Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 7 de febrer de 2023, del president del Consell de Govern del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, de la convocatòria i les bases específiques per als processos selectius de l'oferta d'ocupació pública excepcional d'ocupació de llarga duració, disposició addicional 6ª i 8ª, Llei 20/2021, per concurs. [2023/1963]

(DOGV núm. 9546 de 03.03.2023) Ref. Base de dades 002204/2023




El president del consell de govern, fent ús de les atribucions conferides per l'acord de 31 de maig de 2021, del consell de govern, pel qual es deleguen atribucions en matèria de personal, publicat en el DOGV núm. 9107, de 15 de juny de 2021, apartat A2, disposa:



Aprovat l'acord pel consell de govern, el 10 de maig de 2022, publicat en el DOGV núm. 9351, de 31 de maig de 2022, l'oferta d'ocupació pública del procés excepcional d'estabilització d'ocupació temporal de llarga duració vinculada a la disposició 6a i 8a de la Llei 20/2021, de desembre, de mesures urgents per la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública (annex V de l'esmentada publicació), amb identificació de la relació de llocs ocupats per personal indefinit no fix de plantilla afectats per l'oferta d'ocupació pública del procés excepcional d'estabilització (annex VI de l'esmentada publicació).



Aprovades, pel consell de govern el 14 de desembre de 2022, publicat en el DOGV núm. 9498, de 27 de desembre de 2022, les bases generals que han de regir en aquests procediments selectius, reproduint-se per duplicitat la publicació de les bases generals en el DOGV núm. 9501, de 30 de desembre de 2022.

Fet l'anunci de convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló núm. 156, de 29 de desembre de 2022, amb correcció d'errors en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló núm. 10, de 24 de gener de 2023, i en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló núm. 11, de 26 de gener de 2023.

En virtut de tot el que s'ha exposat, resolc:



Convocar un procés selectiu per concurs de places de diverses categories professionals pertanyents a l'oferta d'ocupació pública del procés excepcional d'estabilització d'ocupació temporal de llarga duració vinculada a la disposició 6a i 8a de la Llei 20/2021, de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, que es regiran per les bases generals publicades en el DOGV núm. 9498, de 27 de desembre de 2022, i les següents bases específiques on queden detallades.



1. Normes generals

1.1. Es convoca un procés selectiu mitjançant sistema de concurs de mèrits de les places pertanyents a les categories professionals que es detallen en l'annex I, incloses en l'oferta d'ocupació pública del procés excepcional d'estabilització d'ocupació temporal de llarga duració vinculada a les disposicions 6a i 8a de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de 2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.



2. Requisits dels i les aspirants

Les condicions per a l'admissió a les proves s'hauran de posseir en el moment en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds i s'hauran de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió. Els requisits que s'han de complir són els següents:

2.1. Requisits generals

a) Tindre complits els setze anys d'edat i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o, si és el cas, l'edat màxima que s'establisca atenent les característiques especials de la categoria professional i especialitat a la qual es pretén accedir, o la que puga establir-se per llei.

b) Respecte a la nacionalitat, haurà de concórrer alguna de les circumstàncies següents:

– Tindre la nacionalitat espanyola.

– També hi podran participar, amb excepció d'aquelles ocupacions públiques que directament o indirectament impliquen una participació en l'exercici del poder públic o en la salvaguarda dels interessos generals de l'Administració convocant, en els termes regulats en la Llei de funció publica autonòmica i sense perjudici del que disposen les normes estatals bàsiques, especial i general, Llei 15/1997, de 25 d'abril, i Llei 40/2015, d'1 d'octubre.

– Els nacionals dels estats membres de la Unió Europea.

– Els i les cònjuges de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, siga quina siga la seua nacionalitat, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix, amb les mateixes condicions, hi podran participar els seus descendents i els dels seus cònjuges, sempre que no hi haja separació de dret i siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents, en els termes previstos en el Reial decret 240/2007, de 16 de febrer, sobre entrada, lliure circulació i residència a Espanya de ciutadans dels estats membres de la Unió Europea i d'altres estats que forment part de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu.

– Les persones no residents a Espanya incloses en aquest apartat hauran d'acompanyar la seua sol·licitud de document acreditatiu de les condicions que s'al·leguen.

– Les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

– Les persones estrangeres, nacionals d'estats no membres de la Unió Europea, que, no estant incloses en els paràgrafs anteriors, tenen residència legal a Espanya, hi podran participar, ja que es convoquen places de personal laboral.

Les persones aspirants no residents a Espanya incloses en l'apartat nacionalitat espanyola, així com la resta de persones aspirants esmentades en la resta d'apartats, hauran d'acompanyar la seua sol·licitud amb la documentació que acredite les condicions que s'al·leguen.

