Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 10 de juny de 2024, de la Universitat Politècnica de valència, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a contractar professorat ajudant doctor. [2024/5665]

(DOGV núm. 9874 de 19.06.2024) Ref. Base de dades 005787/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat Politècnica de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats



D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari (LOSU), així com l'Acord de 25 d'abril de 2024, del Consell de Govern, de la Universitat, pel qual s'aproven els criteris d'adaptació a la LOSU dels processos de selecció de professorat ajudant doctor de la Universitat; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Consell, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de la universitats públiques valencianes; els Estatuts de la Universitat Politècnica de València (UPV); el conveni col·lectiu del personal laboral de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, i altra normativa aplicable, s'obri procés de selecció de professorat ajudant doctor, per a contractació en règim laboral, d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



1. Objecte de la convocatòria

La present convocatòria té com a objecte cobrir les necessitats de docència en la Universitat, mitjançant la contractació de professorat ajudant doctor amb les característiques que consten en l'annex I.



2. Requisits

Qui vulga participar en la present convocatòria ha de reunir els requisits que hi ha tot seguit.

2.1. Tenir 16 anys fets i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

2.2. No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les corresponents a les places.

En cas de ser nacional d'un altre Estat, s'ha d'acreditar no trobar-se en situació d'inhabilitació o en situació equivalent, ni tindre cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes accedir a l'ocupació pública.

2.3. Tenir la capacitat funcional per a dur a terme les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

2.4. Tenir el títol de doctorat. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres, s'ha d'acompanyar amb fotocòpia de la credencial que n'acredite l'homologació o de la resolució d'equivalència corresponent.

2.5. Tenir nacionalitat espanyola o ser nacional dels Estats membres de la Unió Europea, així com els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, i els descendents i els del cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de 21 anys o majors de 21 dependents.

Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals de la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els quals és aplicable la lliure circulació de treballadors.

Poden participar-hi les persones que siguen estrangeres i que no estiguen incloses en els apartats anteriors, amb residència legal a Espanya.

2.6. Les persones aspirants de l'estranger han de conèixer la llengua castellana en un nivell equivalent al C1. Així mateix, en cas que es requerisca impartir assignatures en un altre idioma, segons que indique la convocatòria, el nivell de coneixement de llengües requerit és l'equivalent al nivell C1. A aquest efecte es pot exigir, si és el cas, superar una prova específica que ho acredite, amb un resultat d'apte o no apte que tindrà els efectes, si escau, d'exclusió de les persones aspirants al procés selectiu.

A les persones que hi aspiren que incloguen i justifiquen en els currículums tenir un certificat de nivell C1 o superior en aquesta llengua, obtingut en el cas de l'anglès amb menys de cinc anys d'antiguitat, se'ls reconeixerà com a acreditat el coneixement suficient d'aquests idiomes. Els títols, diplomes i certificats amb validesa a aquest efecte són els que expedeixen les escoles oficials d'idiomes, les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística; es pot accedir a aquesta informació a través de l'adreça web següent:



https://cdl.upv.es/ca/el-centre/normativa/normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica

En cas de no acreditar en el currículum tenir el certificat corresponent, han de superar, davant la comissió de selecció, una prova específica per a acreditar que coneixen l'idioma.

2.7. No haver esgotat el termini màxim de sis anys de duració de contracte en la mateixa categoria, en la UPV o en qualsevol altra universitat. A l'efecte del còmput es tenen en compte els contractes com a professora/professor ajudant doctora/doctor subscrits d'acord amb l'article 50 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Quan el contracte es faça amb una persona amb discapacitat, pot ser d'una duració màxima de vuit anys tenint en compte la finalitat que té i el grau de les limitacions en l'activitat.

La concurrència dels requisits dits s'ha de referir a una data anterior a l'expiració del termini per a presentar instàncies i mantenir-se en el moment de la contractació.



3. Presentació de sol·licituds

3.1. El termini per a presentar sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.2. Les sol·licituds s'han d'omplir i presentar exclusivament per via electrònica, a través del formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (Personal Docent i Investigador)» disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/#/login?idArbol=20&idPrehoja=18&idform=EINSTANCIA_PDI

Per a accedir al formulari fa falta la identificació electrònica de la persona interessada, per això s'ha de disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex II de la present convocatòria.

3.3. S'ha de presentar una sol·licitud per a cada oferta de contractació en la qual es vol participar; en cas que l'oferta continga diverses places, s'ha de presentar una única sol·licitud.

3.4. Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, s'han de fer els passos que hi ha tot seguit dins del termini estipulat:

a) Identificar-se electrònicament en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud d'admissió i omplir-lo.

c) Pagar la taxa corresponent si escau, segons la situació personal, exclusivament per aquesta aplicació, bé amb targeta bancària o en efectiu mitjançant el rebut que expedeix l'aplicació, dins del termini de presentació de sol·licituds, no s'accepten pagaments per cap altre mitjà.



d) La sol·licitud queda registrada en finalitzar el procés.

3.5. No s'admetran i, conseqüentment, quedaran excloses del procés selectiu les persones que, tot i abonar la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica tot seguit.



