Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de juliol de 2017, de la directora de la Fundació de la Comunitat Valenciana-Regió Europea, per la qual es convoca procés selectiu



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8090 de 24.07.2017
Número identificador:  2017/6754
Referència Base de Dades:  006638/2017
 



RESOLUCIÓ de 19 de juliol de 2017, de la directora de la Fundació de la Comunitat Valenciana-Regió Europea, per la qual es convoca procés selectiu (Convocatòria 3/2017) per a cobrir el lloc de treball  de tècnic de gestió administrativa i financera d'aquesta, corresponent a l'Oferta d'Ocupació Pública de 2016. [2017/6754]

La Fundació de la Comunitat Valenciana-Regió Europea (d'ara en avant, FCVRE) té com a objectiu principal potenciar la participació de la Comunitat Valenciana en les polítiques i accions de la Unió Europea i impulsar el coneixement de les mateixes.

En particular assistix a la Generalitat en l'àmbit de les seues competències en matèria de les polítiques vinculades a Polítiques Agrícoles; Sostenibilitat, Energia, Medi Ambient i Aigua; Empresa, Indústria i Competitivitat, Investigació, desenrotllament i innovació (I+D'i), Infraestructures, Transport i Logística; Ocupació, Finançament i Fons Estructurals, Programes Acadèmics, Turisme, Cultura i Esport; Comunicació i Informació; Cooperació al Desenrotllament; Sanitat; Educació i Joventut; Assumptes Socials, així com qualssevol altres àrees que siguen objecte d'una política europea que tinguen un interés general per a la Comunitat Valenciana.

Es va a seleccionar, d'acord amb els principis de publicitat, transparència, mèrit i capacitat, d'acord amb els criteris arreplegats en l'annex I una persona que, responent al perfil baix descrit, cobrisca un lloc vacant de Tècnic de Gestió Administrativa i Financera de la FCVRE, i que, des de València, treballarà en equip amb Brussel·les.



Requisits:

• Llicenciatura o Grau en Ciències Econòmiques, ADE o Empresarials.

• Experiència professional mínima de tres anys en l'àmbit de:

– Gestió econòmica-pressupostària (elaboració pressupost anual, seguiment i control de l'execució pressupostària i econòmica, elaboració d'informes pressupostaris...).

– Experiència en el control i seguiment de la comptabilització de factures.

– Experiència en realització d'estudis de viabilitat econòmica de projectes, estratègies de busca i captació de fons.

– Utilització de ferramentes d'organització i control intern econòmic.

• Ser nacional d'un estat membre de la UE o del Espai Econòmic Europeu.

• Ser major de setze anys i no haver superat l'edat de jubilació.



• Coneixement de la Comunitat Valenciana, les seues institucions i el seu entorn socioeconòmic.

• Coneixement parlat i escrit d'anglés, equivalent a nivell B2, i valencià o castellà, a nivell C1.



Mèrits addicionals:

• Coneixement d'altres idiomes de la Unió Europea. Es valorarà especialment el coneixement del francés.

• Coneixement del valencià o castellà, diferent del triat com a requisit, en nivell equivalent o superior a B2.

• Coneixement de l'anglés en nivell superior a l'exigit com a requisit.

• Experiència professional en les Institucions de la Comunitat Valenciana i alt coneixement de la normativa i procediments aplicables.



• Experiència professional en les Institucions i organismes de la Unió Europea.

• Domini de la gestió comptable i financera de entitats sense ànim de lucre, i en especial de Fundacions.

• Coneixement dels procediments administratius, de contractació.



• Experiència professional en equips multidisciplinaris i en ambients internacionals.

• Experiència professional en l'àmbit dels projectes europeus.

• Títol de màster o postgrau oficial en Unió Europea o relacions internacionals.

• Formació complementària en temes relacionats: títol de doctor i/o màster, o segona llicenciatura.



Aptituds:

• Ser una persona amb alta motivació i predisposició per al treball.



• Tindre capacitat de treball en equip, de relació i comunicació.

• Discreció i compromís en el lloc de treball.

