Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2022, del gerent d'Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació, SAU, per la qual es convoca el procés d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits per a cobrir les places previstes en la Resolució de 27 de maig de 2022, del gerent de l'entitat, per la qual es dona publicitat a l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9501 de 30.12.2022
Número identificador:  2022/12501
Referència Base de Dades:  012157/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2022, del gerent d'Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació, SAU, per la qual es convoca el procés d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits per a cobrir les places previstes en la Resolució de 27 de maig de 2022, del gerent de l'entitat, per la qual es dona publicitat a l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal. [2022/12501]



Mitjançant Resolució de 27 de maig de 2022, del gerent d'Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació SAU (d'ara en avant, ISTEC), es va publicar l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal, en execució de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

Els terminis per a la publicació de les convocatòries i la resolució dels corresponents processos selectius seran els establits en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública. En concret, les convocatòries han de publicar-se abans del 31 de desembre de 2022 i la data límit de finalització de tots els processos d'estabilització han de tindre lloc abans del 31 de desembre de 2024.

Per tot el que s'ha exposat, es duu a terme l'anunci següent, que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), segons el que es preveu en la instrucció segona de la Resolució de 14 d'abril de 2016, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, pel qual s'aproven les instruccions sobre mesures de control i publicitat activa en el sector públic instrumental de la Generalitat:



Primer. Objecte.

Convocar el procés selectiu per a cobrir pel sistema de concurs de mèrits les 5 places indicades en la Resolució de 27 de maig de 2022, del gerent d'ISTEC, per la qual es dona publicitat a l'oferta d'ocupació pública per a l'estabilització d'ocupació temporal, que compleix les previsions de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, corresponent a les places que a continuació es ressenyen:



Número Denominació Sistema de selecció

6069 Tècnic/a electrònic Concurs

6070 Auxiliar explotació Concurs

6071 Tècnic/a electrònic Concurs

6074 Tècnic/a electrònic Concurs

6075 Auxiliar explotació Concurs





Segon. Normes de la convocatòria.

La present convocatòria es regirà preferentment pel contingut de les bases indicades en la present resolució i, en el no previst en aquestes, serà aplicable la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, en el sector públic instrumental de la Generalitat.



Tercer. Sol·licitud de participació en el concurs: forma i terminis

Les instàncies es presentaran per via telemàtica, a través de l'adreça web ope-est.istecdigital.es, dins del termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'obertura del termini de presentació de sol·licituds en el DOGV, havent de finalitzar els processos de selecció de totes les places oferides abans del 31 de desembre de 2024.



Juntament amb la presentació de la instància de participació, s'haurà d'adjuntar:

– Fotocòpia compulsada dels títols i certificats exigits en l'apartat corresponent per a poder ser aspirant en el present procés selectiu (titulació acadèmica)

– Un curriculum vitae actualitzat.

– Els mèrits a valorar en fase del concurs de mèrits.

– Fotocòpia del DNI, anvers i revers.

Per a ser admeses i, si escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants presentaran, a més de la documentació requerida, una declaració responsable en la qual manifesten que tenen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds i els haurà d'acreditar posteriorment, en el cas que foren seleccionades.



Els restants anuncis es publicaran en l'adreça web ope-est.istecdigital.es.



Quart. Admissió d'aspirants

Expirat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà en l'adreça web ope-est.istecdigital.es, en el termini màxim d'un mes, i es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, la qual s'adoptarà en atenció al que ha sigut declarat per aquelles.

Aquesta publicació establirà un termini de 5 dies hàbils per a l'esmena de defectes per les persones aspirants excloses. Així mateix, en aquest termini les persones interessades podran presentar qualsevol reclamació pertinent.

Seran corregibles els errors de fet, assenyalats en l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, com són les dades personals de la persona interessada, lloc assenyalat a l'efecte de notificacions, data, signatura o òrgan al qual es dirigeix.

No serà corregible, per afectar el contingut essencial de la mateixa sol·licitud del sistema selectiu, el termini de caducitat o la manca d'actuacions essencials:

• Presentar la sol·licitud de manera extemporània, ja siga abans o després del termini corresponent.

Si no es produïra reclamació, suggeriment o petició de cap esmena, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament.



En un altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, la Presidència convocant elevarà a definitives les llistes de persones admeses i excloses mitjançant resolució que es publicarà en l'adreça web ope-est.istecdigital.es.



Cinqué. Òrgan tècnic de selecció

L'òrgan tècnic de selecció estarà format per quatre persones de les quals únicament una podrà pertànyer a ISTEC i, en aqueix cas, exercirà les funcions de secretària o secretari.