En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua diferent de l'espanyola, hauran d'acreditar un coneixement suficient del castellà, mitjançant un diploma d'espanyol com a llengua estrangera de nivell B2 expedit per l'òrgan competent.

Queden exemptes d'aquesta acreditació les persones que acrediten estar en possessió d'una titulació acadèmica homologable, expedida per l'òrgan oficial competent al territori espanyol.

c) No patir cap malaltia ni tindre cap limitació física o psíquica incompatible amb l'acompliment de les funcions corresponents, així com posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques pròpies de la categoria/grup professional i especialitat de personal laboral a la qual se sol·licita accedir i de les que deriven del contracte corresponent, que s'acreditarà en el termini requerit en la convocatòria mitjançant certificat mèdic, i fins i tot podrà ser requerit mitjançant un reconeixement mèdic realitzat pel Servei de Prevenció de Riscos Laborals del CHPCS, i la signatura del contracte i la presa de possessió quedaran supeditades al compliment i superació d'aquest requisit.



d) No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol servei de salut, Administració pública o servei públic de l'Estat espanyol o de qualsevol altre Estat, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni haver estat objecte d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, ni per a l'accés a l'ocupació pública, amb independència de la relació jurídica d'ocupació, ni per a l'exercici de funcions similars a les exercides com a personal laboral de les quals s'haja estat objecte de separació o inhabilitació. En el cas de persones nacionals d'altres estats, no haver estat inhabilitat/da, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un Estat membre de la Unió Europea, ni haver estat separat/da, per sanció disciplinària, d'alguna de les seues administracions o serveis públics.

e) No haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i identitat de gènere, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans, segons determina l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la Llei d'enjudiciament civil. En el moment de la signatura del contracte i presa de possessió s'haurà d'acreditar aquesta circumstància mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de Delinqüents Sexuals.

f) Es requereix estar en possessió de la titulació i, en el seu cas, de l'especialitat que s'indiquen en l'annex I, en la categoria professional convocada a la qual vaja a presentar-se la persona aspirant o, en defecte d'això, haver pagat els drets per a la seua expedició i acreditació de superació dins del termini de presentació de sol·licituds.

S'admetran, no obstant això, aquelles que tinguen la consideració d'equivalent, homologada, reconeguda acadèmicament i professionalment, o que siga corresponent per a la Universitat que emet la titulació de grau. En tot cas, l'equivalència haurà de ser aportada per la persona aspirant mitjançant una certificació expedida a aquest efecte per l'organisme oficial competent

Els i les aspirants amb titulacions universitàries obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, en el seu cas, del corresponent certificat d'equivalència, i els i les aspirants amb titulacions no universitàries obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació; a més, s'adjuntarà al títol la seua traducció jurada.

g) Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a.

2.2. Requisits específics

Aquest procés extraordinari d'estabilització, segons el que indiquen les bases generals, serà convocat exclusivament pel torn d'accés lliure, sense que hi haja un contingent de reserva per a personal amb diversitat funcional, ni un torn d'accés per promoció interna.

Així, les persones aspirants que sol·liciten participar en places d'una categoria professional en què concórreguen dues convocatòries, una d'elles amb exigència de certificat de diversitat funcional i una altra sense certificat de diversitat funcional, únicament podran presentar-se a una d'elles, segons el que s'exposa en les bases generals, base 4a, apartat 2n, 3r i 4t.

A més de complir els requisits generals exigits en l'apartat 2.1 d'aquestes bases, les persones aspirants que concórreguen en diversitat funcional intel·lectual hauran de posseir i acreditar que tenen una diversitat funcional d'origen intel·lectual (límit/lleu o moderada) de grau igual o superior al 33 %. Aquesta documentació acreditativa ha de trobar-se vigent a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



3. Formalització i presentació de sol·licituds

Les persones aspirants hauran d'omplir una sol·licitud per a cada categoria professional en la qual vulguen participar de les convocades i incloses en l'annex I d'aquesta convocatòria, formalitzant el corresponent tràmit telemàtic en la seu electrònica del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, amb el pagament previ, si escau, de la taxa per drets de participació, tal com estableix la base huitena de les bases generals. A més, hauran d'adjuntar a cada sol·licitud de participació la documentació que corresponga d'entre les que s'indiquen a continuació:



a) Justificants que acrediten que compleixen els requisits establits en el punt 2n d'aquestes bases, aportant l'oportuna documentació.

b) Justificant acreditatiu d'haver pagat la taxa per drets d'examen i, si és el cas, la documentació acreditativa de l'exempció parcial o total del pagament d'aquesta, en la forma i termes disposats en les bases.



c) Documentació justificativa dels mèrits a valorar segons el barem de mèrits. El temps treballat en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló posterior a 1998 serà certificat d'ofici.



