RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2023, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es concedeixen ajudes als ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses de funcionament dels jutjats de pau, incloent-hi les despeses ocasionades pel personal no funcionarial que n'ocupa la secretaria, corresponents a l'exercici 2023. [2023/6086]
(DOGV núm. 9613 de 08.06.2023) Ref. Base de dades 006163/2023
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 08.06.2023 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ajudes Matèries: Administració local
Pel Reial decret 293/1995, de 24 de febrer, van ser transferides a la Generalitat Valenciana les competències en matèria de provisió de mitjans materials i econòmics per al funcionament de l'administració de justícia a la Comunitat Valenciana.
Aquest traspàs de competències va suposar l'assumpció, per part d'aquesta Administració autonòmica, de determinades funcions que la normativa atribueix amb caràcter general al Govern de l'Estat, i que, de conformitat amb el que s'estableix per l'article 36.1 de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i per l'article de la 37.1 de la Llei orgànica del poder judicial, corresponen a les comunitats autònomes a les quals s'haja transferit la gestió en matèria de recursos materials i econòmics per al funcionament de l'administració de justícia.
Per això, a la Generalitat Valenciana, a través dels seus pressupostos, correspon fer efectiva la previsió continguda en l'article 52 de la Llei 38/1988, de 28 de desembre, de demarcació i planta judicial i, per tant, correspon establir un crèdit per a subvencionar els ajuntaments per les despeses que suporten, derivades del funcionament dels jutjats de pau, subvenció que es modularà en funció del nombre d'habitants de dret del municipi de conformitat amb l'últim cens publicat per l'INE. Igualment, correspon subvencionar els ajuntaments per al pagament del personal que ocupa les secretaries dels jutjats de pau en els municipis amb població inferior a 7.000 habitants i d'aquells amb població igual o superior que no tinguen places creades de personal de l'administració de justícia, d'acord amb els mòduls establits via Llei de pressupostos de l'Estat en funció, també, del nombre d'habitants.
Aquestes ajudes estan incloses en el Pla estratègic de subvencions de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública per al període 2023-2025, aprovat per Resolució 6 de febrer de 2023, amb l'objectiu de dotar de mitjans personals i materials els jutjats de pau de la Comunitat Valenciana.
La Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, preveu, en l'article 168.1, lletra B, la possibilitat de concessió directa de la subvenció, a l'empara del que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, quan el seu atorgament o quantia estiga imposada a l'Administració per una norma de rang legal. I afig que, perquè siga exigible el pagament de les subvencions imposades per norma amb rang de llei, serà necessària l'existència de crèdit adequat i suficient en el corresponent exercici econòmic.
Per a l'exercici 2023, la dotació pressupostària per a despeses de funcionament dels jutjats de pau, incloent-hi les despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ocupa la secretaria, s'ha consignat un import d'1.000.000,00 euros en el codi de línia S843300, crèdit que s'estima suficient per a la indicada finalitat.
La concessió d'ajudes als ajuntaments, per les despeses de funcionament ocasionades pels jutjats de pau, incloent-hi la despesa ocasionada pel personal no funcionarial que ocupe la secretaria, té encaix dins del supòsit de subvencions l'atorgament de les quals està imposat per una norma amb rang legal (l'esmentat article 52 de la Llei de demarcació i planta judicial) i, tal com s'ha indicat, hi ha crèdit adequat i suficient en els pressupostos de la Generalitat per a l'any 2023.
Quant al procediment de concessió de la subvenció, l'article 168.1, apartat B, de la Llei 1/2015, remet a l'apartat A en aquells casos en els quals la normativa que imposa l'atorgament no preveja el procediment, per la qual cosa l'instrument per a canalitzar la subvenció serà la resolució.
Així mateix, l'article 160.4, lletra d, de la Llei 1/2015, estableix que les persones titulars de les conselleries seran les competents per a la concessió de les subvencions nominatives.
La Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques ha proposat la distribució de la totalitat del crèdit disponible per a aquesta finalitat, d'acord amb els barems que s'inclouen en aquest acord; distribucions que s'han fet atenent el volum de població de dret de la totalitat dels municipis afectats, segons dades de l'Institut Nacional d'Estadística amb data 1 de gener de 2022 i, en el cas dels mòduls per al pagament a les persones que ocupen les secretaries dels jutjats de pau als municipis amb població inferior a 7.000 habitants i d'aquells amb població igual o superior que no tenen places creades de personal de l'administració de justícia, d'acord amb el barem establit per la normativa estatal.
El Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, pel qual es determina el nombre i la denominació de les conselleries, i les seues atribucions, assigna, en l'article 6, a la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, les competències en matèria de justícia i reformes democràtiques, entre altres. I el Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, en l'article 73, atribueix a l'esmentada Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, a través de la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en matèria de relacions amb la justícia, per la qual cosa correspon a aquesta conselleria l'establiment i regulació de les línies de subvenció destinades als ajuntaments a fi d'ajudar-los a sufragar les despeses que els corresponen en la gestió dels jutjats de pau.
D'acord amb el que s'ha exposat, i de conformitat amb les atribucions que em confereix el Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, resolc:
Primer. Objecte i beneficiaris
Concedir subvencions nominatives corresponents a l'exercici 2023 a tots els Ajuntaments de la Comunitat Valenciana en el municipi dels quals té seu un jutjat de pau, pels conceptes següents:
1. En concepte d'ajudes per a subvencionar les despeses generades pel funcionament del jutjat de pau.
2. En concepte d'ajudes per a subvencionar les despeses del personal que no depén orgànicament de l'administració de justícia de la Generalitat i que ocupa les secretaries del jutjat de pau. Entre aquestes despeses s'entendran incloses els pagaments del quart trimestre de l'any 2022 i dels tres primers trimestres de 2023 (corresponent els del quart trimestre de 2023 a l'exercici de 2024).
Segon. Crèdit pressupostari i quantia
El finançament de les indicades actuacions es realitzarà amb càrrec al capítol IV, de l'aplicació pressupostària 07.02.01.0000.141.10.4, línia nominativa de la subvenció S8433000 denominació línia «Subvencions a jutjats de pau», dels pressupostos de la Generalitat per a l'any 2023, amb càrrec a la qual es concedeix la subvenció.
La quantia de la subvenció es distribueix de la manera següent:
a) La quantia de les ajudes per despeses de funcionament, que puja a 581.350,00 euros, es calcula, en cada cas, en funció del tram de població en què es troba inclòs cada municipi en l'annex I adjunt, i s'assigna l'import corresponent, segons el barem regulat en aquest punt.
La distribució del crèdit disponible es farà en funció de les dades de població de dret facilitades per l'INE (dades de població a 01.01.2022), i de conformitat amb el següent barem:
Nombre d'habitants Quantia anual/ euros
D'1 a 499 300
De 500 a 999 600
De 1.000 a 2.999 1.100
De 3.000 a 4.999 1.500
De 5.000 a 6.999 1.900
De 7.000 o més 2.550
b) La quantia de les ajudes per a despeses del personal que exerceixen les secretaries dels jutjats de pau per a l'any 2023 als municipis amb població inferior a 7.000 habitants i d'aquells amb població igual o superior que no tenen places creades de personal de l'administració de justícia, que puja a un total de 410.805,68 euros s'han calculat sobre la base del que s'estableix en la disposició addicional vint-i-cinc de la Llei 22/2021, de 28 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2022 i en la disposició addicional vint-i-sis de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2023.
Les quanties de les ajudes per a subvencionar les despeses de personal no funcionarial que exerceixen les secretaries dels jutjats de pau estan indicades en l'annex II.
Tercer. Procediment
El procediment de concessió d'aquesta subvenció serà el de concessió directa que estableix l'article 168.B de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, atés que el seu atorgament està imposat per una norma de rang legal, i hi ha crèdit adequat i suficient en aquest exercici.
