Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 21 de juny de 2024, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C (subgrup C1), d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'arquitectura. [2024/6211]

(DOGV núm. 9882 de 01.07.2024) Ref. Base de dades 006186/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional



Atès que hi ha diversos llocs vacants dotats pressupostàriament, i que es considera convenient la seua provisió tenint en compte les necessitats dels serveis d'aquesta universitat, la Universitat de València, de conformitat amb l'article 193 dels seus Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, així com la normativa pròpia de la Universitat de València, resol convocar un concurs de trasllats per a funcionàries i funcionaris del grup C (subgrup C1), sector d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'arquitectura, per a proveir els llocs de treball vacants que s'assenyalen en l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Podran participar en el concurs de trasllats, les funcionàries o funcionaris de carrera del grup C, subgrup C1, d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'arquitectura, que presten serveis en aquesta universitat.

1.2. Han de participar necessàriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C1), sector d'administració especial, de l'escala tècnica bàsica d'arquitectura d'aquesta universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.

Per als funcionaries o funcionàries de carrera que es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 120.5 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, han de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a disposició de la Gerència.



1.3. No hi pot participar el personal suspès en ferm mentre dure la suspensió. El personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció, i el personal excedent voluntari per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, segons el que disposa la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



Segona. Vacants

Les persones participants poden triar els llocs de treball vacants convocats, en l'ordre de prioritats que estimen més convenient, que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud de participació mitjançant la instància interna que hi ha a la Seu electrònica juntament amb el pdf de l'ordre de prioritats dels llocs de treball sol·licitats. Des del moment que s'òbriga el termini de presentació de sol·licituds de participació, n'hi haurà una còpia per a emplenar-la en la pàgina web de la convocatòria del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas

La mecànica de la presentació és la següent:

En primer lloc, heu d'omplir el document denominat «ordre de prioritats», que es troba en la pàgina web de la convocatòria, i establir l'ordre de preferència dels llocs desitjats. Una vegada fet això, cal desar aquest document pdf en el vostre ordinador.

És convenient que les persones que participen en el concurs identifiquen i comproven correctament els llocs que desitgen obtenir i si compleixen els requisits que requereixen els llocs que se sol·liciten.

Per tant, a l'hora d'emplenar l'ordre de prioritats, cal fixar-se de no incloure en la llista cap lloc per al qual no tingueu els requisits exigits d'ocupació. Igualment, cal fixar-se de no incloure més d'una vegada el mateix lloc de treball. Atès que el procés d'adjudicació es farà informàticament, en cas que se li adjudique un lloc de treball per al qual no posseïsca algun dels requisits, no podrà prendre possessió en aquest lloc, ni se li podrà oferir cap altre del concurs.

En segon lloc, heu d'entrar en la Seu electrònica a través de l'enllaç:



https://www.uv.es/einterna

En tercer lloc, us heu d'identificar com a usuari de la Universitat de València.

En quart lloc, heu d'accedir a la instància interna del registre electrònic. Hi ha 3 pestanyes.

D'esquerra a dreta:

En la primera pestanya, «Acceptació», s'ha de clicar en «accepte les condicions indicades». Si no ompliu aquest camp no es pot validar la sol·licitud.

En la segona pestanya, «General», heu d'identificar i escollir a qui s'adreça la sol·licitud.

– En el camp «Tipus d'unitat destinatària», s'obri un desplegable i heu de seleccionar Serveis universitaris, generals i centrals.

– En el camp «Nom de la unitat destinatària», s'obri un desplegable i heu de seleccionar Servei de Recursos Humans (PAS).

– En el camp «Grup destinatari», heu de marcar «CT24_C1_31_ETB_ARQUITECTURA».

– En la descripció, heu d'indicar que voleu presentar-vos al concurs de trasllats de l'escala tècnica bàsica d'arquitectura.

– En els fitxers adjunts, heu d'adjuntar el document pdf de l'ordre de prioritats.

En la tercera pestanya, «Acabar» només heu d'indicar que accepteu les comunicacions electròniques, qüestió obligatòria per al personal funcionari públic. Així, doncs, heu de marcar «sí» i finalitzar la sol·licitud.



3.2. Les persones que desitgen presentar-se al concurs no han d'aportar cap documentació justificativa, donat que el certificat de serveis prestats i els coneixements de valencià s'adjunten d'ofici a les sol·licituds presentades.

En el portal de l'empleat es pot consultar el full de serveis, en què apareixen de manera merament informativa, els serveis prestats que consten en el Servei de RRHH (PAS) i els coneixements d'idiomes que s'incorporen a la base de dades de personal pel Servei de Llengües i Política Lingüística.

