Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 31 de març de 2021, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es convoquen les subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2021. [2021/4322]

(DOGV núm. 9074 de 03.05.2021) Ref. Base de dades 003972/2021




Per complir el que es disposa en la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, mitjançant l'Ordre 42/2016, de 3 d'agost (DOGV 7845, 05.08.2016), del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores de les subvencions a centres d'ensenyament no reglat de música i de dansa, dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana, modificada per l'Ordre 32/2017, de 24 de juliol (DOGV 8092, 26.07.2017), del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i d'acord amb el que preveu la Llei 4/2020, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2021, es convoquen subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2021.



El Decret 105/2019, de 5 de juliol (DOGV 8590, 12.07.2019), del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i també el Decret 173/2020, de 30 d'octubre (DOGV 8959, 24.11.2020), del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, assenyalen que les competències en relació amb els ensenyaments de règim especial corresponen a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, i en virtut de les facultats conferides, resolc:



Primer. Objecte

1. Aquesta resolució té com a objecte convocar, en règim de concurrència competitiva, subvencions destinades a escoles de música i escoles de música i dansa (d'ara en avant, escoles), inscrites en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana, per a contribuir al finançament de les despeses derivades de la contractació del personal docent i les despeses ordinàries de funcionament durant el curs 2020-2021.



2. Aquestes subvencions es regeixen per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la normativa que la desplega; per la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, així com per l'Ordre 42/2016, de 3 d'agost, del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores de les subvencions a centres d'ensenyament no reglat de música i de dansa, dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana, modificada per l'Ordre 32/2017, de 24 de juliol, del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.





Segon. Dotació pressupostària

1. L'import global màxim destinat a aquesta convocatòria és d'11.269.177,20 €, que es finançaran a càrrec dels crèdits del capítol IV del programa 422.40, línia pressupostària S1576, dels pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2021.

2. L'import esmentat pot ser incrementat a conseqüència d'una generació, una ampliació o una incorporació de crèdit, circumstància que no requerirà una nova convocatòria, de conformitat amb el que preveu l'article 58, apartat 2, lletra a, punt quart, del Reglament de la Llei general de subvencions. Així mateix, l'import esmentat pot ser minorat quan, en el marc de les polítiques d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, s'adopten mesures de no disponibilitat que afecten els crèdits de la línia de subvenció finançada.



Tercer. Forma i termini de tramitació i presentació de sol·licituds

1. La tramitació i presentació de sol·licituds s'ha de realitzar exclusivament per mitjans electrònics en la plataforma de tramitació de la GVA i serà l'última sol·licitud presentada, dins del termini establit, l'única que es considerarà vàlida a l'efecte de tramitació de l'expedient. Per a realitzar la tramitació electrònica, el sol·licitant pot usar qualsevol dels certificats admesos per la seu electrònica de la Generalitat.



A més de realitzar-se directament, la tramitació electrònica es pot dur a terme mitjançant un representant autoritzat, identificat en el Sistema de Gestió de la Representació de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana.

2. El punt d'accés a la tramitació electrònica és la seu electrònica de la Generalitat, accessible en el lloc web https://sede.gva.es. Aquest tràmit també estarà disponible en l'enllaç següent: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230.

Les entitats sol·licitants custodiaran una còpia en format PDF amb el justificant del registre de la sol·licitud i la resta d'annexos i documentació que s'hi adjunta. Aquesta còpia serà generada per la plataforma de la seu electrònica una vegada finalitzada i registrada telemàticament la corresponent sol·licitud.

Les incidències de tramitació electrònica relacionades amb qüestions tècniques informàtiques s'atendran, exclusivament, mitjançant correu electrònic, en l'adreça electrònica: generalitat_en_red@gva.es.

Els dubtes relacionats amb el contingut d'aquesta convocatòria seran atesos, exclusivament, a través de l'adreça electrònica: sere@gva.es.

3. La sol·licitud i la documentació preceptiva presentada per altres mitjans diferents dels previstos determinarà l'exclusió d'ofici d'aquesta convocatòria.

4. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'aquesta convocatòria. L'incompliment d'aquest termini determinarà l'exclusió de la convocatòria.

5. La documentació que puga ser requerida durant la revisió dels expedients s'haurà de presentar a través del procediment d'aportació de documentació a un expedient d'ajudes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, disponible en l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18542&version=amp.

6. Quedaran excloses d'aquesta convocatòria aquelles sol·licitants que van ser beneficiàries d'aquestes subvencions en la convocatòria anterior i no van presentar la justificació en el termini establit, de conformitat amb l'article 2.2 de les bases reguladores d'aquestes subvencions i l'article 70.3 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Quart. Documentació

1. La tramitació telemàtica de la sol·licitud inclourà la documentació següent, que es generarà des de la mateixa seu electrònica:

a) Sol·licitud general de subvenció.

b) Relació nominal del personal docent contractat per l'escola, que contindrà la informació següent:

– Dades identificatives de cada professor o professora contractat. En cap cas, es consignaran les altes de professorat amb posterioritat al 2 de novembre de 2020, per tant, les noves altes per substitució d'un docent contractat inicialment que siga baixa a partir del mes de novembre no s'hauran de consignar en la sol·licitud.

– Data d'inici de contracte, que ha de ser, de conformitat amb les bases reguladores, amb data màxima del dia 2 de novembre de 2020.



– Requisit de titulació. Aquest requisit és el que s'assenyala en l'article 5.4, 5.5, 5.6 i 5.7 de l'Ordre 35/2017, de 10 d'agost (DOGV 8107, 17.08.2017), de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'estableix el procediment d'inscripció, modificació i baixa de les escoles de música, escoles de dansa i escoles de música i dansa en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana.



– Hores de dedicació a l'escola contractades, on es farà constar el total d'hores mensuals de cada docent.

– Docència, amb indicació de les matèries impartides per cada docent.

Es consideraran com a màxim d'hores computables a tasques directives en funció de l'alumnat matriculat en el centre les següents, segons aquesta distribució:



Nombre d'alumnat matriculat Màxim d'hores setmanals

fins a 20 1

21 – 60 4

61 – 99 6

100 – 200 9

201 – 300 12

més de 300 19





Aquest nombre total d'hores directives es podrà distribuir entre tot l'equip que faça tasques de gestió escolar, segons el criteri del centre.

En qualsevol cas, la persona o persones que exercisquen aquestes responsabilitats han de complir el requisit de titulació. Es considerarà contracte per docència aquell que, com a mínim, tinga la meitat de les hores destinades a la docència directa amb alumnat.

– Mesos de contracte que estan previstos en la contractació de cada docent. Les fraccions de mes es consignaran de la manera següent: +0,25 una setmana, +0,50 dues setmanes, +0,75 tres setmanes. En el cas de docents contractats a l'inici de curs que hagen sigut baixa i hagen sigut substituïts per un altre, el nombre total de mesos a indicar en la sol·licitud seran els previstos per a tot el curs, de manera que el cost total es corresponga amb les despeses reals que es preveuen.

Aquesta circumstància es comprovarà en el moment de la justificació de la subvenció.

– Hores de formació, amb una duració mínima de 15 hores per curs i que s'hagen realitzat a partir de l'1 de gener de 2019.

– Cost mensual: la suma del salari brut i els costos de la Seguretat Social a càrrec de l'empresa. Es faran constar, exclusivament, els costos imputables a serveis prestats a l'escola com a docent, tant la docència directa com hores d'atenció a l'alumnat i les famílies o hores per la realització d'altres funcions docents.

c) Oferta formativa – ingressos de l'escola de música.