Quart. Sol·licitud
1. De les despeses de funcionament:
Els ajuntaments beneficiaris que desitgen rebre l'ajuda hauran de sol·licitar-la, exclusivament per via telemàtica, a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22078.
El termini de presentació serà d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGV.
Es considerarà que han desistit tots aquells que no hagen presentat la sol·licitud en el període indicat anteriorment.
No serà vàlida cap altra forma de presentació.
2. De les despeses de personal:
Els ajuntaments beneficiaris que desitgen rebre l'ajuda hauran de sol·licitar-la exclusivament per via telemàtica, a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22080.
El termini de presentació serà d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.
Es considerarà que han desistit tots aquells que no hagen presentat la sol·licitud en el període indicat anteriorment.
No serà vàlida cap altra forma de presentació.
Cinqué. Termini i forma de justificació
1. De les despeses de funcionament:
Els ajuntaments beneficiaris que prèviament hagen presentat la sol·licitud en el termini indicat en l'apartat quart hauran de justificar el compliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció mitjançant la presentació de la llista de despeses del compte justificatiu, que s'incorpora com a annex IV d'aquesta resolució, degudament emplenada. Totes les despeses justificades han de ser d'enguany.
La presentació s'efectuarà exclusivament per via telemàtica, com a justificació de l'expedient ja obert en la sol·licitud a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22078.
No serà vàlida cap altra forma de presentació.
El termini de presentació serà des del dia 1 de juliol fins al 30 de setembre de 2023.
2. De les despeses de personal:
Els ajuntaments beneficiaris que prèviament hagen presentat la sol·licitud en el termini indicat en l'apartat quart hauran de justificar el compliment de la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció mitjançant la presentació de la llista de despeses del compte justificatiu, que s'incorpora com a annex V d'aquesta resolució, degudament emplenada.
Les transferències realitzades en favor del personal que ocupe la secretaria del jutjat de pau hauran de ser independents, sense que es puguen incloure com a conceptes en la nòmina en els casos en els quals aquest personal ho siguen de l'entitat local.
Tota la documentació acreditativa d'aquestes transferències haurà de guardar-se i estar a la disposició del personal de la Subdirecció General d'Entitats Jurídiques i Recursos Materials de Justícia a l'efecte del seu seguiment i control en el cas que es requerisca a l'entitat local.
La presentació s'efectuarà exclusivament per via telemàtica, com a justificació de l'expedient ja obert en la sol·licitud a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/proc22080.
No serà vàlida cap altra forma de presentació.
El termini de presentació serà des de l'1 d'octubre de 2023 fins al 31 d'octubre de 2023.
Sisé. Obligacions dels ajuntaments beneficiaris
Els ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la documentació següent:
En la sol·licitud:
1. Sol·licitud general de subvenció.
2. Declaració responsable de no estar incurs en cap causa de prohibició per a obtindre la condició de beneficiari, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i que ha complit les obligacions de reintegrament de subvencions que, si escau, se li hagueren exigit, i que s'incorpora com a annex III d'aquesta resolució.
En la justificació:
1. Llista de despeses del compte justificatiu de cada subvenció en el corresponent procediment de justificació, segons siguen despeses de funcionament o de personal (annex IV i/o V).
2. Certificat previst en l'article 199.5 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana.
Així mateix, cada ajuntament beneficiari queda, en tot cas, subjecte a les obligacions que estableix l'article 14 de la Llei 38/2003, i qualsevol altra que establisca la normativa aplicable.
Seté. Seguiment
La Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia efectuarà un seguiment de les actuacions subvencionades, mitjançant contacte directe amb l'entitat local o per qualsevol altre mitjà que considere adequat, per a comprovar el compliment de l'objecte de la subvenció.
En l'exercici de la seua facultat de control i fiscalització, podrà recaptar la documentació que considere oportuna.
Huité. Terminis i forma de pagament
La tramitació del pagament de la subvenció s'iniciarà a mesura que els beneficiaris presenten les justificacions de les despeses corresponents a les activitats subvencionables, i de la comprovació de l'aportació de la Conselleria en la manera establida en l'article 169 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
El pagament per la Conselleria serà efectuat mitjançant transferència al compte bancari que designen els ajuntaments i que es trobe d'alta en el Sistema d'Informació Pressupostària de la Generalitat.