• Aportar capacitat d'iniciativa, de resolució de conflictes i de treball en entorns canviants.

• Capacitat de ràpida reacció davant de situacions diverses.

• Molt bona capacitat d'anàlisi i síntesi.

• Capacitat per a l'organització d'esdeveniments, seminaris i jornades.

• Domini de les noves tecnologies i coneixement de ferramentes informàtiques de l'entorn MS Office/Lliure Office.



Funcions del lloc:

Sota la direcció de la directora i del Coordinador de la FCVRE, al Tècnic de Gestió Administrativa i Financera li correspon:



Gestió Financera:

– Elaboració en col·laboració amb assessor comptable dels pressupostos anuals i del tancament dels Comptes de l'exercici.

– Planificació i gestió del pressupost i cash-flow al llarg de l'exercici.

– Coordinació amb assessoria comptable.

– Rendició anual de comptes davant d'Auditor designat per GVA, Sindicatura Comptes de CV i IVE.

– Justificació financera de projectes europeus, així com de subvencions i aportacions conveniats.

– Rendició comptes de projectes i resolució incidències davant de líders de projectes, auditors i Comissió Europea.

– Gestió d'operacions bancàries (pagaments de nòmines, factures, transferències, subvencions).



Administració:

– Coordinació documentació de l'assessoria comptable i departament  d'Administració.

– Relacions amb l'administració.

– Col·laboració en la preparació de les reunions del Patronat de la FCVRE.



RRHH i formació:

– Gestió documentació laboral.

– Coordinació i seguiment vacacions.

– Convocatòries vacants.

– Coordinació amb assessoria laboral: altes, baixes, contractes, nòmines.



En general, el compliment del marc juridicoadministratiu aplicable a la FCVRE, tenint en compte la pertinença de la FCVRE al sector públic empresarial de la Generalitat.



Procediment de selecció

Fase 1. Recepció de Candidatures

1.1. La present convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat (D.O.G.V.) i en la pàgina web de la FCVRE, http://www.ue.gva.es/

1.2. Les persones que reunisquen els requisits exigits per al lloc podran presentar la seua candidatura fins al dia 25 de setembre de 2017, inclusivament.

1.3. Les persones candidates, a més de facilitar un correu electrònic i un telèfon de contacte, hauran d'adjuntar, a la seua candidatura, la següent documentació, enviant-la al correu electrònic dgre@gva.es, indicant en l'assumpte «Ref.: tècnic de gestió administrativa i financera»:

a) carta de motivació;

b) curriculum vitae segons el model Europass (la plantilla està disponible en http://europass.cedefop.europa.eu/es/documents/curriculum-vitae/templates-instructions)

c) autovaloració dels mèrits addicionals, d'acord amb l'annex II;



d) còpies dels títols i acreditació dels mèrits al·legats. Els que hagen obtingut la titulació en l'estranger, hauran d'acompanyar-la amb la credencial que acredite la seua homologació, convalidació o certificat d'equivalència. Respecte de les publicacions, haurà d'incloure's una referència per a la seua localització;

e) declaració responsable sobre el compliment dels requisits exigits, d'acord amb el model que s'inclou com a Annex III.



Fase 2. Comprovació de requisits, valoració de mèrits i publicació de la llista

2.1. La fase es desenrotllarà sota la direcció de la Comissió de Selecció que, per a això, podrà ser assistida per tercers o mercantil contractada a este efecte, i en este cas les actuacions de revisió, aclariment, esmena o compleció dels documents presentats es duran a terme per esta última, que es dirigirà directament a les persones candidates, a través del telèfon o de la direcció del correu electrònic que les persones candidates hagueren fet constar en la seua candidatura.

2.2. En el termini màxim de tres mesos després de la publicació d'esta convocatòria, la directora de la FCVRE dictarà una resolució, que es farà pública exclusivament en l'esmentada pàgina web, que inclourà la llista de persones candidates admeses i l'assenyalament del lloc, dates i hora per a la realització de les proves i l'entrevista. Esta i aquelles hauran d'efectuar-se, si el nombre de persones candidates ho permetera, en dos dies consecutius.

