Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 28 de maig de 2024, de la directora gerent de l'Autoritat de Transport Metropolità de València per la qual es convoca concurs mèrits intern número 1/2024, per a la provisió del lloc de treball núm. 6055 de naturalesa laboral fix propi de l'Autoritat de Transport Metropolità de València. [2024/5750]

(DOGV núm. 9874 de 19.06.2024) Ref. Base de dades 005769/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats



L'Autoritat de Transport Metropolità de València (d'ara en avant (ATMV) és un organisme autònom adscrit a la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori creat mitjançant l'article 90 de la Llei 13/2016, de 29 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera, i d'organització de la Generalitat, i regulat pel Decret 81/2017, de 23 de juny, del Consell, que aprova el Reglament de l'Autoritat de Transport Metropolità de València (DOGV núm. 8076 04.07.2017).

D'acord amb l'apartat 12 de l'article 90 de la Llei 13/2016, de 29 de desembre, en la redacció donada per la Llei 27/2018, de 27 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat l'ATMV podrà tindre personal laboral propi.



El conveni col·lectiu de treball de l'Entitat Pública de Transport Metropolità de València (eTM), publicat en el BOP núm. 95 de 23.04.2007, pel qual es regix el personal laboral propi de l'ATMV en l'article 6 assenyala que l'»eTM cobrirà les seues necessitats de personal sota els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, tant pel que fa a les vacants que puguen produir-se en els ja existents. En tot cas, es convocarà concurs de mèrits intern en el qual podrà participar tot el personal de l'Entitat que complisca els requisits exigits. En el cas que no hi haja candidat idoni, s'acudirà a la cerca externa d'este».



Actualment, en l'ATMV es troba vacant el lloc de treball núm. 6055 denominat Cap de Gabinet de Direcció i Atenció a l'Usuari de naturalesa laboral fix classificat en el grup professional III, personal laboral propi de l'ATMV, la forma de provisió del qual és el concurs de mèrits intern i que està inclòs en la relació de llocs de treball vigent, aprovada per Resolució de 13 d'octubre de 2022 del director gerent de l'ATMV (DOGV núm. 9457 de 26/10/2022).

Així doncs, procedix convocar el present concurs d'acord amb l'article 6 de l'esmentat conveni col·lectiu.

La present convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



Per l'anterior, i fent ús de les funcions que atribuïx a la Direcció Gerència l'article 16.1 c) del Decret 81/2017, resolc:





Primer

Convocar la provisió mitjançant concurs de mèrits intern del lloc de naturalesa laboral fix esmentat en l'annex I d'esta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les següents bases:



Primera. Participants

Podrà participar en la present convocatòria el personal laboral fix propi de l'ATMV en actiu que acredite estar en possessió dels requisits de formació per al seu acompliment exigits en l'annex I d'esta resolució, i altres previstos en la normativa vigent, i mantindre'ls durant tot el procediment, fins al moment de formalització del nou contracte.



La participació en el present concurs de mèrits tindrà caràcter voluntari.

No podrà participar en este concurs el personal el contracte de treball del qual estiga suspés per causes que no atorguen dret a reincorporar-se al lloc reservat.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, juntament amb l'annex III, currículum, haurà de presentar-se a través de l'Oficina Virtual prevista en la pàgina web de l'ATMV https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20002&version=amp indicant en l'apartat Matèria, concurs 1/2024.

El model de sol·licitud és el previst en l'annex II d'esta resolució.



El termini de presentació de sol·licituds i de la resta de la documentació serà de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





Tercera. Acreditació de mèrits

Solament procedirà la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan estes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

Es valoraran els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies per a participar en el corresponent concurs. Les sol·licituds hauran d'esmentar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen.

Els mèrits hauran d'acreditar-se mitjançant còpia de la documentació acreditativa corresponent. Respecte dels mèrits al·legats que estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds haurà de presentar-se declaració responsable, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Este tràmit de presentació de documentació haurà de realitzar-se de manera telemàtic, segons el que es disposa en l'article 14.2.e de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a través del següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20002&version=amp

En qualsevol moment del procés la comissió de valoració podrà requerir al personal participant aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats a fi de comprovar la seua existència o aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no-aportació d'esta documentació en el termini que s'indique, cas de ser necessari, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjuí de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquen.

Amb la finalitat de facilitar la gestió del procediment, esta documentació haurà de presentar-se en el mateix orde en el qual estan esmentats els apartats del barem indicat en la base quarta.



