Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDE 51/2012, d'1 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula la constitució i el funcionament de la borsa per a l'exercici temporal de llocs de treball del cos d'inspectors d'educació en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6838 de 10.08.2012
Número identificador:  2012/7909
Referència Base de Dades:  007896/2012
 



ORDE 51/2012, d'1 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula la constitució i el funcionament de la borsa per a l'exercici temporal de llocs de treball del cos d'inspectors d'educació en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. [2012/7909]

Índex



Preàmbul

Article 1. Objecte.

Article 2. Participants.

Article 3. Determinació dels llocs de treball per a la seua cobertura temporal.

Article 4. Orde de preferència per a l'accés a vacants i substitucions temporals.

Article 5. Procediment de concurs de mèrits.

Article 6. Convocatòria i adjudicació de llocs.

Article 7. Nomenament i incorporació.

Article 8. Documentació.

Article 9. Renúncies.

Article 10. Exclusions.

Disposició transitòria única. Convocatòries anteriors.

Disposició derogatòria única. Derogació.

Disposició final única. Entrada en vigor.

Annex únic. Barem del concurs de mèrits per a provisió temporal de places d'inspectors d'educació accidentals.



La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació (BOE núm. 106, de 4 de maig), dissenya un sistema educatiu organitzat entorn d'una sèrie de principis i fins entre els quals destaca la qualitat de l'educació, i en este sentit l'article 2.2 de l'esmentada norma es referix a la inspecció educativa com un dels factors que afavorixen la qualitat de l'ensenyança, i en la seua disposició addicional sèptima s'ordena dins de la funció pública docent el cos d'inspectors d'educació.



Pel Decret 110/2010, de 23 de juliol, del Consell, es va adscriure a la conselleria competent en matèria d'educació la gestió del personal i dels llocs de treball de la Inspecció Educativa de la Comunitat Valenciana, competència que té la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, d'acord amb el Decret 98/2011, de 26 d'agost, del Consell, pel qual s'aprova el seu Reglament Orgànic i Funcional.



D'acord amb la normativa esmentada, així com amb el que preveu la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, i a fi de fixar un marc regulador de l'exercici temporal de llocs de treball de la Inspecció Educativa, facilitant la provisió de llocs, establint les condicions i criteris que han de regir el funcionament, constitució i orde de la llista d'inspectors accidentals, correspon regular la seua constitució i funcionament.



En la tramitació d'esta orde s'ha complit el que preveu l'article 37 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i els articles 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.



Vista la proposta de la Subsecretaria i fent ús de les atribucions que em conferix l'article 28 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell,



ORDENE



Article 1. Objecte

1. Esta orde té com a objecte regular tant la formació d'una única borsa autonòmica d'inspectors accidentals com el procediment per a dur a terme la provisió temporal dels llocs de treball corresponents al cos d'inspectors d'educació en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Article 2. Participants

1. Per a formar part de la llista autonòmica d'inspectors accidentals i participar en el procediment d'adjudicació, el personal funcionari docent de carrera haurà de reunir els mateixos requisits generals i específics que la legislació vigent exigix per a ingressar en el cos d'inspectors d'educació i per a ocupar el lloc de treball de què es tracte en l'àmbit de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació.



2. Amb caràcter ordinari, la borsa d'inspectors accidentals la integraran els participants en els procediments selectius d'accés al cos d'inspectors d'educació convocats en la Comunitat Valenciana que no hagen sigut seleccionats i hagen superat, almenys, dos parts de la prova d'oposició; sense perjuí de tot això també podrà estar integrada pels participants seleccionats en procediments de concurs de mèrits quan el nombre d'integrants de la borsa que van adquirir la dita condició per la seua participació en l'últim procediment selectiu s'estime insuficient per a cobrir les vacants o substitucions que puguen produir-se, en els termes previstos per l'article 4.2 d'esta orde.





Article 3. Determinació dels llocs de treball per a la seua cobertura temporal

Les vacants de la plantilla del cos d'inspectors d'educació que necessiten cobrir-se temporalment seran determinats per l'òrgan competent en matèria de personal docent, a proposta de la Inspecció General d'Educació, per a oferir-les als integrants de la borsa d'inspectors. En la seua determinació es distingiran les vacants per a tot el curs escolar de les substitucions amb una duració inferior al curs.



