Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es regula i concedeix una subvenció directa a la Fundació Miquel Navarro per a l'exercici 2022. [2022/7520]

(DOGV núm. 9401 de 09.08.2022) Ref. Base de dades 007256/2022


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ajudes
    Matèries: Fundacions



L'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, estableix, en l'apartat 2.a, la possibilitat de concedir, de forma directa, les subvencions previstes nominativament en els Pressupostos Generals de l'Estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals, en els termes arreplegats en els convenis i en la normativa reguladora d'aquestes subvencions. De la mateixa manera es regula en l'article 168 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, que també estableix el contingut mínim de les bases reguladores de les subvencions esmentades, així com alguns dels tràmits que han de desenvolupar-se durant el procediment d'elaboració d'aquestes.

En el pressupost de la Generalitat per a 2022, consta, en la secció 05, servei 01, centre gestor 01, i programa 111.70, la línia de subvenció S8861000, amb la denominació «Subvenció Fundació Miquel Navarro», amb una dotació de 60.000 euros, i que té com a descripció i finalitat la col·laboració en la difusió de l'obra de Miquel Navarro. Es tracta, per tant, d'una subvenció de caràcter nominatiu prevista en la Llei 8/2021, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.

Aquesta línia de subvenció S8861000, es troba inclosa en el Pla Estratègic de Subvencions de la Presidència de la Generalitat i els seus organismes públics, per al període 2021-2023, aprovat per Resolució de 26 de febrer de 2021, de la Presidència de la Generalitat, subvenció inclosa en el programa 111.70 i vinculada a l'objectiu estratègic 8.

La Fundació Miquel Navarro és una fundació de caràcter cultural i sense ànim de lucre, que té com a finalitat promoure el coneixement i la divulgació de l'artista Miquel Navarro, i l'educació i la formació a través de l'art, així com fomentar la creació artística, la investigació i l'ensenyament de les expressions artístiques, la conservació del patrimoni cultural i l'estudi de l'art. A més tracta d'afavorir l'enteniment i el diàleg intercultural per mitjà de l'art, contribuint al desenrotllament social de la cultura, i de fomentar el respecte al patrimoni cultural.



En el projecte que presenten es contemplen dues activitats en el marc dels seus objectius, orientades a un millor coneixement de la figura i trajectòria d'aquest artista valencià:

1. La publicació/continuació del Catàleg Raonat de l'obra de Miquel Navarro, Vol. II 2000-2022. En l'any 2015 es va editar el primer volum del Catàleg Raonat de Miquel Navarro. Escultures, dibuixos, pintures i fotografies 1964-2000. Han passat 22 anys des d'aleshores i la producció artística de l'escultor s'ha engrandit de manera notable, per la qual cosa urgeix portar endavant la catalogació de les obres realitzades des de l'any 2000 fins a l'actualitat, tant escultures i pintures com dibuixos, fotografies i material audiovisual.

Aquest treball exigeix una profunda investigació, escomesa des de la metodologia i la disciplina de la Història de l'Art. Aquesta publicació té com a pilar fonamental la meticulosa investigació de les creacions de l'artista. La finalitat d'aquest treball és la creació d'un complet mapa biogràfic per a cadascuna de les obres.

2. La posada en marxa d'un cicle de visites guiades per al públic infantil, fonamentalment, sobre la vida i obra de Miquel Navarro. El coneixement directe de les obres d'art estimula el desenvolupament cognitiu del pensament infantil i la seua formació en hàbits socials. A través de l'art, els xiquets i xiquetes aprenen a valorar els bens culturals i a entendre les manifestacions artístiques com a mitjà de comunicació. També a conéixer i a respectar el patrimoni cultural.

S'ha aplicat el que disposa el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat, dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques. Les subvencions que es concedeixen en la present resolució no necessiten la notificació adés esmentada, per no tindre els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea; en concret, per no suposar avantatge econòmic, ja que l'entitat a què va dirigida la subvenció no exerceix activitat econòmica en què puga oferir béns o serveis en el mercat, i, per això, no hi ha possibilitat de falsejament de la competència que afecte els intercanvis comercials entre estats membres.



