Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 17 de gener de 2023, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de tècnica mitjana o tècnic mitjans de laboratori, per a la prestació de serveis en el Departament d'Enginyeria de Sistemes i Automàtica de la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació (codi 2023/P/FI/ACON/1). [2023/575]

(DOGV núm. 9521 de 27.01.2023) Ref. Base de dades 000916/2023








Atès que cal constituir una borsa de treball, de caràcter urgent, per al nomenament de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació de personal tècnica mitjana o tècnic mitjà de laboratori que prestarà serveis al Departament d'Enginyeria de Sistemes i Automàtica de la Universitat Politècnica de València, aquest rectorat obre un procés de selecció d'acord amb les bases següents:





Primera. Requisits generals de les persones aspirants

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea; ser cònjuge d'espanyols o de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea (qualsevol que siga la nacionalitat), sempre que no estiguen separats o separades de dret, i la seua descendència i la del cònjuge, sempre que no estiguen separats o separades de dret, siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.



Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors o treballadores.

b) Tenir complits els 16 anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol que consta en l'annex I o complir les condicions per a obtenir-lo en la data que acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que acredite l'homologació o equivalència, o de la credencial de reconeixement de qualificació professional.



d) Estar en possessió dels requisits o bé tenir les especialitats que s'especifiquen en l'annex I de la convocatòria.

e) No patir cap malaltia ni estar afectat o afectada per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'acompliment de les funcions corresponents.

f) No haver estat separada o separat, o haver-se revocat el nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o de les pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, que no estiga inhabilitat –per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent– per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el cas de persones que són nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni haver patit sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes al seu propi estat.



Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de complir en el moment que acabe el termini de presentació de sol·licituds, i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per a ser admeses i, si s'escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable, que figura en la instància segons el model oficial, en la qual manifesten que compleixen tots els requisits exigits, compliment referit sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que han d'acreditar posteriorment si resulten seleccionades.



2.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (PAS)» disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent: https://www.sede.upv.es. Per a l'accés al formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que estableix l'article 14 del Decret 3/2017, i per tant, cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex III.

Per a completar el procés de sol·licitud, heu de portar a terme els tràmits següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-vos en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.

c) Pagar la taxa corresponent, bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari.

d) Registrar la sol·licitud electrònicament.

No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.



Excepcionalitat tècnica

Quan, per motius tècnics excepcionals atribuïbles a la Universitat Politècnica de València, no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.

Per a completar el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal portar a terme els tràmits següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, disponible en l'adreça web següent:

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/U0903712.

b) Emplenar aquest model i firmar-lo de forma manuscrita.

c) Pagar la taxa que pertoque mitjançant rebut bancari.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i el rebut bancari validat a través de certificació mecànica per entitat bancària, en qualsevol de les oficines de registre que figuren en l'annex II.

No s'admetran i restaran excloses del procés selectiu les persones que, sense que es donen circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat la sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit adés.

2.3. Cada instància té assignat un número identificador de referència, que és diferent per a cada una. Aquest número es podrà usar per a oferir serveis addicionals de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la vostra sol·licitud.



A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posaran a la disposició de les persones interessades que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i poder tramitar així la seua instància.



2.4. Una vegada finalitzat el termini esmentat en la base 2.1, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: http://www.sede.upv.es, (apartat Anuncis) i en la microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa, l'adreça de la quals és http://www.upv.es/entidades/SRH, (apartat Personal d'administració i serveis / Selecció i provisió), una relació provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, així com el nomenament de les persones membres que componen el tribunal de selecció. Es concedirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, per a esmenar-hi errades.

Conclòs el termini indicat anteriorment, s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica: http://www.sede.upv.es (apartat Anuncis) i en la microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH, (apartat Personal d'administració i serveis / Selecció i provisió), la relació definitiva de persones admeses i excloses, i es convocaran les persones aspirants incloses a la realització de la prova teòrica i pràctica.