Nové. Protecció de dades
1. La gestió de les ajudes comporta el tractament de dades de caràcter personal en el marc del que es disposa en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
2. Les dades seran tractades per la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, com a responsable i en l'exercici de les competències que té atribuïdes, amb la finalitat de gestionar la sol·licitud de subvenció presentada, d'acord amb el que s'estableix en l'activitat de tractament denominada «Ajudes, Beques i Subvencions» disponible en l'enllaç següent:
https://cjusticia.gva.es/es/proteccio-de-dades.
3. Quan la persona jurídica sol·licitant, o el seu representant legal, aporte dades de caràcter personal de terceres persones en el procediment administratiu, tindrà l'obligació d'informar-los dels casos següents:
a) La comunicació d'aquestes dades a l'Administració per al seu tractament en l'àmbit de les seues competències i d'acord amb els fins del procediment.
b) La possibilitat que l'Administració realitze consultes relacionades amb les seues dades per a comprovar, entre altres extrems, la seua veracitat. Si aquesta consulta requereix autorització per llei per part de les persones les dades de les quals es consultaran, la persona sol·licitant o, el seu representant legal haurà d'haver recaptat aquesta autorització, que estarà disponible a requeriment de l'Administració en qualsevol moment.
c) Del dret d'oposició que li assisteix que l'Administració tracte les seues dades, i en aquest cas, haurà de comunicar aquesta oposició a l'Administració als efectes oportuns.
Deu. Compatibilitat
Aquesta subvenció es declara compatible amb qualssevol altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que, en conjunt, no superen el cost de l'activitat subvencionada.
Onze. Notificació a la Comissió Europea
Les ajudes concedides no necessitaran ser notificades a la Comissió Europea, ja que no posseeixen els requisits de l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, atés que els destinataris directes són entitats locals que exerceixen poders públics i tenen caràcter d'administracions públiques.
Dotze. Minoració, anul·lació i reintegrament
En el cas que l'import de les despeses finalment justificades siga inferior a la subvenció concedida, la quantia de l'ajuda a abonar es minorarà en funció del cost finalment justificat. En la resolució s'indicarà l'import pagat.
D'altra banda, serà procedent el reintegrament de les quantitats percebudes i l'exigència de l'interés de demora corresponent, des del moment del pagament de la subvenció fins a la data en la qual s'acorde la procedència del reintegrament, o la data en la qual el deutor ingresse el reintegrament, si és anterior, en els casos que s'estableixen l'apartat 1 de l'article 37, de la Llei general de subvencions. El reintegrament es reclamarà pel procediment que preveu l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
Tretze. Base de dades nacional de subvencions
Les subvencions regulades en aquesta resolució s'integraran en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions a través de la remissió de la informació a la Base de dades nacional de subvencions mitjançant l'enviament a WREDAS.
Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana o aquell en la circumscripció del qual tinga el recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 10, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que puga interposar-se potestativament el requeriment al qual fa referència l'article 44 de l'esmentada llei.
València, 22 de maig de 2023.La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao.
