a 106).

– La Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell.

– Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes. Títol I. Objecte i principis generals.

– Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Títol preliminar. Disposicions generals. Capítol II. (Arts. 8 al 21).

– Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions. Títol X. Capítol I,II i III. (Arts 159 al 172)

– Reial decret legislatiu 3/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'ocupació. Títol preliminar. Política d'ocupació (arts. 1 a 5). Títol I, capítol III, sistemes de les CCAA. (Arts. 19 i 20).



– Decret 216/2020, de 29 de desembre, del Consell, d'aprovació del Reglament d'organització, règim jurídic i funcional de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

La qualificació de la prova serà de 0 a 30 punts, i serà necessària per a superar-la un mínim de 15 punts.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir els 15 punts serà contestar el 50 % de preguntes correctament. Les respostes errònies no penalitzen.

L'òrgan tècnic de selecció designat per a dur a terme el procés selectiu estarà integrat per cinc persones que tindran la titularitat de la presidència, secretaria i tres vocalies, i haurà de designar-se el mateix nombre de suplents.

La relació nominal de les persones que integren l'òrgan tècnic de selecció serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data del començament de les proves, mitjançant resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

L'òrgan tècnic de selecció podrà designar personal col·laborador de caràcter administratiu o personal col·laborador de suport tècnic que considere oportuns per a l'adequada realització de les proves.

L'òrgan tècnic de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se suscitaren dubtes raonables a l'òrgan tècnic de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podrà recaptar el corresponent dictamen de la Comissió Mixta de Diversitat Funcional, i en aquest cas la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en la prova, quedant en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.



Cinqué. Barem

1. Només es baremaran els mèrits del personal aspirant que haja superat la prova selectiva. Els mèrits al·legats pel personal participant hauran d'haver-se obtingut amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds que s'obri amb la publicació d'aquesta resolució.

2. Correspondrà a la Comissió de Seguiment de Borses Específica de LABORA la comprovació i avaluació dels mèrits del personal aspirant de la convocatòria. Així mateix, les discrepàncies, reclamacions i dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes bases es tractaran en la citada comissió.

3. El barem de mèrits tindrà en consideració els mèrits i situacions següents:

3.1. Experiència professional:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat o dels seus organismes autònoms, classificats per a la seua provisió per personal del cos A2-01, del cos de gestió, sector d'Administració general, les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la conselleria competent en matèria de funció pública: 0,15 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres llocs de treball de l'Administració de la Generalitat o dels seus organismes autònoms, les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la conselleria competent en matèria de funció pública, no contemplats en l'anterior apartat: 0,10 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques, entitats públiques empresarials de la Generalitat i altres entitats de dret públic de la Generalitat, en llocs amb iguals funcions a les corresponents al mateix cos que haja de proveir-se: 0,08 punts per cada mes complet de servei en actiu.

El màxim de punts a obtindre per aquest apartat serà de 36 punts.



3.2. Valencià: la valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant, fins a un màxim de 8 punts, el nivell més alt obtingut, segons el barem següent:



Nivells Puntuació

A1 0,5

A2 (oral) 1

B1 (elemental) 3

B2 4

C1 (mitjà) 6

C2 (superior) 8





Addicionalment, sense depassar el límit dels 8 punts, es valoraran els certificats de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge de mitjans de comunicació i correcció de textos) expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, amb 0,5 punts cadascun.



3.3 Idiomes comunitaris:

Es valorarà fins a 4 punts el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats en la taula adjunta.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà conforme a les puntuacions per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'Escola Oficial d'Idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), conformement a l'escala que es detalla en la taula adjunta.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cadascun dels idiomes comunitaris.

L'equivalència entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que s'indiquen en la taula següent:

3.4 Altres titulacions: (màxim 4 punts).

Es valorarà la possessió de títols acadèmics iguals o superiors al que siga exigit per a l'acompliment dels llocs a cobrir fins a un màxim de 4 punts, i s'assignaran 2 punts per:

a) Cada titulació que s'acredite de superior nivell acadèmic a l'establida com a requisit de participació en la borsa.

b) Cada titulació addicional del mateix nivell acadèmic de l'acreditada com a requisit de participació en la borsa.