Les publicacions que es prendran com a referència a l'efecte del còmput de terminis seran les que s'efectuen a la microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa.

2.5. La taxa per a l'admissió a aquestes proves és de dotze euros i cinquanta cèntims.

El pagament d'aquesta taxa es pot fer en efectiu o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies en l'adreça d'internet citada en el punt 2.2.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

2.6. La falta d'abonament de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

2.7. Són causes d'exempció les circumstàncies següents, que s'han de fer constar en la sol·licitud de participació:

2.7.1. Els/les membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat exempcions, família nombrosa especial de la sol·licitud.

2.7.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat altres de la sol·licitud.

2.7.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Diversitat funcional de la sol·licitud.

2.7.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social, i aquesta situació l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat altres de la sol·licitud.

2.8. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 5.1. En el cas que no ho presenten dins d'aquest termini, no podran formalitzar un contracte de duració determinada, ni ser nomenades personal funcionari interí o amb un nomenament provisional per millora d'ocupació, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.



2.9. La presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència no substitueix en cap cas el tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud.

2.10. Tan sols escau la devolució de taxes quan s'hagen ingressat abans de fer les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen fet.



Tercera. Procés de selecció

3.1. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. El tribunal de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en aquestes proves.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables al tribunal de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es pot recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.

3.2. Primera fase. Prova teòrica i pràctica

Les persones aspirants es convoquen, per a cada exercici, en crida única. Les persones membres del tribunal de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a la sala on es realitze l'exercici d'aquelles persones que hi compareguen una vegada conclosa la crida d'aspirants convocades.

Posat cas que l'exercici es faça en diverses sessions, l'ordre d'intervenció de les persones aspirants començarà per la lletra Q, i seguirà l'ordre alfabètic de cognoms segons la Resolució de 19 d'octubre del 2022 de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques (DOGV 9454, 21 d'octubre del 2022).

Les persones aspirants han d'acreditar la personalitat mitjançant la presentació del document nacional d'identitat, NIE, passaport o permís de conduir emès a Espanya, sense que, per a aquesta finalitat, siguen vàlides les fotocòpies compulsades o acarades dels documents esmentats; també cal presentar l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

Les persones aspirants han d'aportar el material necessari per a la realització de les proves: llapis de grafit HB del número 2, bolígraf blau, goma d'esborrar i maquineta de fer punta.

3.2.1. La primera fase del procés de selecció consisteix en la realització d'una prova teòrica i una prova pràctica, d'acord amb els coneixements i les funcions especificades en l'annex I.

3.2.2. Prova teòrica i prova pràctica. Aquesta primera fase consisteix en una prova teòrica i una prova pràctica, que es fan en dues sessions diferents i dies també diferents.

La prova teòrica consta de 20 preguntes i es configura en forma de qüestionari de tipus test, amb quatre respostes alternatives, de les quals, en aquest cas, només una és correcta. Cada pregunta contestada erròniament té una penalització d'un terç sobre les correctes, i les respostes en blanc no puntuen.

La durada màxima d'aquesta prova teòrica és de 60 minuts.

La fórmula de correcció per a la prova teòrica de tipus test és la següent:









En aquest supòsit, es fa primer la prova teòrica, que es puntua de 0 a 20 punts. Cal aconseguir un mínim de 10 punts per a poder passar a la prova pràctica.

La prova pràctica. Segons el temari especificat en l'annex I, bloc de coneixements específics; així com les funcions de treball objecte d'aquesta convocatòria, consisteix en la realització d'alguna de les tasques que es duen a terme de manera habitual, amb els equips dels laboratoris del departament:

– Abocament d'imatge i connexió al domini d'un ordenador.

– Configuració i posada en marxa d'un PLC.

– Identificació i reparació d'alguna avaria típica dels equips emprats en les pràctiques de laboratori.

La durada màxima de la prova pràctica és de 120 minuts.



