Disposicion Consolidada

Texto h2

DECRET 133/2023, de 10 d'agost, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.

Texto
Texto Texto
Publicat en:   DOGV núm. 9661 de 14.08.2023
Entrada en vigor :   15.08.2023
Origen disposició :   Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Referència Base de Dades:   008598/2023
Estat :   Vigent
Data de fi de Vigència:  
Compendi :   Enllaç al Compendi
 

Permalink ELI:

https://dogv.gva.es/va/eli/es-vc/d/2023/08/10/133/con/
Seleccionar redacció :


TEXT CONSOLIDAT

Versió vigent: 05.12.2023 -

Decret 133/2023, de 10 d'agost, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.

 

(DOGV núm. 9661 de 14.08.2023)

 

 

El Decret 10/2023, de 19 de juliol, del president de la Generalitat, pel qual es determinen el nombre i la denominació de les conselleries, i les seues atribucions, estableix l'estructura bàsica de l'Administració del Consell.

Un dels departaments que es configuren en aquesta estructura és la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, a la qual s'assignen les competències en matèria d'hisenda, economia, finançament, sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, patrimoni, projectes i fons europeus, tecnologies de la informació i la comunicació de l'administració, i funció pública.

El Decret 12/2023, de 20 de juliol, del president de la Generalitat, pel qual es determinen les secretaries autonòmiques de l'Administració del Consell, disposa com a òrgans superiors de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Economia, la Secretaria Autonòmica de Finançament, la Secretaria Autonòmica d'Administració Pública i la Intervenció General.

I el Decret 112/2023, de 25 de juliol, del Consell, pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, ordena en el títol IV l'estructura i competències dels òrgans superiors i directius de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública.

A conseqüència d'aquesta nova estructura departamental, de la delimitació i competències del nivell superior i nivell directiu de la Conselleria, es fa necessari aprovar el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, tal com assenyala l'article 49 de l'esmentat Decret 112/2023, i posteriorment es desplegarà, mitjançant una ordre de la persona titular de la conselleria, el nivell administratiu.

 

Per tot això, de conformitat amb el que estableixen els articles 28.f, 43 i 64 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, a proposta de la consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública i després de la deliberació prèvia del Consell, en la reunió de 10 d'agost de 2023,

 

 

DECRETE

 

TÍTOL I
Disposicions generals

 

Article 1. Competències de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública

1. La Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, com a departament responsable del Consell de la Generalitat en matèries d'hisenda, economia, finançament, sector públic instrumental de la Generalitat, exceptuats els organismes autònoms i els consorcis sanitaris, patrimoni, projectes i fons europeus, tecnologies de la informació i les comunicacions de l'administració i funció pública, exerceix les màximes competències que legalment té atribuïdes, sota la superior direcció de la persona titular de la conselleria.

2. Territorialment, la conselleria s'organitza en serveis centrals, que estenen la seua competència a tot lmbit de la Comunitat Valenciana, i direccions territorials, amb competència dmbit provincial.

3. Funcionalment, s'estructura en tres nivells: òrgans superiors, nivell directiu i nivell administratiu.

 

Article 2. Òrgans superiors, centres directius i nivell administratiu [1]

Sota l'autoritat de la persona titular del departament, la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública està integrada pels següents òrgans superiors i nivell directiu:

 

Òrgans superiors:

Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament.

Secretaria Autonòmica d'Economia.

Secretaria Autonòmica d'Administració Pública.

Intervenció General.

 

Nivell directiu:

Sotssecretaria.

Direcció General de Pressupostos.

Direcció General de Tributs i Joc.

Direcció General Finançament.

Direcció General d'Economia.

Direcció General de Patrimoni.

Direcció General de Fons Europeus i Sector Públic

Direcció General de Funció Pública.

Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

Direcció General de la Intervenció.

 

Article 3. El Jurat Economicoadministratiu

Depenent directament de la persona titular de la conselleria s'adscriu el Jurat Economicoadministratiu. És lrgan administratiu col·legiat que resol les reclamacions economicoadministratives que s'interposen, en matèria de tributs propis, contra els actes administratius tributaris i determinades actuacions dels particulars en matèria tributària susceptibles de reclamació, així com contra les actuacions realitzades per l'Agència Tributària Valenciana que determine la legislació vigent.

 

 

TÍTOL II
Estructura i competències dels òrgans superiors i del nivell directiu i dels serveis centrals de la Conselleria

 

CAPÍTOL I
Persona titular de la Conselleria

 

Article 4. Atribucions de la persona titular de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública

1. La persona titular de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública és lrgan superior jeràrquic del departament i exerceix totes les atribucions conferides per la Llei 5/1983, així com qualsevol altra que li atorgue l'ordenament jurídic en lmbit competencial assignada a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública. Correspondrà, per tant, a la persona titular de la conselleria resoldre en última instància els recursos administratius que s'interposen contra resolucions de la Sotssecretaria i de les secretaries autonòmiques, quan no esgoten la via administrativa, llevat de les excepcions establides en les lleis i reglaments.

2. La persona titular de la conselleria, sota la superior autoritat del Consell, assumeix la representació orgànica de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública davant qualsevol tipus d'institucions públiques i privades.