3.3. Els coneixements de valencià inclosos en la base de dades de personal són aquells que es corresponen amb les proves de nivell que realitza el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana. Les persones que tinguen certificats de valencià que no consten en el full de serveis perquè són d'uns altres organismes, com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, una altra universitat o una altra administració pública, s'han de dirigir al Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València perquè els siguen reconeguts i inclosos en la base de dades de personal. També els poden presentar directament junt amb la resta de documentació.

En cas que els llocs que es desitgen obtenir precisen d'altres requisits que no consten al full de serveis, aquests s'hauran d'aportar juntament amb la sol·licitud de participació al concurs.

3.4. Les sol·licituds de participació i la documentació s'ha de presentar dins del termini de vint dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Barem, adjudicació i desempats

4.1. El concurs de trasllats es resoldrà per la valoració de l'antiguitat i el coneixement del valencià, segons el barem aprovat pel Consell de Govern d'aquesta universitat, de 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019). En la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) hi ha una còpia del barem i de la fórmula del logaritme per a la valoració de l'antiguitat.

L'antiguitat es puntuarà segons la fórmula següent: 4 log(1+nre.d'anys) /log(31). El temps màxim que es valora és de trenta anys i no es consideraran fraccions inferior a l'any.

4.2. L'adjudicació es durà a terme per l'ordre de puntuació obtinguda i segons la prioritat manifestada per les persones participants.

Si s'adjudica un lloc a una persona que no compleix el requisit del lloc sol·licitat, la persona interessada no podrà prendre possessió d'aquest lloc i no se li podrà adjudicar cap altre lloc en el concurs.

4.3. Els casos d'empat es resoldran tenint en compte els criteris següents, amb caràcter successiu:

Primer. S'adjudicarà la plaça a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 % per davant de la que no ho acredite, si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

Segon. S'adjudicarà a la persona concursant que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a). Coneixements de valencià

b). Antiguitat

Tercer. Si persisteix l'empat, l'adjudicació de la plaça es resoldrà per sorteig.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora per a la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat:

https://www.uv.es/sgeneral/Reglamentacio/Doc/ Pas/G8.pdf

El seu funcionament s'ha d'adaptar a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions. Per a tot allò que no hi siga previst, s'ha d'ajustar a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'ha d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendir a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableixen l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i el III Pla d'igualtat de la Universitat de València.



5.2. És aplicable als membres de la comissió avaluadora i al personal assessor, si n'hi ha, el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els membres de la comissió avaluadora han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interès (DACI), que ha de ser adjuntada a l'acta de constitució de la comissió i formar part de l'expedient administratiu. N'hi ha disponible un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web:

https://www.uv.es/pas/nuevaWEB/MESURES%20ANTIFRAU/formulari-daci-convocat%20PAS-v.pdf

5.3. Els noms de les persones que formaran la comissió avaluadora es faran públics, abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds de participació, en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València: https://webges.uv.es/uvTaeWeb/, en l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas



Sisena. Irrenunciabilitat de les destinacions

6.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini, no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

6.2. La destinació adjudicada és irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haja obtingut una altra destinació per convocatòria pública, fet que s'ha de comunicar per escrit a la Gerència.

Setena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació d'aquestes bases.



Vuitena. Presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública en el tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), en l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas

La resolució ha d'indicar expressament la data de presa de possessió.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest concurs. La informació rebuda es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari.

Part de les dades poden ser publicades en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS). A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

9.2. Les polítiques de privacitat de la Universitat de València es poden consultar en l'adreça:

https://www.uv.es/uvweb/universidad/es/politica-privacidad/responsable-delegado-proteccion-datos-1285919116693.html

Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç següent:

https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/guia-presentacio-solicit/Proteccio-Datos-UV-val.pdf



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua publicació, o bé directament interposar un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació.

Contra els actes de la comissió es pot interposar recurs d'alçada, tal com preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 21 de juny de 2024.– La rectora (p. d. R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Llocs de treball de l'escala tècnica bàsica d'arquitectura vacants oferts amb indicació de les seues característiques



Lloc Denominació lloc Destinació 1 Destinació 2 Formació específica Torn

1432 Delineant S. Tècnic i de Manteniment 3 M

1433 Delineant Gerència Unitat Tècnica 3 M





Torn:

M. Matí

Requisits dels lloc de treball (formació específica) segons la RLT:



3. Coneixement de valencià nivell B1, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Llengües i Política Lingüística).

Mapa web