2. Documentació que cal aportar durant la tramitació de la sol·licitud i que s'hi adjunta:

a) Documentació acreditativa de cada docent, en una carpeta comprimida en format ZIP, que ha d'identificar de manera inequívoca el o la docent, dins de la qual s'introduirà cada document en format PDF.



a.1 Còpia de la titulació específica requerida. Només s'ha d'aportar en els casos de professorat que no aparega validat en el formulari de relació del personal de l'escola que trobaran durant la tramitació telemàtica. En el cas de sol·licitar habilitació per a impartir docència en aquests ensenyaments, s'ha d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

a.2 Còpia del primer full del contracte, o en el cas de treballadors fixos discontinus, crida per al curs 2020-2021. En els contractes o crides han de figurar:

– Les funcions que s'exerceixen en el lloc de treball, on figuren totes les assignatures o matèries que imparteix el o la docent durant el curs 2020-2021.

– La jornada laboral, amb indicació de les hores setmanals.

– La distribució del temps de treball: docència directa, hores d'atenció a l'alumnat i les famílies o hores per la realització d'altres funcions docents.

– La duració del contracte, amb indicació de la data exacta d'inici i finalització de l'activitat escolar. Els contractes han d'estar signats pel treballador o treballadora i signats i segellats per l'empresa. Si es produeixen modificacions d'hores, cal realitzar la corresponent modificació contractual.

En cas de tindre contractat algun professor o professora que exercisca llocs de treball en la funció pública, s'haurà de poder acreditar, en cas de ser requerit, que disposa de la compatibilitat per a simultaniejar els dos llocs de treball. La compatibilitat ha d'estar atorgada abans de l'inici del contracte.

Els documents que no continguen tota la informació requerida en la convocatòria no podran ser tinguts en compte a l'hora del càlcul de despeses (amb les conseqüències respecte a la concessió final de la subvenció).

a.3 Còpia de la nòmina corresponent al mes de novembre de l'any 2020. Solament per al cas de professorat que haja sigut baixa durant el mes de novembre de 2020, s'haurà d'aportar la nòmina completa del mes d'octubre de 2020. En cas d'exercir dins de la mateixa empresa funcions docents a l'escola i funcions d'un altre tipus com poden ser les d'administratiu o administrativa, director o directora de la banda simfònica, o docent en un altre centre educatiu de la mateixa titular, hauran d'acreditar el percentatge corresponent a cada tasca desenvolupada en l'empresa per a poder determinar exactament les despeses imputables a la part de l'escola. En el cas de pagues extraordinàries, aquestes es reflectiran de forma prorratejada en el total de mesos de contracte.

Totes les nòmines han d'anar signades pel treballador o treballadora i signades i segellades per l'empresa. Els documents que no continguen tota la informació requerida en la convocatòria no podran ser tinguts en compte a l'hora del càlcul de despeses (amb les conseqüències respecte a la concessió final de la subvenció).

a.4 Còpia dels certificats acreditatius dels cursos de formació. Perquè els certificats es puguen valorar, han de correspondre a activitats superades que tinguen com a objecte el perfeccionament sobre aspectes científics i didàctics dels mateixos ensenyaments o relacionades amb l'organització escolar o amb les tecnologies aplicades a l'educació, organitzades pel Ministeri d'Educació, les administracions educatives de les comunitats autònomes, per institucions sense ànim de lucre sempre que aquestes activitats hagen sigut homologades o reconegudes per les administracions educatives, així com les organitzades per les universitats. A més, han de tindre una duració mínima de 15 hores de formació i haver-se realitzat a partir de l'1 de gener de 2019.



b) Annex IV. Relació nominal de l'alumnat matriculat a l'escola en el curs 2020-2021, que estarà disponible en l'enllaç següent: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230, en l'apartat d'impresos associats.

c) Annex V. Extracte de la programació general anual (PGA), que estarà disponible en l'enllaç següent: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230, en l'apartat d'impresos associats.

d) Annex VI. Formulari de formació al llarg de la vida, que estarà disponible en la pàgina web http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230, en l'apartat d'impresos associats. Aquest formulari és autobaremable, per tant és obligatori emplenar totes les cel·les buides i calcular la puntuació corresponent.

e) Projecte d'innovació que desenvolupa el centre. Per a ser valorats, cada projecte haurà de contindre: en primer lloc, l'àmbit a què fa referència d'acord amb les opcions que s'assenyalen en el quadre del punt cinqué, apartat 4 d'aquesta resolució; en segon lloc, la temporalització, que serà d'un mínim de sis mesos, i, en tercer lloc, serà obligatori desenvolupar els apartats següents:

– Oportunitat. Sorgeix com a resposta a una necessitat de canvi o millora detectada i reflexiona la manera de posar en marxa el procés de canvi o millora.

