Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos docents universitaris.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7912 de 08.11.2016
Número identificador:  2016/8104
Referència Base de Dades:  008363/2016
 



RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos docents universitaris. [2016/8104]

Per Resolució del rector, de data 13 d'octubre de 2016, s'ha disposat el següent:

«De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris i segons el que establixen els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell i en el seu Reglament General del Personal Docent i Investigador.



Este Rectorat, en exercici de les competències atribuïdes per l'article 20 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, i els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en compliment de l'article 20 de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a 2016, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana i en execució de l'Oferta d'Ocupació Pública de 2016, aprovada per Acord del Consell de Govern de 27 de gener i 27 de abril de 2016 (DOCV 19.05.2016), ha resolt convocar dos places pel sistema de concurs d'accés de torn lliure al cos de professors titulars d'universitat que es relacionen en l'annex I de la present resolució d'acord amb les següents:»





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

Este concurs es regirà pel que disposa la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, modificada per Llei Orgànica 4/2007; en el Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre (BOE 8 d'octubre); en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx aprovat pel Consell de Govern en la seua sessió de 7 de juny de 2006, modificat per Acord de Consell de Govern en les seves sessions de 6 de juliol de 2006, 4 de març de 2009, 7 juliol 2010, 28 novembre 2012; i, en el no previst, per la legislació general de funcionaris que li siga d'aplicació i per les presents bases.



Segona. Requisits dels candidats

2.1. Per a ser admès al citat concurs, els aspirants hauran de reunir els següents requisits generals:

a) Nacionalitat. Ser espanyol. No obstant això, hi podran participar en idèntiques condicions que els espanyols els nacionals d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun estat, a què en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors.



També podran participar el cònjuge dels espanyols, dels nacionals d'algun dels estats membres de la Unió Europea i dels nacionals d'algun estat, en què en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-u anys o majors de aquesta edat que visquen a càrrec seu.

En el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, haurà d'acreditar-se la nacionalitat, així com, si pertoca, el vincle de parentiu, i el de viure a càrrec, d'acord amb el que preveu la legislació vigent sobre accés a l'ocupació pública de l'administració general de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats a què siga aplicable el dret a la lliure circulació de treballadors.

L'acreditació de la nacionalitat i la resta de requisits exigits en la convocatòria es realitzarà per mitjà dels documents corresponents, certificats per les autoritats competents del seu país d'origen traduïts a l'espanyol, que serà la llengua oficial en la que tindrà lloc el desenrotllament de les proves.

b) Edat: Tindre complits els setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació establida per la legislació vigent.

c) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per una sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'Accés a la Funció Pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques corresponents a professor d'universitat.

2.2. A més dels requisits generals, els candidats hauran de cumplir els requisits específics dels articles 12 i 13 i disposicions addicionals primera, segona, tercera i quarta del Reial Decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'establix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris i en els termes que s'hi regulen.



Així mateix, podran presentar-s'hi els que resulten habilitats d'acord al que establix el Reial Decret 774/2002, de 26 de juliol, pel qual es regula el sistema d'habilitació nacional per a l'accés a cossos de funcionaris docents universitaris i el règim dels concursos d'accés respectius.



No podran participar en el present concurs d'accés els qui es troben sotmesos en la prohibició continguda en l'article 9.4 del Reial Decret 1313/2007, és a dir, aquells que no hagen exercit durant, almenys, dos anys una plaça anteriorment obtinguda per concurs d'accés en una altra universitat.

La concurrència dels requisits enumerats en el punt 2.1 i en aquesta hauran de tindre sempre en una data anterior a l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i s'han de continuar complint en la data de presa de possessió com a funcionari de carrera.





Tercera. Sol·licituds

Els qui desitgen prendre part en el concurs remetran la corresponent sol·licitud, al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a través del Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'est, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o be, per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat en lo establit en la Disposició final sèptima, en relació en la Disposició derogatòria única de la referida Llei, en el termini de 20 dies hàbils a partir de l'endemà a la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, mitjançant una instància, segons el model que acompanya l'Annex II, degudament formalitzada, juntament amb la següent documentació que acredite que compleixen els requisits per a participar en el present concurs:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, passaport o targeta d'identitat.

b) Certificacions on s'acredite el compliment dels requisits específics que assenyala la base Segona per a participar en el concurs d'accés.



c) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaran en el compte corrent « Concursos i oposicions» de la següent entitat bancària:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, i on es fará constar: el nom i cognoms, número de document nacional d'identitat i indicació del número de la plaça a què es concursa.

