Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de març de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior d'enginyeria, amb denominació tècnic d'infraestructures, per mitjà del sistema de concurs oposició per torn d'accés lliure. Referència 0467/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7742 de 16.03.2016
Número identificador:  2016/1854
Referència Base de Dades:  001947/2016
 



RESOLUCIÓ de 7 de març de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior d'enginyeria, amb denominació tècnic d'infraestructures, per mitjà del sistema de concurs oposició per torn d'accés lliure. Referència 0467/16. [2016/1854]

A fi d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'Educació Superior, d'acord amb les competències que li estan atribuïdes en l'article 2.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, en relació amb l'article 75.2 d'aquesta, i el capítol I, «Selecció del personal», del títol V de la Llei 10/2010 de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, així com en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOCV de 13 d'octubre) del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell,



En virtut de l'Acord d'aprovació del barem que ha de regir en convocatòries, per concurs oposició, per a grup A, subgrup A1, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en data 7 de novembre de 2007,



Vista la Resolució Rectoral del 21 de desembre de 2015 (DOCV 29.12.2015), per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de l'any 2015 de places de personal funcionari d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i la correcció dels errades del 18 de gener de 2016 (DOCV 04.02.2016).



Aquest Rectorat acorda convocar proves selectives per a l'ingrés en l'Escala Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, d'acord amb les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a cobrir una plaça vacant, de l'escala tècnica superior d'enginyeria, amb denominació tècnic d'infraestructures, grup A, subgrup A1 pel sistema general d'accés lliure.



1.2. A la present convocatòria li seran aplicables, la Llei Orgànica 6/2001, d'Universitats, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV de 13 d'octubre), del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, el que disposa la present convocatòria i la resta de normativa de general aplicació.

1.3. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE), sent esta publicació la que es prendrà com a referència als efectes del còmput de terminis per a presentació d'instàncies.

La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Segona. Requisits dels aspirants

2.1. Per a ser admés a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, de conformitat al que disposa l'article 54 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Haver complit els setze anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir-se per llei.

2.1.3. Estar en possessió del títol d'Enginyer Industrial, Enginyer de Camins, Canals i Ports o els seus equivalents, o complir els requisits per a la seua obtenció en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà d'estar-se en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

2.1.5. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



2.2. Tots els requisits enumerats en la base 2.1, hauran de complir-se en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els que desitgen prendre part en aquestes proves selectives hauran de fer-ho constar en instància, que serà facilitada gratuïtament en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) i en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat, que es dirigirà al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i que es presentarà en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Es podran emprar les vies establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.



Les instàncies presentades en les oficines de correus es presentaran en sobre obert perquè l'empleat hi estampe el segell de dates en la part superior esquerra, havent-hi de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i es remetran a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, avinguda de la Universitat, s/n, 03202, Elx (Alacant).



3.2. A la sol·licitud s'unirà la documentació següent:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar hauran de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si és el cas, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb què tinguen tal vincle. Així mateix, hauran de presentar declaració d'este que no està separat de dret del seu cònjuge i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està a càrrec seu.



b) Comprovant bancari d'haver abonat els drets d'examen, establits en 27,36 euros. Aquests s'ingressaran en el compte corrent «Concursos y oposiciones» de la següent entitat bancària:

SabadellCAM: ÉS07 0081-1017-67-0001079617

c) Annex, on es faça constar, la llengua cooficial en què es realitzaran els exercicis de les proves selectives corresponents, podent optar entre el castellà o el valencià (annex IV). Si l'aspirant no optara expressament per cap de les llengües, s'entendrà que ha exercit el dret d'opció sobre la llengua castellana, sense que puga tornar a exercir aquest dret durant la realització de les proves selectives.



El rebut haurà de generar-se de forma obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a què es presenta. Per a facilitar este tràmit s'habilitaran a disposició dels interessats, ordinadors tant en els centres de gestió de campus com en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé per mitjà del rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza la primera via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza aquell. El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver-hi abonat els drets d'examen, havent de fer-hi constar, nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.

3.3. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària ni l'efectuat a través de la pàgina web, serà substitutiu de l'esmentat tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan expressat anteriorment, o del justificant en què conste el codi de l'autorització.

