Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 25 d'octubre de 2019, de la Gerència, per la qual es convoquen proves selectives per a la constitució d'una borsa de treball d'oficial o oficiala del Menador del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals d'aquest organisme.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8670 de 05.11.2019
Número identificador:  2019/10265
Referència Base de Dades:  009473/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, C/C1



RESOLUCIÓ de 25 d'octubre de 2019, de la Gerència, per la qual es convoquen proves selectives per a la constitució d'una borsa de treball d'oficial o oficiala del Menador del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals d'aquest organisme. [2019/10265]

La Gerència, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant la Resolució de 12 de juny de 2018 (DOGV 14 de juny), convoca proves selectives per a la constitució d'una borsa de treball d'oficial o oficiala del Menador d'acord amb les bases següents.



Primera. Denominació del lloc de treball

Oficial o oficiala del Menador, grup C, subgrup C1, adscrit al Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals de la Universitat Jaume I.





Segona. Objecte i període

L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball d'oficial o oficiala del Menador, adscrit al Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals, amb les següents funcions: atenció al públic, gestió del calendari d'activitats, agenda d'actes, gestió de reserves i peticions, atenció a actes singulars, gestió de les necessitats tècniques, administració entorn UPO, bon funcionament de les sales i dels espais comuns i coordinació amb el personal del Servei d'Activitats Socioculturals i amb el personal de seguretat.



Tercera. Requisits

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què aquesta està definida en el Tractat constitutiu de la Comunitat Europea, segons el que disposa la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial decret 800/1995, de 19 de maig. També hi podran participar el cònjuge, descendents i descendents del cònjuge, dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, menors de 21 anys o majors d'aqueixa edat que visquen a càrrec d'aquests. Aquest últim benefici serà igualment d'aplicació a familiars de nacionals d'altres estats quan així estiga previst en els tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya.

b) Tenir fets els setze anys.

c) Estar en possessió del títol de Batxillerat o de cicle formatiu de grau mitjà o equivalent, o tenir complides les condicions per a obtenir-lo en la data en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que han obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, no tinguen declarada la seua equivalència o no estiguen reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, i es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol denegar-lo, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, mentre no es complisquen.

d) Acreditar coneixements de valencià de nivell C1 (suficiència) amb algun dels documents relacionats en la taula d'equivalències de certificats, diplomes, títols i cursos de coneixements de valencià de la Universitat Jaume I, aprovada en la sessió número 48, de 26 de juny de 2014, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I que es troba en:

https://ujiapps.uji.es/ade/rest/storage/LkVCWR1UJHIZHTQEYFFFTKWQE2YF5NXO

e) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.

f) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques. Les persones sol·licitants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Aquest requisits han de posseir-se el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'advertira inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada per les persones aspirants, es considerarà defecte irreparable i es resoldrà l'exclusió en el procediment.



Quarta. Forma i termini de presentació de les sol·licituds

La sol·licitud per a participar en aquest procediment es pot presentar en el registre electrònic de la Universitat Jaume I de Castelló, en el termini de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i s'haurà d'abonar la quantitat de 7,5 euros, en concepte de taxes.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari posseir un certificat digital de firma electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. Les sol·licituds es formalitzaran a través del registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

En la sol·licitud genèrica s'ha d'indicar:

a) Dades personals.

b) EXPOSE

Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

c) SOL·LICITE

L'admissió en el procés selectiu per la constitució d'una borsa d'oficial del Menador de Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals, convocat per la Resolució de 25 d'octubre de 2019, amb el codi 18439.



d) Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar un únic fitxer en format PDF, amb còpia del document nacional d'identitat, del títol del batxillerat o del cicle formatiu de de grau mitjà i del document que acredite els coneixements del valencià, nivell C1.

El pagament de la quantitat de 7,5 euros es realitzarà per TPV.

https://e-ujier.uji.es/pls/www/pagaments.ini?p_id=14&p_importe=7,5&p_referencia=18439

Estan exemptes de pagament de la taxa les persones aspirants que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial, les que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició, i les que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar de l'ajuntament de residència.

Les persones interessades han de presentar les certificacions corresponents que acrediten la condició de discapacitat o la condició de membre de família nombrosa mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.

