Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació. RESOLUCIÓ de 24 d'abril de 2024, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es convoquen les proves d'accés de caràcter específic als cicles de grau mitjà i superior dels ensenyaments esportius de règim especial en els centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l'Administració de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2024-2025. [2024/3710]

(DOGV núm. 9839 de 30.04.2024) Ref. Base de dades 003681/2024

RESOLUCIÓ de 24 d'abril de 2024, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es convoquen les proves d'accés de caràcter específic als cicles de grau mitjà i superior dels ensenyaments esportius de règim especial en els centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l'Administració de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2024-2025. [2024/3710]


La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, en el títol I, capítol VIII, «Ensenyaments esportius», en concret en l’article 64, determina que, per a accedir als graus mitjà i superior d’estos ensenyaments en el cas de determinades modalitats o especialitats esportives, podrà requerir-se la superació d’una prova específica realitzada per les administracions educatives, acreditar mèrits esportius, experiència professional o esportiva o les tres condicions de manera conjunta.

El Reial decret 1363/2007, de 24 d’octubre, pel qual s’establix l’ordenació general dels ensenyaments esportius de règim especial, en el capítol VIII especifica que, a més dels requisits generals establits en la normativa vigent, per a l’accés a qualsevol dels cicles d’ensenyament esportiu es requerix la superació d’una prova de caràcter específic, organitzada i controlada per les administracions educatives, o acreditar un mèrit esportiu en què es demostren les condicions necessàries per a cursar amb aprofitament i seguretat els ensenyaments corresponents, així com per al reconeixement que la modalitat o l’especialitat esportiva puga tindre en l’àmbit internacional.

El Decret 132/2012, de 31 d’agost, del Consell, pel qual es regulen les ensenyances esportives de règim especial a la Comunitat Valenciana, en l’article 20 regula els requisits d’accés de caràcter específic.

La Resolució de 16 de març de 2021, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es normalitza la documentació per a la gestió administrativa dels ensenyaments esportius de règim especial en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, establix la documentació necessària per a la gestió administrativa dels ensenyaments esportius de règim especial.
Els diferents reials decrets establixen les titulacions de Tècnic Esportiu i Tècnic Esportiu Superior, els ensenyaments mínims, i regulen els requisits d’accés de les modalitats esportives que es podran cursar en el curs 2024-2025 en els centres públics de la Comunitat Valenciana (salvament i socorrisme, bàsquet, futbol, futbol sala, atletisme, handbol, esgrima, muntanya i escalada, piragüisme, judo i defensa personal, busseig esportiu i vela).
Per tot això, de conformitat amb les normatives esmentades i en virtut de les facultats que em conferix el Decret 136/2023, de 10 d’agost, del Consell, d’aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, resolc:

Primer. Àmbit d’aplicació
La present resolució serà d’aplicació als procediments de convocatòria i d’inscripció de les proves d’accés de caràcter específic a les diferents modalitats esportives per l’alumnat que sol·licite cursar els cicles de Tècnic Esportiu i Tècnic Esportiu Superior de règim especial durant el curs acadèmic 2024-2025 en els centres públics de la Comunitat Valenciana i els centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració.

Segon. Exempció dels requisits d’accés de caràcter específic
Quedaran exempts de la prova d’accés de caràcter específic a estos ensenyaments, els qui acrediten la condició d’esportista d’alt nivell, esportista d’alt rendiment o esportista d’elit en la modalitat o especialitat corresponent d’acord amb la seua normativa, segons establix la disposició transitòria segona, punt dos, del Reial decret 1363/2007, de 24 d’octubre, i l’article 21 del Decret 132/2012, de 31 d’agost.

De la mateixa manera, s’atendrà el que disposa l’article 13 del Decret 39/2020, de 20 de març, del Consell, de mesures de suport a esportistes d’elit i al personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.

