Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 7 de juny de 2024, de la directora gerenta de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana «Institut d'Investigació Sanitària La Fe» (IIS La Fe), mitjançant la qual s'aprova la convocatòria dels processos selectius per a la cobertura definitiva del lloc de treball número 24 per torn lliure, corresponent a l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2022 i se'n dona publicitat. [2024/5488]

(DOGV núm. 9869 de 12.06.2024) Ref. Base de dades 005456/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



La Resolució de 26 d'octubre de 2022, de la Direcció Gerència de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe (DOGV 9469, 14.11.2022) per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació d'aquesta entitat per a l'any 2022, conté determinats llocs de treball, que hauran de ser convocats per torn lliure, per a la seua cobertura indefinida mitjançant el procés selectiu que es descriurà a continuació. Les característiques dels llocs integrants de l'esmentada oferta d'ocupació pública es troben en la relació de llocs de treball de l'IIS La Fe, publicada en el DOGV número 9469, de 14 de novembre de 2022.



La Direcció Gerència de l'IIS La Fe, en virtut de les facultats atorgades per l'article 24 dels Estatuts de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana, resol aprovar i donar publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a la cobertura definitiva del lloc de treball número 24, per torn lliure, inclòs en l'oferta pública d'ocupació de l'entitat de 2022.



Mitjançant la present resolució s'aproven les bases generals de la present convocatòria, que regirà el corresponent procés selectiu, les quals han sigut consensuades amb la negociació prèvia amb la representació legal del personal treballador de l'entitat. En l'annex I de la present resolució es publiquen aquestes bases generals.

Així mateix, en l'annex II de la present resolució es publica la descripció del lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria, així com els requisits de titulació i formació, retribucions i funcions d'aquest lloc. Igualment, s'inclou en l'esmentat annex II la resta de les particularitats i especialitats en la baremació de les convocatòries corresponent al bloc 2.2, Altres mèrits, aplicable al lloc convocat.



D'igual forma, es publica, en l'annex III de la present resolució, la composició del tribunal de selecció corresponent a aquest lloc de treball convocat.

El termini de presentació de sol·licituds per a participar en aquest procés selectiu serà de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les bases publicades, així com qualsevol informació relacionada amb aquest procés selectiu, estaran disponibles en la pàgina web oficial de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe a través del següent enllaç: https://www.iislafe.es/es/empleo/



El procés selectiu es desenvoluparà respectant, en tot cas, els principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, així com els de publicitat, lliure concurrència i transparència.

Cosa que es fa pública per a coneixement general i als efectes oportuns.



València, 7 de juny de 2024.– La directora gerenta de l'IIS La Fe: Ainhoa Genovés Martínez.





ANNEX I

BASES GENERALS DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA COBERTURA DEFINITIVA DEL LLOC DE TREBALL NÚMERO 24 INCLÒS EN L'OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ DE L'IIS LA FE DE 2022.



Introducció

L'IIS La Fe forma part del sector públic instrumental de la Generalitat, té personalitat jurídica pròpia, és de naturalesa privada, i es regeix per l'ordenament jurídic privat i la seua legislació específica, sense perjudici de les normes de dret públic que li resulten d'aplicació.

És un agent del Sistema Nacional de Ciència i Tecnologia i forma part del Sistema Nacional de Salut, i per això deriven peculiaritats pròpies en la seua gestió que no s'apliquen a altres entitats del sector públic de la Generalitat Valenciana, en particular respecte a la contractació de béns i serveis i a la contractació del seu personal, recollides tant en la Llei de contractes del sector públic, com en l'Estatut de l'empleat públic o la mateixa Llei de la ciència que articula modalitats contractuals pròpies, com el contracte predoctoral o el contracte d'accés al sistema espanyol de ciència, tecnologia i innovació o el contracte d'investigador distingit.

El caràcter d'entitat pública de l'IIS La Fe, com a integrant del sector públic instrumental i fundacional de la Generalitat Valenciana, es recull en els articles 2 i 3 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, determina que en l'accés als llocs de treball d'aquesta hagen de garantir-se els principis constitucionals de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat.



Respecte a la contractació del seu personal, l'article 35.4 de la Llei 8/1998, de 9 de desembre, de fundacions de la Comunitat Valenciana, exigeix que la selecció del personal de les fundacions públiques valencianes haurà de realitzar-se amb subjecció als principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat de la corresponent convocatòria.