 

Article 5 Gabinet del conseller o consellera

El Gabinet de la persona titular de la conselleria és la seua unitat de suport, assessorament i assistència immediata, de qui depén directament. Aquest gabinet té al seu càrrec el manteniment de les relacions de qui ostente la titularitat del departament amb els alts òrgans i institucions de la Generalitat, de l'Estat i de les altres administracions públiques, així com les relacions informatives i amb els mitjans de comunicació i el desenvolupament de les funcions que se li encomanen. Al capdavant del Gabinet estarà la persona titular de la direcció del Gabinet, que dirigirà i coordinarà les actuacions d'aquest.

 

Article 6. Substitucions de la persona titular de la Conselleria i dels òrgans superiors i centres directius

1. En els casos d'absència, vacant o malaltia de la persona titular de la conselleria serà aplicable el que es disposa en l'article 12.1.i de la Llei 5/1983. Fins que se'n resolga la substitució, les competències de qui ostente la titularitat del departament, a excepció de les que li corresponguen com a membre del Consell, seran exercides temporalment per les persones titulars de les secretaries autonòmiques en l'ordre de prelació previst en l'article 2 del present reglament.

2. En els casos d'absència, vacant o malaltia d'alguna de les persones titulars de les secretaries autonòmiques o de la Sotssecretaria de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, les seues competències seran exercides temporalment per qui ostente la titularitat de la secretària autonòmica en l'ordre de prelació previst en l'article 2 del present reglament.

3. En els casos d'absència, vacant o malaltia de la persona titular de la Intervenció General, les seues competències seran exercides temporalment per la persona titular de la direcció general de la Intervenció.

4. En els casos d'absència, vacant o malaltia de les persones titulars de les direccions generals, les seues competències seran exercides temporalment per la persona titular de la secretaria autonòmica a la qual estiguen adscrites.

5. En cas que lrgan al qual, segons el que es disposa en els quatre apartats anteriors, en corresponga la substitució, es trobe vacant o es trobe absent o malalta la persona titular, la substitució es portarà a efecte en el mateix ordre de prelació que s'estableix en l'article 2. El que s'estableix en els paràgrafs anteriors s'entén sense perjudici d'allò que, si escau, dispose la persona titular de la conselleria mitjançant una resolució.

 

 

CAPÍTOL II
Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament 
[2]

 

Article 7. Competències de la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament [3]

1. La Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament exerceix les competències de l'article 68 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en matèria de política pressupostària i tributària, despesa pública, gestió de tresoreria i joc i finançament autonòmic.

2. Així mateix, dirigeix i coordina els centres directius adscrits sota la seua dependència, així com les unitats administratives integrades en aquests, i respon davant la persona titular de la conselleria de la gestió d'aquelles matèries que té atribuïdes, duent a terme les següents competències executives:

a) Impulsar i coordinar la consecució dels programes i l'execució dels projectes que exercisquen els centres directius sota la seua dependència, controlant i supervisant el compliment dels objectius que fixe la persona titular de la conselleria.

b) Qualssevol altres que li atribuïsca la legislació vigent, o se li assignen reglamentàriament.

3. De la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament depenen les direccions generals següents:

Direcció General de Pressupostos.

Direcció General de Tributs i Joc.

Direcció General de Finançament.

 

Article 8. Direcció General de Pressupostos [4]

1. La Direcció General de Pressupostos exerceix les competències establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en el títol III de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria d'elaboració i programació pressupostària, anàlisi, planificació i avaluació de la despesa pública de la Generalitat i, en concret, la tramitació i resolució de tots els assumptes que les disposicions vigents atribueixen a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública en matèria de pressupostos de la Generalitat. Així mateix, correspon a la Direcció General de Pressupostos la direcció de la tresoreria i de les nòmines de la Generalitat.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament, i adscrita a aquesta, la Direcció General de Pressupostos exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Planificar el pressupost plurianual i coordinar el procés d'elaboració pressupostària anual.

b) Analitzar i tramitar les modificacions pressupostàries.

c) Dirigir la tresoreria de la Generalitat.

d) Coordinar i controlar els processos de nòmines del personal al servei de la Generalitat.

e) Elaborar les propostes d'autorització de la massa salarial, dels convenis o acords col·lectius del personal laboral i altres informes preceptius en matèria de personal del sector públic de la Generalitat.

f) Impulsar i proposar la modernització dels processos de gestió pressupostària, així com d'iniciatives que contribuïsquen a una major racionalització dels programes d'ingressos i despeses públiques.

g) Analitzar i avaluar les polítiques de despesa que permeten la presa de decisions respecte a l'establiment d'objectius i prioritats en la planificació pressupostària.

h) Coordinar l'elaboració i el seguiment dels plans d'estabilitat financers elaborats per la Generalitat.

i) Elaborar els informes previstos en l'article 26 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

 

Article 9. Direcció General de Tributs i Joc [5]

1. La Direcció General de Tributs i Joc exerceix les competències establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria d'ingressos tributaris, recaptació, gestió i inspecció de tributs, i la resta de matèries d'índole fiscal que no siguen atribuïdes a l'Agència Tributària Valenciana en la seua normativa reguladora o es referisquen a les reclamacions economicoadministratives, així com en matèria de joc.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament, i adscrita a aquesta, la Direcció General de Tributs i Joc exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Estudiar i elaborar les normes autonòmiques relatives a ingressos de naturalesa tributària o de preus públics, l'emissió d'instruccions i circulars per al seu compliment, i la interpretació d'aquestes normes, a través de la resolució de consultes o l'emissió d'informes.