4. Termini de presentació de sol·licituds i sistema d'inscripció

Per a garantir l'eficiència en la presentació de sol·licituds per mitjà telemàtic s'estableix un termini concret d'inici i final de presentació telemàtica de sol·licituds.

4.1. El termini de presentació de sol·licituds començarà en la data que determinarà l'inici d'inscripció, i el termini finalitzarà al cap de vint dies naturals des de l'inici d'aquesta, tal com es detalla en l'apartat següent. Entre les dates d'inici i final hi haurà vint dies naturals, i es mantindran, com a mínim, vint dies naturals a partir de la publicació en el DOGV de la corresponent convocatòria.

4.2. El termini de presentació de sol·licituds:

Grup/subgrup Categoria professional Data d'inici i final de presentació d'instàncies

C1 ADMINISTRATIU/IVA Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

C2 AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

O.A.P. ZELADOR/A AMB ATENCIÓ DIRECTA MALALT Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

O.A.P ZELADOR/A SENSE ATENCIÓ DIRECTA MALALT. RESERVAT A TORN DE DIVERSITAT FUNCIONAL INTEL·LECTUAL (œ JORNADA) Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

A2 DIETISTA-NUTRICIONISTA Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

A2 INFERMER/A D'UNITATS HOSP./SERV. CENTRALS Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

A2 INFERMER/A ESPECIALISTA SALUT MENTAL Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

C1 ESPECIALISTES INTEGRACIÓ SOCIAL Del 16 de març al 4 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Hematologia i hemoteràpia Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Farmàcia hospitalària Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Neurofisiologia clínica Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Medicina intensiva Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA

Radiofísica hospitalària Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Oncologia mèdica Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Psiquiatria Del 16 de març al 4 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Aparell digestiu Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Medicina preventiva i salut pública Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA Psicologia clínica Del 16 de març al 4 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Cirurgia general i de l'aparell digestiu Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Oncologia radioteràpica Del 28 de març al 16 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Anestesiologia i reanimació Del 16 de març al 4 d'abril (tots dos inclosos)

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Cardiologia Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

A2 FISIOTERAPEUTA Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

A1 METGE/ESSA UNITAT HOSPITALITZACIÓ A DOMICILI Del 23 de març a l'11 d'abril (tots dos inclosos)

A1 METGE/ESSA URGÈNCIA HOSPITALÀRIA Del 23 de març a l'11 d'abril (tots dos inclosos)

A1 ODONTÒLEG/ÒLOGA Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)

A1 ALTRES TITULATS

SUPERIORS.

Biologia molecular Del 16 de març al 4 d'abril (tots dos inclosos)

A1 PSICÒLEG/ÒLOGA Del 16 de març al 4 d'abril (tots dos inclosos)

C2 TÈCNIC/A CURES AUX. INFERM. O.H./SS.CC. Del 23 de març a l'11 d'abril (tots dos inclosos)

C1 TÈCNIC/A ESPECIALISTA.

Radioteràpia Del 23 de març a l'11 d'abril (tots dos inclosos)

C1 TÈCNIC/A ESPECIALISTA.

Laboratori Del 23 de març a l'11 d'abril (tots dos inclosos)

C1 TÈCNIC/A ESPECIALISTA.

Radiodiagnòstic Del 23 de març a l'11 d'abril (tots dos inclosos)

A1 TÈCNIC/A FUNCIÓ ADMINISTRATIVA Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

C1 TÈCNIC/A INFORMÀTICA Del 30 de març al 18 d'abril (tots dos inclosos)

A1 TÈCNIC/A SEGURETAT TREBALL Del 9 al 28 de març (tots dos inclosos)





La inscripció exigirà la petició de cita prèvia.

El termini per a la petició de cita prèvia s'iniciarà a les 00.00 hores del dia anterior a l'indicat com a data d'inici de la inscripció de la categoria professional a la qual desitja presentar sol·licitud i finalitzarà a les 23.59 hores del dia indicat com a data de finalització d'inscripció.

Per a sol·licitar cita prèvia l'aspirant haurà d'accedir al web del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló:

https://www.hospitalprovincial.es

Sol·licitada i assignada la cita prèvia, la persona aspirant disposarà de les 24 hores del dia de la data de la cita prèvia per a realitzar la sol·licitud d'inscripció.

En el supòsit que la persona aspirant haja sol·licitat cita prèvia en el termini indicat i se li haja assignat cita amb posterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i només en aquest supòsit, la finalització del termini serà el de l'última cita assignada, a fi de salvaguardar els drets de la persona aspirant davant de possibles incidències.