D'altra banda, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, no contempla en el seu àmbit d'aplicació les fundacions públiques, no obstant això, en la disposició addicional primera estableix que els principis continguts en els articles 52 (Deures dels empleats públics. Codi de conducta), 53 (Principis ètics), 54 (Principis de conducta), 55 (Principis rectors) i 59 (Persones amb discapacitat), seran aplicables en les entitats del sector públic estatal, autonòmic i local.



Addicionalment, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, no contempla tampoc dins del seu àmbit d'aplicació les fundacions públiques valencianes. Únicament la disposició addicional primera estableix que al personal de les fundacions públiques valencianes els són aplicables les previsions d'aquesta llei referents a la igualtat efectiva de dones i homes, al codi de conducta, els principis de selecció establits en l'article 60, així com l'accés a l'ocupació pública de les persones amb discapacitat o diversitat funcional, la normativa bàsica continguda en la llei reguladora de les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i la prohibició de dur a terme funcions reservades a personal funcionari. Per tant, cal concloure que la contractació en matèria de personal per part de l‘IIS La Fe ha de realitzar-se segons protocols o instruccions internes que garantisquen la publicitat, objectivitat, mèrit, capacitat i igualtat en la selecció.



Així mateix, el VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació, en el sector públic instrumental de la Generalitat, exclou expressament del seu àmbit d'aplicació els organismes públics d'investigació i les fundacions del sector públic d'investigació en l'àmbit sanitari.

D'igual manera, aquest VI Acord deixa sense efecte els acords II i III de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, de dates 21 de març i 6 de juliol de 2018, en matèria de criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries en el sector públic instrumental de la Generalitat, així com a la constitució i funcionament de les borses d'ocupació temporal en el sector públic instrumental de la Generalitat.

Els llocs a cobrir es determinen mitjançant les corresponents ofertes d'ocupació pública, que s'han definit sobre la base de les premisses legalment aplicables.

L'objecte d'aquesta convocatòria és regular el procés selectiu per a la cobertura del lloc de treball número 24 convocat pel present procés selectiu en torn lliure pertanyent a l'oferta pública d'ocupació de l'any 2022, que es descriu en l'annex II.

Les presents bases tindran en compte el principi d'igualtat de tracte entre homes i dones pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, i el que s'estableix en el Pla d'igualtat de l'IIS La Fe.

El procés de selecció garantirà el dret d'accés a l'ocupació pública de les persones interessades, de conformitat amb el principis recollits en l'article 60 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de funció pública valenciana, i es respectaran els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.





Bases



1. DETALLS DE LES PLACES A OFERIR

En l'annex II de la present resolució es detalla la informació específica de la plaça objecte d'aquesta oferta pública.

En la plaça (*) el nombre de llocs a cobrir serà un, la forma d'accés serà per torn lliure i el centre de treball serà la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe.

El detall de la plaça contindrà la següent informació (annex II):

– Numeració de la plaça en l'RLT.

– Denominació.

– Àrea d'adscripció.

– Retribució bruta anual.

– Funcions.

– Titulació requerida.

(*) Seran sinònims a efectes del present document les denominacions de plaça o lloc o categoria professional (mateixes funcions i mateix grau de responsabilitat).



2. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS.

Per a poder participar en el procés de selecció, les persones candidates hauran de reunir en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de formalització del contracte, els següents requisits generals:

a) Tindre nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors/ores en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o ostentar aquest dret conforme al que es preveu en el Reial decret 543/2001, de 18 de maig, o, si no és possible, estar en possessió del permís de treball corresponent en cas de pertànyer a un estat no membre de la Unió Europea.

b) Haver complit 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei.



c) Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents al lloc objecte de la convocatòria.

d) No haver sigut separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari/ària, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'empleat/ada públic.



e) Complir els requisits contractuals conforme a la legislació vigent en matèria de permisos de treball o qualsevol altra que la substituïsca.



f) En cas d'haver prestat serveis amb caràcter previ a l'IIS La Fe, no haver sigut acomiadat disciplinàriament, a excepció que aquest haguera sigut declarat nul o improcedent, o no haver vist extingida la seua relació laboral amb l'IIS La Fe a causa de no superació del període de prova en l'acompliment de funcions objecte de la present convocatòria. En aquests casos, no serà procedent la causa d'exclusió si hagueren transcorregut més de tres anys des de la data de l'extinció de la relació laboral fins a la data de publicació de les bases de la convocatòria.



