Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 31 de maig de 2021, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos de funcionaris docents universitaris pel sistema promoció interna. [2021/6398]

(DOGV núm. 9105 de 11.06.2021) Ref. Base de dades 005776/2021




Segons el que estableix l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i en la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; este Rectorat, d'acord amb l'article 19.U.3.I) de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, i en execució de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2019, aprovada per Acord del Consell de Govern de 28 de març de 2019 (DOGV 10 d'abril), ha resolt convocar a concurs d'accés pel sistema de promoció interna, les places que s'assenyalen en l'annex I d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents.





1. Règim jurídic

Este concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, pel que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat per Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; per la Instrucció de Secretaria General i del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de les taxes, les comunicacions, les notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció de funcionaris dels cossos docents universitaris i de professorat laboral estable i, mentre dure la situació de no presencialitat motivada per la situació, l'evolució i les perspectives de la Covid-19 i així ho establisquen les comissions de selecció, per l'Acord de Consell de Govern de 28 de maig del 2020 pel qual s'aprova la Normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris en modalitat no presencial (BOUA de 28 de maig del 2020), i altra normativa de general aplicació.



D'acord amb el que preveu l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel qual s'aprova el II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Hi ha infrarepresentació de les dones en la categoria de catedràtic o catedràtica d'universitat en l'àrea d'Organització d'Empreses, Literatura espanyola, Química Orgànica i Arquitectura i tecnologia de computadors.

– No hi ha infrarepresentació de cap dels gèneres en la categoria convocada en la resta de les àrees.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment el col·lectiu infrarepresentat en les diferents àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on hi ha esta infrarepresentació.

D'acord amb la Resolució de 7 de maig del 2021 (DOGV 12 de maig), a l'efecte del còmput de terminis arreplegats en esta convocatòria, el mes d'agost del 2021 es considerarà inhàbil.



2. Requisits de les candidates o els candidats

Per a ser admeses o admesos a este concurs d'accés s'hauran de reunir els requisits següents, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió:

2.1. Requisits generals:

2.1.1 Els recollits en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic:

a) Nacionalitat. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'article 57 de l'esmentat Reial decret.

b) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l'acompliment de les funcions o tasques corresponents.



c) Tenir complits setze anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Les persones aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.1.3. Les persones aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit lingüístic, hauran d'acreditar el nivell d'aquest establit per a cada plaça.

2.1.4. Les persones aspirants hauran de complir el requisit de titulació en aquelles places en què així s'indique.

2.1.5. Les persones aspirants, si així s'indica en la plaça, hauran de complir el requisit d'habilitació o capacitació quan la possessió d'aquest siga necessària per a la realització de determinades tasques o maneig d'animals amb finalitats d'experimentació, científics i de docència.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de catedràtic o catedràtica d'universitat d'acord amb el que estableix el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Pertànyer al cos de professores o professors titulars d'universitat o a l'escala d'investigadores o investigadors científics d'organismes públics d'investigació. En ambdós casos amb una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu en el lloc.



3. Presentació telemàtica de sol·licituds

Les persones que desitgen prendre part en el procés de selecció presentaran, en el termini de vint dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, la corresponent sol·licitud que haurà de ser emplenada a través de Seu Electrònica (https://seuelectronica.ua.es), Tràmits – Sol·licitud de places de personal docent i investigador o a través de l'adreça següent:



https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/tramites/iniciartramitepublico?pcodigotramite=tram_contpdilabsol

En esta mateixa aplicació haurà d'adjuntar-se la documentació que s'indica en la base 3.2. Haurà d'adjuntar-se escanejada en format JPG, PDF, DOCX i DOC. Es recomana una resolució de 200ppp i escaneig en blanc i negre. La grandària màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.

Els mitjans electrònics que s'empraran en la tramitació de les sol·licituds seran els determinats en la Seu Electrònica. En «Instruccions per a emplenar i presentar la sol·licitud E-administració», que es troba disponible en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, Accés PDI pot consultar-se tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds i la resta de tràmits del procés.