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es /rebuts, Tipus Oposicions i concursos, Subtipo Concurs Docent.

Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza el mateix, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquells que acreditin ser beneficiaris de família nombrosa de 1.ª o general abonaran el 50 % de la totalitat de la taxes.

Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acreditin patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acreditin ser beneficiaris de família nombrosa de 2.ª i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació en temps i forma de la sol· licitud.

Serà motiu d 'exclusió insubsanable del procediment l'abséncia d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol· licituts.              

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

Les solicituts que es presenten a través de les oficines de Correus deuran contindre's en sobre obert per a ser datades i sagellades pel funcionari de Correus, abans de la seua certificació.

L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada a l'Av. De la Universitat, s/n, Edifici Rectorat i Consell Social, C.P. 03202 Elx-Alacant.



Cuarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos amb la indicació del motiu d'exclusió, si pertoca, amb l'advertiment a l'interessat que si no l'esmena es declarará que n'ha perdut el dret. Aquesta llista es farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pagina web http://serviciopdi.umh.es/. Els interessats podran presentar una reclamació dirigida al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en el termini de 5 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional d'admesos i exclosos, o bé esmenar, en el mateix termini, el motiu de l'exclusió.

Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes estes, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pagina web http://serviciopdi.umh.es/. Contra aquesta resolució es podrà interpondre recurs en els térmens prevists en l'article 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Pública.





Quinquena. Comissions de selecció

5.1. La composició de les Comissions és la que figura en l'Annex I d'aquesta convocatòria.

Quant a la constitució, les substitucions i el funcionament d'aquestes caldrà ajustar-se al que preveu el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Les comissions hauran de constituir-se en el termini de quatre mesos des de la publicació d'aquesta convocatòria.

5.2. Una vegada constituïda, la Comissió fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte de presentació, els criteris per a la valoració de la primera prova.

Els concursos d'accés a places dels cossos docents universitaris es realitzaran en qualsevol dels Campus de la Universitat Miguel Hernández i constarà, com a màxim, de tres proves, de conformitat en lo establit en l'article 50 dels Estatuts de l'Universitat.





Sisena. Desenvolupament del concurs

6.1. El procediment que regirà el concurs haurà de permetre valorar, en tot cas, l'historial acadèmic, docent i investigador del candidat, el seu projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant la comissió en la corresponent matèria o especialitat en sessió pública.

6.2. En el concurs quedaran garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats dels aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes. Haurà de garantir-se així mateix la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, per al que s'adoptaran les oportunes mesures d'adaptació a les seves necessitats.

6.3. Acte de presentació. Dins del termini habilitat per a la constitució de la Comissió, el President, prèvia consulta als restants membres de la mateixa, dictarà una resolució que es notificarà a tots els interessats amb una antelació mínima de 15 dies naturals respecte de la data de l'acte per al qual se'ls cita, i convocarà a tots els aspirants admesos a participar en el concurs, per a realitzar l'acte de presentació dels concursants, amb indicació del dia, de l'hora i del lloc de celebració d'aquest acte.

La notificació a què fa referència l'apartat anterior s'entendrà realitzada amb la publicació al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pagina web (http://serviciopdi.umh.es/).



El termini entre la data prevista per a l'acte de constitució de la Comissió i la data assenyalada per a l'acte de presentació no podrà excedir de 2 dies hàbils.

En l'acte de presentació, que serà públic, els concursants entregaran la documentació corresponent a la primera prova i rebran totes les instruccions sobre el desenvolupament del concurs que hagen de comunicar-se-li. En el mateix acte de presentació, el President de la Comissió farà públic el termini fixat per aquella perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació presentada pels restants concursants, així com el lloc, la data i l'hora de començament de la primera prova que, en tot cas, no podrà ser superior a 20 dies hàbils des de la celebració de l'acte de presentació i es determinarà, mitjançant un sorteig, l'orde d'actuació dels concursants.

En l'acte de presentació els candidats entregaran al President de la Comissió, en sis exemplars, la documentació següent:

a) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta Universitat, que serà facilitat al Registre General o als Centres de Gestió de Campus i disponible en la pagina web de la UMH (http://serviciopdi.umh.es/) dins de l'apartat de – Formularis – Model de currículum». També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons el model de l'Agència Valenciana d'Evaluació i Prospectiva.

b) El projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa, ajustat a les necessitats indicades en la convocatòria.

c) El projecte d'investigació que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa.