L'òrgan tècnic de selecció es constituirà per resolució de la Sotssecretaria de la Conselleria a la qual està adscrita ISTEC. L'òrgan tècnic de selecció serà col·legiat i la seua composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat, professionalitat i especialització dels seus membres i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home.

El personal d'elecció o de designació política, el personal funcionari interí, el personal laboral temporal i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció.

La pertinença a l'òrgan tècnic de selecció serà sempre a títol individual, i no pot exercir-se aquesta en representació o per compte de ningú.



La composició de l'òrgan tècnic de selecció s'ajustarà al que es disposa en el VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat i s'estructurarà de la següent forma:



Presidència: Personal funcionari de carrera, pertanyent al grup A, subgrups A1 que preste els seus serveis en qualsevol administració pública.

Secretaria: Personal funcionari de carrera, pertanyent al grup A, subgrups A1 que preste els seus serveis en qualsevol administració pública.

Vocalia: Dos persones funcionàries de carrera pertanyents al grup A, subgrups A1 que presten servei en qualsevol Administració pública que exercisquen llocs de treball que requerisquen especialització en matèria de Tecnologies de la Informació i Comunicacions.

L'òrgan tècnic de selecció no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i estarà facultat per a resoldre qualsevol dubte o incidència que poguera sorgir durant la celebració de l'oposició, i per a prendre acords i dictar totes les normes que siguen necessàries per al bon ordre i resultat d'aquestes.

L'abstenció i recusació dels membres de l'òrgan tècnic de selecció serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Cada suplent de l'òrgan tècnic de selecció serà nomenat seguint els mateixos criteris de designació que les persones titulars d'aquest.



Es garanteix, en tot cas, que l'òrgan tècnic de selecció estaran conformats amb respecte al principi d'especialitat, i podran disposar, si s'estima convenient, de la participació d'assessors o assessores especialistes.

En el supòsit de qualsevol dubte interpretatiu sobre el contingut i abast de les presents bases, l'òrgan tècnic de selecció serà el legitimat per a interpretar-les.



Sisé. Bases de las convocatòries

1. Requisits d'accés

Per a l'admissió en el procés de selecció es detallen els requisits d'accés per a cadascuna de les categories oferides:

Requisits d'accés per a llocs amb denominació tècnic o tècnica electrònica:

– Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o ser nacionals dels estats membres de la Unió Europea; o ser cònjuge de les persones espanyoles i de les nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separades de dret; o ser descendent i descendent del seu cònjuge sempre que no estiguen separats o separades de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors de l'edat dependents; o ser persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors. Les persones estrangeres amb residència legal a Espanya podran accedir a les administracions públiques, com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols.

– Edat: tindre 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.

– Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.



– No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.

– Titulació: S'haurà d'estar en possessió d'almenys un dels següents títols:

• Enginyeria Tècnica Industrial Electrònica.

• Enginyeria Electrònica

• Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat sistemes electrònics

• FPII branca Electricitat i Electrònica (Especialitats: Electrònica Industrial/ Electrònica de Sistemes/ Electrònica de Control i de Manteniment Industrial/ Electrònica de Comunicacions/Equips d'Informàtica/ Òptica Electrònica).

• FP II branca Imatge i So (Especialitats: Manteniment de Mitjans de Radiotelevisió/ Manteniment de Mitjans Audiovisuals).

• Mòdul III branca Electricitat i Electrònica (Especialitats: Sistemes Automàtics i Programables/ Equips Informàtics).

• Mòdul III branca Imatge i So (Especialitat: Manteniment i Operació Tècnica d'Equips de Ràdio-Televisió).

• Tècnic Superior branca Electricitat i Electrònica (Especialitats: Desenvolupament de Productes Electrònics, Sistemes de Telecomunicacions i Informàtics).

Requisits d'accés per a llocs amb denominació auxiliar d'explotació:

– Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o ser nacionals dels estats membres de la Unió Europea; o ser cònjuge de les persones espanyoles i de les nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separades de dret; o ser descendent i descendent del seu cònjuge sempre que no estiguen separats o separades de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors de l'edat dependents; o ser persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors. Les persones estrangeres amb residència legal a Espanya podran accedir a les administracions públiques, com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols.

– Edat: tindre 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat de jubilació forçosa o d'aquella una altra que puga establir-se per llei.

– Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.



– No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.

– Estar en possessió de permís de conduir tipus B o C

– Titulació: S'haurà d'estar en possessió d'almenys un dels següents títols:

• FPI branca Electricitat i Electrònica (Especialitats: Electrònica/Ràdio/Electricitat).