Excepcionalitat tècnica:

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'Administració, no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics (annex III).

3.6. Els drets de participació són 30,57 euros, per cada plaça a la qual es vulga concursar.

a) El pagament de la taxa es pot fer en efectiu, mitjançant rebut bancari, o amb targeta de crèdit.

b) En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés s'ha de fer utilitzant el rebut que emet l'aplicació esmentada.

c) El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'omplir la instància a través de l'aplicació.

3.7. No abonar, totalment o parcialment, dins del termini de presentació de sol·licituds, la taxa d'admissió a les proves selectives determina l'exclusió de l'aspirant, llevat que concórreguen una de les circumstàncies d'exempció o bonificació i es faça constar en la sol·licitud de participació; s'han d'aportar, junt amb la documentació justificativa, fotocòpia acarada dels documents acreditatius de tal benefici. En cas contrari, s'exclou, sense perjudici de la responsabilitat en què es puga incórrer per falsedat en les sol·licituds de participació.



3.8. Són causa d'exempció les següents:

a) Els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Per a la qual cosa, s'ha de seleccionar en l'apartat d'exempcions «Família nombrosa especial» de la sol·licitud.

b) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Per a la qual cosa, s'ha de seleccionar l'apartat «Altres» de la sol·licitud.

c) Les persones amb diversitat funcional igual o superior al trenta-tres per cent. Han de seleccionar en l'apartat d'exempcions «Diversitat funcional» de la sol·licitud.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i ho acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Per a la qual cosa, s'ha de seleccionar en l'apartat d'exempcions «Altres» de la sol·licitud.

3.9. Bonificacions

Els membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del cinquanta per cent de l'import total de la taxa. Per això han de seleccionar en l'apartat d'exempcions «Família nombrosa general» de la sol·licitud.

3.10. La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics té una bonificació del deu per cent de la quota íntegra, acumulable a la fixada en l'apartat anterior, la qual s'aplica de manera automàtica.

3.11. En cap cas el pagament fet del rebut emès, en les oficines bancàries corresponents a què es fa referència, suposa que substitueix el tràmit de presentar la sol·licitud dins del termini i en la forma que correspon.

3.12. D'acord amb el que estableix l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat Valenciana, de taxes, no procedeix tornar les taxes per drets d'examen si el pagament indegut és per causes imputables exclusivament a l'aspirant.



3.13. Cada sol·licitud s'ha d'acompanyar, incorporada en un fitxer digital per a incloure en cada un dels apartats que hi ha en l'aplicació, la documentació que hi ha a continuació.

a) Currículum s'ha de fer servir, obligatòriament, el model que hi ha en la pàgina web:

http://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/579900normalv.html

b) Formulari «Introducció de dades» en format Excel, que constitueix la base per a la baremació, inclosos els mèrits reflectits en el currículum i la referència on es troba la documentació justificativa, que es pot trobar en la pàgina web:

https://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/579900normalc.html

Aquests dos documents (currículum i formulari) s'han de comprimir en un arxiu en format ZIP i adjuntar-lo.

c) Documentació justificativa dels mèrits al·legats en el currículum. S'ha d'incloure certificació acadèmica personal o document substitutiu. Qui tinga una titulació que no siga espanyola, ha de presentar un certificat d'homologació del títol i un certificat de la nota mitjana de l'expedient acadèmic emès pel Ministeri d'Educació espanyol, i documents acreditatius de cada un dels mèrits consignats en el currículum. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment no es tindran en compte. Una vegada finalitze el termini d'admissió de sol·licituds no s'admetran nous mèrits.



d) Documentació acreditativa de l'exempció o bonificació de taxes d'acord amb el que disposa la base 3.7.

Aquests documents s'han de comprimir en un arxiu en format ZIP i adjuntar-lo.

e) Justificació dels requisits específics de la convocatòria: titulació base 2.4

Els documents en idioma diferent a castellà o valencià s'han d'aportar acompanyats de la traducció jurada a una d'aquestes dues llengües.





4. Llista d'admesos

En finalitzar el termini de presentació de sol·licituds, la direcció del departament farà pública, en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat UPV / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v) la llista provisional d'aspirants que s'han admès i que s'han exclòs en cada una de les places convocades, amb indicació, en el segon cas, de la causa d'exclusió.

4.1. Són motius d'exclusió:

a) Presentar la sol·licitud fora del termini establit.

b) No presentar la sol·licitud, el currículum i el formulari «Introducció de dades» segons el model obligatòriament establit.

c) No abonar, o fer-ho de manera incorrecta, els drets de participació, llevat que s'haja declarat trobar-se en situació d'exempció de pagar-los. No acreditar que es compleixen els requisits específics de la convocatòria: base 2.4.

d) Els aspirants que s'hagen exclòs o omès disposen de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de publicar-se la llista provisional, per a esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió o omissió; no es considera corregible, entre altres, no haver pagat els drets de participació dins del termini de presentació d'instàncies. La sol·licitud d'esmena s'ha de presentar exclusivament en el departament que convoca la plaça. Per a fer-ho, s'ha d'utilitzar la presentació telemàtica a través del Registre electrònic comú, l'adreça del qual és:



https://reg.redsara.es/

(Òrgan de destinació / Nivell d'administració: Universitats / Comunitat autònoma: Comunitat Valenciana / Cercar: «Nom del departament». Assegureu-vos que el departament correspon a la Universitat Politècnica de València.)

