Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

ORDRE 14/2022, de 21 de desembre, de 2022, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es regula la inscripció, modificació i baixa en el Cens de l'Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus. [2022/12712]

(DOGV núm. 9508 de 10.01.2023) Ref. Base de dades 000223/2023

ORDRE 14/2022, de 21 de desembre, de 2022, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es regula la inscripció, modificació i baixa en el Cens de l'Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus. [2022/12712]
El 9 d’abril de 2022 va ser publicada en el Boletín Oficial del Estado la Llei 7/2022, de 8 d’abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular, entre les mesures fiscals de la qual es va crear l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus.
Constitueix el fet imposable de l’impost el lliurament de residus en abocadors autoritzats, la seua eliminació en instal·lacions d’incineració autoritzades, o l’eliminació o valorització energètica en instal·lacions de coincineració autoritzades, de titularitat pública o privada.
Per la seua part, són persones contribuents i substituts o substitutes d’aquestes les persones físiques o jurídiques i entitats a les quals fa referència l’apartat 4 de l’article 35 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària que, respectivament, fan el lliurament de residus o siguen gestores dels abocadors, o de les instal·lacions d’incineració, o de coincineració de residus quan siguen diferents de les qui fan el lliurament.
Les persones o entitats gestores dels abocadors, de les instal·lacions d’incineració o de coincineració de residus estaran obligades a inscriure’s, amb anterioritat a l’inici de la seua activitat, en el Registre territorial de l’Impost i a presentar trimestralment per via telemàtica una autoliquidació comprensiva de les quotes reportades en cada trimestre natural, i també a efectuar, simultàniament, el pagament del deute tributari, durant els trenta primers dies naturals del mes posterior a cada trimestre natural.
Malgrat el seu caràcter estatal, l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus s’ha configurat amb la finalitat que siga un tribut cedit. A aquest efecte, la Llei orgànica 9/2022, de 28 de juliol, per la qual s’estableixen normes que faciliten l’ús d’informació financera i d’un altre tipus per a la prevenció, detecció, investigació o enjudiciament d’infraccions penals, de modificació de la Llei orgànica 8/1980, de 22 de setembre, de finançament de les comunitats autònomes i altres disposicions connexes i de modificació de la Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal, ha modificat la Llei orgànica 8/1980, de 22 de setembre, de finançament de les comunitats autònomes, i la Llei 22/2009, de 18 de desembre, per la qual es regula el sistema de finançament de les comunitats autònomes de règim comú i ciutats amb estatut d’autonomia i es modifiquen determinades normes tributàries, per tal d’articular la cessió del rendiment i de la gestió de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus a les comunitats autònomes de règim comú.

Mentre no es produïsquen els acords en els marcs institucionals de cooperació en matèria de finançament autonòmic establits en el nostre ordenament i s’aprove la Llei de modificació de la Llei 23/2010, de 16 de juliol, del règim de cessió de tributs de l’Estat a la Comunitat Valenciana i de fixació de l’abast i condicions d’aquesta cessió, és aplicable la disposició transitòria huitena de la Llei 7/2022, que preveu que les comunitats autònomes, a més de percebre el seu rendiment, puguen gestionar la seua aplicació. Aquesta comunitat autònoma ha comunicat dins del termini i en la forma escaient la voluntat d’assumir la gestió completa de l’impost respecte dels fets imposables produïts en el seu territori.

Aquest fet comporta que corresponga als òrgans competents de la Generalitat l’aprovació de l’ordre reguladora de la creació i el procediment d’inscripció del cens de persones subjectes a aquest impost, que haurà de ser substancialment igual a l’establida per la persona titular del Ministeri d’Hisenda.
Constitueix l’objecte d’aquesta ordre desenvolupar la previsió anterior.
L’ordre es compon de nou articles, dues disposicions addicionals, una transitòria, una disposició derogatòria, tres disposicions finals i tres annexos.
En l’articulat, es declara l’objecte de l’ordre, que està constituït per l’aprovació del cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus i del procediment per a la inscripció, modificació de dades i baixa d’aquest. La sol·licitud l’hauran de fer les persones o entitats gestores dels abocadors, de les instal·lacions d’incineració o de les instal·lacions de coincineració de residus amb anterioritat a l’inici de la seua activitat. No obstant això, en el cas que en el moment d’aprovació d’aquesta ordre ja exerciren l’activitat determinant de la seua inclusió en el cens, la disposició transitòria única de l’ordre preveu que la sol·licitud d’inscripció s’haja de fer durant els trenta dies naturals següents a l’entrada en vigor d’aquesta ordre, de conformitat amb l’article 95.4 de la Llei 7/2022.

