Ficha disposicion

Ficha disposicion





DECRET 113/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 4543 de 14.07.2003
Número identificador:  2003/X8252
Referència Base de Dades:  3386/2003
 



DECRET 113/2003, d'11 de juliol, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques. [2003/X8252]

El Decret 71/2003, de 21 de juny, del Consell de la Generalitat, determina el nombre i denominació de les conselleries en què s'organitza l'administració de la Generalitat, entre les quals s'ha creat la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques.

El Decret 7/2003, de 21 de juny, del president de la Generalitat, assigna a la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques les competències en matèria de justícia i administracions públiques.

D'altra banda, el Decret 81/2003, de 27 de juny, del Consell de la Generalitat, establix l'estructura orgànica de les conselleries, instaura les secretaries autonòmiques com a òrgans superiors dels departaments que actuen sota la dependència directa dels responsables màxims i el mateix Decret obliga al Consell, en la disposició final primera, a l'aprovació dels reglaments orgànics i funcionals.

En conseqüència, cal dictar una norma nova que regule l'estructura orgànica i funcional de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, que determine les funcions atribuïdes als òrgans superiors i als centres directius que la composen i, també, a les unitats administratives de rang superior que s'hi adscriuen.

Per tot això, segons que establixen els articles 35f) i 70 de la Llei de Govern Valencià, a proposta del conseller de Justícia i Administracions Públiques i amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del dia 11 de juliol de 2003.

DECRETE

Títol I

Disposicions generals

Article 1

1. La Conselleria de Justícia i Administracions Públiques és el departament del Consell de la Generalitat al qual correspon exercir les competències en matèria de justícia, d'emergències i d'interior, de la Unitat del Cos Nacional de la Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, de la funció pública, de la modernització i gestió de la qualitat i la inspecció dels servicis, de l'administració local, de les associacions, les fundacions, els col·legis professionals, el registre i el notariat, les consultes populars i electorals.

2. Territorialment, la conselleria s'organitza en els servicis centrals, els quals estenen la seua competència a tot l'àmbit de la Comunitat Valenciana, i en els servicis territorials, amb competència d'àmbit provincial.

Títol II

De l'estructura i les funcions dels òrgans superiors, directius i dels servicis centrals de la conselleria

Capítol I

Del conseller

Article 2

El conseller de Justícia i Administracions Públiques és l'autoritat jeràrquica màxima dins de la conselleria i té atribuïdes les competències que determina l'article 35 de la Llei de Govern Valencià.

El conseller, sota la superior autoritat del Consell de la Generalitat, assumix la representació orgànica de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques davant totes les institucions públiques i privades.

Article 3

Sota la dependència del conseller, la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques està integrada pels òrgans superiors i centres directius següents:

– Secretaria Autonòmica de Justícia i Interior.

– Secretaria Autonòmica d'Administracions Públiques.

– Sotssecretaria.

– Direcció General de Justícia.

– Direcció General d'Interior.

– Direcció General d'Administració Autonòmica.

– Direcció General d'Administració Local.

– Delegacions territorials.

Article 4

El Gabinet del conseller, sota la dependència directa del titular de la conselleria, és l'òrgan de suport, assessorament i assistència immediata al conseller, al qual correspon desplegar les funcions que el conseller li encomane.

Article 5

1. El Consell de Direcció és l'òrgan col·legiat d'assessorament i d'assistència al conseller en l'elaboració, coordinació i execució del programa d'actuacions del departament.

Sota la presidència del conseller, el Consell de Direcció està integrat pels titulars de les secretaries autonòmiques, de la Sotssecretaria, de les direccions generals, de les delegacions territorials i de la direcció del Gabinet del conseller. El titular de la Sotssecretaria tindrà cura de la secretaria del Consell de Direcció.

2. A les sessions del Consell de Direcció podran assistir els responsables de les unitats administratives i aquelles persones al servici del departament que el conseller estime oportú.

Article 6

En el cas d'absència, vacant o malaltia del conseller i, excepte el que estabix l'article 16.1.i) de la Llei de Govern Valencià, serà substituït en les seues funcions pel titular de la Secretaria Autonòmica de Justícia i Interior. En cas d'absència, vacant o malaltia d'este, la substitució correspondrà al titular de la Secretaria Autonòmica d'Administracions Públiques. Tot això sense perjuí del que expressament decidisca, en cada cas, el conseller.