Per a aquesta presentació, no és vàlid utilitzar el procediment electrònic «Sol·licitud genèrica» que hi ha en la seu electrònica de la UPV.

Aquest mateix termini serveix per a aportar la justificació dels mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen acreditat dins del termini de presentació de sol·licituds.

e) En transcórrer el termini d'esmena d'errors o omissions i resoltes les reclamacions, es publicaran, pel mateix procediment, les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos. No obstant el que s'ha dit, si en qualsevol moment del procediment arriba a coneixement de la Universitat que hi ha algun aspirant que no reuneix els requisits legals per a admetre'l al concurs, el rector acordarà que s'excloga, amb audiència de l'interessat prèviament, sense perjudici de les responsabilitats en què puga haver incorregut.

f) En cas de no haver-hi causa d'exclusió d'aspirants a una mateixa plaça, la llista d'admesos s'elevarà a definitiva en el mateix acte.





5. Procediment de selecció

El procediment de selecció consta de dues fases:

5.1. Concurs de mèrits en el qual es valoren els mèrits que acrediten els aspirants, fins a un màxim de 10 punts, sense perjudici de la puntuació per mèrit preferent que puga correspondre. A aquest efecte són aplicables els criteris generals i barems establits en l'annex IV. Per a superar aquesta fase del procés de selecció s'ha d'aconseguir un mínim de 3 punts.

5.2. Defensa del projecte docent i entrevista. La comissió de selecció convoca a entrevista personal i defensa del projecte docent a qui supere la fase de concurs de mèrits. La convocatòria per a l'acte de defensa del projecte docent i entrevista n'assenyalarà el lloc, la data i l'hora.

a) La comissió de selecció, atesa la quantitat elevada d'aspirants que s'hi presenten, pot acordar que únicament se citen les persones que hagen obtingut les puntuacions més altes en la fase de concurs de mèrits i que sumant els punts obtinguts amb el màxim possible de la fase segona no les puguen superar la resta d'aspirants.



b) L'ordre de fer de les entrevistes és l'alfabètic, començant per la lletra H (d'acord amb la Resolució de 15/3/24 de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública).

c) Així mateix, en aquesta fase, les persones que hi participen han de presentar i defensar un projecte docent d'una assignatura troncal o obligatòria vinculada amb l'àrea de coneixement/perfil de la plaça davant de la comissió de selecció perquè el valore. Els aspirants que siguen de l'estranger han de conèixer la llengua castellana de manera suficient d'acord amb el que disposa la base 2.6, si escau, també s'ha de tindre el coneixement de l'idioma en el qual s'han d'impartir les assignatures, segons que indique la convocatòria.

d) L'entrevista personal té com a objecte perfilar la selecció definitiva. Versarà sobre els mèrits, historial acadèmic, investigador i professional, transferència de coneixement, domini de la matèria i sobre tots els aspectes que la comissió de selecció considere rellevants relacionats amb el perfil docent de la plaça, permetent contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat

e) Aquesta segona fase del procés de selecció es valora fins a un màxim de 4 punts, i és necessari per a superar-la aconseguir un mínim de 2 punts.

f) En finalitzar aquesta fase, la comissió de selecció farà una valoració de cada aspirant ajustada, en qualsevol cas, als criteris generals i específics que prèviament estableix.

Una vegada acabe el procés de selecció, la comissió de selecció farà públics en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat UPV / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v) els resultats de l'avaluació de cada aspirant, desglossats per cada un dels aspectes avaluats.

A la vista de les valoracions, la comissió de selecció proposarà a qui contractar tenint en compte que no es pot proposar un quantitat de persones superior a la de places convocades.



El concurs pot concloure amb la proposta de la comissió de selecció de no proveir les places tenint en compte el que disposa la normativa aplicable.



6. Comissió de selecció

6.1. Els mèrits dels aspirants els jutgen comissions de selecció, i és el rector qui en nomena els membres. Cada comissió ha d'estar composta de cinc persones amb veu i vot i suplents, de les quals un màxim de dos, tant titulars com suplents, poden pertànyer al professorat de la Universitat Politècnica de València. La resta de membres han de ser externs, triats per sorteig públic, d'entre una llista qualificada de professorat i personal investigador, d'acord amb els requisits i condicions que s'estableixen en l'Acord de Consell de Govern de 25 d'abril de 2024, «Criteris d'adaptació a la LOSU dels processos de selecció del professorat ajudant doctor en la UPV»:



https://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/U0958455.pdf

6.2. En els casos de renúncia justificada, abstenció o recusació que impedisquen l'actuació de qualsevol persona de la comissió titular, se substituirà pels suplents d'acord amb les propostes del departament i tenint en compte l'ordre de prioritat que resulta del sorteig públic.

6.3. La composició definitiva de cada comissió de selecció es publicarà en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat UPV / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v) corresponent, junt amb les llistes definitives d'admesos i exclosos.

