Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 16 de maig de 2023, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 1426, cap de servei de la Unitat Tècnica d'aquesta universitat, d'acord amb el que disposa la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis d'aquesta universitat. [2023/5431]

(DOGV núm. 9599 de 19.05.2023) Ref. Base de dades 005267/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb el 3.2, de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, d'acord amb el que estableixen l'article 191 dels Estatuts de la Universitat de València i l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, i l'aplicació subsidiària dels articles 58 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:



Convocar la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, del lloc nº. 1426, d'acord amb les característiques que recull l'annex I i amb subjecció a les següents bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

1.1. S'hi pot presentar el personal funcionari de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial (escala tècnica superior d'arquitectura), que es trobe en actiu i preste serveis a la Universitat de València i el personal funcionari de carrera del mateix cos i escala, d'altres administracions públiques.

1.2. Les persones participants han de tenir els requisits que estableix l'annex I d'aquesta convocatòria. Aquests requisits s'han de posseir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir fins a la presa de possessió.



Segona. Criteris que es consideren prioritaris per a l'ocupació del lloc

Ateses les característiques del lloc de treball, la comissió avaluadora ha d'elegir entre les persones aspirants la més idònia per al lloc tenint en compte les competències següents:

– Coneixement de l'estructura i funcionament de la Universitat de València i de la Unitat Tècnica.

– Coneixements tècnics i legislatius necessaris per al desenvolupament de les seues funcions, especialment relatius al dret de les administracions públiques i de prevenció de riscos laborals.

– Experiència en gestió de personal i capacitat per a liderar d'equips de treball.

– Habilitats en la resolució creativa de conflictes personals i laborals.

– Capacitat per a dissenyar i implementar propostes de millora per a l'organització del treball en la Unitat Tècnica.

La comissió avaluadora pot declarar desert i vacant el lloc per les raons següents:

– Perquè no s'hagen presentat sol·licituds de participació o perquè el personal funcionari de carrera sol·licitant no tinga els requisits del lloc o que estableix la convocatòria.

– Perquè el personal funcionari de carrera sol·licitant, una vegada admesa la seua sol·licitud de participació pel Servei de Recursos Humans (PAS), no complisca els criteris que es consideren prioritaris per a ocupar el lloc que estableix aquesta base. L'òrgan competent per a resoldre la convocatòria és l'encarregat de decidir sobre aquesta circumstància.



Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació

3.1. Les persones participants han de presentar la sol·licitud, juntament amb el seu currículum i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, mitjançant la instància que consta en la Seu Electrònica, tal com s'explica a continuació:

3.1.1. Primer, cal entrar en la Seu Electrònica a través de l'enllaç:

https://www.uv.es/seu-electronica/ca/electronica-uv.html.

3.1.2. Segon, cal entrar al tràmit «altres» o bé com a personal d'administració i serveis i s'ha d'identificar com a usuari de la UV, o bé com a usuari extern de la UV.

3.1.3. Tercer, cal accedir a la instància del registre electrònic, on hi ha 6 pestanyes, que són d'esquerra a dreta:

Primera pestanya: «RGPD», a on s'informa sobre la política de la Universitat de València en matèria de protecció de dades.

Segona pestanya: «Acceptació», cal marcar «Accepte les condicions indicades». Si no s'ompli aquest camp, no es pot validar la sol·licitud.



Tercera pestanya: «General». És on cal identificar-se i indicar l'adreça de la sol·licitud.

– En el camp «Tipus d'unitat destinatària», s'obri un desplegable i cal marcar Serveis universitaris, generals i centrals.

– En el camp «Òrgan al qual es dirigeix», s'obri un desplegable i cal marcar Servei de Recursos Humans (PAS).

– Hi ha que marcar a continuació «Serveis específics de la Unitat».



– En el camp «Grup destinatari», cal marcar «LD2023_14_CapServei_1426_Unitat_tècnica».

Quarta pestanya: «Exposició i sol·licitud» cal indicar que vol presentar-se a la lliure designació de cap de servei de la Unitat Tècnica, de l'escala tècnica superior d'arquitectura.

Quinta pestanya: «Fitxers adjunts» cal adjuntar el document pdf que conté el currículum vitae i els mèrits al·legats.

Sisena pestanya: «Acabar» només cal indicar l'acceptació de comunicacions electròniques. Com es obligatori per al personal funcionari públic, hi ha que marcar en «sí», i finalitzar la sol·licitud.

3.2. Respecte de les persones aspirants que presten serveis en la Universitat de València, el Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat facilitarà d'ofici a la comissió avaluadora, mitjançant el full de serveis prestats, la informació relativa al grau personal consolidat, la carrera professional i coneixements de valencià. Es pot consultar el full de serveis en el portal de l'empleat o empleada.

3.3. Els participants en el procediment que siguen funcionaris o funcionàries d'altres administracions públiques hauran d'aportar la documentació justificativa que acredite els serveis prestats, en la qual ha de constar el cos i escala, grau personal consolidat i carrera professional. També s'ha d'acreditar els coneixements de valencià. Aquesta documentació s'annexarà a la sol·licitud juntament amb el currículum i mèrits.

