Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Rafelbunyol. Anunci de l'aprovació de les bases específiques del procés selectiu per a la cobertura en propietat d'una plaça d'Arquitecte, una plaça d'Arquitecte Tècnic i una plaça d'Enginyer Industrial, emmarcats en els processos d'estabilització d'ocupació temporal per concurs oposició.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9500 de 29.12.2022
Número identificador:  2022/12874
Referència Base de Dades:  012117/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions
      Descriptors toponímics: Rafelbunyol



Anunci de l'aprovació de les bases específiques del procés selectiu per a la cobertura en propietat d'una plaça d'Arquitecte, una plaça d'Arquitecte Tècnic i una plaça d'Enginyer Industrial, emmarcats en els processos d'estabilització d'ocupació temporal per concurs oposició. [2022/12874]

Mitjançant Resolució d'Alcaldia de 26 de desembre de 2022 s'han aprovat les bases que han de regir la convocatòria per a la cobertura definitiva i en propietat d'una plaça d'Arquitecte, una plaça d'Arquitecte Tècnic i una plaça d'Enginyer Industrial en el marc del procés d'estabilització d'ocupació temporal conforme a la Llei 20/2021.





Bases específiques que regiran les convocatòries per a proveir en propietat una plaça d'arquitecte, una plaça d'Arquitecte tècnic i una plaça d'Enginyer Industrial en la Plantilla de Personal de l'Ajuntament de Rafelbunyol, per execució de l'Oferta d'Ocupació Pública d'Estabilització de l'exercici 2021, totes elles mitjançant processos de Concurs oposició, en aplicació de la Llei 20/2021.



BASE 1. Objecte de la convocatòria.

L'objecte de la present convocatòria és la selecció i provisió en propietat com a funcionari/a de carrera de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Rafelbunyol, corresponent a l'Oferta d'Ocupació Pública de 2021, publicada en el BOP Núm. 102 de 30.05.2022, de les següents places:

1. Arquitecte/a

· Nombre de places: 1

· Naturalesa: funcionarial

· Escala: administració especial; subescala: tècnic superior

· Grup: A; subgrup: A1

· Procés selectiu: concurs oposició

2. Arquitecte/a Tècnic

· Nombre de places: 1

· Naturalesa: funcionarial

· Escala: administració especial; subescala: tècnic

· Grup: A; subgrup: A2

· Procés selectiu: concurs oposició

3. Enginyer Industrial

· Nombre de places: 1

· Naturalesa: funcionarial

· Escala: administració especial; subescala: tècnica

· Grup: A; subgrup: A2

· Procés selectiu: concurs oposició

· Jornada a temps parcial (50 %)

Segons el que preveu la Disposició Addicional Quarta de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, aquesta convocatòria es durà a terme amb reducció dels terminis establits per a l'accés a la Funció Pública per tractar-se de Processos d'Estabilització de l'Ocupació Temporal del personal funcionari i laboral.

La present convocatòria podrà crear borsa de treball de personal funcionari interí, segons corresponga, amb aquelles persones aspirants que superen la fase d'oposició d'aquestes convocatòries.



BASE 2. Normativa aplicable.

· Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a lloa reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

· Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, Text Refós del EBEP.

· La 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

· Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.

· La Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.

· Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, Text Refós de les Disposicions Legals vigents en matèria de Règim Local.

· Reglament General d'Ingrés de Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Estat, aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març.

· Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú.



· Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.



· Altres disposicions que li siguen aplicable.



BASE 3. Requisits dels aspirants.

Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, en cadascuna de les tres convocatòries, bastarà que les persones aspirants manifesten en les seues instàncies reunir tots i cadascun dels requisits exigits l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds de participació, i mantindre els mateixos fins al moment de la presa de possessió segons l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, i l'article 135 Reial decret legislatiu 781/1986.

Requisits per a totes les convocatòries:

Nacionalitat: Tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea, o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en els quals siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat, que visquen a les seues expenses.

Edat: tindre setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació.



Titulació Acadèmica per a la plaça d'Arquitecte: Estar en possessió d'algun dels següents títols universitaris: Grau d'Estudis d'Arquitectura, Fonaments d'Arquitectura, Arquitectura, Enginyeries d'obres públiques, camins i ports, més títol oficial de màster universitari o llicenciatures universitàries anteriors equivalents a aquests graus, o tindre complides les condicions per a obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que l'acredite.



Titulació Acadèmica per a la plaça d'Arquitecte Tècnic: Estar en possessió del título de Grau d'Enginyeria s de Edificacions/Arquitectures o equivalència a estudis anteriors d'Arquitectura Tècnica, o complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que l'acredite.



Titulació acadèmica per a la plaça d'Enginyer Tècnic Industrial: Estar en possessió del títol universitari oficial de Grau en Enginyeria, o la seua equivalència en les antigues Enginyeria Tècnica Industrial, o tindre complides les condicions per a obtindre-ho en la data en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que l'acredite.

Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'estar en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, en el seu cas, del corresponent certificat d'equivalència, havent de presentar-lo juntament amb la instància.

Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.

Capacitat. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

Habilitació. No haver sigut separat/a, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.

Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

Especificacions:

Les condicions per a l'admissió a les proves hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

L'Administració podrà requerir, en qualsevol moment, a les persones aspirants a fi que acrediten el compliment dels requisits exigits per a la seua participació, així com, la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu.

Si els requisits no foren acreditats o els documents no foren aportats, en el termini dels deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.





BASE 4. Forma i termini de presentació de sol·licituds de participació.

Per a poder participar en qualsevol de les tres convocatòries que regulen aquestes bases, es formalitzarà electrònicament a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Rafelbunyol mitjançant la presentant d'una instància específica disponible en aquesta seu (https://rafelbunyol.sedelectronica.es), sol·licitant formar part de la present convocatòria, havent d'estar degudament emplenada, Manifestaran les persones aspirants que reuneixen totes i cadascuna de les condicions i requisits exigits en la Base Tercera, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que accepten en tots els seus extrems les presents bases.

Es redueixen a la meitat els terminis de presentació de sol·licituds de participació en el procés selectiu, segons la Disposició Addicional Quarta de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública: per tant, el termini de presentació d'instàncies serà de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.3. Per a ser admès/a, a més de la instància, s'adjuntarà justificant acreditatiu d'haver ingressat els drets d'examen, que es fixen en la quantitat de:

Plaza d'Arquitecte: 100 €.