La prova pràctica es valora de 0 a 40 punts. Cal obtenir-hi un mínim de 20 punts per a poder superar aquesta fase.

Aquesta fase es valora de 0 a 60 punts, i el resultat final s'obté de la suma de les puntuacions obtingudes en la prova teòrica i en la prova pràctica. Cal obtenir un mínim de 30 punts en aquesta fase per a superar-la i passar a la de concurs de mèrits.

Els criteris de qualificació són determinats pel tribunal de selecció i es comuniquen a les persones aspirants amb antelació suficient.



3.3. Documentació que cal presentar

Amb el resultat de l'últim exercici de la primera fase, el tribunal de selecció exposa al públic en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València: https://www.sede.upv.es, (apartat Anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH, (apartat Personal d'administració i serveis / Selecció i provisió), la relació de persones aspirants que, per haver superat tots els exercicis, han de passar a la fase de concurs, i les cita perquè en el termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions definitives, presenten fotocòpia acarada de: la titulació i la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència, al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, 46071 de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



La publicació d'aquestes llistes en la microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis; aquesta exposició, en la data en què s'inicie, és suficient com a notificació amb caràcter general.

3.4. Segona fase: concurs de mèrits.

Consistirà en la valoració dels mèrits d'aquelles persones aspirants que han superat la primera fase i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix a continuació. Només es valoren aquells mèrits la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies que figura en la base 2.1. d'aquesta convocatòria.

Barem

1) Experiència professional:

Es valora fins a un màxim de 4 anys i 6 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides i el grup en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:





Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat Puntuació per any complet treballat

1. Universitats públiques valencianes 0,12500 1,500

1. Sector públic 0,06250 0,750

2. Empresa privada 0,03125 0,375





1. Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de les universitats públiques valencianes.

2. Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de l'administració pública.

3. Per serveis prestats amb contracte laboral en el sector privat, en treballs per compte d'altre, autònoms i professionals.

L'experiència professional s'acreditarà d'acord amb els següents criteris:

– Els treballs per a administracions públiques s'acreditaran sempre mitjançant certificació oficial de l'òrgan competent.

– La resta de treballs per compte d'altri, mitjançant contracte de treball en el qual s'especifique la categoria convocada i la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria, grup i subgrup de les vacants especificades en la present convocatòria.

– Per a la resta de professionals i autònoms, llicencia fiscal o IAE, on s'acrediten el o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat en la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan procedisquen i en substitució d'aqueixos documents s'aportarà certificació oficial que acredite haver cotitzat en el Règim Especial o en la mutualitat corresponent

1) Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoren fins a un màxim de 3 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.



La valoració s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





Només es valoren aquests cursos si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

2) Titulacions acadèmiques:

Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a les especificades en l'annex I, amb 0,50 punts.

3) Coneixements de valencià:

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2 Puntuació

Certificat de nivell B1 (Elemental) 0,50 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 0,75 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,00 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts







Per a llocs dels subgrups C1 i C2 Puntuació

Certificat de nivell A2 (Bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideraran els superiors a aquest.

En termes generals, el quadre d'equivalències d'aquests certificats està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/srh/pa/751636normalv.html. Per obtenir informació més detallada sobre aquest tema, es pot accedir a l'enllaç següent:



http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2019.pdf.

4) Altres mèrits:

Aquest apartat es valora fins a un màxim de 1,50 punts.

a) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en llengües estrangeres els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, informació a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent:

https://cdl.upv.es/el-centro/normativa.





Per a llocs dels subgrups A1, A2, C1 i C2 d'administració general i administració especial:

Haver obtingut el certificat de competència lingüística A2 0,375 punts

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B1 0,75 punts

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B2 1,50 punts





Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxiller elemental, graduat escolar, formació professional, batxiller superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent: https://www.acles.es/216-tablas-de-certificados-reconocidos-por-acles.

