Ficha disposicion

Ficha disposicion





DECRET 120/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Benestar Social.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 4543 de 14.07.2003
Número identificador:  2003/M8260
Referència Base de Dades:  3393/2003
 



DECRET 120/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Benestar Social. [2003/M8260]

El Decret 71/2003, de 21 de juny, del Consell de la Generalitat, determina el nombre i la denominació de les conselleries en què s'organitza l'administració de la Generalitat, tot havent-se creat la Conselleria de Benestar Social.

El Decret 7/2003, de 21 de juny, del president de la Generalitat, assigna a la Conselleria de Benestar Social les competències en matèria de polítiques de prestació sociosanitària, immigració, servicis socials, discapacitats, família, menor i adopcions, dona i joventut.

D'altra banda, el Decret 81/2003, de 27 de juny, del Consell de la Generalitat, establix l'estructura orgànica bàsica de les conselleries, instaurant les secretaries autonòmiques com a òrgans superiors dels departaments que actuen davall la dependència directa dels seus màxims responsables, així mateix el citat decret obliga al Consell, en la seua disposició final primera a l'aprovació dels reglaments orgànics i funcionals.

En el present moment, es considera necessari dictar una nova norma que regule l'estructura orgànica i funcional de la Conselleria de Benestar Social, determinant les funcions que s'atribuïxen als òrgans superiors i centres directius que la formen així com el de les unitats administratives de rang superior que s'adscriuen a cada u d'ells.

Per tot això, de conformitat amb el que establixen els articles 35.f) i 70 de la Llei de Govern Valencià, a proposta del conseller de Benestar Social i amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del dia 11 de juliol de 2003,

DECRETE

Tìtol I

Disposicions generals

Article 1. La Conselleria de Benestar Social

1. La Conselleria de Benestar Social és el departament del Consell de la Generalitat al qual correspon exercir les competències relatives a polítiques de prestació sociosanitària, immigració, servicis socials, discapacitats, família, menor i adopcions, dona i joventut, així com l'elevació de la qualitat de vida de tots els ciutadans.

2. Territorialment, la Conselleria s'organitza en servicis centrals i direccions territorials; i, funcionalment, en òrgans superiors del departament, nivell directiu i nivell administratiu.

3. Els servicis centrals estenen la seua competència a tot l'àmbit de la Comunitat Valenciana; les direccions territorials tenen competència en el respectiu àmbit provincial.

Article 2. Dels òrgans superiors i del nivell directiu

Davall l'autoritat de la consellera, la Conselleria de Benestar Social està integrada pels següents òrgans superiors i centres directius:

a) Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries.

b) Sotssecretaria.

c) Direcció General d'Immigració

d) Direcció General de Servicis Socials.

e) Direcció General d'Integració Social de Discapacitats.

f) Direcció General de Família, Menor i Adopcions.

g) Direcció General de la Dona.

Article 3. Del nivell administratiu

El nivell administratiu de la Conselleria està constituït per totes les unitats que depenen directament del conseller, del secretari autonòmic de Prestacions Sociosanitàries, del sotssecretari i dels directors generals del departament.

Article 4. Dels principis que informen el desenrotllament orgànic

Les normes de desenrotllament d'este decret s'inspiraran en els principis d'especialització, coordinació, desconcentració, eficàcia, eficiència i màxim aprofitament dels recursos humans i materials.

Tìtol II

De l'estructura i funcions dels òrgans superiors,

directius i servicis centrals de la Conselleria

Capítol I.

Del conseller

Article 5. De les atribucions del conseller de Benestar Social

1. El conseller de Benestar Social és l'òrgan superior de més alta autoritat jeràrquica dins de la Conselleria, i té atribuïdes les funcions que determina l'article 35 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià.

2. El conseller, davall la superior autoritat del Consell de la Generalitat, assumix la representació orgànica de la Conselleria de Benestar Social davant de tota classe d'institucions públiques i privades.

3. Correspon al conseller la presidència de l'Institut Valencià de la Joventut (IVAJ), de l'Institut Valencià d'Atenció als Discapacitats (IVADIS) i de qualssevol altres organismes i entitats públiques en els quals se li assigne tal funció.