La Universitat d'Alacant garantirà almenys un punt d'accés general en Registre General, en l'horari d'atenció al públic d'aquest, a través del qual es facilitarà, de manera senzilla, l'accés electrònic a la informació i serveis de la seua competència, presentació de sol·licituds i recursos o l'accés a les notificacions i comunicacions.

3.1. Taxa per drets de participació:

D'acord amb l'art. 7 de la Llei 3/2020, de 30 de desembre, de la Generalitat, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat 2021 (DOGV 31.12.2021), que modifica l'art. 14.4-5 del Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de Taxes (DOGV 30.12.2017), l'import de la taxa és de 35 euros.

Podrà abonar-se directament des de l'aplicació quan es faça la sol·licitud o accedir-hi posteriorment des del seu expedient d'Administració Electrònica.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les persones aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Conselleria corresponent o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei Taxes Generalitat 30.12.17). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 %. En els dos casos hauran de presentar còpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten esta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat, almenys, de 3 mesos anterior a la data de la convocatòria. Per a gaudir de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini de què es tracte, cap oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, serà sol·licitada en l'oficina corresponent del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Pel que fa a l'acreditació de les rendes es farà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Els dos documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.

Els documents acreditatius d'alguna de les situacions d'exempció de taxes arreplegades en els apartats a) a d) hauran d'adjuntar-se en l'apartat «Justificant exempció de taxes» de l'aplicació informàtica.

Si el pagament fet no es correspon amb l'import de la taxa, per a esmenar-lo caldrà fer el pagament de la taxa completa i posteriorment sol·licitar la devolució de la quantitat abonada inicialment.

3.2. Documentació que cal adjuntar en la sol·licitud

Haurà d'annexar-se en l'apartat «Documents adjunts» de l'aplicació informàtica.

a) Copia del document nacional d'identitat o en cas de persones estrangeres, del document que n'acredite la identitat, la nacionalitat i la data de naixement.

b) Copia del document justificatiu de l'acreditació, d'acord amb el que estableix la base 2.2.1.

c) Full de servicis o document que acredite el compliment del requisit establit en la base 2.2.2. Els qui tinguen la condició de funcionaris de la Universitat d'Alacant estaran exempts de justificar este requisit.



d) Per a l'acreditació del requisit arreplegat en la base 2.1.2, haurà d'aportar còpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. En defecte d'això, l'acreditació d'aquest coneixement es determinarà per la comissió en el desenvolupament de la prova prevista en la base 8.3.

e) Les persones que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit específic de titulació, hauran de presentar la documentació acreditativa de complir este requisit.

f) Les persones que sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'aportar còpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent. Per a les places en les quals s'establisca l'ensenyament en llengua valenciana, s'aportara còpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria amb competències en matèria d'Educació; certificat de Nivell C1, Nivell Mitjà o l'equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en què s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar còpia del document que acredite el nivell del Marc Europeu Comú de Referència (MECR) establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de certificats de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en l'adreça següent: https://s.ua.es/B~Nw

En el cas de cursos fets pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència d'aquests amb el nivell del MECR. Per a això, caldrà adjuntar còpia del títol amb el revers d'aquest on conste esta circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud/eAdministración /Tràmits laborals/Certificat de Formació, on s'especifica esta equivalència.



Les persones que hagen cursat estudis que tinguen com a llengua vehicular principal de la docència la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit segons s'estableix en la taula d'equivalències indicada més amunt.

Es podrà sol·licitar a la persona interessada la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, com també un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular d'aquest, sempre que de la documentació presentada no es desprenga esta circumstància.

g) Les persones que sol·liciten plaça en la qual s'establisca requisit específic d'habilitació o capacitació, hauran d'aportar còpia del document que acredite este requisit



4. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que consten en la sol·licitud seran tractades per la Universitat d'Alacant, en la condició de responsable i incorporades a l'activitat de tractament «109 –Convocatòries de concurs per a la provisió de places de cossos docents universitaris». La finalitat d'aquest tractament de dades personals serà la gestió i la resolució de la convocatòria. La legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió d'interès públic i en el consentiment de la persona interessada. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no seran cedides a tercers excepte obligació legal.

Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, de limitació i oposició al tractament d'aquestes, com també a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les vostres dades, quan procedisquen, davant de la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica (https://seuelectronica.ua.es). Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de dades, els vostres drets i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html. I la informació ampliada d'aquesta activitat de tractament en el següent enllaç: https://web.ua.es/privacidad/informacionampliada0109.pdf.



5. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el que preveu l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, i també la informació d'altres actes que d'aquesta se'n deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa; substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

Les publicacions es faran en Seu Electrònica en «Altres documents generals» de l'expedient de la persona aspirant associada a esta convocatòria i, si són de manera presencial, les actuacions arreplegades en les bases 8 i 9.1, seran publicades, a més, en el tauler d'anuncis dels locals on s'haja constituït la comissió i es desenvolupen les actuacions d'aquesta. Així mateix, podran consultar-se, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat d'Alacant, en el Servei de Selecció i Formació, l'adreça del qual és https://ssyf.ua.es/va/accesopdi/funcionaris/convocatories-professorat-funcionari-concurs-d-acces-promocio-interna.html

5.2. En el cas d'haver de fer alguna notificació individual es farà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.



6. Relació de persones admeses i excloses

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la rectora de la Universitat d'Alacant, dictarà resolució que es publicarà segons s'arreplega en la base 5.1, en la qual constarà la relació provisional de persones admeses i excloses, i s'indicarà, en este cas. les causes d'exclusió.



Contra esta resolució les persones interessades podran presentar reclamació o esmena en el termini de cinc dies hàbils, comptadors des del següent de la publicació, que tramitaran accedint al seu expedient electrònic.

6.2. Finalitzat este termini, es publicarà en el mateix lloc resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, s'arreplegarà la data, l'hora i el lloc (físic o virtual, segons el desenvolupament del concurs siga presencial o no presencial) de l'acte de presentació referit en la base 8. La convocatòria per a l'acte de presentació haurà d'indicar, si escau, si el desenvolupament del concurs s'ha establit en forma no presencial, el mitjà en què podran seguir-se de forma no presencial les sessions públiques i la manera en el qual les persones aspirants han de fer arribar la documentació referida en la base 8 als membres de la comissió.

Contra la resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, d'acord amb l'art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.3. No hi haurà cap devolució dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7. Comissions del concurs d'accés

7.1. La composició de la comissió Jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per resolució de la Universitat d'Alacant de 31 de maig de 2021, figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les comissions jutjadores hauran de constituir-se en el termini màxim de 3 mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i hauran d'ajustar-se en el seu funcionament al que estableix la base 6 i següents de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



8. Desenvolupament del concurs

8.1. Acte de Constitució. Es podrà fer de manera presencial o no presencial i la comissió fixarà els criteris específics de valoració, que hauran d'ajustar-se als criteris bàsics establits en l'art. 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran amb antelació a l'acte de presentació en Seu electrònica i, si la constitució ha sigut de manera presencial, en el tauler d'anuncis dels locals on s'haja constituït i en desenvolupe les actuacions la comissió.



8.2. Presentació. Amb caràcter previ a l'acte de presentació, d'acord amb el que indica la resolució per la qual es publica la convocatòria a este acte, el personal aspirant adjuntarà a través de Seu Electrònica, accedint al seu expedient, en qualsevol dels formats JPG, PDF, DOC o DOCX, la documentació següent:

· Còpia digital del curriculum vitae, d'acord amb el model que s'inclou en la convocatòria (annex II) o al curriculum vitae normalitzat (CVN).

· Còpia digital de la documentació que hi acredite fefaentment els mèrits al·legats. Només seran valorats els mèrits complits en la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

· Còpia digital del projecte docent i investigador.

En l'acte de presentació, que serà públic, la presidència de la comissió accedirà a la documentació que ha sigut prèviament aportada de manera telemàtica.