A més, les persones candidates hauran d'acreditar els requisits necessaris de titulació específics de la plaça objecte de l'oferta pública d'ocupació que es detalla en l'annex II de la present resolució.



3. SOL·LICITUDS, LLOC I FORMA DE PRESENTACIÓ. WEB INFORMATIVA.

Les persones aspirants hauran d'inscriure's en línia, seguint els passos que s'indicaran en la web de l‘IIS La Fe (https://www.iislafe.es/es/empleo/), i han d'aportar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguen:

– Còpia del DNI o NIE (ambdues cares).

– Documentació acreditativa que es posseeix la titulació específica exigida en la plaça objecte de l'oferta pública d'ocupació que es detalla en l'annex II de la present resolució. En el cas d'haver-se obtingut a l'estranger, haurà d'acreditar-se que s'està en possessió de la corresponent homologació a Espanya o, si és el cas, el corresponent certificat d'equivalència.

– Documentació acreditativa dels mèrits que les persones candidates desitgen que se'ls valore, tal com s'indica en la manera d'acreditació esmentada en cada apartat de valoració de mèrits.

– Qualsevol altra documentació que es detalle en la publicació de l'obertura del termini de presentació de sol·licituds.

La inscripció en el procés de selecció implicarà l'acceptació de les presents bases per part de les persones candidates.

La persona participant que aporta les seues dades personals garanteix la veracitat d'aquestes. Així mateix, la persona participant, amb la finalitat de mantindre les seues dades permanentment actualitzades, comunicarà a l'IIS La Fe qualsevol modificació de les seues dades que puga produir-se. Totes les persones inscrites hauran d'indicar un compte de correu electrònic a l'efecte de comunicacions. El domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions i per a contactar amb les persones participants en qualsevol fase del procés de selecció, i serà de la seua exclusiva responsabilitat tant els errors en la consignació d'aquests dades, com el fet de no comunicar per escrit a l'IIS La Fe qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte.

Les dades seran conservades de manera confidencial durant el temps necessari que es requerisca per al procés de selecció i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar. Les dades i altra documentació facilitada podran ser cedides a entitats públiques o privades amb competència en la matèria, a les quals siga necessari o obligatori cedir-les per a poder gestionar la present convocatòria, així com en els supòsits previstos segons llei.

El control de validesa dels documents podrà determinar l'exclusió del procés de les persones que no complisquen amb alguns dels requisits establits en l'apartat 2 d'aquests bases, sense perjudici que el tribunal de selecció puga requerir en qualsevol moment a les persones aspirants que aporten els documents originals per al seu acarament, fins i tot una vegada conclòs el procés selectiu, i eliminar la persona aspirant o rescindir la relació laboral si s'observara alguna irregularitat.



Les persones candidates queden vinculades a les dades que facen constar en les seues sol·licituds, i es reconeixerà la veracitat i exactitud de la documentació aportada. La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria o la falsedat en la documentació aportada comportarà l'expulsió automàtica del procés de selecció.

No es generaran taxes per la participació en aquest procés selectiu.

Durant el procés de selecció i fins a la finalització d'aquest, tota la informació que haja de ser coneguda per les persones aspirants es publicarà en la web de l'IIS La Fe https://www.iislafe.es/es/empleo/, tenint aquesta publicació els efectes de la notificació amb caràcter general.

Correspon a les persones participants prestar la deguda atenció a la publicació de les llistes, així com a la informació dels terminis i als requeriments que l'IIS La Fe poguera fer amb caràcter general, que es realitzaran sempre i únicament a través de la web esmentada.

Els possibles requeriments als participants es realitzaran per via electrònica, a través del correu electrònic i telèfon/s de contacte que figuren en les sol·licituds, que es consideraran els únics vàlids a l'efecte de notificacions, i seran responsabilitat exclusiva de les persones sol·licitants prestar la deguda atenció a aquestes comunicacions, així com informar dels possibles errors o canvis en la consignació d'aquests.