ANNEX I/ANEXO I
Quanties en concepte de despeses de funcionament/
Cuantías en concepto de gastos de funcionamiento
Municipi / Municipio Habitants de dret/
Habitantes de derecho Import subvenció /
Importe subvención
Ademuz 1.000 1100
Ador 1.706 1100
Agost 4.948 1500
Agres 589 600
Agullent 2.361 1100
Aielo de Malferit 4.589 1500
Aielo de Rugat 166 300
Aigües 1.085 1100
Aín 136 300
Alaquàs 29.537 2550
Albaida 5.989 1900
Albal 16.845 2550
Albalat de la Ribera 3.444 1500
Albalat dels Sorells 4.084 1500
Albalat dels Tarongers 1.368 1100
Albatera 12.864 2550
Alberic 10.710 2550
Albocàsser 1.264 1100
Alborache 1.328 1100
Alboraia/Alboraya 25.149 2550
Albuixech 4.201 1500
Alcalà de Xivert 6.831 1900
Alcalalí 1.349 1100
Alcàntera de Xúquer 1.427 1100
Alcàsser 10.396 2550
Alcoleja 196 300
Alcora, l' 10.468 2550
Alcosser 254 300
Alcublas 607 600
Alcúdia de Crespins, l' 5.224 1900
Alcudia de Veo 195 300
Alcúdia, l' 12.176 2550
Aldaia 32.656 2550
Alfafar 21.480 2550
Alfafara 417 300
Alfara de la Baronia 606 600
Alfara del Patriarca 3.315 1500
Alfarp 1.596 1100
Alfarrasí 1.217 1100
Alfàs del Pi, l' 20.668 2550
Alfauir 479 300
Alfondeguilla 877 600
Algar de Palancia 498 300
Algemesí 27.305 2550
Algímia d'Alfara 1.106 1100
Algimia de Almonacid 247 300
Alginet 14.219 2550
Algorfa 3.513 1500
Algueña 1.351 1100
Almàssera 7.482 2550
Almassora 27.383 2550
Almedíjar 269 300
Almenara 6.388 1900
Almiserà 260 300
Almoines 2.473 1100
Almoradí 21.401 2550
Almudaina 112 300
Almussafes 8.929 2550
Alpuente 670 600
Alqueria d'Asnar, l' 489 300
Alqueria de la Comtessa, l' 1.478 1100
Alqueries, les/Alquerías del Niño Perdido 4.511 1500
Altea 23.010 2550
Altura 3.667 1500
Andilla 316 300
Anna 2.583 1100
Antella 1.130 1100
Arañuel 162 300
Aras de los Olmos 380 300
Ares del Maestrat 173 300
Argelita 153 300
Artana 1.979 1100
Aspe 21.191 2550
Atzeneta d'Albaida 1.146 1100
Atzeneta del Maestrat 1.287 1100
Atzúbia, l' 616 600
Ayódar 156 300
Ayora 5.187 1900
Azuébar 318 300
Balones 126 300
Banyeres de Mariola 7.201 2550
Barracas 185 300
Barx 1.400 1100
Barxeta 1.576 1100
Bejís 393 300
Bèlgida 639 600
Bellreguard 4.713 1500
Bellús 301 300
Benafer 171 300
Benafigos 136 300
Benagéber 170 300
Benaguasil 11.568 2550
Benasau 171 300
Benassal 1.040 1100
Benavites 667 600
Beneixama 1.705 1100
Beneixida 652 600
Benejúzar 5.480 1900
Benetússer 15.493 2550
Benferri 1.955 1100
Beniarbeig 2.267 1100
Beniardá 218 300
Beniarjó 1.791 1100
Beniarrés 1.078 1100
Beniatjar 207 300
Benicarló 27.780 2550
Benicasim/Benicàssim 19.507 2550
Benicolet 597 600
Benicull de Xúquer 1.102 1100
Benidoleig 1.232 1100
Benifaió 11.877 2550
Benifairó de la Valldigna 1.552 1100
Benifairó de les Valls 2.314 1100
Benifallim 106 300
Benifato 139 300
Beniflá 475 300
Benigànim 5.718 1900
Benigembla 512 600
Benijófar 3.427 1500