Plaza d'Arquitecte tècnic: 75 €

Plaza d'Enginyer Tècnic Industrial: 75 €

L'abonament haurà d'efectuar-se en el compte restringit que per a tal fi té oberta aquesta Corporació en Cajamar amb IBAN ES31 3058 7075 0927 3220 0010, indicant en el concepte de l'ingrés, el NIF de la persona aspirant i la plaça a la qual s'opta (Arquitecte, Arquitecte Tècnic o Enginyer Tècnic Industrial)». Haurà d'adjuntar-se juntament amb la instància, el resguard justificatiu d'aquest ingrés.

La falta d'abonament dels drets d'examen determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

Juntament amb la Instància electrònica de participació s'adjuntarà la següent documentació:

· Els documents acreditatius de les condicions de capacitat i requisits exigits en la base tercera de la present convocatòria:

· En tractar-se d'una presentació electrònica mitjançant certificat digital, no serà necessari presentar escanejat el NIF. No obstant això, si per circumstàncies extraordinàries, la instància es presentara mitjançant qualsevol de les altres opcions que recull la llei 329/2015 de Procediment Administratiu comú, haurà d'aportar-se obligatòriament còpia del NIF en vigor.

· Fotocòpia del títol acadèmic exigible.

· Justificant de l'abonament dels drets d'examen.

· Declaració responsable de no haver sigut separat/dona per mitjà d'expedient disciplinari de qualsevol administració pública o ocupació pública, així com de no trobar-se inhabilitat/dona penalment per a l'exercici de les funcions públiques i declaració de no estar incurs/a en causa d'incompatibilitat prevista en la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

· Mèrits a valorar conforme als criteris establits en els Annexos d'aquestes Bases segons la plaça a la qual s'opte. Només es tindran en compte aquells mèrits que es presenten fins a l'últim dia de termini de presentació d'instàncies de participació.

Mitjançant la signatura de la instància de participació, la persona aspirant manifesta la veracitat de la documentació aportada. L'Ajuntament de Rafelbunyol podrà requerir en qualsevol moment la presentació del document original per a la seua comprovació.



BASE 5. Admissió de les persones aspirants.

5.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia dictarà una resolució per a cadascuna de les tres convocatòries, declarant aprovada les Llistes Provisionals de persones admeses i excloses, les quals s'adaptaran en atenció a allò que siga declarat per aquestes. Juntament amb les Llistes Provisionals, es donarà a conèixer la composició dels Tribunals de Selecció de cadascuna de les convocatòries.

5.2. L'esmentada resolució, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu Electrònica i en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP), indicarà el termini de 5 dies hàbils per a esmena de defectes per part dels qui hagen resultat exclosos, de conformitat amb l'article 33 i 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre. Així mateix, en aquest termini es podrà presentar qualsevol reclamació pertinent per part de les persones interessades.

No serà esmenable, per afectar el contingut essencial de la mateixa sol·licitud del sistema selectiu, al final de caducitat o a la manca d'actuacions essencials, com ara:

· No fer constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits de capacitat exigits a les bases.

· Presentar la sol·licitud fora del termini corresponent.

· La falta de pagament dels drets d'examen dins del termini i en la forma escaient.

Resoltes les reclamacions i esmenes, si hi haguera, l'autoritat convocant publicarà en el BOP i en el Tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'ajuntament, mitjançant Resolució d'Alcaldia, les Llistes Definitives de persones admeses i excloses en totes dues convocatòries, fixant així mateix data d'inici de la Fase d'Oposició.

La publicació d'aquesta resolució determinarà els terminis a l'efecte de possibles impugnacions o recursos.

5.3. Contra la resolució aprovatòria de la llista definitiva, podran les persones interessades interposar recurs contenciós administratiu, en els termes de la vigent Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, previ, si és el cas, el recurs potestatiu de reposició previst en l'article 114 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre.





BASE 6. Òrgan tècnic de selecció.

Es constituirà un Tribunal de Selecció per cadascuna de les convocatòries que regulen les presents bases. Cadascun dels Tribunals de Selecció estarà conformat pel següent nombre de membres:

6.1. Composició:

Presidència: un funcionari/a de carrera de l'Ajuntament de Rafelbunyol o de qualsevol administració local la Comunitat Valenciana.

Secretaria: un funcionari/a de carrera de l'Ajuntament de Rafelbunyol.

Vocalies: tres funcionaris/as de carrera de qualsevol administració local de la Comunitat Valenciana.

6.2. Cada proposta o nomenament implicarà també la designació d'una persona suplent amb els mateixos requisits i condicions, que es regirà pel principi d'especialitat. Es tendirà a obtindre la paritat entre dones i homes.

6.3. La composició concreta dels tribunals qualificadors, amb la corresponent designació de cadascun dels seus integrants, es portarà a efecte mitjançant resolucions d'Alcaldia i es faran públiques juntament amb les Llistes Provisionals d'aspirants Admesos i Exclosos.

6.4. Tots els membres del tribunal amb veu i vot hauran de comptar amb una titulació acadèmica igual o superior a la de les places convocades i pertànyer al mateix o superior grup de classificació.

6.5. Al Tribunal li correspon el desenvolupament i qualificació de les proves selectives, estant vinculat en la seua actuació a les presents bases.

6.6. Els/les membres del tribunal hauran d'abstindre's d'intervindre, notificant-lo a l'autoritat convocant, i els/les aspirants podran recusar-los/les quan concórreguen les circumstàncies previstes, en els articles 23 i 24 de la vigent Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, o quan van haver fet tasques de preparació d'aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.



6.7. El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense la presència de la majoria dels seus membres, titulars o suplents indistintament. Les decisions s'adoptaran per majoria de vots.

6.8. El tribunal podrà sol·licitar la designació de personal col·laborador podent disposar la incorporació d'assessors especialistes, per a aquelles proves que ho requerisquen, limitant-se a l'exercici de les seues especialitats tècniques en base exclusivament a les quals col·laboraran amb el tribunal amb veu, però sense vot. Els/les assessors/as i especialistes estaran sotmesos/as a les mateixes causes d'abstenció i recusació que la resta del tribunal.

