Ficha docv

Ficha docv









CORRECCIÓ d'errades de 21 de febrer de 2024, de la Resolució de 13 de desembre de 2023, de la directora general de Personal, per la qual es convoca un concurs de trasllats per a la provisió de diverses places de personal estatutari sanitari de diferents categories professionals del subgrup de titulació A1 d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat. [2024/1650]

(DOGV núm. 9797 de 27.02.2024) Ref. Base de dades 001777/2024




Advertits errors en l'annex I de la Resolució de 13 de desembre de 2023, de la directora general de Personal, per la qual es convoca un concurs de trasllats per a la provisió de diverses places de personal estatutari sanitari de diferents categories professionals del subgrup de titulació A1 d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat (DOGV 9747 / 18.12.2023), en les places oferides de les categories següents:

– metge o metgessa de centre de Planificació Familiar

– metge o metgessa SAMU

– metge o metgessa del Treball

De conformitat amb l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en virtut del qual «les administracions públiques podran, així mateix, rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instàncies dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes»; en virtut de la competència atribuïda per l'article 17 del Decret 135/2023, de 10 d'agost, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat (DOGV 9661 / 14.08.2023), resolc:



Primer

Per a les categories professionals de metge o metgessa de centre de Planificació Familiar i metge o metgessa SAMU, esmenar-les mitjançant la publicació en l'annex I únicament de les places bàsiques vacants que es veuen afectades per la rectificació en la denominació del municipi del centre de treball.



Segon

Per a la categoria professional de metge o metgessa del Treball, procedir a l'esmena incorporant a l'oferta una única plaça bàsica vacant en el centre de treball «2526 – Hospital Universitari de Torrevieja i el seu centre d'especialitats», municipi «Torrevieja», del Departament de Salut de Torrevieja (D. S. Torrevieja).



Tercer

La present resolució suposa, únicament per a les places bàsiques objecte de correcció, l'obertura d'un nou termini de presentació de sol·licituds i de la resta de documentació, de quinze dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si l'últim dia del termini és inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.

Aquelles persones que, havent presentat en el termini inicial una sol·licitud de participació i documentació i, a conseqüència de la present correcció, desitgen modificar la relació de centres prèviament sol·licitats, entre els quals estiga necessàriament algun dels que són objecte de correcció, podran modificar-la durant el nou termini de presentació d'instàncies tornant a realitzar tots els passos descrits en els apartats a) i b) de la base 3 de la convocatòria i registrant telemàticament una nova sol·licitud, que anul·larà totalment qualsevol altra anterior. Transcorregut el termini, ja no serà possible la modificació dels centres sol·licitats. En este cas, no s'admetrà un nou lliurament en registre d'entrada de la documentació acreditativa del compliment de requisits de participació o dels mèrits que es pretenen valorar.



Qualsevol persona que, no havent presentat sol·licitud de participació en el termini inicial, a la vista de la present correcció d'errades estiga interessada a sol·licitar exclusivament algun dels centres objecte d'esta, haurà de presentar, en tot cas, la sol·licitud de participació i documentació dins del nou termini de conformitat amb el que es disposa en la base 3 de la convocatòria.

Així mateix, vista l'obertura d'un nou termini de sol·licituds per a les categories que són objecte de la present correcció, de conformitat amb la base 4 de la Resolució de 13 de desembre de 2023, de la directora general de Personal, per la qual es convoca un concurs de trasllats, es valoraran els mèrits obtinguts fins al dia de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Contra la present resolució es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de la ciutat de València en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 112.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com en els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altre recurs que s'estime convenient.



València, 21 de febrer de 2024.– La directora general de Personal: María Amparo Pinazo Gamir.







Mapa web