Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 20 de febrer de 2023, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca. [2023/2640]

(DOGV núm. 9558 de 21.03.2023) Ref. Base de dades 002914/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.



2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (URL) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://links.uv.es/eadmin/ticketing. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.



4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Cinqué. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.







Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.



Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 20 de febrer de 2023.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I



Projecte: «Continuación del proceso de reingeniería y reconstrucción del sistema de información original del centro nacional de dosimetría. CPI-23-068».



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 24 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Planificació d'activitats de manteniment.

– Desenvolupament de components JAVA per a la plataforma WEB.

– Revisió i millora dels aplicatius.

1.4. Objecte i Període: col·laborar en l'equip de treball del contracte: Continuació del procés de re-enginyeria i reconstrucció del sistema d'informació original del CND.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Grau en Enginyeria Multimèdia, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixement de la plataforma CREHIDA/CND.

Experiència en:

– El desenvolupament d'aplicatius web per a administracions públiques.

– El desenvolupament d'aplicatius de gestió de dades de salut.

– La construcció i migració de bases de dades relacionals.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Rafael Javier Martínez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Ramón Vicente Cirilo Gimeno, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Jaume Segura García, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Marcos Fernández Marín, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Juan José Martínez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Asunción Edith Navarro Antón, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Esther de Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Robòtica i TIC (IRTIC) de la Universitat de València.





ANNEX II



Projecte: «Continuación del proceso de reingeniería y reconstrucción del sistema de información original del centro nacional de dosimetria. CPI-23-069».



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Coordinació de l'equip de desenvolupament.

– Reunions de seguiment amb els responsables del projecte del CND.

– Preparació d'informes de projecte.

1.4. Objecte i Període: coordinar a l'equip de treball responsable de la continuació del procés de re-enginyeria i reconstrucció del sistema d'informació original del CND.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixement de l'entorn funcional LINCE i INCITAR de la Direcció General de Trànsit i desenvolupament de components middleware.

Experiència en:

– L'anàlisi de l'entorn Crehida.

– Aplicació de l'estàndard europeu DATEX.

– Participació de projectes europeus CEF.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Rafael Javier Martínez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Ramón Vicente Cirilo Gimeno, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Jaume Segura García, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Marcos Fernández Marín, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Juan José Martínez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Asunción Edith Navarro Antón, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Esther de Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Robòtica i TIC (IRTIC) de la Universitat de València.





ANNEX III



Projecte: «Chemistry and interface control of novel 2DPNICTOGEN nanomaterials (2D-PNICTOCHEM). CPI-23-081».



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Seguiment i gestió de projectes de recerca (regionals, nacionals o europeus).

– Gestió de les restriccions (abast, cronograma, costos, qualitat,) associades a cada tipus de projecte.

– Gestió de RRHH relacionats amb els projectes.

– Justificació d'ajudes públiques.

– Col·laboració en la preparació de propostes i pressupostos.

1.4. Objecte i Període: activitats de gestió de projectes de recerca.



El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses, o titulació equivalent.

1.5.2 Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.

1.5.3 Anglès: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en:

– Gestió de projectes.

– Coordinació d'equips.

– Treball en equip.

– Treball subjecte a deadlines.

– Maneig d'Office i bases de dades.

Coneixements de l'idioma Alemany.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Eugenio Coronado Miralles, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Gonzalo Abellán Saez, investigador de l'Institut de Ciència Molecular.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Miguel Clemente León, professor de l'Institut de Química Inorgànica.

Secretària: Alicia Forment Aliaga, professora del Departament Química Inorgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Enrique Ortí Guillen, professor del Departament de Química Física.

Vocal 1: José Antonio Real Cabezos, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Julia Pérez Prieto, professora del Departament de Química Orgànica.

Secretària: María González Béjar, professora del Departament Química Orgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Ciència Molecular (ICMOL), de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: « Mejora biotecnológica de microalgas liquénicas como potenciales sistemas de producción de fitosanitarios y fitoestimulantes). CPI-23-077». Cofinançat per la GVA, per la «Unió Europea – Next Generation EU»– Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, i pel Ministeri de Ciència i Innovació.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 34 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Aïllament, manipulació, propagació i manteniment de microalgues simbionts a partir de material fresc i conservats a -20ºC.

– Disseny d'experiments de tolerància de microalgues liquèniques cultivades en diferents condicions ambientals.

– Tècniques de biologia molecular, extracció de DNA, RNA i proteïnes. PCR quantitativa a temps real (qRT-PCR).

– Obtenció de protoplasts i transformació de microalgues.

– Anàlisi genòmica i transcriptòmica de microalgues simbionts i bacteris. Maneig i anàlisi bioinformàtica de dades de seqüenciació massiva mitjançant Trinity, Stringtie, R, etc.

– Espectrometria de masses (GC-MS) i (LC-MS).

– Clonatge de proteïnes d'interès, mutagènesi, expressió de proteïnes recombinants.

1.4. Objecte i Període: desenvolupament de la posada a punt dels mètodes de transformació de microalgues liquèniques.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Grau en Biotecnologia, o en Bioquímica, o titulació equivalent.







2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en:

– Aïllament, manipulació, propagació i manteniment de microorganismes i la seua conservació.

– Tècniques de biologia molecular, extracció de DNA, RNA i proteïnes. PCR quantitativa a temps real (qRT-PCR).

– Transformació de microorganismes i eucariotes unicel·lulars.

– Cultius bacterians, tests de susceptibilitat antimicrobiana, manipulació genètica de microbis de seguretat S1 i S2, evolució experimental i anàlisi i interpretació de dades.

– Anàlisi genòmic i transcriptòmic de microalgues simbionts i bacteris.

– Tècniques separatives, FLPC i HPLC, i de purificació de proteïnes.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Pedro Miguel Carrasco Sorlí, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Dolores Peñarrubia Blasco, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Secretària: M. Vicenta Belenguer Tadeo, tècnica mitjana de gestió universitària del Servei Central de suport a la Investigació Experimental.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Eva Barreno Rodríguez, professora del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 1: Ramón Sendra Pérez, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Ana Polache Vengut, professora del Departament Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Vocal 3: Francisco Marco Picó, professora del Departament de Biologia Vegetal.

Secretària: María Dolores Herrero Soler, tècnica mitjana de gestió universitària de la Unitat de Suport als Instituts de Paterna.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.

Mapa web