Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 27 de desembre de 2022, de la directora general d'Aeroport de Castelló, SL, per la qual es fan públiques les bases i es convoca el procés selectiu per a accedir per promoció interna, com a personal laboral fix, al lloc número 24 cap d'escala serveis de terra (convocatòria OEAC/001/22) mitjançant el sistema de concurs oposició, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'entitat per al 2022. [2022/12912]

(DOGV núm. 9518 de 24.01.2023) Ref. Base de dades 000752/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Aeroport de Castelló, SL
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions





En desenvolupament de l'oferta d'ocupació pública per a l'exercici 2022, aprovada per la comissió executiva d'Aeroport de Castelló, SL (AEROCAS), el 31 de maig de 2022, i vist el que disposa la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a reduir la temporalitat en l'ocupació pública, en el sector públic instrumental de la Generalitat, la directora general d'AEROCAS, amb competències per a l'execució dels processos selectius, en virtut de les facultats que li atorga el Consell d'Administració de la societat el 24 de setembre de 2020, resolc:



1. Convocar el procés selectiu per a proveir el lloc núm. 24 cap d'escala serveis de terra, per promoció interna, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició (convocatòria OEAC/001/22).

2. Aprovar les bases de la convocatòria que hi ha com a annex a la present resolució que han sigut negociades amb la representació legal del personal.

3. Publicar la present resolució en el DOGV i en la pàgina web d'AEROCAS (https://aeroportcastello.com/). El procés es durà a terme a través de la pàgina web d'AEROCAS on s'informarà sobre les formes, les dates i els terminis d'admissió de sol·licituds per a participar en el procés selectiu i es publicaran els anuncis successius que corresponguen relatius a la convocatòria.

La present resolució tindrà els efectes que corresponguen d'acord amb les seues característiques i naturalesa a partir de l'endemà de publicar-la.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, potestativament, recurs de reposició, en el termini d'un mes, davant del mateix òrgan que dicta la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, o el de la circumscripció en què tinga el domicili qui recorre, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la present resolució, d'acord amb el que disposen els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i sense perjudici de qualsevol altre recurs que es puga interposar.





Benlloc, 27 de desembre de 2022.– La directora general: Blanca Marín Ferreiro.







BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS SELECTIU PER A ACCEDIR A PROVES SELECTIVES D'ACCÉS PER PROMOCIÓ INTERNA, COM A PERSONAL LABORAL FIX, DEL LLOC NÚM. 24 CAP D'ESCALA SERVEIS DE TERRA (CONVOCATÒRIA OEAC/001/22) MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ, CORRESPONENT A L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA DE L'ENTITAT PER A L'ANY 2022.



1. CONDICIONS GENERALS

En execució de l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2022, publicada en el DOGV núm. 9365 de 20 de juny de 2022, la societat Aeroport de Castelló SL (AEROCAS) convoca el present procés selectiu per a cobrir el lloc de naturalesa laboral denominat cap escala serveis de terra pel torn de promoció interna.

El present procés es regeix pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic dels empleats públics en els termes previstos en la disposició addicional primera, per les lleis emanades de la Generalitat Valenciana aplicables a l'entitat i pel VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat Valenciana, i pel que disposen les presents bases.

El sistema de selecció respectarà els principis d'igualtat, publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència de les persones que s'hi presenten i garantirà, en tot moment, la transparència del procés de selecció.

La selecció es farà mitjançant el sistema de concurs oposició, d'acord amb els exercicis i el barem que es desenvolupen en les presents bases.

En concloure el procés selectiu, l'aspirant que obtinga la puntuació més alta serà a qui s'adjudicarà el lloc objecte de promoció amb caràcter personal laboral fix i serà la data efectiva de nomenament la que determine la Direcció General d'AEROCAS.