6.9. Davant les actuacions de qualsevol dels tres tribunals es podrà interposar recurs d'alçada davant l'Alcaldia, en el termini d'un mes a comptar des que aquestes es van fer públiques, d'acord amb l'article 112 i 121 de la Llei de Procediment Administratiu Comú.

6.10 Els membres del Tribunal percebran en concepte d'indemnitzacions per la seua assistència, les quanties assenyalades en l'RD 462/2002, de 24 de maig, sobre Indemnització per Raó del Servei.



BASE 7. Procés selectiu per a la plaça d'Arquitecte..

El procediment de selecció és el de Concurs oposició, constant d'una fase d'oposició de caràcter obligatori i no eliminatori (60 %) i d'una fase de concurs (40 %).

7.1. Desenvolupament de l'exercici de la fase d'oposició: la puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 60 punts:

Consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 60 preguntes, sobre la totalitat del temari recollit en l'Annex I (matèries comunes) i l'Annex II (matèries específiques) d'aquestes bases.

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament pel Tribunal. En tot cas, es formularan amb tres respostes alternatives de les que només una d'elles serà la correcta. Les respostes errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada resposta correcta; les respostes en blanc ni puntuaran ni penalitzaran. Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.



La qualificació de l'exercici serà de 0 a 60 punts.

7.2. Desenvolupament de la fase de concurs (puntuació màxima 40 punts):

La valoració dels mèrits es realitzarà conforme als criteris establits en l'ANNEX V d'aquestes Bases.



BASE 8. Qualificació final del procés de selecció d'Arquitecte

El sumatori de la puntuació de cadascun dels apartats de la fase d'oposició i de la fase de concurs constitueix la nota final de cada aspirant.



BASE 9. Procés selectiu per a la plaça d'Arquitecte Tècnic

El procediment de selecció és el de Concurs oposició, constant d'una fase d'oposició de caràcter obligatori i no eliminatori (60 %) i d'una fase de concurs (40 %).

Consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 60 preguntes, sobre la totalitat del temari recollit en l'Annex I (matèries comunes) i l'Annex III (matèries específiques) d'aquestes bases.

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament pel Tribunal. En tot cas, es formularan amb tres respostes alternatives de les que només una d'elles serà la correcta. Les respostes errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada resposta correcta; les respostes en blanc ni puntuaran ni penalitzaran. Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.



La qualificació de l'exercici serà de 0 a 60 punts.

9.2. Desenvolupament de la fase de concurs (puntuació màxima 40 punts):

La valoració dels mèrits es realitzarà conforme als criteris establits en l'Annex VI d'aquestes Bases.



BASE 10. Qualificació final del procés de selecció d'Arquitecte Tècnic

El sumatori de la puntuació de cadascun dels apartats de la fase d'oposició i de la fase de concurs constitueix la nota final de cada aspirant.



BASE 11. Procés selectiu per a la plaça d'Enginyer Industrial



El procediment de selecció és el de Concurs oposició, constant d'una fase d'oposició de caràcter obligatori i no eliminatori (60 %) i d'una fase de concurs (40 %).

9.1. Desenvolupament de l'exercici de la fase d'oposició: la puntuació màxima a obtindre en aquesta fase serà de 60 punts:

Consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 60 preguntes, sobre la totalitat del temari recollit en el temari establit en l'ANNEX I (matèries comunes) i l'ANNEX IV (matèries específiques).

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament pel Tribunal de Selecció, en tot cas, es formularan amb tres respostes alternatives de les que només una d'elles serà la correcta. Les respostes errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada resposta correcta; les respostes en blanc ni puntuaran ni penalitzaran. Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.



9.2. Desenvolupament de la fase de concurs (puntuació màxima 40 punts):

La valoració dels mèrits es realitzarà conforme als criteris establits en l'Annex VII d'aquestes Bases.



BASE 12. Qualificació final del procés de selecció d'Enginyer Industrial

El sumatori de la puntuació de cadascun dels apartats de la fase d'oposició i de la fase de concurs constitueix la nota final de cada aspirant.



BASE 13. Ordre de prelació d'aspirants per a les places convocades. Funcionament de la borsa per a les tres convocatòries.

Les places vacants seran oferides sempre seguint l'ordre de prelació obtingut en cadascuna de les convocatòries, sense perjudici que algun dels seus integrants estiga prestant serveis en el propi Ajuntament en virtut d'un nomenament o contractació temporal; tot això amb la legítima intenció que el principi de mèrit i capacitat invista de manera plena qualsevol nomenament en les places vacants.



L'Alcaldia podrà determinar la composició de les diferents borses d'ocupació per a cadascuna de les convocatòries desenvolupades, conforme al resultat dels diferents processos selectius. De compondre's les mateixes, es regularan conforme al que s'estableix en els punts següents.

a) Les crides de les bosses es realitzaran per correu electrònic o trucada telefònica. Les persones seleccionades disposaran d'un termini màxim de cinc dies naturals des de la crida per a acceptar o renunciar a aquesta oferta així com per a presentar la documentació necessària per al seu nomenament. En el supòsit de no presentar tota la documentació en l'indicat termini, s'entendrà que rebutja l'oferta quedant exclòs/a de la borsa.

b) L'ordre de prelació d'aspirants de la borsa de treball quedarà determinat segons la puntuació final obtinguda per cada aspirant, de major a menor, resultat de la suma de la puntuació obtinguda en les dues fases (oposició i concurs de mèrits).

c) Els casos d'empat tant per a les places convocades com per a la constitució de les bosses que es produïsquen, es dirimiran de la manera següent:

· Primer: per la puntuació més elevada en la fase d'oposició.

· Segon: per la puntuació més elevada en la fase de concurs de mèrits.

· Tercer: per la puntuació més elevada en l'apartat de «Experiència Professional».

· Quart: per la puntuació més elevada aconseguida en l'apartat de« Coneixements i formació».

· Cinqué: per criteri de paritat d'acord amb el pla d'igualtat de l'Ajuntament de Rafelbunyol.