b) Analitzar, estudiar i emetre informes d'aquelles qüestions de caràcter fiscal que afecten directament o indirectament la Comunitat Valenciana i l'elaboració de les propostes de política fiscal.

c) Elaborar les estimacions pressupostàries d'ingressos la gestió dels quals siga competència de la Generalitat i de la memòria de beneficis fiscals del pressupost de la Generalitat, així com el control del nivell d'execució dels ingressos de dret públic i dels beneficis fiscals de la Generalitat.

d) Avaluar les propostes dels plans plurianuals de gestió i dels programes anuals d'actuació de l'Agència Tributària Valenciana per a la seua elevació a l'aprovació per la persona titular de la conselleria, i l'avaluació de totes les propostes i iniciatives de millora que efectuen els òrgans competents d'aquesta agència en l'àmbit de la planificació i programació de la seua activitat.

e) Participar, en representació de la Generalitat, en els òrgans de coordinació normativa en matèria tributària, quan no corresponguen a la persona titular de la conselleria competent en matèria d'hisenda.

f) Elaborar les propostes de resolució dels procediments de nul·litat de ple dret o declaració de lesivitat dels actes dictats en matèria tributària.

g) Elaborar les propostes de contestació a les queixes presentades en matèria de la seua competència davant el Defensor del Poble, el Síndic de Greuges o les altres institucions de defensa dels drets de la ciutadania o de les persones contribuents.

h) Elaborar informes per a determinar la postura del Consell en relació amb iniciatives parlamentàries amb incidència en l'àmbit fiscal.

i) Supervisar el sistema d'atenció de queixes, suggeriments i altres instruments de control de qualitat i avaluació, i la proposta de contestació de les queixes formulades en l'àmbit de les competències de la direcció general.

j) Elaborar els models de declaració de tributs o preus públics de competència de la Generalitat.

k) Mantindre la informació dels portals tributaris i d'altres instruments d'assistència, divulgació i informació en matèria de la seua competència.

l) Exercir les competències que la Llei 1/2020, d'11 de juny, de regulació del joc i de prevenció de la ludopatia a la Comunitat Valenciana, i la resta de normes específiques en matèria de joc, assignen a la conselleria competent en matèria d'hisenda, i que no siguen atribuïdes expressament a altres òrgans per norma legal o reglamentària.

m) Qualssevol altres que li atribuïsca la legislació vigent o se li assignen reglamentàriament.

 

Direcció General de Finançament [sic[6]

1. La Direcció General de Finançament i Sector Públic exerceix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria d'anàlisi, coordinació, seguiment, gestió, supervisió i execució de la política financera i de la reforma del sistema de finançament autonòmic.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament, i adscrita a aquesta, la Direcció General de Finançament exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Dirigir i gestionar les competències relatives al control, inspecció i disciplina de caixes d'estalvi, cooperatives de crèdit i de les cooperatives amb secció de crèdit la supervisió prudencial de les quals siga competència de la Generalitat en els termes que dispose la legislació bàsica estatal, així com la legislació autonòmica.

b) Dirigir i impulsar les competències de supervisió de prestadors i intermediaris immobiliaris d'acord amb la normativa reguladora dels contractes de crèdit immobiliari, la supervisió prudencial dels quals siga competència de la Generalitat en els termes que dispose la legislació bàsica estatal, així com la legislació autonòmica.

c) Dirigir i impulsar les competències relatives a la supervisió sobre les fundacions sorgides per transformació de caixes d'estalvis i les fundacions de l'obra beneficosocial de les caixes d'estalvi juntament, si escau, amb els seus monts de pietat.

d) Exercir les competències relatives a la supervisió de mediació d'assegurances i reassegurances privades i les que, derivades de la normativa estatal en matèria d'assegurances, afecten la Comunitat Valenciana

e) Dirigir i impulsar la supervisió dels compromisos assumits per les entitats de qualsevol naturalesa que hagen resultat beneficiàries de qualsevol instrument financer establit per la Generalitat o alguna de les seues entitats dependents quan concórreguen especials circumstàncies que així ho aconsellen, a instàncies del Consell, i en particular, el seguiment dels contractes de refiançament que mantinga la Generalitat amb societats de garantia recíproca.

f) Dirigir i gestionar les competències assignades a la Generalitat en matèria de mercat de valors.

g) Dirigir, proposar, difondre i coordinar les anàlisis, estudis i informes sobre finançament autonòmic, les necessitats de finançament eficiència l'aplicació dels recursos públics disponibles i sostenibilitat de les finances públiques.

h) Dirigir la gestió del Fons de Compensació Interterritorial.

i) En matèria d'endeutament de la Generalitat i el seu sector públic, d'avals, garanties i altres riscos contingents i derivats financers vinculats: establir les seues directrius i criteris, planificar la seua gestió, resoldre i executar les corresponents operacions.

j) Proposar les característiques i condicions generals dels crèdits i préstecs que la Generalitat atorgue a favor del seu sector públic instrumental, així com de qualssevol altres entitats de caràcter públic.