La norma preveu que els procediments d’inscripció, modificació de dades i baixa en el cens s’efectuen per via telemàtica a través de les utilitats posades a la seua disposició en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana. Les dades necessàries i claus s’especifiquen en els annexos I, II i III. Conformement a la normativa estatal, la inscripció suposarà l’assignació d’un codi d’identificació a les persones interessades.

Les disposicions addicionals inclouen una regla de no-despesa, perquè l’aplicació i desenvolupament d’aquesta es durà a terme amb els mitjans personals i materials de l’Agència Tributària Valenciana, així com una clàusula de protecció de les dades personals.
En la disposició final primera s’autoritza la persona titular de la Direcció General de l’Agència Tributària Valenciana per a dictar totes les resolucions i instruccions que considere necessàries per al desenvolupament, execució i aplicació d’aquesta ordre.
En la disposició final segona es modifica l’annex II de l’Ordre 15/2021, de 23 de novembre, de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, per la qual s’aprova el model d’autoliquidació de l’impost sobre habitatges buits i es regula el format, terminis i contingut de la relació de titulars d’immobles en el Registre d’Habitatges Desocupats, relatiu al contingut i especificacions de la relació anual de titulars i immobles inscrits en el Registre d’Habitatges Desocupats, amb la finalitat de simplificar-ne el disseny lògic en substituir com a unitat de mesura de la superfície construïda els centímetres quadrats pels metres quadrats, ja que aquesta és la mesura que s’utilitza usualment.
Aquesta norma s’adequa als principis de necessitat, eficàcia, proporcionalitat, seguretat jurídica, transparència i eficiència, als quals s’ha de subjectar l’exercici de la potestat reglamentària, de conformitat amb el que es disposa en l’article 129 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Pel seu caràcter de pressupost necessari per a l’aprovació del model d’autoliquidació de l’impost, i per contindre mecanismes d’informació necessaris perquè l’Administració tributària puga comprovar el compliment de les obligacions derivades de la normativa, és una norma que s’ajusta als principis d’eficàcia i necessitat. L’aprovació de l’ordre de manera prèvia a la finalització del primer període impositiu afavoreix la seguretat jurídica de les persones obligades a complir-la. Preveu, com a via per a efectuar la declaració, la transmissió telemàtica de fitxers constituïts pel nombre de camps imprescindibles per a una adequada gestió de l’impost. Aquesta solució s’entén com la més eficient i proporcionada, perquè permet a les persones destinatàries elaborar la declaració a partir dels seus propis registres i perquè aquestes, per la seua condició de gestores d’instal·lacions de residu, tenen capacitat per a comunicar-se amb l’Administració per mitjans telemàtics, de manera coherent amb el que es preveu en l’ordenament administratiu general. Finalment, en matèria de transparència s’han definit clarament els objectius d’aquesta norma i la seua justificació, i s’ha possibilitat la participació activa de les persones i associacions representatives d’interessos que s’hi puguen veure afectats.

D’acord amb el que s’ha exposat i, fent ús de les facultats que em confereix la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i el Decret 171/2020, de 30 d’octubre, del Consell, d’aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a proposta de la Direcció General de Tributs i Joc, i amb els tràmits previs establits en el Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell, així com l’informe de l’Advocacia General de la Generalitat, d’acord amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana,

ORDENE

Article 1. Objecte de l’ordre
Constitueix l’objecte d’aquesta ordre l’aprovació del cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus i del procediment per a la inscripció, modificació i baixa en aquest cens.

Article 2. Aprovació del cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus

S’aprova el cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus i el procediment per a la inscripció, modificació i baixa d’aquest, que s’efectuarà en un registre únic, dependent de l’Agència Tributària Valenciana.

Article 3. Persones obligades a sol·licitar la inscripció en el cens
Hauran de sol·licitar la inscripció en el cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus:
a) Les persones o entitats gestores d’abocadors autoritzats, de titularitat pública o privada, on s’efectue el lliurament de residus per a ser eliminats.
b) Les persones o entitats gestores d’instal·lacions d’incineració autoritzades, de titularitat pública o privada, on s’efectue el lliurament de residus per a ser eliminats o que se’n faça una valorització energètica.
c) Les persones o entitats gestores d’instal·lacions de coincineració autoritzades, de titularitat pública o privada, on s’efectue el lliurament de residus per a ser eliminats o que se’n faça una valorització energètica.