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement d'algun dels idiomes dels països de la Unió Europea, només es consideraran els superiors a aquest.



b) Altres mèrits valorables per als llocs pertanyents al grup A, subgrups A1 i A2, d'administració especial:



Només per a llocs dels subgrups A1 i A2 d'administració especial

Impartició de cursos (per cada 10 crèdits). 0,50 punts

Ponències presentades i aprovades en congressos sobre matèries relacionades amb les funcions del lloc 1,25 punts per ponència

Beques, únicament es valoraran les beques una vegada obtinguda la titulació acadèmica corresponent, i sempre

que estiguen relacionades amb matèries del lloc de treball oferit. 1,25 punts per any complet

Publicacions en SCI. 0,25 per citació





Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoren una sola vegada. No són susceptibles de valoració les successives edicions d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut; en aquest cas es valora el curs impartit de major durada.

3.5. Una vegada haja acabat la valoració del concurs de mèrits, el tribunal de selecció exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica:http://www.sede.upv.es, (apartat Anuncis) i en la microweb Vicegerència de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH, (apartat Personal d'administració i serveis / Selecció i provisió), la llista provisional de valoracions del concurs de mèrits, i concedirà un termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents amb relació a l'aplicació del barem.

3.6. Quan el tribunal de selecció haja resolt les possibles al·legacions i esmenes, i d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obté sumant la puntuació aconseguida en cadascuna de les dues fases, el tribunal de selecció conforma una llista de les persones aspirants seleccionades per ordre de puntuació, i aquest serà l'ordre de la proposta de nomenament quan pertoque.

3.7. En cas d'empat, es dirimeix considerant en primer lloc la major puntuació obtinguda per les persones aspirants en la prova teòrica i pràctica, i en segon lloc, la major puntuació obtinguda en la fase de concurs. En cas de persistir l'empat, es resol mitjançant un sorteig públic entre les persones aspirants empatades, que es convocaran amb aquesta finalitat.



Quarta. Constitució de la borsa de treball

4.1. Amb les persones aspirants que han superat el procés de selecció es conforma una borsa de treball, mitjançant Resolució que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a la qual s'acudeix per formalitzar contractes de durada determinada, nomenaments com a personal funcionari interí o nomenaments provisionals per millora d'ocupació; se'ls crida segons l'ordre de puntuació.

4.2. L'acompliment d'aquest lloc de treball queda sotmès a la legislació en matèria d'incompatibilitats.



Cinquena. Presentació de documents

5.1. Les persones aspirants cridades per formalitzar contracte de durada determinada, un nomenament com a personal funcionari interí o un nomenament provisional per millora d'ocupació, han d'acreditar davant el Servei de Gestió de Personal la documentació següent:



a) Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas de nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el seu vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec de persona nacional d'un altre estat amb la qual tinga aquest vincle. Així mateix, ha de presentar declaració firmada o promesa d'aquest/aquesta com que no es troba separat/separada de dret del/de la cònjuge i, si s'escau, del fet que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas, que aquests figuren en la present convocatòria.

d) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.

e) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

f) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33%, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

g) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

5.2. Les persones aspirants integrants de la borsa d'ocupació, excepte casos de força major, que no presentaren al seu moment la documentació acreditativa o que d'aquesta es deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran formalitzar contracte de durada determinada ni ser nomenades com a personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació, d'acord amb l'establit en el punt anterior, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

5.3. Les persones que tinguen la condició de personal funcionari o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estan exemptes de justificar les condicions i els requisits que ja tinguen acreditats anteriorment davant d'aquesta. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació prevista en l'apartat e i, si s'escau, la de l'apartat f i g).

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.



Sisena. Òrgan tècnic de selecció

6.1. L'òrgan tècnic de selecció és designat en la resolució que fa pública la relació provisional de persones admeses i excloses, amb una antelació mínima d'un mes a la data del començament de les proves.

Les persones membres de l'òrgan tècnic –que han de ser funcionàries de carrera– són la presidència i quatre vocals. Un/a vocal exerceix la funció de secretaria del tribunal de selecció.