4.3. Per la realització del tràmit d'inscripció es requereix certificat electrònic vàlid, i es presentarà electrònicament la sol·licitud i tota la documentació mitjançant la realització successiva dels passos següents:



a) Accés mitjançant certificat electrònic a la plataforma habilitada, seu electrònica del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, https://www.hospitalprovincial.es, seleccionant Seu Electrònica / Catàleg de Tràmits / Oposicions 2022 / Disposició addicional 6a i 8a, Llei 20/2021, i seleccionant la categoria professional a la qual vol presentar-se.



b) Omplir en línia (telemàtica) la sol·licitud d'inscripció, presentant en aquest pas tota la documentació, adjuntant els fitxers que continguen els documents requerits en l'apartat 3r, havent de seguir amb exhaustivitat els passos indicats en la plataforma.

c) Signatura i registre electrònic de la sol·licitud, havent de comprovar que la seua sol·licitud conté la signatura electrònica, i està correcta i finalitzada.

4.4. En el cas que la persona aspirant no finalitzara, íntegrament, la inscripció en el període assignat en la cita prèvia, haurà de sol·licitar una nova cita, dins del termini establit en l'apartat 4.2.

4.5. La no presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient, així com la falta de justificació del pagament de les taxes, suposarà l'exclusió de la persona aspirant. No seran admeses, i consegüentment quedaran excloses del procés selectiu, aquelles persones que, havent pagat la taxa, no hagen registrat/signat la sol·licitud electrònicament pel procés indicat en aquestes bases.

4.6. En el cas que es produïsquen incidències tècniques que impossibiliten el funcionament ordinari del sistema informàtic del Consorci que serveix de suport a la tramitació d'aquest procés selectiu en qualsevol de les seues fases, es podrà dur a terme una ampliació del corresponent termini, sempre que aquest no es trobe vençut, d'acord amb el que es disposa en l'article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.





5. Pagament de taxes per drets d'examen

L'import de la taxa per drets d'examen així com l'entitat o entitats bancàries habilitades per a rebre els ingressos seran els que s'indiquen a continuació:

a) Pagament dels drets de participació mitjançant transferència bancària al número de compte CaixaBank ES51 2100 0603 1713 0029 7811, únicament per transferència bancària. El justificant de pagament ha d'identificar el nom i cognoms de la persona aspirant i ser aportat en la sol·licitud d'inscripció.

b) Drets de participació:

Subgrup A1: 30,00 €

Subgrup A2: 25,00 €

Subgrup C1: 15,00 €

Subgrup C2: 10,00 €

Altres agrupacions professionals: 6,00 €

Els supòsits d'exempcions de pagament de drets de participació en els processos selectius estan detallats en les bases generals.

Les persones aspirants en què concórreguen algun dels supòsits d'exempció de pagament de la taxa, així com les persones beneficiàries d'alguna bonificació sobre aquest pagament, hauran de presentar un certificat acreditatiu de la concurrència d'aquesta causa vàlidament emés per l'Administració o organisme competent a aquest efecte, segons la normativa establida a aquest efecte i les bases generals.

La falta de justificació del pagament dels drets d'examen determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

L'impagament de la taxa dins del termini de sol·licituds, excepte els casos d'exempció referits, suposarà la no inclusió en el procés selectiu, i únicament serà corregible un eventual error en l'import ingressat quan aquesta esmena es realitze dins del termini per a reclamar contra la resolució per la qual s'aprova la llista provisional d'admesos i exclosos.



El pagament de la taxa en cap cas eximeix del tràmit de signatura i registre electrònic de la sol·licitud per a participar en el procés selectiu.

El procediment de devolució de les taxes per drets de participació en procés selectiu consta en les bases generals.



6. Admissió i exclusió de persones aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el/la president/a del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló aprovarà, mitjançant una resolució, la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, detallant nom i cognoms, número de DNI/NIE pseudonimitzat i causa d'exclusió. Així mateix, en el web del CHPCS, mitjançant diligències, s'indicarà el número i la data de DOGV en què es troben exposades al públic les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses.



Les persones aspirants excloses expressament, així com les que no figuren en la relació d'admeses ni en la d'excloses, disposaran d'un termini únic i improrrogable de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució en el DOGV, a fi d'esmenar els defectes que n'hagen motivat l'exclusió o la no inclusió expressa, a través del mateix sistema de presentació electrònica que l'establit per a la presentació de sol·licituds.

Els qui dins del termini assenyalat no esmenen els defectes justificant el seu dret a ser admesos seran definitivament exclosos del procés selectiu.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se'n, possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants hauran de comprovar no sols que no figuren recollides en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals consten correctament en les relacions de persones admeses, així com, en el seu cas, l'assignació al torn o contingent.

A aquest efecte, hauran de seguir les instruccions que s'indiquen en la resolució per la qual es publica la relació provisional d'admesos i exclosos.