Article 4. Termini i procediment de sol·licitud
1. La sol·licitud d’inscripció en el cens s’haurà de fer amb caràcter previ a l’inici de l’activitat.
2. La presentació de la sol·licitud es farà de manera telemàtica, d’acord amb el que es preveu en l’Ordre de 21 de novembre de 2003, de la Conselleria d’Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual s’estableixen les condicions generals i el procediment per a la presentació telemàtica de declaracions i declaracions-liquidacions dels tributs la gestió dels quals correspon a la Generalitat.
3. La confecció i presentació del model s’efectuarà a través de les utilitats posades a la seua disposició en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana.
4. Es formularà una sol·licitud per clau d’activitat que es realitze i, si és el cas, establiments que la desenvolupen.
5. A més de consignar les dades les especificacions de les quals figuren en l’annex I d’aquesta ordre, a la sol·licitud s’haurà d’adjuntar la documentació següent:
a) Memòria descriptiva de l’activitat que s’ha de desenvolupar per la qual se sol·licita la inscripció, amb indicació de l’epígraf de l’impost sobre activitats econòmiques que, si és el seu, li correspon, així com la identificació i descripció de l’establiment on es desenvolupe l’activitat, amb indicació de la persona titular del terreny en què estiga enclavat.

b) La documentació prevista per la normativa específica del sector, quan resulte inherent a l’exercici de l’activitat per la qual es produeix la inscripció.
c) Quan tinguen la condició de substituts del contribuent, un certificat que acredite que els sistemes de pesatge es troben degudament homologats.

Article 5. Procediment d’inscripció
Rebuda la sol·licitud, i tramitat l’oportú expedient, l’Administració tributària acordarà, si escau, la inscripció en el cens de l’impost. La resolució d’inscripció serà notificada a la persona interessada en el termini de 6 mesos des de l’entrada en el registre competent de la sol·licitud, i s’entendrà estimada aquesta en cas de no rebre la corresponent notificació en aquest termini.

Article 6. Codi d’identificació del residu
1. El codi d’identificació del residu (CIR), és el codi configurat en la forma en què s’estableix en l’apartat 2 d’aquest article, que identifica les persones o entitats inscrites en el cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus.

2. El codi constarà de 13 caràcters, distribuïts de la manera següent:

a) Les lletres ES configuraran els dos primers caràcters.
b) Mentre la persona titular del ministeri competent no dispose la substitució d’aquests per altres caràcters, els caràcters tercer, quart i cinqué seran zeros.
c) Els caràcters sisé i seté es correspondran amb els dígits 4 i 6.

d) Els caràcters huité i nové identifiquen l’activitat que du a terme segons l’annex II d’aquesta ordre.
e) Els caràcters desé, onzé i dotzé expressaran el número seqüencial d’inscripció, dins de cada activitat, en el registre territorial de l’oficina gestora.
f) El caràcter tretzé serà una lletra de control.
3. Les persones que tinguen la condició de subjectes passius hauran d’obtindre tants CIR com claus d’activitat realitzen i, si és el cas, establiments desenvolupen la seua activitat.
4. A aquest efecte, s’aproven les claus d’activitat de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus previstes en l’apartat 3 d’aquest article, que figuren en l’annex II d’aquesta ordre.

Article 7. Modificació de dades censals
A través del mateix model de sol·licitud s’haurà de posar en coneixement de l’Administració les modificacions de les dades que figuren en el cens, i s’haurà d’adjuntar la documentació acreditativa d’aquestes.
L’Administració, en el termini de 6 mesos, dictarà resolució, que s’haurà de notificar a l’interessat, que podrà entendre estimada en cas del transcurs del termini sense rebre la notificació.

Article 8. Baixa del cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus
1. Les persones obligades a inscriure’s en el cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus hauran de sol·licitar la baixa d’aquest cens amb una antelació mínima de 3 mesos a la data en què deixen de concórrer en elles les circumstàncies que van determinar la inclusió en el cens, excepte si concorren circumstàncies excepcionals que impossibiliten el compliment d’aquest termini.
2. La sol·licitud s’efectuarà per mitjans electrònics a través del mateix model de sol·licitud a què fa referència l’article 4 d’aquesta ordre, i s’haurà d’adjuntar la documentació justificativa dels fets que motiven la instància.
3. L’Administració tributària haurà de notificar la resolució en un termini de 6 mesos des de la sol·licitud. La falta de resolució expressa en termini tindrà efectes estimatoris de les pretensions de la persona sol·licitant des del moment en què es complisca aquest termini.
4. En cas que la resolució expressa siga estimatòria, haurà de contindre la data des de la qual siga efectiva l’exclusió, segons els motius al·legats en la sol·licitud.
5. En cas que la resolució siga desestimatòria, s’haurà de dictar una proposta de resolució motivada amb referència succinta als fets i fonaments de dret que s’hagen tingut en compte en aquesta, perquè la persona sol·licitant al·legue el que convinga al seu dret.