3.4. Estaran exemptes de pagament dels drets de participació:

A) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 per 100. Estos aspirants hauran de presentar certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

B) Les persones que figuraren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de convocatòria. Per al gaudi de l'exempció serà requisit que, en el termini de què es tracte, no hagueren rebutjat oferta d'ocupació adequat ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina d'Ocupació. Quant a l'acreditació de les rendes, s'acreditarà amb una declaració escrita del sol·licitant. Ambdós documents hauran d'adjuntar-se inexcusablement a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives

C) Les víctimes del terrorisme, els seus cònjuges i fills.

D) Les famílies nombroses en els termes de l'article 12.1.c de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció de la família nombrosa. Tindran dret a una exempció del 100 per 100 de la taxa els membres de famílies de la categoria especial i a una bonificació del 50 per 100 els que foren de la categoria general. La condició de família nombrosa s'acreditarà per mitjà del corresponent títol actualitzat.

3.5. Els mers errors de fet que de la sol·licitud pogueren corregir-se com a tals, podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.6. Les dades de caràcter personal aportats pels aspirants quedaran inclosos en un fitxer automatitzat d'aquesta Universitat, que es compromet a no fer-ne un ús diferent.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx informa, així mateix, sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si és el cas, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; que han de ser exercits per escrit davant del gerent de la Universitat.





Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, el rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos, amb indicació de la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants podran, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient, disposant, per a això, d'un termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

4.3. En tot cas, amb l'objecte d'evitar errors i per a possibilitar la seua esmena en temps i forma, els aspirants comprovaran fefaentment no sols que no figuren en la relació d'exclosos, sinó que, a més, els seus noms consten correctament en la pertinent relació d'admesos.

Els aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen l'exclusió o no al·leguen l'omissió seran definitivament exclosos de la participació de les proves.

4.4. Conclòs tal termini, s'elevaran a definitives les llistes d'admesos i exclosos mitjançant una resolució que es publicarà, igualment, en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. La dita publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.

Seran causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que s'ha establit en aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació, així com, la no-presentació d'una fotocòpia de DNI vigent i l'omissió de la firma en la sol·licitud.

4.5. En qualsevol moment del procés selectiu, si el tribunal tinguera coneixement que algun dels aspirants no posseïx la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria amb audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar la seua exclusió al rector de la Universitat, comunicant-li així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud d'admissió a les proves selectives, als efectes procedents.

Contra l'exclusió de l'aspirant podrà interposar-se recurs d'alçada, davant de la mateixa autoritat indicada en el paràgraf anterior.



Quinta. Tribunals

5.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableix l'article 22 i següents de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en la mencionada llei i al que preveu l'article 57 la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.

5.2. Amb anterioritat a la iniciació de les proves selectives, si fóra el cas, es publicarà una resolució amb el nomenament de nous membres del tribunal en substitució dels que hagueren perdut la seua condició.



5.3. Prèvia convocatòria del president, es constituirà el tribunal que requerirà l'assistència del president i secretari, i la de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

5.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

5.5. El tribunal, podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents els quals es limitaran a prestar la seua col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació de tals assessors haurà de comunicar-se al rector de la Universitat.

5.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures precises en aquells casos en què siga necessari, de manera que els aspirants amb minusvalideses, gaudisquen de semblants condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb minusvalideses que ho sol·liciten les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització. Si en qualsevol moment del procés selectiu se li suscitaren dubtes al tribunal respecte a la capacitat d'un aspirant discapacitat, per a l'exercici de les activitats habitualment desenvolupades pels funcionaris de l'escala a què es referixen estes proves, podrà demanar el corresponent dictamen dels òrgans competents de la comunitat autònoma corresponent, i en aquest cas, l'aspirant podrà participar condicionalment en el procés selectiu, quedant en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió de les proves fins a la recepció del dictamen.



5.7. A efectes de comunicació i la resta d'incidències el tribunal tindrà la seua seu al Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.

5.8. Els membres del tribunal percebran les gratificacions per assistències fixades en les Normes d'Execució i Funcionament establides en els Pressupostos Anuals de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5.9. Els membres del tribunal qualificador seran nomenats pel rector, atenent al que disposa l'article 79, i concordants del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Sexta. Procediment de selecció

El procediment de selecció dels aspirants serà el de concurs oposició.

6.1. L'oposició constarà de tres exercicis obligatoris i de caràcter eliminatori.

Primer exercici. De caràcter obligatori i eliminatori. Es realitzarà per escrit i versarà sobre el programa que figura en l'annex I, bloc I i II, d'esta convocatòria.