Tercer. Convocatòries
1. Amb caràcter general, es realitzarà una convocatòria ordinària, una convocatòria extraordinària i una convocatòria de places no cobertes en el període extraordinari, sempre que els centres educatius autoritzats disposen de places vacants en cada modalitat esportiva.
2. La convocatòria ordinària de les proves d’accés de caràcter específic per al curs 2024-2025 seguirà les fases d’actuació següents:

a) Període d’inscripció de la convocatòria ordinària: del 10 al 20 de juny de 2024, ambdós inclosos.
b) Publicació de la llista provisional d’admesos: 21 de juny de 2024, en els taulers d’informació i en la pàgina web dels diferents centres públics autoritzats a cursar estos ensenyaments esportius de règim especial.
c) Termini de reclamació de les llistes provisionals: del 25 al 27 de juny de 2024.
d) Publicació de les llistes definitives d’admesos: el 28 de juny de 2024, en els taulers d’informació i en la pàgina web dels diferents centres públics autoritzats a impartir estos ensenyaments esportius de règim especial.
e) Període de realització de la prova específica ordinària de cada modalitat esportiva: de l’1 al 4 de juliol de 2024, els dos inclosos.
f) Termini de reclamació de la prova específica: del 5 al 9 de juliol 2024.
g) Publicació de les llistes definitives: el 10 de juliol de 2024.
3. La convocatòria extraordinària de les proves d’accés de caràcter específic per al curs 2024– 2025 seguirà les fases d’actuació següents:

a) Període d’inscripció de la convocatòria extraordinària: del 4 al 16 de setembre de 2024, els dos inclosos.
b) Publicació de la llista provisional d’admesos: 17 de setembre 2024, en els taulers d’informació i en la pàgina web dels diferents centres públics autoritzats a cursar estos ensenyaments esportius de règim especial.
c) Termini de reclamació de les llistes provisionals: del 18 al 20 de setembre de 2024.
d) Publicació de la llista definitiva d’admesos: 23 de setembre de 2024, en els taulers d’informació i en la pàgina web dels diferents centres públics autoritzats a impartir estos ensenyaments esportius de règim especial.
e) El període de realització de la prova específica extraordinària de cada modalitat esportiva serà del 24 al 27 de setembre de 2024, els dos inclosos.
f) Termini de reclamació de la prova específica extraordinària: del 30 de setembre al 3 d’octubre de 2024.
g) Publicació de les llistes definitives: el 3 d’octubre de 2024.
4. Convocatòria de places no cobertes en el procés extraordinari.
Les places no cobertes en el procés de matrícula extraordinària es publicaran a partir del 10 d’octubre. En les modalitats en les quals es presente una situació de necessitat de matrícula, situacions climatològiques o d’entorn específiques, es podrà proposar la realització de la prova d’accés fora del període establit en el punt anterior, sempre que es puga garantir el desenvolupament dels continguts dins del curs escolar. En este cas, caldrà sol·licitar-ho a la direcció territorial d’educació corresponent, amb la justificació dels motius, i sempre amb l’informe favorable de la Inspecció d’Educació.

El calendari establit en este apartat correspon a l’annex únic d’esta resolució.

Quart. Inscripció a les proves d’accés de caràcter específic
1. Tal com s’indica en l’article 29 del Reial decret 1363/2007, de 24 d’octubre, per a l’accés a qualsevol dels cicles d’ensenyament esportiu, la inscripció a la prova d’accés específica no es podrà realitzar sense la titulació exigida en este article.
2. Les sol·licituds d’inscripció a la prova d’accés de caràcter específic es lliuraran, degudament omplides, únicament als diferents centres públics d’ensenyaments esportius de règim especial. Estos traslladaran la informació, si és el cas, al centre de formació esportiva de la federació autoritzada corresponent.
a. Tots els centres hauran d’establir i fer públics a la seua web i altres canals de comunicació oficials els preus totals, les taxes de la prova específica, del bloc comú i del bloc específic dels ensenyaments que impartisquen abans del començament de la prova específica d’accés. Així com informar, amb l’antelació suficient, de tots els aspectes que l’alumnat haja de conéixer al respecte.
b. La inscripció a la prova d’accés de caràcter específic ha d’incloure la documentació següent:
– Sol·licitud d’inscripció per a la realització de la prova de caràcter específic per a l’accés als ensenyaments esportius de règim especial, annex III de la Resolució de 16 de març de 2021.
– Fotocòpia compulsada del DNI, NIE o document acreditatiu d’identitat.
– Fotocòpia compulsada del requisit acadèmic corresponent.
– Certificat mèdic oficial, d’acord amb l’imprés editat pel Consell General del Col·legi Oficial de Metges, de data recent (màxim 2 mesos), i en el qual conste: «que l’alumne o l’alumna no patix cap malaltia que li impedisca presentar-se a esta prova, haurà d’haver rebut la vacuna contra el tètanus, i haurà de comptar amb les condicions psicofísiques necessàries per a la realització de les proves físiques establides per a l’accés a les titulacions de tècnic esportiu o tècnic esportiu superior en la modalitat corresponent».

