Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 9 de desembre de 2015, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca procés selectiu de promoció interna per a l'accés a escales del grup C, subgrup C1. Referencia PI-03/15.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7680 de 17.12.2015
Número identificador:  2015/9974
Referència Base de Dades:  009736/2015
 



RESOLUCIÓ de 9 de desembre de 2015, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca procés selectiu de promoció interna per a l'accés a escales del grup C, subgrup C1. Referencia PI-03/15. [2015/9974]

D'acord amb el que disposa l'article 119 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, en l'article 37 i la disposició addicional quarta del Decret 33/1999 del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa, aquesta universitat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 2.2.i de la Llei Orgànica 6/2001, d'Universitats, en relació amb l'article 2.2.e de la mateixa llei, així com els Estatuts d'aquesta universitat, acorda convocar un procés selectiu de promoció interna per a l'accés a les escales de la Universitat d'Alacant, classificades dins del grup C subgrup C1, segons les següents bases:





Primera. Requisits del personal aspirant

1.1. Per a l'admissió a la realització del procés selectiu per a l'accés a l'escala corresponent de la Universitat d'Alacant, classificada dins del grup C, subgrup C1, en funció del lloc del qual es procedisca, a més dels requisits ja acreditats en nomenaments anteriors, el personal aspirant haurà de reunir els requisits següents:

1.1.1. Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de batxiller, tècnic o equivalent.

1.1.2. Haver prestat serveis efectius en la Universitat d'Alacant durant, com a mínim, dos anys, com a funcionària o funcionari de carrera en cossos o escales del grup C, subgrup C2.

1.1.3. Ser titular d'un lloc de treball classificat coma C1/C2 en aquesta universitat.

1.2. Els requisits a què es refereix l'apartat anterior hauran de complir-se en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera de l'escala corresponent.



Segona. Procediment de selecció

2.1. El procés de promoció interna de les o els aspirants comprendrà dues fases:

2.1.1. Primera fase. Curs selectiu, de caràcter obligatori i eliminatori.

Per a superar aquesta fase és requisit que les o els aspirants hagen assistit al 90 % de les hores lectives del curs.

El tribunal farà pública en l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció i Formació següent: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/promocion-interna/actual/promocio-interna.html, la llista d'aspirants que hagen complit el requisit d'assistència establit en aquesta fase, juntament amb la data de realització de la primera prova continguda en la fase següent d'aquest procés.

El curs selectiu tindrà una durada de 35 hores. Els programes i matèries que l'integren figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria. Els mòduls específics es podran adaptar per als sectors no previstos en els annexos esmentats.

2.1.2. Segona fase. Prova, de caràcter obligatori i eliminatori.

Consistirà en un qüestionari amb quatre respostes alternatives en cada pregunta, de les quals solament una serà la correcta, en què es contestaran qüestions referides als continguts que integren el curs, detallats en l'annex I.

Constarà com a màxim de 125 preguntes i la durada no podrà superar els 90 minuts. Es valorarà de 0 a 10 punts i per a superar-la serà necessari obtenir com a mínim 5 punts. Cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'un terç sobre les correctes i les contestacions en blanc no puntuaran.

El tribunal farà pública en l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció i Formació següent: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/promocion-interna/actual/promocio-interna.html, la relació provisional d'aspirants que hagen superat aquesta prova i establirà el termini per a presentar-hi reclamacions.

Una vegada conclòs aquest termini es publicarà la relació definitiva d'aspirants que l'hagen superada.

2.2. Amb el resultat definitiu de la segona fase, el tribunal publicarà la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els qui vulguen prendre part en aquestes proves selectives hauran de fer-ho constar en la sol·licitud que estarà disponible en aquesta adreça de la pàgina web del Servei de Selecció i Formació: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/impresos.html i en l'oficina principal del Registre General de la Universitat (edifici de Rectorat i Serveis Generals del Campus de Sant Vicent).

3.2. La presentació de sol·licituds es farà a l'oficina principal del Registre General de la Universitat o a les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i a la seu d'Alacant, en el termini de 20 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de publicar-se l'extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, en què apareixerà la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Es podran utilitzar les vies establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

El Servei de Selecció i Formació sol·licitarà al Servei de Gestió de Personal la certificació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la base 1.1. En el cas que no conste en l'expedient del sol·licitant l'acreditació referida al requisit de titulació (base 1.1.1.), procedirà d'acord amb el que estableix la base 5.2. En tot cas, aquest s'haurà de reflectir en l'apartat «Títols acadèmics oficials» de la sol·licitud.