Article 7

En els casos d'absència o malaltia del titular del departament, serà d'aplicació el que disposa l'apartat i) de l'article 16 de la Llei de la Generalitat Valenciana 51983, de 30 de desembre, de Govern Valencià. Fins que s'haja resolt la situació, les funcions del conseller o consellera, com a titular del departament, seran exercides temporalment pels titulars de les secretaries autonòmiques, tret de les que li corresponen com a membre del Consell de la Generalitat, segons l'ordre de prelació previst en l'article 16 del Decret 81/2003, de 27 de juny, del Consell de la Generalitat, pel qual s'establix l'estructura orgànica de les conselleries de l'administració de la Generalitat.

Dit ordre serà, igualment, d'aplicació a l'efecte de la substitució, per a les secretaries autonòmiques, sotssecretaria i direccions generals.

Tot el susdit en els paràgrafs anteriors s'entén sense perjuí del que, si s'escau, dispose el conseller mitjançant resolució.

Capítol II

De les secretaries autonòmiques

Article 8

1. Les secretaries autonòmiques, sota la dependència del conseller, dirigixen i coordinen els centres directius adscrits sota la seua dependència, de conformitat amb el que disposa l'article 74 de la Llei de Govern Valencià.

2. Les secretaries autonòmiques dirigixen i coordinen els centres directius adscrits sota la seua dependència i, també, les unitats administratives que les integren.

3. Les secretaries autonòmiques impulsen i coordinen la consecució dels programes i l'execució dels projectes que exercisquen els centres directius que estiguen sota la seua dependència i controlen i supervisen el compliment dels objectius.

4. Igualment, els correspon resoldre els recursos que s'interposen contra les resolucions dels centres directius que estiguen sota la seua dependència i els actes de les quals no esgoten la via administrativa.

Article 9

La Secretaria Autonòmica de Justícia i Interior exercix les competències que li atribuïx l'article 74 de la Llei de Govern Valencià i l'article 7 del present Reglament, en matèria de justícia, protecció civil i gestió d'emergències i interior, de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, de les associacions, les fundacions, els col·legis professionals, el registre i el notariat, les consultes populars i electorals.

Article 10

La Secretaria Autonòmica de Justícia i Interior es compon dels òrgans dependents següents:

– Direcció General de Justícia.

– Direcció General d'Interior.

Article 11

La Secretaria Autonòmica d'Administracions Públiques exercix les competències que li atribuïx l'article 74 de la Llei de Govern Valencià i l'article 7 del present Reglament, en matèria de funció pública, modernització i gestió de la qualitat i la inspecció de servicis, i l'administració local.

Article 12

La Secretaria Autonòmica d'Administracions Públiques es compon dels òrgans següents:

– Direcció General d'Administració Autonòmica.

– Direcció General d'Administració Local.

Article 13

Les direccions generals tenen les competències que els conferix l'article 76 de la Llei de Govern Valencià i les encomanades pel present Reglament i la resta de les disposicions legals.

Article 14

1. La Direcció General de Justícia, sota la dependència de la Secretaria Autonòmica de Justícia i Interior, exercix les funcions que li són assignades i gestiona les competències en les matèries següents:

– Impulsar, coordinar i executar les competències que han sigut atribuïdes a la Generalitat Valenciana, en aplicació de l'Estatut d'Autonomia i de la Llei Orgànica del Poder Judicial, en l'àmbit de l'administració de justícia.

– Organitzar, executar i controlar la política de la Generalitat Valenciana en matèria d'ajuda a la víctima del delicte i les relacions amb els òrgans judicials de la Comunitat Valenciana.

– Impulsar i desplegar l'Observatori de Dret Civil Valencià, segons el Decret 30/2002, de 26 de febrer, del Govern Valencià, de creació de l'esmentat òrgan.

– Exercir les competències en matèria d'associacions, fundacions, col·legis professionals, registre i notariat.

