Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 26 d'abril de 2023, de la Universitat de València, per la qual es fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A2), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica mitjana de planificació, anàlisi i avaluació, perfil de sociologia, d'aquesta universitat, mitjançant el sistema de concurs oposició, (corresponent a l'oferta d'ocupació pública extraordinària UVEG: 2022), convocades per la Resolució de 3 de novembre de 2022 (BOE 10.11.2022). [2023/4599]

(DOGV núm. 9585 de 28.04.2023) Ref. Base de dades 004414/2023






Aquest rectorat, fent ús de les atribucions que li confereix la legislació vigent, i una vegada acabats els terminis legals establerts en la convocatòria de les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A2), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica mitjana de planificació, anàlisi i avaluació, perfil de sociologia, fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses (annex I).

Es prega a les persones aspirants que verifiquen no sols estar-hi admeses, sinó que les dades personals que hi figuren (cognoms, nom, DNI) siguen correctes.

Les reclamacions sobre les llistes publicades es podran presentar dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU), en l'adreça electrònica: https://go.uv.es/M6a9eb9.

Dins l'apartat anomenat «Els meus tràmits» haurà d'adjuntar-se la documentació requerida per a esmenar la sol·licitud, triant, dins del desplegable anomenat «Accions», l'opció «Annexar».

Si degut a una incidència tècnica relacionada amb la tramitació electrònica, que no haja estat solucionada mitjançant l'ajuda tècnica sol·licitada a través de l'enllaç https://go.uv.es/r2KIgCg i la presentació telemàtica no fora possible, les reclamacions es podran tramitar excepcionalment a través del formulari electrònic de la instancia general, que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menu.jsp?idtramite=EXPSOLP2U adreçada a la unitat «Serveis Universitaris, generals i centrals» i a l'òrgan «Servei de Recursos Humans PAS».



València, 26 d'abril de 2023.– La rectora, p. d. (resolució de 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Llista provisional de persones admeses



NIF Cognoms Nom

****893** ANDREU MUÑOZ SELA

****168** BALAGUER OLIVAS IRENE

****330** DOMENECH GIMENEZ RAMON

****496** IBAÑEZ MUÑOZ ROSA ISABEL

****938** OLMEDA RODRIGUEZ ELSA

****750** SOLER JULVE INES

****353** VELASCO MENGOD JORGE

****096** ZAHONERO CAMBRES GEORGINA INES





Llista provisional de persones excloses



NIF Cognoms Nom Motius d'exclusió

****281** VICENTE FRANCO CORA 6





Motius d'exclusió:

6. No adjuntar còpia completa del DNI o que siga il·legible.

Mapa web