Article 9. Inscripció o modificació de les dades censals d’ofici en el cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus
1. En el cas que, concorrent les circumstàncies determinants de la inclusió en el cens o la modificació de les dades registrades, no s’haja formulat en termini la sol·licitud d’inscripció o modificació a què fan referència els articles 4 i 7 d’aquesta ordre, l’Administració podrà iniciar d’ofici aquestes actuacions.
2. El procediment es podrà iniciar mitjançant requeriment perquè la persona obligada justifique la seua omissió o, quan l’Administració tributària tinga dades suficients per a formular-la, mitjançant una proposta de resolució motivada, perquè al·legue el que el que convinga al seu dret.
3. El procediment d’inscripció o modificació de les dades censals d’ofici acabarà per resolució en la qual s’acordarà la inscripció o bé la improcedència d’aquesta.
4. El termini per a dictar resolució serà de 6 mesos, transcorregut el qual es produirà la caducitat del procediment, d’acord amb el que s’estableix en l’article 104.4 de la Llei 58/2003, general tributària i en l’article 25.1 de la llei 39/2015, de procediment administratiu comú.



DISPOSICIONS ADDICIONALS

Primera. Regla de no despesa
L’aplicació i desenvolupament d’aquesta ordre no podrà tindre incidència en la dotació de despeses del pressupost de la Generalitat. L’execució es durà a terme amb els mitjans personals i materials de l’Agència Tributària Valenciana i no tindrà repercussió econòmica en l’estat de despeses de l’esmentat organisme autònom.

Segona. Tractament de dades personals
Les dades personals aportades per les persones obligades en el compliment dels seus drets i obligacions tributàries seran tractades amb la finalitat de l’aplicació del 6tema tributari i duaner. Aquest tractament s’ajustarà al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. En la seu electrònica de la Generalitat Valenciana es facilitarà la informació que exigeix l’article 13 del Reglament relativa als possibles tractaments i l’exercici dels drets sobre aquests.



DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA

Única
En cas que en el moment d’aprovació d’aquesta ordre les persones obligades a la inscripció en el cens ja exerciren l’activitat determinant de la seua inclusió en el cens, la sol·licitud d’inscripció s’haurà de fer durant els trenta dies naturals següents a l’entrada en vigor d’aquesta ordre.


DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Única
Queden derogades totes les disposicions d’igual o inferior rang que s’oposen al que s’estableix en aquesta ordre. En particular, queden derogades:
–l’Ordre 2/2013, de 29 de gener, de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, per la qual es modifica l’Ordre 12/2012, de 26 de desembre, de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, per la qual es regula el cens de titulars de l’explotació d’abocadors públics o privats de la Comunitat Valenciana i s’estableixen les declaracions d’alta, modificació i cessament de l’activitat d’abocadors per a la gestió de l’impost sobre eliminació de residus en abocadors.

– l’Ordre 12/2012, de 26 de desembre, de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, per la qual es regula el cens de titulars de l’explotació d’abocadors públics o privats de la Comunitat Valenciana i s’estableixen les declaracions d’alta, modificació i cessament de l’activitat d’explotació d’abocadors per a la gestió de l’impost sobre eliminació de residus en abocadors.




DISPOSICIONS FINALS

Primera. Habilitació
S’autoritza la persona titular de la Direcció General de l’Agència Tributària Valenciana per a dictar totes les resolucions i instruccions que considere necessàries per al desenvolupament, execució i aplicació d’aquesta ordre.

Segona. Modificació de l’annex II de l’Ordre 15/2021, de 23 de novembre, de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, per la qual s’aprova el model d’autoliquidació de l’impost sobre habitatges buits i es regula el format, terminis i contingut de la relació de titulars d’immobles en el Registre d’Habitatges Desocupats, relatiu al contingut i especificacions de la relació anual de titulars i immobles inscrits en el Registre d’Habitatges Desocupats
En la fila corresponent a superfície construïda, on diu «Ajustat a l’esquerra en cm²» ha de dir «Ajustat a l’esquerra en m²».