Quarta. Barem de mèrits

La valoració de mèrits es realitzarà d'acord amb el següent barem, que en la mesura que siga possible s'equiparà a l'establit en l'Orde 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat (DOGV núm. 8075 de 03.07.2017):

1) Antiguitat prestant servicis en la mateixa entitat ATMV, en l'Administració de la Generalitat o altres ens del seu sector públic, en altres administracions i en el sector privat:

Servicis prestats en l'ATMV, servicis prestats en l'Administració de la Generalitat o altres ens del seu sector públic, mitjançant una relació funcionarial o laboral: se valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de temps treballat.

Servicis prestats en altres administracions públiques mitjançant una relació funcionarial o laboral: es valorarà a raó de 0,02 punts per cada mes complet de temps treballat.

Servicis prestats en el sector privat equivalent al grup de titulació exigit en la plaça oferida en este concurs: es valorarà a raó de 0,01 punts per cada mes complet de temps treballat.

La puntuació màxima a obtindre en este apartat serà de 15 punts.

L'antiguitat s'acreditarà mitjançant els contractes subscrits i la corresponent vida laboral.

2) Temps de permanència en el grup professional

Grup professional I: es valorarà a raó de 0,06 punts per cada mes complet de temps treballat.

Grup professional II: es valorarà a raó de 0,05 punts per cada mes complet de temps treballat.

Grup professional III: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de temps treballat.

Grup professional IV: es valorarà a raó de 0,03 punts per cada mes complet de temps treballat.

Grup professional V: es valorarà a raó de 0,02 punts per cada mes complet de temps treballat.

Grup professional VI: es valorarà a raó de 0,01 punts per cada mes complet de temps treballat.

La puntuació màxima a obtindre en el següent apartat serà de 15 punts.

El temps de permanència en el grup professional s'acreditarà mitjançant els contractes subscrits, la corresponent vida laboral i els rebuts de nòmina

3) Formació:

La puntuació màxima a obtindre en el següent apartat serà de 20 punts.

3.1 Titulacions acadèmiques oficials:

La puntuació màxima a obtindre en este apartat és de 3 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o d'altres titulacions acadèmiques del mateix nivell a la titulació exigida per a l'accés al lloc:

Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts.

Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 2,5 punts.

La possessió de titulacions acadèmiques no es presumirà en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comportarà que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, amb la finalitat de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'este apartat, i sense perjuí del que es disposa en les bases tercera i quinta de la present convocatòria, les persones interessades hauran de poder acreditar la totalitat de les titulacions que hagen de tindre's en compte.

Les titulacions acadèmiques s'acreditaran mitjançant els títols oficials.

3.2 Cursos de formació i perfeccionament. Es valoraran les següents accions formatives rebudes o impartides:

3.2.1 Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per una Administració pública, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització.



Els cursos rebuts s'acreditaran mitjançant els corresponents títols o certificats de superació del curs.

La valoració es realitzarà d'acord amb la següent escala:

A) Cursos que s'hagen realitzat en els 10 anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

De 100 o més hores: 2 punts.

De 75 o més hores: 1,50 punts.

De 50 o més hores: 1 punts.

De 25 o més hores: 0,50 punts.

De 15 o més hores: 0,20 punts.

De 15 o més hores: 0,25 punts.

B) Cursos que s'hagen realitzat més de 10 anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

De 100 o més hores: 1 punts.

De 75 o més hores: 0,75 punts.

De 50 o més hores: 0,50 punts.

De 25 o més hores: 0,25 punts.

De 15 o més hores: 0,10 punts.

3.2.2 Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per una Administració pública, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la realització dels cursos serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, i no seran susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició es valorarà d'acord amb la següent escala:

100 o més hores: 3 punts.

50 o més hores: 2 punts.

10 o més hores: 1 punt.

Els cursos impartits s'acreditaran mitjançant el corresponent certificat expedit pel centre en què s'impartisca el curs.

3.3 Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagueren servit per a l'accés al grup professional a què està adscrit el lloc objecte d'esta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'esta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta dels títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb la següent escala:

De 300 o més hores: 2 punts.

De 200 o més hores: 1,50 punts.

De 100 o més hores: 1 punts

Els títols de postgrau s'acreditaran mitjançant el corresponent títol.



3.4 Coneixements de valencià: s'acreditaran mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 7 punts. La valoració es realitzarà d'acord amb la següent escala:



Grau elemental (o B1): 1,5 punts.

