Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 14 de novembre de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es publica definitivament el nom de la persona aspirant que ha superat les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria de tècnic o tècnica mitjans d'audiovisuals en l'àrea de recursos educatius i multimèdia, pel torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs oposició, convocades per la Resolució de 10 de desembre de 2021 (codi: 2021/P/FC/C/41). [2022/10922]

(DOGV núm. 9478 de 25.11.2022) Ref. Base de dades 010578/2022






Aquesta resolució té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es refereix a l'accés a l'ocupació pública i així utilitza un llenguatge inclusiu en la seua redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria de tècnic mitjà d'audiovisuals en l'àrea de recursos educatius i multimèdia, pel torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs oposició, convocades per Resolució de 10 de desembre de 2021 (DOGV 21.12.2021) i de conformitat amb allò establit en les bases de l'esmentada convocatòria, resolc:





Primer

Publicar definitivament, amb expressió de la puntuació total obtinguda, el nom de la persona aspirant que ha superat les presents proves selectives, que es relaciona a continuació:



Torn promoció interna

Cognoms i nom Fase d'oposició Fase de concurs Puntuació total

Ríos Lizana, José Gabriel 59,00000 29,00000 88,00000





Segon

De conformitat amb el que estableixen les bases de la convocatòria, en el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la persona aspirant que ha superat les presents proves selectives haurà de presentar davant del Registre General de la Universitat Politècnica de València, edifici 3F junt a Rectorat, siti al camí de Vera, s/n, de València; en el registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, siti a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; en el registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, siti al carrer Paranimf, 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dirigits al Servei de Gestió de Personal –Secció del PAS– d'aquesta Universitat Politècnica de València, els documents següents:

a) Fotocòpia confrontada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, llevat que conste en l'expedient personal.

b) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas, que aquests figuren en la present convocatòria.

c) Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzen a través del Servei Integrar de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el reconeixement mèdic pertinent i expedisca el certificat mèdic procedent.



d) Les persones aspirants discapacitats hauran de presentar certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al trenta-tres percent, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides, tret que conste en l'expedient personal.

Una vegada la persona interessada presente els documents, s'efectuarà el nomenament com a personal funcionari de carrera del grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria de tècnic mitjà d'audiovisuals en l'àrea de recursos educatius i multimèdia, mitjançant resolució del rector que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb especificació de la destinació adjudicada, basant-se en l'ordre de puntuació obtingut, i es fixarà la data o el termini de la presa de possessió.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



 

València, 14 de novembre de 2021.– El rector de la Universitat Politècnica de València: José Esteban Capilla Romá.

Mapa web