Una vegada finalitzat el termini d'al·legacions, examinades i resoltes les reclamacions i, si escau, esmenats els defectes, es publicarà en el DOGV la resolució definitiva de persones admeses i excloses.

Totes les publicacions posteriors es faran a través del web del CHPCS.

La inclusió d'aspirants en les relacions definitives d'admesos al procés selectiu no suposa en cap cas el reconeixement per part del CHPCS que aquests posseeixen els requisits generals o particulars exigits en la convocatòria. La seua acreditació i verificació tindrà lloc per als i les aspirants que superen el procés selectiu.

Sense perjudici que a la finalització del procés selectiu es requerisca als qui l'hagen superat l'acreditació documental del compliment dels requisits de participació, en qualsevol moment del procés selectiu la Direcció Gerent del CHPCS, o el tribunal de selecció podran requerir als i les aspirants que acrediten el compliment dels requisits exigits, i si no els acrediten, acordar-ne l'exclusió.





7. Desenvolupament del procediment

La gestió del procés selectiu, l'organització i el desenvolupament del procés selectiu es regirà per les seues bases generals publicades en el DOGV núm. 9498, de 27 de desembre de 2022.

7.1. El sistema selectiu serà el concurs, per als corresponents a l'OPO excepcional d'ocupació de llarga duració de les disposicions addicionals sisena i huitena de la Llei 20/2021, respecte als mèrits a valorar, els serveis prestats suposaran un 70 % de la puntuació total i els altres mèrits un 30 %, i regirà el barem següent:

A) Mèrits professionals: màxim 70 punts

1) Serveis prestats com a personal temporal en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en places de la categoria professional, i si és el cas l'especialitat convocada, 0,48 per mes complet treballat, fins a un màxim de 70 punts (12 anys i 2 mesos).

2) Serveis prestats com a personal del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en categoria professional diferent a la convocada, 0,19 per mes complet treballat, fins a un màxim de 14 punts (6 anys).



3) Serveis prestats com a personal temporal en l'àmbit dels centres sanitaris públics de gestió directa d'altres serveis de salut diferents del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, en la mateixa categoria professional, i si és el cas especialitat, 0,30 per mes treballat fins a un màxim de 46 punts (12 anys i 9 mesos).

4) Serveis prestats com a personal, en l'àmbit dels centres sanitaris públics de gestió directa en altres serveis de salut diferents del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, en categoria professional, i si és el cas especialitat diferent de la convocada, fins a un màxim de 8 punts, a 0,11 per mes complet treballat (6 anys).

B) Altres mèrits: màxim 30 punts

1. Superació de la fase d'oposició d'un procés selectiu de la mateixa categoria o especialitat, oferida pel Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en els últims 15 anys immediats anteriors a la convocatòria. Màxim 5 punts.

2. Valencià: màxim 15 punts:

Coneixement oral o A2: 7 punts

Grau elemental o B1: 9 punts

Nivell B2: 11 punts

Grau mitjà o C1: 13 punts

Grau superior o C2: 15 punts

3. Altres activitats formatives de la mateixa classificació (sanitària o de gestió i serveis) de la convocada, fins a un màxim de 10 punts en el total dels dos subapartats:

3.1. Activitats formatives, pels cursos de formació rebuts o impartits, en el marc de l'acord de formació per a l'ocupació o dels plans de formació contínua o continuada d'administracions públiques, universitats, entitats públiques i organitzacions sindicals, certificats per aquests, d'acord amb l'escala següent:

– Per cada curs de 100 o més hores: 5 punts.

– Per cada curs de 50 o més hores: 3 punts.

– Per cada curs de 25 o més hores: 2 punts.

– Per cada curs de 15 o més hores: 1 punt.

A més, si el curs realitzat és en matèria d'igualtat de gènere, s'afegirà 0,15 punts per cada curs.

Per als cursos acreditats en crèdits s'aplicarà el que es disposa en l'article 9.4 de l'Ordre 2/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

3.2. Segons el grup de titulació:

Per als grups de titulació A1 i A2:

Disposar d'un altre grau universitari oficial igual o superior a l'exigit en la convocatòria, màster universitari oficial, una altra especialitat diferent de la requerida del mateix nivell o superior, o un doctorat, relacionat amb la categoria convocada, segons la següent escala i fins a un màxim de 10 punts:

– Per cada màster universitari oficial: 5 punts

– Per cada grau universitari oficial igual o superior a l'exigit en la convocatòria: 5 punts.

– Per cada especialitat diferent de la requerida del mateix nivell o superior: 5 punts.

– Per tesi doctoral: 5 punts o si és amb qualificació d'excel·lent cum laude: 6 punts.

Per a la resta dels grups de titulació:

Disposar d'una altra titulació oficial igual o superior a l'exigida en la convocatòria relacionada amb la categoria convocada: 5 punts per cadascuna fins a un màxim de 10 punts.

