Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 15 d'abril de 2024, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d'investigació. [2024/3567]

(DOGV núm. 9837 de 26.04.2024) Ref. Base de dades 003558/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li concedeix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, resol:





Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d'investigació, segons figura als annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a les línies d'investigació mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 89 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.



També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica del sistema universitari, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu que es realitze en les convocatòries té lloc mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació del lloc a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits exigits a l'annex corresponent de la convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals de les persones aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar persones aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir les titulacions acadèmiques que figuren a l'annex corresponent de les convocatòries, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat l'equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol Administració o treball públic. En el cas de persones aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex de la convocatòria corresponent que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (URL) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://links.uv.es/eadmin/ticketing_es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir en aquesta mateixa pestanya la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el curriculum vitae en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.



Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex de la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.



5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la borsa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats de la línia d'investigació.

5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure la línia d'investigació per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la borsa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex de la convocatòria corresponent.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://go.uv.es/knoH1NF.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al qual disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.





Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats de la línia d'investigació i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, si és el cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de RRHH (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometre a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Clàusula d'idioma

El text íntegre d'aquesta resolució, així com els documents inclosos com a annexos, han estat redactats en els idiomes anglès, valencià i castellà, considerant-se les tres versions com a oficials, si bé es fixa com a prioritària per interpretar-la en cas de discrepància la versió en castellà.





Dècima. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.



Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 15 d'abril de 2024.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I



Projecte: «Colaboración en la investigación de las plataformas digitales – Anualidad 2024. CPI-24-147»,a càrrec de la línia d'investigació: «Colaboración en la investigación de las plataformas digitales – Anualidad 2024».



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.618,75 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Ús de ferramentes informàtiques per a la millora de la visualització de dades obtingudes prèviament per la investigació en matèria de plataformes digitals i teletreball a la Comunitat Valenciana.

1.5. Objecte i Període: anàlisi de dades i elaboració de gràfiques.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Psicologia, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.

1.6.2. Anglés: certificat nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim d'1,70 punts):

2.1.4.1. Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts).

– Coneixements en l'àrea de Psicologia Organitzacional i dels Recursos Humans.

– Màster en Gestió de Recursos Humans, o titulació equivalent.

– Experiència en consultoria i desenvolupament organitzacional.

– Coneixements de metodologia d'investigació.

– Coneixements i/o experiència en formació en l'empresa.

– Coneixements sobre lideratge i teletreball.

– Experiència en l'ús de programes d'anàlisi estadística (SPSS).

– Estar matriculat en el programa de doctorat de Psicologia dels Recursos Humans de la Universitat de València.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Antonio Altes Tarrega, professor del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Vocal 1: Adrián Todoli Signes, professor del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Vocal 2: Rafael Marimon Dura, professor del Departament de Dret Mercantil Manuel Broseta Pont.

Vocal 3: Consuelo Reyes Marzal Raga, professora del Departament de Dret Administratiu i Processal.

Secretària: Carmen Estevan de Quesada, professora del Departament de Dret Mercantil 'Manuel Broseta Pont'.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Maria Goerlich Peset, professor del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Vocal 1: Angela Martin-Pozuelo López, professora del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Vocal 2: Maria Del Pilar Hernando Serra, professora del Departament de Dret Financer i Història del Dret.

Vocal 3: Maria Belen Cardona Rubert, professora del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Secretari: Fernando Luis Fita Ortega, professor del Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Facultat de Dret, de la Universitat de València.







ANNEX II



Projecte: «Realización de actividades para el desarrollo de un procesador para la misión Hyperspectral Chime. CPI-24-150», a càrrec de la línia d'investigació: «Realización de actividades para el desarrollo de un procesador para la misión Hyperspectral Chime».



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a júnior.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a júnior.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 2.345,90 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Processament de sèries temporals d'imatges de satèl·lit per a la modelització del desenvolupament estacional de les terres de cultiu i l'aplicació de models de predicció del rendiment.

– Desenvolupament d'aplicacions basades en teledetecció per al seguiment de cultius.

– Anàlisi estadística de resultats.

– Publicació d'articles científics.

1.5. Objecte i Període: investigació en modelització de característiques biofísiques de la vegetació i rendiment dels cultius amb Machine Learning.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Doctorat en Teledetecció, o titulació equivalent.

Obtenció del títol amb una antelació màxima de 4 anys respecte a la publicació de la convocatòria. S'entén com a data d'obtenció del grau de doctor la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral.





2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.



2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



– Grau en Enginyeria Forestal, o en Geografia, o en Ciències Ambientals, o titulació equivalent.

– Màster en Teledetecció.

– Experiència en programació: MATLAB, Python, ARTMO, Latex.



– Publicacions internacionals d'articles científics.

– Experiència en desenvolupament tècnic de projectes.

– Coneixements de teledetecció multiespectral per a l'estimació de paràmetres biofísics de la vegetació, detecció de fenologia i predicció de la productivitat de cultius.

– Anàlisi estadística de dades i sèries temporals, processament d'imatges de satèl·lit i Machine Learning.