6.4. Les comissions de selecció es regiran, quant al funcionament, pel que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.



7. Desenvolupament del procés selectiu

7.1. Publicades les llistes definitives d'admesos i exclosos, es constituirà la comissió de selecció.

7.2. Els actes de constitució, reunions i acords de la comissió de selecció es poden fer de manera presencial, semipresencial o no presencial; s'ha de publicar l'acord que a aquest efecte s'adopte en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v) perquè les persones que participen en el procés en siguen sabedores.

7.3. Així mateix, amb caràcter previ a la sessió de constituir-la, el president o presidenta de la comissió de selecció ha d'acordar amb la resta de membres el caràcter presencial o semipresencial dels actes de constitució, defensa del projecte docent i entrevista, amb garanties de publicitat idèntiques.

7.4. Les diferents actuacions no presencials s'han de fer seguint les instruccions que, a aquest efecte, dicte la Universitat, que es publicaran i posaran en coneixement de totes les persones que hi participen com a aspirants i en concret quan siguen convocades a l'acte de defensa del projecte docent i entrevista davant la comissió de selecció.

7.5. Amb la finalitat que es puga produir l'oportuna interacció entre aspirants i/o integrants de la comissió de selecció que puguen assistir de forma semipresencial, s'han de fer servir eines que permeten una videoconferència grupal en la qual tots els assistents puguen interactuar.



7.6. En la sessió de constitució, la comissió de selecció ha d'elaborar, d'acord amb el barem, els criteris de valoració dels mèrits dels aspirants, que s'han de publicar en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v)



7.7. En publicar els criteris de valoració, la comissió de selecció es reunirà per a valorar els mèrits dels concursants. La comissió pot sol·licitar que s'aporte la documentació original per a comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum.

7.8. En valorar els mèrits dels aspirants, la comissió de selecció farà pública la valoració en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v) amb la qualificació de cada aspirant en cada apartat del barem; en el cas que, en aplicació del que disposa la base 3.13.c), no es valore un mèrit que al·legue un participant en el currículum, per no haver-lo justificat documentalment, es farà constar tal circumstància en la resolució de valoració, i es concedirà un termini de 5 dies hàbils, comptadors des de la publicació, perquè es puga esmenar aportant la documentació necessària.



7.9. La sol·licitud d'esmena s'ha de presentar exclusivament davant del departament que convoca la plaça, que la farà arribar a la comissió de selecció corresponent. Per a la qual cosa s'ha d'utilitzar la presentació telemàtica a través del Registre Electrònic Comú, l'adreça del qual és:

https://reg.redsara.es/

(Òrgan de destinació / Nivell d'administració: universitats / Comunitat autònoma: Comunitat Valenciana / Cercar: «Nom del departament» / Assegureu-vos que el departament correspon a la Universitat Politècnica de València)

7.10. Per a aquesta presentació, no és vàlid utilitzar el procediment electrònic «Sol·licitud genèrica» que hi ha en la seu electrònica de la UPV. Qualsevol altra reclamació per valoració incorrecta o error la pot fer l'aspirant en el mateix termini i de la mateixa manera.

7.11. En finalitzar el termini d'esmena i en cas que es presenten reclamacions, la comissió de selecció s'ha de reunir per a valorar-les, i publicar la valoració definitiva de la manera indicada adés.



7.12. Es convocaran les persones que superen la fase de concurs a defensar el projecte docent i a una entrevista davant de la comissió de selecció mitjançant un anunci publicat en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat UPV / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v)amb una antelació de dos dies hàbils a la data, sense perjudici de fer servir altres mitjans de notificació que la comissió de selecció considere procedents. En començar aquesta fase, que és pública, els candidats han d'entregar a la presidència de la comissió el seu projecte docent en format electrònic PDF.





8. Resolució del concurs

8.1. En finalitzar el procés de selecció, la duració del qual no pot ser superior a sis mesos, excepte situacions excepcionals que autoritze el rector, la comissió de selecció conformarà una relació amb els aspirants que superen les dues fases del procés, ordenats de major a menor segons la puntuació total, la qual s'obté sumant les qualificacions del concurs i la valoració de la defensa del projecte docent i entrevista personal, així com, si escau, la puntuació atorgada per mèrit preferent.



En cas d'empat entre candidats en la puntuació final obtinguda en el procés, es prioritzaran d'acord amb el següent ordre: en primer lloc, d'acord amb la puntuació final obtinguda en l'apartat de valoració de mèrits; en segon per la puntuació obtinguda en els corresponents subapartats ordenats de major a menor pes; i en tercer lloc per la puntuació obtinguda en la fase d'exposició i defensa. De persistir l'empat se seleccionarà als candidats del gènere infrarepresentat, en la UPV, entre el PDI del departament i especialitat. De continuar persistint la situació es procedirà a un sorteig.

8.2. La comissió de selecció elevarà al rector la relació d'aspirants que aproven, que no en poden ser més que la quantitat de places convocades. Per a elaborar la dita relació s'ha de tenir en compte el que s'ha indicat més amunt, i s'interromp quan la quantitat d'aspirants coincidisca amb la de places convocades.

