Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2023, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es concedeixen ajudes als ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses de funcionament dels jutjats de pau, incloent-hi les despeses ocasionades pel personal no funcionarial que n'ocupa la secretaria, corresponents a l'exercici 2023. [2023/6086]

(DOGV núm. 9613 de 08.06.2023) Ref. Base de dades 006163/2023






Pel Reial decret 293/1995, de 24 de febrer, van ser transferides a la Generalitat Valenciana les competències en matèria de provisió de mitjans materials i econòmics per al funcionament de l'administració de justícia a la Comunitat Valenciana.

Aquest traspàs de competències va suposar l'assumpció, per part d'aquesta Administració autonòmica, de determinades funcions que la normativa atribueix amb caràcter general al Govern de l'Estat, i que, de conformitat amb el que s'estableix per l'article 36.1 de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i per l'article de la 37.1 de la Llei orgànica del poder judicial, corresponen a les comunitats autònomes a les quals s'haja transferit la gestió en matèria de recursos materials i econòmics per al funcionament de l'administració de justícia.



Per això, a la Generalitat Valenciana, a través dels seus pressupostos, correspon fer efectiva la previsió continguda en l'article 52 de la Llei 38/1988, de 28 de desembre, de demarcació i planta judicial i, per tant, correspon establir un crèdit per a subvencionar els ajuntaments per les despeses que suporten, derivades del funcionament dels jutjats de pau, subvenció que es modularà en funció del nombre d'habitants de dret del municipi de conformitat amb l'últim cens publicat per l'INE. Igualment, correspon subvencionar els ajuntaments per al pagament del personal que ocupa les secretaries dels jutjats de pau en els municipis amb població inferior a 7.000 habitants i d'aquells amb població igual o superior que no tinguen places creades de personal de l'administració de justícia, d'acord amb els mòduls establits via Llei de pressupostos de l'Estat en funció, també, del nombre d'habitants.



Aquestes ajudes estan incloses en el Pla estratègic de subvencions de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública per al període 2023-2025, aprovat per Resolució 6 de febrer de 2023, amb l'objectiu de dotar de mitjans personals i materials els jutjats de pau de la Comunitat Valenciana.

La Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, preveu, en l'article 168.1, lletra B, la possibilitat de concessió directa de la subvenció, a l'empara del que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, quan el seu atorgament o quantia estiga imposada a l'Administració per una norma de rang legal. I afig que, perquè siga exigible el pagament de les subvencions imposades per norma amb rang de llei, serà necessària l'existència de crèdit adequat i suficient en el corresponent exercici econòmic.

Per a l'exercici 2023, la dotació pressupostària per a despeses de funcionament dels jutjats de pau, incloent-hi les despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ocupa la secretaria, s'ha consignat un import d'1.000.000,00 euros en el codi de línia S843300, crèdit que s'estima suficient per a la indicada finalitat.

La concessió d'ajudes als ajuntaments, per les despeses de funcionament ocasionades pels jutjats de pau, incloent-hi la despesa ocasionada pel personal no funcionarial que ocupe la secretaria, té encaix dins del supòsit de subvencions l'atorgament de les quals està imposat per una norma amb rang legal (l'esmentat article 52 de la Llei de demarcació i planta judicial) i, tal com s'ha indicat, hi ha crèdit adequat i suficient en els pressupostos de la Generalitat per a l'any 2023.



Quant al procediment de concessió de la subvenció, l'article 168.1, apartat B, de la Llei 1/2015, remet a l'apartat A en aquells casos en els quals la normativa que imposa l'atorgament no preveja el procediment, per la qual cosa l'instrument per a canalitzar la subvenció serà la resolució.

Així mateix, l'article 160.4, lletra d, de la Llei 1/2015, estableix que les persones titulars de les conselleries seran les competents per a la concessió de les subvencions nominatives.

La Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques ha proposat la distribució de la totalitat del crèdit disponible per a aquesta finalitat, d'acord amb els barems que s'inclouen en aquest acord; distribucions que s'han fet atenent el volum de població de dret de la totalitat dels municipis afectats, segons dades de l'Institut Nacional d'Estadística amb data 1 de gener de 2022 i, en el cas dels mòduls per al pagament a les persones que ocupen les secretaries dels jutjats de pau als municipis amb població inferior a 7.000 habitants i d'aquells amb població igual o superior que no tenen places creades de personal de l'administració de justícia, d'acord amb el barem establit per la normativa estatal.



El Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, pel qual es determina el nombre i la denominació de les conselleries, i les seues atribucions, assigna, en l'article 6, a la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, les competències en matèria de justícia i reformes democràtiques, entre altres. I el Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, en l'article 73, atribueix a l'esmentada Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, a través de la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en matèria de relacions amb la justícia, per la qual cosa correspon a aquesta conselleria l'establiment i regulació de les línies de subvenció destinades als ajuntaments a fi d'ajudar-los a sufragar les despeses que els corresponen en la gestió dels jutjats de pau.

D'acord amb el que s'ha exposat, i de conformitat amb les atribucions que em confereix el Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, resolc:



Primer. Objecte i beneficiaris

Concedir subvencions nominatives corresponents a l'exercici 2023 a tots els Ajuntaments de la Comunitat Valenciana en el municipi dels quals té seu un jutjat de pau, pels conceptes següents:

1. En concepte d'ajudes per a subvencionar les despeses generades pel funcionament del jutjat de pau.

2. En concepte d'ajudes per a subvencionar les despeses del personal que no depén orgànicament de l'administració de justícia de la Generalitat i que ocupa les secretaries del jutjat de pau. Entre aquestes despeses s'entendran incloses els pagaments del quart trimestre de l'any 2022 i dels tres primers trimestres de 2023 (corresponent els del quart trimestre de 2023 a l'exercici de 2024).



Segon. Crèdit pressupostari i quantia

El finançament de les indicades actuacions es realitzarà amb càrrec al capítol IV, de l'aplicació pressupostària 07.02.01.0000.141.10.4, línia nominativa de la subvenció S8433000 denominació línia «Subvencions a jutjats de pau», dels pressupostos de la Generalitat per a l'any 2023, amb càrrec a la qual es concedeix la subvenció.

La quantia de la subvenció es distribueix de la manera següent:

a) La quantia de les ajudes per despeses de funcionament, que puja a 581.350,00 euros, es calcula, en cada cas, en funció del tram de població en què es troba inclòs cada municipi en l'annex I adjunt, i s'assigna l'import corresponent, segons el barem regulat en aquest punt.



La distribució del crèdit disponible es farà en funció de les dades de població de dret facilitades per l'INE (dades de població a 01.01.2022), i de conformitat amb el següent barem:



Nombre d'habitants Quantia anual/ euros

D'1 a 499 300 €

De 500 a 999 600 €

De 1.000 a 2.999 1.100 €

De 3.000 a 4.999 1.500 €

De 5.000 a 6.999 1.900 €

De 7.000 o més 2.550 €



b) La quantia de les ajudes per a despeses del personal que exerceixen les secretaries dels jutjats de pau per a l'any 2023 als municipis amb població inferior a 7.000 habitants i d'aquells amb població igual o superior que no tenen places creades de personal de l'administració de justícia, que puja a un total de 410.805,68 euros s'han calculat sobre la base del que s'estableix en la disposició addicional vint-i-cinc de la Llei 22/2021, de 28 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2022 i en la disposició addicional vint-i-sis de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2023.



Les quanties de les ajudes per a subvencionar les despeses de personal no funcionarial que exerceixen les secretaries dels jutjats de pau estan indicades en l'annex II.



Tercer. Procediment

El procediment de concessió d'aquesta subvenció serà el de concessió directa que estableix l'article 168.B de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, atés que el seu atorgament està imposat per una norma de rang legal, i hi ha crèdit adequat i suficient en aquest exercici.





Quart. Sol·licitud

1. De les despeses de funcionament:

Els ajuntaments beneficiaris que desitgen rebre l'ajuda hauran de sol·licitar-la, exclusivament per via telemàtica, a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22078.