Article 4. Orde de preferència per a l'accés a vacants i substitucions temporals

1. L'accés a vacants i substitucions temporals del cos d'inspectors d'educació s'efectuarà entre el personal que es trobe en algun dels següents supòsits relacionats per orde de prioritat:

a) Els participants en els procediments selectius d'accés al cos d'inspectors d'educació convocats en la Comunitat Valenciana que no hagen sigut seleccionats i hagen superat, almenys, dos parts de la prova d'oposició. Este personal s'ordenarà, en primer lloc, pels aspirants que superen les tres parts de la prova de la fase d'oposició i, en segon lloc, pels qui van superar dos parts de l'esmentada prova. Dins de cada un d'estos blocs, el personal s'ordenarà per la puntuació final que hagen obtingut en la fase d'oposició, una vegada realitzades les ponderacions corresponents.

b) Els participants en un concurs de mèrits per a la provisió de llocs vacants quan l'hagen superat i hagen sigut nomenats inspectors accidentals d'educació, ordenats segons la precedència temporal de la convocatòria i dins de cada una d'estes per orde decreixent d'acord amb la puntuació final obtinguda.

c) Els participants en un concurs de mèrits per a la provisió de llocs vacants quan l'hagen superat però no hagen obtingut plaça com a inspectors accidentals d'educació, ordenats segons la precedència temporal de la convocatòria i dins de cada una d'estes per orde decreixent segons la puntuació final obtinguda.

2. La resolució de qualsevol procediment selectiu d'accés al cos d'inspectors d'educació que es convoque deixarà sense efecte els nomenaments d'inspectors accidentals vigents fins la dita data, així com la borsa d'aspirants. Es constituirà una nova borsa integrada exclusivament per aquells participants en el procediment selectiu que no hagen sigut seleccionats i hagen superat, almenys, dos parts de la prova d'oposició. S'ordenarà d'acord amb el que preveu l'apartat 1.a del present article.



3. En cas de no convocar-se oposicions al cos d'inspectors d'educació, per a cada curs escolar s'actualitzarà la borsa, si és procedent, tant amb les corresponents exclusions com amb la incorporació de nous aspirants, en el cas que es convoque un nou concurs de mèrits per a la provisió de places d'inspectors d'educació accidentals.



4. Amb caràcter previ a les adjudicacions, l'òrgan competent en matèria de personal docent publicarà en els taulers d'anuncis de les direccions territorials competents en matèria d'educació i en la pàgina web de la conselleria competent en matèria d'educació (<http://www.cefe.gva.es>) la borsa amb els candidats a cobrir els llocs de treball vacants i les substitucions temporals, segons el seu orde.



Article 5. Procediment de concurs de mèrits

1. La selecció d'inspectors accidentals per a cobrir llocs vacants en el cos d'inspectors d'educació, quan no hi haja candidats participants en procediments selectius d'accés al dit cos o s'estime que el seu nombre és insuficient, es durà a terme per mitjà d'una convocatòria de l'òrgan competent en matèria de personal docent en la qual podran participar funcionaris docents de carrera amb destí a la Comunitat Valenciana que reunisquen tots els requisits, generals i especials, exigits per a l'ingrés en el cos d'inspectors d'educació.



2. El sistema de selecció es desenrotllarà en dos fases i els aspirants s'ordenaran per la puntuació final obtinguda per la suma de les puntuacions obtingudes en cada una d'estes:

a) En la primera fase, l'aspirant defendrà davant de la comissió de valoració el contingut d'un projecte d'actuació, relacionat amb les funcions de la Inspecció d'Educació en la Comunitat Valenciana, d'acord amb els criteris que la convocatòria especifique. Esta prova es valorarà de 0 a 15 punts, i per a superar-la caldrà obtindre una qualificació mínima de 7,5 punts.

b) En la segona fase, la comissió de valoració procedirà, si és el cas, a comptabilitzar els mèrits dels aspirants que hagen superat la primera fase, i això d'acord amb el que establix el barem que apareix publicat com a annex a esta orde. No es podrà obtindre més de 10 punts en esta fase.