Per tot allò que s'ha exposat, havent-se seguit els tràmits que s'arrepleguen en l'article 168.1.A de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, d'acord amb el que estableix la Llei 8/2021, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a 2022, i en virtut de les competències atribuïdes a la Presidència de la Generalitat, en el Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, i de la delegació continguda en l'apartat huité, lletra d de la Resolució de 17 de febrer de 2022, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en diferents òrgans de la Presidència, resolc:





Primer. Objecte

La present resolució té per objecte regular la concessió directa d'una subvenció destinada a la Fundació Miquel Navarro, per a la col·laboració en la difusió de l'obra de l'artista.



Segon. Raons d'interés públic que concorren en la seua concessió

Aquesta subvenció es concedeix de forma directa, en aplicació del que preveuen l'article 22.2.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l'article 168.1.A de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, així com la Llei 8/2021, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.

El caràcter singular i únic de l'entitat sol·licitant així com el projecte presentat per la Fundació Miquel Navarro i la finalitat de la Generalitat de col·laborar amb la difusió d'aquest artista, motiva el procediment en qüestió, contemplant-se de manera expressa en el pressupost de la Generalitat per a 2022, en la secció 05, servei 01, centre gestor 01, i programa 111.70, la línia de subvenció S8861000, amb la denominació «Subvenció Fundació Miquel Navarro», i amb una dotació de 60.000 euros, i que té com a descripció i finalitat la col·laboració en la difusió de l'obra de Miquel Navarro.



Tercer. Entitat beneficiària

L'entitat beneficiària de la subvenció és la Fundació Miquel Navarro, amb NIF G02733368.



Quart. Activitat subvencionada

L'import de l'ajuda es destinarà a la difusió de l'obra de Miquel Navarro, mitjançant la publicació/continuació del Catàleg Raonat de la seua obra i un cicle de visites guiades per a públic infantil, fonamentalment sobre la vida i obra de Miquel Navarro.



Cinqué. Despeses subvencionables

1. Seran subvencionables totes aquelles despeses realitzades de naturalesa corrent, que estan lligades de manera indubtable a la intervenció i a l'execució de les activitats pressupostades i autoritzades, i que resulten estrictament necessàries per a la seua implementació, sempre que complisquen les normes sobre justificació i control establides i que es destinen al finançament de la consecució dels objectius concretats en l'actuació.

Es considerarà despesa realitzada la que haja sigut efectivament pagada amb anterioritat a la finalització del període de justificació establit en la present resolució.

Entre aquestes despeses es poden incloure:

a) Despeses directes: seran subvencionables les despeses que resulten necessàries per a la realització de l'activitat subvencionada, sempre que estiguen relacionades amb l'activitat i resulten indispensables per a l'adequada preparació o execució d'aquesta.

b) Despeses indirectes: seran subvencionables aquelles despeses de funcionament corresponents a l'activitat general de l'entitat beneficiària, que hagen sigut necessàries per a la consecució de l'objecte de la subvenció (llum, telèfon, internet, i anàlegs), sempre que tals costos corresponguen al període en què efectivament es realitza l'activitat. Únicament es podrà imputar a aquest concepte de despesa, un màxim d'un 20 % de la subvenció concedida.

c) Despeses de personal intern: seran subvencionables els costos (salari i seguretat social) de personal intern de l'entitat beneficiària, necessaris per a la realització de l'activitat subvencionada.

S'inclouran en la partida de despeses de personal els derivats de la contractació de personal, totalment o parcialment, per a la seua intervenció en l'activitat subvencionable, sempre que existisca una relació laboral, fixa o temporal, entre l'entitat beneficiària i la persona treballadora.

En el document de justificació de l'activitat subvencionable, l'entitat sol·licitant indicarà el percentatge de la jornada laboral que el personal dedique al projecte.