Si este acte es fa de manera presencial, el personal aspirant lliurarà també el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El currículum haurà d'ajustar-se al model que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria o al curriculum vitae normalitzat (CVN).

La Universitat podrà requerir en qualsevol moment els originals dels documents acreditatius del compliment dels requisits ja presentats o dels mèrits al·legats en el currículum.

En este mateix acte, la comissió establirà:

a) l'ordre d'actuació de les persones aspirants en les proves mitjançant sorteig públic;

b) el calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de quinze dies naturals comptadors des de l'endemà de l'acte de presentació.

c) el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Així mateix, es comunicaran a les persones candidates totes les instruccions que siguen necessàries sobre la celebració de les proves.

Després de l'acte de presentació, la comissió farà públics en Seu Electrònica i en el tauler d'anuncis dels locals on desenvolupe les actuacions, si ha sigut de manera presencial, els acords adoptats en esta sessió.

En el cas que en la plaça hi haja un única persona aspirant admesa, la prova podrà començar a continuació de l'acte de presentació.

8.3. Prova.

Totes les proves es faran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà fer-se d'acord amb este.

El desenvolupament de les proves podrà fer-se en forma no presencial tant dels integrants de la comissió de Selecció com de les persones aspirants. En este cas, el desenvolupament del procés es farà mitjançant una videoconferència grupal en la qual tots els assistents puguen interactuar, i es garantirà que tant les exposicions orals de totes les persones aspirants, com les preguntes, aclariments i debat que sol·licite la comissió s'hi puguen fer.

Els concursos d'accés a places de catedràtic i catedràtica d'universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com de les directrius fonamentals del seu projecte docent. La segona part consistirà en l'exposició oral d'un projecte d'investigació. Per al desenvolupament de cadascuna de les parts les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb la o el concursant tots aquells aspectes que estime rellevants durant un temps màxim de dues hores.

Finalitzada la prova, la comissió o cada integrant, emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada per, almenys, tres vots a favor.



9. Proposta de provisió i reclamacions

9.1. La comissió elevarà a la rectora, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Esta proposta serà publicada en Seu Electrònica i en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució d'aquest no podrà excedir de sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant de la rectora en el termini màxim de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació.

9.5. Les persones candidates proposades per a cada plaça, en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des del següent de la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la documentació següent, accedint al seu expedient electrònic:

– Declaració jurada de no haver sigut separada o separat de l'Administració de l'Estat, Institucional o Local, ni de les administracions de les comunitats autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu Estat l'accés a la funció pública.



10. Nomenament i presa de possessió.

10.1. Una vegada fet el tràmit anterior, la rectora farà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i comunicat als registres oportuns i a la Secretaria General del Consell de Coordinació Universitària, especificant la denominació de la plaça, el cos i l'àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim vint dies, comptadors des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, la persona candidata proposada n'haurà de prendre possessió. La Unitat de Gestió de Personal Docent i Investigador li requerirà la documentació necessària per a la seua formalització, que presentarà mitjançant instància genèrica a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant (disponible en la Seu Electrònica de la Universitat d'Alacant), o a través d'UAcloud -eadministración-tràmits-instància genèrica.

10.3. L'exercici de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.



11. Norma final

Contra la convocatòria, les bases d'aquesta i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, d'acord amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta, davant de la rectora, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 31 de maig de 2021.– La rectora, p. d. (RR 22.12.2020), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: Luis Alfonso Martínez Giner.