Per a la realització d'este exercici, es disposarà d'un temps de seixanta minuts.

Segon exercici. Consistirà a resoldre, en un temps de noranta minuts, dos supòsits pràctics referits al temari específic que figura en l'annex I, Bloc II.

Tercer exercici. Consistirà en l'exposició d'un tema triat d'entre dos proposats pel Tribunal referits al temari i funcions específiques que figuren en l'annex I, bloc II. El/l'aspirant disposarà de 30 minuts per a desenvolupar per escrit la presentació i 15 minuts per a dur-la a terme.



L'exercici haurà de ser llegit per l'opositor en sessió pública i crida única, el tribunal podrà formular a l'opositor les preguntes que considere pertinents per a la valoració de l'exercici.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 50 punts, que es distribuirà de la manera següent:

a) El primer exercici es qualificarà de 0 a 10 punts. La puntuació mínima per a superar l'exercici serà de 5 punts.

b) El segon exercici es qualificarà com a màxim amb 20 punts. Cada membre del Tribunal puntuarà de 0 a 10 punts cada un dels supòsits pràctics desenvolupats, sent necessari superar una puntuació de 5 punts en cada un d'ells per a superar el segon exercici, calculant-se la nota final de cada supòsit com la mitjana de totes les puntuacions obtingudes en aquell. La qualificació final de l'exercici vindrà donada per la suma de les notes finals de cada supòsit. La puntuació mínima per a superar l'exercici serà de 10 punts. En tot cas, serà necessari no haver sigut qualificat amb zero punts en cap dels dos supòsits.



c) El tercer exercici es qualificarà com a màxim amb 20 punts. La puntuació mínima per a superar este exercici serà de 10 punts,

6.2. La qualificació final de la fase d'oposició vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cada un dels tres exercicis que han de realitzar els aspirants.

6.3. Els exercicis tindran lloc en les dependències de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El primer exercici de la fase d'oposició es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució a què es refereix la base 4.4

6.3.1. Els aspirants seran convocats per a l'exercici en única crida, sent exclosos de l'oposició els que no compareguen i quedaran decaiguts en el seu dret quan es persone en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquelles, encara quan es dega a causes justificades.

6.3.2. En cada exercici, els aspirants hauran d'acreditar la seua identitat exclusivament per mitjà de la presentació del DNI, del passaport, o del permís de conduir per als aspirants de nacionalitat espanyola. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar la seua identitat mitjançant el document original que en el país de què és nacional se li expedisca a este efecte.

L'incompliment d'aquest requisit per algun dels aspirants determinarà la seua exclusió de les proves. En cap cas seran vàlides les còpies o fotocòpies de tals documents.

6.3.3. En qualsevol moment els aspirants podran ser requerits pels membres del tribunal amb la finalitat d'acreditar la seua identitat.

6.3.4. Els aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres del tribunal o del personal ajudant o assessor durant la realització de les proves, per tal que es desenvolupen adequadament.



6.4. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic pel Tribunal de manera oficial en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, i a títol informatiu en el local en què s'haja celebrat l'anterior exercici i en el lloc web http://serviciopas.umh.es/ de la Universitat Miguel Hernández, amb una antelació mínima de 12 hores si la crida és per a la sessió següent d'un mateix exercici i de 48 hores com a mínim si es tracta de la convocatòria per a un exercici distint.

6.5. Després de la realització dels exercicis de la fase d'oposició, el tribunal exposarà al públic, en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, la llista amb la qualificació final de la fase d'oposició, que constituirà la llista dels aspirants que han superat la fase d'oposició, per orde de puntuació, i que han de passar a la fase de concurs, citant-los perquè en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions, presenten la documentació acreditativa dels mèrits i experiència previstos en la base 6.6, en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus o en qualsevol de les vies establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat conforme a la Llei 4/1999, de 13 de gener.



6.6. Fase de concurs. Només podran participar en aquesta fase aquells aspirants que hagen superat la fase d'oposició. En cap cas, els punts obtinguts en aquesta fase podran ser computats per a superar els exercicis que s'hagen realitzat en la fase d'oposició.

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 20 punts.

Aquesta fase no tindrà caràcter eliminatori i es valoraren els mèrits ressenyats més avall.

No es valoraran aquells mèrits que no es troben prou acreditats, no admetent-se documentació presentada fora de termini i, només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds d'admissió a les proves selectives d'aquesta convocatòria.