– Certificat acreditatiu de discapacitat, si se sol·licita per esta via de reserva.
– Certificat acreditatiu de la condició d’esportista d’alt nivell, esportista d’alt rendiment o esportista d’elit en la modalitat o especialitat corresponent.
– Justificant del pagament de taxes (model 046).

Quint. Taxes
1. Les persones sol·licitants, tant de les modalitats esportives que es cursen en els centres públics com de les modalitats esportives que es cursen en els centres de formació esportiva pertanyents a les federacions que tenen convenis amb l’Administració, abonaran les taxes i els preus públics corresponents a la prova d’accés específica, establits en la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, en què s’especifica en el capítol II del títol XIV la taxa en matèria d’ensenyaments de règim especial i en el Decret llei 2/2022, de 22 d’abril, del Consell, per a la reducció temporal de l’import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l’impacte de la inflació.

2. En el moment de la presentació de les sol·licituds a les proves d’accés específiques de la modalitat o l’especialitat esportiva seleccionada, s’haurà d’acreditar haver abonat la taxa corresponent, segons es tracte de les proves d’accés específiques al grau mitjà o al grau superior dels ensenyaments esportius. Per realitzar el pagament s’ha d’utilitzar el model 046, disponible en el lloc web:
https://atv.gva.es/va/tributos-impuestos-declaraciones-tasas-046-conseducacion
3. D’acord amb la normativa reguladora vigent, es retornaran les taxes sempre que es renuncie a la prestació o servici dins del període de matriculació o inscripció establit en la convocatòria, o dins del període d’esmena a les llistes d’admesos. Fora d’estos terminis, haurà d’acreditar-se causa de força major. En tot cas, no haurà d’haver-se fet ús del servici o prestació. Es podrà sol·licitar la devolució de la taxa pels mitjans telemàtics indicats en l’enllaç següent:

http://ceice.gva.es/va/web/ensenanzas-regimen-especial/devolucio-taxes2>.
Llevat que s’indique expressament el contrari, la presentació telemàtica de la sol·licitud de devolució d’ingressos indeguts comportarà l’autorització a l’administració competent perquè efectue la notificació de la resolució d’esta sol·licitud, per mitjans electrònics.

Sext. Comissió avaluadora
1. Les proves de caràcter específic seran organitzades, controlades i avaluades per la comissió avaluadora, que serà nomenada per la direcció territorial d’educació corresponent.
2. Els centres públics i els centres de formació esportiva pertanyents a les federacions que tenen convenis amb l’Administració, sol·licitaran a la direcció territorial d’educació corresponent, amb almenys quinze dies d’antelació a la celebració de les proves, la designació de la comissió avaluadora, que inclourà la proposta del secretari o secretària i dels vocals corresponents segons la modalitat esportiva.

