Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 2 de desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'efectua la convocatòria anticipada per a l'exercici 2021 de les subvencions destinades a fomentar els acords territorials en matèria d'ocupació i desenvolupament local a la Comunitat Valenciana, regulades en l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. [2020/10511]

(DOGV núm. 8973 de 11.12.2020) Ref. Base de dades 010167/2020






En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de 2 d'agost de 2016, es va publicar l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores del programa de foment dels acords territorials en matèria d'ocupació i desenvolupament local en la Comunitat Valenciana.

La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, estableix, en el seu article 23, que el procediment per a la concessió de subvencions s'iniciarà sempre d'ofici, mitjançant convocatòria aprovada per l'òrgan competent.

En compliment del que es preveu en l'article 23.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i de l'article 166 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i d'acord amb el que establisca la Llei de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2021, mitjançant aquesta resolució es convoquen les ajudes regulades per l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, i es dona publicitat de les línies de crèdit i de l'import global màxim destinat.

Els articles 40 i 41 de la Llei 1/2015, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions; l'article 18 del Decret 77/2019, de 7 de juny, del Consell, de regulació del procediment de gestió del pressupost de la Generalitat; i l'Ordre de 26 de setembre de 1994, de la Conselleria d'Economia i Hisenda, sobre tramitació anticipada d'expedients de despesa, estableixen que podran tramitar-se anticipadament, dins dels límits establits en l'article 40 de la Llei 1/2015, els expedients de despesa per subvencions a càrrec dels capítols IV i VII, sempre que aquests estiguen recollits en els annexos de transferències inclosos en el projecte de la Llei de pressupostos per al pròxim exercici.



El projecte de Llei de pressupostos per a l'exercici 2021 inclou dins del capítol IV del subprograma 322.51, Foment d'ocupació, la línia de subvenció S2941000, «Ocupació pública i desenvolupament local», amb dotació adequada i suficient per al finançament d'aquestes ajudes.

De conformitat amb el previst en l'article 168 de la referida Llei 1/2015, i en l'article 56 del Reglament de la Llei general de subvencions, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en la tramitació anticipada de concessió de subvencions podrà arribar-se al moment procedimental immediatament anterior al de la resolució de concessió, i haurà de constar en tots els tràmits del procediment dels quals tinga coneixement la ciutadania, que la convocatòria es realitza per una quantia total màxima estimada i que la concessió estarà condicionada a l'existència, en els pressupostos de l'exercici econòmic següent, de crèdit adequat i suficient. Estableix l'Ordre de 26 de setembre de 1994, que tots els actes dictats en els expedients de despesa anticipada regulats per aquella s'entendran condicionats al fet que, en dictar resolució definitiva de la concessió de la subvenció, subsistisquen les mateixes circumstàncies, de fet i de dret, existents en el moment en què es van produir aquells actes.

Aquestes subvencions són compatibles amb el mercat comú i no estan subjectes a comunicació o notificació a la Comissió Europea, perquè no hi és aplicable el que s'estableix en l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, per estar destinades a entitats públiques per a la realització d'obres o serveis d'interés general i social i, per tant, no poden afectar els intercanvis comercials perquè no falsegen ni amenacen falsejar la competència.

En virtut del que s'ha exposat i de conformitat amb l'article 160.4.b de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:

Primer. Convocatòria

1. Convocar per a l'exercici 2021 les subvencions destinades a finançar el Programa de projectes experimentals, regulats en l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores del programa de foment dels acords territorials en matèria d'ocupació i desenvolupament local en la Comunitat Valenciana.

2. Aquesta convocatòria subvencionarà el programa de projectes experimentals recollit en l'article 4 de l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, i es finançarà amb càrrec al capítol 4, codi de línia S2941000 del subprograma 322.51, Foment d'ocupació, per un import global màxim de 6.000.000 euros, fons provinents del Servei Públic d'Ocupació Estatal. No obstant això, la concessió de les ajudes previstes en aquest decret estarà condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient per a això en els pressupostos de LABORA per a 2021.