ANNEX I



Nombre de plaça: DF02956

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Organització d'empreses

Departament: Organització d'Empreses

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement



Nombre de plaça: DF02957

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Organització d'empreses

Departament: Organització d'Empreses

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement



Nombre de plaça: DF02958

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva

Departament: Didàctica General i Didàctiques Específiques

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: anàlisi del rendiment dels esports olímpics: vòley platja





Nombre de plaça: DF02959

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva

Departament: Didàctica General i Didàctiques Específiques

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Tecnologia audiovisual, instrumentació i validació aplicats a l'anàlisi del rendiment esportiu

Requisit lingüístic: coneixement de valencià i anglés a nivell C1



Nombre de plaça: DF00058

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Literatura Espanyola

Departament: Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Literatura hispanoamericana

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivell C1



Nombre de plaça: DF00067

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Física de la Matèria Condensada

Departament: Física Aplicada

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: experimentació en electrònica atòmica i molecular i física de baixes temperatures



Nombre de plaça: DF00030

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Química Orgànica

Departament: Química Orgànica

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Química Orgànica



Nombre de plaça: DF02019

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Construccions Arquitectòniques

Departament: Construccions Arquitectòniques

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: condicionament d'edificis mitjançant trames de tub capil·lar: eficiència energètica, confort tèrmic i impactes ambientals





Nombre de plaça: DF02961

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

Departament: Tecnologia Informàtica i Computació

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Arquitectures per emmagatzematge, administració i tractament d'informació massiva, distribuïda i heterogènia

Requisit lingüístic: coneixement d'anglés a nivell C2



Nombre de plaça: DF02962

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Geodinámica Interna

Departament: Ciències de la Terra i Del Medi ambient

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Tectònica Sinsedimentària Cenozoica



Nombre de plaça: DF02963

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Treball Social i Serveis Socials

Departament: Treball Social i Serveis Socials

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Models quantitatius per a l'anàlisi de la influència dels treballadors i treballadores socials en el disseny i avaluació de polítiques socials



Nombre de plaça: DF02964

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Microbiologia

Departament: Fisiologia, Genètica i Microbiologia

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: sistemes CRISPR



Nombre de plaça: DF02965

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat

Departament: Comunicació i Psicologia Social

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Semiòtica dels discursos mediàtics, narratives transmèdia en la ficció i narratives de la desinformació







ANNEX III



Núm. de plaça: DF02956

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Organització d'empreses



Comissió titular

President: Bartolomé Marco Lájara, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretària: María del Val Segarra Oña, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: María de los Ángeles Montoro Sánchez, catedràtica d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Gregorio Sánchez Marín, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alcalà

Vocal: José Francisco Molina Azorín, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant



Comissió suplent

President: Juan José Tarí Guilló, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretària: Antonia Mercedes García Cabrera, catedràtica d'universitat de la Universidad Las Palmas de Gran Canaria

Vocal: Raquel Sanz Valle, catedràtica d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: Pedro Manuel García Villaverde, catedràtic d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: Jorge Pereira Moliner, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF02957

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Organització d'empreses



Comissió titular

President: Bartolomé Marco Lájara, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretària: María Mercedes Úbeda García, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Pedro Manuel García Villaverde, catedràtic d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: José Francisco Molina Azorín, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María José Ruiz Ortega, catedràtica d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa



Comissió suplent

President: Juan Llopis Taverner, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretària: María Reyes González Ramírez, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Francisco José Sáez Martínez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: Jorge Pereira Moliner, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María de los Ángeles Montoro Sánchez, catedràtica d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid





Núm. de plaça: DF02958

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva



Comissió titular

President: Francisco Javier Rojas Ruiz, catedràtic d'universitat de la Universidad de Granada

Secretària: María del Mar Cepero González, catedràtica d'universitat de la Universidad de Granada

Vocal: María Luisa Zagalaz Sánchez, catedràtica d'universitat de la Universitat de Jaen

Vocal: José Luis Chinchilla Minguet, catedràtic d'universitat de la Universitat de Màlaga

Vocal: María Perla Moreno Arroyo, catedràtica d'universitat de la Universitat de Granada



Comissió suplent

President: Aurelio Ureña Espá, catedràtic d'universitat de la Universidad de Granada

Secretària: Leonor Gallardo Guerrero, catedràtica d'universitat de la Universidad de Castilla-La Mancha

Vocal: Juan García López, catedràtic d'universitat de la Universitat de Lleó

Vocal: Arturo Díaz Suárez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: Carmen Peiró Velert, catedràtica d'universitat de la Universitat de València