Benilloba 740 600
Benillup 108 300
Benimantell 499 300
Benimarfull 410 300
Benimassot 93 300
Benimeli 419 300
Benimodo 2.233 1100
Benimuslem 662 600
Beniparrell 2.020 1100
Benirredrà 1.548 1100
Benissa 11.871 2550
Benissanó 2.345 1100
Benissoda 456 300
Benissuera 188 300
Benitachell/Poble Nou de Benitatxell, el 4.687 1500
Benlloc 1.092 1100
Bétera 26.289 2550
Betxí 5.587 1900
Biar 3.612 1500
Bicorp 524 600
Bigastro 7.130 2550
Bocairent 4.123 1500
Bolbaite 1.338 1100
Bolulla 413 300
Bonrepòs i Mirambell 3.831 1500
Borriana/Burriana 35.019 2550
Borriol 5.749 1900
Bufali 156 300
Bugarra 747 600
Buñol 9.503 2550
Burjassot 38.880 2550
Busot 3.343 1500
Cabanes 3.079 1500
Càlig 1.990 1100
Calles 374 300
Callosa de Segura 19.315 2550
Callosa d'en Sarrià 7.653 2550
Calp 24.096 2550
Campello, el 29.409 2550
Campo de Mirra/Camp de Mirra, el 433 300
Camporrobles 1.196 1100
Canals 13.187 2550
Canet d'En Berenguer 6.942 1900
Canet lo Roig 680 600
Cañada 1.191 1100
Carcaixent 20.498 2550
Càrcer 1.808 1100
Carrícola 99 300
Casas Altas 132 300
Casas Bajas 171 300
Casinos 2.994 1100
Castalla 11.097 2550
Castell de Cabres 20 300
Castell de Castells 426 300
Castell de Guadalest, el 258 300
Castellfort 188 300
Castellnovo 893 600
Castelló 6.932 1900
Castelló de Rugat 2.315 1100
Castellonet de la Conquesta 137 300
Castielfabib 291 300
Castillo de Villamalefa 112 300
Catadau 2.862 1100
Catí 711 600
Catral 8.976 2550
Caudete de las Fuentes 701 600
Caudiel 674 600
Cerdà 351 300
Cervera del Maestre 593 600
Chella 2.434 1100
Chelva 1.597 1100
Chera 492 300
Cheste 8.971 2550
Chilches/Xilxes 2.846 1100
Chiva 16.285 2550
Chodos/Xodos 120 300
Chóvar 304 300
Chulilla 692 600
Cinctorres 412 300
Cirat 226 300
Cocentaina 11.298 2550
Cofrentes 1.112 1100
Confrides 282 300
Corbera 3.097 1500
Cortes de Arenoso 293 300
Cortes de Pallás 733 600
Costur 528 600
Cotes 323 300
Coves de Vinromà, les 1.791 1100
Cox 7.431 2550
Crevillent 29.881 2550
Culla 499 300
Cullera 22.937 2550
Daimús 3.274 1500
Daya Nueva 1.758 1100
Daya Vieja 683 600
Dolores 7.799 2550
Domeño 656 600
Dos Aguas 325 300
Eliana, l' 18.544 2550
Emperador 705 600
Enguera 4.770 1500
Énova, l' 908 600
Eslida 742 600
Espadilla 92 300
Estivella 1.559 1100
Estubeny 109 300
Fageca 104 300
Famorca 48 300
Fanzara 283 300
Faura 3.568 1500
Favara 2.578 1100
Figueroles 518 600
Finestrat 7.909 2550
Foios 7.496 2550
Fondó de les Neus, el Hondón de las Nieves 2.684 1100
Font de la Figuera, la 2.024 1100
Font d'En Carròs, la 3.857 1500
Fontanars dels Alforins 953 600
Forcall 465 300
Formentera del Segura 4.446 1500
Fortaleny 1.026 1100
Fuente la Reina 58 300
Fuenterrobles 690 600
Fuentes de Ayódar 95 300
Gaianes 548 600
Gaibiel 201 300
Gata de Gorgos 6.364 1900
Gátova 412 300
Gavarda 1.053 1100
Geldo 643 600
Genovés, el 2.780 1100
Gestalgar 547 600