· Sisé: en el cas que persistisca l'empat, el mateix es dirimirà per sorteig.



d) Abans de la signatura del nomenament, l'Ajuntament es reserva el dret a efectuar un reconeixement mèdic a la persona seleccionada, a fi de constatar la seua aptitud física per al treball, el resultat del qual podrà determinar la ineptitud d'aquesta persona i, per tant, la seua exclusió temporal o definitiva de la borsa de treball.

e) La borsa de treball derivada de les presents bases tindrà una vigència de cinc anys, podent ser prorrogada per un altre any més si resultara necessari i en el cas que no van ser aprovades borses de treball noves que derogaren la present.

f) És obligació de les persones integrants de la borsa de treball i la seua responsabilitat comunicar a l'Ajuntament la modificació de les seues dades a l'efecte de notificacions, les quals a l'efecte de crida es realitzaran per email o bé telefònicament, havent de constar les renúncies per correu electrònic.

g) En el cas que una persona aspirant siga anomenada per a treballar a l'Ajuntament i renuncie, sense causa justificada, serà exclòs/a definitivament de la borsa corresponent, excepte en els supòsits de baixa mèdica, maternitat o paternitat, en els quals es conservaran les expectatives sense penalització. En aquests casos, es reservarà l'ordre de crida una vegada la persona sol·licite la seua reactivació en aquesta borsa per finalitzar la seua situació descrita anteriorment.

h) En el cas que la renúncia siga causada per l'exercici d'un treball fora de l'Ajuntament, prèvia acreditació de la situació, la persona aspirant serà relegada a l'últim lloc de l'ordre de prelació.

i) Si el cessament en la prestació dels serveis és imputable al/a la treballadora, tal circumstància s'entendrà com una renúncia i serà eliminat/a de la borsa de treball.



BASE 14. Incidències.

El Tribunal queda facultat per a resoldre els dubtes que es presenten i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu, en tot el no previst en aquestes bases.



BASE 15. Vinculació de les bases.

Les presents bases vinculen a aquest Ajuntament, al Tribunal i als participants en les proves selectives, i tant la present convocatòria com quants actes administratius deriven d'aquesta i de les actuacions del Tribunal podran ser impugnats per les persones interessades en els casos, terminis i forma establida en la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



Aquestes bases són definitives en via administrativa i contra aquestes pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant l'ordre jurisdiccional, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació, podent-se interposar, amb caràcter previ i potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha adoptat en el termini d'un mes següent al de la publicació.



BASE 16. Publicació de la convocatòria específica

Les presents bases seran publicades en el DOGV, de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 4/2021 de la Generalitat per la qual s'aprova l'Estatut de la Funció Pública Valenciana. Tant les llistes provisionals com les definitives seran publicades en el BOP. I de conformitat amb l'article 42 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, es fixa com a mitjà de comunicació de les publicacions que es deriven dels actes integrants d'aquest procediment selectiu, l'exposició en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Rafelbunyol.



Rafelbunyol, 26 de desembre de 2022.– El alcalde, Francisco Alberto López López

















ANNEX I



TEMARI GENERAL COMUN PER A LA FASE D'OPOSICIÓ DE LES CONVOCATÒRIES D'ARQUITECTE + ARQUITECTE TÈCNIC + ENGINYER INDUSTRIAL



(Matèries comunes)

1. La Constitució Espanyola de 1978 (I). Estructura i principis fonamentals. Drets i deures fonamentals dels espanyols: la seua garantia i suspensió. El Tribunal Constitucional i la Reforma de la Constitució. Corts Generals. Constitució, atribucions i funcionament. Elaboració de les lleis. Lleis estatals i autonòmiques. Relacions entre l'ordenament estatal i els ordenaments autonòmics.

2. La Constitució Espanyola de 1978 (II). Organització territorial de l'Estat. Principis generals. Les comunitats autònomes. Distribució de competències. L'Administració de l'Estat: organització central.



3. Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: Estructura i principis fonamentals. La Generalitat Valenciana: les seues institucions. Les Corts. El President de la Generalitat. El Consell. Altres institucions.

4. El municipi. Territori i població. Competències. Serveis de prestació obligada.

5. L'organització municipal: principis fonamentals. Els òrgans bàsics: alcalde, tinents d'alcalde, ple i junta de govern local. Els òrgans complementaris.

6. Règim jurídic dels béns de les entitats locals. Els béns de domini públic. Béns patrimonials de les entitats locals: adquisició i alienació. Administració, ús i aprofitament.

7. El servei públic en l'esfera local: peculiaritats de les diferents formes de gestió. Especial consideració de la concessió. Iniciativa pública en l'activitat econòmica: pressupostos, requisits i procediment.



8. Personal al servei de les entitats locals. Classes. Oferta pública d'ocupació. Selecció del personal. Drets i deures dels funcionaris públics locals. Règim disciplinari. Responsabilitat civil i penal dels funcionaris.

9. Procediment administratiu comú de les administracions públiques (I). Dels interessats en el procediment i les seues formes d'identificació. Fases del procediment: iniciació, instrucció i resolució. Especialitats del procediment sancionador i de responsabilitat patrimonial.



10. Procediment administratiu comú de les administracions públiques (II). Invalidesa dels actes administratius: nul·litat, anul·labilitat i irregularitats no invalidants. Recursos administratius i revisió d'ofici dels actes administratius.

11. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març per a la igualtat efectiva de dones i homes.





ANNEX II



TEMARI ESPECÍFIC PER A la FASE D'OPOSICIÓ D'ARQUITECTE (SUBGRUP A1)



1. RDL 7/2015, TRLSRU (I). Principis del desenvolupament territorial i urbà sostenible. Els objectius de desenvolupament sostenible.

2. Actuacions de transformació urbanística i actuacions edificatòries. Iniciativa i participació pública i privada en aquesta mena d'activitats.

3. L'Estatut jurídic de la propietat del sòl. Deures i facultats en funció de la situació bàsica del sòl. Drets de reallotjament i retorn.



4. Criteris bàsics d'utilització del sòl. Situacions bàsiques de sòl. Avaluació i seguiment de la sostenibilitat del desenvolupament urbà. Memòries i informes de viabilitat tècnica i econòmica de les actuacions sobre el mitjà urbà.

5. Valoracions. Criteris generals en la valoració. Valoració del sòl en situació de rural i en situació d'urbà.

6. Règim de les expropiacions per raons d'ordenació territorial i urbanística. L'Expropiació pregada. Responsabilitat patrimonial, supòsits indemnitzatoris previstos en el TRLSRU.

7. DL 1/2021, LOTUP (I). La infraestructura verda. El paisatge. Criteris d'ocupació racional del sòl.

8. Planejament. Ordenació territorial i urbanística. Tipus d'instruments d'ordenació territorial. Planejament d'àmbit supramunicipal.