Article 6. Dels gabinets

Directament dependent del titular de la Conselleria, hi ha el Gabinet del conseller, com a òrgan de suport i assistència immediata a esta. Així mateix, davall la dependència directa del conseller existirà, amb rang d'àrea, un gabinet tècnic, al qual li corresponen les funcions concernents a documentació, publicacions, comunicació i seguiment parlamentari.

Article 7. Del Consell de Direcció

1. El Consell de Direcció és l'òrgan col·legiat d'assessorament i d'assistència al conseller en l'elaboració, la coordinació i l'execució del programa d'actuacions del departament. Davall la presidència del titular de la Conselleria, està integrat pel titular de la secretaria autonòmica, sotssecretaria, les direccions generals i el director del Gabinet del conseller, que exercirà la secretaria del dit consell.

2. A les sessions del Consell de Direcció podran assistir, a més, els directors, els caps o els responsables de centres, òrgans, unitats o ens adscrits al departament, quan el conseller ho estime convenient.

3. El Consell de Direcció pot reunir-se en ple o en comissions. Es podran constituir totes les comissions que acorde el titular del departament, qui determinarà els membres que hauran d'integrar-les, i designarà les persones que hagen d'exercir la presidència i la secretaria, sense perjuí que exercisca la facultat de presidir-les personalment.

4. Igualment, el conseller pot acordar, sempre que ho considere convenient, la constitució d'altres òrgans o comissions de caràcter consultiu i d'assessorament, per a matèries concretes o assumptes específics, amb la composició que en cada cas determine.

Article 8. De la substitució en cas d'absència, vacant o malaltia

1. En els casos d'absència o malaltia del titular del departament, serà d'aplicació el que disposa l'apartat i) de l'article 16 de la Llei de la Generalitat Valenciana 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià. Fins que es resolga la substitució, les funcions d'aquella com a titular del departament seran exercides temporalment pel titular de la secretaria autonòmica, a excepció de les que li corresponen com a membre del Consell de la Generalitat, seguint l'orde de prelació previst en l'article 59 del Decret 81/2003, de 27 de juny, del Consell de la Generalitat, pel qual s'establix l'estructura orgànica de les conselleries de l'administració de la Generalitat .

2. L'esmentat orde serà d'aplicació així mateix, a efectes de la seua substitució, per a les secretaries autonòmiques, sotssecretaria i direccions generals.

3. El que establixen els paràgrafs anteriors s'entén sense perjuí d'allò que, si és procedent, dispose el conseller per mitjà de resolució

Capítol II

De la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries

Article 9. De la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries

1. Davall l'autoritat del conseller, la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries és l'òrgan superior de la Conselleria de Benestar Social que exercirà les funcions que li atribuïx l'article 74 de la Llei de Govern Valencià en matèria de direcció i execució de la política social; coordinarà l'acció de les distintes conselleries en esta matèria i la prestació dels servicis necessaris.

Li correspon dirigir i coordinar els centres directius que s'adscriguen davall la seua dependència així com les unitats administratives integrades en estos.

Igualment realitzarà les actuacions necessàries per a la creació i posada en funcionament d'un organisme de prestacions sociosanitàries, que coordinarà així mateix les polítiques sociosanitàries de les distintes conselleries.

2. De la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries depenen les direccions generals d'Immigració, de Servicis Socials, d'Integració Social de Discapacitats, de la Família, Menor i Adopcions, i de la Dona.

3. Per al compliment de les seues funcions la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries comptarà amb un Àrea de Coordinació, encarregada de prestar suport a la Secretaria Autonòmica en les funcions atribuïdes en matèria de coordinació de la política social i de la posada en marxa de l'organisme de prestacions sociosanitàries.

Article 10. De la Direcció General d'Immigració

1. La Direcció General d'Immigració és el centre directiu dependent de la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries, al qual li correspon reforçar les polítiques del Consell de la Generalitat en matèria d'integració de la immigració en els àmbits educatiu, laboral, sanitari i de vivenda.