Gilet 3.601 1500
Godella 13.050 2550
Godelleta 3.942 1500
Gorga 270 300
Granja de la Costera, la 276 300
Granja de Rocamora 2.626 1100
Guadasséquies 475 300
Guadassuar 5.910 1900
Guardamar de la Safor 567 600
Guardamar del Segura 16.138 2550
Herbers 63 300
Higueras 46 300
Higueruelas 510 600
Hondón de los Frailes 1.261 1100
Jacarilla 2.039 1100
Jalance 788 600
Jana, la 669 600
Jarafuel 777 600
Jávea/Xàbia 28.731 2550
Jérica 1.655 1100
Jijona/Xixona 6.860 1900
Llanera de Ranes 1.066 1100
Llaurí 1.193 1100
Llíber 967 600
Llocnou de la Corona 109 300
Llocnou de Sant Jeroni 577 600
Llocnou d'En Fenollet 924 600
Llombai 2.648 1100
Llosa de Ranes, la 3.652 1500
Llosa, la 969 600
Llucena/Lucena del Cid 1.325 1100
Llutxent 2.318 1100
Lorcha/Orxa, l' 565 600
Loriguilla 2.100 1100
Losa del Obispo 527 600
Ludiente 140 300
Macastre 1.387 1100
Manises 31.170 2550
Manuel 2.496 1100
Marines 1.942 1100
Massalavés 1.696 1100
Massalfassar 2.587 1100
Massanassa 9.929 2550
Mata de Morella, la 179 300
Matet 78 300
Meliana 10.881 2550
Millares 339 300
Millena 243 300
Miramar 2.831 1100
Mogente/Moixent 4.365 1500
Moncofa 7.338 2550
Monforte del Cid 8.619 2550
Monóvar/Monòver 12.387 2550
Montán 375 300
Montanejos 553 600
Montaverner 1.627 1100
Montesa 1.152 1100
Montesinos, Los 5.217 1900
Montitxelvo/Montichelvo 571 600
Montroi/Montroy 3.185 1500
Montserrat 9.017 2550
Morella 2.475 1100
Murla 540 600
Muro de Alcoy 9.303 2550
Museros 6.663 1900
Mutxamel 26.192 2550
Nàquera/Náquera 7.728 2550
Navajas 781 600
Navarrés 2.989 1100
Novelé/Novetlè 861 600
Nucia, la 18.624 2550
Oliva 25.179 2550
Olleria, l' 8.355 2550
Olocau 2.148 1100
Olocau del Rey 119 300
Onda 25.099 2550
Ondara 7.085 2550
Onil 7.580 2550
Orba 2.348 1100
Oropesa del Mar/Orpesa 10.184 2550
Orxeta 812 600
Otos 428 300
Paiporta 26.567 2550
Palanques 38 300
Palma de Gandía 1.686 1100
Palmera 1.040 1100
Palomar, el 566 600
Parcent 997 600
Pavías 74 300
Pedralba 2.966 1100
Pedreguer 8.280 2550
Pego 10.295 2550
Penàguila 287 300
Peníscola/Peñíscola 8.210 2550
Petrer 33.978 2550
Petrés 1.057 1100
Picanya 11.665 2550
Pilar de la Horadada 22.949 2550
Piles 2.882 1100
Pina de Montalgrao 113 300
Pinet 155 300
Pinós, el/Pinoso 8.084 2550
Planes 695 600
Pobla de Benifassà, la 225 300
Pobla de Farnals, la 8.368 2550
Pobla de Vallbona, la 25.625 2550
Pobla del Duc, la 2.447 1100
Pobla Llarga, la 4.443 1500
Pobla Tornesa, la 1.304 1100
Poblets, els 2.735 1100
Polinyà de Xúquer 2.493 1100
Polop 5.186 1900
Portell de Morella 178 300
Potries 1.075 1100
Puçol 20.191 2550
Puebla de Arenoso 162 300
Puebla de San Miguel 59 300
Puig de Santa Maria, el 8.792 2550
Quart de les Valls 1.049 1100
Quartell 1.683 1100
Quatretonda 2.143 1100
Quatretondeta 133 300
Quesa 647 600
Rafal 4.634 1500
Rafelbunyol 9.381 2550
Rafelcofer 1.386 1100