9. Planejament urbanístic. Ordenació Estructural i ordenació detallada. Plans d'ordenació estructural i plans d'ordenació detallada.



10. Procediment d'elaboració i aprovació dels plans urbanístics. Tramitació dels plans subjectes a l'avaluació ambiental i territorial estratègica. Tramitació dels plans no subjectes al procediment ordinari d'avaluació ambiental i territorial estratègica.

11. Entrada en vigor dels plans. Revisió, modificació i suspensió. Suspensió cautelar de l'atorgament de llicències.

12. La gestió urbanística. Principis generals i conceptes de la gestió urbanística. Marc legal de la gestió urbanística. Actuacions integrades i actuacions Aïllades. Les unitats d'execució.

13. Actuacions de rehabilitació, renovació i regeneració urbana. Plans de Reforma Interior i programes de renovació i regeneració urbana.

14. Reparcel·lació. Objecte. Contingut del projecte de reparcel·lació. Procediment d'aprovació. L'ocupació directa del sòl.

15. Programació i execució de l'activitat urbanística. El programa d'actuació. Concepte, finalitat i classes. L'agent urbanitzador. Concepte, funció i modalitats de gestió. El procediment de programació. L'execució del programa d'actuació integrada. Programes per al desenvolupament d'actuacions aïllades.

16. Registres administratius, convenis urbanístics i entitats col·laboradores. Projectes d'urbanització.

17. Gestió de l'edificació i la rehabilitació. Règim de solars, edificació directa, rehabilitació i actuacions integrades.

18. Deure de conservació. Abast i limites Situació de ruïna i intervenció en edificis catalogats. L'informe d'avaluació de l'estat de les edificacions. Obligatorietat i contingut.

19. Règim de les edificacions fora d'ordenació i de les disconformes amb el planejament. Tractament de les zones semi consolidades.



20. Règim del sòl no urbanitzable i del sòl urbanitzable sense programa d'actuació. Normes generals per a la gestió territorial en el sòl no urbanitzable. Actuacions d'edificació en el sòl urbanitzable sense programació.

21. Actes en sòl no urbanitzable. Declaració d'Interès Comunitari. Actes subjectes a llicència que no requereixen DES. Actuacions promogudes per les Administracions i entitats del sector públic.

22. Minimització d'impactes territorials en el sòl no urbanitzable. Procediments de minimització.

23. Actes subjectes a llicència i a declaració responsable. Terminis d'atorgament de les llicències. Silenci administratiu. Efectes de les declaracions responsables. Especial referència a les Declaracions responsables de primera i successives ocupacions.

24. Disciplina urbanística. Activitat administrativa de control de la legalitat urbanística. Protecció de la legalitat urbanística. Caducitat de l'acció de restauració de la legalitat urbanística. L'Agència Valenciana de Protecció del Territori.

25. Procediment sancionador Infraccions i sancions urbanístiques. Subjectes responsables. Graduació de la responsabilitat. Administracions competents en disciplina urbanística. Inspecció urbanística.

26. CTE. Disposicions generals. Condicions tècniques i administratives. Exigències bàsiques.

27. DB-ES. Resistència i estabilitat. Aptitud al servei.

28. DB-SI. Propagació interior. Propagació exterior. Evacuació d'ocupants. Instal·lacions de protecció contra incendis. Intervenció dels bombers. Resistència al foc de l'estructura.

29. DB-SUA. Seguretat enfront del risc de caigudes. Seguretat enfront del risc d'impacte o d'atrapament. Seguretat enfront del risc de apresonament. Seguretat enfront del risc causat per il·luminació inadequada. Seguretat enfront del risc causat per situacions amb alta ocupació. Seguretat enfront del risc d'ofegament. Seguretat enfront del risc causat per vehicles en moviment. Seguretat enfront del risc causat per l'acció del raig. Accessibilitat.

30. DB-HE. Limitació del consum energètic. Condicions per al control de la demanda energètica. Condicions de les instal·lacions tèrmiques. Condicions de les instal·lacions d'il·luminació. Contribució mínima d'energia renovable per a cobrir la demanda d'aigua calenta sanitària. Generació mínima d'energia elèctrica procedent de fonts renovables. Dotacions mínimes per a la infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics.

31. DB-HR.

32. DB-HS. Protecció enfront de la humitat. Recollida i evacuació de residus. Qualitat de l'aire interior. Subministrament d'aigua. Evacuació d'aigües. Protecció enfront de l'exposició al radó.

33. RDL 3/2011, TRLCSP (I). Disposicions generals. Objecte i àmbit d'aplicació. Contractes del sector públic.

34. RDL 3/2011, TRLCSP (II). Configuració general de la contractació del sector públic i elements estructurals dels contractes. Disposicions generals sobre la contractació del sector públic. Parts en el contracte. Objecte, preu i quantia del contracte. Garanties exigibles en la contractació del sector públic. Modificació dels contractes.

35. RDL 3/2011, TRLCSP (III). El contracte d'obres. Supervisió de projectes. Actes de replanteig i de recepció. Els plecs de prescripcions tècniques particulars. Procediment de licitació. La liquidació del contracte d'obres. Els contractes menors d'obres.





ANNEX III



TEMARI ESPECÍFIC PER A la FASE D'OPOSICIÓ D'ARQUITECTE TÈCNIC (SUBGRUP A2)



1. Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell, d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge (d'ara en avant TRLOTUP) Gestió de l'edificació i la rehabilitació. Règim de solars, edificació directa, rehabilitació i actuacions integrades.



2. TRLOTUP: Deure de conservació. Abast i limites Situació de ruïna i intervenció en edificis catalogats. L'informe d'avaluació de l'estat de les edificacions. Obligatorietat i contingut.

3. TRLOTUP: Règim de les edificacions fora d'ordenació i de les disconformes amb el planejament. Tractament de les zones semi consolidades.

4. TRLOTUP: Règim del sòl no urbanitzable i del sòl urbanitzable sense programa d'actuació. Normes generals per a la gestió territorial en el sòl no urbanitzable. Actuacions d'edificació en el sòl urbanitzable sense programació.

5. TRLOTUP: Actes en sòl no urbanitzable. Declaració d'Interès Comunitari. Actes subjectes a llicència que no requereixen DES. Actuacions promogudes per les Administracions i entitats del sector públic.



