Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 31 de maig de 2021, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça d'investigador o investigadora en formació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Programa Santiago Grisolía de la Consejería de Innovación, Universidades, Ciencia y Sociedad Digital (GRISOLIAP/2021/119) CPI-21-236». [2021/6255]

(DOGV núm. 9105 de 11.06.2021) Ref. Base de dades 005778/2021




El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Fer l'oferta pública d'una plaça d'investigador o investigadora en formació d'acord amb les bases següents.



Primera. Requisits generals dels aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre o ser de qualsevol dels estats a què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta està definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

1.2. Posseir la titulació acadèmica que figura en l'annex I, en els termes previstos en aquesta convocatòria segons l'Ordre 19/2020, d'1 d'octubre de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i les seues resolucions. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, rescindint-se el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant no es complisquen.

1.3. No haver disfrutat d'una beca o contracte Santiago Grisolia.

1.4. Posseir un coneixement, en l'àmbit de la conversa, de l'espanyol o de l'anglès adequat per al desenvolupament del treball d'investigació.

1.5. Quan en l'annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la Taula d'Equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern del 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018).

1.6. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



1.7. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o, si no en tenen, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.

Tots aquests requisits s'han de tenir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I, han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, adreçada a José Carlos Monteagudo Castro, director del Departament de Patologia, Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València, avinguda Blasco Ibáñez, número 15, 46010 València, al Registre de la Gerència de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, baixos, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Com a conseqüència de la situació actual de pandèmia per la Covid-19 i els protocols de seguretat establerts, les persones que desitgen presentar la sol·licitud al Registre General de la Universitat hauran de consultar la seua pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/registre-general/ca/inici-1285868559166.html.

Les instàncies presentades a les oficines de Correus s'han de presentar en sobre obert, perquè l'empleat o empleada la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

2.2. Com a instància, es farà servir el model que facilita el Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València a les seues dependències de l'avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València; n'hi ha una còpia en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

2.3. El termini de presentació de les instàncies serà de deu dies hàbils a partir del següent hàbil al de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que cal presentar

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del certificat acadèmic oficial en què figuraran la titulació que es posseïsca i les qualificacions obtingudes i les dates d'obtenció, amb una traducció a l'espanyol.

3.3. Fotocòpia del títol o del depòsit per a expedir-lo.



3.4. Curriculum vitae, amb acreditació dels mèrits mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa d'aquests documents acreditatius; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat dels documents i sobre les dades que figuren en la instància. En qualsevol moment, però, la comissió o la Universitat pot demanar als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats que hagen estat objecte de valoració.



3.5. Documentació acreditativa del coneixement de l'espanyol o de l'anglès.

3.6. Tres mesos després d'haver acabat el procés de selecció i quan haja estat publicada la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums al Departament de Patologia, Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que resten en aquest Servei seran destruïts d'ofici.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. Acabat el procediment selectiu, es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

4.3. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.4. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Patologia, Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, de universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València. Delegació Acadèmica del Rectorat per la Protecció de Dades en la Universitat de València (Ed. Rectorat, av. Blasco Ibáñez, 13, València 46010, lopd@uv.es)

6.3. Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/ada:

– Publicació de les diferents resolucions en el tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pasinvest

6.4. Les dades es conservaran i seran, en el seu cas, cancel·lades d'acord amb els següents criteris:

– les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic adreçat a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, adreçat a la Delegació Acadèmica del Rectorat per la Protecció de Dades en la Universitat de València.



6.6. L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, carrer Jorge Juan, 6 (28001 Madrid).

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

6.7. Podeu consultar les nostres polítiques de privacitat a https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm





Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 31 de maig de 2021.– La rectora, p. d. (DOGV 18.01.2021), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert



1. Projecte: «Programa Santiago Grisolía de la Consejería de Innovación, Universidades, Ciencia y Sociedad Digital (GRISOLIAP/2021/119) CPI-21-236», segons l'Ordre 19/2020, d'1 d'octubre, i Resolució de 20 de novembre de 2020.

2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

3. La dotació de l'ajuda es destinarà a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet serà de 1.517,78 euros (12 pagues).

4. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

5. Objecte i període:

Explorar associacions en GBM entre estats cel·lulars i paràmetres biològics i histològics rellevants, com vasculatura tumoral, metabolisme tumoral i patrons d'infiltració.

La duració del contracte estarà determinada per la duració màxima de les ajudes que financen el contracte segons l'Ordre 19/2020, d'1 d'octubre, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es regula el Programa Santiago Grisolía i per la disponibilitat pressupostària.

6. Requisits (a més dels inclosos en la base Primera d'aquesta convocatòria):

a) Tindre una titulació universitària de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat en: Ciències Biomèdiques, o l'equivalent al seu país, expedida per una universitat o institució no pertanyent a la Unió Europea, en l'àmbit científic que corresponga al projecte d'investigació al qual es vincularà el seu contracte, i haver finalitzat aquests estudis posteriorment a l'1 de gener de 2016.



b) Estar admès en un programa de doctorat de la Universitat de València en el moment de la contractació.

c) Tindre un coneixement d'espanyol o anglès, nivell de conversa, adequat per a desenvolupar el treball de recerca.

d) No tindre el títol de doctor.

e) No haver gaudit d'una beca o ajuda del programa Santiago Grisolía.

7. Mèrits preferents d'aquesta convocatòria:

Experiència en maneig d'animals.

Experiència en tècniques de biologia molecular.

Experiència en cultius cel·lulars.

Experiència o coneixements en bioinformàtica.





ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, NIF/NIE/passaport, telèfon de contacte i adreça.

2. Denominació del lloc de treball: investigador o investigadora en formació.

3. Denominació del projecte: «Programa Santiago Grisolía de la Consejería de Innovación, Universidades, Ciencia y Sociedad Digital (GRISOLIAP/2021/119) CPI-21-236».

4. Signatura i data de la sol·licitud.

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten».

6. Ha d'estar adreçada al Departament de Patologia, Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.





ANNEX III

Barem



1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb Reial Decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster: per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assignarà un únic valor de 0,25 punts.

4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim d'1,70 punts):

a) Per cada publicació en una revista que aparega al Citation Index, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



b) Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en els llistats esmentats al punt anterior: 0,25 punts.

c) Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

5. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts): el tribunal podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.





ANNEX IV



Comissió avaluadora titular

President: José Carlos Monteagudo Castro, professor del Departament de Patologia.

Vocal 1: Daniel Monleón Salvado, professor del Departament de Patologia.

Vocal 2: Julián Carretero Asunción, professor del Departament de Fisiologia.

Vocal 3: Consuelo Borrás Blasco, professora del Departament de Fisiologia.

Secretària: Rosa Noguera Salvá, professora del Departament de Patologia.



Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Teresa Consuelo San Miguel Díez, professora del Departament de Patologia.

Vocal 1: Concepción López Ginés, professora del Departament de Patologia.

Vocal 2: Manuel Mata Roig, professor del Departament de Patologia.

Vocal 3: M. Jesús Sanz Ferrando, professora del Departament de Farmacologia.

Secretari: José Tomás Real Collado, professor del Departament de Medicina.

Mapa web