• Mòdul II Instal·lador-Mantenidor Elèctric.

• Tècnic branca Electricitat i Electrònica (Especialitats: Equips electrònics de Consum/ Equips i Instal·lacions Electrotècniques).

• FPI branca Imatge i So (Especialitat Imatge i So).

• Tècnic branca Comunicació, Imatge i So (Especialitat Laboratori d'Imatge).

Els requisits establits anteriorment hauran de ser reunits per les i els aspirants el dia en què finalitze el termini per a la presentació d'instàncies de la corresponent convocatòria.



2. Procediment de selecció

La selecció de candidats es realitzarà per concurs. La puntuació d'aquesta fase suposarà el 100 % de la puntuació final.

Només podran participar en la fase de baremació de mèrits les persones admeses que complisquen tots i cadascun dels requisits d'accés. La puntuació de la fase de mèrits serà de 100 punts.

Per a les places de perfil tècnic o tècnica electrònica, la puntuació es distribuirà de la següent forma:

1. Experiència professional: Màxim de 60 punts

Es valorarà el temps treballat amb la categoria professional i funcions idèntiques a les exercides en el lloc al qual s'opta a raó de 0,32 punts per mes treballat en l'empresa convocant, a raó de 0,10 punts per mes treballat en entitats del sector públic i a raó de 0,08 punts per mes treballat en entitats del sector privat, amb un màxim de 60 punts. Temps màxim fins a 15 anys i 8 mesos.

Per a accedir a la puntuació haurà de presentar-se, si es tracta d'un treball en una entitat pública, el certificat emés per l'òrgan administratiu o gestor corresponent.

En relació amb el treball en el sector privat haurà d'aportar-se el certificat de vida laboral, el contracte de treball i una declaració responsable on es desenvolupen els serveis, en el qual haurà de constar de manera fefaent la denominació i classificació del lloc ocupat, el temps de prestació dels serveis, així com les funcions desenvolupades.



2. Formació: Màxim de 40 punts

a) Formació reglada, amb un màxim de 5

Es valoraran la formació acadèmica superior a l'exigida com a requisit que estiga relacionada amb les funcions dels llocs que es convoquen amb un màxim de 5.

– Títol universitari de Grau, Llicenciatura, Enginyeria o Arquitectura: 2 punts.

– Màster o Postgrau Universitari: 3 punts.

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

b) Cursos en organismes oficials, amb un màxim de 10

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions dels llocs que es convoquen amb un màxim de 10.

– <20 hores: 1 punt/curs

– 21-40 hores: 2 punts/curs

– 41-100 hores: 3 punts/curs

– 101-200 hores: 4 punts/curs

– >200 hores: 5 punts/curs

L'acreditació d'aquests cursos es realitzarà mitjançant la presentació de còpia del corresponent títol o diploma, o certificat de l'organisme competent, en el qual consten les hores de duració del curs i centre que el va impartir, i que seran aportats juntament amb la sol·licitud.

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

c) Cursos en organismes no oficials, amb un màxim de 18

Es valoraran els cursos de perfeccionament i certificats dels fabricants d'equips broadcast/elèctrics relacionats amb els llocs de treball que es convoquen sense mínim d'hores, amb un màxim de 18.

– Curs de perfeccionament: 3 punts/curs

– Certificat fabricador: 3 punts/curs

L'acreditació d'aquests cursos es realitzarà mitjançant la presentació de còpia del corresponent títol o diploma, o certificat de l'organisme competent, en el qual consten les hores de duració del curs i centre que el va impartir, i que seran aportats al costat de la sol·licitud.

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

d) Coneixements del valencià, amb un màxim de 3

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 3 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, la Comissió interuniversitària d'Estandardització de Coneixements del Valencià (CIEACOVA) o l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI), conformement a la següent escala:

– Coneixement Oral (A2): 0,50 punts

– Coneixement Elemental (B1): 1,00 punts

– Coneixement Usuari Avançat (B2): 1,50 punts

– Grau Mitjà (C1): 2,00 punts

– Grau Superior (C2): 3,00 punts

Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca.

e) Llengües oficials comunitàries UE, amb un màxim d'1 punt

Es valorarà fins a un màxim d'1 punt el coneixement de llengües comunitàries oficials europees. El coneixement de l'idioma es valorarà conforme als nivells certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), segons la següent escala:

– A1: 0,10 punts

– A2: 0,15 punts

– B1: 0,25 punts

– B2: 0,50 punts

– C1 o superior: 1 punt

La valoració del coneixement de l'idioma s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut, fins a un màxim d'1 punt si s'acrediten diverses llengües.

f) Superació procés selectiu, amb un màxim de 3 punts

Es valorarà fins a un màxim de 3 punts la superació d'algun exercici en processos selectius derivats de l'Oferta pública d'ocupació en la mateixa categoria.