2.3. Participació en projectes d'investigació competitius (fins a 15 punts):

2.3.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes d'investigació de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes d'investigació europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes d'investigació, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.

2.4.2 Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres d'investigació diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):

2.5.1 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres d'investigació, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.

2.5.2 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres d'investigació, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.



3. Comissió avaluadora titular

President: José Antonio Sobrino Rodríguez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Jochem Verrelst, investigador en el Laboratori de Processament d'Imatges.

Vocal 2: Francisco Javier Garcia Haro, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 3: M. del Carmen Martínez Tomás, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: M. Dolores Pérez Ramos, professora del Departament de Matemàtiques.







4. Comissió avaluadora suplent

President: Guillem Pau Soria Barres, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Jesús Valeriano Delegido Gómez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Angel Martínez Beneito, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3: Susana Planelles Mira, professora del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Secretària: María Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu sede en l'ERI Laboratori de Processament d'Imatges (IPL), de la Universitat de València.







ANNEX III



Projecte: «Boosting the intrinsic myofiber self-repair mechanisms in skeletal muscle to prevent and treat frailty and sarcopenia (MYOLD). CPI-24-156». Programa Prometeu per a grups d'investigació d'Excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital (actualment Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació), (CIPROM/2022/56) convocades, per a l'exercici 2023, per Resolució de 6 d'octubre de 2022. A càrrec de la línia d'investigació: «Boosting the intrinsic myofiber self-repair mechanisms in skeletal muscle to prevent and treat frailty and sarcopenia (MYOLD)».





Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a sènior.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a sènior.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 3.084,85 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Arreplegar i analitzar mostres obtingudes de biòpsia muscular preses durant intervencions quirúrgiques electives de maluc ortopèdic, fractura de maluc urgent o cirurgia de columna en pacients dels Servicis de Traumatologia de l'Hospital Universitari de Getafe (Madrid).

– Analitzar marcadors perifèrics clàssics de mal muscular (CK, ALT, AST, LDH, troponina i mioglobina), patrons moleculars associats al mal (DAMP) i nous marcadors perifèrics d'este mal que identificats mitjançant proteòmica en sèrum.

– Analitzar la correlació entre el mal del sarcòmer en el múscul esquelètic en humans ancians amb diferents paràmetres funcionals amb rellevància clínica, com: composició corporal, massa muscular, força muscular, fragilitat, sarcopènia i discapacitat.

– Realitzar estudis de miografia per a l'avaluació pronòstica de la capacitat de reparació muscular en pacients operats comparant l'evolució funcional de grups de pacients que patixen cirurgia de maluc ortopèdic electiu.

– Analitzar factors inflamatoris i prooxidants en pacients que patixen cirurgia de maluc electiu vs urgent.

– Analitzar la determinació de l'activitat de G6PD i correlació amb l'estat funcional dels pacients.

– Analitzar l'establiment de correlacions entre l'activitat de G6PD i la funció mitocondrial en els pacients reclutats.

Algunes d'estes funcions hauran de desenvolupar-se en l'Hospital Universitari de Getafe (Madrid).

1.5. Objecte i Període: estudi de les vies moleculars implicades en el deteriorament associat a l'edat en el mecanisme d'autoreparació del múscul esquelètic en cohorts d'animals i humans, així com l'estudi de la implicació del mecanisme autònom de reparació muscular en el retard de la sarcopènia i la fragilitat.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investitació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Doctorat en Biologia o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.



2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



– Experiència demostrable en estudis clínics i preclínics en persones majors.

– Coneixements tècnics i experiència demostrable en estudis funcionals en múscul esquelètic aïllat.

– Ús de miògraf 820 DMT durant almenys cinc anys.

– Coneixements tècnics i experiència demostrable en valoració de funció vascular en gots aïllats. Coneixement de les escales SPPB, FTS5, FRAIL, i fenotip de Fried.

2.3. Participació en projectes d'investigació competitius (fins a 15 punts):

2.3.1. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes d'investigació de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes d'investigació europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes d'investigació, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.

2.4.2. Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres d'investigació diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):

2.5.1. Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres d'investigació, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.

2.5.2. Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres d'investigació, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Gambini Buchon, professor del Departament de Fisiologia.

Vocal 1: M. Carmen Gómez Cabrera, professora del Departament de Fisiologia.

Vocal 2: Julian Carretero Asunción, professor del Departament de Fisiologia.

Vocal 3: Marta Ingles de la Torre, professora del Departament de Fisioteràpia.

Secretària: Gloria Segarra Irles, professora del Departament de Fisiologia.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Federico Vicente Pallardo Calatayud, professor del Departament de Fisiologia.

Vocal 1: Rosa Maria Cibrian Ortiz De Anda, professora del Departament de Fisiologia.

Vocal 2: Manuel Mata Roig, professor del Departament de Patologia.

Vocal 3: José Tomas Real Collado, professor del Departament de Medicina.

Secretària: María Jesús Sanz Ferrando, professora del Departament de Farmacologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Fisiologia de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.

Mapa web