2. La Direcció General de Justícia se estructura en les unitats següents:

– L'Àrea de Modernització amb l'administració de Justícia, a la qual competix la coordinació interna dels servicis i les unitats administratives que tinguen encomanades la dotació de mitjans materials i d'infraestructures als òrgans judicials, també, la supervisió dels criteris de planificació i d'execució establits i la representació de la direcció general en les tasques encomanades.

– Àrea de Relacions amb l'administració de Justícia, a la qual competix la coordinació interna dels servicis i les unitats administratives que tinguen encomanades les relacions amb l'administració de justícia; la gestió dels recursos humans al servici de l'administració de justícia i en matèria d'entitats jurídiques i, també, la supervisió dels criteris de planificació i d'execució establits i la representació de la direcció general en les tasques encomanades.

Article 15

1. La Direcció General d'Interior, sota la dependència de la Secretaria Autonòmica de Justícia i Interior, exercix les funcions que li són assignades i gestiona les competències en les matèries següents:

a) En matèria de protecció civil i gestió d'emergències, té encomanades: la direcció i gestió de la política de la Generalitat Valenciana en estes matèries i, en especial, en el marc del que establix la Llei, la planificació davant les emergències, l'atenció i gestió del telèfon únic d'emergència 112, CV i dels centres de Coordinació d'Emergències de la Comunitat Valenciana; l'execució de les operacions de prevenció davant situacions de risc; el rescat i salvament de persones, la protecció i l'assistència sanitària a les persones afectades, la protecció de béns en situació d'emergències; la prevenció i extinció d'incendis urbans i industrials, la detecció i extinció d'incendis forestals i la coordinació de la prevenció i vigilància dissuasòria davant del risc i la formació i el perfeccionament dels bombers, protecció civil i altres servicis d'emergència.

b) En matèria d'interior, té encomanades:

– La direcció i gestió de la política de la Generalitat Valenciana en matèria d'interior.

– La direcció i gestió de l'Institut Valencià de Seguretat Pública.

– La formació, coordinació i selecció de les policies locals a la Comunitat Valenciana.

– La competència en matèria d'espectacles, establiments públics i activitats recreatives, en el marc del que estabix la llei.

c) En relació amb la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, li correspon la direcció i gestió derivades de l'acord administratiu de col·laboració, subscrit entre el Ministeri de l'Interior i la Generalitat Valenciana, en matèria policial i l'exercici de les competències en matèria de personal dels membres de dita unitat.

d) Igualment, té encomanada la gestió en matèria de consultes populars i electorals.

2. La Direcció General d'Interior se estructura en les unitats següents:

– L'Àrea del Servici d'Emergències de la Generalitat té atribuïda la coordinació dels servicis i les unitats adscrites; la coordinació externa amb les altres administracions públiques i la representació de la Direcció General en les tasques encomanades.

– L'Àrea d'Interior, té atribuïda la coordinació dels servicis i les unitats adscrites; la coordinació externa amb les altres administracions públiques en matèria d'interior; les consultes populars i electorals i la representació de la Direcció General en les tasques encomanades. També, les gestions administratives derivades de l'acord administratiu de col·laboració subscrit entre el Ministeri de l'Interior i la Generalitat Valenciana en matèria policial i l'exercici de les competències en matèria de personal dels membres de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana.

– La Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana depén orgànicament del Ministeri de l'Interior i funcionalment de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques i té al seu càrrec les funcions i atribucions assenyalades en l'article 38.1 de la Llei Orgànica 2/1986, de 13 de març, de Forces i Cossos de Seguretat, contingudes en l'acord de col·laboració subscrit amb el Ministeri de l'Interior, a l'empara del que establix el Reial Decret 221/1991, de 22 de febrer, i el seu comandament, direcció, coordinació i control s'exercix a través de la direcció de la Unitat.

Article 16

1. La Direcció General d'Administració Autonòmica, sota la dependència de la Secretaria Autonòmica d'Administracions Públiques, exercix les funcions que li són assignades i gestiona les competències en les matèries següents:

a) En matèria de funció pública té encomanada la direcció, l'impuls i l'execució en matèria de personal al servici del Consell de la Generalitat, i, també, la definició, implantació i supervisió del marc regulador de les relacions socials en l'àmbit de la Generalitat Valenciana. En conseqüència, li correspon:

– Emetre informes sobre els projectes de disposicions generals que afecten l'estructura orgànica i de personal de les conselleries i els organismes que en depenen.