3. La sol·licitud haurà d’informar de la data, el lloc de celebració i el nivell de la modalitat o especialitat esportiva a què va dirigida, d’acord amb el model establit en l’annex II de la Resolució de 16 de març de 2021.
4. La Direcció Territorial d’Educació, una vegada estudiada la proposta, nomenarà la comissió avaluadora amb els titulars i els suplents corresponents. Esta estarà composta per un president o presidenta i per quatre vocals, estos últims seran preferentment membres de l’equip educatiu que impartirà els mòduls de l’ensenyament esportiu per al qual es realitza la prova específica. La presidència l’exercirà un inspector o inspectora d’educació, tal com establix l’article 25 del Decret 132/2012, de 31 d’agost, i actuarà com a secretari o secretària la persona designada per qui exercisca la presidència de la comissió avaluadora, vista la proposta del centre. A proposta del president o presidenta, podrà incorporar-se a la comissió avaluadora el personal assessor que es considere necessari en funció dels ensenyaments als quals se sol·licite accedir i del nombre de persones inscrites.
5. Les comissions formades pels centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració comptaran, a més, amb la presència del coordinador o coordinadora dels ensenyaments esportius del centre públic adscrit, que actuarà com a vocal.

6. Les funcions de la comissió avaluadora seran:
a) Garantir que el desenvolupament de les proves d’accés de caràcter específic es realitza de conformitat amb el que s’establix en esta resolució i els reials decrets de cada modalitat esportiva.
b) Avaluar la realització de les proves per les persones aspirants, de manera privada, independent i segons els criteris establits per a cada cas.
c) Serà funció del secretari o secretària alçar l’acta del desenvolupament de les proves i certificar que s’ajusten al que s’establix.
7. Les persones que actuen com a vocals en les proves d’accés de caràcter específic hauran d’estar en possessió de la titulació marcada en els diferents reials decrets de les modalitats esportives autoritzades a la Comunitat Valenciana. Així mateix, podran exercir la funció d’avaluadors els qui acrediten la llicenciatura en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport o qualsevol altra que haja sigut declarada equivalent o homologada amb esta.
8. Els membres de la comissió avaluadora estaran subjectes a les causes d’abstenció i recusació que indiquen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, així com la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

9. El centre haurà d’aportar al president o a la presidenta de la comissió avaluadora de manera obligatòria, amb almenys 48 hores d’antelació, les sol·licituds individuals de tot l’alumnat inscrit i la relació nominal de les persones inscrites a la prova, corresponents respectivament als annexos III i XI de la Resolució de 16 de març de 2021.

Sèptim. Contingut i desenvolupament de les proves
1. El Reial decret que establix el títol i els ensenyaments mínims, també determinarà l’estructura, la càrrega lectiva, el contingut i els criteris d’avaluació en les proves de caràcter específic, així com els mèrits esportius exigits per a l’accés al cicle corresponent.
2. La direcció dels centres educatius podrà designar el professorat dels diferents departaments que intervenen en la formació d’ensenyaments esportius, per a orientar les persones interessades en la realització de les proves d’accés de caràcter específic. Esta orientació tindrà per objecte informar sobre el calendari, l’estructura, els continguts, els criteris d’avaluació i la possibilitat d’exempció d’estes proves, segons el que estipulen els diferents reials decrets de les modalitats esportives i amb la finalitat de garantir la informació correcta a les persones participants en les proves d’accés.

3. Tots els centres educatius publicaran en la seua la web i en altres canals de comunicació oficials tota esta informació; també proporcionaran un correu electrònic mitjançant el qual es puguen atendre les qüestions derivades d’estes proves.
4. La data exacta, el lloc de realització i l’horari de cada prova seran publicats en la pàgina web dels centres que impartixen els ensenyaments de les diferents modalitats esportives.
5. Totes les persones aspirants hauran d’acreditar la seua identitat amb el DNI, el NIE o un altre document oficial identificatiu, i aportar els originals de la documentació presentada en la sol·licitud, per a ser acarada a petició de la comissió avaluadora.
6. Durant la realització de les proves, els membres de la comissió avaluadora vetlaran perquè totes les persones participants complisquen degudament les condicions assenyalades per estes; podran desqualificar i, per tant, no deixar concloure la prova, a les persones participants que cometen alguna irregularitat amb intenció d’engany.
7. Les persones aspirants tindran una sola oportunitat en cada convocatòria per a efectuar cada exercici, i actuaran de manera individual segons l’orde de participació que establirà la comissió avaluadora.