– Innovació. Disposa d'un marc teòric que avala i dona suport a la millora, o permet reformular un projecte ja existent en el centre. La pràctica innovadora que es presenta és concebuda com a nova o original per a abordar i aconseguir els objectius de canvi o millora plantejats, o bé reformula un projecte començat anteriorment. Qualsevol de les dues possibilitats incorpora una estratègia i un cronograma molt definit. Aplica metodologies actives que situen l'alumnat en el centre del procés.



– Sostenibilitat. El projecte és viable econòmicament i tècnicament. Les millores que pretén introduir perduraran en el temps.

– Transferència. Les pràctiques innovadores poden ser aplicades en contextos educatius semblants.

– Ofereixen materials i claus que faciliten l'intercanvi amb altres centres.

– Participació. Els projectes permeten i fomenten la participació i el treball cooperatiu, i detallen les accions dels diferents agents implicats (professorat, alumnat, famílies, resta de la comunitat educativa, entorn sociocultural).

– Inclusió. Els projectes incorporen accions dirigides a la igualtat d'oportunitats, la integració i la inclusió educativa i social, a través de pràctiques educatives contextualitzades a les característiques del centre, de l'entorn i de l'alumnat.

– Avaluació. El projecte incorpora un pla d'avaluació que preveu valorar el desplegament de les pràctiques innovadores, els resultats i l'impacte.

– Memòria econòmica.

f) En el cas que part de les aportacions de l'alumnat es destinen a despeses no subvencionades, s'haurà d'aportar una relació classificada amb el concepte d'aquestes despeses, identificació del creditor i el document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament, si és el cas.



g) Si la sol·licitant és una entitat privada, document acreditatiu emés per l'ajuntament de la localitat on està l'escola en què se certifique l'ajuda o subvenció que rep la titular en l'exercici 2021 per al sosteniment de l'escola. Aquest document s'ha de presentar fins i tot en el cas que no es reba cap subvenció o ajuda específica per a aquesta finalitat.

Si l'ajuda o subvenció s'atorga de manera genèrica a l'entitat i no es pot certificar la quantia que repercuteix específicament a l'escola, el sol·licitant ha d'adjuntar al document emés per l'ajuntament un escrit acreditatiu on s'especifique la part de la subvenció o ajuda que es destina a l'escola.

h) Si la sol·licitant és una entitat privada i no s'autoritza la consulta a l'òrgan instructor, s'han d'aportar els certificats acreditatius d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social en els termes indicats en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

i) Si la sol·licitant és una entitat local, s'ha d'aportar l'acreditació d'estar al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals davant la Sindicatura de Comptes, de conformitat amb la normativa aplicable.

j) Si la sol·licitant és una entitat privada que gestiona una escola de titularitat municipal en règim de concessió, s'ha d'aportar un certificat de la secretaria de la corporació local que acredite la condició de concessionària a aquesta entitat.

k) Model de domiciliació bancària en cas de ser nova perceptora o canvi de número de compte, de conformitat amb el model disponible en l'enllaç següent: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=230, en l'apartat d'impresos associats.



Cinqué. Criteris de valoració de les sol·licituds

1. Una vegada complets els expedients, les sol·licituds admeses a tràmit seran avaluades per la comissió de valoració, la qual assignarà l'import de la subvenció, d'acord amb el que estableixen les bases reguladores d'aquestes subvencions i aquesta convocatòria.