B2: 2 punts.

Grau mitjà (o C1): 4 punts.

Grau superior (o C2): 6 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos), s'afegirà 1 punt.

3.5 Coneixements d'idiomes comunitaris: es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'establix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per orde de la conselleria competent en matèria d'educació.



Este apartat es valorarà fins a un màxim de 3 punts. Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga d'acord amb el següent quadre:





Quinta. La puntuació màxima possible a obtindre pels candidats no superarà els 50 punts.



Sexta. Desenvolupament del concurs i adjudicació del lloc de treball

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i resta de documentació, la Secretaria General de l'ATMV a través del Servici de Qualitat i Comunicació, comprovarà el compliment dels requisits de participació dels aspirants i proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon de la present resolució, procedirà a avaluar els mèrits del personal concursant i formularà la proposta d'adjudicació provisional que inclourà:

a) una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cadascun dels apartats del barem, així com, si és el cas, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent juntament amb la sol·licitud.

b) en esta relació es detallaran les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Estes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de l'ATMV (https://atmv.gva.es/es/inici).

Les persones concursants disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la seua publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si és el cas, justificar el que estimen pertinent davant la comissió de valoració.

Posteriorment, la comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció Gerència de l'ATMV per a la seua resolució i publicació en el DOGV, servint esta publicació de notificació a les persones interessades. L'adjudicació del lloc de treball es farà segons l'orde de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base quarta.





Sèptima. Resolució d'empats

Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça atesos els següents criteris amb caràcter successiu:

1. S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent davant de la que no ho acredite. Si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicaria a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2. S'adjudicarà a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'orde de preferència següent:

a) Formació.

b)Temps de permanència en el grup professional.

c) Antiguitat.

3. Finalment, si persistix l'empat, la plaça s'adjudicarà per orde alfabètic a partir del primer cognom i seguint pel segon cognom i el nom, des de la lletra H resultant del sorteig celebrat l'11 de març de 2024,segons la Resolució de 15 de març de 2024, de la consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública, per la qual es publica la lletra per a fixar l'orde d'intervenció de les persones aspirants i, si és el cas, dirimir els empats en tots els processos selectius que es convoquen durant l'any 2024 en el conjunt de les administracions públiques valencianes(DOGV núm. 9816/26.03.2024)



Octava. Resolució del concurs i formalització del contracte

En el termini màxim de tres mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria, la Direcció Gerència de l'ATMV dictarà la resolució en què s'aprove la relació definitiva d'adjudicació del lloc i es publicarà en la pàgina web de l'ATMV https://atmv.gva.es/es/, i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què haurà de formalitzar-se el nou contracte de treball, així com la data d'incorporació al lloc de treball, excepte casos de força major degudament justificats.





Novena. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: el personal que participe en el present concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la totalitat de la sol·licitud de participació abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut el termini indicat, no cabrà el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: el personal que participe en el present concurs de mèrits podrà renunciar al lloc de treball adjudicat fins abans formalitzar-se el nou contracte de treball.

Així mateix, podrà desistir-se de la participació en el present concurs o renunciar-se al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Segon

La designació de la composició de la comissió de valoració del present concurs s'ha conformat atenent criteris de paritat i té la següent composició:

Titulars

Presidència: la persona titular del lloc de la secretaria general d'ATMV

Vocalies: la persona titular del lloc cap d'Àrea de Sistemes, Xarxa de Venda i Atenció a l'Usuari

Secretaria: la persona titular del lloc cap de Servici de Comunicació i Qualitat ATMV.

Suplents

Presidència: la persona titular del lloc cap de Servici de Planificació, Mobilitat i Gestió de Xarxes ATMV.

Vocalies: la persona titular del lloc Assessor/a Jurídic/a ATMV

Secretaria: la persona titular del lloc cap de la Unitat de Coordinació de Gestió Administrativa i Assumptes Generals ATMV.

La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció Gerència de l'ATMV la designació de persones expertes per a l'assessorament que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic el facilitarà la Direcció Gerència.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que s'establix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.



Contra la present resolució que no posa fi a la via administrativa podrà interposar-se un recurs d'alçada, davant el Consell d'Administració de l'ATMV, en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 22.4 del Decret 81/2017, de 23 de juny, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de l'Autoritat de Transport Metropolità de València.





València, 28 de maig de 2024.- La directora-gerent de l'Autoritat de Transport Metropolità de València: María del Mar Martínez Aparicio

Mapa web