El termini de presentació serà d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGV.

Es considerarà que han desistit tots aquells que no hagen presentat la sol·licitud en el període indicat anteriorment.

No serà vàlida cap altra forma de presentació.

2. De les despeses de personal:

Els ajuntaments beneficiaris que desitgen rebre l'ajuda hauran de sol·licitar-la exclusivament per via telemàtica, a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22080.

El termini de presentació serà d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Es considerarà que han desistit tots aquells que no hagen presentat la sol·licitud en el període indicat anteriorment.

No serà vàlida cap altra forma de presentació.



Cinqué. Termini i forma de justificació

1. De les despeses de funcionament:

Els ajuntaments beneficiaris que prèviament hagen presentat la sol·licitud en el termini indicat en l'apartat quart hauran de justificar el compliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció mitjançant la presentació de la llista de despeses del compte justificatiu, que s'incorpora com a annex IV d'aquesta resolució, degudament emplenada. Totes les despeses justificades han de ser d'enguany.



La presentació s'efectuarà exclusivament per via telemàtica, com a justificació de l'expedient ja obert en la sol·licitud a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22078.

No serà vàlida cap altra forma de presentació.

El termini de presentació serà des del dia 1 de juliol fins al 30 de setembre de 2023.

2. De les despeses de personal:

Els ajuntaments beneficiaris que prèviament hagen presentat la sol·licitud en el termini indicat en l'apartat quart hauran de justificar el compliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció mitjançant la presentació de la llista de despeses del compte justificatiu, que s'incorpora com a annex V d'aquesta resolució, degudament emplenada.

Les transferències realitzades en favor del personal que ocupe la secretaria del jutjat de pau hauran de ser independents, sense que es puguen incloure com a conceptes en la nòmina en els casos en els quals aquest personal ho siguen de l'entitat local.

Tota la documentació acreditativa d'aquestes transferències haurà de guardar-se i estar a la disposició del personal de la Subdirecció General d'Entitats Jurídiques i Recursos Materials de Justícia a l'efecte del seu seguiment i control en el cas que es requerisca a l'entitat local.

La presentació s'efectuarà exclusivament per via telemàtica, com a justificació de l'expedient ja obert en la sol·licitud a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22080.

No serà vàlida cap altra forma de presentació.

El termini de presentació serà des de l'1 d'octubre de 2023 fins al 31 d'octubre de 2023.



Sisé. Obligacions dels ajuntaments beneficiaris

Els ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la documentació següent:

En la sol·licitud:

1. Sol·licitud general de subvenció.

2. Declaració responsable de no estar incurs en cap causa de prohibició per a obtindre la condició de beneficiari, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i que ha complit les obligacions de reintegrament de subvencions que, si escau, se li hagueren exigit, i que s'incorpora com a annex III d'aquesta resolució.

En la justificació:

1. Llista de despeses del compte justificatiu de cada subvenció en el corresponent procediment de justificació, segons siguen despeses de funcionament o de personal (annex IV i/o V).

2. Certificat previst en l'article 199.5 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana.

Així mateix, cada ajuntament beneficiari queda, en tot cas, subjecte a les obligacions que estableix l'article 14 de la Llei 38/2003, i qualsevol altra que establisca la normativa aplicable.



Seté. Seguiment

La Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia efectuarà un seguiment de les actuacions subvencionades, mitjançant contacte directe amb l'entitat local o per qualsevol altre mitjà que considere adequat, per a comprovar el compliment de l'objecte de la subvenció.

En l'exercici de la seua facultat de control i fiscalització, podrà recaptar la documentació que considere oportuna.



Huité. Terminis i forma de pagament

La tramitació del pagament de la subvenció s'iniciarà a mesura que els beneficiaris presenten les justificacions de les despeses corresponents a les activitats subvencionables, i de la comprovació de l'aportació de la Conselleria en la manera establida en l'article 169 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

El pagament per la Conselleria serà efectuat mitjançant transferència al compte bancari que designen els ajuntaments i que es trobe d'alta en el Sistema d'Informació Pressupostària de la Generalitat.



