Ficha disposicion

Ficha disposicion





Circuit del Motor i Promoció Esportiva, SA. Bases de la convocatòria que té per objecte la constitució d'una borsa de treball urgent per a cobrir de manera interina la vacant del lloc de Director de Gestió i RH.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9501 de 30.12.2022
Número identificador:  2022/12825
Referència Base de Dades:  012158/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Circuit del Motor i Promoció Esportiva, SA
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



Bases de la convocatòria que té per objecte la constitució d'una borsa de treball urgent per a cobrir de manera interina la vacant del lloc de Director de Gestió i RH. [2022/12825]

Base primera. Objecte

la present convocatòria té com a objecte la constitució d'una «borsa de treball urgent» per a cobrir de forma interina la vacant del lloc de DIRECTOR/A DE GESTIÓ I RECURSOS HUMANS prevista en la Relació de Llocs de Treball, d'acord amb el que disposa l'article II.10.2.3 del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la GV.



Base segona. Normativa aplicable

la present convocatòria es regirà preferentment pel contingut de les presents Bases i, en el no previst en les mateixes, serà aplicable la RESOLUCIÓ de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació públic i les seues convocatòries, a les bosses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, en el sector públic instrumental de la Generalitat.

De la mateixa manera es tindran en compte sempre els principis d'accés a l'ocupació pública previstos en la Constitució Espanyola, en l'article 55 del TREBEP (RDL 5/2015), i en l'article 60 de la Llei 4/2021 de la Funció Pública Valenciana.

Aquesta borsa de treball estarà supervisada quant a la seua constitució i funcionament per la Comissió de Seguiment de bosses d'ocupació temporal que es constituïsca en l'Entitat.

Es donarà publicitat a les presents bases a través del DOGV, i de la pàgina web de l'ens www.circuitricardotormo.com (de conformitat amb l'apartat II.10.3.1 del IV Acord de la Comissió de Diàleg Social)



Base tercera. Requisits d'accés

Per a ser admés en el procés de selecció serà necessari reunir els requisits següents:

– Nacionalitat: Tindre la nacionalitat espanyola o ser nacionals dels estats membres de la Unió Europea; o ser cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separados/separadas de dret; o ser descendent i descendent del seu cònjuge sempre que no estiguen separados/separadas de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors de l'edat dependents; o ser persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals s'aplique la lliure circulació de treballadors. Els estrangers amb residència legal a Espanya podran accedir a les administracions públiques, com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols.



– Edat: tindre 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir-se per llei.

– Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

– No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.

– Titulació: Títol universitari oficial de Grau en Ciències Econòmiques, Empresarials, ADE o titulació equivalent.

– Els requisits establits anteriorment hauran de ser reunits pels aspirants el dia en què finalitze el termini per a la presentació d'instàncies de la corresponent convocatòria.



Base quarta. Sol·licitud de participació en el concurs: forma i terminis

Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica (mitjans electrònics), a través d'adreça web www.circuitricardotormo.com, en el termini de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Junt amb la presentació de la instància de participació, s'haurà d'adjuntar:

– Títols i certificats exigits en l'apartat corresponent per a poder ser aspirant en el present procés selectiu (titulació acadèmica) junt amb una declaració responsable establint que els documents que es presenten són un fidel reflectisc de l'original i que es faculta a l'entitat per a poder requerir la documentació que no estiga clara o siga necessària és prou.



– Un Currículum Vitae actualitzat.

– Els mèrits a valorar en fase del concurs de mèrits, havent d'omplir el formulari d'autobaremació.

– DNI, anvers i revers.

Per a ser admeses i, si és el cas, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants presentaran, a més de la documentació requerida, una declaració responsable en què manifesten que reunixen tots i cada un dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, havent d'acreditar-los posteriorment, en el cas que foren seleccionades



La resta d'anuncis es publicaran en l'adreça web

www.circuitricardotormo.com publicada a aquest efecte en el DOGV.