8.3. La relació d'aspirants es publicarà en el tauler d'anuncis del departament, i també, complementàriament i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o bé en el servidor UPV.notícies, concretament en el grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través del web de la UPV, en el menú Comunitat UPV / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v) així com la certificació en la qual es faça constar el dia de la publicació. Té caràcter de notificació als aspirants, d'acord amb el que preveu l'article 45.1 b) de la Llei 39/2015.

8.4. Finalment, es traslladaran al Servei de Gestió de Personal Docent i Investigador les actes del concurs, inclosa la proposta de nomenament al rector de la persona o persones amb puntuació més alta, a fi de formalitzar la contractació laboral, i es constituirà amb la resta d'aspirants que hagen superat les dues fases del procés de selecció, una llista de reserva, ordenada segons la puntuació final obtinguda, que s'utilitzarà únicament en cas de renúncia del candidat o candidata que es propose, o quan concórrega qualsevol altra causa que impedisca la contractació.

8.5. En el cas que les places convocades corresponguen a diversos centres, es tria el centre d'adscripció per ordre de puntuació.





9. Característiques dels contractes

9.1. Tipus de contracte: contracte laboral temporal

9.2. La duració del contracte és de sis anys.

a) Cap persona es pot contractar mitjançant aquesta modalitat, en la mateixa o diferent universitat, per un temps superior a sis anys, llevat que el contracte siga amb una persona amb discapacitat, i en aquest cas pot aconseguir una duració màxima de vuit anys, tenint-ne en compte la finalitat i el grau de les limitacions en l'activitat.

b) En el cas que la persona que es contracte haguera tingut anteriorment algun contracte de professor/a ajudant doctor/a en qualsevol universitat, el contracte que es faça en virtut d'aquesta convocatòria tindrà la duració del temps que, una vegada sumada la duració de tots els contractes anteriors de professor/a ajudant doctor/a, inclosos els subscrits d'acord amb la Llei orgànica d'universitats, reste fins a completar el màxim de sis anys previst en la LOSU.



9.3. En transcórrer els tres primers anys del contracte, la Universitat fa una avaluació orientativa de l'acompliment del professorat ajudant doctor, que es pot encarregar a les agències de qualitat competents. És una avaluació que té com a objectiu valorar el progrés i la qualitat de l'activitat docent i investigadora i, si és el cas, de transferència i intercanvi del coneixement del professorat, que l'ha de conduir a aconseguir els mèrits requerits per a obtenir l'acreditació necessària per a concursar a una plaça de professorat permanent laboral una vegada acabe el contracte.

9.4. El còmput del termini límit de duració del contracte i de l'avaluació s'interromprà en les situacions d'incapacitat temporal i en els períodes de temps dedicats al gaudi de permisos, llicències, flexibilitats horàries i excedències per gestació, embaràs, naixement, adopció, guarda amb finalitats d'adopció, acolliment, lactància, risc durant la gestació, embaràs o lactància, violència de gènere i altres formes de violència contra la dona, així com per raons de conciliació o cura de familiars o persones dependents.

Així mateix, quan aquests situacions donen lloc a la reducció de la jornada, el contracte es prorrogarà pel temps equivalent a la jornada que es reduïsca.

9.5. La dedicació és a temps complet amb una quantitat de 37,5 hores a la setmana.

9.6. Les funcions que s'hi han d'exercir inclouen obligacions docents, fins a un màxim de 180 hores lectives per curs acadèmic, i d'investigació, així com atenció a les necessitats de gestió del departament.

9.7. La finalitat del contracte és desenvolupar les capacitats docents i d'investigació i, si escau, de transferència i intercanvi del coneixement, i d'acompliment de funcions de govern de la universitat. Per al desenvolupament de la capacitat docent, el professorat ajudant doctor ha de fer, en el primer any de contracte, un curs de formació docent inicial, amb unes característiques que estableixen les universitats, d'acord amb les seues unitats responsables de la formació i innovació docent del professorat.

9.8. Les retribucions les determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, modificat pel Decret 83/2023, de 2 de juny del Consell, i es consideren si escau les variacions que aproven les administracions competents, així com els òrgans de la Universitat Politècnica de València.





10. Documentació

10.1. Les persones candidates proposades per a la contractació de les places han de presentar la documentació següent:

a) Si es té nacionalitat espanyola, còpia electrònica o fotocòpia del document nacional d'identitat, i original per a acarar-los.

b) Els nacionals d'altres estats de la Unió Europea, o les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals de la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores, còpia electrònica o fotocòpia compulsada del passaport o de document vàlid acreditatiu de la nacionalitat.

c) Els familiars dels anteriors, referits en l'article 57.2 de l'EBEP, a més, còpia electrònica o fotocòpia compulsada del document acreditatiu del vincle de parentiu i declaració jurada del ciutadà o ciutadana del país europeu a qui afecta el vincle en què fa constar que el vincle subsisteix i no hi ha separació legal o, si és el cas, que l'aspirant viu a càrrec seu o està al seu càrrec el DNI o passaport.