K) Assistir la persona titular de la conselleria en els fòrums i òrgans de participació social i institucional en les matèries competència d'aquesta direcció general.

l) Tramitar i resoldre tots els assumptes que les disposicions vigents atribueixen a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública en les matèries anteriorment esmentades. En particular, la tramitació i resolució de totes les autoritzacions administratives i informes preceptius, així com la imposició de sancions, que les disposicions vigents atribueixen a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública en les matèries de supervisió d'entitats financeres, excepte aquelles que siguen atribuïdes expressament a la persona titular de la conselleria.

m) Qualssevol altres que li atribuïsca la legislació vigent o se li assignen reglamentàriament

 

 

CAPÍTOL III
Secretaria Autonòmica d'Economia 
[7]

 

Article 11. Secretària Autonòmica d'Economia i òrgans directius dependents [8]

1. La Secretaria Autonòmica d'Economia exerceix les competències establides en l'article 68 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en matèria de promoció econòmica i impuls de la transformació del model econòmic, estadística, responsabilitat social, patrimoni, fons europeus i sector públic instrumental de la Generalitat, exceptuats els organismes autònoms i els consorcis sanitaris.

2. Així mateix, dirigeix i coordina els centres directius adscrits sota la seua dependència, així com les unitats administratives integrades en aquests, i respon davant la persona titular de la conselleria de la gestió d'aquelles matèries que té atribuïdes, duent a terme les següents competències executives:

a) Impulsar i coordinar la consecució dels programes i l'execució dels projectes que exercisquen els centres directius sota la seua dependència, controlant i supervisant el compliment dels objectius que fixe la persona titular de la conselleria.

b) Qualssevol altres que li atribuïsca la vigent legislació, o se li assigne reglamentàriament.

3.de la Secretaria Autonòmica d'Economia depenen les següents direccions generals:

Direcció General d'Economia

Direcció General de Patrimoni

Direcció General de Fons Europeus i Sector Públic

 

Article 12. Direcció General d'Economia [9]

1. La Direcció General d'Economia exerceix les competències establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, així com les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria d'estudi i avaluació de l'economia valenciana; d'orientació, planificació i seguiment de les polítiques econòmiques generals i de competitivitat sectorials i territorials i de l'impuls de la transformació del model econòmic, estadística i responsabilitat social, així com la promoció de l'economia. Així mateix, establirà les directrius generals de la política creditícia en l'àmbit de les seues competències, i promourà els instruments financers relacionats amb l'economia sostenible que a aquest efecte es constituïsquen en coordinació amb l'Institut Valencià de Finances, d'acord amb les previsions pressupostàries oportunes.

2. Igualment, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Economia, i adscrita a aquesta, la Direcció General d'Economia exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Realitzar les actuacions necessàries per a l'estudi i avaluació de l'economia valenciana, mitjançant els convenis o instruments jurídics que es consideren necessaris.

b) Planificar i establir les directrius per a l'orientació, planificació i seguiment de les polítiques econòmiques generals i de competitivitat sectorials i territorials en el marc dels instruments estratègics i operatius que s'aproven, a través de qualsevol mitjà jurídic establit en dret.

c) Planificar i establir polítiques públiques de promoció i enfortiment de l'economia que fonamenten l'establiment de les línies i incentius vinculades que, en el seu cas, consignen i executen altres òrgans superiors i directius dels diferents departaments del Consell en els seus respectius àmbits competencials.

d) Planificar i establir les directrius per a la promoció i el desenvolupament de les polítiques de responsabilitat social, fomentar la seua implantació i divulgació i executar i coordinar les polítiques de la Generalitat en aquest àmbit, afavorint la gestió del Registre d'Entitats Valencianes Socialment Responsables.

e) Dirigir i facilitar l'elaboració i difusió d'estadístiques sobre les matèries de competència del Consell, en col·laboració amb l'Institut Valencià d'Estadística i l'Institut Nacional d'Estadística, o altres organismes que es consideren convenients.

f) Establir les directrius generals de la política creditícia en l'àmbit de les seues competències, promovent els instruments financers relacionats amb l'economia que a aquest efecte es constituïsquen en coordinació amb l'Institut Valencià de Finances, d'acord amb les previsions pressupostàries oportunes.

g) Dur a terme la inspecció, investigació, instrucció, tramitació, informe i proposta en els procediments en matèria de defensa de la competència, així com les derivades de la condició de punt de contacte per a la unitat de mercat i solució de diferències, de conformitat amb la legislació vigent.

h) Impulsar la transformació del model econòmic de la Comunitat Valenciana, basat en el coneixement, la innovació, la sostenibilitat mediambiental, productiva i social en el marc dels instruments estratègics i operatius per al seu desenvolupament, a través de qualsevol mig jurídic establit en dret.

i) Establir i gestionar línies d'ajuda i incentius que, pel seu alt impacte, el seu caràcter transversal i integral, siguen afavoridors de la transformació del model econòmic en les seues dimensions productiva, social i mediambiental, sense perjudici de les atribucions dels òrgans superiors i directius dels departaments del Consell implicats, en els seus respectius àmbits competencials.

j) Analitzar i valorar les actuacions relacionades amb la transformació del model econòmic en col·laboració amb les unitats dels departaments del Consell i del sector públic mitjançant les instruccions i directrius que efectue aquesta direcció general.

k) Desenvolupar propostes, iniciatives i acords, en col·laboració i coordinadament amb les unitats directives competents en matèria de projectes estratègics i de projectes d'inversió finançats amb fons europeus, que contribuïsquen a l'impuls d'un model de desenvolupament equitatiu, territorialment equilibrat i sostenible.

l) Assistir la persona titular de la conselleria en els fòrums i òrgans de participació social i institucional en les matèries competència d'aquesta direcció general.

m) Assumir qualsevol altra competència que se li encomane o delegue o que li conferisquen les disposicions legals o reglamentàries.