3.5. Personal amb diversitat funcional: (màxim 10 punts)

Si la persona aspirant acredita un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent se li assignaran 5 punts, i si acredita un grau igual o superior al 65 % la puntuació serà de 10 punts. Aquesta circumstància pot ser al·legada i puntuada en qualsevol moment en què s'acredite, així com rectificada en cas de millora de la persona després d'una revisió.





Sisé. Acreditació dels mèrits després de la publicació del llistat d'aprovats

Els mèrits relacionats en l'apartat anterior s'acreditaran:

1. Experiència professional: certificacions oficials expedides per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

Als exclusius efectes d'aquest barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals s'haja modificat es consideraran que sempre han tingut la mateixa que posseïsquen en el moment de sol·licitud d'integració en la borsa.

Respecte dels serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, gestionats per la Direcció General de Funció Pública, seran comprovats d'ofici.

2. Valencià: certificacions oficials expedides o homologades per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals mentre la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià no haja expedit les corresponents certificacions definitives.

3. Idiomes comunitaris: títols oficials expedits o homologats per òrgan competent o certificacions oficials emeses per les escoles oficials d'idiomes. Les paperetes no serviran com a acreditació.



4. Altres titulacions: titulacions oficials expedides per òrgan competent. En aquells supòsits en què l'expedició del títol es trobe en tràmit, es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la Universitat, juntament amb el rebut de l'abonament de les taxes corresponents.

5. Personal amb diversitat funcional:

– Certificat justificatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent.

– Certificat de capacitats a l'efecte de demanda d'ocupació, o si escau, l'acreditació d'haver-ho sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.



Seté. Sol·licituds de participació en la prova

1. El termini per a la presentació serà de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà a la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana

2. Les sol·licituds es presentaran per via electrònica, a aquest efecte és necessari estar registrat per a l'ús del sistema d'identificació i signatura electrònica Cl@ve, o posseir un certificat digital de signatura electrònica, o DNI, tal com es recull en l'annex a la convocatòria i s'emplenarà a través del formulari habilitat en el següent enllaç de la pàgina web de LABORA-SERVEF, https://labora.gva.es/es/bolsa-servef.



La presentació electrònica requerirà el compliment successiu dels passos següents:

a) L'emplenament i inscripció en línia.

b) El pagament electrònic de la taxa corresponent.

c) El registre electrònic de la sol·licitud.

No seran admeses i, conseqüentment, quedaran excloses del procés aquelles persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament.

3. Les persones aspirants amb diversitat funcional que requerisquen mesures d'adaptació per a la realització de l'exercici, en l'emplenament de la seua sol·licitud hauran d'observar les prescripcions següents:



3.1.1. Indicar en la sol·licitud el tipus de diversitat funcional que posseïsquen, assenyalant el que corresponga en cada cas, segons siga: (F) Física, (P) Psíquica, (S) Sensorial.

3.1.2. Concretar el tipus de mesures que necessiten, fent constar en l'apartat corresponent de la sol·licitud les que necessiten d'entre les que figuren en aquella, i que són les següents:

1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2. Ampliació del temps de duració de la prova. Per a l'aplicació d'aquesta mesura, les persones aspirants hauran d'acompanyar obligatòriament certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique el diagnòstic i el temps d'ampliació que necessita, expressat en nombre de minuts.

3. Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4. Necessitat d'intèrpret, a causa de diversitat funcional auditiva.

5. Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invidència.