4. TRIBUNAL

L'execució dels procediments selectius i l'avaluació de les proves i mèrits de les persones aspirants, serà encomanada a un òrgan col·legiat de caràcter tècnic que tindrà la composició següent:



Nombre de membres: 5 membres, més un/a secretari/ària amb veu sense vot i també ha de designar-se el mateix nombre de membres suplents.

Totes les persones que formen part del tribunal, amb l'excepció de qui ocupe la presidència i qui ocupe la secretaria, hauran de tindre la titulació requerida per a la plaça convocada o ser coneixedors de les funcions i/o matèria a exercir

De les persones que ocupen les vocalies del tribunal, almenys una haurà de ser personal extern a l'entitat convocant.

Determinació de la composició del tribunal:

Presidència: persona que ocupe el lloc de la direcció gerència o amb funcions assimilables.

Vocalia 1: persona designada a proposta del comité d'empresa de l'entitat convocant..

Vocalies 2 i 3: persones designades per la persona que ocupe el lloc de la direcció gerència o amb funcions assimilables.

Vocalia 4: persona que ocupa el lloc de direcció científica o persona responsable de l'àrea/grup/servei d'adscripció del lloc.

Secretaria: Persona amb coneixements en matèria legal o de recursos humans, o persona que tinga assignades aquests competències en IIS La Fe.

Correspon al tribunal la qualificació i valoració dels mèrits, l'admissió i exclusió de les persones candidates i la resolució de les al·legacions i totes les altres actuacions que es requerisquen per a realitzar, impulsar i concloure el procés selectiu

Les persones que formen part del tribunal actuaran sotmesos a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



L'òrgan encarregat de resoldre les possibles recusacions dels membres de tribunal corresponent, promogudes per les persones interessades, estarà integrat pel president/a del tribunal, un membre del comité d'empresa a elecció d'aquest i director/a científic/a o persona que ostente les competències en matèria de direcció i/o estratègia científica.



La composició del tribunal de selecció corresponent a cadascun dels llocs convocats es detalla en l'annex III.



5. PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció serà el següent:

A. Concurs de mèrits (60 %). La puntuació del concurs de mèrits serà d'un màxim de 6 punts (6,20 punts si hi concorren condicions especials) que constitueix el 60 % de la nota final d'accés al lloc convocat, que es distribueix en la forma i condicions que s'estableix a continuació.



Les persones aspirants hauran de presentar conjuntament i obligatòriament tota la documentació acreditativa dels mèrits que pretenguen acreditar dins del termini de presentació de les sol·licituds d'inscripció en la present convocatòria.

Els mèrits detallats en el barem que s'exposa a continuació hauran d'estar necessàriament relacionats amb les funcions i tasques a exercir en el lloc de treball convocat i hauran de posseir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Per a facilitar la valoració dels mèrits l'IIS La Fe podrà sol·licitar al/ la candidat/ata l'emplenament d'un formulari d'autobaremació.











BLOC 1. MÈRITS PROFESSIONALS

(EXPERIÈNCIA)

Puntuació màxima 3,5 punts BAREMACIÓ



a) Temps de servei prestat en l'IIS La Fe amb funcions relacionades amb el lloc al qual s'opta, a raó de 0,06 punts cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals. Màxim 3,5 punts

b) Temps de servei prestat en altres entitats del sector públic o privat amb funcions relacionades amb el lloc al qual s'opta, a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu. No es valoraran les fraccions de mes, llevat que sumen els 30 dies naturals.

A l'efecte d'aquest apartat s'entén per lloc (o sinònims) aquell que acredite la realització de les funcions determinades en l'annex II per a cadascuna de les places.

La pertinència de la relació dels mèrits professionals, l'equivalència, i la correlació amb la plaça convocada serà apreciada pel tribunal de selecció.





Manera d'acreditació:

L'acreditació del mèrit professional a) s'acreditarà d'ofici per l'IIS La Fe.

L'acreditació del mèrit professional b) s'acreditarà mitjançant la presentació dels documents següents:

– Aportant el certificat de vida laboral que expedeix la Tresoreria General de la Seguretat Social.

– Presentant el certificat de l'entitat respecte al lloc o altres documents que puguen acreditar indubtablement la prestació dels serveis. Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs o places amb les mateixes funcions o similars, s'haurà d'aportar certificat de funcions o tasques desenvolupades emés per l'entitat o contracte/s de treball que contemple el temps treballat, la categoria i/o grup professional i una descripció de les funcions desenvolupades.