3. La dotació d'aquesta convocatòria podrà incrementar-se si concorre algun dels supòsits previstos en l'article 11.2 del Decret 77/2019, de 7 de juny, del Consell, de regulació del procediment de gestió del pressupost de la Generalitat. En tot cas, aquest increment queda condicionat a la declaració de disponibilitat del crèdit, que s'haurà de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicitat no implicarà l'obertura del termini per a presentar noves sol·licituds ni l'inici de nou còmput de termini per a resoldre.



Segon. Objecte i àmbit

Aquesta convocatòria té per objecte la concessió de subvencions destinades a fomentar els acords territorials en matèria d'ocupació i desenvolupament local sostenible en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, a través de l'execució del programa de projectes de caràcter innovador o experimental en l'àmbit de l'ocupació, l'emprenedoria, l'economia social i el desenvolupament local.

Els projectes hauran de donar resposta a les necessitats específiques del territori mitjançant actuacions que afavorisquen la innovació en l'àmbit de l'emprenedoria, l'economia social, el desenvolupament local, i les condicions d'ocupabilitat. Per a això, hauran de ser coherents amb el diagnòstic previ del territori i sustentar-se així mateix en una estratègia prèviament consensuada amb els actors clau del corresponent àmbit territorial.

En tot cas, els projectes hauran d'alinear-se amb els eixos de l'Estratègia d'Ocupació d'àmbit estatal o autonòmic, així com amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) inclosos en l'Agenda 2030 per al desenvolupament Sostenible, en especial la promoció d'un desenvolupament socioeconòmic, inclusiu i sostenible, l'ocupació plena i productiva i el treball decent per a tots.



Tercer. Entitats beneficiàries i condicions

1. Podran ser entitats beneficiàries d'aquestes subvencions:

a) Les entitats amb personalitat jurídica integrades per entitats locals i agents socials més representatius o altres actors clau, públics i privats del seu territori, a través de les quals s'hagen instrumentat els acords territorials en matèria d'ocupació i desenvolupament local. Les entitats constituïdes a partir de l'endemà de la publicació de l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, reguladora d'aquestes subvencions, hauran de complir les condicions establides en la lletra b.

b) Les entitats locals (incloses les mancomunitats) de la Comunitat Valenciana que expressen la disposició d'acordar la seua actuació en matèria d'ocupació i desenvolupament local amb els agents socials més representatius i altres actors clau, públics i privats, del seu territori. En tot cas hauran d'aglutinar a una població de, almenys, 100.000 habitants o a un nombre mínim de 5 municipis. Quan l'àmbit d'actuació incloga a més d'una entitat local, haurà de constar un acord previ entre elles i només podrà presentar sol·licitud una de les entitats que l'hagueren subscrit. En aquests processos de concertació territorial hauran de participar representants de la Generalitat, particularment a través de les direccions territorials de LABORA i dels espais LABORA.



Així mateix es tindrà en compte, en la mesura que siga possible, les àrees funcionals previstes en l'Estratègia Territorial de la Comunitat Valenciana. Les entitats sol·licitants, si fa el cas, hauran de justificar la falta de correspondència de l'acord territorial amb les citades àrees funcionals; l'absència de justificació adequada i suficient determinarà la denegació de la sol·licitud.

2. Els nous acords per l'ocupació i el desenvolupament local que s'impulsen no podran solapar-se amb els ja existents.

3. No podran ser beneficiàries les entitats que incórreguen en alguna de les prohibicions establides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

4. Els projectes experimentals proposats han d'estar basats, necessàriament, en el diagnòstic previ del territori i ser coherents amb el seu contingut.



Quart. Quantia màxima de la subvenció i costos subvencionables

1. De conformitat amb el que es disposa en l'art. 5.1 de l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, l'import de la subvenció no podrà superar els 240.000 euros per entitat beneficiària.