Per a les places de perfil auxiliar explotació, la puntuació es distribuirà de la següent forma:

1. Experiència professional: Màxim de 60 punts

Es valorarà el temps treballat amb la categoria professional i funcions idèntiques a les exercides en el lloc al qual s'opta a raó de 0,32 punts per mes treballat en l'empresa convocant, a raó de 0,10 punts per mes treballat en entitats del sector públic i a raó de 0,08 punts per mes treballat en entitats del sector privat, amb un màxim de 60 punts. Temps màxim fins a 15 anys i 8 mesos.

Per a accedir a la puntuació haurà de presentar-se, si es tracta d'un treball en una entitat pública, el certificat emés per l'òrgan administratiu o gestor corresponent.

En relació amb el treball en el sector privat haurà d'aportar-se el certificat de vida laboral, el contracte de treball i una declaració responsable on es desenvolupen els serveis, en el qual haurà de constar de manera fefaent la denominació i classificació del lloc ocupat, el temps de prestació dels serveis, així com les funcions desenvolupades.



2. Formació: Màxim de 40 punts

a) Formació reglada, amb un màxim de 5

Es valoraran la formació acadèmica superior a l'exigida com a requisit que estiga relacionada amb les funcions dels llocs que es convoquen amb un màxim de 5.

– Grau mitjà: 2 punts.

– Formació professional F.P. II: 2,5 punts

– Grau superior: 3 punts

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

b) Cursos en organismes oficials, amb un màxim de 10

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions dels llocs que es convoquen amb un màxim de 10.

– <20 hores: 1 punt/curs

– 21-40 hores: 2 punts/curs

– 41-100 hores: 3 punts/curs

– 101-200 hores: 4 punts/curs

– >200 hores: 5 punts/curs

L'acreditació d'aquests cursos es realitzarà mitjançant la presentació de còpia del corresponent títol o diploma, o certificat de l'organisme competent, en el qual consten les hores de duració del curs i centre que el va impartir, i que seran aportats juntament amb la sol·licitud.

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

c) Cursos en organismes no oficials, amb un màxim de 18

Es valoraran els cursos de perfeccionament i certificats dels fabricants d'equips broadcast/elèctrics relacionats amb els llocs de treball que es convoquen sense mínim d'hores, amb un màxim de 18.

– Curs de perfeccionament: 3 punts/curs.

– Certificat fabricador: 3 punts/curse.

L'acreditació d'aquests cursos es realitzarà mitjançant la presentació de còpia del corresponent títol o diploma, o certificat de l'organisme competent, en el qual consten les hores de duració del curs i centre que el va impartir, i que seran aportats al costat de la sol·licitud.

L'òrgan tècnic de gestió es reserva el dret d'excloure aquells cursos que no considere de la suficient idoneïtat i vinculació amb les funcions a desenvolupar.

d) Coneixements del valencià, amb un màxim de 3

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 3 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, la Comissió interuniversitària d'Estandardització de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) o l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI), conformement a la següent escala:

– Coneixement Oral (A2): 0,50 punts

– Coneixement Elemental (B1): 1,00 punts

– Coneixement Usuari Avançat (B2): 1,50 punts

– Grau Mitjà (C1): 2,00 punts

– Grau Superior (C2): 3,00 punts

Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca.

e) Llengües oficials comunitàries UE, amb un màxim d'1 punt

Es valorarà fins a un màxim d'1 punt el coneixement de llengües comunitàries oficials europees. El coneixement de l'idioma es valorarà conforme als nivells certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), segons la següent escala:

– A1: 0,10 punts

– A2: 0,15 punts

– B1: 0,25 punts

– B2: 0,50 punts

– C1 o superior: 1 punt

La valoració del coneixement de l'idioma s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut, fins a un màxim d'1 punt si s'acrediten diverses llengües.

f) Superació procés selectiu, amb un màxim de 3 punts

Es valorarà fins a un màxim de 3 punts la superació d'algun exercici en processos selectius derivats de l'Oferta pública d'ocupació en la mateixa categoria.

Aquests mèrits es comptabilitzaran fins al moment en el qual comence efectivament el procés de concurs.



Burjassot, 21 de desembre de 2022.– El gerent d'ISTEC: Juan Alegre Sanahuja.

Mapa web