A) Experiència professional: maxim 8 punts.

Es valorarà l'experiència professional dels participants d'acord amb el barem següent:

1. Per treballs realitzats en les Universitat Miguel Hernández d'Elx en relació contractual laboral o funcionarial, del mateix grup i amb funcions semblants a la plaça objecte de la convocatòria: 0,166 punts per mes complet de serveis prestats, fins a un màxim de 8 punts.



2. Per treballs realitzats en qualsevol altra universitat o administració pública en relació contractual laboral, funcionarial o estatutària, del mateix grup i amb funcions semblants a la plaça objecte de la convocatòria o per treballs realitzats en el Sector Privat. En particular, es valorarà l'experiència adquirida i demostrable en treballs que es relacionen específicament amb les funcions de la plaça convocada: 0,083 punts per mes complet de servici actiu, fins a un màxim de 4 punts. Únicament es considerarà acreditada esta experiència professional si s'aporta contracte o nomenament amb funcions i certificat oficial de períodes de cotització al Règim General de la Seguretat Social o en algun dels Règims especials dins del grup de cotització 1.



B) Formació: màxim 7 punts.

1. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga directament relacionat amb la plaça que es convoca, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic dins dels seus plans de formació, d'acord amb l'escala següent:

Més de 50 hores: 1,50 punts.

De 30 a 49 hores: 1 punt.

De 15 a 29 hores: 0,50 punts.

En cap cas es puntuaran els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació, i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal podrà valorar dins d'este apartat, cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut del qual estiga directament relacionat amb la plaça que es convoca.



La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest apartat serà de 4,75 punts.

2. Altres titulacions:

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigit per a pertànyer al grup objecte de la plaça, excepte la que va servir de base per a això, amb un màxim d'1 punt. A estos efectes es puntuarà el nivell més alt de titulació acreditada, entenent inclòs en ell aquelles altres titulacions necessàries per a la seua obtenció.

3. Coneixements de valencià:

El coneixement del valencià es valorarà, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, d'acord amb l'escala següent:

Coneixement oral: 0,50 punts.

Grau elemental: 1 punts.

Grau mitjà o superior: 1,25 punts.

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

C) Altres mèrits: màxim 5 punts.

Es valoraran tots aquells altres mèrits que s'entenguen relacionats amb les funcions de la plaça convocada.

Podran referir-se a l'experiència obtinguda anteriorment en altres places amb determinades funcions o nivells de responsabilitat, a la possessió de coneixements concrets, i en general a qualssevol altres en funció de les característiques de la plaça convocada.

Es podran avaluar els aspectes següents:

P1. Podrà establir-se com a mèrit l'haver exercit llocs de distint contingut funcional al del lloc convocat o pertanyents a altres àrees o grups de l'administració, sempre que no haja sigut avaluat en l'apartat a), fins a un màxim de 3 punts:

a) En grups iguals o superiors a la plaça objecte de la convocatòria: 0,10 punts per mes complet treballat.

b) En grups inferiors a la plaça objecte de la convocatòria: 0,05 punts per mes complet treballat.

2. Per cada curs complet superat d'idioma comunitari en l'Escola Oficial d'Idiomes 0,20 punts. De la mateixa manera, podran valorar-se pel tribunal les certificats equivalents emeses per entitats acadèmiques de reconegut prestigi. Fins a un màxim d'1 punt.



3. Per impartició, en organismes oficials, de cursos relacionats amb la plaça objecte de la convocatòria: 0,25 punts per cada 25 hores, fins a un màxim d'1 punt.

De forma particular es valorarà els coneixements i experiència relacionada amb el perfil de la plaça, que serà el que s'establisca expressament en cada convocatòria

6.7. Finalitzat el termini de presentació de documentació establit en la base 6.5, el tribunal publicarà en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, la llista provisional de valoracions de la fase de concurs i concedirà un termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la seua publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la seua baremació.

6.8. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes el tribunal dictarà una resolució fixant la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris.

Per a la confecció d'aquesta relació se sumaran les qualificacions obtingudes per cada aspirant en la fase d'oposició i en la fase de concurs. A continuació s'ordenaran per ordre de puntuació de major a menor, interrompent-se la relació quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el de nombre de places convocades, sense que en cap cas puga contindre un nombre superior al de places convocades.

