Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 10 de juny de 2024, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), de convocatòria de provisió pel sistema de lliure designació, de la plaça de subdirector o subdirectora de Qualitat i Processos d'aquesta entitat (LD/03/2024). [2024/6098]

(DOGV núm. 9879 de 27.06.2024) Ref. Base de dades 006061/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Consorci Hospital General Universitari de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats



En la plantilla del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV) es considera oportú proveir la plaça de subdirector o subdirectora de Qualitat i Processos, vacant.

De conformitat amb l'article 13 del vigent Conveni Col·lectiu del CHGUV (Butlletí Oficial de la Província núm. 135 de 16.07.2020), article 23 dels Estatuts i en concordança amb l'article 80 del Rd legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, les convocatòries de provisió per lliure designació consistiran en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits exigits i les funcions per a l'acompliment de la plaça.



D'acord amb les competències atribuïdes per l'article 15.1 dels Estatuts refosos del CHGUV per a la Gestió de l'Hospital General Universitari de València, en relació amb l'apartat 1.2. de l'Acord del Consell de Govern i del president del Consell, de 10 de maig de 2022, (DOGV 9354, 03.06.2022) pel qual es deleguen atribucions en matèria de personal, de contractació administrativa i gestió econòmica en diversos òrgans del CHGUV, la Presidència del CHGUV resol:





Primer. Convocatòria

Convocar, mitjançant el sistema de lliure designació, la provisió de la plaça de la plantilla del CHGUV que s'especifica en l'annex II, d'acord amb les bases que es publiquen en l'annex I.



Segon. Publicitat

Publicar la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercer. Recursos

La present resolució és definitiva en via administrativa. Les persones interessades poden interposar, potestativament, recurs de reposició davant la Presidència del CHGUV en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) o directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació, davant els jutjats contenciosos administratius de la ciutat de València, d'acord amb el que es disposa en els articles 114 i 115 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.





València, 10 de juny de 2024.– El president del CHGUV i conseller de Sanitat: Marciano Gómez Gómez.







Annex I

Bases de la convocatòria (LD/03/2024)



1. Objecte

Aquestes bases tenen per objecte regular la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, de la plaça de la plantilla del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV) que s'especifica en l'annex II.



2. Requisits que han de reunir les persones concursants

2.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o ostentar aquest dret conforme el que es preveu en el Decret 543/2001, de 18 de maig, sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració General de l'Estat i els seus Organismes Públics de nacionals d'altres estats als quals és aplicable el dret a la lliure circulació de persones treballadores.

2.2. Estar en possessió del títol universitari d'enginyeria en organització industrial, o en enginyeria en ciència de dades, o en enginyeria informàtica o en enginyeria biomèdica, o bé del títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a les esmentades enginyeries.

2.3. No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupació o càrrecs públics per resolució judicial per a exercir funcions similars a les que exercia en la plaça de la qual haguera sigut separat/a o inhabilitat/a. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/a o en situació equivalent, ni haver sigut sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

2.4. No excedir l'edat de jubilació ordinària que assenyale la normativa aplicable al règim jurídic de la persona participant.

2.5. Tenir la condició de personal empleat públic amb caràcter laboral fix seleccionat en processos selectius de les administracions públiques, o funcionari de carrera, o estatutari fix, del grup/subgrup A/A1 o equivalent, de conformitat amb la normativa aplicable en cada cas, amb plaça en el propi Consorci HGUV o en qualsevol de les administracions participants en aquest.

No obstant això, podrà participar també amb caràcter excepcional, personal aliè a l'administració o amb vinculació de caràcter temporal en aquesta, sempre que complisquen amb els requisits anteriorment enunciats. En aquest cas el nomenament no podrà excedir del temps establit contractualment, havent de presentar la persona designada una memòria anual en la qual donarà compte a la persona titular de la Conselleria competent en matèria de sanitat del resultat de la gestió efectuada i dels objectius reeixits en relació amb els prèviament fixats. Així mateix, qui es designe haurà d'acreditar una especial experiència o qualificació en enginyeria de processos. La provisió s'efectuarà conforme al règim laboral d'Alta Direcció regulat en el Reial decret 1382/1985, d'1 d'agost.



3. Acreditació dels requisits

Els requisits d'admissió hauran de reunir-se l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se al llarg de tot el procés.



4. Sol·licituds

4.1. La sol·licitud de participació en aquest procés selectiu es tramitarà, a través de la seu electrònica situada en la pàgina principal de la web del Consorci HGUV (https://chguv.sedelectronica.es) o en el Registre del CHGUV (av. Tres Creus, núm. 2. 46014 València), o en les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.3. El domicili que figure en la instància serà el considerat a l'efecte de notificacions.

4.4. La consignació de dades falses en la sol·licitud o en la documentació registrada per les persones aspirants suposarà la pèrdua de la plaça, a més de les mesures legals que corresponga aplicar.