2. Especialment li correspon exercir les següents funcions:

a) Elaborar el Pla Valencià de la Immigració, així com coordinar i supervisar la seua execució.

b) Dissenyar la planificació i impartir les directrius d'actuació en cada u dels sectors de l'administració de la Generalitat Valenciana, en matèria d'immigració.

c) Impulsar l'execució de les polítiques d'immigració de la Generalitat Valenciana.

d) Actuar, si és procedent, en representació del Consell de la Generalitat, en els òrgans col·legiats formats per representacions de distintes administracions públiques, en les conferències sectorials i en altres òrgans de cooperació, que es creen en matèria d'immigració.

e) Formar part dels òrgans col·legiats de la Generalitat Valenciana en els quals s'aborde la problemàtica de la immigració, encarregant-se de la direcció tècnica, així com de la preparació dels assumptes que hagen de ser tractats, i de la coordinació de l'execució i el seguiment dels acords que adopten els dits òrgans.

f) Intervindre, si és procedent, en representació del Consell de la Generalitat en els fòrums, jornades, simposis, debats o altres trobades en què es tracten temes d'immigració.

g) Disseny, coordinació i gestió de les ajudes de servicis socials destinats a la immigració.

h) Emetre informe sobre l'oportunitat dels projectes normatius de la Generalitat que incidisquen directament en matèria d'immigració.

i) Informar els avantprojectes de pressupostos de les conselleries i dels seus organismes autònoms i entitats dependents, quant a l'oportunitat de les partides pressupostàries dirigides a la immigració.

j) Emetre informe previ sobre l'oportunitat de l'aprovació de programes, d'ajudes o de subvencions en cada u dels sectors de l'administració de la Generalitat Valenciana que es dirigisquen a la immigració.

k) Elaboració de convenis o altres formes de col·laboració, així com de projectes normatius, en matèria d'immigració.

l) Dirigir i coordinar tècnicament i funcionalment les actuacions en matèria d'immigració de les direccions territorials de Benestar Social.

m) Totes aquelles altres funcions que puguen correspondre-li en matèria de la seua competència.

3. De la Direcció General d'Immigració depén l'Àrea d'Immigració, a la qual li competix la coordinació i la supervisió, en la matèria pròpia de la Direcció General, dels servicis d'ella dependents.

Article 11. De la Direcció General de Servicis Socials

1. La Direcció General de Servicis Socials és el centre directiu, dependent de la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries, a què correspon la proposta i l'execució de les polítiques generals de servicis socials, especialment les destinades a persones majors i col·lectius en situació desfavorable, excepte les competències que en matèria d'acció social s'atribuïxen expressament a la resta de direccions generals d'esta Conselleria.

2. A la Direcció General de Servicis Socials se li atribuïxen les següents funcions:

a) La prestació dels servicis i la gestió dels centres de servicis socials que siguen de titularitat de la Generalitat Valenciana.

b) L'assistència tècnica als centres i als servicis, tant de caràcter públic com privat, que actuen en l'àmbit dels servicis socials.

c) L'autorització dels centres i servicis que formen part del sistema de servicis socials, així com l'exercici de la facultat sancionadora.

d) El foment d'activitats i servicis en matèria d'assistència social.

e) Les actuacions en barris d'acció preferent.

f) La gestió de concerts, subvencions i altres prestacions econòmiques en les matèries de la seua competència.

g) Supervisar les accions de les entitats que formen part del sistema públic de servicis socials.

h) Dirigir i coordinar, tècnicament i funcionalment, en les matèries de la seua competència, les actuacions de les direccions territorials i els centres d'elles dependents.

i) Totes aquelles altres funcions que corresponguen a la Direcció General en matèries de la seua competència i aquelles altres que pogueren ser transferides per l'estat.

3. De la Direcció General de Servicis Socials depén l'Àrea de Servicis Socials a la qual li competix la coordinació i la supervisió, en la matèria pròpia de la Direcció General, dels servicis d'ella dependents.

Article 12. De la Direcció General d'Integració Social de Discapacitats

1. La Direcció General d'Integració Social de Discapacitats és el centre directiu, dependent de la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries, a la qual correspon exercir les funcions en matèria de política integral de rehabilitació i de tractament de les persones afectades per discapacitats físiques, psíquiques i sensorials, així com dels malalts mentals crònics, facilitant la seua integració en el món laboral i eliminant les barreres urbanístiques, d'edificació, de transport, de comunicació i en l'ús de les noves tecnologies.