2. S'assignarà inicialment un mòdul de 2.000 euros per cada localitat atesa en aquelles escoles que tinguen un àmbit supramunicipal. Per a poder atorgar aquest mòdul, l'escola ha d'estar inscrita com a tal en el Registre de Centres Docents i les localitats ateses, estar autoritzades de conformitat amb el que estableix l'Ordre 35/2017, de 10 d'agost (DOGV 8107, 17.08.2017), de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'estableix el procediment d'inscripció, modificació i baixa de les escoles de música, escoles de dansa i escoles de música i dansa en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana.

3. Es farà un prorrateig entre totes les entitats sol·licitants atenent les despeses previstes per cada escola en el curs escolar 2020-2021, entenent que el període lectiu ha de tindre una duració mínima de huit mesos i el professorat pot estar contractat fins a un màxim de 12 mesos o ser indefinit.

Es consideren despeses de personal docent les que s'assenyalen en les bases reguladores. El càlcul de les despeses de funcionament es farà segons aquesta distribució:



Nombre d'alumnat matriculat Despeses funcionamient

hasta 40 2.400 €

41 – 90 12.000 €

91 – 170 24.000 €

171 – 230 31.000 €

231 – 300 38.000 €

301 – 400 46.000 €

401 – 500 51.000 €

més de 500 56.000 €





Aquest prorrateig pot cobrir fins al 33 % de les despeses previstes, i sempre que hi haja crèdit disponible per a fer-ho.

4. Si queda crèdit disponible, es farà un altre prorrateig a cadascuna de les sol·licituds admeses atenent els criteris de baremació següents:





Apartats de baremació Puntuació

Qualitat dels recursos humans

4 punts Professorat que disposa de titulació superior. Si són títols estrangers, han d'estar homologats pel MEC.

Professorat amb títol oficial de màster i/o doctor relacionats amb l'àmbit artístic. Màxim 1 punt.



50 % del total del professorat, 0,5 punts.

75 % del total del professorat, 0,75 punts.

100 % del total del professorat, 1 punt.



(A l'efecte del càlcul de la puntuació, el professorat superior que dispose del títol de màster i/o doctor, comptarà com a dos o com a tres segons siga el cas, sense augmentar el que és el total del professorat a l'efecte del càlcul).

Cursos de formació del professorat. Màxim 1 punt.

0,1 punt per cada 15 hores de formació.



Mínim puntuable de 15 hores i màxim puntuable de 200 hores, per professor/a. Per a poder puntuar en aquest apartat, almenys el 50 % del claustre ha d'aportar formació.

Condicions laborals del professorat. 1 punt, si almenys el 30 % del professorat està contractat els 12 mesos.

Professorat que imparteix classes en municipis considerats amb el risc de despoblament (vegeu quadre inferior).* 1 punt.

Qualitat de l'oferta formativa

4 punts Presència d'especialitats de promoció: dolçaina, cant, cant valencià, baix elèctric, guitarra elèctrica, arpa, guitarra, instruments de pua, acordió, tuba, fagot, instruments del renaixement i del barroc i dansa contemporània.

Màxim 1 punt.

0,25 punts per cada especialitat impartida.

Existència en l'oferta formativa dels conjunts instrumentals següents: orquestra, orquestra de pols i pua, colla de tabals i dolçaines, big band i conjunt de ministrers. Màxim 1 punt.

0,25 punts per cada conjunt instrumental.

Existència, en l'oferta de l'escola, de la formació complementària següent:

1. Informàtica musical (edició de partitures, enregistrament i edició musical, música electrònica, etc.).

2. Musicoteràpia.

3. Apreciació i cultura musical.

4. Música antiga.

5. Música tradicional valenciana, moderna/jazz, flamenc. Màxim 1 punt.

0,25 punts per cada matèria.

Formació al llarg de la vida i atenció a la diversitat. Màxim 1 punt.

– 0,2 punts, si hi ha un mínim d'un 15 % del total d'alumnat matriculat menor de 8 anys.

– 0,2 punts, si hi ha un mínim d'un 25 % del total d'alumnat matriculat major de 16 anys.



– 0,2 punts, si hi ha un mínim d'un 3 % del total d'alumnat que es prepara a la prova d'accés als ensenyaments professionals.