Tercera. Entrada en vigor
Aquesta ordre entrarà en vigor l’endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 21 de desembre de 2022

El conseller d’Hisenda i Model Econòmic,
ARCADI ESPAÑA GARCÍA



ANNEX I
Contingut de la sol·licitud d’inscripció, modificació o baixa en el cens de l’Impost sobre el Depòsit de Residus en Abocadors, la Incineració i la Coincineració de Residus

Serà preceptiva, si és el cas, la inclusió de les dades següents:
– Tipus de sol·licitud: es consignarà si es tracta d’una sol·licitud d’ALTA, MODIFICACIÓ o BAIXA
– Número d’identificació fiscal de la persona obligada: el camp NIF s’ha d’emplenar amb el número d’identificació fiscal de la persona o entitat gestora de l’abocador, instal·lació d’incineració o de coincineració autoritzades.
– Cognoms i nom o raó social de la persona obligada
– Domicili fiscal de la persona obligada
– Número d’identificació fiscal del o de la representant: el camp NIF s’ha d’emplenar amb el número d’identificació fiscal de la persona que posseïsca la representació de la persona obligada segons el Registre de Representants de l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica.

– Cognoms i nom o raó social del o de la representant
– Domicili fiscal del o de la representant
– Número d’identificació mediambiental (NIMA)
– CIR: Codi d’identificació de l’abocador, instal·lació d’incineració o coincineració, únicament en els supòsits de sol·licitud de modificació o baixa.
– Clau o claus d’activitat de la persona obligada: RV, RI o RC, d’acord amb la classificació que figura en l’annex II d’aquesta ordre.
– Adreça de l’establiment on s’exercisca l’activitat. Podran donar-se d’alta tants establiments com es dispose per al desenvolupament de l’activitat.
– Codi dels residus objecte de tractament en l’establiment: d’acord amb la taula de l’annex III d’aquesta ordre.
– Àrea de gestió, en el supòsit que s’incloguen en el tractament residus urbans.


ANNEX II
Claus d’activitat

D’acord amb el que es disposa en l’apartat 4 de l’article 6 d’aquesta ordre, els caràcters identificatius de l’activitat que desenvolupa la persona o entitat inscrita en el cens són els següents:
RV: abocador autoritzat, de titularitat pública o privada, que realitza operacions d’eliminació de residus.
RI: instal·lació d’incineració de residus autoritzada, de titularitat pública o privada, que realitza operacions d’eliminació o de valorització energètica.
RC: instal·lació de coincineració de residus autoritzada, de titularitat pública o privada, que realitza operacions d’eliminació o de valorització energètica.


ANNEX III
Codis de residus

ABOCADORS DE RESIDUS NO PERILLOSOS
TIPUS DE RESIDU CODI
Residus municipals RA
Rebutjos de residus municipals RB
Residus diferents dels anteriors eximits de tractament previ, amb caràcter general RC
Residus diferents dels anteriors eximits de tractament previ amb residu inert > 75 %, per la part del residu inert RD
Residus diferents dels anteriors eximits de tractament previ amb residu inert > 75 %, per la resta RE
Un altre tipus de residus, amb caràcter general RF
Un altre tipus de residus amb residu inert > 75 %, per la part del residu inert RG
Un altre tipus de residus amb residu inert > 75 %, per la resta RH
ABOCADORS DE RESIDUS PERILLOSOS
TIPUS DE RESIDU CODI
Residus eximits de tractament previ RI
Un altre tipus de residus RJ
ABOCADORS DE RESIDUS INERTS
TIPUS DE RESIDU CODI
Residus eximits de tractament previ RK
Un altre tipus de residus RL
INSTAL·LACIONS D’INCINERACIÓ DE RESIDUS MUNICIPALS QUE REALITZEN OPERACIONS D’ELIMINACIÓ CODIFICADES COM A D10
TIPUS DE RESIDU CODI
Residus municipals RM
Rebutjos de residus municipals RN
Residus diferents dels anteriors RO
INSTAL·LACIONS D’INCINERACIÓ DE RESIDUS MUNICIPALS QUE REALITZEN OPERACIONS D’ELIMINACIÓ CODIFICADES COM A R01
TIPUS DE RESIDU CODI
Residus municipals RP
Rebutjos de residus municipals RQ
Residus diferents dels anteriors RR
INSTAL·LACIONS D’INCINERACIÓ DIFERENTS DE LES ANTERIORS
TIPUS DE RESIDU CODI
Residus municipals RS
Rebutjos de residus municipals RT
Residus diferents dels anteriors no sotmesos a operacions de tractament R02, R03,R04,R05,R06,R07, R08, R09, R12, D08, D09,D13 o D14 RU
Resta de residus RV
INSTAL·LACIONS DE COINCINERACIÓ
TIPUS DE RESIDU CODI
De residus RW




linea
Mapa web