– L'elaboració de les relacions de llocs de treball, els procediments de reassignació d'efectius, la classificació de llocs de treball i el sistema retributiu del personal, en coordinació amb la Sotssecretaria de Política Pressupostària i Tresor.

– La gestió de personal i l'aplicació del règim d'incompatibilitats.

– L'elaboració i l'execució de l'oferta d'ocupació pública, mitjançant la gestió de les convocatòries d'accés a la funció pública valenciana i la provisió dels llocs de treball.

– Les relacions amb les centrals sindicals, associacions professionals i representants del personal, la participació en els òrgans de representació previstos en la Llei 9/1987, de 12 de maig, sense perjuí de la intervenció de l'òrgan competent en aquells processos de negociació que puguen tindre incidència pressupostària.

– La gestió, el manteniment i l'actualització del Registre de Personal de la Generalitat Valenciana i del Registre de Llocs de Treball.

– La realització d'estudis i la recopilació de documentació en matèries referents a l'administració i la gestió pública.

– La formació i el perfeccionament del personal al servici de la Generalitat Valenciana, mitjançant la realització, coordinació o homologació d'activitats formatives incloses en els plans de formació de la Generalitat Valenciana, sense perjuí de les competències formatives que tinguen encomanades altres conselleries i, també, la coordinació i homologació dels cursos impartits per altres òrgans de la Generalitat Valenciana o altres òrgans de l'administració pública.

– La planificació, l'organització i l'execució dels cursos derivats dels processos de selecció i promoció dels empleats públics de l'administració de la Generalitat Valenciana.

– La formació i el perfeccionament del personal al servici de les administracions locals, en les condicions que s'establisquen en els acords de cooperació interadministrativa que puguen aconseguir-se.

b) En matèria de modernització i gestió de la qualitat i la inspecció de servicis li correspon la direcció, organització i gestió de l'Oficina del Pla de Modernització de la Comunitat Valenciana. La planificació i la coordinació dels projectes de modernització d'interés general. La planificació i la coordinació dels programes públics de la Generalitat Valenciana per a la implantació d'una cultura corporativa d'excel·lència en la gestió dels servicis públics. Impulsar i coordinar els processos de racionalització del sector públic de la Generalitat Valenciana.

2. La Direcció General d'Administració Autonòmica s'estructura en les unitats següents:

– L'Àrea de Funció Pública, a la qual competix la coordinació interna dels servicis i les unitats administratives adscrites i la supervisió dels criteris de planificació i d'execució establits.

– L'Àrea de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP), a la qual correspon la coordinació interna dels servicis i unitats administratives adscrites i la supervisió dels criteris de planificació i d'execució establits.

– L'Àrea de Relacions Laborals, a la qual correspon la coordinació interna dels servicis i unitats administratives adscrites, la supervisió dels criteris de planificació i d'execució establits, en matèria de prevenció de riscos laborals i relacions amb les centrals sindicals, associacions professionals i representants del personal.

– L'Àrea de Modernització i Gestió de la Qualitat i Inspecció de Servicis, a la qual correspon la direcció, organització i gestió de l'Oficina del Pla de Modernització de la Comunitat Valenciana. La planificació i coordinació dels projectes de modernització d'interés general. La planificació i coordinació dels programes públics de la Generalitat Valenciana per a la implantació d'una cultura corporativa d'excel·lència en la gestió dels servicis públics. Impulsar i coordinar els processos de racionalització del sector públic de la Generalitat Valenciana.

Article 17

1. La Direcció General d'Administració Local, sota la dependència de la Secretaria Autonòmica d'Administracions Públiques, exercix les funcions que li són assignades i gestiona les competències en les matèries següents:

– Programar, gestionar i executar la política de la Generalitat Valenciana en matèria d'administració local.

– L'Estudi, informe i resolució dels assumptes referits al règim jurídic, personal, d'organització, béns i servicis de les entitats locals i, també, l'organització territorial i la seua coordinació, en el marc del que disposa l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i la legislació sobre règim local.

2. La Direcció General d'Administració Local està integrada per l'Àrea d'Administració Local,

a la qual correspon la coordinació interna dels servicis i les unitats administratives adscrites, i la representació de la direcció general en les tasques encomanades.