2. LLOC OBJECTE DE PROMOCIÓ INTERNA

– Identificació de l'oferta: OEAC/001/22

– Núm. del lloc: 24

– Denominació: cap d'escala serveis de terra

– Centre de treball: el lloc de treball està situat en l'aeroport de Castelló, ctra. CV 13, km 2.4, Benlloc

– Grup professional: tècnic gestor. Nivell 1 o d'entrada del cinqué conveni col·lectiu general del sector de serveis d'assistència en terra en aeroports aprovat per Resolució de 19 de setembre de 2022.



– Retribucions: el salari està fixat d'acord amb el del cinqué conveni col·lectiu general del sector de serveis d'assistència en terra en aeroports aprovat per Resolució de 19 de setembre de 2022 i publicat en el BOE de 17 d'octubre de 2022.

– Dependència funcional: Direcció de l'aeroport

– Jornada: 50 %

– Funcions: supervisar l'operativitat dels serveis de terra, coordinar la programació de vols; coordinar l'ús de mitjans de l'aeroport (taulells, cintes, portes, etc.) i qualsevol altra faena necessària relacionada amb l'exercici de les seues funcions.



3. REQUISITS EXIGITS

Per a admetre els aspirants a participar en el procés selectiu de promoció interna, han de tindre, en el dia que acaba el termini per a presentar sol·licituds i mantindre fins al moment de formalitzar el contracte de treball, els següents:

3.1. REQUISITS GENERALS

3.1.1 Exercir, amb una antiguitat mínima de dos anys, un lloc de treball en AEROCAS de categoria d'auxiliar administratiu de serveis de terra, o equivalent.

3.1.2. Tindre la nacionalitat espanyola o qualsevol altra que permeta accedir-hi d'acord amb la normativa bàsica estatal.

3.1.3 Haver complit setze anys i no sobrepassar, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o la que es puga establir per llei.



3.1.4 No haver sigut subjectes de despatxament mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a accedir al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagueren estat separats o inhabilitats. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se en situació d'inhabilitació o equivalent ni haver tingut una sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.

3.1.5 Capacitat: no patir malaltia ni afecció per limitació física o psíquica incompatible amb l'acompliment de les funcions corresponents dels llocs oferits.

3.2. REQUISITS ESPECÍFICS

– Formació acadèmica imprescindible per a accedir-hi: títol de batxillerat, de formació professional de grau superior, certificat de professionalitat nivell 3, o equivalent.

– Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de tindre en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de prendre'n possessió.

– AEROCAS pot requerir, en qualsevol moment, a qui aspire al lloc que acredite el compliment dels requisits exigits per a participar-hi, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en el procés selectiu. Si els requisits no s'acrediten o no s'aporten els documents, en el termini dels deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, es podrà excloure l'aspirant del procés selectiu.





4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. FORMA I TERMINI

4.1. El termini per a presentar sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el DOGV.

4.2. Qui tinga interés a participar en les proves selectives ha de presentar en el Registre General d'entrada d'AEROCAS la instància de sol·licitud de participació corresponent, segons el model de l'annex III.

Documentació que s'ha de presentar amb la instància de participació en el procés:

a) Sol·licitud d'inscripció segons el model de l'annex III omplida.



b) Còpia del DNI.

c) Còpia de la titulació acadèmica que habilita per a l'acompliment del lloc de treball d'acord amb l'apartat 3.2 de les presents bases.

d) Declaració responsable segons el model de l'annex IV. A través de la qual es dona fe de tindre cada un dels requisits exigibles per a accedir a la convocatòria. A través de la mateixa declaració cada aspirant es compromet, des que comença el procediment, a proporcionar informació veraç en totes les fases.

e) En sobre tancat, còpia de la documentació acreditativa dels mèrits relativa a la fase de concurs.

f) Autobaremació dels mèrits mitjançant l'apartat d'autobaremació de la sol·licitud d'inscripció incorporada en l'annex III.



