Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 14 de març de 2023, de la Universitat Politècnica de València per la qual s'obri el termini de presentació d'instàncies per a la constitució de borses de treball de l'Escola d'Estiu per a l'edició d'enguany, 2023, als campus d'Alcoi, Gandia i València. [2023/2939]

(DOGV núm. 9558 de 21.03.2023) Ref. Base de dades 002921/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat Politècnica de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball



D'acord amb el que es disposa en la Resolució de data 8 d'abril de 2019 (DOGV data 19.04.2019), modificada en els apartats quart i cinqué per la Resolució de 14 de març de 2022, aquest Rectorat procedeix a donar les següents instruccions a seguir per a la participació en aquesta nova edició:



Primer. Sol·licituds

1.1. Poden participar en el procés de selecció les persones interessades que reunisquen els requisits generals que s'indiquen en el punt primer i els requisits específics que s'indiquen en els annexos d'aquesta convocatòria. S'ha de presentar una sol·licitud per cadascuna de les categories en les quals es vulga participar.

1.2. Termini de presentació: el termini de presentació de sol·licituds, d'acord amb la Resolució de 8 de febrer de 2019, per a aquesta edició de l'any 2023 és de 10 dies hàbils i s'obri l'últim dilluns del mes de març (comença el 27 de març i acaba l'11 d'abril del 2023).



El termini per a les altres edicions té caràcter permanent, és de deu dies hàbils i s'obri l'últim dilluns del mes de març de l'any en curs.



Per a ser admeses i, si escau, prendre part en el procés de selecció, les persones aspirants han de signar la declaració responsable que figura en la instància segons el model oficial, en la qual manifesten que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Les sol·licituds s'emplenen exclusivament per via electrònica. Cal accedir al formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (PAS)» disponible a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València en l'adreça web següent: https://sede.upv.es (Sol·licitud e-instància). Com que per a accedir a aquest formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que s'estableix en l'article 14 del Decret 3/2017, és necessari disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica que s'indiquen en l'annex II d'aquesta resolució.



Per a completar correctament el procés de sol·licitud cal fer els passos següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-se electrònicament en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, segons la situació personal), bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari.



d) Registrar la sol·licitud electrònicament.

No s'admeten i, per tant, queden excloses del procés selectiu, les persones que, tot i haver abonat la taxa corresponent, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sens perjudici del que s'indica en l'apartat següent.



Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'Administració no es puguen completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades poden presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar correctament el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal seguir els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc accessible en l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/srh/pas/u0903712.doc.

b) Emplenar aquest model i incloure-hi una signatura manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, segons la situació personal) mitjançant rebut bancari.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i el rebut bancari validat a través de certificació mecànica per entitat bancària, en qualsevol de les oficines de registre que figuren en l'annex III d'aquesta convocatòria.



No s'admeten al procés selectiu i, per tant, en queden excloses, les persones que, en cas que no hi haja circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat presencialment la sol·licitud mitjançant el procés descrit més amunt.

Cada instància té assignat un número de referència identificatiu que és diferent per a cadascuna. Aquest número pot servir per a oferir serveis addicionals de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la sol·licitud.



A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València hi ha disponibles, per a les persones interessades que així ho requerisquen, els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i, així, poder tramitar aquesta sol·licitud.

1.4. Sol·licituds per a la CONFIRMACIÓ DE PERMANÈNCIA: en la sol·licitud e-instància s'ha de seleccionar la convocatòria «(2023/P/FI/ACON/8) Confirmació permanència Escola d'Estiu 23».

Aquestes sol·licituds de permanència estan exemptes de pagament de taxes.

1.5. Sol·licituds per a la NOVA INCORPORACIÓ: en la sol·licitud e-instància s'ha de seleccionar la convocatòria «(2023/P/FI/ACON/9) Nova incorporació'Escola d'Estiu 23».

1.6. La taxa d'admissió per a les sol·licituds de nova incorporació en la borsa és de cinc euros i deu cèntims per cada sol·licitud. El pagament de la taxa pot fer-se mitjançant rebut bancari o amb targeta de crèdit. En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés s'efectua mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies en l'enllaç d'internet indicat en el punt 1.3.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'aplicació esmentada.

1.7. La falta d'abonament de la taxa d'admissió per a les sol·licituds de nou ingrés a aquest procés selectiu determina l'exclusió de la persona aspirant, llevat que hi haja alguna de les circumstàncies d'exempció següents i es faça constar en la sol·licitud de participació:

1.7.1. Ser membre de família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. En aquest cas cal posar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions < Família nombrosa especial de la sol·licitud.

1.7.2. Ser víctima d'actes de violència contra la dona i acreditar aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. En aquest cas, cal posar una ics (X) en l'apartat de la sol·licitud.

1.7.3. Tenir alguna diversitat funcional igual o superior al 33 %. En aquest cas cal posar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions < Diversitat funcional de la sol·licitud.

1.7.4. Estar en situació d'exclusió social acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. En aquest cas s'ha de posar una ics (X) en l'apartat de la sol·licitud.

Les persones admeses al procés de selecció que hagen sol·licitat una de les exempcions establides en aquesta convocatòria han de presentar una fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius d'aquesta exempció. Si no l'acrediten, no poden formalitzar el contracte de duració determinada ni ser nomenades personal funcionari interí a la Universitat Politècnica de València, sens perjudici de la responsabilitat en què puguen incórrer per falsedat en les sol·licituds de participació.



La presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència no substitueixen en cap cas el tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud.

La devolució de taxes només escau per causes imputables a l'Administració.

1.8. Llistes de persones admeses i excloses. Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, s'exposa a la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat Anuncis), i al microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa, http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i provisió), una llista provisional de persones admeses i excloses per cadascuna de les categories, i també el nomenament de les persones membres que componen el tribunal de selecció. Es concedeix un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar-se, per a l'esmena d'errors.



Conclòs el termini indicat, s'exposa a la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat Anuncis) i al microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa, http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i provisió), la llista definitiva de persones admeses i excloses per cadascuna de les categories, i el tribunal procedeix a valorar els mèrits presentats per la persona aspirant admesa.



La publicació d'aquestes llistes al microweb de la Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis i basta aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general.





Segon. Documentació que cal presentar

2.1. Sol·licituds per a la confirmació de permanència:

En el cas de confirmació de permanència sense actualització de mèrits, les persones interessades no han de presentar cap documentació.



En el cas de confirmació de permanència amb actualització de mèrits, a més de la sol·licitud e-instància, s'ha d'enviar un únic correu electrònic en què s'indiquen tots els codis de les diverses borses de treball de l'Escola d'Estiu en què la persona interessada està admesa, dins del termini de presentació d'instàncies, a l'Escola d'Estiu (escoladestiu@upv.es), amb la documentació acreditativa només dels nous mèrits al·legats. La documentació presentada s'ha de proporcionar en un únic document PDF que ha de dur per nom Cognom1Cognom²Nom.pdf de la persona interessada.

2.2. Sol·licituds per a la NOVA INCORPORACIÓ: a més de la sol·licitud e-instància, com a part imprescindible del procés i, per tant, per a poder ser admeses al procés, les persones aspirants de nou ingrés han d'enviar un únic correu electrònic en què indiquen tots els codis de les diverses borses de treball a les quals es presenten, dins del termini de presentació d'instàncies, a l'Escola d'Estiu (escoladestiu@upv.es) amb la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats. La documentació presentada s'ha de proporcionar en un únic document PDF que ha de dur per nom Cognom1Cognom²Nom.pdf de la persona interessada i que ha de seguir estrictament l'ordre de l'índex que figura en l'annex I.



2.3. El tribunal no valora els mèrits que no estiguen prou acreditats documentalment ni els presentats fora de termini.



Només es considera acreditada l'experiència professional que no s'haja exercit a la Universitat Politècnica de València si s'aporta un certificat oficial de períodes de cotització en el règim general de la Seguretat Social o en algun dels règims especials. Així mateix, cal presentar el nomenament com a becari o becària, quan aquesta tasca no s'haja desenvolupat a la Universitat Politècnica de València, o un certificat en què conste l'activitat desenvolupada i el període de prestació de serveis, expedits per les entitats oficials o reconegudes per l'IVAJ, juntament amb els contractes de treball corresponents, o bé el nomenament com a personal funcionari interí o les nòmines que acrediten la relació contractual i la categoria professional.

Recursos

Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Contra els actes del tribunal de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 14 de març de 2023.– El gerent de la Universitat Politècnica de València: Jesús Marí Farinós.





Annex I



S'ha de presentar documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats. La documentació presentada s'ha proporcionar mitjançant un correu electrònic per persona, dirigit a l'Escola d'Estiu (escoladestiu@upv.es), en un únic document PDF que ha de dur per nom Cognom1Cognom²Nom.pdf de la persona interessada i que ha de seguir estrictament l'índex següent:



1. Experiència professional

a) Experiència en l'exercici de funcions similars (contracte o beca).



b) Experiència en l'exercici de funcions similars (voluntariat en entitats oficials o reconegudes per l'IVAJ).

c) Experiència en l'exercici de funcions com a monitora o monitor d'Escola d'Estiu (contracte o beca).



2. Formació

2.1. Cursos de formació

a) Cursos de formació en animació sociocultural impartits per institucions oficials o escoles d'animació reconegudes per l'IVAJ.

b) Cursos de formació relacionats amb l'àmbit del lloc sol·licitat impartits per centres oficialment reconeguts.



2.2. Titulacions específiques

a) Titulacions específiques en animació sociocultural diferents de la sol·licitada com a necessària en el codi de la convocatòria.

b) Titulacions específiques relacionades amb l'àmbit del lloc sol·licitat segons barems de les diverses convocatòries.

2.3. Coneixements de valencià

2.4. Coneixements d'idiomes comunitaris





Annex II

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186

A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:

Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).



A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: www.clave.gob.es



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/ciudadanos/



DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la Declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací: https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html





Annex III

Oficines de registre de la Universitat Politècnica de València

(només en cas d'excepcionalitat tècnica)



Registre General de la Universitat Politècnica de València

Universitat Politècnica de València

Edifici 3F

Camí de Vera, s/n

46022 València (València)

Tel. (+34) 96 387 74 05

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/1003451normalc.html



Registre del campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior de Gandia

Edifici F

C/ Paranimf, 1

46730 Grau de Gandia (València)

Tel. (+34) 96 284 93 02

http://www.upv.es/contenidos/CGANDIA/administracion/939537normalc.html



Registre del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

Plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n

03801 Alcoi (Alacant)

Tel. (+34) 96 652 85 10

http://www.epsa.upv.es/alumnado.php

Mapa web