 

Article 13. Direcció General de Patrimoni [10]

1. La Direcció General de Patrimoni exerceix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, així com les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria de patrimoni de la Generalitat, la seua gestió immobiliària i econòmica, i el parc mòbil de la Generalitat.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Economia, i adscrita a aquesta, la Direcció General de Patrimoni exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Cobrir les necessitats de l'Administració de la Generalitat amb la dotació d'edificis administratius.

b) Supervisar i aprovar instruccions d'organització i funcionament, així com l'optimització i assignació d'espais de la Ciutat Administrativa 9 d'Octubre (CA90).

c) Supervisar i aprovar instruccions d'organització i funcionament, així com l'optimització i assignació d'espais en el Complex Logístic i d'Arxiu de la Generalitat a Riba-roja de Túria.

d) Impulsar els expedients d'adquisició de béns immobles a títol onerós i gratuït; permuta, alienació, explotació i cessions de béns immobles i drets immobiliaris patrimonials.

e) Impulsar expedients d'afectacions i desafectacions, mutacions demanials, adscripcions i desasdcripcions, així com les reversions de béns immobles.

f) Impulsar els expedients de declaració d'hereues i hereus abintestat i liquidació d'herències procedents d'abintestats.

g) Impulsar la defensa i investigació dels béns immobles de la Generalitat.

h) Optimitzar els vehicles de la Generalitat que conformen el parc mòbil.

 

Article 14. Direcció General de Fons Europeus i Sector Públic [11]

La Direcció General de Fons Europeus exerceix les competències establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria de coordinació de finançament europeu, control i coordinació d'ajudes europees a la Generalitat, promoció del desenvolupament regional en el marc de polítiques regionals de la Unió Europea, fons europeus, així com la seua verificació i control, i el coneixement, seguiment i control de la participació de la Generalitat i el seu sector públic instrumental en projectes europeus, i anàlisi, planificació, ordenació, seguiment i avaluació per a la reestructuració i racionalització del sector públic instrumental de la Generalitat, excepte els organismes autònoms i els consorcis sanitaris, així com seguiment i control d'aquestes actuacions.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Economia, i adscrita a aquesta, la Direcció General de Fons Europeus i Sector Públic, exerceix, entre altres, les competències següents:

 

En matèria de Fons Europeus

a) Planificar, aplicar i avaluar la política regional que acorde el Consell en el marc establit per la Unió Europea, l'Administració general de l'Estat i el propi de la Generalitat, així com el que es desprenga dels acords i convenis que s'aconseguisquen amb altres administracions i entitats públiques o privades.

b) Preparar i presentar els projectes d'inversió susceptibles de ser cofinançats amb fons europeus.

c) Conéixer, difondre, planificar i realitzar el seguiment dels fons estructurals de la Unió Europea gestionats pels centres directius de la Generalitat, incloent-hi els corresponents a la cooperació territorial europea.

d) Definir i gestionar els programes d'incentius regionals i autonòmics a la inversió.

e) Definir i gestionar el programa de desenvolupament local.

f) Dirigir el programa «Eurodissea», de l'Assemblea de Regions d'Europa, com a membre del comité de direcció d'aquest, i la seua gestió.

g) Planificar la participació de la Generalitat en el Fons Social Europeu i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional, en la seua qualitat d'organisme intermedi dels programes operatius, així com la gestió d'una part d'aquesta.

h) Dirigir i controlar les ajudes públiques concedides per la Generalitat, en el marc de la política de competència de la Unió Europea.

i) Conéixer, estudiar i coordinar les diferents fonts de finançament comunitàries a través de la presència i participació en les corresponents comissions delegades o altres estructures, i la seua difusió als diferents òrgans gestors de la Generalitat.

j) Autoritzar i realitzar el seguiment de la participació de la Generalitat Valenciana en iniciatives i projectes europeus de gestió directa, indirecta i compartida amb finançament europeu, a través de la seua notificació a aquesta direcció general.

 

En matèria de sector públic:

a) Impulsar l'elaboració d'estudis i propostes d'actuació amb vista a la planificació i ordenació en matèria de reestructuració i racionalització del sector públic instrumental, així com el seu seguiment i avaluació.

b) Resoldre els expedients i emetre els informes preceptius que, d'acord amb la normativa vigent, corresponguen a la conselleria competent en matèria de sector públic.

c) Impulsar l'elaboració de normativa, propostes d'ordenació i reglamentació del sector públic instrumental.

d) Fer el seguiment de l'evolució del sector públic en l'inventari d'ens de la comunitat autònoma, sense perjudici de les competències atribuïdes a la Intervenció General.

e) Analitzar, avaluar i fer el seguiment de la situació economicofinancera, pressupostària i de gestió del sector públic instrumental i elaborar propostes en aquesta matèria.

f) Emetre l'informe preceptiu sobre les propostes de relació de llocs de treball o instrument similar i les seues modificacions, elaborades pels ens del sector públic instrumental que estiguen dins del seu àmbit competencial o, excepcionalment, pels organismes autònoms que compten amb personal laboral propi. Definir els procediments i les instruccions per a l'elaboració d'aquestes relacions de llocs de treball.

g) Coordinar l'actuació administrativa amb altres nivells de l'Administració de la Generalitat en matèria de regulació i supervisió del sector públic.