– 0,2 punts, si hi ha un mínim d'un 15 % del total d'alumnat que són músics d'alguna agrupació musical de caràcter aficionat (en cas de requerir-ne la comprovació, s'ha de poder acreditar aquest fet).

– 0,2 punts, si atenen alumnat amb necessitats educatives específiques i l'escola compta amb protocols per a desenvolupar una educació inclusiva i mesures de resposta específiques per a aquest alumnat.



Innovació educativa

4 punts

Projecte d'innovació educativa. Àmbits a què poden fer referència:



a) Formació interna del conjunt del claustre en l'àmbit de les noves metodologies d'ensenyament i aprenentatge.

b) Experiències educatives digitals innovadores.

c) Projectes col·laboratius entre institucions que fomenten la inclusió educativa i/o la dinamització de la cultura artística en l'entorn.

d) Creació de recursos i continguts oberts i de lliure distribució orientats a la docència digital.

e) Recopilació i revitalització de manifestacions populars i tradicionals valencianes en el context local o comarcal, i la seua aplicació pràctica i creativa en el centre. Màxim 4 punts.



Cada apartat del projecte (dels assenyalats en el punt quart, apartat 2, lletra e, de la convocatòria) es valora amb 0,50 punts.





* D'acord amb els criteris determinants de les zones en risc de despoblament de l'Agenda Valenciana contra el Despoblament, els municipis inclosos són:





ALACANT



Zona/comarca Municipis integrats

EL COMTAT Alcoleja, Balones, Benasau, Famorca, l'Orxa, Quatretondeta, Almudaina, Beniarrés, Benilloba, Benimassot, Facheca, Planes, Benillup, Tollos.

LA MARINA ALTA la Vall d'Ebo, Castell de Castells, la Vall d'Alcalà, la Vall de Gallinera

L'ALCOIÀ Benifallim, Penàguila.

LA MARINA BAIXA Confrides, Beniardá, Sella.







CASTELLÓ



Zona/comarca Municipis integrats

ELS PORTS Cinctorres, Herbés, Olocau del Rey, Portell de Morella, Vallibona, Villores, Forcall, Castellfort, Zorita del Maestrazgo, la Mata de Morella, Morella, Palanques, Todolella.

L'ALT MAESTRAT Ares del Maestrat, Benassal, Culla, la Torre d'en Besora Catí, Tírig, Albocàsser, Vilar de Canes, Vilafranca.

EL BAIX MAESTRAT Canet lo Roig, Cervera del Maestre, Rossell, Xert, Castell de Cabres.

L'ALCALATÉN Atzeneta del Maestrat, Benafigos, Llucena, Xodos, Vistabella del Maestrat

LA PLANA ALTA Vilanova d'Alcolea, la Serratella, Sierra Engarcerán, la Torre d'en Doménec.

L'ALT PALÀNCIA Chóvar, Pina de Montalgrao, Teresa, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Azuébar, Barracas, Caudiel, Gaibiel, Matet, Torás, el Toro, Vall de Almonacid, Higueras, Pavías, Sacañet.

L'ALT MILLARS Argelita, Ayódar, Cortes de Arenoso, Puebla de Arenoso, Torralba del Pinar, Villamalur, Arañuel, Castillo de Villamalefa, Cirat, Ludiente, Toga, Villanueva de Viver, Zucaina, Espadilla, Fanzara, Fuente la Reina, Fuentes de Ayódar, Montán, Montanejos, Torrechiva, Vallat, Villahermosa del Río.







VALÈNCIA



Zona/comarca Municipis integrats

EL RACÓ D'ADEMÚS Casas Bajas, Castielfabib, Vallanca, Ademuz, Casas Altas, Puebla de San Miguel, Torrebaja.

ELS SERRANS Alcublas, Alpuente, Bugarra, Chelva, Titaguas, Aras de los Olmos, Calles, Chulilla, Gestalgar, Tuéjar, La Yesa, Andilla, Benagéber, Domeño, Higueruelas, Losa del Obispo, Pedralba, Sot de Chera, Villar del Arzobispo.