d) Original i fotocòpia per a acarar-los o còpia electrònica o fotocòpia compulsada del títol de doctorat. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres s'ha d'acompanyar de fotocòpia de la credencial que n'acredite l'homologació o de la resolució d'equivalència corresponent.

e) Certificat mèdic oficial acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a exercir les funcions corresponents.



f) Declaració jurada o promesa de no haver sigut objecte de separació mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les corresponents a les places.

g) En cas de ser nacional d'un altre Estat, s'ha d'acreditar no trobar-se en situació d'inhabilitació o equivalent, ni haver tingut sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes accedir a l'ocupació pública.

h) Declaració responsable jurada de no haver esgotat el termini màxim de duració d'un contracte de la mateixa categoria en qualsevol universitat.

i) Permís de residència, segons es detalla en el requisit 5, paràgraf 3r de l'apartat 2n, «Requisits dels aspirants».

10.2. La documentació que tinga la Universitat Politècnica de València no s'ha d'aportar de nou.





11. Formalització i signatura dels contractes

El termini general d'incorporació del candidat o candidata que es propose és el que estableix la resolució d'adjudicació, i no pot ser superior a un mes des de la dita resolució, sense perjuí del no còmput del mes d'agost En el termini d'incorporació i amb anterioritat a prestar els serveis, el candidat o candidata ha de presentar la documentació indicada adés, que acredita que reuneix tots els requisits assenyalats en la convocatòria, així com els establits en la normativa aplicable, i ha de formalitzar i firmar el contracte i l'alta en el règim de seguretat social corresponent.



En cas de no formalitzar-se el contracte en el termini indicat, es perdrà el dret, i es contractarà l'aspirant següent, per ordre de puntuació.





Amb caràcter extraordinari i per motius justificats documentalment, el Rectorat, a petició de la persona interessada, pot ampliar el termini de firmar el contracte quan siga impossible per a la persona seleccionada, per motius acreditats, incorporar-se a la Universitat dins dels terminis establits.



12. Informació sobre protecció de dades de caràcter personal

La Universitat Politècnica de València (UPV), amb domicili al camí de Vera, s/n, 46022 València, és la responsable del tractament de la informació i de les dades personals

La finalitat del tractament, a través de les diferents unitats de gestió i òrgans col·legiats de la UPV, és la gestió dels processos selectius de concurrència competitiva i el compliment de les obligacions de transparència, accés a la informació i publicitat activa.

La conservació de les dades es prolongarà durant el temps necessari per a la finalitat, i el compliment de les previsions legals.

Les dades podran ser objecte de cessió a altres Administracions Públiques o transferències internacionals de dades, per al que la UPV ha adoptat les mesures de garantia i protecció d'un nivell adequat al que es preveu pel Reglament General de Protecció de Dades (UE/2016/679).



L'exercici del dret d'accés, rectificació, supressió, oposició o limitació al tractament o de portabilitat de les dades pot realitzar-se mitjançant comunicació a la Delegació de Protecció de Dades de la UPV pel correu electrònic dpd@upv.es

Es pot contactar amb la Delegació de Protecció de Dades de la UPV a través del correu electrònic dpd@upv.es.

En el seu cas, pot presentar-se una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepad.es)



13. Recursos

Contra els acords del departament i de les comissions de selecció es pot interposar recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions, tot això de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant de l'òrgan que dicta l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.



Contra la present convocatòria i les bases corresponents, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que dicta la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al dret propi es considere convenient.

La instrucció d'aquests recursos administratius, la resolució dels quals competeix al rector, la du a terme la comissió de reclamacions de la Universitat Politècnica de València.



València, 10 de juny de 2024.– El rector: José Esteban Capilla Romá.







Annex I

Relació i categoria de les places oferides



Convocatòria: C01/24 (2024/D/LDT/CC/1)



Biotecnologia

Àrea: Bioquímica i Biologia Molecular

– Centre: ETSE Agronòmica i del Medi Natural

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7305

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Anàlisi massiva de dades biològiques. Bioinformàtica aplicada en biotecnologia de plantes



Àrea: Microbiologia

– Centre: ETSE Agronòmica i del Medi Natural

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7306

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Salut pública. Mètodes de detecció i tipificació epidemiològica de microorganismes. Biotecnologia microbiana i ambiental



Composició Arquitectònica

Àrea: Composició Arquitectònica

– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7307

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Estètica i història del disseny. Art i ciència: una història compartida



– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7308

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Història de l'arquitectura 1. Introducció a l'arquitectura. Estètica i història del disseny



Comunicació audiovisual, documentació i història de l'art

Àrea: Comunicació Audiovisual i Publicitat

– Centre: EPS de Gandia

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7309

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Realització televisiva. Taller de realització televisiva



– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7310

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Postproducció digital i efectes especials. Edició i postproducció avançada. Edició de vídeo i tecnologia audiovisual



Àrea: Història de l'Art

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7312

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Història i teoria de l'art contemporani. Estètica i cultura visual en l'era digital



– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7311

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Història i teoria de l'art modern

Conservació i restauració de béns culturals

Àrea: Pintura

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7315

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Fonaments de física i química aplicats a la conservació. Biotecnologia aplicada al patrimoni cultural