Així mateix, es designa un òrgan de selecció suplent amb la mateixa composició.

La pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual, i no es pot exhibir aquesta en representació o per compte de ningú.



Al tribunal de selecció se li pot prestar el suport administratiu necessari per a dur a terme la gestió de les proves selectives, d'acord amb la complexitat i el nombre de participants d'aquestes.

En el nomenament del tribunal de selecció han de figurar tant els/les membres titulars com els/les suplents.

6.2. El òrgan de selecció, per a fer les proves, pot designar el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que estime oportú.



6.3. Els/les membres de l'òrgan de selecció, i el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista, s'hi han d'abstenir i les persones interessades els poden recusar quan hi concórreguen circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix, se n'ha d'abstenir qui haja fet faena de preparar aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



La totalitat de membres de l'òrgan de selecció ha de reunir els requisits que estableix l'article 67.3 de la Llei 4/2021, de 16 de abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, i almenys la meitat més un/a han de tenir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida per a l'ingrés.

6.4. L'òrgan de selecció –i el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista– pot exigir a les persones aspirants, en qualsevol moment, que n'acrediten la identitat.

6.5. A l'efecte de comunicacions i de qualsevol altra incidència, l'òrgan de selecció té la seu a la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, CP 46071 València.

6.6. L'òrgan de selecció té la categoria assenyalada en el Decret 88/2008, de 20 de juny, del Consell de la Generalitat Valenciana, sobre indemnitzacions per raó de servei i gratificacions per serveis.



6.7. L'òrgan de selecció té la consideració d'òrgan col·legiat de l'administració i, com a tal, resta sotmès a les normes contingudes en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



En virtut d'aquesta llei pot constituir-se, convocar i realitzar les seues sessions, adoptar acords i trametre les actes de les seues reunions, tant de manera presencial com a distància. Si l'òrgan de selecció tria aquesta opció de fer actuacions no presencials, ha de fer servir els mitjans electrònics, respectant el que estableixen els articles 17 i 18 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades de la UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que l'entitat responsable del tractament de les dades tractades a l'efecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.

7.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.

7.3.. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

7.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport), i si fora necessària, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant: Delegació de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València. Secretaria General. Universitat Politècnica de València. CIF Q4618002B. Camí de Vera, s/n.46022 València

7.5. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.



Vuitena. Recursos.

8.1. Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



8.2. Contra els actes del tribunal de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 17 de gener de 2023.– El gerent (p. d. 01.06.2021): Jesús Marí Farinós.





ANNEX I

Característiques i requisits del lloc de treball oferit



Codi de la convocatòria: 2023/P/FI/ACON/1

Denominació del lloc de treball: Tècnic mitjà o tècnica mitjana de laboratori

Unitat de destinació: Departament d'Enginyeria de Sistemes i Automàtica

Localitat: València

Titulació: Títol universitari de grau o diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica

Subgrup: A2

Nivell de complement de destinació: 20

Complement específic: E026





Funcions generals:

– Responsabilitat i coordinació del personal de laboratori de menor qualificació.

– Organitzar, coordinar i realitzar les operacions necessàries per al funcionament dels laboratoris.

– Coordinar i dur a terme la preparació, el muntatge i el manteniment de les pràctiques i els treballs de recerca que es desenvolupen als laboratoris.

– Col·laborar amb el professorat, d'acord amb el nivell de coneixements específics en el desenvolupament de les classes pràctiques i treballs de recerca.

– Suport al professorat i alumnat del projecte final de grau, projecte final de màster, doctorat i crèdits activitats, en l'ús de les instal·lacions dels laboratoris.

– Realització de tots els treballs tècnics del laboratori que se li encomanen.

– Control dels subministraments i el material de laboratori, i elaborar-ne, si s'escau, les propostes d'adquisició.

– Maneig, utilització i manteniment, d'acord amb el nivell de formació exigit, dels equips de laboratori.