6. Unes altres, especificant quines en la casella corresponent.



Huité. Drets d'examen i forma de pagament

1.1. Els drets d'examen seran de 12.74 euros.

1.2. Bonificacions:

a) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del deu per cent de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica en realitzar el pagament, la presentació i registre electrònic de la sol·licitud.

b) Les persones que acrediten formar part d'una família nombrosa de categoria general, o d'una família monoparental de categoria general, gaudiran d'una bonificació del cinquanta per cent de la quota íntegra acumulable a la fixada en l'apartat a anterior, per a això hauran d'assenyalar l'apartat «Bonificacions» de la sol·licitud telemàtica, i s'aplicarà de manera automàtica en realitzar el pagament, la presentació i registre electrònic de la sol·licitud.

1.3. Exempcions. Estan exemptes del pagament de la taxa:

a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %, serà d'aplicació automàtica en realitzar el pagament, la presentació i registre electrònic de la sol·licitud, i assenyalar l'apartat de «Exempcions» de la sol·licitud telemàtica.

b) Les persones que acrediten formar part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. serà d'aplicació automàtica en realitzar el pagament, la presentació i registre electrònic de la sol·licitud, i assenyalar l'apartat d'exempcions «Família Nombrosa Especial» de la sol·licitud telemàtica.

c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1, 9.2 i 9.3 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com els qui acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. serà d'aplicació automàtica en realitzar el pagament la presentació i registre electrònic de la sol·licitud, i assenyalar l'apartat «Altres» de la sol·licitud telemàtica.

1.4. En cap cas el pagament de la taxa eximirà del tràmit de registre electrònic de la sol·licitud.

La falta de justificació de l'abonament dels drets d'admissió a la prova selectiva, o de la presentació dins del termini i en la forma escaient en el registre electrònic corresponent de la sol·licitud, determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

1.5. Correspondrà la devolució de les taxes per drets d'admissió a les proves selectives per a la constitució de borses lliures en els supòsits i a través dels procediments contemplats en l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.



Nové. Admissió de les persones aspirants

1. Les persones aspirants quedaran vinculades per les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds.

2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, el llistat provisional d'admeses i admesos es farà públic en la pàgina web de LABORA https://labora.gva.es/es/bolsa-servef.

3. Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren recollides en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si procedira, es dictarà resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves, que es publicarà en la web de LABORA, https://labora.gva.es/es/bolsa-servef.

En la resolució mitjançant la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'establirà, amb almenys 15 dies hàbils d'antelació, la data, el lloc de realització i l'hora de començament de la prova, així com l'ordre de crida de les persones admeses, iniciant-se l'ordre en la lletra F, de conformitat amb el sorteig celebrat per la Direcció General de Funció Pública el dia 7 de gener de 2019.

En finalitzar la prova selectiva es publicarà en la pàgina web de LABORA, https://labora.gva.es/es/bolsa-servef, la relació d'aspirants que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms i DNI.



El personal aspirant disposarà d'un termini de 10 dies hàbils per a formular les reclamacions que consideren oportunes en relació amb la puntuació atorgada en la prova selectiva o el seu contingut.

6. Es donarà complida informació a les organitzacions sindicals de tot l'exposat en aquest resolc.



Deu. Procediment de constitució i ordre de prelació en la borsa

1. Les persones aspirants aprovades presentaran, en un termini màxim de 10 dies hàbils des de la publicació del llistat definitiu de persones aprovades, el full d'autobaremació i la documentació acreditativa dels requisits exigits i dels mèrits al·legats.

El personal aspirant es compromet des de l'inici del procediment i sota declaració responsable a realitzar aquesta autobaremació, consignant exclusivament aquells mèrits que siguen aplicable en les instruccions del barem establit a aquest efecte.

2. El full d'autobaremació es trobarà disponible en el següent enllaç de la pàgina web de LABORA, https://labora.gva.es/es/bolsa-servef, i haurà d'emplenar-se i remetre's telemàticament.

Una vegada baremats els mèrits per la Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal específica de LABORA es faran públics en la pàgina web d'aquest organisme.