 

 

 

CAPÍTOL IV
Secretaria Autonòmica d
'Administració Pública

 

Article 15. Competències de la Secretaria Autonòmica d'Administració Pública

1. La Secretaria Autonòmica d'Administració Pública exerceix les competències establides en l'article 68 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en matèria de funció pública, tecnologies de la informació i les comunicacions, atenció a la ciutadania i la Inspecció General de Serveis.

2. Així mateix, dirigeix i coordina els centres directius adscrits sota la seua dependència, així com les unitats administratives integrades en aquests, i respon davant la persona titular de la conselleria de la gestió d'aquelles matèries que té atribuïdes, duent a terme les competències executives següents:

a) Impulsar i coordinar la consecució dels programes i l'execució dels projectes que exercisquen els centres directius sota la seua dependència, controlant i supervisant el compliment dels objectius que fixe la persona titular de la conselleria.

b) Qualssevol altres que li atribuïsca la legislació vigent, o se li assignen reglamentàriament.

3. De la Secretaria Autonòmica d'Administració Pública depenen les direccions generals següents:

Direcció General de Funció Pública.

Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

 

Article 16. Direcció General de Funció Pública [12]

1. La Direcció General de Funció Pública, en relació amb el personal al servei de l'administració de la Generalitat, exerceix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria de funció pública, ordenació, provisió i relacions sindicals, així com de planificació de l'ocupació pública del personal al servei de l'Administració de la Generalitat.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Administració Pública i adscrita a aquesta, la Direcció General de Funció Pública exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Elaborar les relacions de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat gestionats per la conselleria, gestionar els plans d'ocupació i els procediments de reassignació d'efectius, dissenyar la classificació de llocs de treball i el sistema retributiu del personal en coordinació amb la conselleria competent en matèria de pressupostos.

b) Realitzar les actuacions materials necessàries per a la gestió, manteniment i actualització del Registre de Personal de la Generalitat així com del sistema de cossos, escales i agrupacions professionals funcionarials.

c) Elaborar projectes normatius, informes i directrius en matèria de funció pública.

d) Gestionar el personal i l'aplicació del règim d'incompatibilitats, sense perjudici de les competències atribuïdes a altres òrgans.

e) Gestionar els processos d'accés i progressió de grau en el sistema de carrera professional horitzontal, el nivell competencial i l'antiguitat.

f) Gestionar la provisió temporal i definitiva dels llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.

g) Gestionar les relacions amb les organitzacions sindicals, associacions professionals i representació del personal, així com realitzar el seguiment i la coordinació dels processos electorals dels òrgans de representació del personal empleat públic i de la negociació col·lectiva.

h) Planificar l'ocupació pública mitjançant l'elaboració, coordinació i seguiment dels instruments previstos en la normativa vigent.

i) Dur a terme la gestió de l'avaluació de l'acompliment del treball del personal de l'administració de la Generalitat de manera coordinada amb l'òrgan que ostente les competències en matèria d'Inspecció General de Serveis.

 

Article 17. Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

1. La Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions exerceix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, respecte a l'Administració de la Generalitat i els seus organismes autònoms, en matèria de seguretat de la informació, planificació, coordinació, autorització i control de les tecnologies de la informació, les telecomunicacions i comunicacions corporatives i la teleadministració de la Generalitat, i la contractació centralitzada dels serveis i subministraments en matèria de tecnologies de la informació i les telecomunicacions en lmbit de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic instrumental.

2. Així mateix, li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s'adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l'execució dels projectes que tinguen assignats, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

3. Sota la coordinació, control i supervisió de la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Administració Pública i adscrita a aquesta, la Direcció General de Tecnologies de la Informació i la Comunicació exerceix, entre altres, les competències següents:

a) Assumir, en matèria d'administració electrònica, les competències definides en l'article 93 de competències horitzontals en tecnologies de la informació i les comunicacions de la Generalitat del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana.

b) Assumir, en matèria de seguretat informàtica, les competències definides en els articles 8, 11, 13 i 14 del Decret 130/2012, de 24 d'agost, del Consell, pel qual s'estableix l'organització de la seguretat de la informació de la Generalitat.

c) Assumir les competències de servei especialitzat de la Central de Compres per a la contractació centralitzada dels serveis i subministraments en matèria de tecnologies de la informació i les telecomunicacions en lmbit de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental, de conformitat amb el que s'ha indicat en l'Ordre 8/2014, de 5 de maig, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, per a la designació de servei especialitzat i la declaració de noves categories de subministraments i serveis centralitzats.

d) Assumir les competències de reenginyeria de processos en el seu àmbit d'actuació, en coordinació amb la conselleria que ostente les competències de simplificació administrativa establides en les disposicions legals i reglamentàries, així com la col·laboració deguda amb aquelles unitats administratives encarregades de l'organització i planificació que tinguen funcions d'anàlisis o reenginyeria de processos.

e) Exercir les competències de planificació i innovació per a la implementació de noves tècniques d'organització i instruments de treball tendents a la millora de l'eficiència i eficàcia de l'Administració pública.

f) Assumir les competències de direcció, planificació i supervisió de les activitats de la societat mercantil Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació SAU (ISTEC), establida en l'article 104 de la Llei 27/2018, de 27 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat.