La valoració de l'experiència professional es reduirà, de manera proporcional, en aquells serveis prestats a temps parcial.

La valoració d'un mateix període d'experiència professional no podrà computar-se en més d'un dels apartats indicats en els mèrits professionals.



La pertinència de la documentació aportada per a acreditar els mèrits professionals, la seua equivalència i correlació amb la plaça convocada serà valorada i puntuada pel tribunal de selecció.







BLOC 2. MÈRITS ACADÈMICS I ALTRES MÈRITS (QUE NO SIGUEN REQUISITS D'ACCÉS)

Puntuació màxima 2,5 punts BAREMACIÓ



BLOC 2.1. ACADÈMICS, FORMACIÓ, DOCÈNCIA, IDIOMES

Puntuació màxima del bloc 2.1: 1,5 punts Puntuació màxima de l'apartat



a) a) Titulació universitària oficial (grau, diplomatura, enginyeria o llicenciatura, doctorat, màster universitari oficial d'almenys 60 crèdits ECTS o el seu equivalent en hores), relacionada amb les funcions del lloc al qual s'opta.

0,40 punts

b) Cursos de formació rebuts orientats a l'acompliment de les funcions del lloc al qual es desitja accedir. Es computa conformement a l'escala següent:

– Cursos de 100 o més hores: 0,30 punts per curs.

– Cursos de 75 o més hores: 0,25 punts per curs.

– Cursos de 50 o més hores: 0,20 punts per curs.

– Cursos de 25 o més hores: 0,15 punts per curs.

– Cursos de 15 o més hores: 0,10 punts per curs.

– Cursos de menys de 15 hores: 0.05 punts per curs.

1 punt



c) Coneixement de l'idioma anglés, conformement a l'escala següent:

– Nivell B1: 0,02 punts.

– Nivell B2: 0,03 punts.

– Nivell C1: 0,04 punts.

– Nivell C2: 0,05 punts.

Únicament es valorarà el de major nivell. 0,05 punts

d) Coneixement de l'idioma valencià, conformement a l'escala següent:

– Nivell B1: 0,02 punts.

– Nivell B2: 0,03 punts.

– Nivell C1: 0,04 punts.

– Nivell C2: 0,05 punts.

Únicament es valorarà el de major nivell.







0,05 punts

Els mèrits hauran d'estar relacionats directament amb la plaça convocada. S'entén per relació directa aquella que tinga a veure amb:

– la naturalesa i contingut de les funcions a exercir.

– les tècniques i destreses pròpies de la plaça convocada.

– la línia o àrea d'investigació.

La pertinència de la relació entre els mèrits acadèmics, la seua equivalència, i la seua correlació amb la plaça convocada serà apreciada i valorada pel tribunal.

Cada curs només podrà ser valorat una vegada, independentment del nombre de vegades que s'haja realitzat.





Acreditació:

Les titulacions universitàries (grau, diplomatura, enginyeria, llicenciatura, màster o doctorat), així com les titulacions de cicles formatius, s'acreditaran mitjançant la presentació del títol oficial que corresponga. En el cas dels màsters s'aportarà certificació de la institució que l'haja expedit, en el qual s'indicaran els crèdits totals cursats en aquest i el nombre d'hores.



En el cas d'altres cursos, se n'aportarà un certificat expedit per l'entitat en el qual haurà de constar el nombre d'hores totals del curs. No es valoraran aquells cursos en els quals no figure la duració de l'activitat formativa. No es tindrà en consideració com a curs les matèries que, en aquest mateix sentit, s'hagen pogut realitzar amb els estudis de la titulació que es pretén tant per a ser admés/esa al procés com per titulació superior a l'exigida o comptabilitzats en ocasió d'una altra titulació. Quan en el títol o certificat s'expresse únicament en crèdits, es computarà a raó de 10 hores per crèdit, llevat que hi conste la seua acreditació de crèdits ECTS, i en aquest cas es valorarà a 25 hores per crèdit ECTS.