6. TRLOTUP: Minimització d'impactes territorials en el sòl no urbanitzable. Procediments de minimització.

7. TRLOTUP: Actes subjectes a llicència i a declaració responsable. Terminis d'atorgament de les llicències. Silenci administratiu. Efectes de les declaracions responsables. Especial referència a les Declaracions responsables de primera i successives ocupacions.

8. TRLOTUP: Disciplina urbanística. Activitat administrativa de control de la legalitat urbanística. Protecció de la legalitat urbanística. Caducitat de l'acció de restauració de la legalitat urbanística. L'Agència Valenciana de Protecció del Territori.

9. TRLOTUP: Procediment sancionador Infraccions i sancions urbanístiques. Subjectes responsables. Graduació de la responsabilitat. Administracions competents en disciplina urbanística. Inspecció urbanística.

10. Codi Tècnic de l'Edificació. Document bàsic de seguretat davant incendis (DB-SI). Propagació interior. Propagació exterior. Evacuació d'ocupants. Instal·lacions de protecció contra incendis. Intervenció dels bombers.

11. Codi Tècnic de l'Edificació. Document bàsic de seguretat d'utilització, i accessibilitat (DB-SUA). Seguretat enfront del risc de caigudes. Seguretat enfront del risc d'impacte o d'atrapament. Seguretat enfront del risc de apresonament. Seguretat enfront del risc causat per il·luminació inadequada. Seguretat enfront del risc causat per situacions amb alta ocupació. Seguretat enfront del risc d'ofegament. Seguretat enfront del risc causat per vehicles en moviment. Seguretat enfront del risc causat per l'acció del raig. Accessibilitat.

12. Normes Subsidiàries de planejament de Rafelbunyol. Ordenances generals de l'edificació

13. Normes Subsidiàries de planejament de Rafelbunyol: Ordenances particulars de les zones de qualificació urbanística

14. Normes Subsidiàries de planejament de Rafelbunyol: Modificacions puntuals

15. Normes Subsidiàries de planejament de Rafelbunyol: Normativa dels Plans Parcials (S I-SIII-S IV)

16. Decret 151/2019, de 2 d'octubre, del Consell, pel qual s'aproven les exigències bàsiques de disseny i qualitat en edificis d'habitatge i allotjaments (DC 09) Condicions de disseny i qualitat en edificis d'habitatge, condicions de funcionalitat, condicions d'habitabilitat. Rehabilitació

17. Decret 65/2019, de 26 d'abril, del Consell, de regulació de l'accessibilitat en l'edificació i en els espais públics. Intervenció en edificis existents. Accessibilitat en l'edificació de nova construcció d'ús residencial habitatge

18. Decret 65/2019, de 26 d'abril, del Consell, de regulació de l'accessibilitat en l'edificació i en els espais públics. Accessibilitat en l'edificació de nova construcció d'ús diferent al residencial habitatge







ANNEX IV



TEMARI ESPECÍFIC PER A la FASE D'OPOSICIÓ D'ENGINYER INDUSTRIAL (SUBGRUP A2)



1. Llei 6/2014, de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control ambiental d'Activitats en la Comunitat Valenciana

2. Llei 14/2010, de 3 de desembre, de la Generalitat, d'Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics

3. Document Bàsic Seguretat en Cas d'Incendi. DB-SI del Codi Tècnic Edificació.

4. Document Bàsic d'Estalvi Energètic. DB-HE del Codi Tècnic Edificació.

5. Document Bàsic Seguretat d'Utilització i Accessibilitat. DB-SUA del Codi Tècnic Edificació.

6. Reial decret 842/2002, de 2 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament electrotècnic per a baixa tensió.

7. Reial decret 337/2014, de 9 de maig, pel qual s'aproven el Reglament sobre condicions tècniques i garanties de seguretat en instal·lacions elèctriques d'alta tensió i les seues Instruccions Tècniques Complementàries ITC-RAT 01 a 23.

8. Reial decret 223/2008, de 15 de febrer, pel qual s'aproven el Reglament sobre condicions tècniques i garanties de seguretat en línies elèctriques d'alta tensió i les seues instruccions tècniques complementàries ITC-LAT 01 a 09.

9. Manteniment d'Instal·lacions Elèctriques. Instal·lacions de Generació d'Energia Elèctrica.

10. Reial decret 1890/2008, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'eficiència energètica en instal·lacions d'enllumenat exterior i les seues Instruccions tècniques complementàries EA-01 a EA-07.



11. Elements d'Enllumenat Públic. Telegestió en l'Enllumenat Públic.

12. Il·luminació en Zona Paisatgístiques i Espais Naturals.

13. Ciutats Intel·ligents – Smart City.

14. Instal·lació de xarxa de distribució d'aigua potable, instal·lació de captació i proveïment, instal·lació de sanejament. Manteniments i Controls.

15. Reial decret 989/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament d'articles pirotècnics i cartutxeria.

16. Teoria del Foc: Conceptes bàsics. Mètodes d'extinció. Productes de la combustió i els seus efectes sobre la seguretat humana.

17. Reial decret 513/2017, de 22 de maig, pel qual s'aprova el Reglament d'instal·lacions de protecció contra incendis.Instal·lacions de Protecció Contra Incendis. Manteniments.

18. Reial decret 2267/2004, de 3 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de seguretat contra incendis en els establiments industrials.





ANNEX V



(BAREMACIÓ DE MÈRITS PER A la PLAÇA D'ARQUITECTE – LA SUBGRUP A1)



(Puntuació màxima: 40 punts.)

1. Experiència professional (puntuació màxima 34 punts)

a) Per experiència a l'Ajuntament de Rafelbunyol com a personal funcionari o laboral, en la qual es tindrà en compte l'experiència en el cos, escala, categoria objecte de la convocatòria, així com que siguen d'igual grup/subgrup de titulació i funcions, valorant-se per mes complet o la part proporcional que corresponga en dies de servei en actiu. En tot cas, s'haurà d'aportar Informe de Vida Laboral.

S'atorgaran 0,75 punts per cada mes treballat complet de serveis efectius.