2.3. Les proves i entrevista se celebraran en el termini màxim de quatre mesos, comptats a partir de l''endemà de la publicació d'esta convocatòria, preveient-se la finalització del procés selectiu en el mes de novembre de 2017.

2.4. Tant les resolucions  com qualssevol altres actes de comunicació generals es faran públics en la pàgina web de la FCVRE.



Fase 3. Procediment selectiu: proves i entrevista.

3.1. Les  persones candidates admeses passaran a la fase de proves, en la que es valoraran les seues habilitats respecte a la gestió econòmica, pressupostària i laboral en el sector públic de la Generalitat. L'entrevista presencial tindrà per objecte la valoració de les capacitats i les habilitats relatives al lloc, junt amb qualssevol altres que, objectivament, haja fixat amb caràcter previ la Comissió.

3.2. Les proves i l'entrevista es realitzaran a València, en anglés i en castellà o valencià, sense perjuí que part d'esta última puga efectuar-se en altres idiomes el coneixement de les quals haja al·legat com a mèrit la persona candidata, versant el seu contingut sobre les matèries que s'inclouen, a mode indicatiu, Com a annex IV.

3.3. Proves. Es realitzaran les següents proves escrites:

3.3.1. Prova 1: Test

Constarà de 20 preguntes (a raó de 10 pels dos blocs que es recullen en l'annex IV), amb quatre respostes per cada una d'elles, de les que només una serà la verdadera. Es descomptarà una resposta encertada per cada tres preguntes respostes erròniament i les contestacions en blanc ni puntuaran, ni penalitzaran. La formula de correcció serà: respostes correctes netes=núm d'encerts - (núm. De/3), despreciant-se la resta si el mateix és 1, o descomptant-se una més de les correctes si este anara 2. La duració de la prova serà de quaranta-cinc minuts.



Es qualificarà de 0 a 15 punts.

3.3.2. Desenrotllament de coneixements

Consistirà en el desenrotllament per escrit d'un cas pràctic relacionat amb les matèries dels blocs de l'annex IV, que entregaran a la seua finalització, per a la realització de la qual les persones candidates disposaran de noranta minuts.

Es qualificarà de 0 a 25 punts.

3.3.3. Preparació de Powerpoint.

Les persones candidates prepararan i elaboraran una presentació en Powerpoint, en anglés, durant noranta minuts, que entregaran a la seua finalització conforme els siga indicat per la Comissió, sobre un assumpte d'actualitat decidit per esta.

Es qualificarà de 0 a 10 punts.

3.3.4. Presentació del Powerpoint.

Les persones aspirants, per orde alfabètic (iniciant-se per la lletra “B”), seran cridades per la Comissió de Selecció per a realitzar la presentació i defensa del Powerpoint que hagueren preparat, durant quinze minuts, així com per a respondre a les qüestions que sobre aquesta li puguen ser plantejades.

Es qualificarà de 0 a 10 punts.

3.4. Entrevista presencial. Té per objecte la valoració, en especial, de les capacitats de treball en equip, habilitats de negociació, comunicació (expressió oral, claredat d'exposició, etc.) i motivació junt amb qualssevol altres que, objectivament, haja fixat amb caràcter previ la Comissió.

Es qualificarà de 0 a 20 punts.



Fase 4. Comprovació dels requisits

4.1. Finalitzades les proves i l'entrevista, la Comissió de Selecció formularà a la directora de la FCVRE la llista de persones candidates amb la puntuació obtinguda en cada una de les proves i l'entrevista, podent excloure d'aquesta a aquelles de la candidatura de les quals, o del procés selectiu, es desprenguera que incomplixen algun dels requisits.

4.2. Així mateix, i sense perjuí que les persones candidates reuniren els requisits exigits o superaren el procés selectiu de la present convocatòria, la Comissió de Selecció podrà proposar a la directora de la FCVRE, amb motivació detallada, que declare deserta la present convocatòria  i no es constituïsca la seua Bossa de Reserva en el cas que considerara que cap de les mateixes s'adequa completament al perfil desitjat.