No s'inclouran les despeses originades per les persones integrants de la junta directiva o consell de direcció de l'entitat beneficiària.

d) Despeses de restauració: l'import màxim subvencionable per a despeses de restauració, servei d'àpats, compra de comestibles, o similars, no podrà excedir del 15 % de la totalitat de la quantia subvencionable, amb exclusió dins d'aquest concepte del consum de begudes amb contingut alcohòlic. L'entitat beneficiària haurà de determinar a les persones usuàries d'aquests serveis així com el concepte pel qual s'imputa la seua despesa.

e) Despeses de subcontractació: s'entén que hi ha subcontractació quan l'entitat beneficiària de la subvenció concerta amb terceres persones l'execució total o parcial de les activitats que constitueixen l'objecte de la subvenció. L'entitat beneficiària podrà subcontractar l'activitat objecte de la subvenció, fins a un percentatge màxim del 75 % de l'import de la subvenció, amb els requisits i prohibicions establits en l'article 29 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



2. D'acord amb el que es disposa en l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el cost d'adquisició de les despeses subvencionables haurà d'estar d'acord amb el valor de mercat. Si escau, l'òrgan gestor podrà fer la comprovació del valor del mercat amb els mitjans assenyalats en l'article 170 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

3. No seran subvencionables les despeses per a l'adquisició de béns inventariables (equipament informàtic, mobiliari, equips d'impressió, o anàlegs).

4. Les activitats que se subvencionen podran executar-se a partir de l'1 de gener de 2022 i fins a la data de finalització del termini per a presentar la justificació.



Sisé. Quantia

L'import de la subvenció s'estableix en un màxim de 60.000 €, valorant positivament el que existisquen fonts privades alternatives de finançament.

Únicament seran objecte d'ajudes les despeses de caràcter corrent, en cap cas béns inventariables.

Aquest import s'abonarà amb càrrec a la línia de subvenció S8861000, de la secció, servei, centre gestor i programa 05.01.01.111.70.4 de l'estat de despeses del Pressupost de la Generalitat per a l'exercici 2022.



Seté. Procediment

1. L'entitat beneficiària haurà de manifestar, en el termini de quinze dies hàbils a partir de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la seua conformitat amb la concessió de la subvenció i amb les presents bases reguladores, d'acord amb el model que s'inclou com a annex de la present resolució.

2. El model de conformitat, degudament omplit i signat, haurà de presentar-se telemàticament en el portal de la Generalitat, Presidència, dins de l'apartat «Sol·licitud general d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments de Presidència de la Generalitat» en el següent enllaç:



https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18487&version=amp

o en qualsevol dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Junt amb la conformitat amb la subvenció i les seues bases reguladores, i en el cas que el compte bancari de l'entitat no estiguera donat d'alta en la Generalitat, o s'hagen de modificar les seues dades, s'haurà de realitzar el tràmit previst en l'article 5 de l'Ordre 2/2022, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es regulen les actuacions o tràmits d'alta, modificació i baixa de les dades personals identificatives i bancàries de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb la Generalitat (DOGV 9324, 25.04.2022), a través de l'accés a l'enllaç següent:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22648

4. D'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si el document de conformitat s'haguera omplit de forma incompleta o no s'hagueren aportat els requisits i documents que s'assenyalen en aquesta base, la persona interessada serà requerida perquè, en un termini de deu dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, en cas de no fer-ho, se la tindrà per desistida, amb la resolució prèvia d'arxivament d'expedient, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la llei esmentada, quedarà sense efecte la concessió de la subvenció, i en perdrà, per tant, el dret a la percepció.



Huité. Òrgan gestor

Correspon la tramitació i la gestió de la subvenció a la Subdirecció General d'Organització i Coordinació.



Nové. Obligacions de les entitats beneficiàries

L'entitat beneficiària d'aquesta subvenció quedarà obligada a:

a) Comunicar a la Subdirecció General d'Organització i Coordinació de la Presidència de la Generalitat, la concessió d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega, i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

b) Sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions així com facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció.

c) Adoptar les mesures de difusió contingudes en l'apartat 4 de l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que estableix que els beneficiaris hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de les activitats objecte de subvenció. Aquestes mesures podran consistir en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent, així com llegendes relatives al finançament públic en cartells, plaques commemoratives, materials impresos, mitjans electrònics, o audiovisuals, o bé en mencions realitzades en mitjans de comunicació.