2. Respecte a la referida matèria, se li atribuïxen en especial les següents funcions:

a) La prestació dels servicis i la gestió dels centres de la seua àrea funcional que siguen de titularitat de la Generalitat Valenciana.

b) L'assistència tècnica als centres i als servicis, tant de caràcter públic com privat, que actuen en l'àmbit de l'atenció a les persones amb discapacitats físiques, psíquiques, sensorials, així com malalts mentals crònics.

c) L'elaboració dels programes i dels projectes, així com executar totes les mesures que s'orienten a facilitar la integració de les persones discapacitades en la societat i especialment en matèria d'accessibilitat.

d) L'autorització dels centres i dels servicis relatius a les persones amb discapacitats físiques, psíquiques, sensorials i malalts mentals crònics, així com l'exercici de la facultat sancionadora.

e) La guarda i la protecció de la persona i/o dels béns dels incapacitats sotmesos a càrrecs tutelars de la Generalitat Valenciana.

f) El foment d'activitats i de servicis en relació a les persones discapacitades.

g) La gestió de concerts, de subvencions i d'altres prestacions econòmiques en matèria de la seua competència.

h) Supervisar les actuacions de les entitats destinades a l'atenció i a la promoció de persones discapacitades.

i) Dirigir i coordinar tècnicament i funcionalment les actuacions de les direccions territorials i els centres d'elles dependents, en les matèries de la seua competència.

j) Totes aquelles altres funcions que corresponguen a la Direcció General en matèries de la seua competència.

3. De la Direcció General d'Integració Social de Discapacitats depén l'Àrea d'Integració Social de Discapacitats a la qual li competix la coordinació i la supervisió, en la matèria pròpia de la Direcció General, dels servicis d'ella dependents.

Article 13. De la Direcció General de la Família, Menor i Adopcions

1. La Direcció General de la Família, Menor i Adopcions és el centre directiu, dependent de la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries a la qual correspon elaborar, promoure i executar les mesures per a assegurar una política integral en benefici de la família, així com exercir les funcions que la normativa vigent atribuïx a la Generalitat Valenciana en matèria del menor i adopcions i establir, dins de l'àmbit competencial de la Generalitat Valenciana, les mesures normatives i de gestió encaminades a facilitar l'adopció, dins d'un marc de seguretat jurídica i de protecció del menor.

2. Respecte a la referida matèria, se li atribuïxen en especial les següents funcions:

a) L'assistència tècnica als centres i als servicis, tant de caràcter públic com privat, que actuen en l'àmbit de l'atenció a la família, menor i adopció.

b) La planificació i elaboració dels programes, projectes i execució d'aquelles mesures que tinguen com a objecte incrementar la participació de la família en la vida econòmica, laboral, política, social i cultural.

c) L'autorització dels centres i servicis relatius a la família, menor i adopcions, així com l'exercici de la facultat sancionadora.

d) L'exercici de les funcions corresponents al Comissionat del Consell de la Generalitat per a la Protecció del Menor.

e) Les competències en matèria de protecció i de reforma de menors.

f) El foment d'activitats i de servicis en matèria de família, menor i adopció.

g) La gestió de concerts, subvencions i altres prestacions econòmiques en les matèries de la seua competència.

h) Supervisar les accions de les entitats destinades a l'atenció de la família, del menor i de l'adopció.

i) Dirigir i coordinar tècnicament i funcionalment les actuacions de les direccions territorials i els centres d'elles dependents, en les matèries de la seua competència.

j) Totes aquelles altres funcions que corresponguen a la Direcció General en matèries de la seua competència.

3. De la Direcció General de la Família, Menor i Adopcions depén l'Àrea de Família, Menor i Adopcions a la qual li competix la coordinació i la supervisió, en la matèria pròpia de la Direcció General, dels servicis d'ella dependents.

Article 14. De la Direcció General de la Dona

1. La Direcció General de la Dona és el centre directiu, dependent de la Secretaria Autonòmica de Prestacions Sociosanitàries, a la qual correspon elaborar, promoure i executar les mesures per a fer efectiu el principi d'igualtat de l'home i la dona en tots els àmbits de la vida política, econòmica, cultural, social i laboral de la Comunitat Valenciana.