2. La subvenció compensarà els costos laborals, inclosa la cotització empresarial a la Seguretat Social, del personal tècnic i de suport (propi de l'entitat beneficiària o contractat específicament per a aquesta actuació) que executen les accions subvencionables.

Per aquest concepte se subvencionarà un màxim de 35.000 euros pel personal tècnic en còmput anual i 20.000 euros en el cas del personal de suport. Aquests imports operaran com a límit per a contractacions a jornada completa; en el cas de contractes a temps parcial o de duració inferior a dotze mesos, aquests límits es reduiran de manera proporcional.



Únicament s'entendrà com a cost salarial les percepcions econòmiques per la prestació del servei, a exclusió de dietes, indemnitzacions i suplits com a conseqüència de l'activitat laboral, retribucions de vacances no gaudides o altres percepcions que no tinguen la consideració de salarials. No resultaran subvencionables els dies que la persona treballadora es trobe en situació d'incapacitat per malaltia o accident, siguen comuns o professionals, ni els supòsits de permís de maternitat o paternitat, ja que les quanties percebudes pel personal en aquests períodes no retribueixen treball efectiu sinó que es tracta de prestacions econòmiques derivades de situacions incloses en l'àmbit de protecció de la Seguretat Social, amb independència que el pagament de part del període li puga correspondre a l'entitat beneficiària.



3. D'acord amb el que es preveu en l'article 5.4 de l'Ordre 12/2016, de 29 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores del programa de foment dels acords territorials en matèria d'ocupació i desenvolupament local en la Comunitat Valenciana, se subvencionaran altres costos, fins a un màxim del 15 % sobre el cost total del projecte, entés com el cost justificat i aprovat per l'òrgan gestor, sempre que tinguen una vinculació directa amb el projecte subvencionat, que consistisquen en:

a) Despeses de lloguer de locals, equips i plataformes tecnològiques associats al desenvolupament dels projectes subvencionats.

b) Despeses en béns consumibles i materials didàctics emprats en la realització de les actuacions derivades dels projectes subvencionats.



c) Despeses de publicitat derivades dels projectes subvencionats.



Cinqué. Termini d'execució

A causa del caràcter extraordinari dels projectes objecte de la present convocatòria, els projectes i accions subvencionables finalitzaran com a data límit el 31 de març de 2022.



Sisé. Forma i termini de presentació de sol·licituds

1. La sol·licitud (comprensiva així mateix de la documentació exigida en el resolc seté) es presentarà de manera telemàtica a través de l'enllaç «Sol·licitud telemàtica» que hi ha associat a la convocatòria en l'apartat de subvencions del web de LABORA (http://www.labora.gva.es/va/ciutadania/busque-ajudes-subvencions/ajudes-foment-de-l-ocupacio). Per a això, s'haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat o certificat de representant d'entitat.

2. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de quinze dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3. Només podrà presentar-se una sol·licitud per entitat. En cas que es presenten diverses sol·licituds, sols s'admetrà la formulada en primer lloc.



Seté. Documentació que ha d'acompanyar a la sol·licitud

1. Les sol·licituds hauran d'acompanyar-se en tot cas de la documentació següent:

a) Certificat de l'acord de l'òrgan competent de l'entitat sol·licitant de l'aprovació del projecte per al qual se sol·licita la subvenció.



b) Certificat de la persona que ostente la representació de l'entitat sol·licitant on conste que l'entitat disposa d'assignació pressupostària suficient per a fer-se càrrec de les partides pressupostàries no subvencionades per LABORA, en model normalitzat.

c) Dades de domiciliació bancària, segons model normalitzat. En el cas que no haguera variat respecte de l'última sol·licitud presentada davant LABORA per l'entitat sol·licitant, s'haurà d'identificar la corresponent versió.

d) Declaració de l'entitat sol·licitant que no ha percebut cap subvenció, ajuda, ingrés o recurs per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o entitat, pública o privada, nacionals de la Unió Europea o d'organismes internacionals.

e) Declaració responsable de la persona que ostente la representació legal de l'entitat beneficiària que aquesta no incorre en les prohibicions per a obtindre la condició d'entitat beneficiària, recollides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, segons model normalitzat.

f) Una memòria d'activitat per cada projecte experimental, en model normalitzat.

g) Una memòria econòmica per cada projecte experimental, en model normalitzat.