Nové. Protecció de dades

1. La gestió de les ajudes comporta el tractament de dades de caràcter personal en el marc del que es disposa en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

2. Les dades seran tractades per la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, com a responsable i en l'exercici de les competències que té atribuïdes, amb la finalitat de gestionar la sol·licitud de subvenció presentada, d'acord amb el que s'estableix en l'activitat de tractament denominada «Ajudes, Beques i Subvencions» disponible en l'enllaç següent:

https://cjusticia.gva.es/es/proteccio-de-dades.

3. Quan la persona jurídica sol·licitant, o el seu representant legal, aporte dades de caràcter personal de terceres persones en el procediment administratiu, tindrà l'obligació d'informar-los dels casos següents:



a) La comunicació d'aquestes dades a l'Administració per al seu tractament en l'àmbit de les seues competències i d'acord amb els fins del procediment.

b) La possibilitat que l'Administració realitze consultes relacionades amb les seues dades per a comprovar, entre altres extrems, la seua veracitat. Si aquesta consulta requereix autorització per llei per part de les persones les dades de les quals es consultaran, la persona sol·licitant o, el seu representant legal haurà d'haver recaptat aquesta autorització, que estarà disponible a requeriment de l'Administració en qualsevol moment.

c) Del dret d'oposició que li assisteix que l'Administració tracte les seues dades, i en aquest cas, haurà de comunicar aquesta oposició a l'Administració als efectes oportuns.



Deu. Compatibilitat

Aquesta subvenció es declara compatible amb qualssevol altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que, en conjunt, no superen el cost de l'activitat subvencionada.





Onze. Notificació a la Comissió Europea

Les ajudes concedides no necessitaran ser notificades a la Comissió Europea, ja que no posseeixen els requisits de l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, atés que els destinataris directes són entitats locals que exerceixen poders públics i tenen caràcter d'administracions públiques.



Dotze. Minoració, anul·lació i reintegrament

En el cas que l'import de les despeses finalment justificades siga inferior a la subvenció concedida, la quantia de l'ajuda a abonar es minorarà en funció del cost finalment justificat. En la resolució s'indicarà l'import pagat.

D'altra banda, serà procedent el reintegrament de les quantitats percebudes i l'exigència de l'interés de demora corresponent, des del moment del pagament de la subvenció fins a la data en la qual s'acorde la procedència del reintegrament, o la data en la qual el deutor ingresse el reintegrament, si és anterior, en els casos que s'estableixen l'apartat 1 de l'article 37, de la Llei general de subvencions. El reintegrament es reclamarà pel procediment que preveu l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.



Tretze. Base de dades nacional de subvencions

Les subvencions regulades en aquesta resolució s'integraran en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions a través de la remissió de la informació a la Base de dades nacional de subvencions mitjançant l'enviament a WREDAS.



Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana o aquell en la circumscripció del qual tinga el recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 10, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que puga interposar-se potestativament el requeriment al qual fa referència l'article 44 de l'esmentada llei.



València, 22 de maig de 2023.–La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao.