3.3. El personal aspirant haurà d'emplenar en el requadre de la sol·licitud destinat a «Cos/escala o categoria»: escala administrativa o escala conserge, i en «Referència»: PI-03/15.

3.4. Les i els aspirants hauran de fer constar en el requadre A) de l'epígraf «Dades a consignar segons les bases de la convocatòria», de la sol·licitud, en què idioma dels dos oficials de la comunitat autònoma, el valencià o el castellà, volen realitzar els exercicis del procés selectiu.



3.5. Les i els aspirants amb minusvalideses que vulguen sol·licitar adaptació de temps o mitjans per a la realització dels exercicis, hauran d'indicar-ho en la sol·licitud en el requadre número 5; serà requisit, en aquest cas, acompanyar la instància del corresponent certificat acreditatiu de la minusvalidesa o discapacitat per a fer efectiva, si escau, aquesta petició.



Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Una vegada expirat el termini de presentació de sol·licituds, el gerent dictarà una resolució que contindrà la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos a la realització del procés selectiu, que es publicarà en aquesta pàgina web del Servei de Selecció i Formació: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/promocion-interna/actual/promocio-interna.html i en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, en la qual constarà necessàriament els cognoms, nom, DNI i l'escala a la qual s'opta.

4.2. Les i els aspirants exclosos podran, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de publicar-se la llista provisional de personal admès i exclòs en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió o presentar les al·legacions que consideren oportunes.

4.3. Una vegada conclòs aquest termini, esmenats els defectes, si escau, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de personal admés i exclòs i que es publicarà en aquesta pàgina web del Servei de Selecció i Formació: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/promocion-interna/actual/promocio-interna.html i en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.





Cinquena. Presentació de documents i nomenament

5.1. Finalitzat el procés selectiu, el tribunal farà públiques en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, així com en aquesta pàgina web del Servei de Selecció i Formació: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/promocion-interna/actual/promocio-interna.html, la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés i que seran proposats per al seu nomenament com a personal funcionari de carrera de l'escala corresponent de la Universitat d'Alacant.

5.2. Una vegada publicada la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés, les persones de les quals no conste en el servei de Gestió de Personal la fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons aquesta convocatòria, hauran de presentar-lo en el servei esmentat, en el termini de 15 dies naturals explicats des del següent de la publicació.

5.3. L'incompliment de la base anterior dins del termini indicat o la falsedat de documents, donaran lloc a la invalidesa de les actuacions de l'aspirant i, respecte d'aquesta persona, la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sens perjudici de les responsabilitats en què l'aspirant haja pogut incórrer.

5.4. La presidenta o president del tribunal enviarà còpia de la relació definitiva de persones aprovades al rector de la Universitat i en proposarà el nomenament com a personal funcionari de carrera de l'escala corresponent de la Universitat d'Alacant. Per resolució d'aquest òrgan es procedirà al nomenament, que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

5.5. La presa de possessió es farà en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, en el mateix lloc de treball que venien ocupant.



Sisena. Tribunal i professorat del curs

6.1. La totalitat de membres del tribunal i les seues assessores o assessors, se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableixen l'article 22 i següents de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en la llei esmentada i al que preveu l'article 57 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

6.2. Amb la convocatòria prèvia de la presidenta o president, es constituirà el tribunal amb l'assistència de la presidenta o president i secretària o secretari i de la meitat, com a mínim, dels seus membres titulars o suplents.

6.3. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessores i assessors especialistes per a les proves que consideren pertinents, els quals es limitaran a prestar la seua col·laboració en les seues especialitats tècniques. La seua designació haurà de ser comunicada al rector de la Universitat i fer-se pública.

6.5. El tribunal qualificador adoptarà les mesures necessàries en els casos en què calga de manera que les persones amb minusvalideses disposen de condicions similars per a la realització dels exercicis que la resta de les persones participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb minusvalideses que ho sol·liciten, les adaptacions possibles del temps i amb els mitjans necessaris per a la seua realització.