7.2. La valoració dels mèrits de les persones aspirants estaran referits al dia de publicació de la corresponent convocatòria en el DOGV.

7.3. L'òrgan tècnic de selecció publicarà en el web del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló la relació de persones aspirants admeses i la puntuació obtinguda en el barem, especificant la puntuació total obtinguda. Les persones aspirants disposaran d'un termini de 10 dies naturals, a comptar des del dia d'aquesta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents relatives a la puntuació del concurs.



7.4. Criteris de desempat: els empats que es produïsquen en la puntuació final del procés del concurs es dirimiran aplicant els criteris següents:

1. Estar ocupant una plaça en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en la mateixa categoria a la qual s'accedeix en la data de la publicació de la convocatòria.

2. Més temps de serveis prestats com a personal temporal del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en la mateixa categoria a la qual s'accedeix (apartat A.1 del barem).

3. Més temps de serveis prestats com a personal en plaça del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en categoria professional diferent de la convocada (apartat A.2 del barem).

4. Més temps de serveis prestats com a personal temporal en l'àmbit dels centres sanitaris públics diferents del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, en la mateixa categoria professional convocada (apartat A.3 del barem).

5. Més temps de serveis prestats com a personal, en l'àmbit dels centres sanitaris públics diferents del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en categoria professional diferent de la convocada (apartat A.4 del barem).

6. En cas de persistir l'empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en els mèrits inclosos en l'apartat B) «Altres mèrits», pel seu ordre.

7. En cas de persistir l'empat, es resoldrà a favor de la persona de més edat.

8. En cas de persistir l'empat, es resoldrà a favor del sexe infrarepresentat.

7.5. Resolució definitiva del concurs.

Vistes les al·legacions, la relació ordenada definitiva d'aspirants del concurs serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Podran sol·licitar plaça les persones relacionades en la resolució definitiva del concurs fins a un número d'ordre equivalent al nombre total de places oferides.

La Presidència del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló farà pública en el web del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló la resolució per la qual s'aprove la relació de persones que, superat el procés selectiu, hagen obtingut plaça i el procediment perquè puguen efectuar la seua opció a plaça, atorgant un termini de 20 dies naturals des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució per a entregar la relació de destinacions sol·licitades, així com la documentació referida a la mateixa resolució.

Si alguna persona seleccionada no compleix tots els requisits exigits en la convocatòria, la Presidència del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló dictarà una resolució motivada en què es declare la pèrdua dels drets derivats del procés selectiu.

7.6. Adjudicació de places.

Les places s'adjudicaran entre les persones aspirants d'acord amb la sol·licitud, ordre de prelació i per l'ordre de la puntuació aconseguida.



Els nomenaments seran publicats en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana en el termini de sis mesos des de la finalització del procés selectiu.

7.7. Els processos vinculats al desenvolupament de les diferents categories professionals de l'oferta d'ocupació pública excepcional d'estabilització d'ocupació temporal de llarga duració, vinculada a la disposició 6a i 8a de la Llei 20/2021, no constituiran borsa d'ocupació temporal.



8. Òrgan tècnic de selecció

L'òrgan tècnic de selecció serà nomenat per la Presidència del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, i la seua composició s'haurà de fer d'acord amb l'article 60 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic. La relació nominal dels seus membres serà publicada en el web del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves. L'òrgan tècnic de selecció estarà compost per cinc membres, havent de designar-se el mateix nombre de suplents, i constarà d'un/a president/a, un/a secretari/ària i tres vocals. Els vocals hauran de posseir la titulació requerida per a l'accés a la mateixa categoria convocada, i en defecte d'això, en qualsevol cas, hauran de pertànyer al grup o, en el seu cas, subgrup de classificació professional al qual corresponga una titulació d'igual nivell acadèmic o superior a l'exigit en la respectiva convocatòria, i almenys més de la meitat dels seus membres haurà de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements.



Les persones suplents nomenades per a compondre l'òrgan de selecció podran actuar indistintament en relació al respectiu titular, excepte una vegada iniciada una sessió en la qual no es podrà actuar simultàniament. En els supòsits d'absència del/de la president/a titular o suplent o del/de la secretari/ària titular o suplent, les funcions de tots dos seran exercides pels/per les vocals, seguint l'ordre en què hagen estat designats per la resolució de nomenament.

Correspon a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a la determinació concreta de qualificació de les persones admeses al concurs. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la resta de normativa vigent.

Els acords de l'òrgan de selecció es faran públics en el web del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló.

A l'efecte de comunicacions i altres incidències, l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seua seu en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, avinguda del Dr. Clarà, 19, 12002 Castelló de la Plana.