4.3. Participar en el present procés de selecció comporta que l'aspirant:

– confirma que compleix els requisits indispensables exigits,



– reconeix l'autenticitat de la documentació que adjunta i la informació que apareix en el seu currículum,



– accepta de manera expressa tot el que s'estableix en les bases reguladores de la convocatòria,

– autoritza AEROCAS per a publicar els resultats obtinguts en el procés de selecció.

Una vegada la Direcció d'AEROCAS reba les sol·licituds s'aprovarà una llista d'admesos i exclosos, que es publicarà en la pàgina web. Per a les persones que s'hagen exclòs es concedirà un termini d'esmena de tres dies hàbils. En transcórrer el termini dit, la relació d'aspirants admesos serà definitiva i es publicarà de nou en la pàgina web d'AEROCAS, amb la indicació de la data, el lloc i l'hora del primer exercici.





5. PROVES SELECTIVES

El procediment de selecció serà mitjançant el sistema de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase concurs (valoració de mèrits).

La puntuació final màxima assolible serà de 100 punts, dels quals, la fase d'oposició representa el 60 per cent de la puntuació total, i correspon a la fase de concurs (valoració de mèrits) el 40 per cent de la puntuació total. Per a passar a la fase de valoració de mèrits s'ha de superar la fase d'oposició.

5.1. Fase d'oposició

L'oposició consta d'una prova de coneixements generals i específics, tipus test de 60 preguntes amb una puntuació màxima de 60 punts. El temps delimitat per a la prova és de 120 minuts i cada 2 errors en les respostes descomptarà 1 encert; les preguntes sense contestar no penalitzen sobre la resta de les respostes. Cada pregunta tindrà un valor d'1 punt. No s'hi poden fer servir textos legals ni manuals ni equips electrònics. Cada pregunta té 3 respostes de les quals només una és vàlida. Supera la prova qui hi obtinga almenys 36 punts sobre 60. En la nota de la puntuació es tindrà en compte fins al tercer decimal.



El temari i les matèries de la prova de coneixements generals i específics s'adjunta com a annex I.

5.2. Fase de concurs (valoració de mèrits)

Només pot participar en la fase de concurs qui supere la fase d'oposició en obtindre-hi un mínim de 36 punts del màxim de 60.



Els mèrits que s'al·leguen s'han d'haver obtingut o computat fins a la data de finalitzar el termini de presentar sol·licituds.



La puntuació de la fase de concurs és de 40 punts, que es distribueixen:

– 25 punts corresponen a mèrits relacionats amb l'experiència de l'aspirant d'acord amb el que es determine en l'annex II de la convocatòria.

– 15 punts corresponen a mèrits relacionats amb la formació de l'aspirant d'acord amb el que es determina en l'annex II de la convocatòria.



A les candidatures se'ls valoraran els mèrits següents d'acord amb la baremació següent. La còpia de la documentació acreditativa dels mèrits, expedida per un organisme públic competent, s'ha d'incloure en la inscripció. La valoració de mèrits aportarà la puntuació següent:



5.3. Resultat del concurs oposició

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en cada una de les fases.

Els casos d'empat que es produïsquen s'han de dirimir de la manera següent: es tindrà en compte, en primer lloc, la puntuació més alta obtinguda en la fase d'oposició i, si persisteix l'empat, es dirimirà per la puntuació més alta obtinguda en els diferents apartats de barem del concurs, en la mateixa disposició en què figuren relacionats. En cas de persistir l'empat, s'adjudicarà a favor de la persona amb diversitat funcional, i si l'empat es produeix entre dos persones amb diversitat, es triarà qui acredita el percentatge de discapacitat més alt.

En cas de persistir l'empat, es resoldrà per sorteig.

5.4. Publicacions

Totes les publicacions referents a la present convocatòria es faran en la pàgina web d'AEROCAS, en l'apartat corresponent.

5.5. Reclamacions

A partir de la publicació tant de la puntuació obtinguda en la primera o la segona fase, i fins a la publicació del resultat final del procés en la web, es podran presentar reclamacions, les quals es resoldran en el termini màxim de 5 dies hàbils comptadors des que es presenten.



