Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de novembre de 2020, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8986 de 30.12.2020
Número identificador:  2020/11159
Referència Base de Dades:  010668/2020
 



RESOLUCIÓ de 25 de novembre de 2020, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), de convocatòria de provisió pel sistema de lliure designació de la direcció del Servei de Fiscalització (LD/01/2020). [2020/11159]

La plantilla del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV) disposa de places vacants que es considera oportú proveir.



De conformitat amb l'article 13.2 del vigent conveni col·lectiu del CHGUV (BOP de 16 de juliol de 2020), i en concordança amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, les convocatòries de provisió per lliure designació consistiran en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates amb relació als requisits i les funcions per a l'exercici de la plaça.



D'acord amb les competències atribuïdes per l'article 15.1 dels estatuts refosos del CHGUV per a la gestió de l'Hospital General Universitari de València, aprovats pel Conveni de 29 de març de 2006, subscrit entre la Conselleria de Sanitat i la Diputació de València, amb relació a l'apartat primer de l'Acord del Consell de Govern, de 12 de desembre de 2003, sobre delegació de competències, la Presidència del CHGUV resol:



Primer. Convocatòria

Convocar, mitjançant el sistema de lliure designació, la provisió de la plaça de la plantilla del CHGUV que s'especifica en l'annex II, d'acord amb les bases que es publiquen en l'annex I.



Segon. Publicitat

Publicar la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercer. Recursos

La present resolució és definitiva en via administrativa. Les persones interessades poden interposar, potestativament, un recurs de reposició davant la Presidència del CHGUV en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), o, directament, un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, davant els jutjats contenciosos administratius de la ciutat de València, d'acord amb el que disposen els articles 114 i 115 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.



València, 25 de novembre de 2020.– La presidenta del CHGUV i consellera de Sanitat Universal i Salut Pública: Ana M. Barceló Chico.





ANNEX I

Bases de la convocatòria (LD/01/2020)



1. Objecte

Aquestes bases tenen per objecte regular la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, de la plaça de la plantilla del CHGUV que s'especifiquen en l'annex II.



2. Requisits que han de tindre les persones concursants

2.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que s'estableix en el Decret 543/2001, de 18 de maig, sobre l'accés a l'ocupació pública de l'Administració general de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats als quals és aplicable el dret a la lliure circulació de persones treballadores.

2.2. Estar en possessió de la titulació universitària corresponent al grup/subgrup de titulació A/A1, de conformitat amb les especificacions que consten en l'annex I a la present resolució, així com tindre la capacitat adequada per a l'exercici del càrrec.

2.3. No trobar-se inhabilitat/a per a l'exercici de funcions públiques o professionals.

2.4. No excedir l'edat de jubilació ordinària que assenyale la normativa aplicable al règim jurídic de la persona participant.

2.5. Tindre la condició d'empleat públic i empleada pública amb caràcter laboral fix o funcionari/funcionària de carrera o estatutari fix o estatutària fixa del grup/subgrup A/A1 o equivalent, de conformitat amb la normativa aplicable en cada cas, amb plaça en el Consorci Hospital General Universitari Valencià o en qualsevol de les administracions participants en aquest.



3. Acreditació dels requisits

Els requisits d'admissió s'hauran de tindre l'últim dia de termini de presentació d'instàncies i mantindre's al llarg de tot el procés.



4. Sol·licituds

4.1. Les persones interessades emplenaran la sol·licitud de participació, d'acord amb el model que consta en l'annex III, i la presentaran preferiblement en el Registre General del CHGUV (av. Tres Cruces, núm. 2 – 46014 de València), o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.3. El domicili que conste en la instància serà el que es considerarà a l'efecte de notificacions.

4.4. Juntament amb la sol·licitud, les persones concursants hauran d'aportar la documentació següent, original o degudament compulsada:

a) Document nacional d'identitat, certificat de naixement expedit pel Registre Civil corresponent, o document equivalent per a les persones nacionals d'altres estats.

b) Certificat vàlid o document que acredite la condició d'empleat públic/empleada pública amb caràcter laboral fix, o funcionari/funcionària de carrera, o estatutari fix o estatutària fixa, ocupant plaça en el mateix Consorci Hospital General Universitari València o en qualsevol de les administracions participants en aquest.

c) Títol universitari corresponent al grup de classificació professional A1 o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol i haver realitzat el depòsit per a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, credencial que acredite l'homologació que corresponga.

d) Currículum professional, en el qual es resumisca la formació acadèmica, l'experiència professional i de gestió, així com documentació justificativa dels mèrits al·legats.