– Maneig i instal·lació de paquets informàtics a nivell de persona usuària.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut emanades dels òrgans tècnics competents.

– Gestionar l'inventari dels laboratoris.

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

– Tenir iniciativa per a la creació de millora i innovació a la unitat, i implicar-se activament en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.



Funcions específiques:

– Control d'accés als laboratoris.

– Comprovació d'equips.

– Identificació, organització i criteris d'emmagatzematge dels components electrònics i la resta de materials de laboratori.

– Desenvolupament de mòduls específics de suport a la docència de pràctiques de laboratori, incloent-hi la fabricació de circuits impresos; el disseny i la programació de sistemes basats en microcontroladors, i la realització de muntatge de prototips.

– Instal·lació, configuració i administració dels sistemes operatius per al funcionament bàsic de la màquina: Windows 10, 11, màquines virtuals, Linux, i les seues possibles actualitzacions a noves versions.



– Posada a punt i manteniment dels equips informàtics existents als laboratoris i despatxos del Departament. Instal·lació de paquets ofimàtics estàndard del moment en aquesta Universitat i del programari propi del Departament.

– Instal·lació i configuració de maquinari intern del PC. Configuració de la BIOS. Connexió i configuració de perifèrics i de sistemes d'adquisició de dades.

– Instal·lació, configuració, administració i manteniment de xarxes d'àrea local i xarxes de comunicació industrial en instal·lacions del Departament.

– Manteniment i supervisió dels equips emprats en les pràctiques realitzades als laboratoris del Departament: fonts d'alimentació, oscil·loscopis, generadors de senyal, PLC, motors, servomecanismes, accionaments pneumàtics, sensors, equips audiovisuals, etc.





Temari



Bloc general:

1. Els Estatuts de la Universitat Politècnica de València: Règim Jurídic (Títol Preliminar: capítols I i II). Estructura de la Universitat (Títol Primer). Govern de la Universitat (Títol Segon).



Bloc específic:

2. L'entorn de treball del Windows. Connexió al domini. Navegació per internet. Recerques d'informació. La pàgina web de la UPV. La intranet.

3. Ordinadors PC. Instal·lació i manteniment de maquinari. Imatges de particions. Clonació d'equips, personalització del sistema mitjançant permisos i les polítiques del sistema.

4. Components electrònics. Actius i passius.

5. Circuits electrònics analògics i digitals.

6. Circuits impresos. Tècniques d'elaboració manual clàssiques i disseny assistit per ordinador. Estació de soldadura, soldadura de components SMD, eines per a la implementació de circuits impresos.



7. Fonts d'alimentació lineals i commutades. Topologies, disseny i control.

8. Instruments de laboratori. Multímetres, generadors de senyals, analitzadors lògics i oscil·loscopis.

9. Programació de microcontroladors.

10. Maneig de controladors lògics programables (PLC).

11. Adquisició de dades per computador. Targetes i programes controladors.



Enllaços d'interès

http://www.upv.es/entidades/srh/pas/676956normalv.html



Nota: la normativa legal que empara el contingut d'aquests temes és la que es troba en vigor en el moment de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



ANNEX II

Oficines de registre de la Universitat Politècnica de València



Registre General de la Universitat Politècnica de València

Universitat Politècnica de València

Edifici 3F

Camí de Vera, s/n

46022 València (València)

Tel. (+34) 96 387 74 05

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/1003451normalc.html



Registre del campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior de Gandia

Edifici F

C/ Paranimf, 1

46730 Grau de Gandia (València)

Tel. (+34) 96 284 93 02

http://www.upv.es/contenidos/CGANDIA/administracion/939537normalc.html



Registre del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

Plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n

03801 Alcoi (Alacant)

Tel. (+34) 96 652 85 10

http://www.epsa.upv.es/alumnado.php







ANNEX III

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186

A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:



Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).



A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: www.clave.gob.es



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/ciudadanos/



DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la Declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací:

https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html

Mapa web