Construccions arquitectòniques

Àrea: Construccions Arquitectòniques

– Centre: ETSE d'Edificació – ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 6 Codis de les places: 7316, 7317, 7318, 7320, 7321, 7322

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Construccions arquitectòniques

Dibuix

Àrea: Dibuix

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7323

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Fonaments del dibuix. Fonaments del gravat i de la impressió

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7325

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Fonaments del dibuix. Perspectiva i tècniques de representació

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7324

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Principis bàsics de l'animació. Projectes d'animació

Economia i ciències socials

Àrea: Dret Mercantil

– Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7327

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Dret de l'empresa. Aspectes legals i sociològics de la biotecnologia



Àrea: Economia Financera i Comptabilitat

– Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7328

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Introducció a la comptabilitat. Auditoria



Àrea: Economia, Sociologia i Política Agrària

– Centre: ETSE Agronòmica i del Medi Natural

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7329

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Empresa. Gestió i direcció d'empreses forestals



– Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7330

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Investigació comercial. Màrqueting agroalimentari



Ecosistemes agroforestals

Àrea: Botànica

– Centre: EPS de Gandia

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7331

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Gestió i conservació de recursos biològics. Biodiversitat



Escultura

Àrea: Escultura

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7332

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Projecte expositiu. Escultura II



Estadística i investigació operativa aplicades i qualitat

Àrea: Estadística i Investigació Operativa

– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7333

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Econometria. Control estadístic de la qualitat. Estadística. Investigació operativa



– Centre: ETSE Informàtica

Nombre de places: 3 Codis de les places: 7334, 7335, 7336



Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Econometria. Control estadístic de la qualitat. Tècniques d'optimització. Estadística



Expressió gràfica arquitectònica

Àrea: Expressió Gràfica Arquitectònica

– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 2 Codis de les places: 7337, 7338

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Expressió gràfica arquitectònica. Disseny de textures en espais interiors. Laboratori de comunicació visual



– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 2 Codis de les places: 7339, 7340

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Geometria descriptiva. Expressió gràfica arquitectònica



– Centre: ETSE d'Edificació

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7341

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Dibuix arquitectònic II. Fotogrametria arquitectònica



Física aplicada

Àrea: Física Aplicada

– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7342

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Taller d'eficiència energètica i anàlisi de cicle de vida en arquitectura. Física per al condicionament ambiental. Acústica arquitectònica i urbanística



– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7343

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Física I



– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7344

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Física i complements de física per a anivellament



Informàtica de sistemes i computadors

Àrea: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7345

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Fonaments de computadors. Xarxes de computadors II



– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7346

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Sistemes de temps real



– Centre: ETSE Informàtica

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7348

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Sistemes de temps real. Disseny, validació i certificació de sistemes encastats

Enginyeria i infraestructura dels transports

Àrea: Enginyeria i Infraestructura dels Transports

– Centre: ETSE Aeroespacial i de Disseny Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7349

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Explotació del transport aeri i organització aeronàutica



– Centre: ETSE de Camins, Canals i Ports

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7350

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Obres marítimes



Enginyeria electrònica

Àrea: Tecnologia Electrònica

– Centre: ETSE de Telecomunicació

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7353

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Sistemes digitals programables. Electrònica digital



Enginyeria elèctrica

Àrea: Enginyeria Elèctrica

– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7351

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Instrumentació i monitoratge d'instal·lacions energètiques. Control de màquines i accionaments elèctrics



– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7352

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Sistemes elèctrics de potència. Mercats energètics



Enginyeria gràfica

Àrea: Expressió Gràfica en l'Enginyeria

– Centre: ETSE Aeroespacial i de Disseny Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7354

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Expressió gràfica II. Ciència i visió del color



– Centre: ETSE de Telecomunicació

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7355

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Disseny gràfic. Enginyeria gràfica



Enginyeria hidràulica i del medi ambient

Àrea: Mecànica de Fluids

– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7405

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Mecànica de fluids. Màquines hidràuliques. Instal·lacions de fluids









Enginyeria mecànica i de materials

Àrea: Enginyeria Mecànica

– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 2 Codis de les places: 7358, 7359

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Teoria de màquines. Tecnologia de màquines. Tècniques computacionals en enginyeria mecànica



Àrea: Enginyeria dels Processos de Fabricació

– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7357

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Sistemes de producció i fabricació



Enginyeria química i nuclear

Àrea: Enginyeria Química

– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7360

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Control i instrumentació de processos químics I. Control i instrumentació de processos químics II. Hidrogen i piles de combustible



Lingüística aplicada

Àrea: Filologia Anglesa

– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7362

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: English for industrial design (B2)



Matemàtica aplicada

Àrea: Matemàtica Aplicada

– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7365

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Àlgebra i geometria



– Centre: EPS de Gandia

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7366

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Didàctica II de la matemàtica. Càlcul. Equacions diferencials



– Centre: ETSE Informàtica – ETSE Industrial – ETSE Aeroespacial i de Disseny Industrial