2. Respecte a la referida matèria, se li atribuïxen en especial les següents funcions:

a) Estudi i proposta de programes, mesures i normes que tinguen com a objecte promoure l'exercici efectiu dels drets de la dona; incrementar la seua participació en la vida econòmica, laboral, política, social i cultural, i eliminar les discriminacions existents entre els sexes.

b) Coordinar la prestació de servicis dirigits específicament en favor de la dona i, de manera especial, els que tinguen com a objecte atendre situacions de greus carències.

c) Previndre i, si és procedent, contribuir a eliminar tota situació d'abús o de discriminació, directa o indirecta, de la dona, així com coadjuvar en la tramitació de les denúncies que es formulen contra tals situacions.

d) Fomentar la implantació i execució de programes de col·laboració i formació que tinguen per objecte la promoció sociolaboral de la dona.

e) Estudi de la situació de la dona a la Comunitat Valenciana, actuant com a observatori permanent de la seua situació.

f) Totes aquelles altres que li encomane la normativa vigent.

3. De la Direcció General de la Dona depén l'Àrea de la Dona, a la qual li competix la coordinació i la supervisió, en la matèria pròpia de la Direcció General, dels servicis d'ella dependents.

Capítol III

De la Sotssecretaria

Article 15. De la Sotssecretaria

La Sotssecretaria és el centre directiu al qual, davall la directa dependència del conseller de Benestar Social, li corresponen les competències establides en l'article 75 de la Llei de Govern Valencià, sent les seues funcions, entre altres, les que s'enumeren a continuació:

a) Exercir la superior coordinació i la supervisió administrativa i tècnica de les direccions territorials del departament.

b) Dirigir i gestionar els servicis generals i les dependències comunes de la Conselleria.

c) Emetre els informes preceptius dels convenis i els acords de col·laboració que proposen i tramiten els diferents centres directius, assumptes que hagen de sotmetre's al Govern Valencià, al president de la Generalitat Valenciana o a altres òrgans.

d) Portar la gestió patrimonial dels béns afectats a la Conselleria.

e) Executar les funcions relatives a l'avaluació i la inspecció dels centres, tant públics com privats, destinats a la prestació de servicis sobre els quals tinga competència la Conselleria.

f) Realitzar la planificació i la programació econòmica, tot incloent-hi les inversions; elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost.

g) Tramitar i formalitzar els ingressos que s'originen per les activitats dels distints centres directius del departament.

h) Tramitar els expedients de contractació i gestionar els gastos de personal, excepte els casos de delegació que s'establisquen.

i) Coordinar la labor de l'Àrea Jurídica de la Conselleria de Benestar Social, adscrita al Gabinet Jurídic de la Generalitat Valenciana, amb els òrgans superiors, directius i unitats administratives d'esta Conselleria.

j) Disposar la publicació, quan siga procedent, de les disposicions, resolucions i anuncis que emanen d'òrgans de la Conselleria, en els diaris oficials.

k) Elaborar estudis i anàlisis relatius a la racionalització i a la reorganització, tant de l'estructura organitzativa de la Conselleria, com dels procediments de gestió que en ella es realitzen i coordinar els treballs que en esta matèria s'elaboren per altres òrgans o unitats del departament.

l) Portar a terme el seguiment dels programes d'actuació de les direccions generals, així com coordinar els dits programes quan resulte convenient per a la consecució dels objectius de la Conselleria.

m) Elaborar projectes sobre organització, plans d'actuació i programes de necessitats del departament.

n) Elaborar i executar plans i programes sobre sistemes i processos informàtics.

o) Dissenyar i executar, en col·laboració amb l'Institut Valencià d'Administració Pública, els plans formatius del personal de la Conselleria, així com de formació d'empleats d'entitats i centres integrats en el sistema de servicis socials de la Conselleria.

Article 16. Òrgans de la Sotssecretaria

La Sotssecretaria, per al desenrotllament de les funcions expressades en l'apartat anterior, s'estructura en els següents òrgans:

– Secretaria General Administrativa, a la qual li corresponen les funcions establides en l'article 79.2 de la Llei de Govern Valencià.