 

 

CAPÍTOL V
Intervenció General

 

Article 18. Competències de la Intervenció General

1. La Intervenció General, a la persona titular de la qual correspon el rang de secretària autonòmica o secretari autonòmic, assumeix les competències establides en la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i qualssevol altres atribuïdes per les restants normes, i, en concret, assumeix també el control de tots els actes de l'Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms i empreses públiques que donen lloc al reconeixement de drets i obligacions de contingut econòmic, així com dels ingressos i pagaments que se'n deriven, i de la recaptació, inversió o aplicació en general dels seus cabals, amb la finalitat d'assegurar que l'administració de la seua hisenda s'ajuste a les disposicions aplicables en cada cas.

2. L'estructura orgànica i funcional de la Intervenció General s'ajustarà al que es disposa en el Reglament del cos superior d'interventors i auditors de la Generalitat, aprovat pel Decret 72/2005, de 8 d'abril.

3. De la Intervenció General depén la Direcció General de la Intervenció, que assumeix les competències en matèria de coordinació de les viceintervencions generals, en matèria d'expedients de despesa que se sotmeten al Consell, d'expedients sobre discrepàncies en matèria d'ordres de servei i instruccions, de normativa relacionada amb control de la despesa i en la designació de representants en actes de recepció d'inversió, i altres matèries relacionades amb els assumptes interns de la Intervenció General.

 

 

CAPÍTOL VI
Sotssecretaria

 

Article 19. Competències de la Sotssecretaria

1. La Sotssecretaria, sota la dependència directa de la persona titular del departament, exercirà les competències establides en l'article 69 de la Llei 5/1983, del Consell, així com la tramitació dels procediments de responsabilitat patrimonial, i l'exercici de la potestat disciplinària respecte del personal adscrit a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, excepte en el cas que la sanció proposada siga la de separació del servei.

2. La Sotssecretaria assumeix també les competències previstes en la normativa reguladora de la Central de Compres i de la Junta Superior de Contractació Administrativa de la Generalitat, de conformitat amb les competències i atribucions de les seues normes de creació i desenvolupament, especialment amb vista a:

a) Promoure la coordinació de la contractació pública, en el marc de la legislació bàsica, en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic.

b) Promoure la coordinació en matèria de contractació pública amb l'Administració general de l'Estat, les comunitats autònomes i amb l'Administració local de la Comunitat Valenciana.

c) Impulsar la contractació electrònica en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic.

3. La Sotssecretaria exercirà com a oficina de supervisió de projectes de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, assumint les facultats que li assigna la normativa vigent en matèria de contractes d'obres, i emetrà els estudis relacionats amb les especificitats tècniques d'altres modalitats de contractes.

4. Així mateix, la Sotssecretaria té aquelles altres competències que siguen inherents respecte dels serveis comuns de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, i les que li siguen atribuïdes per la normativa vigent, especialment amb vista a:

a) Gestionar la tramitació i coordinació dels convenis i acords de col·laboració del departament, així com els que hagen de proposar-se al Consell per a la seua subscripció amb entitats públiques o privades.

b) Tramitar i coordinar les consultes dels òrgans superiors i directius i unitats administratives de la conselleria davant l'Advocacia General de la Generalitat que assistisca el departament.

c) Supervisar i remetre els expedients d'assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaries Autonòmiques i Sotssecretaries, així com emetre informe sobre els assumptes que hagen de sotmetre's al Consell, a la Presidència de la Generalitat o a altres òrgans, quan això siga preceptiu o així ho dispose la persona titular de la conselleria.

d) Coordinar la tramitació de projectes normatius del departament.

e) Realitzar la planificació i programació econòmica, elaborar la proposta d'avantprojecte del pressupost anual, tramitar les modificacions pressupostàries i realitzar el seguiment de l'execució del pressupost.

f) Tramitar, proposar i, en general, executar els actes de gestió econòmica i administrativa que corresponguen a lmbit funcional de la Sotssecretaria i d'acord amb el que establisquen les disposicions i instruccions dictades pels òrgans competents.

g) Gestionar les despeses de personal del departament i tramitar les incidències de nòmina, sense perjudici de les facultats atribuïdes a altres òrgans, i exercir la direcció, coordinació i control sobre les diferents unitats de la conselleria que intervinguen en el seu procés d'elaboració.

h) Coordinar, informar i donar compte a lrgan superior o centre directiu competent en matèria de qualitat dels serveis públics i simplificació administrativa, de transparència i participació ciutadana de totes les actuacions de la conselleria en aquestes matèries

i) Promoure i coordinar el compliment de la normativa de protecció de dades de caràcter personal en relació amb els tractaments de dades de les quals la conselleria té la consideració de responsable, sense perjudici de les funcions de gestió i supervisió que corresponen als òrgans superiors i directius, en lmbit de les seues competències materials.

j) Exercir, com a unitat d'igualtat de la conselleria, les funcions establides en l'Acord de 28 d'agost de 2015, del Consell.

 

 

DISPOSICIONS ADDICIONALS

 

Primera. Incidència pressupostària

La implantació i el desplegament d'aquest decret no té cap incidència en la dotació dels capítols de despesa assignats a la conselleria amb competències en matèria d'hisenda, economia i administració pública.