ANNEX I/ANEXO I

Quanties en concepte de despeses de funcionament/

Cuantías en concepto de gastos de funcionamiento



Municipi / Municipio Habitants de dret/

Habitantes de derecho Import subvenció €/

Importe subvención €

Ademuz 1.000 1100

Ador 1.706 1100

Agost 4.948 1500

Agres 589 600

Agullent 2.361 1100

Aielo de Malferit 4.589 1500

Aielo de Rugat 166 300

Aigües 1.085 1100

Aín 136 300

Alaquàs 29.537 2550

Albaida 5.989 1900

Albal 16.845 2550

Albalat de la Ribera 3.444 1500

Albalat dels Sorells 4.084 1500

Albalat dels Tarongers 1.368 1100

Albatera 12.864 2550

Alberic 10.710 2550

Albocàsser 1.264 1100

Alborache 1.328 1100

Alboraia/Alboraya 25.149 2550

Albuixech 4.201 1500

Alcalà de Xivert 6.831 1900

Alcalalí 1.349 1100

Alcàntera de Xúquer 1.427 1100

Alcàsser 10.396 2550

Alcoleja 196 300

Alcora, l' 10.468 2550

Alcosser 254 300

Alcublas 607 600

Alcúdia de Crespins, l' 5.224 1900

Alcudia de Veo 195 300

Alcúdia, l' 12.176 2550

Aldaia 32.656 2550

Alfafar 21.480 2550

Alfafara 417 300

Alfara de la Baronia 606 600

Alfara del Patriarca 3.315 1500

Alfarp 1.596 1100

Alfarrasí 1.217 1100

Alfàs del Pi, l' 20.668 2550

Alfauir 479 300

Alfondeguilla 877 600

Algar de Palancia 498 300

Algemesí 27.305 2550

Algímia d'Alfara 1.106 1100

Algimia de Almonacid 247 300

Alginet 14.219 2550

Algorfa 3.513 1500

Algueña 1.351 1100

Almàssera 7.482 2550

Almassora 27.383 2550

Almedíjar 269 300

Almenara 6.388 1900

Almiserà 260 300

Almoines 2.473 1100

Almoradí 21.401 2550

Almudaina 112 300

Almussafes 8.929 2550

Alpuente 670 600

Alqueria d'Asnar, l' 489 300

Alqueria de la Comtessa, l' 1.478 1100

Alqueries, les/Alquerías del Niño Perdido 4.511 1500

Altea 23.010 2550

Altura 3.667 1500

Andilla 316 300

Anna 2.583 1100

Antella 1.130 1100

Arañuel 162 300

Aras de los Olmos 380 300

Ares del Maestrat 173 300

Argelita 153 300

Artana 1.979 1100

Aspe 21.191 2550

Atzeneta d'Albaida 1.146 1100

Atzeneta del Maestrat 1.287 1100

Atzúbia, l' 616 600

Ayódar 156 300

Ayora 5.187 1900

Azuébar 318 300

Balones 126 300

Banyeres de Mariola 7.201 2550

Barracas 185 300

Barx 1.400 1100

Barxeta 1.576 1100

Bejís 393 300

Bèlgida 639 600

Bellreguard 4.713 1500

Bellús 301 300

Benafer 171 300

Benafigos 136 300

Benagéber 170 300

Benaguasil 11.568 2550

Benasau 171 300

Benassal 1.040 1100

Benavites 667 600

Beneixama 1.705 1100

Beneixida 652 600

Benejúzar 5.480 1900

Benetússer 15.493 2550

Benferri 1.955 1100

Beniarbeig 2.267 1100

Beniardá 218 300

Beniarjó 1.791 1100

Beniarrés 1.078 1100

Beniatjar 207 300

Benicarló 27.780 2550

Benicasim/Benicàssim 19.507 2550

Benicolet 597 600

Benicull de Xúquer 1.102 1100

Benidoleig 1.232 1100

Benifaió 11.877 2550

Benifairó de la Valldigna 1.552 1100

Benifairó de les Valls 2.314 1100

Benifallim 106 300

Benifato 139 300

Beniflá 475 300

Benigànim 5.718 1900

Benigembla 512 600

Benijófar 3.427 1500