Capítol III

De la Sotssecretaria

Article 18

1. La Sotssecretaria té atribuïdes les competències establides per l'article 75 de la Llei de Govern Valencià, per les altres normes i les que el conseller li encomane.

2. En particular, li corresponen les següents:

a) Dirigir i gestionar els servicis generals i les dependències comunes de la conselleria.

b) Gestionar la tramitació i coordinació dels convenis i els acords de col·laboració del departament i supervisar els expedients de contractació que gestionen altres centres directius, excepte aquells respecte als quals els òrgans titulars tinguen delegades les facultats per a la seua celebració.

c) Elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost.

d) Dissenyar, executar i mantindre actualitzats els programes d'informació i gestió econòmica de la conselleria, tot establint les directrius per a la gestió correcta de les despeses i els ingressos i l'òptima utilització dels recursos.

e) Tramitar els expedients de contractació.

f) Gestionar les despeses de personal de la conselleria i tramitar les incidències de nòmina.

g) Realitzar estudis tècnics i de dret comparat i també recopilar la documentació sobre les matèries competència de la conselleria.

h) Gestionar els sistemes informàtics centrals del departament.

i) Emetre els informes sobre els assumptes que s'hagen de sotmetre al Govern Valencià, al president de la Generalitat Valenciana o als altres òrgans, quan siga preceptiu o bé quan ho dispose el conseller.

j) Demanar l'emissió dels informes jurídics preceptius, segons que disposen els articles 49 i 49 bis de la Llei de Govern Valencià.

k) Elaborar els estudis i l'anàlisi relatius a la racionalització i reorganització, ja siga de l'estructura organitzativa de la conselleria com dels procediments de gestió que s'hi realitzen, i coordinar els treballs que en esta matèria s'elaboren pels altres òrgans o unitats del departament.

l) Dissenyar els sistemes d'informació tècnica; elaborar, promoure i dirigir la implantació dels projectes informàtics, la creació i el manteniment de les aplicacions informàtiques i l'assessorament i suport informàtic a tots els centres de la conselleria.

m) Tramitar, proposar i, en general, executar els actes de gestió econòmica i administrativa que li corresponguen, dins de l'àmbit funcional del centre directiu i d'acord amb el que establixen les disposicions i instruccions dictades pels òrgans competents.

n) Elaborar, emetre els informes i proposar les disposicions sobre les matèries en el seu àmbit funcional i, també, dictar les resolucions, circulars i instruccions en assumptes de la seua competència.

o) Qualsevol altra que el conseller li encomane o li ho conferisquen les disposicions legals.

Article 19

La Secretaria General Administrativa, sota la dependència de la Sotssecretaria, atendrà la totalitat dels servicis generals de la conselleria.

Article 20

1. Sota la dependència de la Sotssecretaria, són les delegacions territorials del Consell de la Generalitat a Alacant, Castelló i València. El cap de les quals és el delegat territorial.

2. Igualment, sota la dependència de la Sotssecretaria, està la Subdelegació Territorial del Consell de la Generalitat a Elx. El cap de la qual és el subdelegat territorial.

Article 21

El delegat territorial del Govern és el representant permanent del Consell de la Generalitat en la província i exercix la direcció superior dels servicis perifèrics de l'administració autonòmica. Sota la seua dependència està el secretari de la Delegació Territorial del Govern, el qual té la direcció dels servicis que serviran de suport administratiu i tècnic a la Delegació Territorial del Consell de la Generalitat.

Article 22

El delegat territorial del Govern és l'executor de la política del Consell de la Generalitat a la província i, com a tal, té atribuïdes les facultats següents:

a) Impulsar i coordinar l'activitat de l'administració de la Generalitat Valenciana a la província.

b) Actuar com a òrgan de comunicació, col·laboració i cooperació amb les administracions General de l'Estat i local de la província, sense perjuí d'altres mecanismes de cooperació i col·laboració legalment previstos.

c) Informar i, si s'escau, proposar al Govern les inversions públiques a la província, i impulsar i controlar la seua realització.

d) Transmetre i executar, si s'escau, els mandats i les directrius que reba del Consell de la Generalitat o dels titulars de les distintes conselleries.

e) Presidir el ple i, si s'escau, les comissions delegades de la Comissió Territorial de Coordinació del Consell de la Generalitat.

