Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 3 de maig de 2023, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 1011, cap del Servei Tècnic i de Manteniment d'aquesta universitat, d'acord amb el que disposa la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis. [2023/4821]

(DOGV núm. 9589 de 05.05.2023) Ref. Base de dades 004675/2023




Aquest rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 50, en relació amb el 3.2, de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, d'acord amb el que estableixen l'article 191 dels Estatuts de la Universitat de València i l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, i l'aplicació subsidiària dels articles 58 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:

Convocar la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, del lloc núm. 1011, d'acord amb les característiques que recull l'annex I i amb subjecció a les següents



Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

1.1. S'hi pot presentar el personal funcionari de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració general (escala de tècnics de gestió), que es trobe en actiu i preste serveis a la Universitat de València.



1.2. Les persones participants han de tenir els requisits que estableix l'annex I d'aquesta convocatòria. Aquests requisits s'han de posseir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir fins a la presa de possessió.



Segona. Criteris que es consideren prioritaris per a l'ocupació del lloc

Ateses les característiques del lloc de treball, la comissió avaluadora ha d'elegir entre les persones aspirants la més idònia per al lloc tenint en compte les competències següents:

– Coneixement de l'estructura i funcionament de la Universitat de València i del Servei Tècnic i de Manteniment.

– Coneixements tècnics i legislatius necessaris per l'acompliment, en especial relatius al dret de les administracions publiques i de prevenció de riscos laborals.

– Experiència en gestió de personal i capacitat per a liderar d'equips de treball.

– Habilitats en la resolució creativa de conflictes personal i laborals.



– Capacitat per a dissenyar e implementar propostes de millora per a l'organització del treball en el Servei Tècnic i de Manteniment.

La comissió avaluadora pot declarar el concurs desert i vacant el lloc per les raons següents:

– Perquè no s'hagen presentat sol·licituds de participació o perquè el personal funcionari de carrera sol·licitant no tinga els requisits del lloc o que estableix la convocatòria.

– Perquè el personal funcionari de carrera sol·licitant, una vegada admesa la seua sol·licitud de participació pel Servei de Recursos Humans (PAS), no complisca els criteris que es consideren prioritaris per a ocupar el lloc que estableix aquesta base. L'òrgan competent per a resoldre la convocatòria és l'encarregat de decidir sobre aquesta circumstància.



Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació

3.1. Les persones participants han de presentar la sol·licitud, juntament amb el seu currículum i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, mitjançant la instància interna que consta en la Seu Electrònica, tal com s'explica a continuació:

3.1.1 Primer, cal entrar en la Seu Electrònica a través de l'enllaç: https://www.uv.es/einterna.

3.1.2. Segon, cal identificar-se com a usuari de la UV.

3.1.3. Tercer, cal accedir a la instància interna del registre electrònic, on hi ha 3 pestanyes, que són d'esquerra a dreta:

Primera pestanya: «Acceptació». Cal marcar «Accepte les condicions indicades». Si no s'ompli aquest camp, no es pot validar la sol·licitud.

Segona pestanya: «General». És on cal identificar-se i indicar a on es dirigeix la sol·licitud.

– En el camp «Tipus d'unitat destinatària», s'obri un desplegable i cal marcar Serveis universitaris, generals i centrals.

– En el camp «Òrgan al qual es dirigeix», s'obri un desplegable i cal marcar Servei de Recursos Humans (PAS).

– En el camp «Grup destinatari», cal marcar « LD2023_8_CapServ_1011_S_TMant».

– En «descripció», cal indicar que es vol presentar a la lliure designació de cap de servei del Servei Tècnic i de Manteniment, de l'escala de tècnics de gestió.

– En «fitxers adjunts», cal adjuntar el document pdf que conté el currículum i els mèrits que s'al·leguen.

Tercera pestanya: «Acabar». Només cal indicar l'acceptació de comunicacions electròniques. Com que això és obligatori per a les funcionàries o els funcionaris públics, cal marcar «sí» i finalitzar la sol·licitud.

3.2. La documentació que ja consta en el Registre de Personal del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, com ara certificats de serveis prestats, del grau personal consolidat, de la carrera professional i de coneixements de valencià, s'adjunta d'ofici a les sol·licituds presentades.