La valoració de l'idioma anglés (c) es realitzarà mitjançant l'acreditació de certificats expedits per organismes reconeguts per a concedir un títol oficial. S'acreditarà documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'establix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement del valencià (d) es valorarà mitjançant certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, Escola Oficial d'Idiomes o un altre organisme oficial que estiga reconegut de manera normativa.







BLOC 2.2. ALTRES MÈRITS

Puntuació màxima del bloc 2.2: 1 punt



Venen detallats en l'annex II en relació amb cadascuna de les places objecte de la present convocatòria, i s'indiquen així mateix en aquest annex la forma d'acreditació d'aquests mèrits.





Puntuació màxima de l'apartat: 1 punt

S'establirà la puntuació en funció de cada mèrit sol·licitat, i el màxim en aquest apartat serà d'1 punt.





Acreditació:

Els mèrits s'acreditaran documentalment de la manera que s'indica en l'annex II per a cadascuna de les places convocades.

La pertinència de la relació entre aquests mèrits, la seua equivalència, i la seua correlació amb la plaça convocada serà apreciada i valorada pel tribunal.



TOTAL PUNTUACIÓ BLOCS 1 i 2

6 punts











BLOC 3. CONDICIONS ESPECIALS

Puntuació màxima 0,20 punts BAREMACIÓ



Diversitat funcional igual o superior al 33 %

Acreditació:

S'acreditarà mitjançant el certificat que acredite el grau reconegut emés per l'autoritat competent.



0,10 punts



Víctima de violència de gènere o de terrorisme

Acreditació:

S'acreditarà mitjançant el certificat que acredite el grau reconegut emés per l'autoritat competent.



0,10 punts





B. Prova i exposició oral (40 %). La prova i exposició oral constarà d'una única prova obligatòria. Aquesta prova consistirà en la presentació i defensa davant el tribunal de selecció d'una memòria relacionada amb l'especialitat del lloc de treball al qual opte la persona candidata.



En aquest apartat es valorarà l'adequació teòrica i pràctica corresponent al lloc en funció dels seus coneixements per a l'exercici de les funcions pròpies del lloc de treball, d'acord amb la descripció del lloc que es detalla en l'annex II.

La puntuació d'aquest apartat serà d'un màxim de 4 punts, que constituïx el 40 % de la nota final d'accés al lloc convocat.

Tant la memòria com l'exposició oral d'aquesta hauran de contindre els apartats següents:

a) Coneixements de l'àrea a la qual s'adscriu el lloc de treball al qual s'opta (màxim 1 punt).

b) Marc regulador en matèria jurídic-laboral aplicable a l'IIS La Fe (màxim 1 punt).

c) Procediments i tràmits per a la contractació de personal en l'IIS La Fe (màxim 1 punt).

d) Descripció de reptes i desafiaments per a l'IIS La Fe en matèria de Recursos Humans (màxim 1 punt).

L'extensió màxima d'aquesta memòria serà de 10 fulls a una sola cara, sense incloure la caràtula. Aquesta memòria es presentarà en format PDF i haurà de signar-se electrònicament per part de la persona candidata. En cas contrari no serà admesa la memòria i es considerarà causa d'exclusió.

Aquesta memòria haurà de presentar-se conjuntament i obligatòriament dins del termini de presentació de les sol·licituds d'inscripció en la present convocatòria, conjuntament amb la resta de documentació acreditativa dels mèrits que es pretenen acreditar. Aquesta memòria quedarà sota custòdia única del tribunal i passarà a formar part de la documentació presentada per la persona aspirant.

La no presentació de la memòria o la presentació d'aquesta sense complir amb el contingut mínim dels apartats abans descrits serà causa d'exclusió del present procés selectiu.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en la pàgina web de l'IIS La Fe les dates i hores en les quals cada candidat haurà d'exposar i defensar la memòria presentada davant el tribunal de selecció. La duració màxima de l'exposició oral serà de 20 minuts. El tribunal de selecció podrà preguntar a les persones aspirants quantes qüestions estime convenients relacionades amb l'exposició oral realitzada.



6. PROCEDIMENT DE SELECCIÓ. RESOLUCIÓ DEFINITIVA I ADJUDICACIÓ DEL LLOC OFERIT

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció Gerència de l'IIS La Fe dictarà resolució declarant aprovada la relació de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió, que serà publicada en la web de l'IIS La Fe: https://www.iislafe.es/es/empleo/. Les persones admeses seran convocades per a la realització de l'exposició oral de la memòria presentada, i es publicarà en l'esmentada web el lloc, la data i l'hora en què tindrà lloc aquesta prova.