L'Ajuntament de Rafelbunyol emetrà d'ofici la certificació dels serveis prestats de les persones aspirants que participen en el procés de selecció.

b) Per experiència en llocs de treball en altres administracions o en el Sector Públic Instrumental d'altres administracions públiques com a personal funcionari o laboral, en la qual es tindrà en compte l'experiència en el cos, escala, categoria objecte de la convocatòria, així com que siguen d'igual grup/subgrup de titulació i funcions, valorant-se per mes complet o la part proporcional que corresponga en dies de servei en actiu.

S'atorgaran 0,25 punts per cada mes treballat complet de serveis efectius.

Per a l'acreditació d'aquesta experiència s'haurà d'aportar Certificat de Serveis Prestats emés per l'Administració corresponent o bé contracte laboral adjuntant, en tot cas, un Informe de Vida Laboral.



El nombre total de dies de serveis prestats serà el que resulte de l'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o sistema alternatiu de cotització, en relació amb la informació obrant en la resta dels mitjans documentals, considerant la totalitat dels mesos com de 30 dies.

2. Coneixements i Formació (puntuació màxima 2 punts)

Es valorarà la formació acadèmica i els cursos de formació i perfeccionament el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions de la plaça d'Arquitecte Municipal.

S'atorgarà la següent puntuació per aquest factor:

· Cursos realitzats de duració igual o superior a 25 hores, 0,20 punts/curs.

· Cursos realitzats amb una duració mínima de 10 hores i menor de 25 h.: 0,1 punt/curs.

La formació s'acreditarà mitjançant còpia dels Certificats dels cursos de formació i perfeccionament amb reconeixement oficial i/o impartits per Administracions públiques estatals, autonòmiques o locals, i aquells realitzats per institucions oficials, col·legis oficials, que tinguen relació amb les activitats a desenvolupar en el lloc corresponent.



Els cursos de formació sense especificació d'hores no es valoraran.



3. Coneixement de llengües oficials de la Unió Europea (màxima 1 punts)

Es valorarà únicament el nivell més alt obtingut, mitjançant acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres en la Comunitat Valenciana, i modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



S'atorgaran conformement a la següent escala:

· Certificat de nivell A2: 0,10 punts

· Certificat de nivell B1: 0,25 punts

· Certificat de nivell B2: 0,50 punts

· Certificat de nivell C1: 0,75 punts

· Certificat de nivell C2: 1,00 punts

4. Coneixement de valencià (puntuació màxima 1 punts)

Es valorarà únicament el nivell més alt obtingut, mitjançant acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat conforme al que es disposa en l'Ordre 7/2017, de 2 març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de Valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats:



S'atorgaran conformement a la següent escala:

· Certificat de nivell A2: 0,15 punts

· Certificat de nivell B1: 0,25 punts

· Certificat de nivell B2: 0,50 punt

· Certificat de nivell C1: 0,75 punts

· Certificat de nivell C2: 1,00 punt

5. Superació de proves selectives: màxim 2 punts.

· Per cada convocatòria en la qual s'haja superat a l'Ajuntament de Rafelbunyol, un exercici en la fase de oposició o defensa de projectes per a la cobertura en propietat, d'interinitat o constitució de borsa d'ocupació per a la provisió temporal del lloc d'Arquitecte coincident amb la classificació de la plaça objecte de la present convocatòria: 2 punts/convocatòria.

· Per cada convocatòria en la qual s'haja superat en altres administracions públiques, un exercici en la fase d'oposició o defensa de projectes per a la cobertura en propietat, d'interinitat o constitució de borsa d'ocupació per a la provisió temporal d'un lloc d'Arquitecte, coincident amb la classificació de la plaça objecte de la present convocatòria: 0,25 punts/convocatòria.





ANNEX VI



(BAREMACIÓ DE MÈRITS PER A la PLAÇA D'ARQUITECTE TÈCNIC – SUBGRUP A2)

(Puntuació màxima: 40 punts.)



1. Experiència professional (puntuació màxima 34 punts)

a) Per experiència a l'Ajuntament de Rafelbunyol com a personal funcionari o laboral, en la qual es tindrà en compte l'experiència en el cos, escala, categoria objecte de la convocatòria, així com que siguen d'igual grup/subgrup de titulació i funcions, valorant-se per mes complet o la part proporcional que corresponga en dies de servei en actiu. En tot cas, s'haurà d'aportar Informe de Vida Laboral.

S'atorgaran 0,61 punts per cada mes treballat complet de serveis efectius.

L'Ajuntament de Rafelbunyol emetrà d'ofici la certificació dels serveis prestats de les persones aspirants que participen en el procés de selecció.

b) Per experiència en llocs de treball en altres administracions o en el Sector Públic Instrumental d'altres administracions públiques com a personal funcionari o laboral, en la qual es tindrà en compte l'experiència en el cos, escala, categoria objecte de la convocatòria, així com que siguen d'igual grup/subgrup de titulació i funcions, valorant-se per mes complet o la part proporcional que corresponga en dies de servei en actiu. En tot cas, s'haurà d'aportar informe de vida laboral.



S'atorgaran 0,10 punts per cada mes treballat complet de serveis efectius.

Per a l'acreditació d'aquesta experiència s'haurà d'aportar Certificat de Serveis Prestats emés per l'Administració corresponent o bé contracte laboral, adjuntant en tots dos casos, Informe de Vida Laboral.



El nombre total de dies de serveis prestats serà el que resulte de l'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o sistema alternatiu de cotització, en relació amb la informació obrant en la resta dels mitjans documentals, considerant la totalitat dels mesos com de 30 dies.

2. Coneixements i Formació (puntuació màxima 2 punts)

Es valorarà la formació acadèmica i els cursos de formació i perfeccionament el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions de la plaça d'Arquitecte Tècnic municipal.

S'atorgarà la següent puntuació per aquest factor:

· Cursos realitzats de duració igual o superior a 25 hores, 0,20 punts/curs.

· Cursos realitzats amb una duració mínima de 10 hores i menor de 25 h.: 0,1 punt/curs.

La formació s'acreditarà mitjançant còpia dels Certificats dels cursos de formació i perfeccionament amb reconeixement oficial i/o impartits per Administracions públiques estatals, autonòmiques o locals, i aquells realitzats per institucions oficials, col·legis oficials, que tinguen relació amb les activitats a desenvolupar en el lloc corresponent.



Els cursos de formació sense especificació d'hores no es valoraran.