3.3. Els coneixements de valencià inclosos en la base de dades de personal són les proves de nivell que realitza el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de la Generalitat Valenciana. Les persones que tinguen certificats de valencià que no consten en el full de serveis, perquè són d'altres organismes, com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, una altra universitat o una altra administració pública, s'han de dirigir al Servei de Llengües i Política Lingüística perquè els siguen reconeguts i siguen inclosos en la base de dades de personal.

3.4. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Comprovació del compliment dels requisits de participació

El Servei de Recursos Humans (PAS) comprova d'ofici que les persones que participen en aquesta convocatòria tenen els requisits necessaris. Si no es així, es requerirà a les persones interessades perquè, en un termini de cinc dies hàbils, realitzen les esmenes necessàries.



Cinquena. Comissió i funcionament

5.1. La comissió de selecció per al lloc de treball convocat és nomenada per la rectora de la Universitat de València i ha de tenir la composició que figura en el reglament aprovat en l'ACGUV 184/2012 d'aquesta Universitat.

5.2. El seu funcionament s'ha d'adaptar a allò que estableixen la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 303/2021), que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interessos. A aquest efecte, les persones membres d'aquesta comissió han d'emplenar la declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que cal adjuntar a l'acta de constitució de la comissió perquè forme part de l'expedient administratiu.

La Universitat de València en disposa d'un model normalitzat que està disponible en l'enllaç: https://www.uv.es/gerencia/formulari-daci.

5.3. Els noms dels components de la comissió es faran públics, per resolució del Rectorat, al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvtaeweb/), en l'apartat de personal d'administració i serveis. Amb caràcter merament informatiu, també es publicaran en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

5.4. La comissió pot convocar, una vegada estudiades les sol·licituds i la documentació presentada, totes les persones aspirants, o les que considere necessari, per a la realització d'una entrevista.

5.5. El procediment es resol adjudicant la vacant o declarant deserta l'ocupació del lloc ofert, d'acord amb el que estableixen l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, i la base sisena d'aquesta convocatòria.



Sisena. Resolució de la convocatòria i presa de possessió

6.1. La comissió avaluadora ha de resoldre, de conformitat amb el que estableix l'article 115 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, bé adjudicar el lloc de treball a la persona que considere més idònia per exercir-lo, bé declarar el lloc desert, encara que hi haja persones que tinguen els requisits exigits, si considera que cap d'aquestes persones és adequada per exercir-lo.



6.2. La resolució de nomenament ha de ser motivada. Hi ha de constar el fet que la persona elegida té els requisits exigits en la convocatòria i les circumstàncies i les aptituds professionals que s'han tingut en compte per considerar-la com la més adequada per a l'exercici del lloc de treball. Hi ha de constar també que la comissió té la competència suficient per adoptar aquesta decisió.

6.3. La resolució, que ha d'indicar la data de la presa de possessió, es farà pública al tauler d'anuncis de la Universitat de València, en l'enllaç https://webges.uv.es/uvtaeweb/, en l'apartat de personal d'administració i serveis, i, amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Setena. Informació sobre les dades recollides

7.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats que són objecte de la convocatòria, i també, si s'escau, per a la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari.

A més, les dades personals de les persones aspirants se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits, si és necessari.

7.2. Per a més informació sobre el tractament de les dades, consulteu l'enllaç: https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/guia-presentacio-solicit/Proteccio-Datos-UV-val.pdf.





Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, un recurs potestatiu de reposició, davant el mateix òrgan que la dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació, o bé directament un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació.

Contra els actes de la comissió es pot interposar un recurs d'alçada, d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 3 de maig de 2023.– La rectora p. d. (Resolució de 20.05.2022) el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I



Les característiques del lloc de treball que s'ofereix, segons la RPT, són:

Número del lloc:. 1011

Denominació: Cap de servei Manteniment

Destinació: Servei Tècnic i de Manteniment

Grup: A

Subgrup: A1

Complement de destinació: 28

Complement específic: E050

Sistema de provisió: 3

Formació específica: 10

Sistema de provisió:

3. Lliure designació.

Requisits de formació específica:

10. Coneixement de valencià nivell C1.

Mapa web