Nombre de places: 3 Codis de les places: 7368, 7370, 7371

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Anàlisi numèrica. Matemàtiques I. Matemàtica discreta. Matemàtiques I



mecànica de mitjans continus i teoria d'estructures

Àrea: Mecànica de Mitjans Continus i Teoria d'Estructures

– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7372

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Estructures 1. Estructures 2. Projecte d'execució estructural. Patologies i rehabilitació estructural



– Centre: ETSE de Camins, Canals i Ports

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7373

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Anàlisi d'estructures. Dinàmica d'estructures. Disseny avançat d'estructures d'acer i mixtes



– Centre: ETSE d'Edificació

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7374

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Estructures I. Execució d'obres



Màquines i motors tèrmics

Àrea: Enginyeria Aeroespacial

– Centre: ETSE Aeroespacial i de Disseny Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7363

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Tecnologia aeroespacial. Mecànica del vol



Organització d'empreses

Àrea: Organització d'Empreses

– Centre: ETSE Industrial – ETSE d'Informàtica

Nombre de places: 3 Codis de les places: 7377, 7378, 7379

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Organització d'empreses



– Centre: ETSE de Camins, Canals i Ports

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7376

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Gestió d'empreses. Centres logístics i distribució



– Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7380

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Introducció a l'administració d'empreses. Intel·ligència de negoci (Business intelligence)



Pintura

Àrea: Pintura

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7382

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Elements del disseny. Identitat visual



– Centre: Facultat de Belles Arts

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7381

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Tipografia. Projectes de disseny i direcció d'art



Projectes arquitectònics

Àrea: Projectes Arquitectònics

– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 8 Codis de les places: 7384, 7385, 7386, 7387, 7388, 7389, 7390, 7391

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Projectes arquitectònics



Sistemes informàtics i computació

Àrea: Llenguatges i Sistemes Informàtics

– Centre: EPS d'Alcoi

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7393

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Llenguatges i sistemes informàtics



– Centre: EPS de Gandia

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7394

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Llenguatges i sistemes informàtics



– Centre: ETSE Informàtica

Nombre de places: 5 Codis de les places: 7395, 7396, 7397, 7398, 7399

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Llenguatges i sistemes informàtics



Termodinàmica aplicada

Àrea: Màquines i Motors Tèrmics

– Centre: ETSE Industrial

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7400

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Termodinàmica. Calor, fred i climatització



Urbanisme

Àrea: Dret Administratiu

– Centre: ETSE d'Edificació

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7401

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Legislació. Gestió de l'Administració local



Àrea: Urbanística i Ordenació del Territori

– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7403

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Urbanística 1



– Centre: ETS d'Arquitectura

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7402

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Urbanística 3



– Centre: ETSE de Camins, Canals i Ports

Nombre de places: 1 Codi de la plaça: 7404

Categoria: aj. dr. Dedicació: C01

Perfil: Territori i mobilitat. Avaluació ambiental estratègica









Annex II



Sistemes d'identificació i signatura

Per a omplir la sol·licitud heu d'identificar-vos electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=ca_ES#/tramita/19/186

A continuació, es detallen les característiques principals de cada un:



Cl@ve-Identificació (sistema recomanat): és la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta per a usar-la totes les administracions públiques.

Proporciona diferents sistemes d'identificació electrònica, entre els quals: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers que emeten autoritats de certificació d'altres països en l'entorn de la UE).



A causa de la usabilitat més bona que té, es recomana com a sistema preferent l'ús del sistema basat en la clau permanent de la GISS. És un sistema que està orientat a accessos habituals a diferents organismes. Per a usar-lo, únicament fa falta haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a la qual cosa heu de registrar-vos en el sistema bé de manera presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació: www.clave.gob.es

Certificats electrònics

Certificats electrònics per a persona física que emeten diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que l'emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació: https://www.accv.es/vl/

DNI electrònic (DNIe):

Tal com inclou la Declaració de Pràctiques de Certificació del DNI, els certificats electrònics es poden utilitzar:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (Digital Signature) assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qualsevol.

Com a mitjà de firma electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (non Repudition), el receptor d'un missatge firmat electrònicament pot verificar l'autenticitat de la signatura, i pot així demostrar la identitat del signant sense que puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no l'ha modificat cap agent extern a la comunicació.

Més informació: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/

Compte d'usuari UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionat a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació:

https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalv.html



Annex III



Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'Administració, no siga possible completar els passos dits per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, s'han de fer els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, accessible en l'adreça web següent:

http://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/U0781102.doc

b) Emplenar-lo i incloure-hi una firma manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, segons la situació personal), mitjançant ingrés, dins del termini de presentació d'instàncies, en efectiu o transferència bancària, en el compte «Universitat Politècnica de València», número ES49 2100 7084 5113 0002 1698; s'ha d'especificar en el resguard el nom i cognoms i el número de la plaça o places que conformen el concurs en què es vol participar.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i la documentació exigida, bé en el Registre General de la Universitat Politècnica de València, en el Registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, en el Registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, o per qualsevol dels sistemes que preveu l'article 16.4 de la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

No s'admetran i, conseqüentment, quedaran excloses del procés selectiu, les persones que, no concorrent circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, registren la sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit.

Mapa web