No obstant l'anterior, els òrgans de selecció podran proposar el nomenament de nombre més gran d'aspirants que el de places convocades a fi d'assegurar la cobertura d'estes, per al supòsit que es produïsquen renúncies dels aspirants seleccionats, abans del seu nomenament o presa de possessió.

En cas d'empat entre aspirants l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en el segon exercici de la fase d'oposició. Si persistira tal empat, caldrà ajustar-se a la major puntuació en la fase de concurs. En última instància, l'ordre s'establirà per mitjà de sorteig públic d'aquestos.

En el cas que el nombre d'aspirants aprovats fóra inferior al de places convocades, les sobrants es declararan desertes.







Sèptima. Llista d'aprovats

Finalitzat el procés selectiu, la Universitat farà públiques en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris, per ordre de puntuació aconseguida, confeccionada segons el que preveu la base 6.8 de la present convocatòria, que en cap circumstància podrà ser superior al de places convocades.





Octava. Presentació de documents i nomenament de funcionaris



8.1. En el termini de 20 dies hàbils a comptar de l'endemà a aquell en què es van fer públiques en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana les llistes definitives d'aspirants que han superat el procés selectiu, els opositors hauran de presentar en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o certificat de naixement expedit per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si és el cas, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre Estat amb què tinguen tal vincle. Així mateix, hauran de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció d'aquest i, si és el cas, l'haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà de presentar-se a més del títol corresponent, la credencial que acredite la seua homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons model que figura com a annex II. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola haurà, a més, d'efectuar declaració de no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons model que figura com annex III a aquesta convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'exercici de les corresponents funcions.



e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb minusvalideses, hauran de presentar certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite tal condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

8.2. Els que tingueren la condició de funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx estaran exempts de justificar documentalment les condicions i la resta de requisits ja provats per a obtindre el seu anterior nomenament.

Si fóra personal funcionari de carrera d'una altra administració pública, haurà de presentar certificat del ministeri o organisme de què depengueren per a acreditar tal condició, amb expressió del nombre i import dels triennis que tinguera acreditats així com la data del seu compliment.

8.3. Els que dins del termini fixat i excepte els casos de força major no presentaren la documentació o de l'examen d'aquesta es deduïra que no té algun dels requisits assenyalats en la base 2.1 no podran ser nomenats funcionaris i quedaran anul·lades les seues actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagueren incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial. La plaça no ocupada per l'aspirant que incórrega en els supòsits detallats en aquesta base quedarà vacant.

8.4. Per resolució del rector, que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, es procedirà al nomenament del personal com a funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



8.5. La presa de possessió dels aspirants aprovats serà efectuada en el termini d'un mes comptat des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Novena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació podran ser consultats en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx l'adreça del qual és:

http://serviciopas.umh.es/



Desena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del Jutjat del Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableix l'article 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en l'article 6.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contencisoas administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 116 de la Llei 30/1992, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener. Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions del tribunal, podrà interposar-se recurs d'alçada previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, redactat d'acord amb la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 7 de març de 2016.– El rector: Jesús Tadeu Pastor Ciurana.





ANNEX I

Plaça vacant número 55036



Bloc I. Legislació general i universitària



1. Llei Orgànica d'Universitats. Estructura de les universitats. Del govern i representació de les universitats. Del professorat, i del personal d'administració i serveis de les universitats públiques

2. Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Estructura i organització de la UMH. Govern de la Universitat. Comunitat Universitària. Règim econòmic i pressupostari.

3. Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Objecte i àmbit d'aplicació, i classes de personal al servei de les administracions públiques. Dret a la carrera professional i a la promoció interna. L'avaluació de l'exercici.



4. Normativa d'Avaluació de l'Exercici per al Personal d'Administració i Serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5. Normativa de Carrera Horitzontal per al Personal d'Administració i Serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx

6. Llei Orgànica 15/1999, del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. Títol I. Disposicions generals. Títol II. Principis de la protecció de dades.

7. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Títol I. Dels interessats en el procediment. Títol II. De l'activitat de les administracions públiques. Títol IV. De les disposicions sobre el procediment administratiu comú.



8. Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Títol preliminar. Disposicions generals i principis d'actuació i funcionament del sector públic. Títol III. Relacions Interadministratives.



9. Llei de Prevenció de Riscos laborals. Objecte, àmbit d'aplicació i definicions, drets i obligacions.

10. Reial Decret 486/1997, de 14 abril, Seguretat i Higiene en el Treball. Disposicions mínimes de seguretat i salut en els llocs de treball.



