Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 23 de febrer de 2023, de la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, per la qual es resol definitivament el concurs de trasllat per a places vacants entre funcionàries i funcionaris dels cossos i escales de gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i auxili judicial de l'Administració de justícia, anunciat per la Resolució de 18 d'agost de 2022. [2023/2458]

(DOGV núm. 9551 de 10.03.2023) Ref. Base de dades 002513/2023




Vist l'expedient instruït a conseqüència del concurs de trasllats convocat per la Resolució de 18 d'agost de 2022 de la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia (Boletín Oficial del Estado de 03.09.2022), per a cobrir places vacants entre funcionaris dels cossos i escales de gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i auxili judicial de l'Administració de justícia.

Aquesta direcció general, de conformitat amb el que es disposa en els articles 524 i següents de la Llei orgànica 6/1985, d'1 de juliol, del poder judicial, modificada per la Llei orgànica 19/2003, de 23 de desembre i per Llei orgànica 4/2018, de 28 de desembre; amb els articles 43 i següents i la disposició derogatòria única del Reglament d'ingrés, provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l'Administració de justícia, aprovat pel Reial decret 1451/2005, de 7 de desembre; i fent ús de les atribucions conferides en virtut de l'article 9 del Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, ha disposat:





Primer

Resoldre de manera definitiva el concurs de trasllat entre funcionaris/àries dels cossos i escales de gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i auxili judicial de l'Administració de justícia convocat per la Resolució de 18 d'agost de 2022, tal com es relaciona en l'annex.



Segon

Excloure del concurs de trasllats als funcionaris/as que es relacionen en la pàgina web del Ministeri de Justícia:

www.mjusticia.gob.es/es/ciudadanía/empleo-publico/concursos-traslados/Concurso-traslados-ordinario-Gestion-Tramitacion-Auxilio-2022

Indicar en la pàgina web esmentada anteriorment les preferències que s'han tingut en compte en la resolució definitiva del concurs.



Tercer

Declarar caducades les instàncies presentades pels participants en el present concurs que no han obtingut destinació, per la qual cosa no seran tingudes en compte en futurs concursos de trasllats.



Quart

Declarar desertes les places no adjudicades en el present concurs que es cobriran per funcionaris de nou ingrés, llevat que, per necessitats del servei, es pretenguen amortitzar. També podran anunciar-se novament com a vacants en concurs ordinari en cas que no es convoquen processos selectius o que l'oferta pública d'ocupació que corresponga no faça necessari l'anunci de totes les desertes existents.





Cinqué

Per al personal funcionari que es trobe en actiu o en serveis especials i no reingresse en cap dels cossos o escales a què es refereix el present concurs, no incloent-se en aqueix punt al personal funcionari que es trobe reingressat provisional, el cessament haurà d'efectuar-se en les dates que a continuació s'indiquen: tramitació processal i administrativa, el 23 de març de 2023, dijous; gestió processal i administrativa i auxili judicial, el 30 de març de 2023, dijous.

Aquell personal funcionari que es trobe exercint una comissió de serveis no serà necessari que es desplace a l'òrgan judicial d'origen que tinga reservat per a formalitzar el cessament, el qual li serà notificat a través de la seua carpeta ciutadana de la Generalitat Valenciana. Una vegada signat digitalment el cessament, aqueix mateix dia, l'interessat haurà de remetre una còpia del mateix en format PDF a l'adreça de correu electrònic: rrhh_justicia.comisionesdeservicio@gva.es i en l'assumpte cal indicar: finalització comissió serveis concurse 2022. El termini possessori que correspon gaudir a aquests funcionaris es comptarà tenint en compte la localitat del lloc que està exercint efectivament en comissió, no la del que tinguera reservat, i la localitat de l'obtingut en el concurs.



Sisé

La presa de possessió de la nova destinació obtinguda per concurs, per al personal funcionari indicat en el punt anterior, es produirà en els tres dies hàbils següents al cessament, si no hi ha canvi de localitat del funcionari, o en els huit dies hàbils següents si implica canvi de localitat dins de la comunitat autònoma, i vint dies hàbils següents si implica canvi de comunitat autònoma, amb excepció de la Comunitat Autònoma de Canàries, Comunitat Autònoma d'Illes Balears, Ciutat de Ceuta i Ciutat de Melilla, en què el termini serà d'un mes, tant si el lloc de treball a les illes o a les ciutats és el d'origen com si és el de destinació. La formalització del cessament i el còmput dels terminis possessoris es produirà quan finalitzen els permisos o llicències, inclosos els de vacances, que hagen sigut concedits a les persones interessades i, en aquest cas, el cessament es formalitzarà el mateix dia de la incorporació del funcionari al seu lloc de treball, i començarà aqueix mateix dia, de conformitat amb el que es disposa en la base desena de la Resolució de 18 d'agost de 2022 per la qual es convoca el concurs i en l'article 52.2 del Reial decret 1451/2005, de 7 de desembre, a explicar-se el termini possessori corresponent. Efectuada la presa de possessió, el termini possessori es considerarà com de servei actiu amb caràcter general. El termini possessori serà retribuït per l'administració competent respecte a la plaça obtinguda en concurs.