3. La selecció d'aspirants que participen en el concurs de mèrits la realitzarà en les seues dos fases una comissió de valoració nomenada pel titular de l'òrgan competent en matèria de personal docent, que estarà formada per:

- L'inspector general d'Educació, que exercirà la presidència de la comissió, o l'inspector en qui delegue.

- Dos vocals, que seran inspectors d'educació amb la condició de funcionaris de carrera del dit cos, triats per sorteig.

- Un funcionari adscrit a la Subdirecció General de Personal, que exercirà la secretaria de la comissió, amb veu però sense vot.

La comissió, una vegada constituïda, desenrotllarà les funcions següents:

a) El desenrotllament del concurs de mèrits d'acord amb el que disposa esta convocatòria.

b) La comprovació del compliment dels requisits de participació dels aspirants.

c) La resolució dels dubtes, discrepàncies o reclamacions que puguen sorgir en el desenrotllament del procés.

d) La valoració del projecte d'actuació presentat, de l'adequació de l'aspirant a partir de l'entrevista individual en què defenga el dit projecte i de la valoració dels mèrits acreditats.

e) Publicar les llistes provisionals i definitives de les diferents fases del procés.

f) Realitzar la proposta de candidats seleccionats.

4. Les decisions de la comissió s'adoptaran per majoria i el president gaudirà de vot de qualitat.

5. La comissió ajustarà el seu funcionament al que preveu la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i els seus membres estaran subjectes a les causes d'abstenció i recusació que establixen els articles 28 i 29 de la mencionada llei.



Article 6. Convocatòria i adjudicació de llocs

1. La convocatòria d'adjudicació de llocs que siga necessari cobrir per nomenament de funcionaris docents per a l'exercici temporal, tant en vacants com en substitucions i la seua corresponent adjudicació, es realitzarà per resolució de l'òrgan competent en matèria de personal docent. El procediment d'adjudicació tindrà caràcter presencial, llevat que les necessitats del servici educatiu motiven l'ús d'un altre procediment, i sempre d'acord amb l'orde ocupat dins de la borsa d'acord amb el que establix l'article 4 de la present orde.



2. A l'efecte de proveir llocs vacants i substitucions, les adjudicacions s'efectuaran a l'inici del curs escolar, si bé en el cas que es produïsquen vacants o substitucions sobrevingudes que hagen de cobrir-se en qualsevol altre període, estes es duran a terme per mitjà d'un procediment especial d'adjudicació en les mateixes condicions assenyalades en l'apartat anterior, tenint en compte que aquells inspectors accidentals que es troben cobrint una substitució tindran dret a optar a la cobertura de les vacants sobrevingudes, segons el seu orde en borsa, amb anterioritat a la seua convocatòria per a l'adjudicació als integrants de la borsa.



Article 7. Nomenament i incorporació

1. Els qui obtinguen el nomenament per a un destí provisional exerciran les seues funcions en situació administrativa de comissió de servicis, renovable per cursos escolars, si és el cas, i amb reserva del seu lloc d'origen, concedida pel titular de l'òrgan competent en matèria de personal docent.

La no-renovació de la comissió de servicis anual per part de l'òrgan competent en matèria de personal docent requerirà un informe previ de l'inspector cap territorial corresponent, procediment contradictori, així com una proposta de l'òrgan a què estiga adscrita la Inspecció Educativa.

2. Els inspectors accidentals nomenats en comissió de servicis conservaran el dret a percebre i perfeccionar triennis i el component retributiu relacionat amb la formació permanent del professorat i la realització d'altres activitats per a la millora de l'ensenyança.

3. Els inspectors nomenats hauran d'incorporar-se al lloc adjudicat en el termini de tres dies hàbils des de l'adjudicació, llevat que hi concórreguen circumstàncies excepcionals degudament justificades i apreciades pel titular de l'òrgan competent en matèria de personal docent, que podrà autoritzar un altre termini.



Article 8. Documentació

Una vegada hagen sigut nomenats per a un lloc vacant amb caràcter temporal, els integrants de la borsa hauran de justificar documentalment, en el termini de deu dies hàbils, davant de la direcció territorial competent en matèria d'educació que corresponga, aquells requisits exigits per a formar part del cos d'inspectors d'educació, excepte aquells que consten en l'expedient corresponent.