11. Reial Decret 1215/1997, de 18 juliol, Seguretat i Higiene en el Treball. Disposicions mínimes de seguretat i salut per a la utilització pels treballadors dels equips de treball.





Bloc II. Temari legislació específica



1. L'evolució de la legislació urbanística i disposicions legals vigents en l'àmbit urbanístic a la Comunitat Valenciana.

2. L'organització administrativa: distribució de competències entre administracions urbanístiques.

3. La classificació del sòl. Conceptes fonamentals per al règim urbanístic del sòl.

4. Instruments d'ordenació urbanística. L'ordenació estructural i l'ordenació detallada. Flexibilitat en el planejament.

5. Planejament de desenvolupament del Pla General. Els plans parcials i plans especials.

6. Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'avaluació ambiental. Procediment.

7. Llei 6/2014, de 25 de juliol, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats en la comunitat valenciana.

8. Llei 14/2010, de 3 de desembre, d'Espectacles Públics, Activitats Recreatives i Establiments Públics. Disposicions Generals. De l'obertura d'establiments públics i de la celebració d'espectacles públics i activitats recreatives.

9. El Codi Tècnic de l'Edificació. Condicions tècniques i administratives. Exigències bàsiques. Contingut del projecte i documentació del seguiment de l'obra.

10. El Codi Tècnic de l'Edificació. DB-HS. HS 1: Protecció enfront de la humitat. HS 2: Arreplegada i evacuació de residus. HS 3: Qualitat de l'aire interior. HS 4: Subministrament d'aigua. HS 5: Evacuació d'aigües.

11. El Codi Tècnic de l'Edificació. DB-SI. Seguretat en cas d'incendi i DB-SUA. Seguretat d'utilització i accessibilitat.

12. Llei 1/1998, de 5 de maig de la G. Valenciana, d'accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques, urbanístiques i de la comunicació i Reial Decret 505/2007, de 20 d'abril, pel qual s'aproven les condicions bàsiques d'accessibilitat i no discriminació de les persones amb discapacitat per a l'accés i utilització dels espais públics urbanitzats i edificacions.

13. Reial Decret 1627/1997, de 24 d'octubre, pel qual s'establixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en la construcció. Fase d'elaboració del projecte i execució d'obra.

14. Reial Decret 105/2008, d'1 de febrer, pel qual es regula la producció i gestió dels residus de construcció i demolició.

15. Elements estructurals dels contractes. Preparació dels contractes.

16. El Contracte d'obres. Concepte i modalitats. Actuacions prèvies a la contractació: projectes i avantprojectes d'obres, contingut i responsabilitat derivada de la seua elaboració.

17. El projecte d'obres, supervisió per les oficines o unitats de supervisió de projectes. Funcions de les oficines o unitats de supervisió de projectes. Supervisió, aprovació i replantejament del projecte

18. Requisits per a contractar amb l'Administració. Capacitat i solvència de les empreses. Determinació de criteris de selecció d'empreses. Exigència de classificació per l'administració. Classificació en grups i subgrups i categories de classificació dels contractes d'obres.



19. Selecció del contractista. Tràmits licitatoris i adjudicació. Compliment, efectes i extinció dels contractes administratius. Garanties exigibles en la contractació del sector públic. Exigència de garantia i responsabilitats a què estan afectes. Preferència en l'execució de garanties, devolució i cancel·lació

20. Comprovació del replantejament del contracte d'obres. Execució i responsabilitat del contractista. Certificacions i abonaments a compte. Causes i efectes de la resolució del contracte d'obres. Suspensió de l'inici de les obres. Desistiment i suspensió definitiva de les obres. Resolució del contracte quan les obres hagen de ser continuades.

21. Modificació dels contractes. Supòsits. Procediment de les modificacions no previstes en la documentació que regix la licitació. Modificacions en el contracte d'obres, variacions en els terminis d'execució i sobre les unitats d'obres executades.

22. Terminació de l'execució del contracte d'obres. Recepció i termini de garantia. Mesurament general i certificació final de les obres. Obligacions del contractista durant el termini de garantia. Ocupació o posada en servici de les obres sense recepció formal. Liquidació en el contracte d'obres. Responsabilitat per vicis ocults.

23. Contracte de gestió de servicis. Contingut i límits. Determinació del preu i duració. Compliment dels contractes. Modificació dels contractes de servicis de Manteniment.