En aquest sentit, tot el material gràfic i audiovisual publicitari que es realitze (cartells, fullets, pancartes, DVD, CD, i la resta de documentació i material utilitzat) indicarà que l'activitat subvencionada es realitza en col·laboració amb la Generalitat, i les inclusions o mencions que es realitzen en les pàgines Web oficials per a donar repercussió a les activitats, incorporaran, si correspon, el logotip que la Generalitat facilite.

Respecte a les campanyes de publicitat que es duguen a terme, s'haurà de respectar el que s'estableix en la Llei 12/2018, de 24 de maig, de la Generalitat, de publicitat institucional per a l'interés ciutadà i la concepció col·lectiva de les infraestructures públiques.

d) Quedar, en tot cas, subjecta a les obligacions imposades per l'article 14 i concordants de Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

e) Com a entitat beneficiària d'una subvenció, en compliment de l'article 3 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; de l'article 4 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana (DOGV 9323, 22.04.2022), i de l'article 3 del Decret 105/2017, de 28 de juliol, pel qual es desenvolupa la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de participació ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOGV 8118, 01.09.2017), l'entitat beneficiària, sense perjudici de les altres obligacions establides en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i una altra legislació aplicable, haurà de complir les obligacions de transparència establides en les disposicions anteriors en el cas de percebre durant el període d'un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 50.000 euros o quan, almenys, el 40 % del total dels seus ingressos anuals tinguen caràcter d'ajuda o subvenció pública, sempre que aconsegueixen com a mínim la quantitat de 5.000 euros

La difusió d'aquesta informació es realitzarà preferentment a través de la pàgina web de l'entitat beneficiària.



Desé. Règim i termini de justificació de les subvencions

1. L'entitat beneficiària haurà de presentar, davant de l'òrgan gestor, l'adequada justificació de la subvenció, de la realització de l'activitat, del compliment de les condicions imposades, i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de concessió de la subvenció. El termini màxim per a presentar la justificació finalitzarà el 9 de desembre de 2022.

2. En concret, l'entitat beneficiària haurà de presentar un compte justificatiu de la despesa realitzada, que es compondrà dels documents següents:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà:

1r. Una relació classificada i numerada de les despeses de l'activitat, amb identificació de la persona o entitat creditora i del document, el concepte de la despesa, el seu import, la data d'emissió i la data de pagament, la relació de la despesa amb l'activitat subvencionada, el percentatge d'imputació de cada factura a la subvenció concedida, i l'import imputat.

2n. Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i la documentació acreditativa del pagament, ordenats correlativament, d'acord amb la relació anterior.

Per tal de controlar l'eventual acumulació de subvencions, l'entitat beneficiària haurà de presentar declaració responsable que faça constar que tots i cada un dels documents o factures presentats s'apliquen únicament a la justificació de la subvenció concedida.

Pel que fa a les factures, hauran de complir els requisits regulats en el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació i hauran de ser emeses dins de l'exercici 2022, i correspondre el període de realització de les despeses subvencionables amb la preparació i l'execució de l'activitat subvencionada.

Les factures hauran de reflectir amb prou detall les prestacions realitzades.

No podran aportar-se com a justificant de despeses els albarans, les notes de lliurament ni les factures pro-forma. L'acreditació de les despeses també podrà efectuar-se mitjançant factures electròniques, sempre que complisquen els requisits exigits per a la seua acceptació en l'àmbit tributari.

3r. Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència, o, si és el cas, la declaració responsable de no haver rebut altres subvencions o ajudes o ingressos, per a l'actuació objecte d'aquesta subvenció.

4t. Els tres pressupostos que, si és el cas, i en aplicació de l'article 31.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, dega haver sol·licitat l'entitat beneficiària.

c) Declaració responsable firmada per la persona representant legal de l'entitat sobre el compliment de les obligacions establides en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, amb expressa indicació de trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.