Seté

Si la Resolució comporta reingrés al servei actiu a l'Administració de justícia en els cossos o escales de gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa o auxili judicial, procedents des de les situacions administratives d'excedència voluntària per la cura de familiars, excedència voluntària per prestació de serveis en el sector públic, excedència voluntària per interés particular, excedència voluntària per agrupació familiar o suspensió de funcions, inclosos en aquest punt els funcionaris que es troben adscrits provisionals, el termini possessori serà de vint dies hàbils i haurà de computar-se des de la publicació d'aquesta resolució en el Boletín Oficial del Estado. Aquest termini possessori no serà retribuït.

En el cas que el personal funcionari reingressat per mitjà del present concurs es trobara adscrit provisional en el cos o escala on reingressen o en actiu en un altre cos o escala de l'Administració de justícia i no volguera que s'interrompera la seua relació de servei amb l'Administració de justícia, bastaria que, dins del termini possessori de vint dies hàbils prenguen possessió en el nou cos o escala, i es consideraria que ha cessat en l'antiga destinació en la data immediatament anterior a la de la seua possessió en la nova plaça de reingrés. Per a això, donada la necessitat de comptar amb el temps indispensable per a efectuar la presa de possessió, podran sol·licitar a aquesta Direcció General a través de l'adreça de correu electrònic: concursosjust@gva.es, un permís retribuït de dos dies hàbils si hi ha canvi de localitat, excepte aquells casos que hagen de desplaçar-se a Canàries, Illes Balears o Ceuta i Melilla, i en aquest cas el permís podrà ser de fins a tres dies hàbils, el qual haurà de gaudir-se, en qualsevol cas, dins del termini possessori. La presa de possessió en la nova destinació s'efectuarà durant els dies de permís indicats.

La comunitat autònoma competent, o la gerència territorial que corresponga, els concedirà l'excedència d'ofici en el Cos o Escala de procedència si aquesta es produeix en un cos o escala al servei de l'Administració de justícia, en la destinació de la qual se'ls tindrà per cessats amb la data anterior a la de la seua possessió en els cossos o escales de gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa o auxili judicial, a fi d'evitar la interrupció en la percepció dels seus havers. La notificació d'aquesta excedència s'efectuarà a través de la carpeta ciutadana de la Generalitat Valenciana.



Huité

Amb caràcter general, el personal funcionari interí que actualment ocupe les places que han sigut adjudicades, cessarà el 23 de març de 2023, en el cas del cos de tramitació processal i administrativa i el dia 30 de març en el cas dels cossos de gestió processal i administrativa i auxili judicial, tret de supòsits excepcionals a determinar per aquesta Direcció General, que seran notificats individualment a cada òrgan judicial afectat.

No obstant això, en els casos de funcionaris que reingressen al servei actiu a conseqüència de la resolució del concurs i de funcionaris adscrits provisionals que, igualment, obtinguen destinació a conseqüència de la resolució del concurs, i prenguen possessió en dates diferents a les esmentades, els funcionaris interins afectats cessaran amb motiu d'aquestes preses de possessió.



Nové

La notificació dels documents de cessament derivats del concurs de trasllats (F3T) s'efectuarà a través de la carpeta ciutadana de la Generalitat Valenciana. Una vegada signat digitalment el cessament, l'interessat haurà de remetre'n una còpia en format PDF a l'adreça de correu electrònic: concursosjust@gva.es, i en l'assumpte caldrà indicar: Cessament concurs 2022.

Els documents de presa de possessió (F1T) seran remesos per aquesta Direcció General a les adreces de correu electrònic corporatiu dels òrgans judicials en els quals els funcionaris adjudicataris hagen obtingut destinació. Per a la seua formalització hauran de ser signats digitalment, dins del termini possessori, pels interessats, que hauran de remetre una còpia, en format PDF a l'adreça de correu electrònic: concursosjust@gva.es. Aquells funcionaris que, per causes ben justificades, no puguen signar digitalment el document de presa de possessió podran procedir a la signatura manual d'aquest i hauran de remetre una còpia, en format PDF, a l'adreça de correu electrònic: concursosjust@gva.es



Els documents de cessament dels funcionaris interins (F3T) seran notificats als interessats a través de la carpeta ciutadana de la Generalitat Valenciana. Una vegada signat digitalment el cessament hauran de remetre una còpia en format PDF a l'adreça de correu electrònic: interins_rrhhdgj@gva.es



Desé

Contra la present resolució podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, en el termini d'un mes, segons el que s'estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de València, en el termini de dos mesos, segons el que es disposa en l'article 9 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa; a comptar des de l'endemà de la publicació en el Boletín Oficial del Estado.



València, 23 de febrer de 2023.– La directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia: Àngels Bixquert Sanz.



Mapa web