 

Segona. Ens del sector públic instrumental adscrits a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública [13]

1. Formen part del sector públic instrumental, i adscrits a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, els següents ens:

Institut Valencià de Finances

Agència Tributària Valenciana

Institut Valencià d'Estadística

Escola Valenciana d'Administració Pública (EVAP)

Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació, SAU (ISTEC)

Espais Econòmics Empresarials, SL (EEE)

2. En cas d'absència, vacant o malaltia de les persones directives que exercisquen la màxima responsabilitat dels ens assenyalats en el punt 1 d'aquesta disposició, les funcions que els atribuïsquen les disposicions reguladores d'aquests ens seran exercides per les persones titulars de les direccions generals competents per raó de la matèria de la conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, conforme amb el que es disposa en el present reglament.

 

Tercera. Condicions d'actuació de la DGTIC en la seua condició d'encarregada de tractament de dades personals

La DGTIC, de conformitat amb el que s'estableix en el Decret 80/2020, de 24 de juliol, del Consell, d'atribució al centre directiu amb competències horitzontals en tecnologies de la informació i les comunicacions, té l'encàrrec del tractament de dades personals dels departaments i els organismes autònoms de l'Administració de la Generalitat.

En l'exercici de les seues atribucions, la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions actuarà com a encarregada dels tractaments de dades personals que efectuen les conselleries i els seus organismes autònoms com a responsables del tractament en lmbit de les seues competències.

Així mateix, la DGTIC podrà recórrer a un altre encarregat del tractament, i haurà de complir el que s'ha estipulat en els apartats 2 i 4 de l'article 28 del Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE.

També exercirà les competències de planificació i innovació per a la implementació de noves tècniques d'organització i instruments de treball tendents a la millora de l'eficiència i eficàcia de l'Administració pública.

 

 

DISPOSICIONS TRANSITÒRIES

 

Primera. Unitats administratives

Les unitats i llocs de treball de nivell administratiu configurats d'acord amb l'anterior estructura del Consell romandran subsistents i continuaran donant suport administratiu en relació amb aquells assumptes i expedients que els corresponga per raó de la matèria, sense perjudici de la competència per a resoldre dels òrgans que la tenen atribuïda, i la seua retribució es realitzarà amb càrrec als mateixos crèdits pressupostaris. Tot això, fins que es duguen a terme les modificacions o actuacions procedents per a la seua adequació a la nova estructura orgànica, sense perjudici que, posteriorment, siguen aprovades les relacions de llocs de treball adaptades a aquesta.

 

Segona. Competències i funcions de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana

Les competències i funcions en matèria de certificació digital d'autoritat de certificació de la Comunitat Valenciana seran prestades per la societat mercantil de la Generalitat, Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació SAU (ISTEC), establida en l'article 104, de la Llei 27/2018, de 27 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat.

 

Tercera. Competències, facultats i funcions en matèria de joc atribuïdes a la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament, a la Sotssecretaria, a l'extinta Comissió Tècnica de Joc, a l'extint Servei de Joc i a la Secretaria de l'extinta Comissió Tècnica de Joc, a la Subdirecció General de Joc i a les direccions territorials [14]

Fins que es modifiquen les competències previstes en la normativa vigent en matèria de joc, les competències i facultats resolutives atribuïdes en matèria de joc per les disposicions normatives reglamentàries a la Secretaria Autonòmica d'Hisenda i Finançament, a la Sotssecretaria, a l'extinta Comissió Tècnica de Joc, al Servei de Joc, a la Subdirecció General de Joc i a les direccions territorials, s'entendran atribuïdes a la Direcció General de Tributs i Joc.

 

Quarta. Assumpció temporal de competències

La direcció general competent en matèria de funció pública continuarà exercint les competències en matèria de selecció i formació del personal empleat públic fins a la posada en funcionament de l'Escola Valenciana d'Administració Pública (EVAP).

 

 

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

 

Única. Derogació normativa

Queda derogat el Decret 171/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, sense perjudici del manteniment de les unitats administratives configurades d'acord amb l'anterior estructura de la conselleria, que romandran vigents fins que s'aprove la corresponent ordre de desplegament del reglament orgànic i funcional en virtut del qual es preveu en la disposició transitòria primera.

Així mateix, queden derogades totes les disposicions del mateix rang o d'un rang inferior que s'oposen a aquest decret.

 

 

DISPOSICIONS FINALS

 

Primera. Habilitació normativa

Es faculta la persona titular de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública per a dictar totes les disposicions que requerisca el desplegament i l'aplicació d'aquest Decret, en compliment del qual es disposa en l'article 65 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell.

 

Segona. Entrada en vigor

Aquest decret entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

 

València, 10 d'agost de 2023

 

El president de la Generalitat,

CARLOS MAZÓN GUIXOT

 

La consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública,

RUTH MARÍA MERINO PEÑA

 

 

 



[1]  L'article 2 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell, de modificació del Decret 133/2023, de 10 d'agost, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública (DOGV núm. 9698 de 05.10.2023).

[2] El títol del capítol II es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[3] L'article 7 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[4] L'article 8 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[5] L'article 9 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[6] L'article 10 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[7] El títol del capítol III es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[8] L'article 11 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[9] L'article 12 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell, corregit per la Correcció d'errades del Decret 169/2023 publicada en el DOGV núm. 9709 de 23.10.2023.

[10] L'article 13 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[11] L'article 14 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[12] L'article 16 es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

[13]  La disposició addicional segon es modifica per l'article únic del Decret 211/2023, de 5 de desembre, del Consell, de modificació del Decret 133/2023, de 10 d'agost, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública (DOGV núm. 9741 de 07.12.2023).

[14] La disposició transitòria tercera es modifica per l'article únic del Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell.

 

Mapa web