Rafelguaraf 2.360 1100
Ràfol d'Almúnia, el 731 600
Ráfol de Salem 443 300
Real 2.287 1100
Real de Gandia, el 2.574 1100
Redován 8.123 2550
Relleu 1.171 1100
Riba-roja de Túria 23.050 2550
Ribesalbes 1.159 1100
Riola 1.793 1100
Rocafort 7.603 2550
Rojales 16.943 2550
Romana, la 2.605 1100
Rossell 886 600
Rotglà i Corberà 1.163 1100
Ròtova 1.265 1100
Rugat 175 300
Sacañet 52 300
Sagra 435 300
Salem 411 300
Salinas 1.678 1100
Salzadella, la 671 600
San Antonio de Benagéber 9.874 2550
San Fulgencio 9.091 2550
San Isidro 2.154 1100
San Miguel de Salinas 6.659 1900
San Rafael del Río 484 300
Sanet y Negrals 734 600
Sant Joan d'Alacant 24.450 2550
Sant Joan de Moró 3.387 1500
Sant Joanet 534 600
Sant Jordi/San Jorge 1.171 1100
Sant Mateu 1.954 1100
Santa Magdalena de Pulpis 776 600
Santa Pola 36.174 2550
Sax 9.988 2550
Sedaví 10.349 2550
Segart 174 300
Sella 592 600
Sellent 380 300
Sempere 26 300
Senija 623 600
Senyera 1.108 1100
Serra 3.405 1500
Serratella, la 103 300
Sierra Engarcerán 997 600
Siete Aguas 1.180 1100
Silla 19.298 2550
Simat de la Valldigna 3.271 1500
Sinarcas 1.135 1100
Sollana 4.915 1500
Soneja 1.520 1100
Sot de Chera 384 300
Sot de Ferrer 447 300
Sueras/Suera 565 600
Sumacàrcer 1.054 1100
Tales 853 600
Tàrbena 624 600
Tavernes Blanques 9.222 2550
Tavernes de la Valldigna 17.222 2550
Teresa 253 300
Teresa de Cofrentes 615 600
Terrateig 287 300
Teulada 11.944 2550
Tibi 1.731 1100
Tírig 417 300
Titaguas 485 300
Todolella 156 300
Toga 104 300
Tollos 30 300
Torás 249 300
Tormos 332 300
Toro, El 238 300
Torralba del Pinar 60 300
Torre d'En Besora, la 165 300
Torre d'en Doménec, la 167 300
Torrebaja 408 300
Torreblanca 5.682 1900
Torrechiva 89 300
Torrella 134 300
Torremanzanas/Torre de les Maçanes, la 683 600
Torres Torres 703 600
Tous 1.312 1100
Traiguera 1.323 1100
Tuéjar 1.168 1100
Turís 7.019 2550
Useras/Useres, les 949 600
Utiel 11.482 2550
Vall d'Alba 2.959 1100
Vall d'Alcalà, la 164 300
Vall de Almonacid 287 300
Vall de Gallinera, la 579 600
Vall de Laguar, la 890 600
Vall d'Ebo, la 219 300
Vall d'Uixó, la 31.388 2550
Vallada 3.065 1500
Vallanca 128 300
Vallat 54 300
Vallés 151 300
Vallibona 61 300
Venta del Moro 1.180 1100
Verger, el 4.986 1500
Vilafamés 1.864 1100
Vilafranca/Villafranca del Cid 2.154 1100
Vilallonga/Villalonga 4.555 1500
Vilamarxant 10.348 2550
Vilanova d'Alcolea 571 600
Vilar de Canes 170 300
Vilavella, la 3.084 1500
Villahermosa del Río 463 300
Villamalur 85 300
Villanueva de Viver 89 300
Villar del Arzobispo 3.581 1500
Villargordo del Cabriel 602 600
Villores 53 300
Vinalesa 3.525 1500
Vistabella del Maestrat 334 300
Viver 1.691 1100
Xaló 2.931 1100
Xeraco 5.819 1900
Xeresa 2.244 1100
Xert 679 600
Xirivella 30.326 2550
Yátova 2.169 1100
Yesa, La 227 300
Zarra 370 300
Zorita del Maestrazgo 107 300
Zucaina 174 300