9. Informe d'impacte de gènere

L'informe d'impacte de gènere, associat a la convocatòria de l'oferta d'ocupació pública del procés excepcional d'ocupació temporal de llarga duració vinculada a la disposició 6a i 8a de la Llei 20/2021, de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública per concurs, conclou que l'execució d'oferta d'ocupació pública és positiu.



Castelló de la Plana, 7 de febrer de 2023.– El president del consell de govern del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló (p. d., 31.05.2021, DOGV 9107 15.06.2021): Miguel Mínguez Pérez.







ANNEX I

Categories professionals convocades vinculades a l'oferta d'ocupació pública excepcional d'estabilització d'ocupació temporal de llarga duració vinculada a les disposicions 6a i 8a de la Llei 20/2021. Requisits de titulació



Grup/subgrup Categoria professional Titulació Llocs afectats

DA 6 i DA 8 Llei 20/2021 Sistema provisió Total

C1 ADMINISTRATIU/IVA Títol de Batxiller, Tècnic de Formació Professional o el seu equivalent per a l'acompliment de la categoria, accés a la universitat per a majors de 25 anys si s'acredita estar en possessió del títol de graduat en ESO o equivalent a efectes professionals o haver superat almenys 15 crèdits ECTS dels estudis universitaris. 3311 Concurs 4

3313 Concurs

3390 Concurs

3391 Concurs

C2 AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA Títol de graduat en ESO, Graduat Escolar, Formació Professional de primer grau o el seu equivalent per a l'acompliment de la categoria 3425 Concurs 5

3247 Concurs

3256 Concurs

3245 Concurs

3430 Concurs

O.A.P. ZELADOR/A AMB ATENCIÓ DIRECTA AL PACIENT Certificat d'escolaritat, graduat en ESO o equivalent o programa de qualificació professional inicial 3271 Concurs 4

3269 Concurs

3270 Concurs

3274 Concurs

O.A.P. ZELADOR/A SENSE ATENCIÓ DIRECTA AL PACIENT Certificat d'escolaritat, graduat en ESO o equivalent o programa de qualificació professional inicial 3426 Concurs. Torn diversitat funcional intel·lectual. œ jornada 2

3427 Concurs. Torn diversitat funcional intel·lectual œ jornada.

A2 DIETISTA-NUTRICIONISTA Graduat/ada o diplomat/ada universitari equivalent o grau universitari en dietètica-nutrició 3220 Concurs 1

A2 INFERMER/A D'UNITATS HOSP./SERV. CENTRALS Graduat/ada o diplomat/ada universitari en infermeria o ajudant tècnic/a sanitari/ària 3389 Concurs 44

3371 Concurs

3343 Concurs

3368 Concurs

3358 Concurs

3375 Concurs

3179 Concurs

3564 Concurs

3384 Concurs

3377 Concurs

3365 Concurs

3178 Concurs

3387 Concurs

3366 Concurs

3428 Concurs

3385 Concurs

3340 Concurs

3357 Concurs

3342 Concurs

3372 Concurs

3362 Concurs

3356 Concurs

3359 Concurs

3353 Concurs

3347 Concurs

3346 Concurs

3364 Concurs

3367 Concurs

3352 Concurs

3360 Concurs

3388 Concurs

3277 Concurs

3133 Concurs

3344 Concurs

3378 Concurs

3376 Concurs

3363 Concurs

3373 Concurs

3345 Concurs

3361 Concurs

3370 Concurs

3379 Concurs

3386 Concurs

3559 Concurs

A2 INFERMER/A ESPECIALISTA SALUT MENTAL Graduat/ada o diplomat/ada universitari en infermeria i títol d'especialista en infermeria de salut mental o el seu equivalent per a l'acompliment de la categoria. 3014 Concurs 2

3281 Concurs

C1 ESPECIALISTES INTEGRACIÓ SOCIAL Títol de Batxiller o títol tècnic/a de la família de sanitat o serveis socioculturals i a la comunitat (tècnic/a superior) o equivalent. 3394 Concurs 8

3395 Concurs

3399 œ jornada Concurs

3396 Concurs

3397 œ jornada Concurs

3392 Concurs

3393 Concurs

3398 œ jornada Concurs

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Hematologia i hemoteràpia Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en hematologia i hemoteràpia 3324 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Farmàcia Hospitalària Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en farmàcia hospitalària 3563 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Neurofisiologia clínica Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en neurofisiologia clínica 3331 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Medicina intensiva Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en medicina intensiva 3329 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Radiofísica hospitalària Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en radiofísica hospitalària 3334 Concurs 2

3333 Concurs

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Oncologia mèdica Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en oncologia mèdica. 3082 Concurs 2

3332 Concurs

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Psiquiatria Títol de grau, llicenciat/da o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en psiquiatria 3020 Concurs 2

3021 Concurs

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Aparell digestiu Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en aparell digestiu 3327 Concurs 2

3326 Concurs

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Medicina preventiva i salut pública Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en medicina preventiva i salut pública 3001 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Psicologia clínica Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en psicologia clínica 3336 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Cirurgia general i de l'aparell digestiu Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en cirurgia general i de l'aparell digestiu 3091 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA.