2. Les entitats a què fa referència el resolc tercer.1.a de la present resolució hauran d'aportar, amb caràcter addicional, la documentació següent:

a) Estatuts de l'entitat.

b) Les entitats constituïdes a partir del 3 d'agost de 2016, la documentació referida en la lletra c del punt 3.

3. Les entitats a què fa referència el resolc tercer.1.b de la present resolució, hauran d'aportar amb caràcter addicional la següent documentació:

a) Acord del ple o òrgan competent de les entitats locals afectades, sobre la concertació en matèria d'ocupació i desenvolupament local, en el qual conste expressament la participació dels agents socials més representatius i altres actors clau, públics i privats del seu territori, i la participació de representants de la Generalitat, segons el que es preveu en el resolc tercer, apartat 1.b de la present resolució.

b) Si l'àmbit d'actuació inclou a més d'una entitat local, els acords o convenis interadministratius subscrits.

c) En el seu cas, justificació de la falta de correspondència de l'acord territorial amb l'àrea funcional establida en l'Estratègia Territorial de la Comunitat Valenciana.

4. La presentació de la sol·licitud de subvenció comportarà l'autorització de l'entitat sol·licitant perquè LABORA obtinga directament l'acreditació de les dades d'identitat de la persona que n'ostente la representació legal, així com del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social. No obstant això, l'entitat sol·licitant podran denegar o revocar aquest consentiment efectuant comunicació escrita a LABORA en tal sentit. En aquest supòsit, haurà de presentar-se la documentació identificativa de la persona que ostente la representació, així com els certificats originals positius de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de la Conselleria competent en matèria d'Hisenda i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, expressius d'estar al corrent en el compliment de les obligacions fiscals i amb la Seguretat Social.

5. La sol·licitud i els models normalitzats per a la tramitació d'aquestes subvencions es localitzen en l'adreça d'internet www.labora.gva.es.

6. Respecte d'aquesta documentació que s'haurà d'aportar juntament amb la sol·licitud, i d'acord amb el que s'estableix en l'article 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, no es requereix a les entitats interessades l'aportació de dades i documents que hagen sigut aportats anteriorment a qualsevol Administració pública. A l'efecte, l'entitat interessada haurà d'indicar, en el seu cas, en quin moment i davant quin òrgan administratiu va presentar els citats documents, perquè LABORA puga recaptar-la electrònicament a través de la consulta que corresponga, i en aquest cas resultarà necessari el consentiment exprés de l'entitat interessada per a sol·licitar aquesta documentació.



Huité. Instrucció i procediment de concessió

1. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per a la qual cosa la dotació es distribuirà aplicant els criteris següents:

a) Persones registrades com a demandants d'ocupació: 30 %.

b) Índex d'atur: 10 %.

c) Evolució de l'índex d'atur en els últims 4 anys: 10 %

d) Renda familiar disponible: 10 %.

e) Densitat de població: 5 %.

f) Destrucció d'empreses: 5 %.

g) Municipi inclòs en el Sistema Rural, segons l'Estratègia de la Comunitat Valenciana: 10 %.

h) Projecte presentat per l'entitat sol·licitant: 20 %.

2. L'import proposat per l'òrgan col·legiat no podrà ser superior a l'import sol·licitat ni a l'indicat en el resolc quart.

3. La instrucció correspondrà als serveis territorials de LABORA competents en matèria d'ocupació.

4. L'òrgan instructor podrà recaptar de les entitats interessades l'aportació addicional de quants documents i dades aclaridores estime necessaris per a resoldre sobre la sol·licitud presentada.

5. Examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor emetrà informe on farà constar que les entitats beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes.

6. En la Subdirecció General competent en matèria d'ocupació es constituirà un òrgan col·legiat integrat per la persona titular d'aquesta Subdirecció o persona que designe per a la seua substitució, qui el presidirà; dos vocals; i una persona que actue com secretària, amb veu però sense vot. Els vocals i la persona que actue com secretària seran designats per la persona titular de la direcció general competent en matèria d'Ocupació.

7. Les propostes de concessió es formularan a l'òrgan concedent per l'òrgan col·legiat a través de l'òrgan instructor.



Nové. Resolució i recursos

1. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA o òrgan en què aquesta delegue.

2. La resolució de concessió determinarà la quantia concedida i incorporarà les condicions, obligacions i determinacions accessòries al fet que haja de subjectar-se l'entitat beneficiaria. L'atorgament de la subvenció queda condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de LABORA per a l'exercici 2021.

3. El termini per a resoldre i notificar les resolucions escaients serà de sis mesos comptats a partir de l'endemà de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que s'haja dictat resolució expressa, la sol·licitud podrà entendre's desestimada per silenci administratiu.

4. La resolució posarà fi a la via administrativa i contra ella podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició davant la Direcció General de LABORA, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant el jutjat contenciós administratiu competent.



Deu. Mitjà de notificació

La notificació de les resolucions i actes de tràmit es practicarà a través de la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es); per a això, s'haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat o certificat de representant d'entitat. A tal fi es remetrà un avís a l'adreça de correu electrònic que figure en l'expedient, on s'informarà de la posada a la disposició d'una notificació en la citada seu electrònica. La falta de pràctica de l'avís no impedirà que la notificació siga considerada plenament vàlida.



Onze. Pagament anticipat

Una vegada concedida l'ajuda podrà anticipar-se el pagament de fins a un màxim del 70 % de la subvenció concedida, prèvia justificació de l'inici del projecte. A l'efecte s'entendrà iniciat el projecte a partir del moment en el qual l'entitat beneficiària haja contractat, almenys, el 50 % del personal previst per al desenvolupament i execució del projecte experimental, o en el cas de les entitats beneficiàries de l'apartat tercer, punt 1, apartat b de la present resolució que designen personal propi, a partir de la designació, almenys, del 50 % del personal previst.





Dotze. Requisits per als pagaments

1. El pagament de la subvenció, tant l'anticipat com el derivat de la comprovació del compte justificatiu, requerirà que l'entitat beneficiaria complisca els requisits següents:

a) Es trobe al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social i no siga deutor per resolució d'idoneïtat de reintegrament.

b) Es trobe al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals a la Sindicatura de Comptes, en cas que hi estiguera obligada.

2. A l'efecte del que es disposa en l'apartat anterior, l'entitat beneficiària haurà d'aportar una declaració responsable relativa a l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (en model normalitzat), i l'òrgan gestor obtindrà de la Sindicatura de Comptes el certificat sobre el compliment de l'obligació de rendició de comptes anuals, si fa el cas.



Tretze. Justificació d'inici del projecte

1. La documentació d'inici del projecte es justificarà en el termini d'un mes a partir de la data d'inici de la seua execució. En tot cas els projectes hauran d'iniciar-se en 2021.

2. L'inici es justificarà davant la Direcció Territorial de LABORA mitjançant la presentació de la documentació següent:

a) Certificat d'inici en model normalitzat i la identificació del codi comptable corresponent a la subvenció sol·licitada.

b) Sol·licitud de bestreta, si fa el cas, segons model normalitzat, en la qual es farà constar el percentatge de bestreta que se sol·licita, fins a un màxim del 70 % de la subvenció concedida previst en el resolc onze de la present convocatòria.

c) Documentació requerida per al pagament a la qual fa referència el resolc anterior, en cas que se sol·licite bestreta.