EL CAMP DE TÚRIA Gátova.

LA PLANA D'UTIEL-REQUENA Venta del Moro, Camporrobles, Chera.

LA VALL DE COFRENTS-AIORA Cortes de Pallás, Jalance, Jarafuel, Teresa de Cofrentes, Zarra, Ayora, Cofrentes.

LA CANAL DE NAVARRÉS Bicorp, Millares, Quesa.

LA RIBERA BAIXA Llaurí.

LA COSTERA Estubeny.

LA VALL D'ALBAIDA Pinet, Carrícola, Sempere.

L'HORTA SUD Llocnou de la Corona.





La quantia individualitzada que es pot percebre en aquest prorrateig serà la que resulte de la puntuació obtinguda pel valor punt prèviament determinat. El valor punt serà el que resulte de la suma de totes les puntuacions obtingudes pels sol·licitants dividit entre el crèdit disponible, tenint en compte el que s'assenyala en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

Aquest últim prorrateig pot cobrir fins a dos terços de les despeses previstes, i sempre que hi haja crèdit disponible per a fer-ho.



Sisé. Notificacions i requeriments

Qualsevol notificació formal o requeriment, dins d'aquest procediment, es durà a terme a través del Registre Electrònic de la Generalitat a l'adreça electrònica que figure en la sol·licitud presentada a l'efecte de notificació. En la notificació s'haurà d'indicar, entre altres aspectes, la forma i el termini de presentació de la documentació requerida, així com el número d'expedient assignat. Tot això, per complir les condicions estipulades en els articles 41 i següents del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell.



Seté. Resolució del procediment

1. El termini per a tramitar les sol·licituds, resoldre i notificar la concessió serà de sis mesos com a màxim, a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. Vista la resolució formulada per la comissió avaluadora, el director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial pot declarar deserta, totalment o parcialment, l'adjudicació de la subvenció.

3. La resolució de concessió d'aquestes subvencions es notificarà mitjançant publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En aquesta figuraran les entitats beneficiàries, al costat de la quantia que es concedeix, les subvencions denegades amb la causa que motiva la denegació i les sol·licituds no admeses a tràmit o excloses per incompliment d'algun dels requisits assenyalats en les bases reguladores d'aquestes subvencions.

4. El termini per a presentar la justificació de la subvenció s'estipularà en la resolució de concessió d'aquestes subvencions.

Huité. Règim de pagament de la subvenció

Les subvencions concedides en virtut d'aquesta convocatòria estan exceptuades del règim de pagament anticipat previst en l'article 171 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'acord amb el que estableix l'article 44.2.h de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2021. Per tant, fins al 70 % es podrà lliurar immediatament a les entitats beneficiàries, una vegada concedida. Justificat l'import anticipat, la resta de la subvenció, fins al màxim del 100 % de l'import concedit, s'abonarà després de la comprovació prèvia de la documentació justificativa presentada, en els termes establits en les bases reguladores de la subvenció i en aquesta convocatòria. Així mateix, i d'acord amb el que estableix l'esmentat article, els beneficiaris d'aquesta subvenció estan exempts de la prestació de garanties per pagament anticipat, si bé es podrà exigir la presentació d'un informe d'auditoria elaborat per un auditor o empresa auditora externa inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes.





Nové. Protecció de dades

Les subvencions objecte de la convocatòria requereixen el tractament de dades personals de les persones sol·licitants, representants i tercers, així com dels membres de la comissió de valoració, en els termes següents:

a) Responsable del tractament: Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, amb domicili a l'av. de Campanar, 32, 46015 València, contacte: protecciodedadeseducacio@gva.es.

b) Categoria i origen de les dades a tractar: dades personals identificatives, de contacte, d'ocupació, econòmiques, de circumstàncies socials, categories especials de dades, dades especialment protegides, i de qualsevol altra naturalesa que siguen recollides a través de formularis, consulta a plataformes autonòmiques d'interoperabilitat (d'ara en avant PAI) o a altres administracions públiques, en cas en què no hi haja oposició a aquesta consulta, i documentació que entreguen les persones sol·licitants i representants legals.