4.3. La directora de la FCVRE aprovarà i farà pública la relació definitiva de persones candidates, ordenada d'acord amb la suma de les proves i dels mèrits, que es publicarà en la repetida pàgina web i en el DOGV. En cas d'empat, l'orde s'establirà en favor de la dona si estiguera infrarrepresentada dins de la plantilla de llocs de treball de la FCVRE, de conformitat amb l'Acord de 10 de març de 2017, del Consell, d'aprovació del II Pla d'igualtat de dones i hòmens de l'Administració de la Generalitat. De persistir, es desempatarà atenent, en primer lloc, a la major puntuació obtinguda en l'entrevista o, successivament, en la primera i segona prova. De continuar, es desempatarà per sorteig.





Fase 5. Constitució de Bossa de Reserva

5.1. Les persones candidates incloses en la relació definitiva, que no siguen la seleccionada per al lloc, passaran a formar part d'una Bossa de Reserva que serà seguida, segons l'orde obtingut, per la FCVRE per a futures eventualitats respecte del mateix.

5.2. Si es produïra renúncia o qualsevol altra circumstància que tinguera per consegüent la vacant o no cobertura del lloc corresponent a esta convocatòria, es formalitzarà el contracte amb les persones integrants de la dita Bossa, segons la seua orde successiu.

5.3. La condició d'integrant de la Bossa de Reserva no generarà, en cap moment, cap relació amb la Generalitat, ni compromís respecte de l'accés a la condició de personal de la FCVRE.



6. Comissió de Selecció

6.1. Corresponen a la Comissió de Selecció les funcions relatives a l'execució de la present convocatòria, així com la determinació concreta del contingut de les proves, la qualificació de les persones aspirants així com, en general, l'adopció de quantes mesures siguen necessàries amb vista al correcte desenrotllament de les proves, adoptant respecte d'això les decisions motivades que estime pertinents.

6.2. La Comissió de Selecció, estarà composta pel cap de Servei de Relacions amb l'Estat, comunitats autònomes i Acció Exterior, el cap de Servei de Relacions amb la UE, i dos persones designades pel subsecretari de Presidència. La Comissió podrà comptar i ser assistida per ajudants, assessors especialistes o semblants.

6.3. El procediment d'actuació de la Comissió de Selecció procurarà adaptar-se, en la mesura que es puga, al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic, per al funcionament dels òrgans col·legiats.



7. Normes finals

7.1. No podrà formalitzar-se el contracte de treball amb persona candidata que, inclús havent superat el procediment selectiu, haguera deixat de reunir qualsevol dels requisits exigits en la convocatòria, quedant sense efecte les actuacions prèvies que amb aquesta s'hagueren realitzat.

7.2. La present convocatòria es publicarà en el DOGV i en la web de la FCVRE (http://www.ue.gva.es/)

7.3. Comunicacions. Els actes generals de comunicació del procediment de selecció es faran públics a través de la pàgina web de la FCVRE. No obstant això, qualsevol contacte particular que poguera efectuar-se amb les persones candidates es realitzarà per mitjà de telèfon o correu electrònic, a la direcció indicada per les mateixes. Per a qualsevol dubte sobre la present convocatòria, pot telefonar-se al telèfon 00 34 96 386 81 68, o dirigir-se al correu dgre@gva.es.

S'oferix

Un contracte de treball indefinit, amb condicions segons conveni d'Oficines i Despatxos de la província de València, amb un salari brut aproximat de 26.070,48 € segons la plantilla i taula salarial aprovada pel Patronat de la Fundació de la Comunitat Valenciana-Regió Europea.





València, 19 de juliol de 2017.– La directora: Daría Terrádez Salom.