Núm. de plaça: DF02959

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva



Comissió titular

President: Tomás Sola Martínez, catedràtic d'universitat de la Universidad de Granada

Secretària: Margarita Rosa Pino Juste, catedràtica d'universitat de la Universidad de Vigo

Vocal: Sergio Ibáñez Godoy, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Extremadura

Vocal: Paz Prendes Espinosa, catedràtica d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: José Javier López Monfort, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de València



Comissió suplent

President: Manuel Castillo Garzón, catedràtic d'universitat de la Universidad de Granada

Secretària: Mercedes González Sanmamed, catedràtica d'universitat de la Universidad de A Coruña

Vocal: Leonor Gallardo Guerrero, catedràtica d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: María Marcela González Gross, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de Madrid

Vocal: Juan Manuel López Sánchez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF00058

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Literatura Espanyola



Comissió titular

Presidenta: Trinidad Barrera López, catedràtica d'universitat de la Universidad de Sevilla

Secretària: Carmen Alemany Bay, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Vicente Cervera Salinas, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: Ángel Esteban del Campo, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Vocal: José Manuel Camacho Delgado, catedràtic d'universitat de la Universitat de Sevilla



Comissió suplent

Presidenta: Selena Miralles Martín, catedràtica d'universitat de la Universidad Autónoma de Madrid

Secretària: Francisca Noguerol Jiménez, catedràtica d'universitat de la Universidad de Salamanca

Vocal: Joaquín Roses Lozano, catedràtic d'universitat de la Universitat de Còrdova

Vocal: Matías Barchino Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: Alicia Llarena González, catedràtica d'universitat de la Universitat de Les Palmes de Gran Canaria





Núm. de plaça: DF00067

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Física de la Matèria Condensada



Comissió titular

President: Jaime Ferrer Rodríguez, catedràtic d'universitat de la Universidad de Oviedo

Secretària: María Ángeles Díaz García, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Rubén Pérez Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Vocal: Gabino Rubio Bollinger, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Vocal: María Varela del Arco, catedràtica d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid



Comissió suplent

President: Jacobo Santamaría Sánchez-Barriga, catedràtic d'universitat de la Universidad Complutense de Madrid

Secretària: María José Caturla Terol, Catédrática de Universidad de la Universitat d'Alacant

Vocal: Juan José Palacios Burgos, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Vocal: Juan Francisco Sánchez Royo, catedràtic d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Ana Cros Stötter, catedràtica d'universitat de la Universitat de València





Núm. de plaça: DF00030

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Química Orgànica



Comissió titular

President: Rafael José Chinchilla Cruz, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretària: Gabriela Guillena Townley, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Juan Ramón Granja Guillán, catedràtic d'universitat de la Universitat de Santiago de Compostela

Vocal: Ana María Estévez Braun, catedràtica d'universitat de la Universitat de La Laguna

Vocal: Diego Antonio Alonso Velasco, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant



Comissió suplent

President: Diego José Ramón Dangla, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretària: María Cecilia Gómez Lucas, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: José Luis Vicario Hernando, catedràtic d'universitat de la Universitat del País Basc

Vocal: Montserrat Diéguez Fernández, catedràtica d'universitat de la Universitat Rovira i Virgili

Vocal: David Guijarro Espí, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF02019

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Construccions Arquitectòniques



Comissió titular

President: Salvador Ivorra Chorro, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: Rufino Javier Hernández Minguillón, catedràtic d'universitat de la Universidad del País Vasco

Vocal: Juan José Sendra Salas, catedràtic d'universitat de la Universitat de Sevilla

Vocal: Javier Neila González, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Madrid

Vocal: Carmen Galán Marín, catedràtica d'universitat de la Universitat de Sevilla



Comissió suplent

President: Joaquín Melgarejo Moreno, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: Pablo Martí Ciriquián, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: José Manuel Cejudo López, catedràtic d'universitat de la Universitat de Màlaga