6. DESENVOLUPAMENT DE LES PROVES SELECTIVES

El primer exercici no es farà fins que no hagen transcorregut un mínim de 20 dies comptadors des de la data de la publicació de la llista definitiva i es farà en el lloc, la data i l'hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique la llista definitiva de persones admeses per a fer les proves.

Es convocarà les persones admeses per a fer l'exercici en crida única. I hauran d'acudir amb el DNI o NIE en vigor sense que siguen vàlides a aquest efecte fotocòpies. Hi perdran el dret quan es personen en el lloc de celebració una vegada iniciades les proves o per no assistir-hi, encara que es dega a causes justificades, a excepció de les causes detallades en el paràgraf següent.

Així mateix, si hi ha cap aspirant que no puga completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seua situació quedarà condicionada que passen les causes dites i a superar les fases que queden ajornades, i no es poden demorar de manera que menyscabe el dret de la resta d'aspirants a una resolució de procés ajustada a temps raonables, cosa que ha de valorar l'òrgan tècnic de selecció i, en tot cas, s'han de fer abans de publicar la llista d'aspirants que superen el procés selectiu. Una previsió idèntica resulta d'aplicar-ho a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no poden assistir-hi per motius de seguretat.





Els aspirants han d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'OTS o del personal ajudant o assessor durant la prova, amb vista que es duguen a terme de manera adequada. Qualsevol alteració en el desenvolupament normal de les proves per part d'un aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent, i l'aspirant podrà continuar fent l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'òrgan tècnic de selecció sobre l'incident. Abans de començar l'exercici i sempre que es crega convenient mentre es fa, els membres de l'òrgan tècnic de selecció o el personal ajudant o assessor han de comprovar la identitat de les persones admeses.



En la prova, l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració, i s'anul·laran els exercicis en què hi haja alguna marca que en puga identificar l'autoria.



7. PUBLICITAT DE LES LLISTES

En acabar la prova de la fase d'oposició, l'OTS publicarà la relació de persones que superen la prova amb expressió de nom, cognoms, document d'identitat anonimitzat i la puntuació obtinguda. S'entendrà que supera la fase d'oposició únicament qui obtinga la puntuació mínima exigida per a superar cada un dels exercicis.



Una vegada acabada la fase d'oposició, l'OTS publicarà les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició. Es constituirà la llista de persones que superen la fase d'oposició segons la puntuació i que han de passar a la fase de concurs.

Una vegada baremats els mèrits, l'OTS publicarà en la pàgina web les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els diferents apartats del barem, i concedirà un termini de 3 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que troben pertinents en relació amb la baremació.

En resoldre les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció, mitjançant un anunci publicarà en la pàgina web d'AEROCAS les llistes definitives amb la puntuació total obtinguda, desglossada en els diferents barems, una puntuació que servirà de notificació a les persones interessades, així com la relació definitiva de persones aprovades ordenades segons la puntuació total.



8. NOMENAMENT

Una vegada publicada la llista definitiva i conclòs el procés de promoció interna, la Direcció General d'AEROCAS nomenarà i adjudicarà el lloc de treball objecte de la convocatòria d'acord amb la puntuació més alta obtinguda. Amb la finalitat d'assegurar la cobertura de la plaça convocada, si renuncia la persona seleccionada, abans de nomenar-la o prendre'n possessió, se sol·licitarà a la següent en la llista, i així successivament.



9. ÒRGAN TÈCNIC DE SELECCIÓ

L'òrgan tècnic de selecció el formarà: president/presidenta, secretari/secretària i dos vocals que designa la Subsecretaria de la Conselleria a la qual es troba adscrita AEROCAS, en virtut del que disposa l'apartat onzé del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat Valenciana. Només un pot ser personal al servei d'AEROCAS.