ANNEX I

Barem aplicable



Puntuació màxima

I. MÈRITS ADDICIONALS 40

1. Coneixement d'idiomes addicionals 10

a) Francés:

• Nivell B1: 0,5 punt

• Nivell B2: 1 punt

• Nivell C1: 1.5 punts

• Nivel C2: 2 punts

b) Altres idiomes addicionals

• Nivell B1: 0,25 punt

• Nivell B2: 0,5 punts

• Nivell C1: 1 punt

• Nivell C2: 1,5 punts





2. Coneixements del valencià/castellà addicional

• Nivell elemental (B2): 1 punt

• Nivell mitjà (C1): 3 punts

• Nivell superior (C2): 5 punts 5





3. Experiència Professional Qualificada 20

• En les Institucions i organismes de la Unió Europea.

• En equips multidisciplinaris i en ambients internacionals.

• En l'àmbit dels projectes europeus.

• En l'àmbit de la comunicació. 0,25 per mes complet

• En les Institucions de la Comunitat Valenciana. 0,25 per mes complet  

4. Formació complementaria 4  

- Título de doctor o màster, addicional, o segona llicenciatura, relacionada amb el lloc  

5. Publicacions en materies relacionades amb la UE

– Autoria o coautoria (0'20 per cada una) 1  

ii. PROVES. Valoren coneixements, habilitats i competències.

– Prova Test: 10 punts

– Prova Desenrollament. 10 punts

– Contingut i disseny Powerpoint. 10 punts

– Presentació Powepoint. 10 punts 40





iii. ENTREVISTA 20









ANNEX II

Autobaremació



MÈRITS (Màxim 40 punts) Màxim Autobaremació

1. Coneixement d'idiomes addicionals 10

a) Francés:

• Nivell B1: 0,5 punt

• Nivell B2: 1 punt

• Nivell C1: 1.5 punts

• Nivell C2: 2 punts

b) Altres idiomes addicionals (detallar):

• Nivell B1: 0,25 punt

• Nivell B2: 0,5 punt

• Nivell C1: 1 punt

• Nivell C2: 1,5 punts



2. Conocimiento valencià o castellà addicional (detallar):

• Nivell elemental (B2): 1 punt

• Nivell mitjà (C1): 3 punts

• Nivell superior (C2): 5 punts 5



3. Experiència Professional Qualificada 20

0,50 per mes complet:

• En les Institucions i organismes de la Unió Europea.

• En equips multidisciplinaris i en ambients internacionals.

• En l'àmbit dels projectes europeus.

• En l'àmbit de la comunicació.  

0,25 per mes complet:

• En les Institucions de la Comunitat Valenciana

   

4. Formació complementaria (detallar): 4  

2 punts per cada un:

– Título de doctor o màster, addicional, o segona llicenciatura, relacionada amb el lloc  

5. Publicacions en matèries relacionades amb la UE

0,20 per cada una:

– Autoria o coautoria 1  

AUTOBAREMACIÓ SUMA TOTAL







ANNEX III

Declaració responsable



La persona aspirant, baix firmant, …, amb document identificatiu (passaport o DNI) núm. …, manifesta que:

a) es troba en possessió dels requisits de titulació exigits en la present Convocatòria;

b) els mèrits que al·lega són verídics i exactes;

c) no es troba inhabilitada o en situació equivalent ni ha sigut sotmesa a sanció disciplinària procedent que impedisca l'accés a l'ocupació pública per a exercir funcions semblants.

d) no ha sigut separada del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o òrgans constitucionals o estatutaris;

e) sent nacional d'Estat diferent de l'espanyol, no es troba inhabilitada o en situació equivalent ni ha sigut sotmesa a sanció disciplinària equivalent en aquell.

El que aixina declara i firma sota la seua responsabilitat, sense perjuí de les responsabilitats que pogueren incumbir-li en cas de falsedat d'algun dels seus termes o per alteració o manipulació de la documentació presentada.



… a … de … de 2017.







ANNEX IV



I. La gestió econòmica i pressupostària en el Sector Públic Instrumental de la Generalitat. Gestió  laboral.

II. La gestió administrativa del Sector Públic Instrumental de la Generalitat: contractació administrativa, subvencions, convenis, règim jurídic de les fundacions del sector públic de la Generalitat. Responsabilitat, igualtat i transparència.

Mapa web