Atés que la documentació presentada conté dades de terceres persones, prèviament a la comunicació d'aquestes dades a la Conselleria, les persones sol·licitants i representants legals han d'informar aquestes persones del tractament de les seues dades per part de la Conselleria, en els termes previstos en aquest article.

c) Fins del tractament i base jurídica: amb base jurídica en el compliment d'una missió realitzada en interés públic, exercici de poders públics i en el compliment de les obligacions legals, les dades personals es tractaran per a tramitar i gestionar la subvenció. En compliment dels principis de publicitat i transparència, les subvencions concedides seran publicades, a l'efecte de notificacions i d'acord amb el que es preveu en aquesta convocatòria, en la pàgina web de la conselleria i en el DOGV, i seran així mateix objecte de publicació, si escau, en el portal de transparència de la Generalitat Valenciana i en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions.

d) Destinataris de les dades: les dades personals podran ser comunicades tant a la PAI, per a comprovar les dades de sol·licitants o situacions socioeconòmiques previstes per a la baremació, com a altres administracions i institucions públiques, entre les quals es troben, sense caràcter limitador, òrgans de caràcter autonòmic, local, estatal i de la UE, òrgans judicials i Ministeri Fiscal, Tribunal de Comptes, Corts Valencianes, Sindicatura de Comptes, Intervenció de la Generalitat i IGAE, Defensor del Poble, Síndic de Greuges, Agència Valenciana Antifrau, Delegat de Protecció de Dades i altres tercers subjectes de dret privat amb interés legítim i/o dret d'accés en el procediment. Si escau, les dades podran ser tractades a instàncies de la Conselleria per tercers encarregats del tractament.

e) Les dades no seran objecte de transferències internacionals.

f) Totes les dades sol·licitades a través del formulari de sol·licitud, així com la documentació vinculada, són necessàries per a poder tramitar la sol·licitud. La falta de comunicació d'aquestes dades a la Conselleria comportarà les conseqüències previstes per l'ordenament jurídic.

g) Termini de conservació de dades: les dades personals es conservaran durant el temps necessari per a complir la finalitat per a la qual s'obtenen i pels terminis establits en les normes vigents per a complir obligacions i responsabilitats legals, i seran suprimides d'acord amb el que es preveu en la normativa d'arxius i documentació.

h) Drets: la persona interessada pot exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament, portabilitat i no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, a través de les vies següents:

– Tràmit electrònic que es pot consultar en la pàgina web de la conselleria www.ceice.gva.es, en l'enllaç següent: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=19970.

Enviant la petició a qualsevol de les adreces següents:

– Postal: avinguda de Campanar, 32. 46015 València.

– Electrònica: protecciodedadeseducacio@gva.es

– De manera presencial, a través del Registre.

L'exercici dels drets requereix la identificació inequívoca de la persona interessada o del seu representant.

i) Dret a reclamar davant l'autoritat de control: la persona interessada pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es) si considera no atesos els seus drets o vulnerat el tractament de les seues dades personals. Prèviament, pot contactar amb el delegat o delegada de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana a través de dpd@gva.es o dirigint-se al passeig de l'Albereda, 16 – 46010 València.

Més informació en

www.ceice.gva.es/es/registre-de-tractament-de-dades



Desé. Aprovació dels models de la convocatòria

S'aproven els annexos I, II i III generats en el tràmit telemàtic i els annexos IV, V i VI publicats en aquesta resolució.



Onzé. Entrada en vigor

Aquesta resolució entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició o plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant els òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs de reposició s'ha d'interposar davant la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



b) El recurs contenciós administratiu s'ha de plantejar davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació o a partir de l'endemà del dia en què es notifique la resolució expressa del recurs de reposició o en què aquest s'haja d'entendre presumptament desestimat.





València, 31 de març de 2021.– El director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial: Manuel Gomicia Giménez.



Mapa web