Les persones aspirants disposaran d'un termini màxim de tres (3) dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de l'esmentat llistat per a realitzar les al·legacions que consideren convenients. Aquestes al·legacions es realitzaran mitjançant escrit presentat, en horari de 09.00 a 14.00 hores, en el registre d'entrada de l'IIS La Fe, situat a l'avinguda de Fernando Abril Martorell 106 (València), torre A, planta 7a. No podran esmenar-se defectes mitjançant l'aportació de documentació que no haguera sigut presentada dins del termini corresponent de presentació de sol·licituds.

Seran excloses del procés selectiu les persones que no es presenten el dia de la prova corresponent a l'exposició oral de la memòria presentada en el lloc i hora que s'haja establit a aquest efecte, o bé es personen fora de l'horari al qual hagueren sigut citades, encara que es dega a causes justificades.

Abans de l'inici de la prova, es requerirà l'acreditació de la identitat de les persones aspirants per a concórrer a l'exposició oral mitjançant la presentació del DNI, NIE, passaport o permís de conduir emés a Espanya.

Finalitzada la prova i exposició oral, el tribunal de selecció procedirà a la baremació dels mèrits i de la prova i exposició oral. Per a facilitar l'apreciació de l'adequació dels mèrits de les persones concursants a les necessitats de l'entitat convocant, el tribunal podrà sol·licitar a la persona candidata aclariments per qualsevol mitjà a l'efecte de valorar la puntuació dels mèrits aportats, però en cap cas serà un apartat puntuable de manera diferenciada. Tindrà efectes merament aclaridors.



La puntuació final del procés selectiu s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en tots dos apartats. A aquest efecte, es configurarà un llistat, ordenat per puntuació de major a menor, i serà considerada la persona seleccionada per a ocupar el lloc objecte de les bases de la present convocatòria, la persona que haja obtingut la puntuació més alta de la suma de tots dos apartats.

Aquest llistat es publicarà en la web de l'IIS La Fe, i es concedirà un termini de tres (3) dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació, perquè les persones candidates formulen les al·legacions que estimen pertinents. No serà admesa, dins d'aquest termini, la presentació de nova documentació o inclusió de nova puntuació en el formulari d'autobarem que no haguera sigut aportada o inclosa en el termini de presentació de tals documents de conformitat amb el que s'establix en les presents bases.

La puntuació definitiva, després de la revisió de les al·legacions, si és el cas, presentades, es farà pública en la pàgina web de l'IIS La Fe, per ordre de puntuació final obtinguda.

En cas de produir-se un empat entre les persones candidates, es dirimirà per l'ordre establit a continuació:

– En primer lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut major puntuació en la prova i exposició oral.

– En segon lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en els diferents apartats del barem del present concurs, pel mateix ordre en el qual figuren relacionats en el barem indicat en l'apartat de condicions de valoració del concurs de mèrits.



– En cas de persistir l'empat s'atendrà, en tercer lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produïx entre aquestes persones s'elegirà a qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

– En cas de persistir l'empat es dirimirà, en quart lloc, si l'empat fora entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga infrarepresentat, dins del col·lectiu de persones que formen part del grup o categoria professional convocat.

– Finalment, si encara persistira l'empat, aquest es dirimirà finalment per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà l'esmentat ordre per la lletra que corresponga segons la norma vigent en aquest moment.

La convocatòria podrà declarar-se deserta en cas que cap persona candidata supere el procés selectiu,

de conformitat amb l'exposat en les presents bases.

7. RECURSOS

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, del procediment dut a terme o de la resolució definitiva d'aquest, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es puga interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.





8. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

De conformitat amb el que s'establix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, se l'informa que les dades personals facilitades en el marc dels procediments selectius en els quals participe seran tractades per la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe–Institut d'Investigació Sanitària La Fe per als fins propis del procés com ara la tramitació de la seua sol·licitud, valoració de mèrits, gestió de la candidatura, provisió del lloc de treball així com qualsevol altra finalitat que es derive.

