Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 12 de maig de 2023, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca. [2023/5338]

(DOGV núm. 9603 de 25.05.2023) Ref. Base de dades 005508/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li concedeix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 89 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari, la realització d'aquest procés selectiu s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.



També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica del Sistema Universitari, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.

1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria tenen lloc mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals de les persones aspirants

Per a ser admeses, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar persones aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits. https://links.uv.es/0AWddjI

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol Administració o treball públic. En el cas de persones aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://links.uv.es/eadmin/ticketing_es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir en aquesta mateixa pestanya la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el curriculum vitae en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.



Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.



5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la borsa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la borsa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1. Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2. Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3. Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de RRHH (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Clàusula d'idioma

El text íntegre d'aquesta resolució, així com els documents inclosos com a annexos, han estat redactats en els idiomes anglès, valencià i castellà, considerant-se les tres versions com a oficials, si bé es fixa com a prioritària per a la seua interpretació en cas de discrepància la versió en castellà.



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 12 de maig de 2023.– La rectora p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerente: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I



Projecte: «Procesos de desarrollo local en entornos rurales: del reto demográfico a los retos territoriales. CPI-23-240» (AICO/2021/104). Subvencions a grups d'investigació consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 20 de novembre de 2020.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Recull i anàlisi de normativa i polítiques per a la lluita contra la despoblació.

– Actualització de base de dades demogràfiques, tractament i anàlisi.

– Actualització de dades d'indicadors socioeconòmics, tractament i anàlisi.

– Elaboració d'informe de resultats.

– Gestió de Revista sobre Despoblació i Desenvolupament Rural – AGER.

– Suport tècnic a la gestió de Congrés.

– Maneig i suport en la gestió de Web de Grup de Recerca.

1.4. Objecte i Període: bases de dades; informes de resultats; suport tècnic Congrés Despoblació; Web grup de recerca.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1. Titulació: Grau de Geografia i Medi Ambient, o titulació equivalent.

1.5.2. Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.

1.5.3. Anglès: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.

1.5.4. Carnet de conduir.

1.5.5. Informació addicional sobre el lloc de treball: El treball requereix mobilitat geogràfica.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Investigació qualitativa (tractament d'entrevistes i enquestes).

– Treball amb focus groups.

– Ofimàtica i xarxes socials.

– Coneixements i treball previ sobre problemàtiques de zones rurals en despoblament o perill de despoblament.

– Col·laboració en gestió de revista científica.

– Elaboració de cartografia mitjançant ArcMap o similar.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Josep Vicent Pérez Cosin, professor del Departament de Treball Social i Serveis Socials.

Vocal 1: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 2: Manuel Gines Ruzafa Garcia, professor del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

Vocal 3: Maria Pilar Ascens Carmona Gonzalez, professora del Departament de Geografia.

Secretària: Ana Sales Ten, professora del Departament de Treball Social i Serveis Socials.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Maria Dolores Pitarch Garrido, professora del Departament de Geografia.

Vocal 1: Jaime Escribano Pizarro, professor del Departament de Geografia.

Vocal 2: Juan Vicente Garcia Marsilla, professor del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

Vocal 3: Josepa Maria Cortes Escriva, professora del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

Secretària: Josefa Fombuena Valero, professora del Departament de Treball Social i Serveis Socials.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL), de la Universitat de València.





ANNEX II



Projecte: «Aspectos clásicos y cuánticos en gravitación: agujeros negros, cosmología, ondas gravitacionales y más allá. CPI-23-241» Programa Prometeu per a grups d'investigació d'Excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, (GVPROMETEO2020-079) convocades però Resolució de 30 de juliol de 2019.





Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que estableix l'apartat Primer. 5. A) de l'annex XI, de la Resolució de 30 de juliol de 2019, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen per a l'exercici 2020, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana (DOGV 8607/06.08.2019).



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Programació per a l'elaboració de càlculs numèrics i manipulacions tensorials abstractes en l'àmbit de la teoria quàntica de camps en espais corbs, la gravitació i l'astrofísica estel·lar d'objectes compactes.



– Suport a la redacció d'articles científics.

– Optimització i actualització de pàgines web.

1.5. Objecte i Període: suport en càlculs numèrics i tensorials abstractes.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Física, o titulació equivalent.

1.6.2. Anglès: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Màster en Física Avançada, o titulació equivalent.

– Experiència predoctoral.

– Coneixements de programació a Mathematica, Python, Fortran 77 i Fortran 90.