3. En el cas que l'entitat beneficiària no deduïsca cap percentatge de les quotes d'IVA suportades, haurà de presentar una declaració jurada per la persona representant legal, mitjançant la qual es notificarà no tindre dret a practicar deduccions per les quotes d'IVA que puguen suportar. Alhora, presentarà certificació de l'òrgan competent de la hisenda pública acreditant que no liquida IVA, o bé certificació de situació censal i obligacions.

Quant als documents acreditatius dels pagaments a les persones creditores, com a justificants de pagament s'admetran resguards de transferència (si engloba diverses factures, s'haurà d'aportar relació detallada d'elles), així com xecs i pagarés, en els següents termes:

1r. Si la forma de pagament és una transferència bancària, aquesta es justificarà mitjançant el resguard de l'ordre de càrrec i haurà de figurar en el concepte de la transferència el número de factura o, en defecte d'això, el concepte abonat.

2n. Si la forma de pagament és el xec o pagaré, el document justificatiu consistirà en un rebut, signat i estampillat per la persona proveïdora, on haurà d'especificar-se la factura o documentació justificativa de la despesa a què correspon el pagament i la seua data, el número i la data del xec o, si és el cas, la de venciment del pagaré, havent d'aparéixer, sota la signatura, el nom i el número del NIF de la persona que signa.

La forma de pagament contemplada en els dos punts anteriors, s'acompanyarà de còpia d'extracte bancari del càrrec en compte corresponent a l'operació justificada.

4. Així mateix, l'entitat beneficiària haurà d'acreditar, per mitjà de certificació expedida per l'òrgan competent, davant de l'òrgan gestor de la subvenció regulada en aquesta resolució, els punts següents:

a) Que els fons han sigut destinats a realitzar l'activitat per a la qual van ser concedits.

b) Que la documentació original acreditativa de la despesa realitzada i efectivament pagada es troba en les seues dependències, a disposició de l'òrgan gestor de la subvenció, de la Intervenció General de la Generalitat i de la Sindicatura de Comptes.



Onzé. Forma de pagament de la subvenció

1. El pagament s'efectuarà, per mitjà de transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària que aquesta determine, una vegada rebuda la justificació i acreditat que l'entitat es troba al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

2. No obstant el que disposa l'apartat anterior i a petició de l'entitat beneficiària, podrà anticipar-se un 30 % de l'import total de la subvenció, després de la seua concessió, d'acord amb allò que estableix l'article 171 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

3. Les quantitats lliurades anticipadament i no justificades hauran de ser reintegrades per mitjà de xec nominatiu conformat o bancari, a nom de la Presidència de la Generalitat. L'Administració, d'acord amb el que preveu l'article 90 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions, haurà de calcular els interessos de demora des del moment en què s'haja produït el pagament efectiu de l'ajuda fins al moment en què s'haja produït la devolució efectiva per part de l'entitat beneficiària.





Dotzé. Compatibilitat de les ajudes

L'ajuda concedida serà compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta compatibilitat estarà condicionada a què l'import de les ajudes, aïlladament o en concurrència amb altres, no supere el cost de l'activitat subvencionada, tot això de conformitat amb l'article 65.3.c del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol i l'article 168.1.A), apartat c, de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda, del sector públic instrumental i de subvencions.



Tretzé. Minoració, anul·lació i reintegrament de les subvencions

1. Es reduirà proporcionalment la subvenció en cas que la justificació de les despeses realitzades no abaste la quantia atorgada, així com quan havent-se subvencionat una part del cost total de l'activitat, no es justifique l'import total de la despesa que suposa el desenvolupament de l'activitat esmentada.

2. La presentació extemporània de la justificació donarà lloc a la incoació d'un procediment per a deixar sense efecte l'acte de concessió de la subvenció. En tot cas es garantirà el dret de l'audiència de l'entitat interessada.