Oncologia radioteràpica Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en oncologia radioteràpica 3164 Concurs 1

A1 FACULTATIU/A ESPECIALISTA.

Anestesiologia i Reanimació Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en anestesiologia i reanimació 3017 Concurs 1

A1 FACULTATIU/IVA ESPECIALISTA. Cardiologia Títol de grau, llicenciat/ada o doctor/a i títol de facultatiu/iva especialista en cardiologia 3090 Concurs 1

A2 FISIOTERAPEUTA Graduat/ada o diplomat/ada universitari en fisioteràpia 3224 Concurs 2

3221 Concurs

A1 METGE/ESSA UNITAT HOSPITALITZACIÓ A DOMICILI Graduat/ada, llicenciat/ada o doctor/a en medicina i títol de metge/essa especialista, expedit pel ministeri competent, en qualsevol especialitat, o bé la certificació prevista en l'article 3 del Reial decret 853/1993, de 4 de juny 3100 Concurs 1

A1 METGE/ESSA URGÈNCIA HOSPITALÀRIA Graduat/ada, llicenciat/ada o doctor/a en medicina i títol de metge/essa especialista, expedit pel ministeri competent, en qualsevol especialitat, o bé la certificació prevista en l'article 3 del Reial decret 853/1993, de 4 de juny 3049 Concurs 1

A1 ODONTÒLEG/ÒLOGA Graduat/ada, llicenciat/ada en odontologia o títol de llicenciat/ada o doctor/a en medicina i títol d'especialista en estomatologia, expedit pel ministeri competent 3335 Concurs 1

A1 ALTRES TITULATS SUPERIORS.

Biologia molecular Llicenciat/ada en medicina, ciències biològiques, farmàcia o veterinària 3538 Concurs 1

A1 PSICÒLEG/ÒLOGA Llicenciat/ada en psicologia o equivalent 3114 Concurs 1

C2 TÈCNIC/A CURES AUX. INFERMERIA O.H./SS.CC. Títol de formació professional de tècnic/a en cures auxiliars d'infermeria o formació professional de primer grau en la seua branca sanitària o el seu equivalent per a l'acompliment de la categoria 3413 Concurs 27

3414 Concurs

3417 Concurs

3421 Concurs

3423 Concurs

3419 Concurs

3077 Concurs

3407 Concurs

3422 Concurs

3562 Concurs

3418 Concurs

3076 Concurs

3148 Concurs

3412 Concurs

3560 Concurs

3141 Concurs

3420 Concurs

3409 Concurs

3041 Concurs

3424 Concurs

3408 Concurs

3416 Concurs

3231 Concurs

3037 Concurs

3411 Concurs

3415 Concurs

3239 Concurs

C1 TÈCNIC/A ESPECIALISTA. Radioteràpia Títol de tècnic/a superior en radioteràpia, títol de tècnic/a especialista en radioteràpia (FP de segon grau, branca sanitària) o equivalent 3404 Concurs 2

3406

C1 TÈCNIC/A ESPECIALISTA. Laboratori Títol de tècnic/a superior en laboratori de diagnòstic clínic o títol d'FP de grau superior branca sanitària, especialitat en laboratori o equivalent 3402 Concurs 1

C1 TÈCNIC/A ESPECIALISTA.

Radiodiagnòstic Títol de tècnic/a superior en imatge per al diagnòstic, títol de tècnic/a especialista en radiodiagnòstic (FP de segon grau branca sanitària) o títol de tècnic/a especialista en medicina nuclear (FP de segon grau branca sanitària) o equivalent 3433 Concurs 1

A1 TÈCNIC/A FUNCIÓ ADMINISTRATIVA Títol de doctor/a, llicenciat/ada, enginyer/a, arquitecte/ta o equivalent o bé títol universitari oficial de grau 3429 Concurs 1

C1 TÈCNIC/A INFORMÀTICA Cicle formatiu de grau mitjà de formació professional de la família d'informàtica i telecomunicació o equivalent 3401 Concurs 1

A1 TÈCNIC/A SEGURETAT TREBALL Llicenciatura universitària o títol universitari oficial de grau, a més d'un títol de màster (o curs específic) de tècnic/a superior de riscos laborals, especialitat en seguretat en el treball de duració no inferior a 600 hores 3338 Concurs 1







* * * * * *

Mapa web