Ficha docv

Ficha docv









Informació pública de l'encàrrec de gestió de sancions administratives de l'Ajuntament de Parcent. [2021/5111]

(DOGV núm. 9083 de 13.05.2021) Ref. Base de dades 2021/5111




En compliment del que es disposa en l'article 7.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, i en l'article 11 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic, es publica l'acceptació, mitjançant el Decret del president de la Diputació Provincial número 1512, de data 29 d'abril de 2021, de la delegació i encàrrec efectuat per l'ajuntament que a continuació es detalla, en matèria de gestió i recaptació de determinades sancions administratives, les condicions generals de les quals, aprovades pel Ple provincial en sessió de data 1 d'octubre de 2009, figuren publicades en el Butlletí Oficial de la Província número 208, de data 02.11.2009, en les matèries que a continuació s'assenyalen:





Sancions per l'incompliment de deures, prohibicions o limitacions continguts en les ordenances municipals i en la normativa legal corresponent.

Parcent

– Ordenança municipal de convivència ciutadana en l'espai públic.





L'encàrrec i delegació realitzada a favor d'aquesta diputació provincial pel municipi de Parcent farà efecte des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província per un període de cinc anys, prorrogable per reconducció tàcita d'any en any, si cap de les parts manifesta expressament la seua voluntat en contra, comunicant-ho a l'altra amb una antelació no inferior a sis mesos a la finalització o a la de qualsevol dels períodes de pròrroga.



Alacant, 6 de maig de 2021.– El president: Carlos Mazón Guixot. La secretària general: Amparo Koninckx Frasquet.

Mapa web