3.4. Els coneixements de valencià s'acreditaran pels certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o tenir els certificats, els títols o els diplomes, convalidats segons determina l'ACGUV 66/2018, que estableix els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats. L'esmentat acord es pot consultar a l'enllaç següent:

file:///C:/Users/Maria%20Jose/Desktop/ACGUV_66_2018.pdf

Els coneixements de valencià inclosos en la base de dades de personal són les proves de nivell que realitza el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Les persones que tinguen certificats de valencià que no consten en el full de serveis, perquè són d'altres organismes, com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, una altra universitat o una altra administració pública, s'han de dirigir al Servei de Llengües i Política Lingüística perquè els siguen reconeguts i siguen inclosos en la base de dades de personal.

3.5. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Comprovació del compliment dels requisits de participació



El Servei de Recursos Humans (PAS) comprova d'ofici que les persones funcionàries de la Universitat de València que participen en aquesta convocatòria tenen els requisits necessaris. Si no es així, es requerirà a les persones interessades perquè, en un termini de cinc dies hàbils, realitzen les esmenes necessàries.

El personal participant pertanyent a una altra administració pública haurà d'adjuntar la documentació justificativa del compliment dels requisits de participació, i posteriorment, en cas de ser designat, presentar fotocòpia acarada amb l'original dels esmentats documents.



Cinquena. Comissió i funcionament

5.1. La comissió de selecció per al lloc de treball convocat és nomenada per la rectora de la Universitat de València i ha de tenir la composició que figura en el reglament aprovat en l'ACGUV 184/2012 d'aquesta Universitat.

5.2. El seu funcionament s'ha d'adaptar a allò que estableixen la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 303/2021), que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interessos. A aquest efecte, les persones membres d'aquesta comissió han d'emplenar la declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que cal adjuntar a l'acta de constitució de la comissió perquè forme part de l'expedient administratiu.

La Universitat de València en disposa d'un model normalitzat que està disponible en l'enllaç:

https://www.uv.es/pas/nuevaWEB/MESURES%20ANTIFRAU/formulari-daci-convocat%20PAS_c.pdf.

5.3. Els noms dels components de la comissió es faran públics, per resolució del Rectorat, al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvtaeweb/), en l'apartat de personal d'administració i serveis. Amb caràcter merament informatiu, també es publicaran en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és https://www.uv.es/pas.

5.4. D'entre totes les sol·licituds presentades, la comissió podrà convocar, una vegada estudiades aquestes sol·licituds i revisada la documentació adjuntada, a totes les persones aspirants o les que considere necessari, a la realització d'una entrevista.

5.5. El procediment es resol adjudicant la vacant o declarant deserta l'ocupació del lloc ofert, d'acord amb el que estableixen l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, i la base sisena d'aquesta convocatòria.



Sisena. Resolució de la convocatòria i presa de possessió

6.1. La comissió avaluadora ha de resoldre, de conformitat amb el que estableix l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, bé adjudicar el lloc de treball a la persona que considere més idònia per exercir-lo, bé declarar el lloc desert, encara que hi haja persones que tinguen els requisits exigits, si considera que cap d'aquestes persones és adequada per exercir-lo.



6.2. La resolució de nomenament ha de ser motivada. Hi ha de constar el fet que la persona elegida té els requisits exigits en la convocatòria i les circumstàncies i les aptituds professionals que s'han tingut en compte per considerar-la com la més adequada per a l'exercici del lloc de treball. Hi ha de constar també que la comissió té la competència suficient per adoptar aquesta decisió.

6.3. La resolució, que ha d'indicar la data de la presa de possessió, es farà pública al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, en l'enllaç: https://webges.uv.es/uvtaeweb/, en l'apartat de personal d'administració i serveis, i, amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Setena. Informació sobre les dades recollides

7.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats que són objecte de la convocatòria, i també, si s'escau, per a la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari.

A més, les dades personals de les persones aspirants se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits, si és necessari.

7.2. Per a més informació sobre el tractament de les dades, consulteu l'enllaç:

https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/guia-presentacio-solicit/Proteccio-Datos-UV-val.pdf.



Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, un recurs potestatiu de reposició, davant el mateix òrgan que la dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua publicació, o bé directament un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació.



Contra els actes de la comissió es pot interposar un recurs d'alçada, d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 16 de maig de 2023.- La rectora p.d. (Resolució de 20 de maig de 2022) el gerent, Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I



Les característiques del lloc de treball que s'ofereix, segons la RPT, són:



Número del lloc: 1426

Denominació: Cap de servei

Destinació: Unitat Tècnica

Grup: A

Subgrup: A1

Complement de destinació: . 28

Complement específic: E050

Sistema de provisió: 5

Formació específica: 10

Sistema de provisió:

5. Lliure designació obert a altres administracions públiques.

Requisits de formació específica:

10. Coneixement de valencià nivell C1.

Mapa web