5. Comissió de valoració

5.1. La comissió de valoració estarà formada per les persones següents:

Plaça núm. 19295 cap de Servei de Fiscalització

Titulars

Presidenta: Inmaculada Renart López

Vocal 1: Fernando Gironés Penadés

Vocal 2: Francisco Bellvís Ferri

Secretari: Alejandro Moner González

Suplents

Presidenta: Carmen Martí-Belda Torres

Vocal 1: Carmen Roche Laguna

Vocal 2: Sagrario Fernández Ávila

Secretària: Pilar Gallego Brosel

5.2. La comissió de valoració tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració, i li serà aplicable el que disposen els articles 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.3. El secretari/la secretària de la comissió intervindrà amb veu però sense vot, de conformitat amb l'article 19.4 de l'esmentada Llei 40/2015, d'1 d'octubre.



6. Desenvolupament del procés

Finalitzat el termini de presentació, la direcció de Recursos Humans del CHGUV donarà trasllat de les sol·licituds presentades a la comissió de valoració, a fi que aquesta realitze l'avaluació dels documents aportats per les persones concursants, especialment el treball desenvolupat en places similars o de contingut tècnic i especialització semblant.



Finalitzat el procés, la comissió de valoració donarà trasllat de la proposta a la direcció del CHGUV, que la traslladarà a l'òrgan competent.

La proposta tindrà caràcter no vinculant, però l'òrgan competent haurà de motivar la seua no assumpció.



7. Resolució i nomenament

La persona aspirant seleccionada serà nomenada mitjançant resolució motivada de la presidència del CHGUV, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i haurà de quedar acreditat en l'expedient els criteris determinants de l'adjudicació del lloc amb referència expressa dels coneixements, experiència, habilitats o aptituds determinants d'aquella.

La convocatòria podrà ser declarada deserta, per acord motivat, quan no concórreguen aspirants idonis per al seu exercici.



8. Incorporació a la plaça

En la resolució de la convocatòria s'indicarà el que calga amb relació a la incorporació a la plaça de la persona seleccionada i aquesta quedarà en la situació administrativa que li corresponga segons la seua vinculació i règim jurídic de procedència.

La persona nomenada per a l'exercici d'una plaça pel procediment de lliure designació, podrà ser destituïda discrecionalment per la mateixa autoritat que la va nomenar, sense perjudici de la previsió de l'article 84.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.





9. Vinculació

Les presents bases vinculen el CHGUV, la comissió de valoració i els que participen en aquest procés.





ANNEX II

Plaça objecte de la convocatòria (LD/01/2020)



Denominació: Cap de Servei de Fiscalització

Número: 19295

Àrea funcional: Direcció Gerència Consorci HGUV

Subgrup/grup de titulació: A1/A

Complement de destinació: 26

Complement específic: 1.085,05 €

Forma de provisió: lliure designació

Titulació: llicenciatura, grau, o equivalent

Ateses les funcions inherents a la plaça, per a avaluar la idoneïtat de les persones concurrents es valorarà la formació acadèmica acreditada en Dret, en Economia o en Administració i Direcció d'Empreses, o títols oficials de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents habiliten per a l'exercici de la plaça convocada.



Així mateix, es valorarà la formació i experiència professional en les matèries següents: fiscalització de la despesa pública i control intern, contractació pública, gestió pressupostària, comptabilitat pública, hisenda pública i estar en possessió de l'acreditació nacional en les funcions d'intervenció i auditoria en el sector públic.

Funcions: serà responsable del personal adscrit al Servei i exercirà les funcions següents:

· Fiscalització i control de la despesa pública

· Control de la legalitat

· Auditoria de compliment i de comptabilitat pública

· I, en general, planificar, programar, dirigir i supervisar, i rendir comptes dels resultats respecte de les funcions específiques pròpies o encomanades.

· Dirigir i coordinar les unitats administratives dependents.

Mapa web