24. Contractes de consultoria i assistència tècnica. Execució, modificació i extinció d'estos contractes Esmena d'errors en el contracte d'elaboració de projectes d'obres. Correcció de deficiències. Indemnitzacions i responsabilitats per defectes o errors del projecte.



25. Normes Urbanístiques de la Revisió del Pla Especial d'Ordenació del Campus d'Elx de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



26. Conduccions. Classificació, materials, traçat i elements d'una conducció. Excavacions, transport, maneig i col·locació. Juntes. Proves en canonades.

27. Depòsits d'abastiment d'aigua potable. Definició i funcions. Classificacions. Capacitat de depòsits. Dispositius de control. Construcció. Manteniment i explotació.

28. Xarxes de distribució d'aigua potable. Finalitat. Sistemes de xarxes de distribució. Recomanacions sobre traçat. Actuacions en xarxes existents. Accessoris. Càlcul de xarxes.

29. Estacions de bombament. Classificació de bombes. Conceptes bàsics. Selecció de bombament. Proves, posada en marxa, manteniment i regulació de bomba.

30. Xarxes de clavegueram. Sistemes d'evacuació. Estructura de la xarxa de clavegueram. Característiques exigibles. Instal·lacions complementàries. Legislació i Normativa.

31. Materials i construcció de xarxes de clavegueram. Canonades i materials. Classificació de conductes. Problemes en la construcció, col·locació i càlculs resistents.

32. Gestió i explotació d'una xarxa de clavegueram. Modes de gestió. Operacions de manteniment. Problemàtica més rellevants.

33. Moviment de terres. Sòls: característiques i classificació. Explanacions: classificació, drenatge i construcció de terraplens.

34. Ferms de carreteres. Constitució i conceptes generals. Àrids. Ligantes hidrocarbonatats. Capes granulars. Estabilitzacions.

35. Tractaments superficials, mescles bituminoses i paviments de formigó. Característiques superficials dels paviments. Patologia de ferms. Conservació i rehabilitació de ferms.

36. Dimensionament de ferms. Instrucció de carreteres 6.1-IC: àmbit d'aplicació, categories de trànsit, l'esplanada, seccions de ferm i aspectes constructius.

37. Drenatge superficial. Estudis hidràulics. Obres de desaigüe. Normativa aplicable. Drenatge subterrani. Geotextils: funcions, aplicacions, característiques i disposicions constructives.

38. El projecte dels espais verds públics. Instal·lacions i infraestructures. Sistemes de reg. Principals aspectes del manteniment de les infraestructures.

39. Gestió i planificació de projectes, direcció estratègica i estructura organitzativa.

40. Gestió i direcció de recursos humans per al desenvolupament de projectes, comunicació, lideratge i motivació.

41. L'execució i direcció de les obres d'urbanització. Consideracions bàsiques: definició de les obres, vigilància i execució d'assajos, qualitats a exigir, indicadors de qualitat. Descripció de les activitats bàsiques.







ANNEX II

Declaració a presentar per tots els aspirants aprovats



(Nom i cognoms) ... amb domicili a ...- ...i document nacional d'identitat número ... declara, a efectes de ser nomenat/ada funcionari/àriade l'escala tècnica superior d'enginyeria, que no ha sigut separat/ada del servei de cap de les administracions públiques i que no es troba inhabilitat penalment per a l'exercici de funcions públiques.



Elx, ... de ... de ...









ANNEX III

Declaració a presentar, a més, per tots els aspirants aprovats la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola



(Nom i cognoms) ...amb domicili a ... - ... i (document d'acreditació de nacionalitat) número ... declara, a l'efecte de ser nomenat/ada funcionari/ària de l'Escala Tècnica Superior d'Enginyeria que no està sotmés/esa a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el meu estat, l'accés a la funció pública.



Elx, ... de ... de ...







ANNEX IV



(Nom i cognoms) ...

Amb DNI ...

Participant en la convocatòria:

Grup ... Categoria ... Referencia ...

Per accés

_ Lliure Data DOCV ...

_ Promoció interna Data BOE ...

_ Quota de Discapacitats Data de la resolució ...



Exposa

Que la llengua triada per a la realització de les proves és :

(Marqueu només una opció)



_ CASTELLÀ _ VALENCIÀ



..., ... de ... de 201...



(Firma): ...

Mapa web