2. Al subdelegat territorial del Consell de la Generalitat a Elx li correspon, en el seu àmbit territorial, impulsar i coordinar l'activitat de l'administració de la Generalitat Valenciana; actuar com a òrgan de comunicació, col·laboració i cooperació i, també, informar i, si s'escau, proposar al Govern les inversions públiques amb l'impuls i el control de la seua realització; transmetre i executar, si s'escau, els mandats i les directrius que reba del Consell de la Generalitat o dels titulars de les diverses conselleries.

El subdelegat territorial del Consell de la Generalitat a Elx forma part de la Comissió Territorial de Coordinació d'Alacant.

Article 23

Els delegats territorials del Govern podran informar les propostes de nomenament dels directors territorials de les distintes conselleries i del secretari de la delegació territorial a la seua província, i hauran de ser informats prèviament als respectius nomenaments.

Títol III

De l'organització territorial

Article 24

1. Com a expressió del principi de desconcentració administrativa, en cadascuna de les capitals de les províncies d'Alacant, Castelló i València es crea una direcció territorial, sota la dependència orgànica de la Sotssecretaria, amb competència en el territori de la respectiva província.

2. Les direccions territorials depenen funcionalment dels distints centres directius de la conselleria, segons l'índole de la matèria.

Article 25

1. El cap de cada direcció territorial és el director o la directora territorial, amb el caràcter de representant permanent de la conselleria en el respectiu territori.

2. Al director o la directora territorial li correspon la direcció de tots els servicis, els programes i les activitats que exercixen els òrgans, les unitats i els centres directius dependents o integrats en la direcció territorial. El director o la directora territorial és l'òrgan de relació ordinària i regular entre les unitats, centres i dependències territorials i els servicis centrals del departament.

Article 26

1. Al director o la directora territorial correspon vetlar per l'adequat desplegament i execució de les funcions pròpies de la conselleria en el seu àmbit territorial.

2. El director o la directora territorial exercix les funcions que li atribuïxen les disposicions vigents i aquelles que, expressament, li deleguen els òrgans directius competents.

Article 27

Per al desplegament de les seues funcions, les direccions territorials tindran el suport de les unitats que es determinen en el desplegament del present reglament.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL

Sense perjudici de allò que disposa este reglament, les funcions que s'atribuixen als distints órgans de la conselleria en matèria d'Investigació i Innovació Tecnològica i Assumptes Econòmics s'entendran sotmeses a les competències que corresponen a les comissions delegades creades sobre les dites matèries.

DISPOSICIONS TRANSITÒRIES

Primera

Les unitats i els llocs de treball de nivell administratiu seguiran subsistents i continuaran donant suport administratiu en relació als assumptes i als expedients corresponents en raó de la matèria, abans de la reestructuració duta a terme pel Decret 7/2003, sense perjuí de la competència per a resoldre dels òrgans als quals els era atribuïda i seran retribuïts a càrrec dels mateixos crèdits pressupostaris, fins que s'aproven les relacions de llocs de treball adaptades a l'estructura orgànica d'este Reglament, sense perjuí que, des del moment de l'entrada en vigor, es produïsquen determinats canvis d'adscripció d'unitats administratives, de conformitat amb la reorganització efectuada.

Segona

A l'efecte del que establix la disposició transitòria primera, les unitats la denominació de les quals no haja canviat, passaran a dependre, amb els seus actuals mitjans personals i materials, de les unitats superiors que disposa el present Reglament.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Queden derogades aquelles altres disposicions de rang igual o inferior que s'oposen al present Decret.

DISPOSICIONS FINALS

Primera

El conseller de Justícia i Administracions Públiques és facultat per a dictar les disposicions que requerisca el desplegament i l'execució del present Decret, en compliment del que disposa l'article 71 de la Llei de Govern Valencià.

Segona

El present decret vigirà l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

València, 11 de juliol de 2003

El president de la Generalitat,

FRANCISCO CAMPS ORTIZ

El conseller de Justícia i Administracions Públiques,

Mapa web