6.4. Primera prova. La primera prova serà pública i consistirà en l'exposició oral pel concursant, en el temps que crega oportú, de l'historial acadèmic, de l'historial docent i investigador i del projecte investigador, així com el projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa. A continuació la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dos hores, sobre l'historial presentat i els projectes que ha de desenvolupar.



En el termini màxim de 2 dies hàbils des de la finalització de la primera prova, la Comissió farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la web de la Universitat Miguel Hernández (http://serviciopdi.umh.es/) la valoració dels candidats en aquesta prova i citarà els concursants que l'hagen superada a la segona prova que haurà de realitzar-se com a màxim en el termini de 3 dies hàbils des que es van publicar els resultats de la primera.



Finalitzada la prova i abans de la seua qualificació, la Comissió, o cada un dels seus membres, elaborarà un informe motivat sobre la valoració que ha considerat de cada concursant.

Un concursant haurà superat la primera prova quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable, com a mínim, de tres dels membres de la Comissió.

La Comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que obtenint el mínim exigit en els criteris de valoració, obtinguen, a més, el vot favorable de, almenys, tres dels seus membres.

6.5. Segona Prova. Per al desenvolupament de la segona prova, els concursants entregaran a la Comissió un resum de, com a mínim, de tres temes dels consignats en el projecte docent relatius a una especialitat de l'àrea de coneixement a què corresponga la plaça. La Comissió triarà aquell que haja de ser exposat aoralmente, en sessió pública, pel concursant.

El concursant disposarà d'un temps mínim de 45 minuts i màxim d'hora i mitja, per a desenvolupar el tema. A continuació, la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dos hores, sobre els continguts científics dels temes presentats, la metodologia que cal utilitzar en la impartició als estudiants i tots aquells aspectes que estime rellevants en relació amb els temes presentats.



Amb anterioritat al començament de la segona prova, la Comissió jutjadora publicarà, al lloc on es realitze, els criteris de valoració.



Finalitzada la segona prova i abans de la seua qualificació, la Comissió, o cada un dels seus membres, elaborarà un informe motivat sobre la valoració que ha considerat de cada concursant.

Un concursant haurà superat la segona prova quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable, com a mínim, de tres dels membres de la Comissió.

En el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió farà pública la valoració d'aquesta prova, i, si ho estima oportú, convocarà els concursants que hagen superat la segona prova a la realització de la tercera.



En el cas que, segons el parer de la Comissió, no siga necessària la realització de la tercera prova, es publicarà amb els resultats de la segona, la proposta de provisió de plaça en el termini màxim de 7 dies hàbils.

6.6. Tercera prova. Si és el cas, amb la publicació dels resultats de la segona prova, la Comissió convocarà els candidats que l'hagen superada a la tercera prova del concurs.

La tercera prova serà pública i consistirà en una entrevista en què la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en les anteriors i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la tercera prova, la Comissió jutjadora publicarà, en el lloc de realització de la mateixa, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la prova i en el termini màxim de 7 dies hàbils, la Comissió farà pública la valoració qualitativa que en aquesta prova li mereix cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.



Sèptima. Proposta de provisió

La proposta de provisió de places es realitzarà pel sistema de votació en el termini màxim de 30 dies hàbils a partir de la data del començament de les proves. A estos efectes, la Comissió farà pública una resolució en qué formularà la seua proposta i el vot de cada u dels seus membres a cada un dels concursants.

La Comissió que jutgi el concurs d'accés proposaran al rector, motivadament, i amb caràcter vinculant, una relació de tots els concursants que hagen obtingut, almenys, tres vots favorables, per orde de preferència per al seu nomenament. En cap cas es podran proposar un nombre més gran de candidats que places concursades.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, la Comissió citarà als concursants proposats per l'ordre de preferència que s'haja efectuat d'aquests, perquè procedisquen a elegir vacant.

Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Els concursants que no hagen sigut proposats per a ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

Contra la proposta de la Comissió, els candidats podran presentar una reclamació davant del rector, en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà a la publicació de la proposta de provisió.