8. La comissió avaluadora publicarà el mateix dia de la prova, prèviament a la realització d’esta i per a coneixement dels aspirants, els itineraris, els temps de referència i l’orde de participació.

Octau. Prova d’accés adaptada als qui acrediten situació de discapacitat
1. De conformitat amb la disposició addicional tercera del Reial decret 1363/2007, de 24 d’octubre, i l’article 28 del Decret 132/2012, de 31 d’agost, del Consell, la conselleria competent en matèria d’educació articularà el mecanisme necessari, amb la inclusió de personal assessor expert o la petició d’informes, perquè la comissió avaluadora de les proves d’accés de caràcter específic puga valorar si el grau de discapacitat i les limitacions que porta aparellades possibilita cursar amb aprofitament els ensenyaments, aconseguir les competències corresponents al cicle de què es tracte i exercir la professió.

2. Les persones amb discapacitat hauran d’adjuntar el corresponent dictamen tècnic facultatiu vigent i el certificat del reconeixement del grau de discapacitat emés pels centres de valoració i orientació de discapacitats adscrits a la conselleria competent en matèria de benestar social o òrgan equivalent d’altres administracions autonòmiques.

3. La comissió avaluadora adaptarà, si escau, els requisits i les proves d’accés de caràcter específic que hagen de superar els aspirants que, en tot cas, hauran de respectar l’essencial dels objectius fixats en esta resolució.
4. En tot cas, l’adaptació a la prova d’accés de caràcter específica s’ajustarà al que es disposa en l’article 27 del Decret 104/2018, del 27 de juliol, del Consell, pel qual es desenvolupen els principis d’equitat i d’inclusió en el sistema educatiu valencià, i en l’Orde 20/2019, del 30 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’organització de la resposta educativa per a la inclusió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics del sistema educatiu valencià.


Nové. Avaluació final
1. En la prova d’accés de caràcter específic només es concedirà la qualificació d’apte o no apte. Per a aconseguir la qualificació d’apte, les persones aspirants hauran de superar totes les parts que la componen.

2. La superació de la prova de caràcter específic tindrà efectes en tot l’àmbit de l’Estat i tindrà una vigència de díhuit mesos comptats a partir de la data de finalització d’esta.
3. La comissió avaluadora estendrà el certificat acreditatiu corresponent segons l’annex V de la Resolució de 16 de març de 2021.


Dècim. Procediment de reclamació
1. Els resultats de les proves d’accés de caràcter específic seran publicats en els taulers d’informació i en la pàgina web dels centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració que impartixen els ensenyaments.

2. En la publicació d’estes i altres llistes, els centres garantiran la privacitat de les persones que s’hi detallen, mitjançant procediments d’anonimització de les dades personals, de manera que només s’indicarà la inicial del nom i els cognoms i les quatre últimes xifres del DNI, NIE o document acreditatiu d’identitat requerit.
3. Les persones aspirants podran presentar les reclamacions de les qualificacions obtingudes, d’acord amb l’Orde 32/2011, de 20 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el dret de l’alumnat a l’objectivitat en l’avaluació, i s’establix el procediment de reclamació de qualificacions obtingudes i de les decisions de promoció, de certificació o d’obtenció del títol acadèmic que corresponga.

Onzé. Custòdia i arxiu de documents
Les actes seran arxivades i custodiades per cada un dels centres que impartisquen els ensenyaments esportius de règim especial, segons l’annex IV de la Resolució de 16 de març de 2021.

Dotzé. Protecció de dades
Les proves d’accés específiques als cicles formatius d’ensenyaments esportius de règim especial objecte de la convocatòria ordinària i extraordinària requerixen el tractament de dades personals de les persones sol·licitants de la inscripció a les proves o dels seus representants legals, per la qual cosa s’apliquen les mesures i les garanties regulades en la normativa en matèria de protecció de dades, especialment el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’estes dades (RGPD), i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Tretzé. Aplicació
Les direccions territorials competents en matèria d’educació disposaran el que siga necessari per a l’aplicació correcta del que s’establix en esta resolució.