Membre que exercirà les funcions de secretaria, amb veu però sense vot. La resta del personal es designarà entre el personal de la Generalitat i el seu sector públic instrumental o d'altres administracions públiques que ocupen places amb uns requisits de formació i funcions assignades equivalents o similars als establits per a les places objecte de la convocatòria.

El nomenament dels membres de l'òrgan tècnic de selecció s'ha de fer com a mínim quinze dies abans de començar les proves, mitjançant resolució que es publicarà en la pàgina web d'AEROCAS.



L'OTS podrà sol·licitar la designació de personal col·laborador de caràcter administratiu o de personal col·laborador de suport tècnic que trobe oportú, per a fer les proves de manera adequada.

Les persones que integren l'OTS, així com el personal assessor, se n'han d'abstindre i les poden recusar les persones interessades quan hi haja alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. No poden haver fet faena de preparar aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació de la present convocatòria. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'ha d'adaptar al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i altra normativa vigent, té consideració d'òrgan col·legiat de l'administració, i adopta les seues decisions de manera col·legiada mitjançant votacions, les quals han de constar en l'acta corresponent. En cas d'empat, decidirà qui en tinga la presidència. Correspon a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a executar els procediments selectius i avaluar les proves i mèrits dels aspirants, tant en la fase d'oposició com en la fase de concurs, així com, en general, adoptar les mesures que siguen precises amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives. L'òrgan tècnic analitzarà els requisits que presenten els aspirants i s'exclourà qui no reunisca els exigits per al lloc al qual opten.





La resolució del procés de selecció es publicarà en la web d'AEROCAS i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La convocatòria es pot declarar deserta si cap aspirant aconsegueix la condició d'apte.





ANNEX I

TEMARI DE LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS OPOSICIÓ PER A L'ACCÉS PER PROMOCIÓ INTERNA OEAC/001/22



TEMARI PROVA DE CONEIXEMENTS GENERALS

A. DRET CONSTITUCIONAL

1. La Constitució Espanyola de 1978: Títol preliminar. Títol primer, dels drets i deures fonamentals.

B. DRET AUTONÒMIC

1. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: Títol primer, la Comunitat Valenciana;

Títol II, dels drets dels valencians i valencianes; Títol III, la Generalitat; Títol IV, les competències.



TEMARI PROVA DE CONEIXEMENTS ESPECÍFICS

A. PART 1: LLOC

– POL. AAT MANUAL D'OPERACIÓ D'ASSISTÈNCIA EN TERRA

– FORMACIÓ INICIAL FACTORS HUMANS

A. PART 2: MANUAL DE L'AEROPORT

– POL. POAM: PROCEDIMENT DE PARALITZACIÓ D'OPERACIONS EN ÀREA DE MOVIMENT

– PART E: Procediments d'operació núm. 14: GESTIÓ DE LA PLATAFORMA

B. PART 3: SEGURETAT OPERACIONAL

– ANNEX VII – NORMATIVA DE SEGURETAT EN PLATAFORMA

– ANNEX II: Sistema de gestió de seguretat operacional

0. Manual del sistema de gestió de la seguretat operacional







ANNEX II

BAREM DE LA FASE DE CONCURS DE LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS OPOSICIÓ PER A L'ACCÉS PER PROMOCIÓ

INTERNA



En la fase de concurs a la qual es refereix la base 5.2. de la present convocatòria, la valoració dels mèrits es farà d'acord amb el barem següent:

1. Experiència professional: màxim 25 punts

1.1. Es valora l'experiència de les persones que hi participen tenint en compte el que hi ha tot seguit:

• 25 punts: més de tres anys en empresa de serveis d'assistència en terra com a personal de serveis de terra, en els set anys anteriors a presentar la sol·licitud.

• 5 punts: entre un i tres anys en empresa de serveis d'assistència en terra com a personal de serveis de terra, en els cinc anys anteriors a presentar la sol·licitud.