6.6. El tribunal vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats i de tracte entre dones i homes.

6.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències, el tribunal tindrà la seu en el Servei de Selecció i Formació de la Universitat, campus de Sant Vicent, telèfon 965 903 939.

6.8. Els tribunals, titular i suplent, el nomenament del qual es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, es compondran de la presidenta o president i quatre vocals cadascun, un dels quals actuarà de secretària o secretari.



Setena. Notificacions al personal aspirant

A l'efecte de notificació, i d'acord amb l'article 59.6.b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, les publicacions detallades en aquestes bases, així com la informació d'altres actes que se'n deriven que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, es faran en l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció i Formació següent: http://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/promocion-interna/actual/promocio-interna.html. En aquesta mateixa adreça es troba la resta d'informació general referent a la convocatòria.



Vuitena. Norma final

Contra aquesta resolució i qualsevol acte administratiu que se'n derive i que esgoten la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableix l'article 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, 6.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de publicar-se aquesta resolució, davant del rector, de conformitat amb el que es disposa en l'article 116 de la Llei 30/1992, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener.



Davant les actuacions del tribunal es podrà interposar un recurs d'alçada previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.



Alacant, 9 de desembre de 2015.– El gerent: Rafael Pla Penalva.







ANNEX I

ACCÉS A L'ESCALES DEL GRUP C, SUBGRUP C1

Referencia PI-03/15.

Continguts que es desenvoluparan en el curs (35 hores)





Escala administrativa



Mòdul: Legislació bàsica (12 hores)

– Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

– Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

– Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.



– Llei de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana.

– Llei 14/2011, d'1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.



Mòdul: Prevenció i polítiques socials (5 hores)

– Prevenció de riscos laborals. Riscos psicosocials.

– Igualtat.



Mòdul: Gestió econòmica (4 hores)

– El pressupost i la gestió econòmica en la Universitat d'Alacant.





Mòdul: Gestió de recerca (4 hores)

– Finançament i gestió econòmica de la recerca.

– Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

– Parc Científic d'Alacant.





Mòdul: Gestió acadèmica i Espai Europeu d'Educació Superior (7 hores)

– Accés.

– Beques.

– Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, i el Reial Decret 99/2011, de 28 de gener, pel qual es regulen els ensenyaments oficials de doctorat.

– Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol, pel qual es modifica el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

– Reial Decret 43/2015, de 2 de febrer, pel qual es modifica el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, i el Reial Decret 99/2011, de 28 de gener, pel qual es regulen els ensenyaments oficials de doctorat.



– Reial Decret 1125/2003, de 5 de setembre pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional.

– Reial Decret 1027/2011, de 15 de juliol, pel qual s'estableix el Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior.

– Reial Decret 1002/2010, de 5 d'agost, sobre expedició de títols universitaris oficials.



Mòdul: Ètica en les administracions públiques (3 hores)

Introducció

– Elements de l'ètica administrativa.

– Els conflictes ètics.

– Casos pràctics.





Escala conserge



Mòdul: Legislació bàsica (12 hores)

– Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

– Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

– Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

– Llei de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana.

– Llei 14/2011, d'1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.





Mòdul: Prevenció i polítiques socials (5 hores)

– Prevenció de riscos laborals. Riscos psicosocials.

– Igualtat.



Mòdul: Gestió mediambiental (1 hora)



Mòdul: Manteniment preventiu d'edificis i instal·lacions (3 hores)



– Accions sobre l'envolupant de l'edifici «tancaments i acabats».



– Accions sobre les instal·lacions bàsiques.

– Accions sobre les instal·lacions especials.



Mòdul: Seguretat (3 hores)

– Què és el SIS?

– Avantatges del SIS.

– Components del SIS.

– Funcionament del SIS.



Mòdul: Normes d'atenció al ciutadà: (8 hores)

– Habilitats socials en l'atenció al ciutadà.

– Habilitats de comunicació.

– Habilitats i tècniques en el tracte personal.

– Tècniques en l'atenció.



Mòdul: Ètica en les administracions públiques (3 hores)

Introducció

– Elements de l'ètica administrativa.

– Els conflictes ètics.

– Casos pràctics.

Mapa web