– Àrea de Planificació: a la qual li corresponen les funcions relatives al disseny, al seguiment i a l'avaluació dels programes portats a terme pels diferents òrgans de la Conselleria, així com les referents a la formació dels recursos humans en l'àmbit de les competències pròpies d'este departament.

– Àrea d'Inspecció: encarregada de la prevenció, vigilància i control del compliment de la normativa en matèria d'assistència i de servicis socials, coordinant i supervisant els servicis dependents d'esta.

Tìtol III

De l'organització territorial

Article 17. De les direccions territorials

1. Com a expressió del principi de desconcentració administrativa, en cada una de les capitals de les províncies d'Alacant, de Castelló i de València es crea una direcció territorial de Benestar Social, davall la dependència orgànica de la sotssecretaria i amb competència en el territori de la respectiva província.

2. Funcionalment, les direccions territorials depenen dels distints centres directius de la Conselleria, en consideració a la matèria a què, en cada cas, es referisca la corresponent actuació administrativa.

Article 18. De les atribucions del director territorial.

1. Al front de cada direcció territorial està el director territorial de Benestar Social, amb el caràcter de representant permanent de la Conselleria en el seu respectiu territori.

2. Al director territorial li correspon la direcció de tots els servicis, els programes i les activitats que desenrotllen els òrgans, les unitats i els centres directius dependents o integrats en la direcció territorial, sense perjuí de la dependència funcional que s'establisca respecte a cada u dels distints centres directius de la Conselleria, segons l'índole de la matèria.

3. Contra els actes del director territorial en l'exercici de les seues competències pròpies, podrà interposar-se recurs d'alçada davant del director general corresponent.

Article 19. Funcions del director territorial

1. Correspon al director territorial vetlar per l'adequat desenrotllament i execució de les funcions pròpies de la Conselleria de Benestar Social en el seu àmbit territorial.

2. El director territorial exercix les funcions que li atribuïxen les disposicions vigents, així com les que expressament li deleguen els òrgans directius competents.

Article 20. Facultat de resoldre els expedients

Si alguna disposició atribuïx una altra competència a la Conselleria de Benestar Social sense especificar l'òrgan que haja d'exercir-la, s'entendrà que la facultat d'instruir i de resoldre els expedients correspon als òrgans territorials competents per raó de la matèria i, d'existir-ne diversos, al superior jeràrquic comú.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL

Sense perjudici de allò que disposa este reglament, les funcions que s'atribuixen als distints òrgans de la conselleria en matèria d'Investigació i Innovació Tecnològica i Assumptes Econòmics s'entendran sotmeses a les competències que corresponen a les comissions delegades creades sobre les dites matèries.

DISPOSICIONS TRANSITÒRIES

Primera

Les unitats i els llocs de treball de nivell administratiu continuaran subsistents i continuaran donant el suport administratiu en relació amb aquells assumptes i expedients que els corresponguen per raó de la matèria abans de la reestructuració portada a terme per mitjà del Decret 7/2003, sense perjuí de la competència per a resoldre dels òrgans als quals els ha sigut atribuïda, la seua retribució es realitzarà a càrrec dels mateixos crèdits pressupostaris, tot això fins que s'aproven les relacions de llocs de treball adaptades a l'estructura orgànica prevista en este reglament, sense perjuí que, des del moment de la seua entrada en vigor, es produïsquen determinats canvis d'adscripció d'unitats administratives, de conformitat amb la reorganització efectuada.

Segona

Als efectes del que establix l'apartat anterior, les unitats la denominació de les quals no haja canviat, passaran a dependre, amb els seus actuals mitjans personals i materials, de les unitats superiors que establix este reglament.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

derogades totes aquelles disposicions d'igual o inferior rang que s'oposen al present decret.

DISPOSICIONS FINALS

Primera

Es faculta el conseller de Benestar Social per a dictar totes les disposicions que requerisca el desenrotllament i l'execució del present decret, en compliment del que disposa l'article 71 de la llei de Govern Valencià.

Segona

El present decret entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 11 de juliol de 2003

El president de la Generalitat,

FRANCISCO CAMPS ORTIZ

La consellera de Benestar Social,

Mapa web