– Disseny web, Wordpress i llenguatge html.

– Experiència en Teoria Quàntica de Camps, Relativitat General i Gravitació, Cosmologia, Astrofísica Estel·lar.

– Publicacions en revistes especialitzades en temes de gravitació, astrofísica o teoria quàntica de camps en espais corbs.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Gonzalo Olmo Alba, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Secretari: José Manuel Bordes Villagrasa, professor del Departament de Física Teòrica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Alessandro Fabbri, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 2: Francisco Javier Garcia Haro, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 3: Pascuala Garcia Martinez, professora del Departament d'Òptica i Optometria i Ciències de la Visió.

Secretària: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC), de la Universitat de València.





ANNEX III



Projecte: «Algoritmos inteligentes para la toma de decisiones en la localización de servicios. CPI-23-244». (CIAICO/2021/224). Subvencions a grups d'investigació consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 14 de setembre de 2021, per a l'exercici 2022.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a de suport a la investigació.

Grup: C.

Subgrup: C1.

Complement de destinació: 16.

Complement específic: E011.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Codificació d'algorismes.

– Redacció d'esborranys científics.

– Cerca bibliogràfica.

1.4. Objecte i Període: implementació d'algorismes per resoldre un problema d'optimització combinatòria en llenguatge de baix nivell.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1. Titulació: Batxillerat científic, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Llenguatges de programació: C, Java i Python.

– Arquitectura de computadors.

– Modelització matemàtica.

– Solvers comercials: Lpsolve, Gurobi i CPLEX.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: David Valentin Conesa Guillen, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 1: Rafael Marti Cunquero, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 2: Miguel Angel Martinez Beneito, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3: Anna Martinez Gavara, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Secretària: Ana Corberan Vallet, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Ramon Álvarez-Valdes Olaguibel, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 1: Maria Teresa Leon Mendoza, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 2: Francisco José Santonja Gomez, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3: Antonio Baeza Manzanares, professor del Departament de Matemàtiques.

Secretària: Consuelo Parreño Torres, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Estadística i Investigació Operativa, de la Facultat de Ciències Matemàtiques, de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: «Herramientas para visualizar estructuras no-canónicas de ADN/ARN mediante microscopia avanzada. CIDEGENT/2018/015. CPI-23-248», a cargo del Programa para el apoyo a personas investigadoras con talent (Plan GenT), ayudas convocadas por Resolución de 7 de mayo de 2018, de la Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte (actual Conselleria de Innovación, Universidades, Ciencia y Sociedad Digital).



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Dotació de l'ajuda: Segons allò establert en l'annex I, punt primer, apartat 6. a.1, de la Resolució de 7 de maig de 2018, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (actual Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital), per la qual es convoquen, per a l'exercici 2018, subvencions del programa per al suport a persones investigadores amb talent – Pla Gent (DOGV 8293 / 11.05.2018).

1.3. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Avaluar la interacció de molècules amb estructures de ADN/ARN.



– Determinar l'activitat cel·lular de les molècules en cultius cel·lulars.

– Preparar i caracteritzar petites molècules orgàniques.

1.5. Objecte i Període: desenvolupament i caracterització biofísica i biològica de molècules fluorescents amb ADN/ARN.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Biotecnologia, o en Farmàcia, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Curs d'experimentació amb animals.

– Participació a congressos de Química Mèdica i Biològica.

– Coneixements de bioinformàtica i aplicació d'algorismes en seqüències de genomes.

– Experiència a:

Cultiu de cèl·lules i assaigs d'inducció d'apoptosi, danys a l'ADN i distribució al cicle cel·lular.

Síntesi i caracterització de poliamines i sulfonamides.

Assajos d'interacció entre molècules i ADN no canòniques (desnaturalització tèrmica, assaigs de desplaçament, valoracions UV-Vis, valoracions de fluorescència i electroforesi en gel d'agarosa).



Cultius amb paràsits kinetoplàstids.

Microscòpia vibracional de sincrotró.

Assajos de fotoactivació.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Eugenio Coronado Miralles, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Jorge Gonzalez Garcia, investigador del Institut de Ciència Molecular.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Salvador Blasco Llopis, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: Begoña Verdejo Viu, professora del Departament de Química Inorgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Amparo Chafer Ortega, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Vocal 1: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: José Miguel Llinares Berenguer, professor del Departament de Química Orgànica.

Secretari: Enrique Garcia-España Monsonis, professor del Departament de Química Inorgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Ciència Molecular (ICMOL), de la Universitat de València.

Mapa web