Base quinta. Admissió dels aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'òrgan competent (la Presidència del Consell d'Administració facultada en la reunió del Consell de data 28.09.2022) publicarà en l'adreça web del Circuit en el termini màxim d'un mes, la relació provisional de persones admeses i excloses, indicant en aquest últim cas la causa d'exclusió i concedint un termini de deu dies hàbils comptats a partir del següent a la seua publicació perquè es puguen esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient.



Conclòs el termini d'al·legacions i esmenes i resoltes les mateixes, l'òrgan competent elevarà a definitiva la relació de persones admeses i excloses mitjançant una resolució que es publicarà en l'adreça web del Circuit. La dita publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.



Base sexta. Òrgan tècnic de selecció

L'Òrgan Tècnic de Selecció es constituirà per Resolució de la Subsecretaria de la Conselleria a què està adscrita el Circuit. L'Òrgan Tècnic de Selecció serà col·legiat i la seua composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home.

El personal d'elecció o de designació política, els funcionaris interins, el personal laboral temporal i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció.

La pertinença a l'Òrgan Tècnic de Selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.

La composició de l'Òrgan Tècnic de Selecció serà la següent:

– President: Personal funcionari de carrera o personal laboral fix pertanyent al Grup A, Subgrup A1 que preste els seus serveis en qualsevol Administració Pública, o Entitat del Sector Públic Instrumental de la GVA.

– Secretari: Personal laboral fix de l'entitat convocant pertanyent al Grup A, Subgrup A1 que preste els seus serveis en qualsevol Administració Pública, o Entitat del Sector Públic Instrumental de la GVA.

– Vocals: Tres funcionaris de carrera o personal laboral fix pertanyents al Grup A, Subgrups A1 que presten servei en qualsevol Administració Pública, o Entitat del Sector Públic Instrumental de la GVA.

Tots els membres de l'OTS, excepte qui exercisca la secretària, hauran de ser aliens a l'Entitat convocant. L'Òrgan Tècnic de Selecció no podrà constituir-se ni actuar, sense l'assistència de la mitat mes un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i estarà facultat per a resoldre qualsevol dubte o incidència que poguera sorgir durant la celebració de l'oposició, i per a prendre acords i dictar quantes normes seguixen necessàries per al bàs ordre i resultat dels mateixes.



L'abstenció i recusació dels membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

Els membres suplents de l'Òrgan Tècnic de Selecció seran anomenats seguint els mateixos criteris de designació que els membres titulars del mateix.

En el supòsit de qualsevol dubte interpretatiu sobre el contingut i abast de les presents Bases, l'Òrgan Tècnic de Selecció serà el legitimat per a interpretar-les.



Base setena. Procediment de selecció: baremació de mèrits

A) Fase de baremació de mèrits

El barem de mèrits queda configurat de la següent manera:

A) Mèrits formatius (60 %) fins a un màxim de 15 punts

1. Formació acadèmica complementària

– Màster Oficial o Postgrau Universitari el contingut acadèmic del qual estiga relacionat amb el lloc de treball a desenvolupar: 3 punts per Màster o Postgrau Universitari amb un màxim de 6 punts.

L'òrgan tècnic de selecció es reserva el dret d'excloure aquells Màster o Postgraus que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

– Cursos, jornades, seminaris, congressos relacionats amb el treball a desenvolupar, que hagen sigut organitzats per l'Administració Pública, universitats (públiques i privades) o col·legis professionals, o aquells que compten amb una homologació pública, exceptuant els cursos de preparació per a l'obtenció de les certificacions indicades en el punt anterior i amb un màxim de 5 punts:

– 200 hores o més: 2 punts

– 100 hores o més: 1,5 punts

– 41 hores o més: 0,5 punts

– 15 hores o més: 0,25 punts

L'acreditació d'aquests cursos es realitzarà mitjançant la presentació de còpia del corresponent títol o diploma, o certificat de l'organisme competent, en el qual consten les hores de duració del curs i centre que el va impartir, i que seran aportats al costat de la sol·licitud.

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

En aquest apartat no es puntuaran els cursos d'idiomes.