Benilloba 740 600

Benillup 108 300

Benimantell 499 300

Benimarfull 410 300

Benimassot 93 300

Benimeli 419 300

Benimodo 2.233 1100

Benimuslem 662 600

Beniparrell 2.020 1100

Benirredrà 1.548 1100

Benissa 11.871 2550

Benissanó 2.345 1100

Benissoda 456 300

Benissuera 188 300

Benitachell/Poble Nou de Benitatxell, el 4.687 1500

Benlloc 1.092 1100

Bétera 26.289 2550

Betxí 5.587 1900

Biar 3.612 1500

Bicorp 524 600

Bigastro 7.130 2550

Bocairent 4.123 1500

Bolbaite 1.338 1100

Bolulla 413 300

Bonrepòs i Mirambell 3.831 1500

Borriana/Burriana 35.019 2550

Borriol 5.749 1900

Bufali 156 300

Bugarra 747 600

Buñol 9.503 2550

Burjassot 38.880 2550

Busot 3.343 1500

Cabanes 3.079 1500

Càlig 1.990 1100

Calles 374 300

Callosa de Segura 19.315 2550

Callosa d'en Sarrià 7.653 2550

Calp 24.096 2550

Campello, el 29.409 2550

Campo de Mirra/Camp de Mirra, el 433 300

Camporrobles 1.196 1100

Canals 13.187 2550

Canet d'En Berenguer 6.942 1900

Canet lo Roig 680 600

Cañada 1.191 1100

Carcaixent 20.498 2550

Càrcer 1.808 1100

Carrícola 99 300

Casas Altas 132 300

Casas Bajas 171 300

Casinos 2.994 1100

Castalla 11.097 2550

Castell de Cabres 20 300

Castell de Castells 426 300

Castell de Guadalest, el 258 300

Castellfort 188 300

Castellnovo 893 600

Castelló 6.932 1900

Castelló de Rugat 2.315 1100

Castellonet de la Conquesta 137 300

Castielfabib 291 300

Castillo de Villamalefa 112 300

Catadau 2.862 1100

Catí 711 600

Catral 8.976 2550

Caudete de las Fuentes 701 600

Caudiel 674 600

Cerdà 351 300

Cervera del Maestre 593 600

Chella 2.434 1100

Chelva 1.597 1100

Chera 492 300

Cheste 8.971 2550

Chilches/Xilxes 2.846 1100

Chiva 16.285 2550

Chodos/Xodos 120 300

Chóvar 304 300

Chulilla 692 600

Cinctorres 412 300

Cirat 226 300

Cocentaina 11.298 2550

Cofrentes 1.112 1100

Confrides 282 300

Corbera 3.097 1500

Cortes de Arenoso 293 300

Cortes de Pallás 733 600

Costur 528 600

Cotes 323 300

Coves de Vinromà, les 1.791 1100

Cox 7.431 2550

Crevillent 29.881 2550

Culla 499 300

Cullera 22.937 2550

Daimús 3.274 1500

Daya Nueva 1.758 1100

Daya Vieja 683 600

Dolores 7.799 2550

Domeño 656 600

Dos Aguas 325 300

Eliana, l' 18.544 2550

Emperador 705 600

Enguera 4.770 1500

Énova, l' 908 600

Eslida 742 600

Espadilla 92 300

Estivella 1.559 1100

Estubeny 109 300

Fageca 104 300

Famorca 48 300

Fanzara 283 300

Faura 3.568 1500

Favara 2.578 1100

Figueroles 518 600

Finestrat 7.909 2550

Foios 7.496 2550

Fondó de les Neus, el Hondón de las Nieves 2.684 1100

Font de la Figuera, la 2.024 1100

Font d'En Carròs, la 3.857 1500

Fontanars dels Alforins 953 600

Forcall 465 300

Formentera del Segura 4.446 1500

Fortaleny 1.026 1100

Fuente la Reina 58 300

Fuenterrobles 690 600

Fuentes de Ayódar 95 300

Gaianes 548 600

Gaibiel 201 300

Gata de Gorgos 6.364 1900

Gátova 412 300

Gavarda 1.053 1100

Geldo 643 600

Genovés, el 2.780 1100

Gestalgar 547 600