La legitimació per al tractament de les seues dades es basa en el consentiment manifestat mitjançant la seua participació en la candidatura (art. 6.1.a) RGDP) així com en la seua necessitat per a l'execució del contracte de conformitat amb el que es disposa en l'article 6.1.b del RGPD.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a l'acompliment de les finalitats previstes i durant un termini màxim de cinc anys a comptar des de la finalització del procés de selecció. Transcorregut aquest termini, les dades es conservaran degudament bloquejades pels períodes legalment establits.

El procés selectiu està regit pel principi de publicitat pel que les seues dades seran objecte de publicació en la pàgina web de l'IIS La Fe seguint les recomanacions de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Les persones interessades podran exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat o, si és el cas, oposició al tractament de les seues dades, i es dirigiran per escrit a l'adreça de correu electrònic protecciondedatos@iislafe.es o per correu postal a l'adreça avinguda de Fernando Abril Martorell 106, torre A, planta 7a, 46026 València. Sense perjudici de qualsevol altre recurs administratiu o acció judicial, si entén vulnerat el seu dret a la protecció de dades pot reclamar davant la Delegació de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana de manera presencial o telemàtica de conformitat amb el que es preveu en l'enllaç següent: http://sede.gva.es/es/proc22094; això és, sense perjudici de la possibilitat de reclamar davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es). Podeu obtindre més informació sobre el tractament de dades personals en el Registre d'Activitats del Tractament de l'IIS La Fe publicat en www.iislafe.es/rgpd.







ANNEX II

LLOC DE TREBALL NÚMERO 24 «COORDINADOR/A RH – ÀREA RECURSOS HUMANS» DE L'OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ DE L'IIS LA FE ANY 2022



– Lloc número 24: «Coordinador/a RH – Àrea Recursos Humans»



– Nombre de places: 1

– Retribució bruta anual: 39.689,40 €

– Funcions generals: Coordinar i dirigir l'Àrea de RH i el personal al seu càrrec, responsabilitzant-se de l'administració i gestió del personal, realitzant entre altres les següents tasques: 1) Dirigir i supervisar els processos de selecció, 2) Analitzar i elaborar la proposta de RLT i OEP i la seua posterior implantació i control, 3) Assessorar jurídicament en relació amb la gestió i administració del personal i secundar jurídicament i estratègicament en la negociació col·lectiva, 4) Elaborar i implantar plans d'obligatori compliment, 5) Dissenyar i implantar sistemes d'avaluació d'acompliment i desenvolupament de carrera professional, 6) Elaborar el pressupost i control del cost de personal, així com altres tasques relacionades amb el lloc.

– Titulació requerida: Formació corresponent al nivell 3 del MECES o nivell 7 de l'EQF, corresponent amb els títols de Màster o Llicenciat, d'acord amb els plans d'estudi vigent que habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assenyalades.

ESPECIFICACIONS DEL LLOC DE TREBALL NÚMERO 24

Detall bloc 2.2 – Altres mèrits (màxim 1 punt)

– Acreditació d'ús de softwares de gestió de la investigació biomèdica (0,05 punts per mes acreditat fins un máxim de 0,5 punts).

S'acreditarà mitjançant certificat emés per l'entitat propietària de l'eina de gestió.

– Col·legiació professional com a advocat/da exercent (0,06 punts per any acreditat fins a un màxim de 0,5 punts).

El període de temps de col·legiació professional com a advocat/da exercent s'acreditarà mitjançant certificat emés pel Col·legi Professional corresponent.







ANNEX III

Tribunal de selecció



Plaça número 24: ««Coordinador/a RH – Àrea Recursos Humans»»

Presidència:

– Titular: Guillermo Sanz Santillana

– Suplent: M.ª José Carrión Martínez

Vocalia 1:

– Titular: Elena Aristoy Gómez-Lechón

– Suplent: M.ª del Pilar Marín Muela

Vocalia 2:

– Titular: Susana Gómez Leyva

– Suplent: Serafín Rodríguez Capellán

Vocalia 3:

– Titular: Cristina Casanova Bayo

– Suplent: Lucas Espuig Peiró 

Vocalia 4:

– Titular: Carlos Miñana Sánchez

– Suplent: Rita Belén Diranzo Añó

Secretaria:

– Titular: Aarón Mayol Prosper

– Suplent: María del Mar Casimiro Gutiérrez

Mapa web