Article 9. Renúncies

1. Els integrants de la borsa autonòmica per a l'exercici temporal de llocs de treball del cos d'inspectors d'educació podran renunciar a un lloc de treball en una província diferent d'aquella per la qual hagen realitzat l'opció de preferència, sense perdre per això el seu orde dins de la borsa per a subsegüents procediments d'adjudicació.



2. Així mateix, podran renunciar a un lloc els qui en el moment de ser convocats a l'adjudicació de llocs es troben en alguna de les situacions següents:

a) La prestació de servicis en qualsevol administració pública, organisme o empresa pública o privada.

b) Ser titular de beca d'estudi o investigació per a formació professional obtinguda en una convocatòria efectuada per qualsevol administració educativa.

c) Per trobar-se en incapacitat temporal per malaltia amb anterioritat a la data en què se li oferisca el nomenament d'inspector accidental. En este cas, haurà d'aportar un certificat mèdic acreditatiu de la situació d'incapacitat i comunicar, una vegada desapareguda la dita incapacitat, la seua disponibilitat.

d) Per causa de violència de gènere.

e) Per maternitat, paternitat, adopció o acolliment, tant preadoptiu com permanent o simple, durant el temps marcat per la llei. Els qui es troben en alguna de les esmentades situacions amb caràcter previ a la convocatòria per a l'adjudicació, podran optar segons el seu orde de la borsa al lloc de treball, el qual serà cobert per un altre aspirant. Quan la situació de maternitat, adopció o acolliment finalitze, es podrà incorporar al lloc que va triar anteriorment si este està ocupat per un substitut i, si no n'hi ha, se li assignarà el lloc que corresponga seguint l'orde de la llista.

f) Per atenció d'un fill o filla menor de 3 anys, o d'un familiar fins al segon grau de consanguinitat o afinitat, que per raó d'accident o malaltia greu requerisca una atenció continuada i convisca amb l'interessat. La seua duració no podrà excedir el curs escolar.

g) L'exercici d'un càrrec públic o representatiu que impossibilite l'assistència al treball.

h) Per causa de força major degudament justificada i apreciada per l'òrgan competent en matèria de personal docent.

3. Els aspirants que es troben en alguna de les situacions enumerades anteriorment hauran de justificar-ho documentalment a través de les direccions territorials competents en matèria d'educació, i romandran en el mateix lloc que ocupen en la borsa. Tot això sense perjuí dels supòsits d'exclusió de les borses per incompliment de l'obligació de justificació.

La sol·licitud de renúncia a l'adjudicació de llocs podrà efectuar-se des de la data del fet causant i fins al moment anterior a la presa de possessió del lloc adjudicat, si bé el termini finalitzarà l'últim dia hàbil del mes d'agost per a l'adjudicació de destins corresponents a l'inici del curs escolar.

Si es presenta la sol·licitud fora del termini mencionat, s'entendrà desestimada i romandrà inactiu -cosa que determina la impossibilitat d'assignar-li cap lloc en crides posteriors- fins a la finalització del termini establit per a la sol·licitud o fins que l'interessat comunique la fi de la causa al·legada.



Article 10. Exclusions

Quedaran exclosos de la borsa per a l'exercici temporal de llocs del cos d'inspectors d'educació els integrants de la borsa si concorre algun dels supòsits següents:

a) No acceptar sense causa justificada el lloc de treball oferit.

b) No prendre possessió en temps i forma del lloc adjudicat per al seu exercici com a inspector accidental.

c) No aportar en el termini assenyalat la documentació justificativa dels requisits necessaris que no consten en l'expedient personal, o una vegada aportats es desprenga d'estos que el funcionari no en reunix algun.

d) Renunciar al lloc una vegada que s'ha pres possessió d'este, excepte en els supòsits previstos en l'article anterior.

e) Incomplir la justificació documental de la renúncia tal com s'exigix en l'apartat octau d'esta orde.



DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA



Única. Convocatòries anteriors

El barem previst en la present orde no serà aplicable al procediment de concurs de mèrits convocat amb anterioritat a la publicació d'esta. En tot cas, els aspirants seleccionats s'integraran en el col·lectiu corresponent a l'article 4.1.b o 4.1.c, segons els casos, de la present orde.



Els actuals inspectors accidentals s'integraran en el col·lectiu corresponent a l'article 4.1.a de la present orde.



DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA



Única. Derogació

Queden derogades totes les disposicions que del mateix rang o d'un rang inferior que s'oposen al que disposa la present orde.



DISPOSICIÓ FINAL



Única. Entrada en vigor

La present orde entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



València, 1 d'agost de 2012



La consellera d'Educació, Formació i Ocupació,

MARÍA JOSÉ CATALÁ VERDET







ANNEX ÚNIC



Barem del concurs de mèrits per a provisió temporal de places d'inspectors d'educació accidentals



La valoració de mèrits que acrediten els aspirants en la convocatòria de concurs de mèrits per a la provisió temporal de places d'inspectors d'educació accidentals es farà d'acord amb el barem següent:





1) Trajectòria professional (màxim 3 punts):

1.1) Per cada any d'experiència docent que supere els sis exigits com a requisit de participació: 0,5 punts. Per cada mes: 0,0416 punts.



A estos efectes, s'entén com a experiència docent la prestació de servicis de docència directa amb l'alumnat d'un centre i les activitats exercides per personal docent en servicis i programes educatius i en altres unitats de l'Administració educativa, no computables en l'apartat següent.

Documents justificatius: full de servicis certificat per la direcció territorial amb competències en matèria d'educació o òrgan competent del Ministeri d'Educació, o d'una altra administració educativa o, si no n'hi ha, certificat del secretari del centre amb el vistiplau del director, fent constar presa de possessió i el cessament.

1.2) Per cada any de servici en llocs de treball de l'Administració educativa de nivell 26 o superior: 0,5 punts. Per cada mes: 0,0416 punts.

Documents justificatius: full de servicis certificat per la Direcció General d'Administració Autonòmica o òrgan competent en cada cas fent constar la presa de possessió i el cessament.

1.3) Per cada any de servici com a assessor de CEFIRE, assessor tècnic de reforma, assessor de valencià i figures anàlogues: 0,5 punts. Per cada mes: 0,0416 punts.

Documents justificatius: fotocòpia compulsada del document justificatiu del nomenament expedit per la direcció territorial amb competències en matèria d'educació o l'òrgan competent del Ministeri d'Educació, o d'una altra administració educativa en què conste la data de la presa de possessió i de cessament o la continuïtat, si és el cas.

1.4) Per pertànyer a algun dels cossos de catedràtics que integren la funció pública docent: 2 punts.

Documents justificatius: fotocòpia compulsada del títol administratiu o credencial, o fotocòpia del butlletí o diari oficial, en que conste o se li reconega pertànyer a algun dels cossos de catedràtics.



2) Exercici de càrrecs directius i de coordinació (màxim 4 punts):



2.1) Per cada any d'exercici del càrrec de director/a de centres públics docents o de servicis educatius, amb avaluació positiva, quan esta haja sigut realitzada: 0,75 punts. Per cada mes 0,0625 punts.



2.2) Per cada any d'exercici del càrrec de cap d'estudis, vicedirector, secretari o vicesecretari de centres públics docents: 0,5 punts. Per cada mes 0,0416 punts.

2.3) Per cada any de servici com a cap de departament, coordinador de cicle en l'Educació Infantil, en l'Educació Primària o en l'Educació Secundària Obligatòria, coordinador d'Educació Secundària Obligatòria, de Batxillerat, d'EOI o de Formació Professional: 0,1 punts. Per cada mes: 0,0083 punts.

Documents justificatius: fotocòpia compulsada del document justificatiu del nomenament expedit per la direcció territorial amb competències en matèria d'educació o per l'òrgan competent del ministeri competent en matèria d'educació, o d'una altra administració educativa en què conste la data de la presa de possessió i de cessament o continuïtat, si és el cas. A l'efecte de comptabilitzar els anys d'exercici o de servici, seran valorats els mèrits perfeccionats fins a la finalització del curs anterior a la convocatòria.