4.5. Juntament amb la sol·licitud d'admissió, les persones concursants hauran d'aportar la següent documentació, original o degudament compulsada:

a) Document Nacional d'Identitat, o document equivalent per a les persones nacionals d'altres estats.

b) Títol universitari corresponent al grup de classificació professional A1. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, credencial que acredite l'homologació que corresponga.

c) Currículum professional, en el qual es resumisca la formació acadèmica, l'experiència professional i de gestió, així com documentació justificativa dels mèrits al·legats.

d) Certificació expedida per l'òrgan competent, de complir amb el requisit establit en la base 2.5 de la present convocatòria.

e) Memòria explicativa de les línies fonamentals i objectius a aconseguir en la plaça a la qual s'aspira, que incloga una anàlisi del lloc de treball, mitjans necessaris, propostes de millora en el desenvolupament de les funcions i totes aquelles altres qüestions que la persona aspirant considere d'interès o importància. La seua extensió no podrà excedir de 20 folis.



5. Valoració i resolució

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la direcció de Recursos Humans del CHGUV donarà trasllat de les sol·licituds presentades a la Comissió de Valoració, a fi de que aquesta realitze l'avaluació dels documents aportats per les persones concursants, així com la memòria del lloc de treball.

Després d'aquesta valoració, per part de la Comissió podrà procedir-se, si és el cas, a l'entrevista personal, de caràcter potestatiu. Aquesta entrevista serà pública i es realitzarà en acte únic o en el menor nombre de sessions necessàries amb la menor dilació possible en el temps. En l'entrevista es comprovaran i valoraran els coneixements del lloc sol·licitat, així com l'aptitud, eficàcia i experiència professional de la persona aspirant i quantes circumstàncies es precisen per al millor desenvolupament de les funcions. Es valorarà a més la capacitat d'iniciativa, productivitat i nivell de responsabilitat.

Finalitzat el procés, la Comissió de Valoració donarà trasllat de la proposta a la direcció del CHGUV, que la traslladarà a l'òrgan competent.

La proposta tindrà caràcter no vinculant però l'òrgan competent haurà de motivar la seua no assumpció.



6. Comissió de Valoració

La Comissió de Valoració estarà composta per les següents persones:

Titulars

Presidenta: Goizane Marcaida Benito

Vocal 1: Vicente Traver Salcedo

Vocal 2: Rosa Llopis Penadés

Secretària: Carmen Marti-Belda Torres

Suplents

President: Carlos Errando Oyonarte

Vocal 1: Francisco Sanz Herrero

Vocal 2: Eduardo Piqueras Sánchiz

Secretari: Javier Prósper Pascual



La Comissió de Valoració tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració, i li serà aplicable el que es disposa en els articles 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La persona que ostente la condició de secretari de la Comissió de Valoració intervindrà amb veu però sense vot, de conformitat amb l'article 19.4 de la referida Llei 40/2015, d'1 d'octubre.



7. Resolució i nomenament

La persona aspirant seleccionada serà nomenada mitjançant resolució de la presidència del CHGUV, que serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

La convocatòria podrà ser declarada deserta, per acord motivat, quan no concórreguen aspirants idonis per al seu acompliment.



8. Incorporació a la plaça

En la resolució de la convocatòria s'indicarà el procedent en relació amb la incorporació a la plaça de la persona seleccionada, quedant aquesta en la situació administrativa que li corresponga segons la seua vinculació i règim jurídic de procedència, quan la persona seleccionada pertanga a alguna de les administracions participants en el Consorci.



La persona nomenada per a l'acompliment d'una plaça pel procediment de lliure designació, podrà ser destituïda discrecionalment per la mateixa autoritat que ho va nomenar, sense perjudici de la previsió de l'article 84.3 del RD Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'empleat públic.





9. Vinculació

Les presents bases vinculen al CHGUV, al Consell de Govern del Consorci Hospital General Universitari València i als qui participen en aquest procés.







Annex II

Plaça que es convoca (LD/03/2024)



Denominació: subdirector o subdirectora de Qualitat i Processos

Número: 64330

Centre orgànic: 1000 – Direcció gerència CHGUV

Àrea funcional: Direcció CHGUV

Grup/Subgrup de titulació: A-A1

Complement de destí: 27

Complement específic: 46

Forma de provisió: lliure designació



Funcions:

– Planificar, programar, dirigir, supervisar i rendir comptes dels resultats respecte de les funcions específiques pròpies o encomanades.



– Dirigir l'àrea de qualitat i coordinar les unitats administratives dependents.

– Definir, analitzar i optimitzar els processos assistencials.

– Col·laborar amb les diferents direccions en la planificació dels processos assistencials.

– Realitzar avaluacions de riscos i simulacions de processos.

Mapa web