3. En els casos previstos en l'article 37 de la Llei general de subvencions, l'entitat beneficiària haurà de reintegrar la totalitat o una part de la quantitat percebuda més els corresponents interessos de demora. En aquests casos es procedirà a la incoació de l'oportú expedient que, amb audiència prèvia de l'entitat interessada, serà resolt per la persona titular de l'òrgan gestor de la subvenció.

4. El falsejament o l'ocultació de dades i documents, ja que afecten substancialment la concessió i lliurament de fons públics, donarà lloc a l'exigència de responsabilitats tant en l'ordre administratiu com en el jurisdiccional competent.

5. La Presidència de la Generalitat es reserva el dret a realitzar quantes inspeccions tècniques i administratives es consideren necessàries a fi de conformar la correcta execució de l'actuació subvencionada.





Catorzé. Règim jurídic aplicable

Aquestes subvencions es regiran, a més de pel que disposa aquesta resolució, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reglament de l'esmentada llei, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, excepte en allò que afecte els principis de publicitat i concurrència, així com pel que estableix la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i per les altres normes de dret administratiu que hi siguen aplicables.



Quinzé. Efectes

La present resolució produirà efectes a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114.c de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

a) Potestativament, recurs de reposició davant la Presidència de la Generalitat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.

b) Directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que hi estimen oportuna.



València, 29 de juliol de 2022.– El president de la Generalitat, (p. d., ap. 8é.d R 17.02.2022, DOGV 21.02.2022), la directora general del Gabinet del President: Esther Ortega Bordería.





ANNEX I

Model de conformitat de la subvenció de concessió directa



(La sol·licitud haurà d'anar acompanyada dels documents que s'exigeixen en l'apartat 7 de la resolució)



1. Identificació de la subvenció.

– Anualitat:

– Òrgan gestor:

– Import:

– Títol:



2. Persona beneficiària.

– Nom o raó social (*):

– NIF:

– Adreça:

– Localitat:

– Província:

– Telèfon:

– Correu electrònic:

– Pàgina web:

(*) El nom ha de ser coincident amb el que figura en aquesta resolució.



Dades de la persona representant:

– Nom:

– Cognoms:

– DNI/NIF:

– Càrrec:



Dades domiciliàries a efectes de notificació:

– Adreça:

– Localitat:

– Província:

– Codi postal:



Dades de persona de contacte en cas de ser diferent de la persona sol·licitant:

– Nom i cognoms:

– Telèfon:

– Correu electrònic:



3. Declaració responsable

a) D'acord amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, done la meua autorització perquè l'administració obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com per a la comprovació directa de les dades d'identitat (DNI), i, si és el cas, de residència.



Sí No



En cas de no subscriure la corresponent autorització, la persona interessada estarà obligat a presentar els documents corresponents junt amb aquesta conformitat.

b) Declare que, a la vista de les bases que regeixen aquesta convocatòria, les accepte íntegrament i accepte la subvenció per al projecte a què es refereix la present resolució.

c) Declare que no em trobe sotmés a les prohibicions previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, que determina la prohibició d'obtindre la condició de beneficiari de subvencions, ressaltant especialment la de no ser deutor per reintegrament de subvencions.



d) Declare que totes les dades que figuren en aquest document són certes, i em compromet a destinar l'import de la subvenció que es regula i concedeix en aquesta resolució a l'objecte previst.

e) Declare, sota la meua responsabilitat, que els documents que aporte són còpia fidel de l'original, els quals seran aportats a requeriment de l'Administració.



4. Dades del projecte, programa o pla per al qual se li concedeix la subvenció.

– Descripció del projecte:

– Data inici:

– Data fi:

– Resultats previstos:



5. Informació i consentiment.

Informació sobre la Llei Orgànica de Protecció de Dades: Als efectes previstos en l'article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, se l'informa que les dades consignades en el present document seran incorporades a un fitxer de què és titular la Presidència de la Generalitat. Les seues dades seran emprades només per a la gestió d'ajudes i subvencions i no seran cedides ni usades per a un altre fi diferent. Respecte de les esmentades dades, podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que preveu la indicada Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, davant la Presidència de la Generalitat.





Sí No



Data i signatura de la persona representant de l'entitat.

Mapa web