Catorzé. Incidència del gasto i aplicacions informàtiques
L’aplicació d’esta resolució no podrà tindre incidència en l’increment de la dotació de tots i de cada un dels capítols de gasto assignats a la direcció general competent en matèria d’ensenyaments esportius de règim especial i, en tot cas, haurà de ser atés amb els mitjans materials de la unitat administrativa esmentada. Així mateix, tampoc requerirà solucions informàtiques específiques associades a la gestió de la convocatòria de les proves objecte d’esta resolució.

Quinzé. Entrada en vigor
Esta resolució entrarà en vigor l’endemà de publicar-se en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Contra esta resolució, que no esgota la via administrativa, es podrà interposar un recurs d’alçada davant de la Secretaria Autonòmica d’Educació, en el termini d’un mes comptat a partir de l’endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en els articles 112, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 68 de la Llei 5/1983, del Consell.

València, 24 d’abril de 2024.– El director general de Centres Docents: Jorge Cabo Martínez.


ANNEX ÚNIC / ANEXO ÚNICO

Calendari de la convocatòria ordinària i extraordinària de les proves d’accés específiques als cicles
de grau mitjà i superior dels ensenyaments esportius de règim especial del curs 2024-2025
Calendario de la convocatoria ordinaria y extraordinaria de las pruebas de acceso específicas a los ciclos
de grado medio y superior de las enseñanzas deportivas de régimen especial del curso 2024-2025

Fases del calendari extraordinari /
Fases del calendario extraordinario Cicle de grau mitjà: Cicle inicial /
Cicle de grau superior
Ciclo de grado medio: ciclo inicial /
Ciclo de grado superior
Sol·licitud d’inscripció a la prova d’accés específica extraordinària /
Solicitud de inscripción a la prueba de acceso específica extraordinaria 4 al 16 de setembre / septiembre
Publicació de les llistes provisionals d’admesos a la prova específica /
Publicación de los listados provisionales de admitidos a la prueba específica 17 de setembre / septiembre
Reclamacions de les llistes provisionals /
Reclamaciones de los listados provisionales 18 al 20 de setembre / septiembre
Llistes definitives de l’alumnat /
Listados definitivos del alumnado 23 de setembre / septiembre
Realització de la prova específica extraordinària/
Realización de la prueba específica extraordinaria 24 al 27 de setembre / septiembre
Reclamacions de la prova específica /
Reclamaciones de la prueba específica 30 al 2 d’octubre / octubre
Publicació de les llistes definitives /
Publicación de los listados definitivos 3 d’octubre / octubre



Calendari de la convocatòria ordinària i extraordinària de les proves d’accés específiques
als cicles de grau mitjà i superior dels ensenyaments esportius de règim especial del curs 2024-2025
Calendario de la convocatoria ordinaria y extraordinaria de las pruebas de acceso específicas
a los ciclos de grado medio y superior de las enseñanzas deportivas de régimen especial del curso 2024-2025

Fases del calendari ordinari /
Fases del calendario ordinario Cicle de grau mitjà: Cicle inicial /
Cicle de grau superior
Ciclo de grado medio: Ciclo inicial /
Ciclo de grado superior
Sol·licitud d’inscripció a la prova d’accés específica ordinària /
Solicitud de inscripción a la prueba de acceso específica ordinaria 10 al 20 de juny / junio
Publicació de les llistes provisionals d’admesos a la prova específica /
Publicación de los listados provisionales de admitidos a la prueba específica 21 de juny / junio
Reclamacions de les llistes provisionals /
Reclamaciones de los listados provisionales 25 al 27 de juny / junio
Llistes definitives de l’alumnat /
Listados definitivos del alumnado 28 de juny / junio
Realització de la prova específica ordinària /
Realización de la prueba específica ordinaria 1 al 4 de juliol / julio
Reclamacions de la prova específica /
Reclamaciones de la prueba específica 5 al 9 de juliol / julio
Publicació de les llistes definitives /
Publicación de los listados definitivos 10 de juliol / julio

linea
Mapa web