Gilet 3.601 1500

Godella 13.050 2550

Godelleta 3.942 1500

Gorga 270 300

Granja de la Costera, la 276 300

Granja de Rocamora 2.626 1100

Guadasséquies 475 300

Guadassuar 5.910 1900

Guardamar de la Safor 567 600

Guardamar del Segura 16.138 2550

Herbers 63 300

Higueras 46 300

Higueruelas 510 600

Hondón de los Frailes 1.261 1100

Jacarilla 2.039 1100

Jalance 788 600

Jana, la 669 600

Jarafuel 777 600

Jávea/Xàbia 28.731 2550

Jérica 1.655 1100

Jijona/Xixona 6.860 1900

Llanera de Ranes 1.066 1100

Llaurí 1.193 1100

Llíber 967 600

Llocnou de la Corona 109 300

Llocnou de Sant Jeroni 577 600

Llocnou d'En Fenollet 924 600

Llombai 2.648 1100

Llosa de Ranes, la 3.652 1500

Llosa, la 969 600

Llucena/Lucena del Cid 1.325 1100

Llutxent 2.318 1100

Lorcha/Orxa, l' 565 600

Loriguilla 2.100 1100

Losa del Obispo 527 600

Ludiente 140 300

Macastre 1.387 1100

Manises 31.170 2550

Manuel 2.496 1100

Marines 1.942 1100

Massalavés 1.696 1100

Massalfassar 2.587 1100

Massanassa 9.929 2550

Mata de Morella, la 179 300

Matet 78 300

Meliana 10.881 2550

Millares 339 300

Millena 243 300

Miramar 2.831 1100

Mogente/Moixent 4.365 1500

Moncofa 7.338 2550

Monforte del Cid 8.619 2550

Monóvar/Monòver 12.387 2550

Montán 375 300

Montanejos 553 600

Montaverner 1.627 1100

Montesa 1.152 1100

Montesinos, Los 5.217 1900

Montitxelvo/Montichelvo 571 600

Montroi/Montroy 3.185 1500

Montserrat 9.017 2550

Morella 2.475 1100

Murla 540 600

Muro de Alcoy 9.303 2550

Museros 6.663 1900

Mutxamel 26.192 2550

Nàquera/Náquera 7.728 2550

Navajas 781 600

Navarrés 2.989 1100

Novelé/Novetlè 861 600

Nucia, la 18.624 2550

Oliva 25.179 2550

Olleria, l' 8.355 2550

Olocau 2.148 1100

Olocau del Rey 119 300

Onda 25.099 2550

Ondara 7.085 2550

Onil 7.580 2550

Orba 2.348 1100

Oropesa del Mar/Orpesa 10.184 2550

Orxeta 812 600

Otos 428 300

Paiporta 26.567 2550

Palanques 38 300

Palma de Gandía 1.686 1100

Palmera 1.040 1100

Palomar, el 566 600

Parcent 997 600

Pavías 74 300

Pedralba 2.966 1100

Pedreguer 8.280 2550

Pego 10.295 2550

Penàguila 287 300

Peníscola/Peñíscola 8.210 2550

Petrer 33.978 2550

Petrés 1.057 1100

Picanya 11.665 2550

Pilar de la Horadada 22.949 2550

Piles 2.882 1100

Pina de Montalgrao 113 300

Pinet 155 300

Pinós, el/Pinoso 8.084 2550

Planes 695 600

Pobla de Benifassà, la 225 300

Pobla de Farnals, la 8.368 2550

Pobla de Vallbona, la 25.625 2550

Pobla del Duc, la 2.447 1100

Pobla Llarga, la 4.443 1500

Pobla Tornesa, la 1.304 1100

Poblets, els 2.735 1100

Polinyà de Xúquer 2.493 1100

Polop 5.186 1900

Portell de Morella 178 300

Potries 1.075 1100

Puçol 20.191 2550

Puebla de Arenoso 162 300

Puebla de San Miguel 59 300

Puig de Santa Maria, el 8.792 2550

Quart de les Valls 1.049 1100

Quartell 1.683 1100

Quatretonda 2.143 1100

Quatretondeta 133 300

Quesa 647 600

Rafal 4.634 1500

Rafelbunyol 9.381 2550

Rafelcofer 1.386 1100