Catorze. Justificació de la subvenció

1. En el termini de dos mesos des de la finalització del projecte, l'entitat beneficiària haurà de justificar la subvenció concedida davant la Direcció Territorial de LABORA. Per a això presentarà un compte justificatiu a través de la plataforma e-SIDEC, que contindrà la documentació següent:

a) Memòria sobre l'activitat desenvolupada.

b) Certificat de despesa final i pagament, en model normalitzat, en el qual la persona que ostente la secretaria o intervenció de la corporació local o òrgan corresponent farà constar expressament que s'ha produït el pagament efectiu de totes les despeses justificades. Si, en el moment de presentació del compte justificatiu, existiren cotitzacions i pagaments a compte d'IRPF pendents de pagament per no haver vençut el termini per a això, s'indicarà tal circumstància en el certificat, adjuntant-se un certificat acreditatiu del pagament d'aquests en el termini d'un mes a comptar des de la data de la seua presentació.

D'acord amb el que s'estableix en l'article 31.2 de la Llei 38/2003, general de subvencions, es considerarà despesa realitzada el que ha sigut efectivament pagat amb anterioritat a la finalització del termini de justificació, excepte el pagament de les cotitzacions a la Seguretat Social i IRPF que haja de presentar una vegada vençut aquest termini que s'acreditarà, d'acord amb el que s'estableix en el paràgraf anterior, en el termini d'un mes a comptar des de la data de la seua presentació davant l'Administració competent.

c) Nòmines del personal al qual s'imputa la subvenció.

d) TC2, o relació nominal de les persones treballadores (RNT), i rebut de liquidació de les cotitzacions.

e) Declaració de retencions i ingressos a compte de l'IRPF (model 111) corresponent al període subvencionat.

f) Factures, contractes, o documents de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil o amb eficàcia administrativa, dels costos no salarials amb vinculació al projecte subvencionat.

g) En el seu cas, justificant del reintegrament dels fons no utilitzats, on haurà de constar la identificació de l'entitat beneficiària i el número d'expedient.

h) La documentació requerida per al pagament, a la qual fa referència el resolc onzé.

i) Justificació de la publicitat del finançament de la subvenció: cartells, fullets, premsa, publicació, etc.

j) Titulació acadèmica o justificació d'experiència prèvia, d'almenys dos anys, del personal tècnic que haja participat en el programa.



k) Relació d'altres ingressos, recursos, fons propis o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada, amb indicació del concepte, import i procedència i acreditació de l'aplicació de tals fons a l'activitat subvencionada.

2. A l'efecte de control, l'entitat beneficiària haurà de conservar el resum anual de retencions i ingressos a compte sobre rendiments del treball (model 190) i la declaració de retencions i ingressos a compte de l'IRPF (model 111), la presentació de la qual tinga lloc una vegada vençut el termini de justificació.



Quinze. Liquidació de la subvenció

La liquidació final de la subvenció es produirà una vegada comprovada el compte justificatiu de la subvenció concedida.



Setze. Resolució de pagament i incidències

La persona titular de la Direcció General de LABORA o òrgan que aquesta delegue, tindrà la competència per a efectuar el reconeixement de les obligacions i la proposta del pagament de la subvenció concedida, així com per a resoldre les incidències de qualsevol naturalesa que es produïsquen després de la concessió de les ajudes.



Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu competent, d'acord amb el que s'estableix en els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa; o potestativament, recurs de reposició davant d'aquest mateix òrgan en el termini d'un mes, computat en els mateixos termes, de conformitat amb el que es disposa en la normativa de procediment administratiu comú. Tot això, sense perjudici que els interessats puguen presentar qualsevol altre recurs que hi estimen pertinent.



València, 2 de desembre de 2020.– El director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació: Enric Nomdedéu i Biosca.

Mapa web