L'experiència s'ha d'acreditar amb:

– Certificats segellats i firmats per l'empresa contractant amb informació sobre la duració del contracte i les funcions fetes.

– Informe de la Seguretat Social de la vida laboral, que determina el nombre de dies d'experiència per contracte (amb la correcció oportuna del % sobre la jornada habitual, si és el cas).

2. Formació addicional: màxim 15 punts

S'han d'aportar còpies dels títols o certificats oficials que acrediten el següent:

2.1. Valencià: màxim 2 punts

El coneixement del valencià es valora fins a un màxim de 4 punts, i s'ha d'acreditar tindre el corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV), la CIEACOVA o l'EOI, d'acord amb l'escala següent:



– Coneixement oral o A2: 0,5 punts

– Grau elemental o B1: 0,75 punt

– Nivell B2: 1 punt

– Grau mitjà o C1: 1,50 punts

– Grau superior o C2: 2,00 punts

La valoració del coneixement de valencià es fa puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

2.2. Idiomes comunitaris: màxim 4 punts

Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'ha d'acreditar documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots els indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint-ne en compte les modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valora fins a un màxim de 3 punts, puntuant per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari es fa puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cada un dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre els ensenyaments que regula el Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i els que regulen els reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula adjunta:

2.3. Altra titulació acadèmica oficial: màxim 4 punts

Es valoren 2 punts per tindre cada títol acadèmic oficial, igual o superior a l'exigit en la convocatòria per a accedir-hi, exclòs el dit títol, fins a un màxim de 4 punts.

Només es puntua el títol de més nivell, i s'entenen compreses en el mateix nivell les altres titulacions necessàriament prèvies per a obtindre el de nivell superior.

2.4. Formació complementària: màxim 6 punts

Certificats addicionals: De la mateixa manera, tindre qualsevol de les certificacions o capacitacions que hi ha a continuació suposa una assignació màxima de 6 punts, distribuïts de la manera següent:



– Cap d'equip (tipus cap d'escala, cap de rampa) (2 anys d'experiència en els darrers 5 anys): 2 punts – S'ha d'acreditar mitjançant certificats de formació amb empreses habilitades per AESA o com a assistència en terra o com a formadores de personal d'assistència en terra.



– Coordinació de vol: 2 punts – S'ha d'acreditar mitjançant certificats de formació amb empreses habilitades per AESA o com a assistència en terra o com a formadores de personal d'assistència en terra.

– Coordinació de rampa (1 any d'experiència en els darrers 5 anys): 1 punt – S'ha d'acreditar mitjançant certificats de formació amb empreses habilitades per AESA o com a assistència en terra o com a formadores de personal d'assistència en terra.

– Certificat de formació de push-back o remolc d'aeronaus: 1 punt – S'ha d'acreditar mitjançant certificats de formació amb empreses habilitades per AESA o com a assistència en terra o com a formadores de personal d'assistència en terra.

















ANNEX IV

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS OPOSICIÓ PER A L'ACCÉS PER PROMOCIÓ INTERNA OEAC/001/22



Qui firma, _____________________________________________________, amb DNI ______________, i domicili a _________________________________, núm._____, pis ______, de ___________________________________________, tel.: _____________, i adreça de correu electrònic _________________________, compareix i





EXPOSE

I. Que he cursat instància per a participar en el procés selectiu de promoció interna convocat per AEROCAS en el DOGV núm. _____ de data_________________ per a l'accés a una plaça de ________________, i declare sota la meua responsabilitat:

II. Que reunisc cada una de les condicions per a participar que s'exigeixen en les bases, referides a la data en què acaba el termini de presentació d'instàncies.

III. Que igualment em compromet a facilitar la informació i els documents que se'm requerisquen en relació amb el present procediment, en qualsevol fase.



SOL·LICITE

Que es considere presentada la present declaració responsable als efectes oportuns.

___________________, _____d _____________ de 20____.



Firma

Mapa web