– Idiomes

1. Coneixements del valencià

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 2 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de València, la Comissió lnteruniversitaria d'Estandardització de Coneixements de Valencià (CIEAC.OVA) o l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI), conformement a la següent escala:

1. Coneixement Oral (A2): 0,25 punts

2. Coneixement Elemental (B1): 0,50 punts

3. Coneixement Usuari Avançat (B2): 1 punts

4. Grau Mitjà (C1): 1,5 punts

5. Grau Superior (C2): 2,00 punts

Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca.

2. Llengües oficials comunitàries UE més llengua anglesa

Es valorarà fins a un màxim de 2 punts el coneixement de llengües comunitàries oficials europees més la llengua anglesa. El coneixement de l'idioma es valorarà conforme als nivells certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat):

Puntuació

1. A1: 0,25 punts

2. A2: 0,50 punts

3. B1: 1 punt

4. B2: 1,50 punts

5. C1 o superior: 2 punts

La valoració del coneixement de l'idioma s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut, fins a un màxim d'1 punts si s'acrediten diverses llengües.

B) Mèrits per experiència (40 %), fins a un màxim de 10 punts.

S'atorgaran 0,20 punts per cada mes de serveis prestats, com a funcionari o personal laboral, en llocs de direcció de gestió i/o recursos humans (o assimilables) en l'àmbit del sector públic (concebut en sentit ampli), això és, Administració Pública, Sector Públic Instrumental, Universitats, etc. 0,20 punts.

Si l'experiència acreditada és en el sector privat haurà d'aportar-se el contracte o contractes de treball que verifiquen la categoria professional, així com un certificat de vida laboral.

L'experiència en el sector públic haurà d'acreditar-se mitjançant la corresponent certificació de l'òrgan competent per a emetre-la.



Base octava. Sistema de determinació de les persones aprovades, qualificació i resolució d'empats

La qualificació definitiva estarà determinada per la suma de la baremació de mèrits, que com a màxim serà, de 25 punts.

L'ordre de prelació dels aspirants en la llista definitiva d'aprovats s'establirà de major a menor puntuació, sent el primer en l'ordre qui tinga dret a ocupar de manera temporal/interina el lloc corresponent. I així successivament.

En cas d'empat aquest es dirimirà atenent, en primer lloc, a la suma de la nota obtinguda en el mèrit experiència; i si persisteix s'acudirà a la puntuació relativa a la formació acadèmica complementària. En cas d'empat total, es realitzarà un sorteig.



Base novena. Constitució borsa de treball

Els aspirants que siguen anomenats per al seu nomenament en règim d'interinitat o per causes de major volum de treball i per a ser efectiu els aspirants seleccionats hauran d'aportar prèviament la següent documentació:

a) Declaració jurada de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari en qualsevol administració o ocupació pública, així com no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de funcions públiques.

La crida dels aspirants que formen la borsa de treball es farà seguint l'ordre de prelació establit en aquesta, realitzant-se telefònicament o a través de qualsevol mitjà que permeta acreditar el mateix. A tal fi els integrants de la bossa indicaran fins a dos números de telèfon que seran contactats en cada ocasió, així com una adreça de correu electrònic.



L'inscrit en la bossa disposarà, des que és avisat, de 24 hores per a presentar-se davant els serveis de personal amb la documentació que se li haja indicat.

Una vegada finalitzat cada contracte, l'aspirant retornarà a la borsa de treball ocupant la posició d'origen, segons la seua qualificació definitiva.

El funcionament de la bossa, en el no establit en les presents Bases, s'ajustarà al determinat en la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, en el sector públic instrumental de la Generalitat. [2022/3612].





Base dècima

Les presents i els actes derivats del seu funcionament podran ser impugnades davant l'Ordre Social de la Jurisdicció en els termes previstos en la Llei 36/2001 de la Jurisdicció Social.



Cheste, 26 de desembre de 2022.– La Presidenta del Consell d'administració de CMPD, SA: Raquel Tamarit.

Mapa web