Els membres de famílies nombroses de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50 % de les taxes. El pagament de la quantitat de 3,75 euros es realitzarà per TPV.

https://e-ujier.uji.es/pls/www/pagaments.ini?p_id=14&p_importe=3,75&p_referencia=18439

Excepcionalment, només quan no siga possible presentar la sol·licitud de forma telemàtica, podrà presentar-se la sol·licitud segons el model de l'annex IV. La presentació de sol·licituds en la modalitat presencial es pot efectuar en el Registre General de la Universitat Jaume I, o per qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la sol·licitud es presenta de forma presencial el pagament de la taxa s'efectuarà amb ingrés en el compte corrent de la Universitat Jaume I (ES36 Banco Santander, entitat 0049, sucursal 4898, DC 95, núm. de compte 2816129170). En el justificant, que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud, ha de constar a més del nom i els cognoms, el número del document nacional d'identitat.

La falta d'abonament de les taxes establertes durant el termini de presentació de sol·licituds es considera incompliment no esmenable i causa la no-admissió en la participació de les proves selectives. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret de devolució de taxes.

Les persones sol·licitants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar hauran de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.



Cinquena. Sistema de selecció

El procediment de selecció consisteix en la resolució per escrit d'un únic exercici amb qüestions teòriques i/o pràctiques, sobre el temari que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

La durada màxima d'aquest exercici serà de cent vint minuts. Aquest exercici es puntuarà de 0 a 10 punts. La puntuació mínima per a superar-lo serà de 5 punts. En cas que l'exercici siga un qüestionari tipus test, es faculta l'òrgan tècnic de selecció per a establir una nota de tall d'acord amb la fórmula de l'annex III.

La borsa de treball es formarà ordenant les persones que hagen obtingut la puntuació mínima requerida en aquest exercici.



Sisena. Òrgan tècnic de selecció

L'estructura de l'òrgan tècnic de selecció és la que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Els membres hauran d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president podrà sol·licitar als membres de l'òrgan de selecció una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

L'òrgan tècnic de selecció resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en allò que es puga produir dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de l'òrgan de selecció s'ajustarà en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Setena. Llista de persones admeses i realització de les proves

Finalitzat el termini per a presentar les sol·licituds, el gerent dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de l'òrgan tècnic de selecció encarregat de jutjar-lo.

La data de realització de les proves selectives s'anunciarà, amb una antelació mínima de 48 hores, al Tauler d'Anuncis Oficials de la Universitat Jaume I (TAO), «Convocatòries PAS», https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/, i al web del Servei de Recursos Humans: https://www.uji.es/serveis/rrhh/.



Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 8, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, es pot interposar un dels següents recursos:

a) Amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'aquesta publicació.

La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició establisca el contrari, no suspén l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 117 de la Llei 39/2015.

Si transcorre un mes des de l'endemà de la interposició del recurs de reposició sense que aquest haja sigut resolt i notificat, es pot entendre que ha sigut desestimat i es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, en el termini de sis mesos comptadors des de l'endemà de la desestimació presumpta.

b) Recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de publicació.

En cas d'optar pel recurs potestatiu de reposició no es pot interposar el recurs contenciós administratiu fins que siga resolt expressament o se n'haja produït la desestimació per silenci administratiu.



Tot açò sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 25 d'octubre de 2019.– El gerent, p. d. (R 05.07.2018), el vicegerent de Personal i Organització: José Luis Gordo García-Madrid.







ANNEX I

Temari



Tema 1. Els Estatuts de la Universitat Jaume I: Estructura i organització. Òrgans de govern i representació.

Tema 2. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes: Objecte, principis generals i àmbit de la Llei. De l'actuació administrativa.

Tema 3. Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana: Objecte, àmbit subjectiu d'aplicació. La transparència en l'activitat pública.

Tema 4. Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals: Disposicions generals, principis de protecció de dades, drets de les persones.

Tema 5. La animació sociocultural.

Tema 6. Gestió cultural universitària.

Tema 7. Gestió cultural i gènere.

Tema 8. Manual de processos gestió de projectes expositius.

Tema 9. Manual de processos gestió de cicles de cinema.

Tema 10. Manual de processos gestió d'espectacles musicals.

Tema 11. Manual de processos gestió de programacions culturals.

Tema 12. Associacionisme a la ciutat de Castelló.







ANNEX II

Òrgan tècnic de selecció



Titulars:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos Humans.



Suplents: la mateixa estructura

Mapa web