3) Preparació científica i didàctica i altres mèrits (màxim 3 punts):



3.1) Per cada titulació universitària oficial diferent de l'exigida per a l'ingrés al cos de la funció pública docent des del qual es concursa o per a l'accés, al seu dia, als llocs d'Inspecció Educativa es valoraran de la forma següent:

a) Pel títol universitari oficial de grau o equivalent: 0,5 punts.



b) Per titulacions de primer cicle: per la segona i restants diplomatures, enginyeries tècniques, arquitectura tècnica o títols declarats legalment equivalents i pels estudis corresponents al primer cicle d'una llicenciatura, arquitectura o enginyeria: 0,3 punts. (Per este subapartat no es valoraran, en cap cas, el títol o els estudis d'esta naturalesa que haja sigut necessari superar per a l'obtenció del primer títol de llicenciat, enginyer o arquitecte que es presente).

c) Per titulacions de segon cicle: pels estudis corresponents al segon cicle de llicenciatures, enginyeries, arquitectures o títols declarats legalment equivalents: 0,3 punts. (Per este subapartat no es valorarà, en cap cas, els estudis d'esta naturalesa que haja sigut necessari superar -primer cicle, segon cicle o, si és el cas, ensenyances complementàries- per a l'obtenció del primer títol de llicenciat, enginyer o arquitecte que es presente).

d) Per estudis universitaris de postgrau relacionats amb la gestió de la qualitat en el sistema escolar i/o lideratge educatiu: màxim 0,6 punts.

e) Pel títol de doctor: 1 punt.

f) Per cada títol de màster oficial, suficiència investigadora o diploma d'estudis avançats: 0,5 punts.

Documents justificatius: fotocòpia compulsada del corresponent títol o, si és el cas, certificació acadèmica en què es faça constar que s'han cursat i superat totes les assignatures o crèdits corresponents al títol que es vol acreditar, acompanyada de la certificació del deute dels drets d'expedició d'estos títols d'acord amb l'Orde de 8 de juliol de 1988 (BOE núm. 167, de 13.07.1988).



3.2) Per la certificació d'aptitud o nivell avançat d'escoles oficials d'idiomes o de qualsevol òrgan o administració competent d'acord amb la normativa vigent que acredite un nivell corresponent al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència de les Llengües: 0,2 punts.



Documents justificatius: fotocòpia compulsada del diploma, certificació o títol corresponent.

3.3.) Pel Diploma de Mestre de Valencià: 0,3 punts.

Documents justificatius: fotocòpia compulsada del títol

3.4) Pel títol professional de Música i/o Dansa: 0,2 punts.

Documents justificatius: fotocòpia compulsada del diploma, certificació o títol corresponent.

3.5) Activitats de formació i publicacions.

a) Per l'assistència a cursos de formació i perfeccionament relacionats amb la Inspecció d'Educació o amb l'organització escolar, les noves tecnologies aplicades a l'educació, la didàctica, la psicopedagogia o la sociologia de l'educació, direcció i gestió, millora i qualitat dels centres, convocats o reconeguts per les administracions públiques o per universitats: es puntuaran amb 0.02 punts per cada 10 hores. A estos efectes, se sumaran les hores de totes les activitats, i no es puntuaran la resta d'hores inferiors a 10.

b) Per haver impartit cursos de formació i perfeccionament relatius a la inspecció, la direcció o organització de centres educatius: Per cada hora 0,01 punts.

Documents justificatius dels apartats a i b: certificació acreditativa expedida per l'organisme o centre corresponent, amb especificació de les hores de duració.

c) Per publicacions de caràcter pedagògic relacionades amb l'especialitat docent des de la qual s'opta, o amb l'organització escolar, la direcció i gestió de centres, la Inspecció Educativa, les noves tecnologies aplicades a l'educació, la didàctica, la psicopedagogia o la sociologia de l'educació: màxim 1 punt.

Documents justificatius: els exemplars corresponents poden anar acompanyats d'una certificació de l'editorial on conste el nombre d'exemplars i que la seua difusió ha estat en llibreries comercials. No caldrà la certificació corresponent quan la publicació l'haja editat la conselleria amb competències en matèria d'educació. En el cas de publicacions que només es donen en format electrònic, es presentarà un informe oficial en què l'organisme emissor certificarà que la publicació apareix en la base de dades bibliogràfiques.

En este document s'indicarà la base de dades, el títol de la publicació, els autors, la revista, el volum, l'any i la pàgina inicial i final.



3.6) Per haver superat una de les parts de què consta la prova de l'últim procediment selectiu d'accés al cos d'inspectors d'educació convocat amb anterioritat al concurs de mèrits: 0,3 punts.

Mapa web