Vocal: Manuel Octavio Valcuende Payá, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: Yolanda Villacampa Esteve, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF02961

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors



Comissió titular

President: Juan Manuel García Chamizo, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: Antonio Manuel Jimeno Morenilla, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María Luisa Micó Andrés, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Héctor Pomares Cintas, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Vocal: José Bravo Rodríguez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa



Comissió suplent

President: Sergio Cuenca Asensi, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: Antonio Ferrández Rodríguez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María Violeta Migallón Gomis, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Manuel José Pérez Malumbres, catedràtic d'universitat de la Universitat Miguel Hernàndez

Vocal: José Ambrosio Toval Álvarez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia





Núm. de plaça: DF02962

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Geodinámica Interna



Comissió titular

President: Jesús M. Soria Mingorance, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: Pedro Alfaro García, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Julia Ana María Cuevas Urionabarrenechea, catedràtica d'universitat de la Universitat del País Basc

Vocal: Jesús Galindo Zaldívar, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Vocal: María Luisa Calvache Quesada, catedràtica d'universitat de la Universitat de Granada



Comissió suplent

President: Luis Eguiluz Alarcón, catedràtic d'universitat de la Universidad del País Vasco

Secretària: Eulália Masana Closa, catedràtica d'universitat de la Universidad de Barcelona

Vocal: María Luisa Arboleya Cimadevilla, catedràtica d'universitat de la Universitat Autònoma de Barcelona

Vocal: Carlos Fernández Rodríguez, catedràtic d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Ana Crespo Blanc, catedràtica d'universitat de la Universitat de Granada





Núm. de plaça: DF02963

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Treball Social i Serveis Socials



Comissió titular

President: Antonio López Peláez, catedràtic d'universitat de la U.N.E.D.

Secretària: María del Carmen Vives Cases, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Andrés Arias Astray, catedràtic d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Yolanda María de la Fuente Robles, catedràtica d'universitat de la Universitat de Jaen

Vocal: Cristóbal Torres Albero, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid



Comissió suplent

President: Joan Lacomba Vázquez, catedràtic d'universitat de la Universitat de València

Secretària: Rosario I. Ferrer Cascales, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Eloísa Nos Aldas, catedràtica d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló

Vocal: Luis Enrique Alonso Benito, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Vocal: Marta Martín Llaguno, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF02964

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Microbiologia



Comissió titular

President: Francisco Eduardo Rodríguez Valera, catedràtic d'universitat de la Universidad Miguel Hernández

Secretària: Josefa Antón Botella, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Antonio Juárez Giménez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Barcelona

Vocal: María Molina Martín, catedràtica d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Antonio Sánchez Amat, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia



Comissió suplent

President: Antonio Ventosa Ucero, catedràtic d'universitat de la Universidad de Sevilla

Secretari: Bruno González Zhorn, catedràtic d'universitat de la Universidad Complutense de Madrid

Vocal: M.ª José Bonete Pérez, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Asunción Contreras de Vera, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Rosa Aznar Novella, catedràtica d'universitat de la Universitat de València





Núm. de plaça: DF02965

Categoria de la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat



Comissió titular

President: Javier Marzal-Felici, catedràtic d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló

Secretària: Victoria Tur Viñes, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Elena Olabarri Fernández, catedràtica d'universitat de la Universitat del País Basc

Vocal: Carmen Arocena Badillos, catedràtica d'universitat de la Universitat del País Basc

Vocal: Juan Miguel Aguado Terrón, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia



Comissió suplent

President: Miguel de Aguilera Moyano, catedràtic d'universitat de la Universidad de Málaga

Secretària: Carmen Marta Lazo, catedràtica d'universitat de la Universidad de Zaragoza

Vocal: Carmen Caffarel Serra, catedràtica d'universitat de la Universitat Rei Joan Carles

Vocal: José Alberto García Avilés, catedràtic d'universitat de la Universitat Miguel Hernàndez

Vocal: Imanol Zumalde Arregi, catedràtic d'universitat de la Universitat del País Basc

Mapa web