Les persones interessades disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà a la publicació del llistat provisional, per a formular les al·legacions que consideren oportunes en relació amb la puntuació del barem atorgada. La Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal específica de LABORA estudiarà les al·legacions presentades i formularà proposta de llistat definitiu a la Direcció General de Planificació i Serveis, que dictarà resolució i ordenarà la seua publicació en la pàgina web de LABORA.

Els mèrits que no consten inscrits en el registre de la Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, i que no s'acrediten de la manera establida en el resolc sisé, no es valoraran; les acreditacions administratives i els mèrits al·legats hauran d'haver sigut obtinguts amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

L'ordre de prelació en la borsa serà el resultat de la suma de la puntuació obtinguda en la prova selectiva i de la puntuació del barem de mèrits. En cas d'empat en la puntuació total s'atendrà el que es preveu en l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol.

En el cas que el nombre d'aprovats siga molt superior a l'estimació de vacants que es preveja cobrir, la Comissió de Seguiment d'Ocupació Temporal específica de LABORA podrà acordar la baremació d'aquelles persones que superen una determinada puntuació mínima en l'autobaremació, i quan les necessitats del servei ho requerisquen es podrà recordar baremar a la resta de participants



Onze. Àmbit territorial

1. L'àmbit territorial d'aquestes borses d'ocupació és de caràcter provincial i la provisió de llocs s'efectuarà segons el que es preveu en l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball en l'Administració de la Generalitat o normativa vigent que la substituïsca.

2. Sense perjudici de l'indicat en el paràgraf anterior, els qui estigueren interessats a poder obtindre destí en província o províncies diferents a les del seu domicili hauran de fer-ho constar en la sol·licitud d'inscripció, i hauran de respectar-se l'ordre de prelació segons la puntuació, amb independència de quin siga el domicili de l'aspirant.

Dotze. Normes de funcionament

Les borses s'ajustaran en el seu funcionament al que es disposa en l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball en l'Administració de la Generalitat, així com als criteris de la Comissió de Seguiment de la Borsa específica de LABORA.





Tretze..Vigència

Una vegada constituïda la borsa derivada d'aquesta convocatòria, queda sense efecte la borsa convocada per Resolució de 22 de desembre de 2005, de la Direcció General del SERVEF



Catorze. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Les citacions a termini en els recursos contenciosos administratius que se substancien contra aquesta resolució es realitzaran mitjançant la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 10 de febrer de 2022.– La directora general de Planificació i Serveis: Eva Hernández López.

ANNEX

Sistemes d'identificació i signatura



Cl@ve (Sistema de signatura recomanat)

Es tracta d'una plataforma comuna per a la identificació, autenticació i signatura electrònica, un sistema interoperable i horitzontal que evita les administracions públiques haver d'implementar i gestionar els seus sistemes d'identificació i signatura, i els ciutadans haver d'utilitzar mètodes d'identificació diferents per a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Cl@ve permanent: orientada a accessos habituals, i a l'ús de la signatura en el núvol. Per a usar el sistema, únicament es necessita haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a això es requereix el registre en el sistema bé de manera presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, utilitzant un certificat electrònic reconegut.

Més informació: www.clave.gob.es

Certificat ACCV: certificats en suport programari

Els certificats qualificats de ciutadà en suport programari emés per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) es proporcionen en el navegador web. Permeten signar i xifrar missatges de correu electrònic segur, la identificació d'usuaris davant serveis telemàtics i la signatura electrònica i el xifratge de documents en tota mena d'aplicacions. Alguns exemples d'ús són la seu electrònica de l'Agència Tributària, la seu electrònica de la Seguretat Social, la seu electrònica del Cadastre, la seu electrònica Generalitat, etc



Més informació: https://www.accv.es/ciudadanos/

DNI:

Tal com recull la Declaració de Pràctiques de Certificació del DNI, els certificats electrònics podran utilitzar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (Digital Signature) assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant qualsevol.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant la utilització del certificat de signatura (senar Repudition), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, podent d'aquesta manera demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/

Mapa web