Rafelguaraf 2.360 1100

Ràfol d'Almúnia, el 731 600

Ráfol de Salem 443 300

Real 2.287 1100

Real de Gandia, el 2.574 1100

Redován 8.123 2550

Relleu 1.171 1100

Riba-roja de Túria 23.050 2550

Ribesalbes 1.159 1100

Riola 1.793 1100

Rocafort 7.603 2550

Rojales 16.943 2550

Romana, la 2.605 1100

Rossell 886 600

Rotglà i Corberà 1.163 1100

Ròtova 1.265 1100

Rugat 175 300

Sacañet 52 300

Sagra 435 300

Salem 411 300

Salinas 1.678 1100

Salzadella, la 671 600

San Antonio de Benagéber 9.874 2550

San Fulgencio 9.091 2550

San Isidro 2.154 1100

San Miguel de Salinas 6.659 1900

San Rafael del Río 484 300

Sanet y Negrals 734 600

Sant Joan d'Alacant 24.450 2550

Sant Joan de Moró 3.387 1500

Sant Joanet 534 600

Sant Jordi/San Jorge 1.171 1100

Sant Mateu 1.954 1100

Santa Magdalena de Pulpis 776 600

Santa Pola 36.174 2550

Sax 9.988 2550

Sedaví 10.349 2550

Segart 174 300

Sella 592 600

Sellent 380 300

Sempere 26 300

Senija 623 600

Senyera 1.108 1100

Serra 3.405 1500

Serratella, la 103 300

Sierra Engarcerán 997 600

Siete Aguas 1.180 1100

Silla 19.298 2550

Simat de la Valldigna 3.271 1500

Sinarcas 1.135 1100

Sollana 4.915 1500

Soneja 1.520 1100

Sot de Chera 384 300

Sot de Ferrer 447 300

Sueras/Suera 565 600

Sumacàrcer 1.054 1100

Tales 853 600

Tàrbena 624 600

Tavernes Blanques 9.222 2550

Tavernes de la Valldigna 17.222 2550

Teresa 253 300

Teresa de Cofrentes 615 600

Terrateig 287 300

Teulada 11.944 2550

Tibi 1.731 1100

Tírig 417 300

Titaguas 485 300

Todolella 156 300

Toga 104 300

Tollos 30 300

Torás 249 300

Tormos 332 300

Toro, El 238 300

Torralba del Pinar 60 300

Torre d'En Besora, la 165 300

Torre d'en Doménec, la 167 300

Torrebaja 408 300

Torreblanca 5.682 1900

Torrechiva 89 300

Torrella 134 300

Torremanzanas/Torre de les Maçanes, la 683 600

Torres Torres 703 600

Tous 1.312 1100

Traiguera 1.323 1100

Tuéjar 1.168 1100

Turís 7.019 2550

Useras/Useres, les 949 600

Utiel 11.482 2550

Vall d'Alba 2.959 1100

Vall d'Alcalà, la 164 300

Vall de Almonacid 287 300

Vall de Gallinera, la 579 600

Vall de Laguar, la 890 600

Vall d'Ebo, la 219 300

Vall d'Uixó, la 31.388 2550

Vallada 3.065 1500

Vallanca 128 300

Vallat 54 300

Vallés 151 300

Vallibona 61 300

Venta del Moro 1.180 1100

Verger, el 4.986 1500

Vilafamés 1.864 1100

Vilafranca/Villafranca del Cid 2.154 1100

Vilallonga/Villalonga 4.555 1500

Vilamarxant 10.348 2550

Vilanova d'Alcolea 571 600

Vilar de Canes 170 300

Vilavella, la 3.084 1500

Villahermosa del Río 463 300

Villamalur 85 300

Villanueva de Viver 89 300

Villar del Arzobispo 3.581 1500

Villargordo del Cabriel 602 600

Villores 53 300

Vinalesa 3.525 1500

Vistabella del Maestrat 334 300

Viver 1.691 1100

Xaló 2.931 1100

Xeraco 5.819 1900

Xeresa 2.244 1100

Xert 679 600

Xirivella 30.326 2550

Yátova 2.169 1100

Yesa, La 227 300

Zarra 370 300

Zorita del Maestrazgo 107 300

Zucaina 174 300





Mapa web