3. Coneixement de llengües oficials de la Unió Europea (màxim 1 punt)

Es valorarà únicament el nivell més alt obtingut, mitjançant acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres en la Comunitat Valenciana, i modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



S'atorgaran conformement a la següent escala:

· Certificat de nivell A2: 0,10 punts

· Certificat de nivell B1: 0,20 punts

· Certificat de nivell B2: 0,50 punts

· Certificat de nivell C1: 0,80 punts

· Certificat de nivell C2: 1,00 punts

4. Coneixement de valencià (puntuació màxima 1 punt)

Es valorarà únicament el nivell més alt obtingut, mitjançant acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat conforme al que es disposa en l'Ordre 7/2017, de 2 març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de Valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats:



S'atorgaran conformement a la següent escala:

· Certificat de nivell A2: 0,15 punts

· Certificat de nivell B1: 0,25 punts

· Certificat de nivell B2: 0,50 punt

· Certificat de nivell C1: 0,75 punts

· Certificat de nivell C2: 1,00 punt

5. Superació de proves selectives: màxim 2 punts.

· Per cada convocatòria en la qual s'haja superat a l'Ajuntament de Rafelbunyol, un exercici en la fase de oposició o defensa de projectes per a la cobertura en propietat, d'interinitat o constitució de borsa d'ocupació per a la provisió temporal del lloc d'Arquitecte Tècnic coincident amb la classificació de la plaça objecte de la present convocatòria: 2 punts/convocatòria.

· Per cada convocatòria en la qual s'haja superat en altres administracions públiques, un exercici en la fase d'oposició o defensa de projectes per a la cobertura en propietat, d'interinitat o constitució de borsa d'ocupació per a la provisió temporal d'un lloc d'Arquitecte Tècnic, coincident amb la classificació de la plaça objecte de la present convocatòria: 0,25 punts/convocatòria.





ANNEX VII



(BAREMACIÓ DE MÈRITS PER A PLAÇA D'ENGINYER INDUSTRIAL – SUBGRUP A2)

(Puntuació màxima: 40 punts.)

1. Experiència professional (puntuació màxima 34 punts)

a) Per experiència a l'Ajuntament de Rafelbunyol com a personal funcionari o laboral, en la qual es tindrà en compte l'experiència en el cos, escala, categoria objecte de la convocatòria, així com que siguen d'igual grup/subgrup de titulació i funcions, valorant-se per mes de servei en actiu. En tot cas, s'haurà d'aportar informe de vida laboral.

S'atorgaran 1,26 punts per cada mes treballat de serveis efectius en aquest ajuntament.

L'Ajuntament de Rafelbunyol emetrà d'ofici la certificació dels serveis prestats dels aspirants que participen en el procés de selecció.



b) Per experiència en llocs de treball en altres administracions o en el Sector Públic Instrumental d'altres administracions públiques com a personal funcionari o laboral, en la qual es tindrà en compte l'experiència en el cos, escala, categoria objecte de la convocatòria, així com que siguen d'igual grup/subgrup de titulació i funcions, valorant-se per mes complet o la part proporcional que corresponga en dies de servei en actiu. Haurà d'aportar-se Certificat de Serveis Prestats o contractes laborals, i en tots dos casos, un Informe de Vida laboral.



S'atorgaran 0,43 punts per cada mes treballat complet de serveis efectius.

El nombre total de dies de serveis prestats serà el que resulte de l'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o sistema alternatiu de cotització, en relació amb la informació obrant en la resta dels mitjans documentals, considerant la totalitat dels mesos com de 30 dies.

2. Coneixements i Formació (puntuació màxima 2 punts)

Formació: es valorarà la formació acadèmica i els cursos de formació i perfeccionament el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions de la plaça d'Enginyer tècnic industrial municipal.

S'atorgarà la següent puntuació per aquest factor:

· Cursos de formació de duració igual o superior a 250 hores: 0,60 punts/curs.

· Cursos de formació de duració entre 26 i 249 hores: 0,40 punts/curs.

· Cursos de formació de duració igual o superior a 25 hores, 0,20 punts/curs.

· Cursos de formació amb una duració entre 10 i 24 hores: 0,10 punts/curs.

La formació s'acreditarà mitjançant còpia dels Certificats dels cursos de formació i perfeccionament amb reconeixement oficial i/o impartits per Administracions públiques estatals, autonòmiques o locals, i aquells realitzats per institucions oficials, col·legis oficials, que tinguen relació amb les activitats a desenvolupar en el lloc corresponent.



Els cursos de formació sense especificació d'hores no es valoraran.



3. Coneixement de llengües oficials de la Unió Europea (màxima 1 punt):

Es valorarà únicament el nivell més alt obtingut, mitjançant acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres en la Comunitat Valenciana, i modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



S'atorgaran conformement a la següent escala:

· Certificat de nivell A2: 0,10 punts

· Certificat de nivell B1: 0,20 punts

· Certificat de nivell B2: 0,50 punts

· Certificat de nivell C1: 0,80 punts

· Certificat de nivell C2: 1,00 punts

4. Coneixement de valencià (puntuació màxima 1 punts)

Es valorarà únicament el nivell més alt obtingut, mitjançant acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat conforme al que es disposa en l'Ordre 7/2017, de 2 març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de Valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats:



S'atorgaran conformement a la següent escala:

· Certificat de nivell A2: 0,15 punts

· Certificat de nivell B1: 0,25 punts

· Certificat de nivell B2: 0,50 punt

· Certificat de nivell C1: 0,75 punts

· Certificat de nivell C2: 1,00 punt

5. Superació de proves selectives: màxim 2 punts.

· Per cada convocatòria en la qual s'haja superat a l'Ajuntament de Rafelbunyol, un exercici en la fase de oposició o defensa de projectes per a la cobertura en propietat, d'interinitat o constitució de borsa d'ocupació per a la provisió temporal del lloc d'Enginyer Tècnic Industrial coincident amb la classificació de la plaça objecte de la present convocatòria: 2 punts/convocatòria.

· Per cada convocatòria en la qual s'haja superat en altres administracions públiques, un exercici en la fase d'oposició o defensa de projectes per a la cobertura en propietat, d'interinitat o constitució de borsa d'ocupació per a la provisió temporal d'un lloc d'Enginyer Tècnic Industrial, coincident amb la classificació de la plaça objecte de la present convocatòria: 0,25 punts/convocatòria.

Mapa web