Admesa a tràmit la reclamació, la mateixa serà valorada per una Comissió de Reclamacions, segons lo establit en els articles 52 dels Estatuts de l'Universitat Miguel Hernández i 31 del seu Reglament del Règim General del Personal Docent i Investigador.



Huitena. Documentació a presentar pels candidats proposats.

Els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar, en els 20 dies següents al de concloure l'actuació de la Comissió, al Registre General de la Universitat Miguel Hernández o per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat en lo establit en la Disposició final sèptima, en relació en la Disposició derogatòria única de la referida Llei, els següents documents:



a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o document equivalent, si la seua nacionalitat és distinta a l'espanyola.

b) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques corresponents a Professor d'Universitat.

c) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'Administració Pública, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la Funció Pública.

Els nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun Estat, a què en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors, hauran d'acreditar, de conformitat amb el que establix l'article 7.2 del Reial Decret 543/2001, de 18 de maig, no haver sigut objecte de sanció disciplinària o condemna penal que impedisquen, al seu Estat, l'accés a la funció pública.

d) Documentació acreditativa de complir els requisits de l'article 4 del Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre.

Els aspirants espanyols que tingueren la condició de funcionaris de carrera estaran exempts de justificar aquestes documents i requisits i hauran de presentar un certificat del Ministeri o Organisme de què depenguen, acreditatiu de la seua condició de funcionari i totes les circumstàncies que consten al seu full de serveis.



Novena. Nomenament i presa de possessió.

Els nomenaments proposats per la Comissió els efectuarà el rector, després que el concursant proposat haja acreditat complir els requisits i terminis establits en la base anterior.

En el cas que el concursant proposat no present oportunament la documentació requerida, el rector procedirà al nomenament del següent concursant dins de l'ordre de preferència formulat, una vegada aportada per aquest la documentació corresponent.

Els nomenaments es publicaran en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En el termini màxim de 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el Boletín Oficial del Estado, el candidat proposat haurà de prendre possessió de la seua destinació, moment en què adquirirà la condició de funcionari del cos docent universitari que es tracte, amb els drets i deures que li són propis.



Deu. Protecció de dades de caràcter personal.

Les dades personals que els concursants subministren per mitjà de les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la Secretaria General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent funcionari i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'estes places.



Les dades de caràcter personal seran tractats d'acord amb les previsions del Reial Decret 1720/2007, de 21 desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integració de la informació. Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se, per escrit, dirigit al secretari general de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, d'acord amb el que establix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades.

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, s'hi pot interposar, sense perjudici del recurs extraordinari de revisió, i sense necessitat de comunicació prèvia a aquest Rectorat, un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, Sala Contenciosa Administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

No obstant això, i a elecció de l'interessat, es podrà interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició, davant d'aquesta Administració, en aquest cas no s'hi podrà interposar el recurs contenciós administratiu anteriorment citat, mentre no es dicte una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició».



Elx, 13 d'octubre de 2016. El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.









ANNEX I



Tipus de concurs: concurs d'accés

Codi plaça: DF2486

Categoria: professor titular d'universitat

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat

Activitats docents i investigadores: Docència i investigació en Comunicació Audiovisual i Publicitat



Comissió titular:

President: José María Gómez Gras

Secretari: José Luis Ruiz Gómez

Vocal primer: Fermín Camacho de los Rios

Vocal segon: María Eulalia Adelantado Mateu

Vocal tercer: Josep Prosper Ribes

 

Comissió suplent:

President: Francisco Sarabia Sánchez

Secretari: Javier Morales Socuéllamos

Vocal primer: Kosme María de Barañano Letamendia

Vocal segon: Raúl Avelino Durá Grimalt

Vocal tercer: Miquel Francés Doménech







Tipus de concurs: concurs d'accés

Codi plaça: DF2489

Categoria: professor titular d'universitat

Àrea de coneixement: Farmacologia

Activitats docents i investigadores: Docència i investigació en Farmacologia



Comissió titular:

President: Eduardo Manuel Cervelló Gimeno

Secretari: Enrique Roche Collado

Vocal primer: Jesús Romero Maroto

Vocal segon: José Francisco Horga de la Parte

Vocal tercer: Francisco Sala Merchán

 

Comissió suplent:

President: Juana Gallar Martínez

Secretari: Fernando Anacleto López Prats

Vocal primer: Ángel Nadal Navajas

Vocal segon: Jorge Manzanares Robles

Vocal tercer: Salvador Máñez Aliño

Mapa web